Städhjälpen

Kastrupgatan 12, 164 41 Kista — Visa karta

Vi på Städhjälpen är ett växande städföretag som erbjuder hushållsnära tjänster av hög klass. Vårt fokus är alltid att göra vardagen så enkel som möjligt och frigöra massor av fritid för dig som kund.

Vilka städtjänster behöver du? Hemstädning, storstädning, flyttstädning, lokalvård eller fönsterputs? Vi fixar det mesta och sköter jobb åt både privatpersoner och företag. Vår personal är erfaren, kompetent och ständigt i utveckling. Allt för att du ska kunna vara så trygg som möjligt. Självklart använder vi skonsamma och miljövänliga produkter.

Varmt välkommen till oss!

Läs vad 46 kunder tycker om Städhjälpen

• 2019-01-12

Malin J skrev om Städhjälpen
    De har provstädat hos oss. Hon som städade var punktlig och städade bra, men kunde inte prata varken svenska eller engelska. Kommer nog ändå fortsätta med dem. Läs mer

Olle H skrev om Städhjälpen
    Städhjälp.
    Så långt allt bra.
    Har varit hos oss endast två gånger. Läs mer

Agneta W skrev om Städhjälpen
    Vi köpte en provstädning som vi var nöjda med. Sedan skickade vi en önskan om ny städtid och pratade även med Linda. Vi har fortfarande inte hört något från Städhjälpen. Där står vi idag, så jag vet inte vad jag skall svara på era frågor. Läs mer

Aleksandra S skrev om Städhjälpen
    Städhjälp varannan vecka. Bemötandet är trevligt och bra. Jag har väldigt höga förväntningar på städ och detta uppnås inte alltid! Jag tänkte göra en checklista på vadjag vill ska göras och då missas det inget! En checklista är inte fel att användas i det dagliga arbetet. Rekommenderar dock varmt städhjälpen!!! Läs mer
  • 2018-12-15

Stefan N skrev om Städhjälpen
    Flyttstäd. Absolut inte städat efter fyra gånger. Fick göra det själv tillslut. Läs mer
  • 2018-12-12

Sofie O skrev om Städhjälpen
    Väldigt nöjd med Lauras städinsatts och noggrannhet. Läs mer
  • 2018-12-08

Bengt A skrev om Städhjälpen
    Städning alltid utmärkt utförd, alltid på plats vid rätt tid. Läs mer
  • Johan W

2018-12-07

Johan W skrev om Städhjälpen
    Trevlig personal, bra städning till ok pris Läs mer
  • 2018-12-06

Boris P skrev om Städhjälpen
    Tillmötesgående och mycket trevliga flickor som städar vårt hus
    gör ett bra arbete Läs mer
  • Jeanette F

2018-12-06

Jeanette F skrev om Städhjälpen
    Jag är jättenöjd med Städhjälpen. Trevlig personal som städar bra. Alltid rent och fräscht och mycket prisvärt. Läs mer
  • 2018-12-05

Per-ulrik M skrev om Städhjälpen
    Vi har sedan en dryg månad städning varannan vecka. Vår städerska är mycket duktig, alltid glad och tillmötesgående och kommer alltid när hon lovat. Hon lever verkligen upp till högt ställda förväntningar.
    I början var det lite svårt, att få tag på administratörerna, men det behövs inte nu när vi har direktkontakt med städerskan.
    Vi ser fram emot ett långt samarbete!
    Vänliga hälsningar
    Per-Ulrik Läs mer
  • 2018-12-05

Louise G skrev om Städhjälpen
    Trevligt bemötade, lyssnar på mina önskningar och vi kommer alltid hem till ett nystädat fint hus Läs mer
  • 2018-12-04

Johan G skrev om Städhjälpen
    Lite för mycket ändringar av personal för min smak Läs mer
  • 2018-12-03

Linda J skrev om Städhjälpen
    Städning.
    Bra kvalité men struligt med information kring tiderna. Läs mer
  • Ulf J

2018-12-01

Ulf J skrev om Städhjälpen
    Totalrenovering av hus.

Lätt att få kontakt med företaget både på email och telefon, blev aldrig väntandes särskilt länge.

Trevligt litet byggföretag som kan utföra det mesta med ärlig och ansvarstagande ägare.
    Punktliga, dyker upp på avtalade tider och lyssnar på önskemål orosmoment. Läs mer
  • Lillian J

2018-11-30

Lillian J skrev om Städhjälpen
    Lägenhetsstädning. Trevlig och hjälpsam personal på företaget. Trevlig tjej som kommer varannan vecka och städar rent och snyggt och t o m diskar! Kan varmt rekommendera detta. Läs mer

Heléne S skrev om Städhjälpen
    Hemstad o mycket nöjd. Trevlig personal. Läs mer

Thomas H skrev om Städhjälpen
    Mycket bra. Lite oklart bara var jag ska betala. Har inte fått någon faktura vad jag kan se. Läs mer

Elin W skrev om Städhjälpen
    Kanon städ. Sämre service . Svåra att få tag på . Men som sagt super städ o bra pris Läs mer
  • 2018-11-28

Magnus L skrev om Städhjälpen
    Bra service och hjälper till med alla önskemål. Fint resultat och trevlig personal. Läs mer
  • Micke G

2018-11-27

Micke G skrev om Städhjälpen
    Flexibla lösningar, mycket duktiga och effektiva städare och naturligtvis ett bra pris för tjänsten. Så skönt med ett nystädat hem när man kommer hem och på ledig tid kan man göra annat med familjen. Utländska städare men pratar engelska och är mycket trevliga Läs mer
  • 2018-10-17

Pelle F skrev om Städhjälpen
    Det var min sons lägenhet så det är nog honom ni ska fråga om omdömen. Läs mer
  • 2018-10-05

Linda S skrev om Städhjälpen
    Vi anlitade Städhjälpen till vår flyttstädning och vi är väldigt nöjda! Bra kommunikation och service av Sara som var väldigt mån om att slutresultatet skulle bli bra och vi bli nöjda! Läs mer
  • 2018-10-02

Adriana S skrev om Städhjälpen
    Supernöjd med servicen och städhjälpen, det går fort och kvaliten på städningen är på topp! Rekommenderar starkt om man vill ha en trygg ock fläckfri städning! Läs mer
  • 2018-10-01

Nadine T skrev om Städhjälpen
    En superbra städfirma, snabba, duktiga och gör ett riktigt bra jobb. Supernöjd! Läs mer
  • 2018-09-27

Sandra T skrev om Städhjälpen
    Väldigt rent och fint. Inga detaljer missades! Rekommenderar verkligen Läs mer
  • 2018-09-27

Laila Y skrev om Städhjälpen
    Jag körde på flyttstädningen då jag ville ha hjälp med allt inför flytten och underlätta för mig själv.
    Detta företag är jag otroligt nöjd med dem var så proffsiga och städade allt så fint och det underlättade mycket för mig. Dessutom så blev jag väl bemött och dem var jätte trevliga och dem levde upp till mina förväntningar. Ska rekommenderas till vänner👍🏻 Läs mer
  • 2018-08-18

Terese R skrev om Städhjälpen
    Mycket nöjd! Mitt intryck är att dom är professionella och noggranna. Enkelt att beställa tjänaren, något jag uppskattar! Läs mer
  • 2018-08-18

Thomas N skrev om Städhjälpen
    Fick det jag betalade för. Kom hem till ett rent hem. Är nöjd med tjänsten. Läs mer
  • 2018-08-16

Jessika C skrev om Städhjälpen
    Mycket effektiva och snabba. Bra bemötande vilket genererade till en fantastisk upplevelse. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2018-08-16

Nadja S skrev om Städhjälpen
    Jag är jättenöjd med städningen. Kommer definitivt använda mig av deras tjänst igen! Läs mer
  • Jennifer V

2018-08-06

Jennifer V skrev om Städhjälpen
    Proffsigt bemötande och utförande, det där lilla extra som man alltid glömmer att säga till men kommer på i efterhand. Helt klart att rekommendera! Läs mer
    Städhjälpen gillar detta
  • 2018-03-23

Natalie Y skrev om Städhjälpen
    Enkla att ha att göra med och väl utfört jobb. Rekommenderas! Läs mer
  • 2018-03-22

Pablo Leiva W skrev om Städhjälpen
    Jag är jättenöjd med Städhjälpen!
    Oerhört noggranna och snabba! Läs mer
  • Stefanos S

2018-03-22

Stefanos S skrev om Städhjälpen
    WOW verkligen! Proffsiga och trevliga. Jag är väldigt nöjd med städningen de utfört hemma hos mig. Golv, väggar, fönster, luckor och speciellt listerna runt om i lägenheten.

Städhjälpen överträffade mina förväntningar och jag kommer garanterat använda mig utav dem i framtiden. Läs mer
  • 2018-01-02

Engin G skrev om Städhjälpen
    Har inte så mycket att säga utan de skötte städningen väl. Det enda som kunde varit bättre var om de kunnat komma kvällar varje gång men det kanske man inte kan kräva då personal nog är svårt att få kvällstid. Läs mer

Yasemin C skrev om Städhjälpen
    Stort tack till städhjälpen teamet som hjälpte oss vid flyttstädningen. Allt gick enligt plan. Lite små imponerad när företag är så flexibla o hjälpsamma som de var.

Rekommenderar dom starkt Läs mer

Lisa P skrev om Städhjälpen
    Jag är väl hyffsat nöjd,det enda som kunde varit bättre är att de inte vart perfekt på fönsterna .kan ta på mig lite där då jag aldrig lyfte att jag ville ha detaljerad fönsterputs vilket är en extra tjänst fick jag lära mig. Läs mer

Dudu c skrev om Städhjälpen
    Fungerade smidigt och bra. Vi kan rekommendera Städhjälpen Läs mer

Fredrik L skrev om Städhjälpen
    Jag är nöjd med städhjälpen. De är billiga mot marknaden och enkla att ha göra med. Rekommenderas Läs mer

Tugay T skrev om Städhjälpen
    Nöjd med resultatet. Kommer använda de igen. Läs mer

Berrin V skrev om Städhjälpen
    Så skönt att komma hem till ett rent hem ibland, speciellt när man har små barn.. Jag har fått hjälp 3 gånger en så länge men tror att jag kommer göra detta så länge det går. Läs mer

Sara S skrev om Städhjälpen
    Vi fick hjälp med en flyttstädning som gick väldigt smidigt till.Vi ringde och bokade 2 dagar innan , de kom på utsatt tid.

Med vänlig hälsning,

Sara/Rickard Läs mer

Per N skrev om Städhjälpen
    Jätte trevliga och kunniga. Kom i tid och lägenheten blev ren. Vet inte riktigt vad mer man kan önska sig eller skriva . Läs mer

Johan W skrev om Städhjälpen
    Vi har anlitat Städhjälp 2 gånger än så länge och det har fungerat bra.de är lyhörda och flexibla. Läs mer
  • 2017-12-30

hasse e skrev om Städhjälpen
    Vi anlitade städhjälpen för en flyttstädning på kort varsel. Vi var väldigt stressade med tanke på att städfirman innan avbokade sent. Väldigt tacksamma att de löste det för oss. Vi kan rekommendera städhjälpen starkt. Läs mer

Kastrupgatan 12, 164 41 Kista