Städhjälpen

Kastrupgatan 12, 164 41 Kista — Visa karta

Vi på Städhjälpen är ett växande städföretag som erbjuder hushållsnära tjänster av hög klass. Vårt fokus är alltid att göra vardagen så enkel som möjligt och frigöra massor av fritid för dig som kund.

Vilka städtjänster behöver du? Hemstädning, storstädning, flyttstädning, lokalvård eller fönsterputs? Vi fixar det mesta och sköter jobb åt både privatpersoner och företag. Vår personal är erfaren, kompetent och ständigt i utveckling. Allt för att du ska kunna vara så trygg som möjligt. Självklart använder vi skonsamma och miljövänliga produkter.

Varmt välkommen till oss!

Läs vad 25 kunder tycker om Städhjälpen

• Pelle F skrev om Städhjälpen
    Det var min sons lägenhet så det är nog honom ni ska fråga om omdömen. Läs mer
  • Linda S skrev om Städhjälpen
    Vi anlitade Städhjälpen till vår flyttstädning och vi är väldigt nöjda! Bra kommunikation och service av Sara som var väldigt mån om att slutresultatet skulle bli bra och vi bli nöjda! Läs mer
  • Adriana S skrev om Städhjälpen
    Supernöjd med servicen och städhjälpen, det går fort och kvaliten på städningen är på topp! Rekommenderar starkt om man vill ha en trygg ock fläckfri städning! Läs mer
  • Nadine T skrev om Städhjälpen
    En superbra städfirma, snabba, duktiga och gör ett riktigt bra jobb. Supernöjd! Läs mer
  • Sandra T skrev om Städhjälpen
    Väldigt rent och fint. Inga detaljer missades! Rekommenderar verkligen Läs mer
  • Laila Y skrev om Städhjälpen
    Jag körde på flyttstädningen då jag ville ha hjälp med allt inför flytten och underlätta för mig själv.
    Detta företag är jag otroligt nöjd med dem var så proffsiga och städade allt så fint och det underlättade mycket för mig. Dessutom så blev jag väl bemött och dem var jätte trevliga och dem levde upp till mina förväntningar. Ska rekommenderas till vänner👍🏻 Läs mer
  • Terese R skrev om Städhjälpen
    Mycket nöjd! Mitt intryck är att dom är professionella och noggranna. Enkelt att beställa tjänaren, något jag uppskattar! Läs mer
  • Thomas N skrev om Städhjälpen
    Fick det jag betalade för. Kom hem till ett rent hem. Är nöjd med tjänsten. Läs mer
  • Jessika C skrev om Städhjälpen
    Mycket effektiva och snabba. Bra bemötande vilket genererade till en fantastisk upplevelse. Mycket nöjd! Läs mer
  • Nadja S skrev om Städhjälpen
    Jag är jättenöjd med städningen. Kommer definitivt använda mig av deras tjänst igen! Läs mer
  • Jennifer V
    Jennifer V skrev om Städhjälpen
    Proffsigt bemötande och utförande, det där lilla extra som man alltid glömmer att säga till men kommer på i efterhand. Helt klart att rekommendera! Läs mer
    Städhjälpen gillar detta
  • Natalie Y skrev om Städhjälpen
    Enkla att ha att göra med och väl utfört jobb. Rekommenderas! Läs mer
  • Pablo Leiva W skrev om Städhjälpen
    Jag är jättenöjd med Städhjälpen!
    Oerhört noggranna och snabba! Läs mer
  • Stefanos S
    Stefanos S skrev om Städhjälpen
    WOW verkligen! Proffsiga och trevliga. Jag är väldigt nöjd med städningen de utfört hemma hos mig. Golv, väggar, fönster, luckor och speciellt listerna runt om i lägenheten.

Städhjälpen överträffade mina förväntningar och jag kommer garanterat använda mig utav dem i framtiden. Läs mer
  • Engin G skrev om Städhjälpen
    Har inte så mycket att säga utan de skötte städningen väl. Det enda som kunde varit bättre var om de kunnat komma kvällar varje gång men det kanske man inte kan kräva då personal nog är svårt att få kvällstid. Läs mer
  • Yasemin C skrev om Städhjälpen
    Stort tack till städhjälpen teamet som hjälpte oss vid flyttstädningen. Allt gick enligt plan. Lite små imponerad när företag är så flexibla o hjälpsamma som de var.

Rekommenderar dom starkt Läs mer
  • Lisa P skrev om Städhjälpen
    Jag är väl hyffsat nöjd,det enda som kunde varit bättre är att de inte vart perfekt på fönsterna .kan ta på mig lite där då jag aldrig lyfte att jag ville ha detaljerad fönsterputs vilket är en extra tjänst fick jag lära mig. Läs mer
  • Dudu c skrev om Städhjälpen
    Fungerade smidigt och bra. Vi kan rekommendera Städhjälpen Läs mer
  • Fredrik L skrev om Städhjälpen
    Jag är nöjd med städhjälpen. De är billiga mot marknaden och enkla att ha göra med. Rekommenderas Läs mer
  • Tugay T skrev om Städhjälpen
    Nöjd med resultatet. Kommer använda de igen. Läs mer
  • Berrin V skrev om Städhjälpen
    Så skönt att komma hem till ett rent hem ibland, speciellt när man har små barn.. Jag har fått hjälp 3 gånger en så länge men tror att jag kommer göra detta så länge det går. Läs mer
  • Sara S skrev om Städhjälpen
    Vi fick hjälp med en flyttstädning som gick väldigt smidigt till.Vi ringde och bokade 2 dagar innan , de kom på utsatt tid.

Med vänlig hälsning,

Sara/Rickard Läs mer
  • Per N skrev om Städhjälpen
    Jätte trevliga och kunniga. Kom i tid och lägenheten blev ren. Vet inte riktigt vad mer man kan önska sig eller skriva . Läs mer
  • Johan W skrev om Städhjälpen
    Vi har anlitat Städhjälp 2 gånger än så länge och det har fungerat bra.de är lyhörda och flexibla. Läs mer
  • hasse e skrev om Städhjälpen
    Vi anlitade städhjälpen för en flyttstädning på kort varsel. Vi var väldigt stressade med tanke på att städfirman innan avbokade sent. Väldigt tacksamma att de löste det för oss. Vi kan rekommendera städhjälpen starkt. Läs mer

Kastrupgatan 12, 164 41 Kista