Alla kategorier Mäklare Skåne Ängelholm Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm

Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm

Storgatan 54, 262 32 Ängelholm — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling Ängelholm!

Denna kuststad, vackert belägen i Skåne erbjuder en lång historia på hela 500 år tillbaka och ett brett kultur- och naturliv. Vare sig du vill bo längs kuststräckan eller mitt inne i stan hjälper vi på Svensk fastighetsförmedling till med hela bostadsköpet. Allt från värdering till försäljning eller köp.

Med över 80 års kunskap och erfarenhet är Svensk fastighetsförmedling en av de största bostadsförmedlare på marknaden. Ta kontakt med vårt kontor i Ängelholm för mer information om boenden i området!

Läs vad 4 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm

• Kia A
    Kia A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
    Sålt en villa i Förslöv.
    Lina har under hela tiden varit proffsig och samtidigt personlig. Kände från första stund ett stort förtroende för henne som mäklare. Jag som är ett "litet" kontrollfreak kände mej trygg med att lämna över rodret till henne och hon gjorde mej verkligen inte besviken. Hon engagerade sej i allt, såg till att bilderna blev så bra som möjligt och lyfte verkligen fram det väsentliga och känslan i mitt hus.
    Ett stort tack!!!
    Det var lite synd att det gick så fort, hade gärna spenderat mer tid med Dej/Er. Läs mer
  • Karl M
    Karl M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
    Jag upplever mäklaren som väldigt kunnig och hon har skött
    försäljningen på ett proffsigt sätt.Hon har svarat på alla våra
    frågor och vi har alltid blivit väl bemötta Läs mer
  • Stefan N
    Stefan N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
    Har upplevt båda sidor av Linas arbete, både som säljare och köpare, hon är noga med att allt går rätt till och att alla skall känna sig nöjda när kontraktet är skrivet.
    Jag kan inte annat än varmt rekommendera Lina som mäklare då hon visar stort engagemang, ställer upp och fixar för att det skall bli så bra förutsättningar som möjligt även om det innebär tidig morgon, sen kväll eller under helgen. Läs mer
  • Susanne P
    Susanne P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
    Vi har fått bra och trevligt bemötande av båda mäklarna.
    Det vi känner är att vi fick påminna om vissa saker och hade blivit lovade att få vara delaktiga i fotografering och se vilka bilder som lades ut vilket inte blev så. Fick inte bra bemötande av fotografen. Vi fick inte med planritning på nätet eller i katalogen, upplevde det som att de inte tog tag i saker direkt trots att vi hade kort tid på oss. Det resulterade i att katalogen inte kom till visningen heller.
    Annonsen i tidningen uteblev. Mäklaren lovade vid första mötet att han skulle boka tid för energideklaration men när vi frågade någon dag innan så var det missat. Men de löste det i sista stund.
    Vid visningen kom mäklaren samtidigt som första spekulanten vilket resulterade i att vi inte kunde prata några ord innan....
    Mäklaren Frances som slutförde husköpet har gjort det bra :) Läs mer

Storgatan 54, 262 32 Ängelholm