Alla kategorier Mäklare Skåne Ängelholm Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm

Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm

Storgatan 54, 262 32 Ängelholm — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling Ängelholm!

Denna kuststad, vackert belägen i Skåne erbjuder en lång historia på hela 500 år tillbaka och ett brett kultur- och naturliv. Vare sig du vill bo längs kuststräckan eller mitt inne i stan hjälper vi på Svensk fastighetsförmedling till med hela bostadsköpet. Allt från värdering till försäljning eller köp.

Med över 80 års kunskap och erfarenhet är Svensk fastighetsförmedling en av de största bostadsförmedlare på marknaden. Ta kontakt med vårt kontor i Ängelholm för mer information om boenden i området!

Läs vad 1 kund tycker om Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm

• Susanne P
    Susanne P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
    Vi har fått bra och trevligt bemötande av båda mäklarna.
    Det vi känner är att vi fick påminna om vissa saker och hade blivit lovade att få vara delaktiga i fotografering och se vilka bilder som lades ut vilket inte blev så. Fick inte bra bemötande av fotografen. Vi fick inte med planritning på nätet eller i katalogen, upplevde det som att de inte tog tag i saker direkt trots att vi hade kort tid på oss. Det resulterade i att katalogen inte kom till visningen heller.
    Annonsen i tidningen uteblev. Mäklaren lovade vid första mötet att han skulle boka tid för energideklaration men när vi frågade någon dag innan så var det missat. Men de löste det i sista stund.
    Vid visningen kom mäklaren samtidigt som första spekulanten vilket resulterade i att vi inte kunde prata några ord innan....
    Mäklaren Frances som slutförde husköpet har gjort det bra :)

Storgatan 54, 262 32 Ängelholm