Alla kategorier Mäklare Halland Falkenberg Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

Nygatan 30, 311 30 Falkenberg — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Falkenberg!

Vi är mäklare med koll på läget i Falkenberg och trakterna i Halland vid Kattegatt. Är det hit du vill flytta? Då ska du kontakta oss. Vi kan våra områden i detalj, vet var förskolor och jobb ligger och hur du ska tänka inför en visning.

Vi tillhör Sveriges främsta mäklarkedja. Det är få frågor vi inte har svar på. Vänd dig till oss så får du en mäklare med koll på hela processen - allt från värdering till slutaffären. Vi hjälper dig till drömboendet snabbt och säkert!
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 212 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

• 2019-09-16

Kjell B skrev om Ola Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Vi har köpt ett härligt hus! Proffsigt, tydligt och med snabb återkoppling. Tack Ola och Anette!

Kjell och Heidi Läs mer
    2019-09-16 Ola C svarar Kjell B
    Tack Kjelle! Kul att du kommer ner till oss på västkusten!
    Olle B gillar detta
  • 2019-09-05

Madeléne B skrev om Anna Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Jag har köpt en lägenhet på skräddastavas väg 22, Jag var jätte nöjd med min mäklare Anna. Hon gjorde ett kanon bra jobb.och fanns där när man behövde henne. Ett stort tack 🙂 Läs mer
  • 2019-09-05

Susanne O skrev om Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Vår mäklare sålde bostadsrätten efter 1:a visningen, vilket är enastående.

Han var alltid anträffbar.
    Han informerade och uppdaterade oss lika noggrant hela tiden.
    Han svarade glatt på alla våra frågor.

Vi hade förväntat oss en lång resa med många visningar och blev naturligtvis glatt överaskade över vår effektiva mäklare.

Vi tackar honom och återkommer gärna, när det är dags att köpa något annat. Läs mer
    2019-09-05 Olle B svarar Susanne O
    Hej Susanne! Tack för chansen! Det var en härlig resa och jag är tacksam för förtroendet gentemot mig och Svensk Fastighetsförmedling. Önskar er stort lycka till, vi hörs!
  • Simon B

2019-09-03

Simon B skrev om Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Min mäklare Olle Bergsten har varit kanon under hela försäljningen av min bostadsrätt. Alltid ett trevligt bemötande och han höll mig väldigt bra uppdaterad under hela processen. Rekommenderar starkt! Läs mer
    2019-09-09 Olle B svarar Simon B
    Tack för de fina orden och förtroendet gentemot mig och Svensk Fastighetsförmedling Simon!
    Vi hörs snart igen!
  • Oliver S

2019-09-02

Oliver S skrev om Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Jag fick en väldigt positiv bild av Olle efter att ha träffat honom på en visning av ett objekt. Han verkade ambitiös, trevlig och ärlig.
    När det var dags för mig att anlita mäklare för förmedlingsuppdrag av min bostadsrätt var Olle ett naturligt val,
    han är uppriktig och framåt och sätter kunden i fokus.

Vi hade väldigt bråttom att få sålt min bostadsrätt då jag hade hittat ett annat objekt, men det var inga problem för Olle. Han lyckades över all förväntan med denna affären trots att marknaden stagnerat och jag hoppas och tror att alla parter inblandade är lika nöjda som jag är.

Går du i tankar att sälja ditt boende - tveka inte att ta kontakt med Olle & Svensk Fastighetsförmedling i Falkenberg. Läs mer
    2019-09-09 Olle B svarar Oliver S
    Tackar ödmjukast för din rekommendation & för ditt förtroende gentemot mig och Svensk Fastighetsförmedling Oliver, kul att höra att du är nöjd!

Önskar er stort lycka till i er nya bostad! Vi ses!

• 2019-08-27

Ulf J skrev om Ola Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Sålde mammas hus. Proffsigt bemötande och smidig hantering av hela affären. Läs mer
    2019-09-02 Ola C svarar Ulf J
    Jag tackar er för den fina rekommendationen!
  • Bo J

2019-08-26

Bo J skrev om Ola Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Supernöjd med Ola på Svensk Fastihetsförmedling! Sålt min mammas villa (dödsbo) i Falkenberg till riktigt bra pris! Ola var mycket hjälpsam och proffsig genom hela processen. Genomgående snabba svar vid frågor - vi bor inte i Falkenberg så mycket av kommunikationen skedde på telefon och e-post. Läs mer
    2019-08-27 Ola C svarar Bo J
    Jag tackar er för den fina rekommendationen!
  • 2019-08-26

Adam Fredrik Valter S skrev om Anna Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Vi har både köpt och sålt. Anna har skött allting med bravur. Vi har bra bra saker att säga, rekommenderar henne starkt. Läs mer
    2019-09-03 Anna Berg svarar Adam Fredrik Valter S
    Vad kul att höra, det värmer att ni är nöjda :)/ Anna Berg
  • Per K

2019-08-24

Per K skrev om Ola Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Sålde vårt hus efter 32 år.
    Ola gjorde allt jättebra vi kommer att rekomendera honom till våra vänner. Läs mer
    2019-08-24 Ola C svarar Per K
    Tack Per för er rekommendation!
  • 2019-08-18

Gunvor Margareta L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    En snabb och bra handläggning av försäljningen av mitt fritidshus. Läs mer
  • 2019-08-07

Inga-Britt K skrev om Ola Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Vid försäljning av min villa i Skogstorp, har min mäklare Ola Claesson, på alla sätt, utfört ett mycket proffsigt utförande. Hans erfarenhet och kunskap har gjort, att jag känt mig trygg och lugn från första dagen vi lade upp planerna.
    Efter 47 år i samma bostad känner jag mig så nöjd och glad att få lämna över till mina köpare. Läs mer
    2019-08-07 Ola C svarar Inga-Britt K
    Det var härligt att höra, vi hörs och syns snart igen!
  • 2019-07-30

Kerstin B skrev om Ola Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Jag har sålt min och dotterns badstuga på Skrea strand. Vi har bara haft goda relationer med vår mäklare. Han har varit mycket informativ och skött hela försäljningen på ett proffsigt sätt. Han har varit noga med att informera oss hela tiden.
    Vi tackar honom för gott samarbete och kan varmt rekommendera honom.
    Mvh Kerstin Byhmer och Linda Byhmer Läs mer
    2019-07-30 Ola C svarar Kerstin B
    Tack för er fina rekommendation Kerstin&Linda hälsar Ola Claesson
  • 2019-07-28

Maria L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Har köpt en bostadsrätt. Mäklaren levde upp till förväntningarna. Och tycker att jag blev bemött på ett proffsigt och förtroendeingivande sätt. Läs mer
  • Per E

2019-07-02

Per E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Vi har precis sålt vår villafastighet i en svensk småstad. Genom hela processen från offert till köpekontrakt har mäklaren agerat mycket professionellt. Vad jag framförallt uppskattat är de snabba återkopplingarna vid frågor och problem som uppstått.
    Som kund har jag känt mig väl omhändertagen av min mäklare under hela den väl genomarbetade säljprocessen. Läs mer
    2019-07-02 Ola C svarar Per E
    Tack Per! Det känns bra för mig att höra!
  • 2019-06-27

Annelie N skrev om Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Sålt sommarstuga. Blev mycket bra bemött av mäklaren.
    Trevlig o mycket nogran.
    Vi är nöjda med resultatet av försäljningen . Läs mer
    2019-09-09 Olle B svarar Annelie N
    Tack för dom fina orden. Tack själv för ett bra samarbete!
    / Olle Bergsten
  • 2019-06-24

Eduart L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Vi har köpt ett hus.
    Vi blev brå bemött!
    Det var tydligt och klart! Läs mer
  • 2019-06-16

Bengt A skrev om Mikael Bjering en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Vi fick alldeles utmärkt hjälp vid försäljning av vår bostad. Det fungerade smidigt hela vägen.
    Att få en mäklare som man känner sig trygg med betyder mycket.
    Vi är mycket nöjda. Tack för hjälpen Mikael Bjering Läs mer
  • 2019-06-05

Pontus G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Proffsig, hjälpsam och väldigt duktig på att göra så att köpet känts tryggt och smidigt. Läs mer
  • 2019-06-04

Linus B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Sålt min bostadsrätt, mäklare som alltid ger ett trevligt bemötande positiv och lugn! Läs mer
  • 2019-05-28

Robert N skrev om Mikael Bjering en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Vi sålde vår villa med hjälp av Mikael. Det gick smidigt och kändes tryggt hela vägen. Läs mer
  • 2019-05-28

Tony Milan H skrev om Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Vi blev snabbt och effektivt bemötta av mäklaren Olle Bergsten från första början. Han har uppträtt föredömligt med empati och seriositet både emot oss som säljare och vad vi förstått också emot alla intressenter och budgivare på vår bostad.
    Vi har haft 45 intresserade av vårt fritidshus och det har varit ett stort intresse och många personer har cirkulerat kring vårt hus under visningstiden.
    Sammanfattningsvis en jättebra upplevelse och våra förväntningar har uppfyllts. Läs mer
    2019-09-09 Olle B svarar Tony Milan H
    Det har varit otroligt kul och lärorikt att samarbeta med er! Tackar ödmjukt för de fina orden och framförallt förtroendet ni gett mig.
    Önskar er stort lycka till, vi ses!

Sandra N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Gjorde att det blev en snabb affär och att köparen lade ett högre bud än vad som sades. Läs mer
    Ola C, Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg gillar detta
  • 2019-05-23

Kristoffer L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Mycket väl bemött av mäklaren och bra dialog. Ihärdighet för att få objektet sålt.

Slarvigt förberedande av prospektet Läs mer
  • 2019-05-23

TONY B skrev om Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Vi sålde en bostadsrätt.
    Mäklaren, Olle Bergsten, är tydlig, engagerad och håller kunden informerad.
    Han är noga med att det skulle blir så bra som möjligt, för både säljare och köpare, på ett proffsigt sätt.
    Dessutom ger han oss säljare förtroende att han gör allt i sin makt att lyckas.
    Olle är en mäklare man känner sig trygg med.
    Han rekommenderas varmt.
    Tack Olle Bergsten! Läs mer
    2019-09-09 Olle B svarar TONY B
    Tack så mycket för de fina orden Tony! Det har varit ett suveränt samarbete från er sida. Tack för förtroendet, vi hörs längre fram!
  • 2019-05-18

Rikard B skrev om Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Sålt en enplans villa, blev bra bemöt av mäklaren, mäklaren gav ett bra och kunnigt intryck som gjorde att jag kände mig trygg med att välja mäklarföretaget att hantera min försäljning. Läs mer
    2019-09-09 Olle B svarar Rikard B
    Tack så mycket för din rekommendation och ditt förtroende gentemot mig och Svensk Fastighetsförmedling! Önskar dig stort lycka till!
  • Marie-Louise C

2019-05-08

Marie-Louise C skrev om Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Har sålt min bostadsrätt. Har blivit mycket väl bemött av mäklaren från början till slut. Allt har levt upp till mina förväntningar. Läs mer
    2019-09-09 Olle B svarar Marie-Louise C
    Tack för orden, det värmer! Jätteroligt att få förtroendet att hjälpa dig genom försäljningen, vi hörs av längre fram!
  • 2019-05-07

Camilla S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Jag har köpt en bostadsrättslägenhet. Jag har blivit bra bemött av mäklaren, som jag har kunnat ställa frågor till via telefon och mejl och fått svar inom kort. Mäklaren har förberett och tillhandahållit all information. Ett par mindre saker som jag saknade, t.ex. att de senaste stadgarna inte fanns tillgängliga att läsa vid köpet vilket ledde till en liten extra kostnad som jag inte kände till vid budgivning, men i övrigt är min upplevelse av mäklaren positiv så långt. Läs mer
  • 2019-04-29

Peter S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Vi sålde en enplansvilla på 134 kvm. Mäklaren gick oss tillmötes om att inte sätta för lågt utgångspris fastän marknaden ansågs vara lite sval. Marknadsföringen var ypperlig och vår bostad sågs av många på sociala medier samt en proffsigt utförd objektskatalog.
    Vi var positiva och vår mäklare informerade oss kontinuerligt hur försäljningen låg till. Han ställde upp för alla som var delaktiga i affären för att inte dra ut på tiden.
    Efter sista bud så träffade vi säljarna efter någon dag för kontraktskrivning.
    Vi är mer än nöjda för en proffsig försäljning där mäklaren har haft en god kundkontakt.
    Vi har känt oss trygga med hela försäljningen där mäklaren även har haft proffsiga medarbetare som mäklarassistenter och fotograf. Det har varit en lyckad och smidig bostadsaffär med förmedlingen/mäklaren som vi varmt kan rekommendera till andra. Läs mer
    2019-04-30 Ola C svarar Peter S
    Tack Peter, ja det var skönt att det gick bra. Vi jobbade bra tillsammans!
  • 2019-04-27

Lena N skrev om Ola Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Sålt tomt, fått löpande uppdatering under tiden. När jag sökt Ola har han alltid ringt tillbaka eller hört av sig per sms. Läs mer
  • 2019-04-27

Margareta A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Jag och min svägerska har genom vår mäklare sålt en av två tomter och hoppas nu också få sålt en tomt med vår fritidsstuga med samma benägna hjälp av vår mäklare i Falkenberg
    Vi tackar så länge och ser fram mot kommande försäljning med tillförsikt Läs mer
  • 2019-04-25

Lars A skrev om Mikael Bjering en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Vi har sålt en villa och från början fått ett utmärkt bemötande. Vår mäklare var kunnig, saklig och arbetade på ett lugnt och metodiskt sätt. Läs mer
    2019-04-25 Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg svarar Lars A
    Tack Lars! Det har varit roligt att hjälpa er! Vi hörs av framöver =) //Mikael
  • 2019-04-23

Marcus B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Försäljning av vila.
    Mycket lugnt och metodiskt framtoning vilket ingav förtroende Läs mer
  • 2019-04-22

Susan J skrev om Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Vi har sålt en 1 rummare med kök i Falkenberg.
    Mäklaren Olle superduktig och proffsig, mycket kunnig!
    Vi har hela tiden blivit informerade om vad som sker/budgivning osv.
    Vi kan varmt rekommendera Svensk fastighetsflrmedling!
    Vi har känt oss både trygga och sedda!!! Läs mer
    2019-09-09 Olle B svarar Susan J
    Tack så jättemycket för de fina orden! Tack så mycket för förtroendet.
    Vi hörs och syns!
  • 2019-04-04

Martin T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Köpt Villa.
    Tydlig info. Svar på frågor.
    Proffs. Läs mer
  • 2019-04-04

Martin O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Har sålt vår mors villa för dödsboet.
    Mäklaren fungerade mycket bra och skötte informationen till oss på ett bra och korrekt sätt. Läs mer
  • 2019-03-25

Bo S skrev om Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Har varit mycket lätt att ha att göra med. Medarbetarna för styling
    och fotografering mycket kompetenta såsom mäklaren själv.
    Vi uppskattar hans lugn när det var lite problem under försäljningen.
    Detta gäller Köpmansgatan 5, Falkenberg Läs mer
    2019-09-09 Olle B svarar Bo S
    Tack så mycket! Det är jättekul att höra. Tack för ert lugn och förtroende!
    Önskar er allt gott!
  • 2019-03-20

Mimona L skrev om Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Sålt en liten sommarstuga. Mycket god service och alla våra förväntningar vad med högsta betyg på mäklaren. Fint bemötande i alla lägen från första stund. Läs mer
    2019-09-09 Olle B svarar Mimona L
    Tack så mycket för de fina orden Mimona och framförallt till förtroendet!
    Hoppas vi springer på varandra längre fram!
  • 2019-03-15

Kjell S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Köpt en bostadsrätts lgh
    Kunnigt/ trevligt bemötande
    Hade inga speciella förväntningar
    Helt OK upplevelse med ett proffsigt o just slut.. Läs mer
  • 2019-03-14

Mats T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Köp av bostadsrätt. Vi befann oss utomlands och måste vänta med avtalsskrivning några veckor efter att vi enats om priset. Med mäklarens hjälp löste vi tidsutdräkten så att båda parter kunde känna sig trygga att avtalet ändå var i hamn.

En klok, kunnig och sansad mäklare som vi gärna rekommenderar. Läs mer
  • Ann Christine I

2019-03-09

Ann Christine I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Vi är mycket nöjda med vår mäklare som hela tiden genom försäljningen var tillgänglig och uppdaterade oss om läget och de olika senarior som kunde ske innan affären kom till ett avslut. Ett korrekt och trevligt bemötande både mot oss som säljare samt mot våra spekulanter! Läs mer
  • 2019-03-04

Johan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Proffsigt utfört från början till slut. Kunnig och förtroendeingivande. Läs mer
  • Frida J

2019-03-01

Frida J skrev om Mikael Bjering en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Fantastiskt bra, trygg och trevlig mäklare! Supernöjda. Läs mer
    2019-03-04 Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg svarar Frida J
    Hej Frida! Så roligt att ni är nöjda! Vi ses och hörs snart igen! //Mikael
  • Elisabeth F

2019-02-27

Elisabeth F skrev om Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Jag har just köpt en lägenhet via Olle Bergsten och rekommenderar honom å det varmaste! Han älskar sitt jobb och det märks - positiv, trevlig, professionell, hjälpsam, effektiv, närvarande och noggrann. Lika mån om köpare som säljare! Anlita Olle för en schysst affär! Läs mer
    2019-09-09 Olle B svarar Elisabeth F
    Tack så mycket Elisabeth för dina ord! Hoppas innerligt att du trivs och att vi springer på varandra. Kul att du känner dig nöjd!
  • 2019-02-27

Grete Adolfsen skrev om Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Jag vill rekommendera Olle Bergsten då jag är mycket nöjd med försäljningen av min lägenhet..Olle är snäll och hjälpsam, och jag kände mig verkligen omhändertagen som säljare. Jag vill absolut rekommendera Olle! Läs mer
    2019-09-09 Olle B svarar Grete Adolfsen
    Tackar så mycket för dina ord Grete!
    Har varit roligt hela vägen att få hjälpa dig genom din försäljning! Tack för ditt förtroende.
  • Katarina K

2019-02-26

Katarina K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Sålt en bostadsrätt för min mors räkning. Blivit korrekt bemött, fått snabba svar och snabb återkoppling. Mäklaren har levt upp till mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-02-26

Christer M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Trevligt och mycket bra bemötande, Läs mer
  • 2019-02-05

Eva-Britt P skrev om Mikael Bjering en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Sålde en bostadsrätt på 98 kvm med fyra rum och kök.
    Fick ett väldigt bra bemötande av mäklaren, han var lyhörd och uppfyllde mina krav, som bla var att återkoppla när han hade pratat med spekulanterna, fick även ett bättre pris på lägenheten än vad jag hade förväntat mej.
    Är sammanfattningsvis väldigt nöjd med min mäklare och kan varmt rekommendera honom till andra. Läs mer
    2019-02-06 Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg svarar Eva-Britt P
    Hej Eva-Britt! Det var roligt att höra. Vi hörs av framöver!! //Mikael
  • 2019-01-30

Gunilla Q skrev om Ola Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Jag är så oerhört nöjd me Ola.
    Han informera lugnt och förtroendeingivande.
    Jag rekommenderar Ola med ett varmt Hjärta o Svens Fastighetsförmedling Falkenberg. Läs mer
    2019-01-30 Ola C svarar Gunilla Q
    Tack Gunilla! Skönt att du är nöjd med mig!?
  • 2019-01-30

Renée S skrev om Ola Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Ola, var mycket kunnig och gav ett gott intryck. Han lät oss gå runt men fanns snabbt till hands för att svara på frågor. Ola är mycket lugn och det gör att man känner sig trygg med honom. Som köpare förklarade han på ett enkelt sätt hur allt skulle gå till och han var mycket hjälpsam.
    Efterssom jag själv arbetat som mäklare och har erfarenheter kan jag bara ge honom det bästa betyget för en trygg handel. Det är med nöja att jag skulle rekomendera honom vidare utan tvekan. Bra jobbat!! Läs mer
    2019-01-30 Ola C svarar Renée S
    Tack Renee! Fantastiskt roligt att du hittade ditt hem genom oss! Vi hörs snart igen!
  • 2019-01-27

Eva S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Vi har sålt vår villa och fick mycket bra information och hjälp redan från start. Som höll i sig hela vägen till kontrakt skrivningen. Kan varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling som mäklare! Läs mer

Nygatan 30, 311 30 Falkenberg