Alla kategorier Mäklare Halland Falkenberg Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

Nygatan 30, 311 30 Falkenberg — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Falkenberg!

Vi är mäklare med koll på läget i Falkenberg och trakterna i Halland vid Kattegatt. Är det hit du vill flytta? Då ska du kontakta oss. Vi kan våra områden i detalj, vet var förskolor och jobb ligger och hur du ska tänka inför en visning.

Vi tillhör Sveriges främsta mäklarkedja. Det är få frågor vi inte har svar på. Vänd dig till oss så får du en mäklare med koll på hela processen - allt från värdering till slutaffären. Vi hjälper dig till drömboendet snabbt och säkert!
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 152 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

• Adam W
    Adam W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Jag köpte en lägenhet och det gick jätte bra. Snabbt, smidigt och mäklaren var väldigt trevlig och hjälpsam. Jag kan bara säga tack för hjälpen Läs mer
  • Henrik E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Malin har jobbat klockrent vid försäljningen av vår lilla gård i Falkenbergs inland. Objektet var svårbedömt att värdera och prisnivån steg.
    Fantastiskt bemötande, hon överträffade förväntningar med råge. Information under processen, service och kvalitet på dokument, foto och säkerligen också på visningen. Jag kommer tipsa vänner om/när det blir aktuellt! Läs mer
    2018-10-12 Malin Karlsson svarar Henrik E
    Hej Henrik! Tack så hjärtligt för era fina ord, det värmer. Det har varit både roligt och spännande att få hjälpa till med försäljningen av ert smultronställe. Vi hörs av! :)
    /Malin
  • Rikard A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Köpt ett fritidshus. Mäklaren var positiv, kunnig och serviceinriktad som tog reda på svar till de frågor vi hade. Vi blev väldig positiva. Läs mer
    2018-10-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Rikard A
    Vad roligt att höra Rikard! Tack så mycket, hoppas att ni ska trivas i ert nya fritidshus. Vi hörs snart igen! /Malin
  • Kurt Arnold B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Vi har sålt fritidshuset och vi upplever mäklaren som öppen, glad och alert. Mycket social och trevlig att ha ett samarbete med. Läs mer
    2018-10-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Kurt Arnold B
    Tack så mycket Kurt o Christina, vad roligt att höra att ni är nöjda. Det har varit ett nöje att få hjälpa er med försäljningen. Ha det gott så ses vi snart igen! /Malin
  • Maria E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Köpt ett fritidshus. Kan tycka att mäklaren tog från början ett för stort säljar perspektiv.

Har inte någon erfarenhet av mäklare sedan tidigare så jag hade inga direkta förväntningar.

I det hela var det en positiv upplevelse Läs mer
  • Karin F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Allt fungerat bra hittills. Inga konstigheter. Läs mer
    2018-10-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Karin F
    Härligt att höra Karin! Vi hörs. :)
    /Malin
  • Marie H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Trevligt och bra bemötande. Bra återkoppling! Läs mer
  • Roland S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Bra o smidigt! Bra visningar med fakta. Bra kontakt sedan vid köpet! Jag är nöjd! Läs mer
  • Ruth N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Sofies bemötande, service, information och återkoppling har varit av högsta klass. Det har känts tryggt under hela processen då vi sålt vår villa och till sist blev det också ett hyfsat slutpris. Vi är mycket nöjda med det samarbete vi haft och vill verkligen rekommendera Sofie och Svensk Fastighetsförmedling i Falkenberg.

Per och Ruth Läs mer
  • Jessica P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Mikael är en fantastisk mäklare. Engagerad och proffsig. Rekommenderas med varm hand. Läs mer
    2018-09-01 Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg svarar Jessica P
    Tack för de fina orden Jessica! //Mikael
  • Christian M
    Christian M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Jag har sålt mina föräldrars hus. Fick ett väldig trevligt bemötande. Det gjordes en väldigt bra prospekt som visade huset på ett bra sett. Allt som allt så är jag väldigt nöjd. Läs mer
  • Lennart A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Sålt hus i Tröingeberg.
    Bra kontakt eftersom vi köpt en bostadsrätt av vederbörande.
    Bra utgångsbud som väl matchade andra mäklare.

Engarerad genom hela processen Läs mer
  • Lena E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Ålen 35c, försäljning
    Mycket bra, tillmötesgående samt bra återkoppling. Läs mer
    2018-08-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lena E
    Roligt att ni är nöjda Lena! Skyltarna tog jag ner precis!
  • Peter A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Sålt bostadsrätt.
    Hade höga förväntningar, tyvärr var marknaden trög så vi fick tyvärr inte så mycket som vi ville ha men när det väl kom en intressent så gick det snabbt. Läs mer
  • Göte J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Sålt ett fritidsboende
    Väl bemött
    Levde upp till minna förväntningar Läs mer
  • Ulf Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Tack Mikael ! Du gjorde ett utmärkt jobb när Du sålde mitt hus . Både jag och köparen är nöjda . Hälsar Ulf Ö . Läs mer
    2018-08-16 Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg svarar Ulf Ö
    Tack för förtroendet Ulf! Det har varit ett nöje att hjälpa dig! //Mikael
  • Linda N
    Linda N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Väldigt påläst och trevlig mäklare Läs mer
  • Patrik M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Vi är supernöjda m Sofie!! Snabb återkoppling, trevlig, påläst mkt kunnig och affärsmässig!!
    Vi har sålt en badstuga på Vitlingen nu, mitt första möte m Sofie var ang fsg av min morfars torp, då jag genast fick förtroende för henne. Därför beslöt vi att ganska snabbt sälja min mans badstuga genom henne också och den skrev vi köpekontrakt på en vecka efter visning:)
    Tack för all hjälp!! Läs mer
  • Anna B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Trevligt bemötande. Bra återkoppling.
    Jag förväntar mig att man återkopplar så som man kommit överrens om och det har han verkligen gjort.

Kan absolut rekommendera till andra. Läs mer
  • Jimie Alexander C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Mycket trevliga, pålästa och professionella mäklare. Läs mer
    2018-07-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jimie Alexander C
    Hej. Stort tack Jimie, hoppas att ni ska trivas i er nya bostad /Sofie
  • Eva-Karin E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Svensk Fastighetsförmedling med Ola Claesson som mäklare har lotsat oss fram till en bra affär. Känns tryggt att få hjälp av proffs som vet hur det går tillväga. Vi är nöjda! Läs mer
    2018-06-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Eva-Karin E
    Tack! Det blev ju jättebra allting!
  • Magnus P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Köpt hus söder om Skrea strand.Korrekt och vänligt,positivt bemötande.Saklig och påläst på försäljningsobjektet.Bra mäklare som kan rekommenderas! Läs mer
  • Berith B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Mäklaren var snabb med att återkomma till oss ang. besked när vi lagt bud.
    Positivt, snabbt och enkelt genomföra köpet. Läs mer
  • Lars-Göran R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Sålt villa
    Mycket bra bemött
    Våra förväntningar blev tillgodosedda
    Mycket nöjda proffesionellt handläggning Läs mer
  • Dan G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Sålt en fastighet i Falkenberg Morup.
    Sv.Fastighetsförmedling sköter uppdraget utmärkt hittills.
    Utmärkt och sakkunnigt bemötande.
    Kommer att rekommendera dem. Läs mer
    Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg gillar detta
  • Adam Jerzy W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Mikael är en bra kille, han vet vad han gör och mycket hjälp från honom. Vi är nöjda med hans arbete. Vi rekommenderar det till andra vänner Läs mer
    Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg gillar detta
  • Elin E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Bra bemötande och hjälpsam mäklare. Vi är nöjda! Läs mer
  • Flamur R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    A wonderful agent! Very satisfied with her service. Läs mer
  • Maritha H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Köpt bostad.
    Vänligt öppet respektfullt
    Levde helt upp till mina förväntningar
    Mycket nöjd. Men hade önskat en återkoppling under budgivningen, då den vart segdragen Läs mer
  • Thomas S
    Thomas S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Vi har sålt ett fritidshus. Mäklaren var mycket korrekt och förtroendeingivande. Inga yviga utfästelser utan högst realistisk. Att vi sedan lyckades få, i våra ögon, en väldigt orealistisk summa för vårt hus, ja, det är en annan historia.
    Våra förväntningar infriades med råge.
    Sammanfattningsvis en väldigt balanserad och väl utförd försäljning av mäklaren. Läs mer
    2018-06-09 Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg svarar Thomas S
    Tack Thomas! Vi hörs snart igen! Med vänlig hälsning, Mikael
  • Monica D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Har sålt en villa, jag upplevde ett proffsigt bemötande under hela processen. Lugn och saklig. Svarar upp mot de förväntningar jag hade. Läs mer
    2018-05-29 Svensk Fastighetsförmedling svarar Monica D
    Tackar ödmjukast för detta Monica, vi hörs vidare!
  • Therese P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Sofie Gustavsson har hjälpt oss med vårt första husköp, och är en mäklare vi varmt kan rekommendera. Svar på allt man frågar om, och snabb på återkoppling. Vi är jättenöjda! Rekommenderar Sofie och Svensk fastighetsförmedling i Falkenberg! Läs mer
    2018-05-31 Svensk Fastighetsförmedling svarar Therese P
    Tack för era fina ord :) Det var ett nöje att få hjälpa er med första husköpet!
  • Kerstin H
    Kerstin H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Vill verkligen rekommendera Ola! Allt runt vår försäljning har bara flutit på på bästa sätt. Läs mer
    2018-05-22 Svensk Fastighetsförmedling svarar Kerstin H
    Tack Kerstin, det var roligt att kunna hjälpa er och att det gick så smidigt!
  • skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Sofie gör sitt jobb alldeles utmärkt, förutom denna villaförsäljning har hon hanterat försäljning av 81 st bostadsrätter åt ett annat bolag i koncernen med lyckat resultat.

Tack. Läs mer
    2018-05-31 Svensk Fastighetsförmedling svarar
    Tack för ett mycket fint samarbete :)/Sofie
  • Anders N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Köpt ett sommarhus. Då budgivningen på sommarhuset legat still under ett tag så ringer mäklaren och talar om att vi ligger högst och vi med all sannolikhet skulle få objektet till detta pris. Då hon skulle vara ledig ett par dagar så bestämmer vi tid o plats för att slutföra affären några dagar senare. Men dagen efter så kommer det in en ny budgivare som tidigare tackat nej, och då blir det ett helt nytt pris . Vi blir givetvis besvikna över detta, att först praktiskt taget blivit lovade till ett pris och sedan gå in i en ny budgivning. Läs mer
  • Sven Ingemar Christer S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Sålde ett fritidshus på Bobergs Kustväg 5.
    Sakligt o ett mycket trevligt bemötande av mäklaren. Jag/vi är mycket nöjda med Svensk Fastighetsförmedling i Falkenberg. Läs mer
    2018-05-31 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sven Ingemar Christer S
    Vad kul att höra Christer, tack för ett fint samarbete /Sofie
  • Jan A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Snabbt, rejält, förtroendefullt arbete.
    Allt har genomförts på förväntat sätt och med ett gott bemötande. Läs mer
    2018-06-09 Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg svarar Jan A
    Tack Jan! Det var roligt att få hjälpa dig även denna gång i din bostadsaffär mvh Mikael
  • Bernt A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Vid visningen av villan var han saklig och påläst, vi har köpt huset på Korpens väg 4 i Falkenberg och när kontraktet skrevs var han noga med att gå igenom det. Läs mer
    2018-05-02 Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg svarar Bernt A
    Tack Bernt för din respons!
    MVH Mikael
  • Gunnel I
    Gunnel I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Mikael förmedlade vårt drömhus i Falkenberg. Han var saklig, informativ o tillgänglig. Bra dokumentation och huset var trevligt presenterat Läs mer
    2018-05-01 Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg svarar Gunnel I
    Roligt att ni är nöjda. Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus! Med vänlig hälsning, Mikael
  • Mats E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Ett mäklarföretag som lyssnar på sin kund och ger goda råd samt för en suverän dialog genom hela försäljningen.
    Låter kundens vission och tanke bli en sann verklighet!
    Ett mycket bra val av partner i något som man brukligt inte själv sysslar med.
    M o A Läs mer
    2018-04-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mats E
    Tack, det var ett nöje att kunna hjälpa er Mats!
  • Åsa J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Köpte en villa. Mäklaren gav tydlig information hela vägen och visade en hedervärd affärsmoral i budgivningen. Läs mer
  • Mats S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Vi har sålt en fastighet i Olofsbo, och mäklarens kompetens och kännedom om marknaden har klart avgjort vårt val av mäklare. Olas återkoppling och feedback under hela processen har varit mycket bra. Ola står för bra värderingar och vi har kunnat diskutera olika frågor som uppstått på ett sakligt sätt så som jag bedömer det gynnar både säljare och köpare. Läs mer
    2018-04-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mats S
    Tack Mats, det känns glädjande att höra!
    Jag känner också att samarbetet fungerat ifrån första stund!
  • Gustav Bertil K
    Gustav Bertil K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Vi har köpt ett fritdsgus/villa i Glommen i Falkenbergstugan kommun och är mycket nöjda med fastighetsmäklaren Sofie Gustavsson! Sofie har genomfört affären på ett mkt professionellt sätt! Tacksamma köpare Bertil och Mona Karlsson Läs mer
  • Jonas A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Fick sålt vårat hus efter två kunder som hade svårt att ta beslut. Nöjd med mäklaren sim hjälpte oss hela vägen in i mål! Läs mer
  • Emil E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Fantastiskt! Allt gick snabbt och smidigt. Läs mer
  • Stefan B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Har sålt bostadsrätt (3 rum och kök) i centrala Falkenberg.
    Vår mäklare har varit mycket tillmötesgående och kunnig om försäljningsprocessen vilket gett oss som säljare ett bra förtroende. Läs mer
    2018-03-28 Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg svarar Stefan B
    Tack för ert förtroende och de värmande orden! MVH Mikael
  • Lars C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Lysande hjälp trots att vi ändrade oss från ursprungsplanen Läs mer
  • Berndt Och Anki H
    Berndt Och Anki H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Kände tidigt att vi fick bra kontakt . Under hela processen har Ola hållit oss underrättad om vad som sker.
    Han har varit lätt att få kontakt med per telefon. Läs mer
  • Bengt-Erik K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Vi är jättenöjda med med den hjälp och det bemötande vi fått och kan varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling i Falkenberg. Läs mer
  • Gudrun A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Proffsig, ingav förtroende som införlivades. Personlig utan att vara påträngande, stort tålamod med stressig kund, tusen tack Läs mer
    2018-02-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Gudrun A
    Tack Gudrun! Det gick ju bra att sälja lägenheten!

Nygatan 30, 311 30 Falkenberg