Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

Herrhagsvägen 98, 122 60 Enskede — Visa karta

Få ut det mesta av din bostadsaffär med oss på Svensk Fastighetsförmedling!

Från vårt kontor i Enskede förmedlar vi bostäder i Enskede, Farsta Strand, Fagersjö, Sköndal, Gubbängen, Hökarängen, Tallkrogen, Skarpnäck, Bagarmossen och Farsta, förstås. Våra mäklare har många års erfarenhet av bostadsmarknaden här i området och vi har även koll på hur det är att bo här.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling hjälper dig till en trygg bostadsaffär med mycket bra marknadsföring. Med vår tjänst 3D-visning kan du ha visning av din bostad dygnet runt, eller gå på virtuell visning i ditt drömhem när du vill! Det är praktiskt för dig som letar bostad och effektivt för dig som ska sälja då du når även de som inte har möjlighet att närvara på en vanlig visning.

Bäst och mest personlig service kan vi ge dig om du kommer förbi vårt kontor, välkommen!

Läs vad 138 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

• 2019-10-14

John Philip S skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Jag sålde en tvårumslägenhet i Bagarmossen. Jag tog kontakt med Maria Lundberg efter en visning hon hade och berättade att jag ville sälja.Hon var vänlig och intresserad, och vi möttes hemma hos mig för att planera affären. Hon engagerade sig sedan genom hela affären. Tyvärr sjönk priserna som en sten över julen, men det kan hon ju inte lastas för. Slutligen var hennes sätt att slutföra affären klart och säkert. Hon gav allmänt ett proffesionellt intryck. Läs mer
  • 2019-10-14

Emma Helena L skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Maria var både trevlig och proffsig! Läs mer
  • 2019-10-13

Linda R skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    * Vi köpte en villa med källarvåning

* Elin Norberg bemötte oss trevligt på förhandsvisningen, däremot var hon inte helt ärlig när hon berättade om huset och om vad säljarna skulle fixa iordning innan försäljningen. Vi la dessutom ett förhandsbud på falska kvadratmeter-fakta, baserat på Elins information. Vi träffade säljarna några gånger innan tillträdet och Elin hade inte varit helt ärlig mot dem heller.

När vi hade flyttat in i huset fungerade inte allt det tekniska och det berodde på att säljarna inte avslutat abonnemang etc. Vi fick inte tag i säljarna och frågade då Elins ersättare Michelle Almby, om hon kunde hjälpa oss att få tag i dem, men som svar fick vi: "Vi är opartiska och husaffären är avslutad"

Fruktansvärt dryga och "märkvärdiga" mäklare i Enskede. Kommer aldrig mer kontakta dem. Läs mer
    2019-10-14 Elin N svarar Linda R
    Tack för din återkoppling. Tråkigt att du känner så. Förstår fortfarande inte vad du menar med falska kvadratmetrar eftersom du fick se mätbevis/uppmätning innan köpet samt öppen besiktningsklausul där säljarna även bekostade en ytterligare uppmätning som var till er fördel.
    Hoppas ni trivs och lycka till med huset!
  • 2019-10-13

Maria O skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Bra bemötande och höll kontinuerlig kontakt. Lyssnade. Fick bra service och hjälp - och tillslut bra pris trots att en del problem uppstod längs vägen. Läs mer
  • 2019-10-13

Anders J skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Maria har ett väldigt lugnt och behagligt sätt. Trots försäljning som låg över julhelgerna så fick vi fin och bra service. Vi är mycket nöjda med hennes kompetens, erfarenhet och bemötande. Avsaknadens den sista stjärnan har egentligen inte så mycket med mäklaren att göra utan snarare avsaknad av vissa funktioner som andra svefast-kontor erbjuder, t ex vr-funktioner, drönarvy över området etc. Som köpare kan man inte få nog av information när man står inför en av de största affärerna i livet. Här behöver Sthlm-franchisen komma ikapp övriga landet, trots att många objekt ”säljer sig själva”. Läs mer
  • Rickard A

2019-10-13

Rickard A skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Bra och informativ under budnings- och köpprocessen. Kunde kanske legat på mer mit föreningen i fråga för att se till att de skötte sin del av tillträdet. Läs mer
  • 2019-10-12

Brf B skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Maria ha varit ett bra stöd inför och under vår försäljningar av bostadsrätter - kan varmt rekomendera. Läs mer
  • 2019-10-11

Hans B skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Vänligt och professionellt bemötande. Kunnig inom området. Gav väl genomtänkta råd om försäljningen Läs mer
  • 2019-10-11

Alla K skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Maria är öppet person, alltid tillgänglig för att svara för frågor, hjälper både köpare och säljare. Det kändes trygg från början till slut på affären. Läs mer
  • 2019-10-10

Lars B skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Sålt en bostadsrätt om 2 r o k i Farsta.
    Bemötande var både proffsigt och en snabb hantering.
    Mäklaren hade förmåga att ta till sig våra argument hur försäljningen i samförstånd skulle äga rum.
    Våra förväntningar uppfylldes till 100%.
    Oerhört trevligt bemötande, inga problem under processen, snabb affär och en mycket kompetent handläggning. Väldigt servicemedveten. Läs mer
    2019-10-11 Elin N svarar Lars B
    Tack snälla Lars för de fina orden och så roligt att få hjälpa er till en lyckad försäljning.
  • 2019-10-10

Representant för Sköndals VVS skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Maria är en duktig, flexibel och personlig mäklare

Försäljningen rullade på utan anmärkning.

Rekommenderas Läs mer
  • 2019-10-10

Sara T skrev om Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Trevligt bemötande på visning och snabb återkoppling under köpprocessen. Positiv och hjälpsam. Läs mer
  • 2019-10-10

Brf S skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Maria är en jättebra mäklare som jag både köptoch sålt hus och köpt lägenhet av. Trevlig och ärlig mäklare som bemöter på ett proffsigt sätt. Läs mer
  • 2019-10-10

Chressman Per C skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Trygg, kunnig, rak vid försäljning av bostadsrätt.
    Riktigt bra kommunikation mellan oss.
    Finns ingen anledning att inte gå till henne igen om något ska säljas Läs mer
  • 2019-10-10

Johan F skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Vi sålde bostadsrätt och köpte villa, bägge via Elin Norberg.
    Allt fungerade mycket bra och försäljning/köp gick smidigt. Läs mer
    2019-10-10 Elin N svarar Johan F
    Tack för fina ord Johan. Hoppas ni trivs bra i huset. Ha det fint!
  • 2019-10-10

Dag L skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Köpt Bostadsrätt. Trevlig och professionell. Snabb och effektiv.
    Trygg affär. Läs mer
  • 2019-09-28

Eva B skrev om Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Fingertoppskänsla från första kontakt till avslut Läs mer
  • 2019-09-17

Kerstin G skrev om Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Bra bemötande, snabb affär och lätt att få tag på! Läs mer
  • Mauricio B

2019-09-14

Mauricio B skrev om Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Köpt eller sålt bostad:
    Sälj av bostadsrätt

Mäklarens bemötande:
    Mycket professionellt och mycket trevligt

Våra förväntningar:
    -Enkelt och smidigt
    -Ska kräva så lite insatser från vår sida
    -Bra säljpris
    Mäklarens resultat utifrån våra förväntningar (betygsskala 1-5):
    -Enkelt och smidigt: 5
    -Ska kräva så lite insatser från vår sida: 5
    -Bra säljpris: 5

Sammanfattning:
    Vi är jättenöjda med mäklarens arbete och ger henne våra allra högsta rekommendationer. Läs mer
  • 2019-09-14

Angela S skrev om Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Vi köpte en lägenhet i Farsta centrum. Mäklaren, Selma Fazlic, visade sig på proffesionellt korrekt, kunnig och inte minst mänsklig sätt. Tack, Selma!
    Med vänliga hälsningar Bosse Granath o Angela Sultanian. Läs mer
  • 2019-09-12

Tanja V skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Vi har köpt en bostadsrätt i Bagarmossen på 4 r o k.
    Vår mäklare gav snabb service och ett trevligt bemötande.

Vi är mycket nöjda med en snabb affär som levde upp till förväntningarna. Läs mer
  • 2019-09-12

MARITA L skrev om Sara Kjellgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Snabb och proffsig handläggning. Trevligt sätt! Läs mer
  • 2019-09-12

Emilie H skrev om Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Har köpt lägenhet genom Svensk fastighetsförmedling, mäklare Selma. Jag upplever Selma som trevlig, väldigt seriös, flexibel, serviceinriktad och pålitlig. Mycket nöjd med kontakten med Selma! Läs mer
  • 2019-09-08

Parisa R skrev om Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Selma is a very professional broker. She helped us sell our apartment in Farsta and it went very smoothely. I highly recommend Selma as a broker since she handles all the issues with great confidence. Well done Selma! Läs mer
  • 2019-09-06

Sten S skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    bra kontinuerlig kontakt. god lokalkännedom. Läs mer
  • 2019-09-06

Karin W skrev om Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Selma är den skickligaste mäklaren jag har haft. Hon arbetar helg som vardag och är mycket tillmötesgående. Hon får 10 av 10 stjärnor. Jag har nämligen sålt en lägenhet på Larsbodavägen i Farsta och köpt en lägenhet på Lysviksgatan och är helnöjd. All eloge till Selma, riktigt bra jobbat! Läs mer
  • 2019-09-02

Jenny E skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Vi köpte vårt drömboende i Bagarmossen genom Maria för vår växande familj. Maria var väl insatt i bostadsområdet och objektet, svarade snabbt på våra frågor och ingav ett proffsigt intryck i sin roll som mäklare. Vi ger Maria vår allra bästa rekommendation om ni söker mäklare i området. Läs mer
  • 2019-08-28

Marléne S skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Sålt en tvåa i Bagarmossen och har haft en bra dialog med mäklare Maria L. Hon är rutinerad och känns seriös. Är lätt att ha och göra med.Hon lade tid på extra visningar som visade sig lönsamt. Mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-08-28

Hamid N skrev om Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    I have sold my apartment through the broker and Selma did an amazing job in handling everything for us. She took care of everything and helped us in the process to sell our apartments all the way. Läs mer
    2019-09-06 Selma F svarar Hamid N
    Hi Hamid,
    Thank you a lot for your nice words. I hope you feel good.

Have a nice weekend!
  • 2019-08-21

Karin N skrev om Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Sålt lgh i Farsta. Mäklaren tänkte mer på köparens uppfattning än säljaren. Mycket krångel med papper som sedan löste sej. Läs mer
    2019-08-21 Selma F svarar Karin N
    Hej Karin,

Det gör mig jätteledsen att du har uppfattat det så då jag endast ville hjälpa dig så att du kunde sälja din bostad på ett korrekt sätt samt att jag hjälpte dig med att fixa iordning inför fotografering. Jag hade privatvisningar och dessutom sålde bostaden innan öppen visning då du kände dig nöjd med priset. Angående papper så har vi som mäklare en skyldighet att agera utifrån vad lagarna säger och därav var det enda rätta här att vägleda dig som säljare för att kunna utföra försäljningen med rätt förutsättningar. Må gott!

/Selma
  • 2019-08-06

Sven Gustav Torbjörn L skrev om Sara Kjellgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Återkom snbbt med svar och visade ett trevligt samt professionellt bemötande. Känner till marknaden väl för det område som vi är intresserade av. Läs mer
  • 2019-06-28

Jahnger S skrev om Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Köpte en bostadsrätt med Selma Fazlic
    Som mäklare i Farsta strand, hennes proffsiga bemöttande och tillgänglighet att svara på frågor gjorde att hela köpet gick tryggt och smidigt till.
    Kommer att anlita henne inför nästa affär också. Läs mer
    2019-07-02 Selma F svarar Jahnger S
    Tack för de fina orden, jag hjälper er mer än gärna i framtiden! Jag hoppas ni kommer trivas i er nya bostad. :)
  • 2019-06-28

Christina B skrev om Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Sålt bostadsrätt Farsta
    Blev mycket bra bemött och Selma var alltid tillgänglig för frågor och funderingar

Selma levde upp till de förväntningar jag hade och till och med lite mer.

Sammanfattningsvis så var det mycket bra. Läs mer
    2019-06-28 Selma F svarar Christina B
    Tack så hemskt mycket för ett gott omdöme! Det var en ära att få samarbeta med er.

Ha en riktigt trevlig helg så ses vi snart igen!
  • 2019-06-25

Elvira O skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Vi har köpt en bostadsrätt i Sköndal efter budgivning. Vi fick bud om att genomföra köpet trots att annan budgivare la högsta budet men tvingades dra sig ur affären.
    Mäklaren Elin N uppträdde hela tiden korrekt och var hela tiden till stor hjälp och stöd vid frågor om de ekonomiska och praktiska detaljerna för affärens genomförande. Läs mer
    2019-06-25 Elin N svarar Elvira O
    Tack för din rekommendation Elvira. Roligt att få hjälpa dig till köpet av din fina lägenhet! Trevlig sommar!
  • 2019-06-24

Johanna F skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Fick min 3a såld lika fort som Maria utlovade, bra tips på styling och fina bilder i annonsen.

Fint och tryggt bemötande även om man vid enstaka tillfällen fick påminna om återkoppling.

Hon sålde lägenheten för 300.000 mer än hon värderat den till så det är jag väldigt nöjd med.

Hade väl kunnat önska lite mer noggrannhet i annonsskrivningen innan den lämnades över till granskning av mig. Det var en del fel som jag kände mig jobbig att påpeka. Dock var det inga sura miner från mäklarens sida utan hon ändrade så fort jag hade synpunkter.

Överlag är jag nöjd och kände mig trygg med affären då Maria var väldigt tillmötesgående med mina önskemål. Läs mer
  • 2019-06-18

Torbjörn R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Mycket bra, erfaren och professionell mäklare, med gott bemötande. Kan rekommenderas. Läs mer
  • 2019-05-23

Maria gjorde ett fantastiskt jobb med försäljningen av vår bostadsrätt. Hon var lättillgänglig, återkopplade hela tiden vad som hände i säljprocessen och gav bra tips kopplat till försäljningen. Trevlig, professionell och driftig att få till bästa möjliga pris på vår bostad! Läs mer
  • DONNA T

2019-05-21

DONNA T skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Vi hade turen att få två mäklare till våran försäljning, Elin och Selma. Till första mötet hade Elin en väldigt bra pitch och visade sin självsäkerhet och långa erfarenhet som mäklare. Vi fick ett gott intryck!

Avslutningsvis så hade vi en lyckad bostadsförsäljning som gick väldigt snabbt och över förväntan. Det var tack vare både Elin och Selma!

Om ni säljer med Svensk Fast. Så kan jag även varmt rekommendera Maria Ingels som är deras stylist konsult. Hon gav väldigt bra tips vilket gjorde att vi enkelt stylade lägenheten själva. Jag är väldigt glad över att vi inte la flera tusen på en inredare. :) Läs mer
    2019-05-22 Elin N svarar DONNA T
    Tusen tack Donna för din fina rekommendation! Jag och Selma älskar vårt jobb och att arbeta i ett starkt team och roligt att det återigen visas på resultatet. Vi är även stolta att få jobba med vår duktiga stylist Maria som alltid hjälper våra kunder på bästa sätt :)
  • DONNA T

2019-05-21

DONNA T skrev om Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Vi hade turen att få två mäklare till våran försäljning, Selma och Elin. Selma var mäklaren jag hade mest kontakt med under själva sälj-processen.
    Förutom att ha vänlig och professionell återkoppling så gjorde Selma det där lilla extra. Jag känner att Selma inte nöjer sig. Hon vill mer för både kunden och för sig själv vilket resulterade i att våran försäljning gick över förväntan och blev väldigt lyckad.

Om ni säljer med Svensk Fast. Så kan jag även varmt rekommendera Maria Ingels som är deras stylist konsult. Hon gav väldigt bra tips vilket gjorde att vi enkelt stylade lägenheten själva. Jag är väldigt glad över att vi inte la flera tusen på inredare. :) Läs mer
    2019-05-22 Selma F svarar DONNA T
    Tack för era fina ord! Jag uppskattar att ni blev nöjda med vårt arbete och jag hoppas få hjälpa er i framtiden. Tack ännu en gång för ett bra samarbete! :D
  • 2019-05-21

Jaroslav L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Jeg køpte en 3:a i Farsta. Anna var veldig vennlig og imøtekommende gjennom hele prosessen. Anna kom til meg med tilbakemelding fra eier av leilighet fort og kommuniserte på en åpen, rett og veldig fair måte. Vi traff og signerte handel på søndagskveld, hva finner jeg utrulig framkommende. Riktig bra og riktig snabb affär. Läs mer
  • Jonathan R

2019-05-16

Jonathan R skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Kan inte annat än att ge en store eloge till Elins arbete. Genom ett professionellt handlande samt en god förmåga kommunicera med oss genom hela processen levde Elin upp till de förväntningar vi kom överens om inför försäljningen av lägenheten. Stort tack! Läs mer
    2019-05-16 Elin N svarar Jonathan R
    Tack snälla Jonathan för rekommendationen, värmer i mitt mäklarhjärta att höra. Roligt att få hjälpa er!
    Älskar mitt jobb och att jobba mot höga mål och vill att fler ska ställa högre krav vid valet av mäklare så att vårt hårda jobb och driv kommer fram ännu mer.
  • 2019-05-16

Ellen B skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Sålde vår tvåa i Gubbängen med hjälp av Elin Norberg som mäklare. Vi är mycket nöjda då hon uppvisade ett mycket proffesionellt handlande och var alltid lugn, pedagogisk och förde en god dialog som gjorde oss trygga. Läs mer
    2019-05-16 Elin N svarar Ellen B
    Stort tack för de fina orden! Så himla roligt att få hjälpa er till en lyckad affär med väldigt glada och lyckliga köpare.
  • 2019-05-08

Lovisa B skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Maria hjälpte mig att sälja min trea i Bagarmossen. Allt gick mycket smidigt, och hon var mycket professionell! Pålitlig, noggrann och tillgänglig. Läs mer
  • Ellinor H

2019-04-28

Ellinor H skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Sålde vår lägenhet i Farsta för villaköp i Enskede. Maria är en professionell mäklare, tillmötesgående med koll på område Farsta, alltid tillgänglig. Vi är supernöjda! Läs mer
  • 2019-04-27

Janina R skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Köpte bostad i Bagarmossen och tycker Maria är super duktig och pålitlig! Läs mer
  • 2019-04-17

Peter T skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Jag/vi är nöjda med Elin som har skött vår försäljning av lägenheten på ett alldeles utmärkt sätt. Allt som sas blev verklighet. Vi kan varmt rekommendera Elin som mäklare. Läs mer
    2019-04-17 Elin N svarar Peter T
    Stort tack för den fina rekommendationen! Ett nöje att få hjälpa er.
  • 2019-04-07

Maria L skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Sålde min etta i Gubbängen och det gick över förväntan! Supersnabbt och smidigt!
    Jag är jättenöjd med slutbudet.
    Mäklaren Maria Lundberg har stor erfarenhet och en stor kundkrets vilket gjorde det otroligt smidigt. Dessutom gjorde hon det där extra som betyder så mycket. Bara att starkt rekommendera! Läs mer
  • Malin N

2019-04-07

Malin N skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Jag har köpt en bostadsrätt i Hökarängen. Maria var trevlig och höll kontakt och uppdaterade prisförändringar allteftersom de kom. Läs mer
  • 2019-04-04

Lena E skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Trevligt och proffsigt bemötande. Hoppas det fortsätter så. Läs mer
  • Teodor B

2019-03-30

Teodor B skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Sålt en bostadsrätt helt i linje med förvärvade förväntningar och med en hög precision genom alla skikt av hela processen.
    En trygg guide och klok kompass i navigeringen fram till en lyckad affär. Läs mer
    2019-04-04 Elin N svarar Teodor B
    Stort tack Teodor! /Vi ses och hörs!

Herrhagsvägen 98, 122 60 Enskede