Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

Få ut det mesta av din bostadsaffär med oss på Svensk Fastighetsförmedling!

Från vårt kontor i Enskede förmedlar vi bostäder i Enskede, Farsta Strand, Fagersjö, Sköndal, Gubbängen, Hökarängen, Tallkrogen, Skarpnäck, Bagarmossen och Farsta, förstås. Våra mäklare har många års erfarenhet av bostadsmarknaden här i området och vi har även koll på hur det är att bo här.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling hjälper dig till en trygg bostadsaffär med mycket bra marknadsföring. Med vår tjänst 3D-visning kan du ha visning av din bostad dygnet runt, eller gå på virtuell visning i ditt drömhem när du vill! Det är praktiskt för dig som letar bostad och effektivt för dig som ska sälja då du når även de som inte har möjlighet att närvara på en vanlig visning.

Bäst och mest personlig service kan vi ge dig om du kommer förbi vårt kontor, välkommen!

Läs vad 632 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    2021-12-06
    Så trevligt och proffsigt bemötande! Elin var inkännande, effektiv och snabb i både återkoppling och handling. Försäljningen av lägenheten gick över förväntan, både tidsmässigt och ekonomiskt. Jag kände mig trygg hela vägen! Rekommenderar Elin med värme!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Michelle Almby en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    • Gubbängen - Enskede
    2021-12-05
    Proffsig, lyhörd och tillmötesgående.
    Kan varmt rekommendera Michelle som mäklare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sara Kjellgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    2021-12-04
    Utmärkt bemötande och professionellt sätt att ha kontakt med mig som köpare.

Kommer rekommendera Sara till kommande säljare samt köpare i framtiden.

Mitt köp av min bostad har gått bättre än förväntat.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    2021-12-03
    Oerhört proffsig, trevlig, förtroendeingivande, stöttande även i vårt kommande köp förutom försäljningen. Tillgänglig och höll sig uppdaterad under hela processen. Kändes tryggt att Selma sålde för oss!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Andy Shabo en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    2021-12-01
    Trevlig och engagerad mäklare, som gav snabb återkoppling och var tydlig.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Andy Shabo en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    • Ormkärr
    2021-12-01
    Andy is very easy to communicate and helpful. He made the whole process of buying the apartment simple for me.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    2021-11-29
    Maria var väldigt trevlig, proffsig och kompetent. Hon hade tålamod med frågor och strul, var hela tiden tydlig i sin information, vilket vi uppskattade mycket, och alltid tillgänglig när vi behövde nå henne. Hon gav oss ett personligt bemötande som fick oss att känna oss trygga och väldigt nöjda.
    2021-11-28
    Proffsigt
    Trevligt
    Lyhört
    Jag rekommenderar Selma till samtliga uppdrag Sv Fastighetsförmedling är involverat i .
    Selma är en tillgång för många arbetsgivare.
    Enbart varma rekommendationer från mig .
    2021-11-28
    Snabb, rak och ärlig! Jättebra upplevelse av min första försäljning av min första bostadsrätt.
    • Enskededalen - Pungpinan
    2021-11-27
    Vi fick bra hjälp av försäljning av vårt radhus. Det var snabb och smidig kommunikation. Fotografen kom ut fort och tog jättefina bilder. Rekommenderas varmt!
    Roligt att få hjälpa er med en lyckad försäljning! Tack för de fina orden! Elin Norberg
    2021-11-25
    Andy ordnade snabbt med en privat visning fastän lägenheten inte låg ute till salu ännu. Lätt att nå, trevligt, smidigt och snabbt!
    • Örby
    2021-11-25
    Väl utfört uppdrag. Jag är nöjd.
  • sålde sitt hus med hjälp av Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    2021-11-24
    Selma är mycket effektiv och trevlig. Det kanske blev lite virrigt ett tag där men det är ju för att jag är bosatt i Tyskland och vi var tvungna att kommunicera via email och telefon. Jag är tacksam för all hjälp och en mycket snabb försäljning.
    • Ormkärr
    2021-11-24
    Riktig grym mäklare som slog alla mina förväntningar. Jag rekommenderar honom starkt.
    • Hagsätra
    2021-11-20
    Andy är en toppmäklare som får jobbet gjort, han är effektiv och ser till att både köpare och säljare blir nöjda!
    • Hagsätra
    2021-11-20
    Inga konstigheter , allt funkade bra 👍
    • Östberga/Älvsjö
    2021-11-19
    En mycket engagerad och trevlig mäklare.
  • Ida S
    2021-11-19
    Bättre mäklare kan man inte hitta! Sara är trevlig, pålitlig, professionell och man känner sig verkligen trygg, hon tog reda på allt och hjälpte till med sånt vi inte visste om, kommer definitivt sälja och köpa med henne i framtiden.
    • Östberga/Älvsjö
    2021-11-18
    Trevlig, klart han är ju en yrkesmänniska kunnig i sin del .rekommenderas för dig som säljer sina hus .
    • Örby
    2021-11-18
    Vi har bemöts med stor respekt för våra intressen när det gäller lägenhetsval. Andy har visat oss några fina lägenheter och förfinat urvalet ju mer vi lärt känna honom som vår mäklare. Nu är vi i hamn och har med hjälp av Andy hittat rätt.
    Vi är så glada över all hjälp och stöd vi fått vid denna lägenhetsaffär.
    Tack för det fina omdömet! Andy Shabo
    • Östbergahöjden
    2021-11-18
    Vi har köpt en lägenhet via mäklare Andy Shabo och det var jätte smidigt affär .
  • köpte sitt hus med hjälp av Sara Kjellgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    2021-11-17
    Kände mig väldigt sedd på visningen och gav mycket bra information om hus och tomt.
    Fått bra bemötande och är väldig professionell inom yrket som mäklare. Känns väldigt tryggt att ha köpt hus från henne som mäklare! 😊
    2021-11-16
    Bra och smidig process som anpassats efter mina behov hela vägen.
    2021-11-15
    Selma är en duktig mäklare, tillmötesgående och serviceinriktad.
    Vi blev alltid trevligt bemötta och hon var oftast lätt att nå på telefon.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Molnar en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    2021-11-15
    Bra samarbete och snabb enkel kontakt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Sara Kjellgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    2021-11-15
    Hon kan sitt jobb och tycker hon är bäst.
    2021-11-15
    Trevlig, kunnig och proffesionellt bemötande.
    2021-11-13
    Michelle var mycket lyhörd, uppriktig och finkänslig. Jag uppskattar verkligen hennes bemötande och engagemang.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    2021-11-13
    Hon var trevligt och jatte professionell.
  • köpte sitt hus med hjälp av Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    2021-11-13
    Bra, snabb och trygg service!
  • skrev om Sara Kjellgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    2021-11-10
    Engagerad, rak och tydlig mäklare. Har det där lilla extra i sig så du verkligen känner dig nöjd och väl bemött. Hon kan definitivt sitt jobb. Du känner dig trygg och säker med att hon tar hand om en av dina viktigaste affärer i ditt liv.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Michelle Almby en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    2021-11-09
    Professionell,ärlig,levde upp till förväntningarna.
    2021-11-08
    Michelle är en utomordentligt trevlig person och en ypperlig mäklare. Hon är professionell och engagerad och känns mån om att både köpare och säljare ska känna sig nöjda. Dessutom verkar hon ha givit alla intresserade en ärlig chans. Hon har varit rak och ärlig i sin kommunikation och som köpare visste vi hela tiden vad som hände. Sammanfattningsvis överträffade Michelle med råge våra förväntningar på hur en bra mäklare ska agera.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sara Kjellgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    • Centrala Haninge
    2021-11-05
    Trevlig, kunnig och rak på sak. Vi är mycket nöjda med Sara.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    2021-11-04
    Maria är bäst på alla sätt och vis. Hon levererar alltid bäst.
    2021-11-03
    Andy har varit en solstråle från början till slut!
    Alltid tillgänglig och redo att hjälpa till. Han har stötta en genom hela processen. Vi är så glada att det var just Andy som var mäklare i vårt första lägenhets köp, Super nöjda!
    Tack Andy!
    Fint omdöme, tusen tack för det! Andy Shabo
    • Östbergahöjden
    2021-11-03
    Andy är super trevlig och enkel att ha att göra med, Andy tog bort stress momentet från hela försäljningen.
    Under försäljning lyckade Andy hitta flera potentiella köpa i en annan dålig marknad som gjorde att jag fick ett riktigt bra pris för min lgh!
    • Vendelsö
    2021-11-02
    Proffsigt bemötande.hjälpsam
    Bra på att informera mig genom hela försäljnings proceduren..
    2021-11-02
    Michelle höll mig ständigt uppdaterad kring min försäljning samt gjorde sitt yttersta för att jag skulle bli så nöjd som möjligt
    2021-11-01
    Andy är lyhörd, professionell och alltid med ett trevligt bemötande. Alltid tillgänglig vid frågor samt att han höll oss uppdaterade.

Jag tycker Andy uppfyllde mina önskemål hur en mäklare bör vara.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Molnar en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    2021-10-31
    Blev bra bemött. Bra visning
    2021-10-30
    Det gick snabbt och smidigt med försäljnimgen och andy lyckades sälja till lägenheten till det pris jag ville ha:)
    2021-10-30
    We met Andy in a previous apartment that wasn't for us but he was the same in both viewings. Service minded: he has in both cases organized a private viewing as we had particular schedules. He created a sense if trust very quickly which helps greatly as it made is easier for us to make a decision to bid on it. Overall great experience!
    2021-10-29
    Köpt hus av Sara, Det hon inte visste tog hon reda på och fort gick det också, trevlig och påläst, ställde upp snabbt på extravisning, svarar snabbt på sms-frågor....Säljer jag huset så är det med hjälp av Sara.
    2021-10-29
    Sara är en mäklare som gör mer än vad hon behöver göra. Otroligt engagerad , öppen , rak och genuin. Rekommenderar henne starkt!
  • köpte sitt hus med hjälp av Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    • Stureby
    2021-10-28
    Tillmötesgående och tillgänglig.
    Tydlig i vad som gäller och vad nästa steg är. En mycket bra mäklare.
    Roligt att få hjälpa er med husköpet och roligt att höra att ni är nöjda. Allt gott, Elin Elin Norberg
    2021-10-27
    Andy var mycket behjälplig i vårt bostadsköp och såg till att allt fungerade, trots att tiden var knapp. Rekommenderar varmt.
    • Handen
    2021-10-27
    Allt har känts jättebra under hela försäljningen. Tryggt, bra , trevligt och rätt🌸🌸🌸
  • Måns P
    2021-10-26
    Andy har verkligen tagit väl hand om mig redan från start via mail, telefon och SMS, då jag flyttar upp från Skåne har det varit mycket tät kontakt och allt har gått så smidigt att dagen efter visning så skrev vi kontrakt och alla var nöjda! Kan varmt rekommendera Andy.
    2021-10-26
    Andy fanns alltid tillgänglig när man hade frågor. Allt gick så smidigt!