Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Farsta Tallkrogen Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

Herrhagsvägen 98, 122 60 Enskede — Visa karta

Få ut det mesta av din bostadsaffär med oss på Svensk Fastighetsförmedling!

Från vårt kontor i Enskede förmedlar vi bostäder i Enskede, Farsta Strand, Fagersjö, Sköndal, Gubbängen, Hökarängen, Tallkrogen, Skarpnäck, Bagarmossen och Farsta, förstås. Våra mäklare har många års erfarenhet av bostadsmarknaden här i området och vi har även koll på hur det är att bo här.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling hjälper dig till en trygg bostadsaffär med mycket bra marknadsföring. Med vår tjänst 3D-visning kan du ha visning av din bostad dygnet runt, eller gå på virtuell visning i ditt drömhem när du vill! Det är praktiskt för dig som letar bostad och effektivt för dig som ska sälja då du når även de som inte har möjlighet att närvara på en vanlig visning.

Bäst och mest personlig service kan vi ge dig om du kommer förbi vårt kontor, välkommen!

Läs vad 121 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

• 2019-04-17

Peter T skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Jag/vi är nöjda med Elin som har skött vår försäljning av lägenheten på ett alldeles utmärkt sätt. Allt som sas blev verklighet. Vi kan varmt rekommendera Elin som mäklare. Läs mer
    2019-04-17 Elin N svarar Peter T
    Stort tack för den fina rekommendationen! Ett nöje att få hjälpa er.
  • 2019-04-14

Frida S skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Vi sålde vår lägenhet i Bagarmossen och fick den bästa hjälp vi kunde önskat. Allt gick fort, smidigt och med ett mycket bra slutpris! Mäklaren var proffsig, flexibel och ingav trygghet. Vi vill ge våra varmaste rekommendationer Läs mer
  • 2019-04-07

Maria L skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Sålde min etta i Gubbängen och det gick över förväntan! Supersnabbt och smidigt!
    Jag är jättenöjd med slutbudet.
    Mäklaren Maria Lundberg har stor erfarenhet och en stor kundkrets vilket gjorde det otroligt smidigt. Dessutom gjorde hon det där extra som betyder så mycket. Bara att starkt rekommendera! Läs mer
  • Malin N

2019-04-07

Malin N skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Jag har köpt en bostadsrätt i Hökarängen. Maria var trevlig och höll kontakt och uppdaterade prisförändringar allteftersom de kom. Läs mer
  • 2019-04-04

Lena E skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Trevligt och proffsigt bemötande. Hoppas det fortsätter så. Läs mer
  • Teodor B

2019-03-30

Teodor B skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Sålt en bostadsrätt helt i linje med förvärvade förväntningar och med en hög precision genom alla skikt av hela processen.
    En trygg guide och klok kompass i navigeringen fram till en lyckad affär. Läs mer
    2019-04-04 Elin N svarar Teodor B
    Stort tack Teodor! /Vi ses och hörs!
  • 2019-03-23

Rickard D skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Utmärkt kommunikation och bra rådgivning. Läs mer
    2019-04-04 Elin N svarar Rickard D
    Tack Rickard för din rekommendation!
  • 2019-03-13

Daniel A skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Vi vill ge våra bästa rekommendationer till Maria som sålt vår lägenhet i Bagarmossen. Mycket professionellt bemötande och väl insatt i marknaden. Alltid tillgänglig och stor hjälp med tydliga råd inför försäljning.

Sammanfattningsvis rekommenderar vi alla i Bagis som skall sälja att ge Maria en chans. Ni kommer inte ångra er! Läs mer
  • 2019-03-10

Amelie S skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Maria var under hela processens gång mycket tydlig och proffsig och alltid snabb med återkoppling. Jag kände ett stort förtroende för Maria! Läs mer
  • 2019-03-08

Pirkko N skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Sålt lgh. Mycket nöjd! Bra kommunikation och återkoppling gjorde att affären kändes trygg. Jag rekommenderar verkligen Elin😊 Läs mer
    2019-03-11 Elin N svarar Pirkko N
    Tack för de fina orden Pirkko! Roligt att det syns att jag jobbar hårt för bästa resultat och trygghet. Jag älskar mitt jobb och det är så himla roligt att få jobba med det jag brinner för. Vi ses och hörs! :)
  • 2019-03-03

Stefan O skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Jag hade höga förväntningar på beställd mäklartjänst vid försäljning av min lägenhet och blev mycket nöjd på alla punkter. Mäklaren samt även stylist och fotograf som mäklaren använder, visade alla professionalism vilket tillsammans levererade ett bra resultat. Läs mer
    2019-03-04 Elin N svarar Stefan O
    Stort tack för den fina rekommendationen. Roligt att höra!
  • 2019-03-03

William A skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Bra kännedom om marknad, bra flexibilitet och tillgänglighet. Läs mer
    2019-03-04 Elin N svarar William A
    Tack William för din rekommendation. Roligt att få hjälpa dig!
  • 2019-03-02

Simon O skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Sålt en 2a i Gubbängen. Vi fick alltigenom ett väldigt engagerat bemötande, det var inga problem när vi ville skjuta fram fotografering och våra frågor blev alltid snabbt besvarade. Läs mer
    2019-03-04 Elin N svarar Simon O
    Tack Simon för din rekommendation! Roligt att ni är nöjda och roligt att jag fick hjälpa er. Vi hörs och ses!
  • 2019-02-22

Lovisa L skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Jag sålde min 2:a och fick bra stöd och hjälp genom hela processen, t.ex. gällande annonsen, kontakt till inredningsstylist och visning. Jag fick ett mycket bra bemötande och kände stort förtroende för min mäklare. Läs mer
  • Maria H

2019-02-12

Maria H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Sålde min lägenhet i Gubbängen med hjälp av Elin Norberg och det gick superbra! Hela processen gick snabbt, smidigt och strukturerat. Elin är lättillgänglig, professionell och har bra koll på alla delar i processen. Hon har också bra koll på området och potentiella köpare. Att Svensk fastighetsförmedling erbjuder det lilla extra i form av till exempel samarbete med och rabatt hos städfirma samt utlåning av flyttsläp är också sådant som underlättar i en situation när det är mycket att tänka på. Läs mer
    2019-02-12 Elin N svarar Maria H
    Tack för din fina rekommendation! Roligt att få hjälpa er till en lyckad försäljning.
    Lycka till med nya bostaden! Mvh
  • 2019-02-02

Anna S skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Sålt en bostadsrätt och Maria var tillmötesgående, professionell och supertrevlig!
    Vi förväntade oss att sälja lägenheten men inte så snabbt och till ett så bra pris. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-02-01

Marianne Sofia R skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Jag har sålt en 3:a nära centrum i Sköndal. Mina förväntningar inför försäljningen var en relativt snabb affär genom att mäklaren var väl erfaren av området och dessutom ev har en lista över potentiella köpare. Mina förväntningar infriades med råge genom en trevlig och mycket väl påläst måklare som med stort engagemang genomförde försäljningen Läs mer
  • 2019-01-22

Edit Charlotte H skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Vi har haft stort förtroende för Elin som hjälpt oss att sälja vårt radhus. Hon har lugnt lotsat oss igenom hela processen, alltid varit tillgänglig och hela tiden hållit kontakten med oss.
    Allt har gått snabbt och smidigt. Vi är mycket nöjda med försäljningen och med de nya ägarna som efterträder oss.
    Tack för hjälpen! Läs mer
    2019-01-22 Elin N svarar Edit Charlotte H
    Stort tack Lotta för dem fina orden! Roligt att få hjälpa er och köparna med en lyckad affär. Vi hörs och ses fram över!
  • 2019-01-21

Åke H skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Min bostad på Herrhagsvägen95 är såld med hjälp av
    Walid Mirzazade , som har ordnat försäljningen på ett kunnigt och föredömligt sätt. Prissättningen efter värderingen sammanföll ganska bra med vad jag själv trodde , eftersom huset är gammalt (1939) och inte genomgått så stora förändringar sedan 1984 när jag köpte det. ---
    Jag har blivit har blivit mycket sympatiskt bemött under hela försäljningsperiod och är nöjd med resultatet. Hälsningar Åke Hedlund. ---Enskede 2019-01-21. Läs mer
  • Sameer H

2019-01-11

Sameer H skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Mycket trevliga och professionella mäklare klart bästa valet när du ska sälja, Som de var i mitt fall. Kan varmt rekommendera denna mäklarbyrå.
    Tack för er hjälp vid mitt livs försäljning. 🌟🌟🌟🌟🌟 Läs mer
  • Montserrat C

2019-01-11

Montserrat C skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Proffesionellt , välbemötande, rekommenderar Walid och ger honom en 10 av 10 .
    Tack Walid! Läs mer
  • 2018-12-06

Karolina B skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Jag sålde min lägenhet med hjälp av Elin och vi är så nöjda! Elin skötte allt mycket smidigt och professionellt. Kan verkligen rekommendera henne som mäklare! Läs mer
    2018-12-06 Elin N svarar Karolina B
    Stort tack för din fina rekommendation! Betyder mycket och det var ett nöje att få hjälpa dig. Vi ses i januari :)
  • 2018-11-24

Maria V skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Köpte hus via Maria och svensk fast - vi upplevde Maria som engagerad, trevlig, effektiv och proffisionell. En mäklare som rekommenderas! Läs mer
  • 2018-11-19

Karl Martin Alexander L skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Han jobbar stenhårt för att få igenom en så bra försäljning som möjligt.
    Fick min lägenhet såld för marknadspriset TROTS att det låg 4 likadana lägenheter ute samtidigt i samma hus och köparens marknad. Läs mer
    2018-11-22 Walid M svarar Karl Martin Alexander L
    Tack Martin och grattis till pappa livet snart :)
  • Jan-Olof K

2018-11-18

Jan-Olof K skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Sålt Ekshäradsgatan 81 Farsta.
    Från första stund ingav Walid trygghet, noggrannhet och förtroende på ett alldeles speciellt sätt.Tips, råd och materialframtagning inför försäljning och visning var mycket proffsigt Genom hela processen har hans återkoppling varit suverän.Informerat i stort sett dagligen om vad som sker.Bedömningen av utgångspris var helt realistisk och medförde troligen en bra budgivning för alla parter.Glädjande är också att han tydligen informerade budgivarna om läget hela tiden vilket medförde att när vi träffade köparna var dom i en bra sinnesstämning och helt nöjda vid kontraktstecknandet som gick att genomföra mycket smidigt tack vare hans väl förberedda jobb och tydliga genomgång.Fanns inget i övrigt att önska.Vi kommer alltid att rekommendera honom i vår bekantskapskrets om någon behöver anlita mäklare.
    Alla våra förväntningar har överträffats med råge och nöjdare kunder kan Ni nog inte få då allt fungerat utmärkt och inga besvär för oss överhuvudtaget.
    Jan-Olof Klingsell. Läs mer
    2018-11-22 Walid M svarar Jan-Olof K
    Tack Jan-Olof tack för fin rekommendation. Det är jag som ska tacka er som gav oss förtroendet att förmedla er fina bostad.
  • 2018-11-16

Michael F skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Köpt hus och det gick fort att köpa huset. Bra och trevlig mäklare. Läs mer
  • 2018-11-09

Maria S skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Tydlig, trygg och proffesionell hantering och process Läs mer
  • 2018-11-02

Matilda J skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Supernöjda med slutpriset, Elins professionalism genom hela processen - från start till mål. Läs mer
    2018-11-05 Elin N svarar Matilda J
    Stort tack för din fina Reco Matilda! Roligt att få hjälpa er!
  • Patrik L

2018-10-31

Patrik L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Jag hörde av mig till Elin Norberg på Svensk Fastighetsförmedling gällande en bostad i Tallkrogen, Enskede och la ett förhandsbud på 6 300 000 SEK. Elin framförde budet till säljaren och de kom med ett motbud på 6 400 000 SEK varav vi då sa att vi ville lägga 6 350 000 SEK. Elin framförde budet till säljaren och återkom med att de accepterade priset på 6 350 000 SEK.

Elin frågade när vi kunde komma och kika på huset för att inspektera så allt såg ut enligt våra förväntningar. Vi hade därmed kommit överens om ett pris som säljaren accepterade innan visning och vi bestämde träff dagen därpå en tid som passade.

När vi kommer till huset ser vi, till vår förvåning, att det är fler personer inne i huset och det är en förhandsvisning på gång. Hur kan det ske en förhandsvisning utan vår vetskap när vi redan kommit överens om ett pris som säljaren accepterade?

I min värld, när en säljare och köpare kommit överens om ett pris så håller man det. Jag har jobbat som säljare i flera år och detta känns otroligt oetiskt och omoraliskt!

Jag avråder stark från att använda er av Svensk Fastighetsförmedling och framförallt kontakt med Elin Norberg. Läs mer
    2018-10-31 Elin N svarar Patrik L
    Hej Patrik!

Jag förstår er besvikelse och beklagar att ni inte fick köpa. Det är min uppdragsgivare tillika säljare som bestämmer hur processen ska gå till och de har alltid fri prövningsrätt.
    Den fria prövningsrätten stipulerar följande: Säljaren avgör alltid vem som ska få köpa samt till vilket pris man som säljare väljer att sälja. Säljaren har också möjlighet att när som helst under själva budgivningen ändra formerna. Med andra ord håller säljaren i taktpinnen. Vår målsättning på Svensk Fastighetsförmedling är dock alltid att en budgivning ska vara öppen och helt transparant. För detta har vi till och med tagit fram en budgivningspolicy,
    Jag som mäklare är dock tvingad av lagstiftning att framföra alla bud, oavsett form till säljaren innan avtal är skrivet. När det gäller juridiken och de lagar och regler som vi är skyldig att följa så hänvisar jag er till Mäklarsamfundets hemsida för konsumenter där ni även finner texten nedan:

Om jag är med i en budgivning och lägger ett bud som säljaren accepterar kan jag då vara säker på att jag köpt ett nytt boende.
    När det gäller fastigheter och bostadsrätter finns det ett skriftligt formkrav som kommer av att Jordabalken och Bostadsrättslagen föreskriver det. Det innebär att fram till dess att både köpare och säljare har skrivit under ett köpekontrakt eller överlåtelseavtal är affären helt öppen och ingen av parterna är juridiskt sett bundna till sin muntliga överenskommelse.
    Av det följer att fastighetsmäklaren är skyldig att framföra alla eventuella nya spekulanter och bud till säljaren. I det fall att det kommer in en ny intressent eller nytt bud är det säljaren som sen bestämmer hur han eller hon vill gå vidare.
    Det är alltid säljaren som bestämmer till vem man vill sälja, när man gör det och till vilket pris man gör det. Du har köpt nytt boende först när båda parter undertecknat en köpehandling och eventuella villkor för köpets fullbordan och bestånd uppfyllts.

Hoppas dessa rader klargör lite för det inträffade. Hoppas innerligt att vi träffas igen inom kort och att vi får möjlighet att förmedla en bostad till er.

Allt gott!
  • 2018-10-22

Linnea E skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Supernöjda med Elin på Svensk Fastighetsförmedling. Mycket professionell och lyhörd mäklare.Vi fick vår lägenhet i Farsta strand såld på mindre än en vecka! Rekommenderas. Läs mer
    2018-10-22 Elin N svarar Linnea E
    Stort tack Linnea! Roligt att höra att ni är nöjda och vill rekommendera mig till vänner och bekanta.
  • 2018-10-22

Karin P skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Elin är toppen! Otroligt kunnig, noggrann och förtroendeingivande. Som säljare har vi upplevt att Elin varit tillgänglig och gett oss realistiska förväntningar. Vi är väldigt nöjda med vårt val av mäklare. Läs mer
    2018-10-22 Elin N svarar Karin P
    Stort tack Karin för din fina Reco! Roligt att få hjälpa er till en trygg och lyckad affär.
  • 2018-10-17

Peter A skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Sålde en nybyggd 1:a i en av svåraste och ostabila tider för bostadsförsäljning, blev bemött på ett professionellt och lungt sätt, mäklare har enastående lokalkännedom och koll på området.
    Blev en lyckad försäljning med ett pris högt över förväntan! Gör gärna nästa bostadsaffär genom samma mäklare. Stor tack Walid! Läs mer
    2018-11-06 Walid M svarar Peter A
    Tack Peter och tack för ditt förtroende.
  • Göran S

2018-10-12

Göran S skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Mycket proffsigt och personligt bemötande. Elin höll i hela processen med en fast hand, bra kommunikation och framförallt ett mycket bra resultat där jag är övertygad om att både vi som säljare och köparna är jättenöjda. Kan varmt rekommendera Elin. Läs mer
    2018-10-12 Elin N svarar Göran S
    Stort tack Göran för din fina rekommendation! Jag älskar mitt jobb och älskar när det syns. Vi ses och hörs!
  • 2018-10-12

Niklas D skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Walid har varit en fantastisk mäklare att jobba med. Han har hängt från det att jag började fundera på att flytta tills dess att alla papper var klara. Han har varit ett toppen stöd och guidat mig hela vägen fram till bästa möjliga pris när jag väl var redo att sälja. Ni kommer alltid vara i goda händer om ni väljer att arbeta med Walid som er mäklare. Läs mer
    2018-10-15 Walid M svarar Niklas D
    Tack Niklas glad att jag fick hjälpa till och hoppas att jag hjälpa dig med köpet.
  • Fredrik L

2018-10-10

Fredrik L skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Köpte min första lägenhet - en tvåa på 62 kvm.

Upplevde att mäklaren var trevlig på ett genuint sätt - inte påklistrat eller överdrivet som jag upplevt att mäklare ofta är. Lättillgänglig och hjälpsam.

Mäklaren levde upp till alla mina förväntningar vad gäller tillgänglighet, förmåga att svara på frågor och bemötande. Läs mer
    2018-10-11 Elin N svarar Fredrik L
    Tusen tack Fredrik och stort grattis till nya lägenheten! Roligt att jag fick hjälpa dig.
  • 2018-10-08

Simon J skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Sätter mycket stort värde på kundens individuella situation och är oerhört professionell, vänlig och tydlig. Läs mer
    2018-10-09 Elin N svarar Simon J
    Tack för din fina rekommendation Simon! Det glädjer mig oerhört. Ses och hörs!
  • 2018-10-05

Fredrik K skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Mycket kompetent, tillmötesgående och trevlig mäklare som hjälpte oss att sälja. Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2018-10-05 Elin N svarar Fredrik K
    Stort tack för de fina orden och rekommendationen. Roligt att få hjälpa er.
    Mvh Elin
  • 2018-10-04

Elin S skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Köpt. Proffsigt, smidigt, trevligt! Läs mer
    2018-10-04 Elin N svarar Elin S
    Tack Elin! Roligt att få hjälpa er att hitta ert nya fina hus. Mvh
  • Rachelle P

2018-09-28

Rachelle P skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Den bästa mäklare i hela Sverige!
    I cannot put into words how thankful I am to have worked with Walid. He is the best real estate agent I have ever met. Walid is passionnate about his job, hardworking, smart, professional and he definitly knows the market. He always made my family feel like his #1 priority. With him everything was perfect, tips to style the apartment, starting price strategy, information/communication... and as a result my apartment was sold within a week, at a price well above the market. I will definitely recommend Walid to anyone thinking of selling, and I can't thank him enough for helping me! Läs mer
    2018-10-02 Walid M svarar Rachelle P
    Thank you Rachelle. Really glad I could help you take care of you and the kids.
    Walid M gillar detta
  • 2018-09-15

Marianne L skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Vi har sålt ett 30-talshus i populära Enskede och fått väldigt bra råd och stöd i en tid då marknaden varit avvaktande och svår att tolka.
    Elins erfarenhet och goda omdöme gjorde att vi kunde avsluta en försäljning där alla parter blev nöjda! Hon förmedlade väldigt professionella tjänster såsom fotograf, stylist och gav oss ärlig och rak feedback.
    Vi kan varmt rekommendera Elin Norberg och Svensk Fastighetsförmedling Enskede Läs mer
    2018-09-16 Elin N svarar Marianne L
    Stort tack för din fina rekommendation!
    Elin
  • Anders S

2018-09-10

Anders S skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Vi kan varmt rekommendera fastighetsmäklare Elin Norberg på Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskedekontoret.
    På ett proffsigt och personligt sätt var hon fokuserad och närvarande under hela ärendets gång. Alltid tillgänglig och snabb till att ge respons och svara på frågor. Kändes tryggt helt enkelt. Att försäljningen gick snabbt och att priset blev till belåtenhet gjorde ju inte saken sämre. Vi har under årens lopp anlitat många olika mäklare i samband med hus och lägenhets köp/försäljningar, Elin är den vi först vill rekommendera!
    Med vänlig hälsning Anders Spetz
    mycket tacksam och nöjd säljare. Läs mer
    2018-09-10 Elin N svarar Anders S
    Stort tack Anders för dina fina ord! Värmer i mäklarhjärtat :) Stort nöje att få hjälpa er vid försäljningen. Vi hörs och ses snart! Mvh Elin
  • 2018-09-02

Linda Marie Therese A skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Maria Lundberg har gjort ett utmärkt arbete med försäljningen av Riksrådsvägen 77 och vi är super nöjda! Det har varit oerhört enkelt att vara i kontakt med henne och hon har löpande informerat oss om vad som händer.
    Stort tack! Läs mer
  • 2018-08-30

Fredrik F skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Jag valde mellan tre mäklarfirmor för att konkurrera om mitt uppdrag. Lotten föll på Walid och Svensk fastighetsförmedlingen.
    Walid var närvarande från start till mål och tillsammans satte vi upp en tydlig plan för att nu vårat mål, Walid valde en offensiv plan, vilken jag först tivvlade på men efter att ha givit honom min tillit så fanns det ingen tvivel om att det var rätt, vilket resulterade i en snabb och smidig försäljing (innan visning) till ettt pris som jag var mycket nöjd med.
    Walid värdesätter både köpare och säljare, spelar ärligt med alla kort på bordet. Han känner sin marknad väl vilket är en enorm fördel.
    Walid får en extra eloge och dito guldstjärna för att ta sig tid att finnas tillgänglig sena kvällar, som stöd och bollplank.
    Tack Walid! Läs mer
    2018-08-30 Walid M svarar Fredrik F
    Tack för äran att jag fick sälja din bostad och tack för ditt förtroendet.
  • 2018-08-29

Peter K skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Som köpare kände vi oss väldigt väl bemötta. Vi fick hela tiden uppdateringar som gjorde att det kändes som att vi fick bra kontroll över situationen.
    Mycket noggrant arbete som innebar trygghet. Läs mer
    2018-08-30 Elin N svarar Peter K
    Tack Peter för rekommendationen och de fina orden. Roligt att få hjälpa till med er bostadsaffär. Mvh Elin
  • 2018-08-27

Alicia O skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Erfaren mäklare, professionellt och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2018-08-01

Fabian E skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Väldigt trevlig, enkel och smidig. Läs mer
    2018-08-02 Elin N svarar Fabian E
    Tack Fabian! Roligt att få hjälpa dig med din bostadsaffär. Mvh Elin
  • 2018-07-30

Partow Alan K skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Proffsigt, snabb och engagerad. Läs mer
    2018-07-30 Elin N svarar Partow Alan K
    Tack Partow. Roligt att jag fick hjälpa dig!
  • Emelie N

2018-07-28

Emelie N skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Jag sålde min 2:a nyligen genom Elin. Jag letade ett tag efter den rätta mäklaren då jag ville ha någon som kunde leva upp till mina förväntningar och det gjorde verkligen Elin! Kunnig, lugn, proffsig i sitt bemötande, noggrann, påläst och vågar vara personlig. Hon är även lätt att nå och noga med återkoppling. Budgivningen gick över förväntan bra och jag är supernöjd med slutpriset! Jag hade valt Elin igen vid nästa bostadsaffär. Tack för bra affär! / Emelie Läs mer
    2018-07-30 Elin N svarar Emelie N
    Wow vilka fina ord Emelie! Glad jag blir. Varsågod, roligt att få hjälpa dig. Hjälper dig gärna fler gånger om :) Ta hand om dig!
  • 2018-07-24

Linda N skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Valid var mycket lyhörd . han kunde på en gång snappa upp våra behov och såg till att det mesta blev uppfyllt.
    inom en månad var försäljning av vår lägenhet.och köp av hus klart. " Här vilar inga halta löss". Underbart!! Mycket proffsigt
    Helt i min smak. Läs mer
    2018-08-01 Walid M svarar Linda N
    Stort tack Linda! glad att jag fick hjälpa er. Vi ses och hörs snart!
  • 2018-07-14

Sebastian S skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Sålt en 1,5a i sköndal.
    Gillar inte mäklare, men det känns bättre nu.
    Detta var bättre en förväntat.

10/10 👏🏻 Läs mer
    2018-07-23 Elin N svarar Sebastian S
    Härligt med toppbetyg! Tack för att jag fick hjälpa er till en riktigt grym försäljning!

Herrhagsvägen 98, 122 60 Enskede