Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

Herrhagsvägen 98, 122 60 Enskede — Visa karta

Få ut det mesta av din bostadsaffär med oss på Svensk Fastighetsförmedling!

Från vårt kontor i Enskede förmedlar vi bostäder i Enskede, Farsta Strand, Fagersjö, Sköndal, Gubbängen, Hökarängen, Tallkrogen, Skarpnäck, Bagarmossen och Farsta, förstås. Våra mäklare har många års erfarenhet av bostadsmarknaden här i området och vi har även koll på hur det är att bo här.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling hjälper dig till en trygg bostadsaffär med mycket bra marknadsföring. Med vår tjänst 3D-visning kan du ha visning av din bostad dygnet runt, eller gå på virtuell visning i ditt drömhem när du vill! Det är praktiskt för dig som letar bostad och effektivt för dig som ska sälja då du når även de som inte har möjlighet att närvara på en vanlig visning.

Bäst och mest personlig service kan vi ge dig om du kommer förbi vårt kontor, välkommen!

Läs vad 248 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

• 2020-07-06

Björn M skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    . . Läs mer
  • 2020-07-04

Annastiina H skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Vi har köpt villa och sålt lägenhet med hjälp av Maria. Har bara positivt att säga, särskilt bra är hon att informera och hålla kontakt med oss. Alltid trevlig och superprofessionell, men samtidigt lagom personlig. Läs mer
  • 2020-07-02

John Bernhard H skrev om Lovisa Fast en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Sålt en brf. Smidigt och enkelt
    Driftig och tydlig mäklare. Rekommenderas såklart. Läs mer
    2020-07-06 Lovisa F svarar John Bernhard H
    Tack för de fina orden och för ett bra samarbete! Vi hörs närmare tillträdet. Allt gott, Lovisa
  • Jonny L

2020-07-02

Jonny L skrev om Lovisa Fast en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Sålt en bostadsrätt i Farsta området. Mäklaren var vänlig och trevlig redan vid 1.a kontakten och det fortsatte hela vägen. Vid kontrakt skrivningen fick vi träffas i verkligheten. Mötet på kontoret i Globen-Arenavägen var trevligt och välplanerat. Våra förväntningar angående försäljningen motsvarade det vi ville.
    Vi kommer att rekommendera ert företag till våra bekanta i framtiden. Läs mer
    2020-07-06 Lovisa F svarar Jonny L
    Tack för det och tack för ett gott samarbete! Önskar dig och Mona en fin sommar. På återhörande! Vänliga hälsningar, Lovisa
  • 2020-06-29

Björn F skrev om Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Selma sålde vår 2a på 60kvm i Farsta innan annonsen hann ut på hemnet. Hon kommunicerade allt tydligt, var tillgänglig
    och snabb, och jobbade med bra fotograf/stylist. Det kunde inte blivit bättre! Läs mer
  • 2020-06-29

Stina R skrev om Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Selma kontaktade mig och erbjöd en förhandsvisning på vår lägenhet i Farsta. Hon är serviceinriktad och flexibel och erbjöd ett datum för visning som passade oss. I samband med försäljningen och kontraktskrivningen möjliggjorde Selma en snabb affär vilket var av största vikt för oss. Selma tar en aktiv roll i försäljningen och har svarat på alla mina frågor löpande, alltid med ett trevligt bemötande. Läs mer
  • 2020-06-28

Leif V skrev om Michelle Almby en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Service minded med rätt inställning Läs mer
  • 2020-06-28

Marcus F skrev om Michelle Almby en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Mycket bra bemötande mycket trevlig Läs mer
  • 2020-06-26

Per F skrev om Michelle Almby en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    En lägenhet i Hökarängen i Södra Stockholm Läs mer
  • 2020-06-25

Robin S skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Elin var jätte engagerad under hela försäljningen. Vi förväntade oss återkoppling och ärlighet vilket vi verkligen känner att vi fick. Stort tack! Elin rekommenderas starkt! Läs mer
    2020-06-25 Elin N svarar Robin S
    Tack för din rekommendation Robin. Roligt att få hjälpa er.
  • Liselott L

2020-06-24

Liselott L skrev om Michelle Almby en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Jag har köpt en lägenhet i Tallkrogen och är så nöjd med min mäklare. Affären krävde extra engagemang och driv från Michelle för att komma till stånd då säljaren inte hittat någon ny bostad. Men det löste sig tack vare Michelle. Hon har kontinuerligt uppdaterat mig och min mamma eftersom affären drog ut på tiden vilket var ovärderligt. Jag hade annars börjat leta efter någon annan lägenhet. Jag och min mamma rekommenderar Michelle Almby varmt. Hon är kompetent, smart engagerad och empatisk! Perfekt mäklare!! Läs mer
    2020-06-26 Michelle A svarar Liselott L
    Tack snälla för era superfina ord Veronika & Liselott! Det var så roligt att få hjälpa er hitta hem i Tallkrogen. Jag är helt bombsäker på att du kommer trivas här! Vi ses snart igen!
  • 2020-06-20

Carolina H skrev om Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Jag har köpt en tvåa i Farsta och Selma har fått mig att känna mig väldigt trygg i mitt köp. Hon är professionell och trevlig. Jag är supernöjd! Läs mer
  • 2020-06-20

Carolina H skrev om Michelle Almby en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Michelle sålde min etta i Tallkrogen och har varit väldigt engegerad och tillgänglig genom hela försäljningen. Hon hjälpte mig även att hitta en större lägenhet efter mina önskemål. Jag är otroligt nöjd! Läs mer
    2020-06-22 Michelle A svarar Carolina H
    Stort tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med både försäljning och köpet av din nya bostad i Farsta. Jag tror att både du och vovve kommer stormtrivas! Vi ses!
  • 2020-06-16

Kristofer S skrev om Michelle Almby en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Sålt en 1a i Hökarängen. Michelle var hjälpsam, trevlig och professionell. Gjorde ett bra arbete. Läs mer
    2020-06-22 Michelle A svarar Kristofer S
    Tack för att jag fick hjälpa dig Kristofer! Vi ses!
  • 2020-06-16

Carl A skrev om Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Hjälpte till från början till slut i vår första försäljning. Lugnade ner oss när vi blev stressade och var proffsig hela tiden.

Kommer definitivt använda oss av Selma igen! Läs mer
    2020-06-16 Selma F svarar Carl A
    Vad kul att höra att ni blev nöjda med försäljningen och mitt jobb. Stort Tack för ert förtroende och jag hjälper er mer än gärna i er nästa bostadsaffär!

Ta hand om er tills vi ses igen och ha en trevlig sommar! /Selma
  • 2020-06-15

Dennis K skrev om Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Köpt bostad, bra & informativt bemötande - fick svar på alla våra frågor. Läs mer
  • 2020-06-14

Carl G skrev om Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Vi köpte en lägenhet med Selma. Det gick väldigt snabbt, trevlig och hon var kommunikativ genom hela process. Var tillgänglig för kontraktsskrivning på helgen för ett effektivt avslut! Läs mer
  • 2020-06-14

Ulrika S skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Maria hjälpte oss när vi sålde vår villa i Tallkrogen.
    Vi kände oss väldigt trygga vid försäljningen tack vare Marias bemötande. Hon hjälpte oss med tips och råd inför försäljningen och svarade snabbt och kunnigt på alla våra frågor och funderingar.

Vi skulle rekommendera Maria vid bostadsförsäljningar. Läs mer
  • 2020-06-13

Mohammad H skrev om Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Duktig och seriös som tar tag i problemet. Läs mer
  • 2020-06-13

Elin V skrev om Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Tog hjälp av Selma för att sälja min lägenhet, och imponerades av hur snabbt hon ordnade med försäljningen. Selma har varit tillgänglig, hjälpsam och mån om att det ska bli bra för alla inblandade. Jag skulle definitivt anlita Selma igen, och rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • 2020-06-12

Alexandra L skrev om Michelle Almby en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Michelle har varit super hjälpsam på mitt köp av min egna första lägenhet i Hökarängen!
    Har blivit bra bemött, fått bra återkoppling för att hjälpa mig på bästa möjliga sätt.

Jag rekommenderar Michelle starkt och kommer mer än gärna ta hjälp av henne i framtida försäljningar! Läs mer
    2020-06-22 Michelle A svarar Alexandra L
    Så himla roligt att vi fick ihop allt tillslut och att du är nöjd. Tack för dina fina ord! Jag hoppas och tror att du kommer stormtrivas på Tisdagsvägen!
  • 2020-06-11

Ulrika S skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Elin hjälpte oss vid försäljningen av vår villa. Vi kände oss väldigt trygga under hela försäljningen och Elin svarade snabbt och proffsigt på alla våra frågor och funderingar under hela processen.

Hon var flexibel och jobbade hårt för att alla intressenter av huset skulle få möjlighet att komma och titta.
    Vi skulle absolut rekommendera Elin! Läs mer
    2020-06-11 Elin N svarar Ulrika S
    Tack Ulrika för ditt fina omdöme och rekommendation. Roligt att få hjälpa er med försäljningen av ert hus.
  • 2020-06-08

Hedi R skrev om Michelle Almby en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Blivit bemött väldigt bra och det har varit enkelt att kommunicera med Michelle. En väldigt engagerad och trevlig mäklare. Väldigt nöjd med köpet av min nya etta! Läs mer
    2020-06-09 Michelle A svarar Hedi R
    Härligt att du är nöjd Hedi, det var superkul att få hjälpa till. Hoppas körkortet gick lysande! Vi ses i augusti!
  • 2020-06-08

Jair L skrev om Sara Kjellgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Jag köpte min första bostadsrätt genom Sara Kjellgren och det kändes tryggt och proffsigt under hela processen! Läs mer
  • 2020-06-07

Bjarne J skrev om Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Vi har sålt en bostadsrätt.
    Mycket trevlig och ett bra bemötande.
    Personlig och engagerad och samtidigt mycket proffsig. Läs mer
    2020-06-07 Selma F svarar Bjarne J
    Tack för jättefina kommentarer och Grattis till er nya bostad! Det har varit en ära att få samarbeta med er. /Selma
  • 2020-06-07

Mullva G skrev om Michelle Almby en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Vi köpte en trevlig fyrarummare med Michelles hjälp. Det är vårt första bostadsköp och hon har varit behjälplig när vi undrat olika saker gällande hur och vad man ska göra så att både vi och säljarna verkade vara nöjda med slutresultatet.
    Vi kände oss inte pressade på något sätt, och vi kunde utan större problem försöka få till en affär med hennes hjälp när vi tyckte att budgivningen börjat gå långsamt.
    Eftersom det är vårt första bostadsköp så hade vi inte särskilt många förväntingar utöver vad vi inte ville, men hon har varit respektfull och gett oss utrymme att diskutera våra steg så att vi inte känner att vi missat någon information eller tagit ickegenomtänkta beslut.
    Vi är väldigt nöjda i nuläget och hoppas att avslut av affären går lika smidigt som hittills med Michelles hjälp. Läs mer
    2020-06-09 Michelle A svarar Mullva G
    Åh, va glad jag blir. Tusen tack för de fina orden! Det var så kul att få hjälpa er med ert första bostadsrättsköp. Jag hoppas ni ska trivas!
  • 2020-06-02

Anders L skrev om Michelle Almby en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Michelle har på ett professionellt sätt och med ett positivt bemötande bestått oss både som vid köpet av en ny lägenhet och vid försäljning av den gamla. Läs mer
    2020-06-02 Michelle A svarar Anders L
    Stort tack för att jag fick hjälpa er Anders. Hoppas Emma stormtrivs i nya lägenheten! Vi ses!
  • 2020-05-27

Leah G skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Jag och min sambo är första gångs köpare och hela vägen har Elin varit vänlig i kontakten, snabb, enkel att nå och hållit oss uppdaterade. Hon uppfyllde allt exemplarisk och fann på vår lägenhet åt oss. Hon gjorde verkligen sitt bästa för att vi skulle hitta hem. Vi är mycket nöjda och kommer sannolikt anlita Elin vid framtida försäljning och även rekommendera henne till andra. Stort tack! Läs mer
    2020-05-28 Elin N svarar Leah G
    Stort tack själv Leah för din fina Reco. Roligt att få hjälpa er.
  • 2020-05-27

Georgios K skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Jag med min sambo har köpt en lägenhet i Sköndal från Elin Norberg. Vi träffade henne i en visning i Farsta och blev vi överraskade av hennes professionella service genom att hantera samtidigt jättemånga kunder och berättade till oss vad behövde att veta för bostaden. Även om skrev jag att är inte intresserad den nästan dag, hon ringde mig för att fråga vad letade jag efter . Efter en vecka erbjöd oss till en privat visning och fick vi vår nya lägenhet. Vi blev väldigt nöjda från Elin , hon uppfyllde alla våra förväntningar och gjorde hela processen lätt , smidig och alltid professionell. Vi kommer gärna att rekommendera henne till våra vänner. Stort tack! Läs mer
    2020-05-28 Elin N svarar Georgios K
    Stort tack Georgios! Älskar mitt jobb vilket brukar genomsyra mina affärer. Hjälper mer än gärna era vänner.
  • 2020-05-25

Oskar skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Elin sålde min tvåa vid Farsta centrum till ett fantastiskt pris i utmanande tider. Jag har sålt ett par lägenheter genom åren och har haft förmånen att jobba med ett antal skickliga mäklare. Elin står dock verkligen ut i positiv bemärkelse och överträffar övriga med hästlängder. Elin besitter alla de viktiga egenskaperna för en framgångsrik mäklare som noggrannhet, tillgänglighet, integritet, vassa säljegenskaper, högsta möjliga marknadskännedom med mera. Elin är dessutom en genuint trevlig person.

Om du ställer högsta möjliga krav på den mäklare som ska hålla i din bostadsförsäljning finns det inget att tveka på, anlita Elin! Läs mer
    2020-05-26 Elin N svarar Oskar
    Stort tack Oskar för din fina Reco. Så roligt att höra. När våra kunder ställer medvetna krav på att de inte nöjer sig med något annat förutom de absolut bästa då blir det bra ;) Tack för att jag fick hjälpa dig och köparen i affären. Mvh Elin
  • 2020-05-24

Suraya U skrev om Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Selma sålde min lägenhet, en 2a på 68 kvm inom en vecka. Tack vare det kunde jag köpa den nya lägenheten som jag såg veckan innan och fick skriva på både försäljningskontraktet och köpekontraktet under samma dag. Hade inga förväntningar pga världskrisen. Men det gick super snabbt och smidigt från mäklaruppdrag, fotografering, annons till visning och sedan kontraktskrivning. Skulle starkt rekommendera henne, skitbra bemötande, väldigt driven och kompetent! Läs mer
    2020-05-25 Selma F svarar Suraya U
    Ett stort Tack för dem fina rekommendationerna! Det har varit en ära att snabbt kunna hjälpa dig genom både köp och försäljning av din bostad. Tack för ett gott samarbete och jag hoppas du kommer stormtrivas i din nya fina bostad. Kram/Selma
  • 2020-05-22

Kerstin O skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Sålt bostad, Elin är proffsig, ödmjuk och lyhörd, dessutom fantastisk på att ge råd och förklara varför man gör på ett visst sätt i processen. Supernöjd. Läs mer
    2020-05-26 Elin N svarar Kerstin O
    Tack Kerstin. Så himla roligt att få hjälpa dig med en lyckad affär!
  • 2020-05-20

Pontus M skrev om Michelle Almby en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Blev bemöt på ett väldigt fint sätt och kände att Michelle är en väldigt engagerad mäklare. Läs mer
    2020-05-29 Michelle A svarar Pontus M
    Stort tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig och tack för dina fina ord. Skönt att det löste sig bra tillslut. Vi ses!
  • 2020-05-19

Lars a skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Snabbt, effektivt och trevligt Läs mer
    2020-05-19 Elin N svarar Lars a
    Tack Lars! Grattis till försäljningen!
  • Richard-John L

2020-05-13

Richard-John L skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Vi köpte en lägenhet i Farsta. Elin var otroligt bra. Vi kunde inte önska oss något bättre.
    Elin genomförde uppdraget proffsigt, lugnt och trevligt. Nästa gång vi gör en lägenhetsaffär önskar vi att Elin kan hjälpa oss. Tack! Läs mer
    2020-05-19 Elin N svarar Richard-John L
    Stort tack Richard för din fina rekommendation. Roligt att få hjälpa er.
    Elin N gillar detta
  • 2020-05-13

Susanne Z skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Jag har sålt min lägenhet med hjälp av Maria. Hon är proffsig och ett stort stöd i en för mig stor affär. Har hjälp till med allt från värdering till flera visningar och gjort det hela på ett mycket bra sätt. Jag kunde känna mig trygg under hela denna "resa" vilket var viktigt för mig som säljare. Jag rekommenderar alla mina bekanta att använda sig av Maria om de ska sälja sin bostad. Läs mer
  • 2020-05-13

Jennilie R skrev om Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Selma har varit väldigt serviceminded! Bokade in privat visning med väldigt kort varsel och var väldigt mån om att allt skulle kännas bra för mig som köpare. Fått snabb återkoppling på de frågor och funderingar jag haft.
    Jag har bara bra saker att säga om Selma! Läs mer
    2020-05-13 Selma F svarar Jennilie R
    Tusen tack för fina rekommendationer! Jag hoppas att du kommer trivas bra i din nya fina bostad en lång tid framöver. Ses snart igen, Allt gott! /Selma
  • 2020-05-11

Robin G skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Sålt min bostad med hjälp av Elin. Jätte bra bemötande och det ledde till en snabb och smidig affär super nöjd! Läs mer
    2020-05-11 Elin N svarar Robin G
    Tack Robin! Roligt att få hjälpa er till en lyckad affär.
  • 2020-05-10

Sanna E skrev om Sara Kjellgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Sara hjälpte oss att sälja vår 4rok på ett snabbt och smidigt sätt. Hon var proaktiv i processen och återkopplade direkt hon hade ny information. Hon var också noga med att inte missa ev spekulanter.
    Sara har ett trevligt och glatt bemötande.
    Vi är nöjda med hennes insats!

Sanna, Hökarängen Läs mer
  • 2020-05-07

Katarina C skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    När vi skulle sälja vår lägenhet träffade vi flera mäklare. Vi fick störst förtroende för Elin och är jättenöjda med vårt val! Proffsig, stabil och vänlig, tillgänglig och flexibel med tider, även på röd dag. Elin lotsade oss lugnt genom förberedelser, budgivning och kontraktsskrivning och vi kände oss helt trygga genom hela affären, trots att det såklart alltid är stressande att sälja en bostad. Vi vill varmt rekommendera Elin! Läs mer
    2020-05-07 Elin N svarar Katarina C
    Tack Katarina för din fina rekommendation. Roligt att få hjälpa er!
  • 2020-05-04

Maja F skrev om Sara Kjellgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Jag har köpt bostad och upplevde att processen som Sara höll i genomfördes korrekt och med trygg hand. Läs mer
  • 2020-05-04

Nina M skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Sålde min lgh i Farsta, trots corona tider så fick hon del såld. Fixade privatvisningar och var engagerad! Läs mer
  • 2020-05-03

Bruno G skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Väldigt proffsigt bemötande genom hela processen. Mycket trevlig och organiserad. Läs mer
  • 2020-05-02

Kristiina J skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Jag sålde min trea i Bagarmossen. Efter att jag hade skrivit på uppdragskontraktet, tog Maria ledningen. Trots att jag var i karantän pga smittorisk flöt allt smidigt och säkert. Hela processen gick snabbt och i tio dagar var min lägenhet såld. Maria är en erfaren, mycket engagerad mäklare, som vet vad hon gör. Jag är supernöjd. Läs mer
  • 2020-04-28

My H skrev om Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Selma var förtroendeingivande, proffsig, snabb och extremt flexibel inför vår situation och våra önskemål när vi sålde vår lägenhet. Med hennes hjälp fick vi också ett bättre pris än vi vågat hoppas på. Läs mer
  • 2020-04-26

Carl M skrev om Sara Kjellgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Sara var mycket kunnig och seriös! Läs mer
  • 2020-04-25

Maria E skrev om Michelle Almby en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Michelle Almby hjälpte mig att köpa en etta i Hökarängen och jag tycker hon var jättebra! Trygg, duktig, trevlig och ärlig. Jag kände mig väldigt bekväm med henne och rekommenderar henne starkt! Läs mer
    2020-04-27 Michelle A svarar Maria E
    Åh, tack snälla Maria för dina fina ord. Mitt jobb hade inte varit så här roligt utan våra härliga kunder, tack! Vi ses!
  • 2020-04-24

Maria F skrev om Sara Kjellgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Kunnig och engagerad mäklare som bidrog till att det blev en trygg och bra bostadsaffär. Kan rekommendera Sara till alla som vill sälja sin lägenhet i Enskedeområdet. Läs mer
  • 2020-04-24

Martin S skrev om Michelle Almby en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Jag har köpt en nyproducerad lägenhet och Michelle Almby har varit till stor hjälp för mig det känns tryggt och säkert med alla papper som ska fixas.
    Mvh Martin Schmidt Läs mer
    2020-04-27 Michelle A svarar Martin S
    Stort tack för att jag fick hjälpa dig! Skönt att det gick snabbt och smidigt. Vi ses!
  • 2020-04-23

Lukas R skrev om Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Hon sålde min tvåa snabbt och effektivt. Läs mer

Herrhagsvägen 98, 122 60 Enskede