Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Farsta Tallkrogen Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

Herrhagsvägen 98, 122 60 Enskede — Visa karta

Få ut det mesta av din bostadsaffär med oss på Svensk Fastighetsförmedling!

Från vårt kontor i Enskede förmedlar vi bostäder i Enskede, Farsta Strand, Fagersjö, Sköndal, Gubbängen, Hökarängen, Tallkrogen, Skarpnäck, Bagarmossen och Farsta, förstås. Våra mäklare har många års erfarenhet av bostadsmarknaden här i området och vi har även koll på hur det är att bo här.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling hjälper dig till en trygg bostadsaffär med mycket bra marknadsföring. Med vår tjänst 3D-visning kan du ha visning av din bostad dygnet runt, eller gå på virtuell visning i ditt drömhem när du vill! Det är praktiskt för dig som letar bostad och effektivt för dig som ska sälja då du når även de som inte har möjlighet att närvara på en vanlig visning.

Bäst och mest personlig service kan vi ge dig om du kommer förbi vårt kontor, välkommen!

Läs vad 23 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

• Kenta L
    Kenta L skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Vänligt och tryggt bemötande. Walid finns alltid till hands för att svara på frågor och ge snabb återkoppling.
    Han är serviceminded och bra på sitt jobb.
  • Mari S
    Mari S skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Walid var hjälpsam och trevlig. Han gjorde ett bra jobb. Köparna av lägenheten berömde honom också
  • Eva A
    Eva A skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Närvarande, lyssnande, driven och professionell 😊
  • Joakim L
    Joakim L skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Perfekt! Engagerad, trevlig, alltid tillgänglig, bra på alla sätt. Rekommenderas starkt.
  • Elias S
    Elias S skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Sålde vår lägenhet med Elin nu i sommar. Superproffsig och driven!
    2017-07-05 Elin N svarar Elias S
    Tack Elias! Riktigt roligt att få hjälpa er!
  • Lena L
    Lena L skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Elin är proffsig, målmedveten, kunnig och försäljningen gick blixtsnabbt och var okrånglig. Roligt att sälja till så trevlig familj! Prisrekord blev det också! Jag är nöjd med att jag inte la ut pengar på stajlingföretag utan fixade det själv. Fotografen Bo Svensson var kanon!
    2017-06-14 Elin N svarar Lena L
    Tack för din fina rekommendation! Stort nöje att få hjälpa dig vid försäljningen av ditt fina radhus!
  • Ulf H
    Ulf H skrev om Nina Pennanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    En på alla sätt smidig försäljning med bra interaktion mellan aktörerna. Mycket bra.
  • Pernilla J
    Pernilla J skrev om Nina Pennanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Fick ett första bra intryck av Nina. Hade fått hennes namn av en tidigare mäklare som jag hade vid min förra försäljning av lägenhet. Då priset är det viktiga för mig så kunde jag och Nina redan vid första mötet enas om ett pris som kändes bra för oss båda.

Genomförandet av försäljningen har gått alldeles utmärkt och jag är jätte nöjd över resultatet och det pris jag fick.

mvh Pernilla
  • Lisa H
    Lisa H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Utmärkt! Professionellt, engagerat och trevligt.
  • Shant A
    Shant A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Ett proffsigt bemötande av My, som var väldigt ambitiös och engagerad genom hela processen.
  • Terhi B
    Terhi B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Trevligt och bra bemötande. Mycket kunskap om området samt bostadsrättsföreningen. Lätt att ha göra med, pålitlig och sakkunnig. Bra tillgänglighet.
  • John B
    John B skrev om Nina Pennanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Jag kan inte säga annat än att jag är jättenöjd med Nina P. Det märks att hon kan sitt jobb. /John B
  • Jenny S
    Jenny S skrev om Nina Pennanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Nina Pennanen gav ett bra och förtroendegivande intryck. För att vara en förstagångssäljare så fick jag all hjälp man kan tänka sig av Nina som väldigt pedagogiskt förklarade alla moment så det kändes tryggt. Rekommenderar varmt Nina och svensk fastighetsförmedling.
  • Gunnar N
    Gunnar N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Kunning om Farsta och om hur kunder väljer samt att det kommer köpare även utan utsatta visningar. Tilltro till egen prisuppfattning, som visade sig rätt.

Skulle med full tillförsikt rekommendera henne.
  • Annika L
    Annika L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Therese är lätt att samarbeta med. Hon gör ett professionellt och korrekt intryck som jag upplevde att även köparna uppskattade.
  • Tomas B
    Tomas B skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Elin Norberg kan varmt rekommenderas. Proffsig och smidig försäljning. Elin Norberg är målinriktad och jobbar för att göra både köpare och säljare nöjda. Överenskommen prisbild överträffades med råge. Stort tack också för Elins rekommendation om firma för att fixa till lägenheten innan visningen. Högsta betyg!
    2016-12-05 Svensk Fastighetsförmedling svarar Tomas B
    Tack för de fina orden Tomas! Roligt att få hjälpa er! Ha det gott! Mvh Elin Norberg
  • Madeleine W
    Madeleine W skrev om Nina Pennanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Fick ett väldigt professionellt och vänligt bemötande redan från första kontakt med mäklaren (Nina Pennanen). Allting sköttes väldigt smidigt och jag fick fortlöpande information och snabba svar på frågor. Processen var också välplanerad. Jag är mycket nöjd med mäklaren och det var över förväntan hur lätt det gick att sälja bostaden (trots att jag bor utomlands).
  • Anna B
    Anna B skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Min första kontakt med Elin Norberg för två år sedan gav mig en bild av en professionell, kunnig och lugn framtoning där förtroende och ärlighet var tydligt i hennes sätt att bemöta mig och mina frågor.

När jag sedan fann min lägenhet (efter två år) var det mitt i amorteringskravets införande kändes det helt rätt att be Elin sälja min tvåa på Söder. Med engagemang, styling av Jonna, rätt beskrivning av lägenheten och sin positiva energi är jag mer än nöjd med allt både innan, under och efter försäljningen. Anna
    2016-09-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anna B
    Tack för de fina orden Anna! Det var ett nöje att få hjälpa dig med försäljningen. Ha det gott! /Elin
  • Jens F
    Jens F skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Toppen mäklare! Kunnig, trevlig och service minded. Tack Elin Norberg!
  • Victor D
    Victor D skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Fantastisk! Maria gjorde så att allting kändes tryggt och bra hela vägen och visade hela tiden att hon var engagerad.
  • Ann-Christin W
    Ann-Christin W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    My var proffesionell, kunnig och återkopplade snabbt på mina frågor. Dessutom var hon lätt att komma överens med och jag kände mig trygg i denna min första lägenhetsförsäljning. Ann-Christin Wedholm
  • Janne A
    Janne A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Proffsigt från början till slut!
    Håller vad de lovar och har hela tiden haft tid för oss. Vi har känt oss trygga hela tiden och fick dessutom riktigt bra betalt för vårt radhus. Kan varmt rekommenderas! Tack!
  • Caroline
    Caroline skrev om Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Jag rekommenderar verkligen Svensk Fastighetsförmedling i Farsta! Vi anlitade dem när vi skulle sälja vår lägenhet och blev riktigt nöjda! Som tur är lyckades vi även köpa vår nya lägenhet genom dom :)
    Vi bemöttes på ett professionellt och trevligt sätt, de var verkligen kunniga och serviceminded! Både som köpare och säljare har vi blivit bra bemötta :)

Herrhagsvägen 98, 122 60 Enskede