Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Farsta Tallkrogen Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

Herrhagsvägen 98, 122 60 Enskede — Visa karta

Få ut det mesta av din bostadsaffär med oss på Svensk Fastighetsförmedling!

Från vårt kontor i Enskede förmedlar vi bostäder i Enskede, Farsta Strand, Fagersjö, Sköndal, Gubbängen, Hökarängen, Tallkrogen, Skarpnäck, Bagarmossen och Farsta, förstås. Våra mäklare har många års erfarenhet av bostadsmarknaden här i området och vi har även koll på hur det är att bo här.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling hjälper dig till en trygg bostadsaffär med mycket bra marknadsföring. Med vår tjänst 3D-visning kan du ha visning av din bostad dygnet runt, eller gå på virtuell visning i ditt drömhem när du vill! Det är praktiskt för dig som letar bostad och effektivt för dig som ska sälja då du når även de som inte har möjlighet att närvara på en vanlig visning.

Bäst och mest personlig service kan vi ge dig om du kommer förbi vårt kontor, välkommen!

Läs vad 28 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

• Daniel M
    Daniel M skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Walid sålde vår lgh med omtanke och gav oss information hela tiden vad som skedde :) använder han gärna igen ;)
    2017-10-22 Walid M svarar Daniel M
    Tack för din fina rekommendation Daniel, grattis igen till försäljningen, roligt att jag fick hjälpa er! Jag hjälper er gärna igen.
  • Annelie F
    Annelie F skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Jag kan bara säga positiva saker om Maria Lundberg. Hon är professionell, behaglig och har ett personligt engagement i sitt åtagande. När jag sålde min lägenhet hoppade den som vann budgivningen av. Maria tog tag i problemet direkt, hittade en ny potentiell köpare, ordnade med extravisning för dem, och sålde lägenheten för samma pris som det avhoppade budet. Hon var också väldigt hjälpsam i försäljningen då jag inte bodde i samma stad och hade stort tålamod med nycklar som postades hit och dit. Jag kunde heller inte närvara vid några av påskriftstillfällena, men det var inga problem för henne. Jag kan starkt rekommendera henne till andra, och hade jag bott i Stockholm hade jag fortsatt använda henne vid min nästa försäljning.
  • Nancy O
    Nancy O skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Hon är bra och intelligent att samarbete med henne är enkel.
    2017-10-12 Elin N svarar Nancy O
    Tack Nancy! Grattis igen till försäljningen, roligt att jag fick hjälpa dig! Må så gott
  • Andreas B
    Andreas B skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Elin sålde vårt hus och vi kan varmt rekommendera henne. Hon var superproffsig, förtroendeingivande och försäljningen gick väldigt snabbt. Svarade snabbt på alla frågor. Kommer anlita henne nästa gång helt klart!
    2017-10-06 Elin N svarar Andreas B
    Tack för er fina rekommendation Andreas. Riktigt roligt att få hjälpa er och jag hjälper gärna er och dem ni känner fram över! Må så gott Elin
  • Patrik J
    Patrik J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Walid Mirzazadeh är kunnig, trevlig och proffsig i sitt arbetssätt och även om vi förlorade en budgivning...så hade vi ändå ett bra intryck av honom. Helt klart en seriös mäklare att räkna med.
  • Johan U
    Johan U skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Tydlig och metodisk. Kände mig trygg under hela affären
    2017-10-06 Walid M svarar Johan U
    Tack för din fina rekommendation! Stort nöje att få hjälpa dig vid försäljningen av din fina lägenhet.
  • Mats H
    Mats H skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Vi är mycket nöjda med Walid, kunnig i området och han har jobbat hårt .
    Också nått som varit mycket bra är att kunna bolla ideer och sedan göra nått bra av det tillsammans .
    Har bara gott att säga om Walid , och var också tillgänglig hela tiden och återknöt .Vilket jag tycker ä'r ett stort plus .
    Kan ge varma rek om Walid .
    2017-10-02 Walid M svarar Mats H
    Tack för din fina rekommendation Mats! Stort nöje att få hjälpa dig vid försäljningen av ditt fina lägenhet!
  • Elina K
    Elina K skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    En mer professionell mäklare en Elin får man leta länge efter. Snabb återkoppling och supertrevlig!
    Rekommenderar henne starkt!
    2017-10-06 Elin N svarar Elina K
    Härligt och höra Elina! Stort tack! Älskar mitt jobb & roligt när det genomsyras i affärerna
    Hälsn Elin
  • Tina och Janne A
    Tina och Janne A skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Elin sålde vår villa till ett prisrekord i området. Hon var professionell, målmedveten och engagerad och gav bra råd som vi är glada att vi följde. Hon var innovativ och hittade på nya sätt att göra det lilla extra på visningen. Försäljningsmaterialet såg väldigt proffsigt ut med supersnygga bilder. Hon satte ribban högt och vi vågade ha is i magen tack vara hennes erfarenhet- det är vi väldigt glada för! Vi kan varmt rekommendera Elin. /Janne och Tina
    2017-09-26 Elin N svarar Tina och Janne A
    Tusen tack Janne och Tina! Vilka fina ord! Roligt att få hjälpa er.
  • Kenta L
    Kenta L skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Vänligt och tryggt bemötande. Walid finns alltid till hands för att svara på frågor och ge snabb återkoppling.
    Han är serviceminded och bra på sitt jobb.
  • Mari S
    Mari S skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Walid var hjälpsam och trevlig. Han gjorde ett bra jobb. Köparna av lägenheten berömde honom också
  • Eva A
    Eva A skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Närvarande, lyssnande, driven och professionell 😊
  • Joakim L
    Joakim L skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Perfekt! Engagerad, trevlig, alltid tillgänglig, bra på alla sätt. Rekommenderas starkt.
  • Elias S
    Elias S skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Sålde vår lägenhet med Elin nu i sommar. Superproffsig och driven!
    2017-07-05 Elin N svarar Elias S
    Tack Elias! Riktigt roligt att få hjälpa er!
  • Lena L
    Lena L skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Elin är proffsig, målmedveten, kunnig och försäljningen gick blixtsnabbt och var okrånglig. Roligt att sälja till så trevlig familj! Prisrekord blev det också! Jag är nöjd med att jag inte la ut pengar på stajlingföretag utan fixade det själv. Fotografen Bo Svensson var kanon!
    2017-06-14 Elin N svarar Lena L
    Tack för din fina rekommendation! Stort nöje att få hjälpa dig vid försäljningen av ditt fina radhus!
  • Ulf H
    Ulf H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    En på alla sätt smidig försäljning med bra interaktion mellan aktörerna. Mycket bra.
  • Lisa H
    Lisa H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Utmärkt! Professionellt, engagerat och trevligt.
  • Shant A
    Shant A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Ett proffsigt bemötande av My, som var väldigt ambitiös och engagerad genom hela processen.
  • Terhi B
    Terhi B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Trevligt och bra bemötande. Mycket kunskap om området samt bostadsrättsföreningen. Lätt att ha göra med, pålitlig och sakkunnig. Bra tillgänglighet.
  • Gunnar N
    Gunnar N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Kunning om Farsta och om hur kunder väljer samt att det kommer köpare även utan utsatta visningar. Tilltro till egen prisuppfattning, som visade sig rätt.

Skulle med full tillförsikt rekommendera henne.
  • Annika L
    Annika L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Therese är lätt att samarbeta med. Hon gör ett professionellt och korrekt intryck som jag upplevde att även köparna uppskattade.
  • Tomas B
    Tomas B skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Elin Norberg kan varmt rekommenderas. Proffsig och smidig försäljning. Elin Norberg är målinriktad och jobbar för att göra både köpare och säljare nöjda. Överenskommen prisbild överträffades med råge. Stort tack också för Elins rekommendation om firma för att fixa till lägenheten innan visningen. Högsta betyg!
    2016-12-05 Svensk Fastighetsförmedling svarar Tomas B
    Tack för de fina orden Tomas! Roligt att få hjälpa er! Ha det gott! Mvh Elin Norberg
  • Anna B
    Anna B skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Min första kontakt med Elin Norberg för två år sedan gav mig en bild av en professionell, kunnig och lugn framtoning där förtroende och ärlighet var tydligt i hennes sätt att bemöta mig och mina frågor.

När jag sedan fann min lägenhet (efter två år) var det mitt i amorteringskravets införande kändes det helt rätt att be Elin sälja min tvåa på Söder. Med engagemang, styling av Jonna, rätt beskrivning av lägenheten och sin positiva energi är jag mer än nöjd med allt både innan, under och efter försäljningen. Anna
    2016-09-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anna B
    Tack för de fina orden Anna! Det var ett nöje att få hjälpa dig med försäljningen. Ha det gott! /Elin
  • Jens F
    Jens F skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Toppen mäklare! Kunnig, trevlig och service minded. Tack Elin Norberg!
  • Victor D
    Victor D skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Fantastisk! Maria gjorde så att allting kändes tryggt och bra hela vägen och visade hela tiden att hon var engagerad.
  • Ann-Christin W
    Ann-Christin W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    My var proffesionell, kunnig och återkopplade snabbt på mina frågor. Dessutom var hon lätt att komma överens med och jag kände mig trygg i denna min första lägenhetsförsäljning. Ann-Christin Wedholm
  • Janne A
    Janne A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Proffsigt från början till slut!
    Håller vad de lovar och har hela tiden haft tid för oss. Vi har känt oss trygga hela tiden och fick dessutom riktigt bra betalt för vårt radhus. Kan varmt rekommenderas! Tack!
  • Caroline
    Caroline skrev om Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Jag rekommenderar verkligen Svensk Fastighetsförmedling i Farsta! Vi anlitade dem när vi skulle sälja vår lägenhet och blev riktigt nöjda! Som tur är lyckades vi även köpa vår nya lägenhet genom dom :)
    Vi bemöttes på ett professionellt och trevligt sätt, de var verkligen kunniga och serviceminded! Både som köpare och säljare har vi blivit bra bemötta :)

Herrhagsvägen 98, 122 60 Enskede