Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Farsta Tallkrogen Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

Herrhagsvägen 98, 122 60 Enskede — Visa karta

Få ut det mesta av din bostadsaffär med oss på Svensk Fastighetsförmedling!

Från vårt kontor i Enskede förmedlar vi bostäder i Enskede, Farsta Strand, Fagersjö, Sköndal, Gubbängen, Hökarängen, Tallkrogen, Skarpnäck, Bagarmossen och Farsta, förstås. Våra mäklare har många års erfarenhet av bostadsmarknaden här i området och vi har även koll på hur det är att bo här.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling hjälper dig till en trygg bostadsaffär med mycket bra marknadsföring. Med vår tjänst 3D-visning kan du ha visning av din bostad dygnet runt, eller gå på virtuell visning i ditt drömhem när du vill! Det är praktiskt för dig som letar bostad och effektivt för dig som ska sälja då du når även de som inte har möjlighet att närvara på en vanlig visning.

Bäst och mest personlig service kan vi ge dig om du kommer förbi vårt kontor, välkommen!

Läs vad 95 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

• Maria S skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Tydlig, trygg och proffesionell hantering och process Läs mer
  • Matilda J skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Supernöjda med slutpriset, Elins professionalism genom hela processen - från start till mål. Läs mer
    2018-11-05 Elin N svarar Matilda J
    Stort tack för din fina Reco Matilda! Roligt att få hjälpa er!
  • Patrik L
    Patrik L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Jag hörde av mig till Elin Norberg på Svensk Fastighetsförmedling gällande en bostad i Tallkrogen, Enskede och la ett förhandsbud på 6 300 000 SEK. Elin framförde budet till säljaren och de kom med ett motbud på 6 400 000 SEK varav vi då sa att vi ville lägga 6 350 000 SEK. Elin framförde budet till säljaren och återkom med att de accepterade priset på 6 350 000 SEK.

Elin frågade när vi kunde komma och kika på huset för att inspektera så allt såg ut enligt våra förväntningar. Vi hade därmed kommit överens om ett pris som säljaren accepterade innan visning och vi bestämde träff dagen därpå en tid som passade.

När vi kommer till huset ser vi, till vår förvåning, att det är fler personer inne i huset och det är en förhandsvisning på gång. Hur kan det ske en förhandsvisning utan vår vetskap när vi redan kommit överens om ett pris som säljaren accepterade?

I min värld, när en säljare och köpare kommit överens om ett pris så håller man det. Jag har jobbat som säljare i flera år och detta känns otroligt oetiskt och omoraliskt!

Jag avråder stark från att använda er av Svensk Fastighetsförmedling och framförallt kontakt med Elin Norberg. Läs mer
    2018-10-31 Elin N svarar Patrik L
    Hej Patrik!

Jag förstår er besvikelse och beklagar att ni inte fick köpa. Det är min uppdragsgivare tillika säljare som bestämmer hur processen ska gå till och de har alltid fri prövningsrätt.
    Den fria prövningsrätten stipulerar följande: Säljaren avgör alltid vem som ska få köpa samt till vilket pris man som säljare väljer att sälja. Säljaren har också möjlighet att när som helst under själva budgivningen ändra formerna. Med andra ord håller säljaren i taktpinnen. Vår målsättning på Svensk Fastighetsförmedling är dock alltid att en budgivning ska vara öppen och helt transparant. För detta har vi till och med tagit fram en budgivningspolicy,
    Jag som mäklare är dock tvingad av lagstiftning att framföra alla bud, oavsett form till säljaren innan avtal är skrivet. När det gäller juridiken och de lagar och regler som vi är skyldig att följa så hänvisar jag er till Mäklarsamfundets hemsida för konsumenter där ni även finner texten nedan:

Om jag är med i en budgivning och lägger ett bud som säljaren accepterar kan jag då vara säker på att jag köpt ett nytt boende.
    När det gäller fastigheter och bostadsrätter finns det ett skriftligt formkrav som kommer av att Jordabalken och Bostadsrättslagen föreskriver det. Det innebär att fram till dess att både köpare och säljare har skrivit under ett köpekontrakt eller överlåtelseavtal är affären helt öppen och ingen av parterna är juridiskt sett bundna till sin muntliga överenskommelse.
    Av det följer att fastighetsmäklaren är skyldig att framföra alla eventuella nya spekulanter och bud till säljaren. I det fall att det kommer in en ny intressent eller nytt bud är det säljaren som sen bestämmer hur han eller hon vill gå vidare.
    Det är alltid säljaren som bestämmer till vem man vill sälja, när man gör det och till vilket pris man gör det. Du har köpt nytt boende först när båda parter undertecknat en köpehandling och eventuella villkor för köpets fullbordan och bestånd uppfyllts.

Hoppas dessa rader klargör lite för det inträffade. Hoppas innerligt att vi träffas igen inom kort och att vi får möjlighet att förmedla en bostad till er.

Allt gott!
    Elin Norberg
  • Linnea E skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Supernöjda med Elin på Svensk Fastighetsförmedling. Mycket professionell och lyhörd mäklare.Vi fick vår lägenhet i Farsta strand såld på mindre än en vecka! Rekommenderas. Läs mer
    2018-10-22 Elin N svarar Linnea E
    Stort tack Linnea! Roligt att höra att ni är nöjda och vill rekommendera mig till vänner och bekanta.
    Elin N gillar detta
  • Karin P skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Elin är toppen! Otroligt kunnig, noggrann och förtroendeingivande. Som säljare har vi upplevt att Elin varit tillgänglig och gett oss realistiska förväntningar. Vi är väldigt nöjda med vårt val av mäklare. Läs mer
    2018-10-22 Elin N svarar Karin P
    Stort tack Karin för din fina Reco! Roligt att få hjälpa er till en trygg och lyckad affär.
    Elin N gillar detta
  • Peter A skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Sålde en nybyggd 1:a i en av svåraste och ostabila tider för bostadsförsäljning, blev bemött på ett professionellt och lungt sätt, mäklare har enastående lokalkännedom och koll på området.
    Blev en lyckad försäljning med ett pris högt över förväntan! Gör gärna nästa bostadsaffär genom samma mäklare. Stor tack Walid! Läs mer
    2018-11-06 Walid M svarar Peter A
    Tack Peter och tack för ditt förtroende.
  • Göran S
    Göran S skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Mycket proffsigt och personligt bemötande. Elin höll i hela processen med en fast hand, bra kommunikation och framförallt ett mycket bra resultat där jag är övertygad om att både vi som säljare och köparna är jättenöjda. Kan varmt rekommendera Elin. Läs mer
    2018-10-12 Elin N svarar Göran S
    Stort tack Göran för din fina rekommendation! Jag älskar mitt jobb och älskar när det syns. Vi ses och hörs!
    Elin N gillar detta
  • Niklas D skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Walid har varit en fantastisk mäklare att jobba med. Han har hängt från det att jag började fundera på att flytta tills dess att alla papper var klara. Han har varit ett toppen stöd och guidat mig hela vägen fram till bästa möjliga pris när jag väl var redo att sälja. Ni kommer alltid vara i goda händer om ni väljer att arbeta med Walid som er mäklare. Läs mer
    2018-10-15 Walid M svarar Niklas D
    Tack Niklas glad att jag fick hjälpa till och hoppas att jag hjälpa dig med köpet.
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Köpte min första lägenhet - en tvåa på 62 kvm.

Upplevde att mäklaren var trevlig på ett genuint sätt - inte påklistrat eller överdrivet som jag upplevt att mäklare ofta är. Lättillgänglig och hjälpsam.

Mäklaren levde upp till alla mina förväntningar vad gäller tillgänglighet, förmåga att svara på frågor och bemötande. Läs mer
    2018-10-11 Elin N svarar Fredrik L
    Tusen tack Fredrik och stort grattis till nya lägenheten! Roligt att jag fick hjälpa dig.
    Elin Norberg
    Elin N gillar detta
  • Simon J skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Sätter mycket stort värde på kundens individuella situation och är oerhört professionell, vänlig och tydlig. Läs mer
    2018-10-09 Elin N svarar Simon J
    Tack för din fina rekommendation Simon! Det glädjer mig oerhört. Ses och hörs!
    Elin N gillar detta
  • Fredrik K skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Mycket kompetent, tillmötesgående och trevlig mäklare som hjälpte oss att sälja. Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2018-10-05 Elin N svarar Fredrik K
    Stort tack för de fina orden och rekommendationen. Roligt att få hjälpa er.
    Mvh Elin
    Elin N gillar detta
  • Elin S skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Köpt. Proffsigt, smidigt, trevligt! Läs mer
    2018-10-04 Elin N svarar Elin S
    Tack Elin! Roligt att få hjälpa er att hitta ert nya fina hus. Mvh
  • Rachelle P
    Rachelle P skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Den bästa mäklare i hela Sverige!
    I cannot put into words how thankful I am to have worked with Walid. He is the best real estate agent I have ever met. Walid is passionnate about his job, hardworking, smart, professional and he definitly knows the market. He always made my family feel like his #1 priority. With him everything was perfect, tips to style the apartment, starting price strategy, information/communication... and as a result my apartment was sold within a week, at a price well above the market. I will definitely recommend Walid to anyone thinking of selling, and I can't thank him enough for helping me! Läs mer
    2018-10-02 Walid M svarar Rachelle P
    Thank you Rachelle. Really glad I could help you take care of you and the kids.
    Walid M gillar detta
  • Marianne L skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Vi har sålt ett 30-talshus i populära Enskede och fått väldigt bra råd och stöd i en tid då marknaden varit avvaktande och svår att tolka.
    Elins erfarenhet och goda omdöme gjorde att vi kunde avsluta en försäljning där alla parter blev nöjda! Hon förmedlade väldigt professionella tjänster såsom fotograf, stylist och gav oss ärlig och rak feedback.
    Vi kan varmt rekommendera Elin Norberg och Svensk Fastighetsförmedling Enskede Läs mer
    2018-09-16 Elin N svarar Marianne L
    Stort tack för din fina rekommendation!
    Elin
  • Anders S
    Anders S skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Vi kan varmt rekommendera fastighetsmäklare Elin Norberg på Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskedekontoret.
    På ett proffsigt och personligt sätt var hon fokuserad och närvarande under hela ärendets gång. Alltid tillgänglig och snabb till att ge respons och svara på frågor. Kändes tryggt helt enkelt. Att försäljningen gick snabbt och att priset blev till belåtenhet gjorde ju inte saken sämre. Vi har under årens lopp anlitat många olika mäklare i samband med hus och lägenhets köp/försäljningar, Elin är den vi först vill rekommendera!
    Med vänlig hälsning Anders Spetz
    mycket tacksam och nöjd säljare. Läs mer
    2018-09-10 Elin N svarar Anders S
    Stort tack Anders för dina fina ord! Värmer i mäklarhjärtat :) Stort nöje att få hjälpa er vid försäljningen. Vi hörs och ses snart! Mvh Elin
    Elin N gillar detta
  • Linda Marie Therese A skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Maria Lundberg har gjort ett utmärkt arbete med försäljningen av Riksrådsvägen 77 och vi är super nöjda! Det har varit oerhört enkelt att vara i kontakt med henne och hon har löpande informerat oss om vad som händer.
    Stort tack! Läs mer
  • Fredrik F skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Jag valde mellan tre mäklarfirmor för att konkurrera om mitt uppdrag. Lotten föll på Walid och Svensk fastighetsförmedlingen.
    Walid var närvarande från start till mål och tillsammans satte vi upp en tydlig plan för att nu vårat mål, Walid valde en offensiv plan, vilken jag först tivvlade på men efter att ha givit honom min tillit så fanns det ingen tvivel om att det var rätt, vilket resulterade i en snabb och smidig försäljing (innan visning) till ettt pris som jag var mycket nöjd med.
    Walid värdesätter både köpare och säljare, spelar ärligt med alla kort på bordet. Han känner sin marknad väl vilket är en enorm fördel.
    Walid får en extra eloge och dito guldstjärna för att ta sig tid att finnas tillgänglig sena kvällar, som stöd och bollplank.
    Tack Walid! Läs mer
    2018-08-30 Walid M svarar Fredrik F
    Tack för äran att jag fick sälja din bostad och tack för ditt förtroendet.
  • Peter K skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Som köpare kände vi oss väldigt väl bemötta. Vi fick hela tiden uppdateringar som gjorde att det kändes som att vi fick bra kontroll över situationen.
    Mycket noggrant arbete som innebar trygghet. Läs mer
    2018-08-30 Elin N svarar Peter K
    Tack Peter för rekommendationen och de fina orden. Roligt att få hjälpa till med er bostadsaffär. Mvh Elin
    Elin N gillar detta
  • Alicia O skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Erfaren mäklare, professionellt och trevligt bemötande. Läs mer
  • Fabian E skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Väldigt trevlig, enkel och smidig. Läs mer
    2018-08-02 Elin N svarar Fabian E
    Tack Fabian! Roligt att få hjälpa dig med din bostadsaffär. Mvh Elin
    Elin N gillar detta
  • Partow Alan K skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Proffsigt, snabb och engagerad. Läs mer
    2018-07-30 Elin N svarar Partow Alan K
    Tack Partow. Roligt att jag fick hjälpa dig!
  • Emelie N
    Emelie N skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Jag sålde min 2:a nyligen genom Elin. Jag letade ett tag efter den rätta mäklaren då jag ville ha någon som kunde leva upp till mina förväntningar och det gjorde verkligen Elin! Kunnig, lugn, proffsig i sitt bemötande, noggrann, påläst och vågar vara personlig. Hon är även lätt att nå och noga med återkoppling. Budgivningen gick över förväntan bra och jag är supernöjd med slutpriset! Jag hade valt Elin igen vid nästa bostadsaffär. Tack för bra affär! / Emelie Läs mer
    2018-07-30 Elin N svarar Emelie N
    Wow vilka fina ord Emelie! Glad jag blir. Varsågod, roligt att få hjälpa dig. Hjälper dig gärna fler gånger om :) Ta hand om dig!
  • Linda N skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Valid var mycket lyhörd . han kunde på en gång snappa upp våra behov och såg till att det mesta blev uppfyllt.
    inom en månad var försäljning av vår lägenhet.och köp av hus klart. " Här vilar inga halta löss". Underbart!! Mycket proffsigt
    Helt i min smak. Läs mer
    2018-08-01 Walid M svarar Linda N
    Stort tack Linda! glad att jag fick hjälpa er. Vi ses och hörs snart!
  • Sebastian S skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Sålt en 1,5a i sköndal.
    Gillar inte mäklare, men det känns bättre nu.
    Detta var bättre en förväntat.

10/10 👏🏻 Läs mer
    2018-07-23 Elin N svarar Sebastian S
    Härligt med toppbetyg! Tack för att jag fick hjälpa er till en riktigt grym försäljning!
  • Anna-Lena B skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Vi sålde vår lägenhet med Maria och är väldigt nöjda. Maria är noggrann, proffsig, engagerad och mån om sina kunder. Vi kände att vi var i trygga händer och skulle anlita henne igen. Läs mer
  • Johanna A skrev om Daniel Bernhag en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Duktig, förtroendegivande, ödmjuk - flexibel. Otroligt bra egenskaper på en mäklare man vill ska hjälpa en sälja bostaden. Rapp kommunikation, bra information och lyhörd. Tack Danne, ditt arbete uppskattades och vi blev väldigt nöjda! Läs mer
    2018-07-03 Daniel H svarar Johanna A
    Hej Johanna och Opi! Tack så hemskt mycket för de fina orden! Jag önskar er lycka till med ert nya boende och ni får ha en fortsatt härlig sommar! :)
  • Maria B skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Sålde min bostad med Maria, hon är alltid kunnig, professionell och ödmjuk!
    Kan skarpt rekommendera henne, hon levererar sjukt bra oavsett hur marknaden är! / Mia Läs mer
  • Heine A skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Har både köpt och sålt villa med samma mäklare, har stor kunskap och driv i sin roll som mäklare. Läs mer
    2018-06-27 Maria L svarar Heine A
    Hej Heine! Kul att höra att ni är nöjda med mig som mäklare! Har varit kul att få följa er genom era flyttar. Hoppas nu att ni kommer att trivas i nya huset. Trevlig sommar! Mvh Maria
    Maria L gillar detta
  • Hugo L skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Sålt ett kedjehus i Enskededalen, (Pungpinan).
    Elin är marknadsledande i vårt område men flera försäljningar som stått ut vad gäller intresse, snabb process och högt slutpris. Driven, smart och kunnig i hur man i digitala kanaler driver intresse. Läs mer
    2018-06-23 Elin N svarar Hugo L
    Stort tack för de fina orden! Värmer mäklarhjärtat! Stort nöje att få hjälpa er med er stora affär och hoppas få hjälpa fler av grannarna fram över. Vi ses och hörs snart :)
    Elin N gillar detta
  • Jan S skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Fungerade snabbt och smidigt rekommenderas. Läs mer
    2018-06-14 Elin N svarar Jan S
    Stort tack Jan! Vi ses och hörs snart! Mvh Elin
    Elin N gillar detta
  • Lina W skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Elin gör sitt yttersta för dig som kund! Vi är supernöjda! Läs mer
    2018-06-11 Elin N svarar Lina W
    Tack för de fina orden Lina! Nöjet var på min sida :) Vi ses och hörs! :)
  • Tobias W skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Elin sålde vårt kedjehus. Väldigt proffsig, kunnig och tillgänglig genom hela processen. Rekommenderar Elin å det varmaste! Läs mer
    2018-06-08 Elin N svarar Tobias W
    Tack Tobias och Lina! Så himla roligt att jag fick hjälpa er med en riktigt lyckad försäljning!
    Elin N gillar detta
  • Håkan C skrev om Daniel Bernhag en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Sålde en lägenhet i Hökarängen. Daniel var trevlig och uppmärksam på mina krav. Han kändes noggrann seriös om än kanske lite oerfaren. Vi fick hjälp av deras stylist vilket var ett klart plus. Fotografen de anlitade kändes mycket seriös.
    Vi är nöjda. Läs mer
    2018-07-03 Daniel H svarar Håkan C
    Hej Håkan! Tack så mycket för rekommendationen! Kul att ni blev nöjda! Jag önskar er en fortsatt härlig sommar!
  • Niclas K
    Niclas K skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Jag har sålt ett radhus med hjälp av Maria Lundberg. Hon lade ner hårt jobb på att sälja huset, var hela tiden tillgänglig för återkoppling, skötte allt väldigt professionellt, seriöst och korrekt. Vi fick bra betalt för huset trots osäker bostadsmarknad. Jag kan starkt rekommendera Maria Lundberg. Läs mer
    2018-06-27 Maria L svarar Niclas K
    Hej Niclas! Tack för ert förtroende, kul att höra att ni är nöjda med affären. Lycka till i framtiden och hör av er om ni behöver hjälp med kapitalvinstberäkningen :) Trevlig sommar! Mvh Maria
    Maria L gillar detta
  • Lisa Kristina L skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Proffsig. Seriös. Trevlig. Kunnig. Tillmötesgående. Läs mer
    2018-06-27 Maria L svarar Lisa Kristina L
    Tack. Tack. Tack. Tack. Tack :) Så roligt att höra! Ni får gärna rekommendera mig till grannar och vänner! Trevlig sommar! Mvh Maria
  • Terje A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Jag sålde min lägenhet i Skarpnäck. Jag blev utomordentligt bra mött av KIm min mäklare. Professionell - rådgivande och mycket kunnig om marknaden.
    Det faktiska försäljningspriset på lägenhet översteg min förväntningar med råge. Givet det rådande läge i bostadsmarknaden (köpares marknaden) blev jag riktig förvånad när jag hörde att det hade kommit in ett bud redan innan visningen som var så attraktivt att vi valde att stänga affären.
    Sammanfattningsvis - försäljningen av lägenheten var en mycket positiv upplevelse, minimalt för mig att göra och ett utfall långt över vad jag förväntade mig. Läs mer
  • Peder O
    Peder O skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Maria sålde vår 3a via förhandsbud i osäker marknad. Priset blev högre än våraförväntningar och allt sköttes professionellt och smidigt. Läs mer
    2018-06-27 Maria L svarar Peder O
    Hej Peder! Hoppas att ni kommit i ordning och trivs bra i nya radhuset. Kul att få hjälpa till med er bostadsaffär! Trevlig sommar och hälsa! Mvh Maria
    Maria L gillar detta
  • Paola d skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Mycket förtroende givande mäklare som lyssnar och håller vad han lovar. Läs mer
    2018-04-01 Walid M svarar Paola d
    Tack för förtroendet och tack för de fina orden Paola. Glad att jag fick hjälpa er. Hoppas vi ses snart igen och att jag får hjälpa er med bostadsköp den här gången.
  • Erik B skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Kompetent bemötande, trevlig och hjälpsam. Läs mer
    2018-03-23 Elin N svarar Erik B
    Tack Erik! Roligt att höra! Ses snart igen! /E
    Elin N gillar detta
  • Maria Helena B skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Kändes tryggt, ärligt och positivt att köpa lgh via Walid. Läs mer
    2018-03-25 Walid M svarar Maria Helena B
    Tack för din fina rekommendation Helena, och grattis en gång till den fantastiska lägenheten.
  • Björn E skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Lyhörd, engagerad, kommunikativ, snabb, korrekt, trevlig, kompetent, positiv, rak och ärlig. Mina bästa rekommendationer! Läs mer
    2018-03-22 Elin N svarar Björn E
    Stort tack för de fina orden! Älskar mitt jobb! Allt gott/Elin
    Elin N gillar detta
  • Anneli P skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Maria är en lugn och pålitlig mäklare som samarbetar ger tips och finner lösningar på problem. Hon inger förtroende både för säljare och köpare. Det känns tryggt att anlita Maria och hon gör sitt bästa för att lyckas med försäljningen på bästa sätt. Läs mer
    2018-06-27 Maria L svarar Anneli P
    Hej! Tack för dom fina orden. Trevlig sommar! Mvh Maria
  • Jens L
    Jens L skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Mycket nöjd med allt, från första visningen till nu när kontraktet nu är skrivit!! Hon har hållit en hög nivå gällande bemötande och kvalitén på sitt arbete! Det har vart enkelt att få kontakt och hon har vart väldigt hjälpsam och snabb att svara/ta reda på frågor kring köpet!
    Vi är supernöjda med Maria och hon har absolut levt upp till våran förväntan! :) Läs mer
    2018-06-27 Maria L svarar Jens L
    Hej! Kul att höra att ni är nöjda med mig som mäklare, hoppas att ni har mig i åtanken den dagen ni vill flytta större ;) Så fin lägenhet jag fick förtroendet att förmedla så jag hoppas att ni trivs! Trevlig sommar och hälsa! Mvh Maria
    Maria L gillar detta
  • Kristian S skrev om Daniel Bernhag en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Bemötandet var från första början mycket gott. Saklig, avspänd, trygg och vänlig karaktäriserar Daniel Bernhag. Läs mer
    2018-03-05 Daniel H svarar Kristian S
    Tack så mycket för de fina orden och för förtroendet att få förmedla er fina bostad. Ha det fint Kristian!
  • Lena I skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Tydlig,proffesionellt, trevlig och återkopplande Läs mer
    2018-03-04 Walid M svarar Lena I
    Tack Lena och tack för ert förtroende glad att jag fick hjälpa er.
  • Linnea L skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Som helhet får Elin med beröm godkännt.

På den negativa sidan så var hon lite dåligt påläst om området, och skickade ut ett utkast till lägenhetsbroschyren som var lite för hastigt ihopsatt med stavfel och några smärre missar.

Men det mer än vägdes upp av riktigt säljande och snygga bilder, ett ordentligt driv i uppföljningen av intressenter samt budgivare och en vinnande personlighet!

Elin gjorde ett störtbra jobb och jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2018-03-02 Elin N svarar Linnea L
    Ååå tack Linnea för rekommendationen! vad glad jag blir! Tar till mig feedbacken på texten och ska bli bättre på att korrekturläsa min text så att stavfelen kan undvikas i framtiden. Roligt att min vinnarinstinkt lyser igenom. Vi hörs och ses snart igen! /Elin
  • Victor Ö
    Victor Ö skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Elin Norberg på Svensk Fastighetsförmedling Farsta/Enskede
    Är driven, engagerad, kunnig och lyhörd. Vi ses nästa gång.

Hälsningar Victor Läs mer
    2018-03-02 Elin N svarar Victor Ö
    Tusen tack :) nöjet var på min sida :) allt gott tills vi ses! Hälsn Elin
    Elin N gillar detta
  • Brf K skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Maria lever upp till alla krav som kund kan begära.
    Dessutom finns kunskapen och fingertoppskänslan att ta köparna så att, som jag upplever, de känner sig nöjda. Läs mer
    2018-06-27 Maria L svarar Brf K
    Hej! Kul att få så fin återkoppling från er. Alltid kul att få sälja i er välskötta förening, hoppas att det blir fler affärer framöver :) Önskar er en trevlig sommar! Mvh Maria
  • Fred B
    Fred B skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Maria är professional, trygg, tydlig och rak. Jättebra person att ha vid sin sida genom hela säljprocessen. Rekommenderar henne! Läs mer
    2018-06-27 Maria L svarar Fred B
    Hej! Tack för er fina rekommendation! Det var kul att få hjälp er med försäljning av er fina bostad. Hoppas att ni får en härlig sommar! Mvh Maria
  • Ammar Mohamed M
    Ammar Mohamed M skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Walid has been a great Agent, he was very welcoming and understanding and showed care to my special situation.
    his communication skills was great and he was able to reply to all my concerns in a very effective and quick manner.
    he was even replying to me in week ends. Läs mer
    2018-02-27 Walid M svarar Ammar Mohamed M
    Hello Ammar glad i could help you and everything went so well.

Herrhagsvägen 98, 122 60 Enskede