Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Farsta Tallkrogen Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

Herrhagsvägen 98, 122 60 Enskede — Visa karta

Få ut det mesta av din bostadsaffär med oss på Svensk Fastighetsförmedling!

Från vårt kontor i Enskede förmedlar vi bostäder i Enskede, Farsta Strand, Fagersjö, Sköndal, Gubbängen, Hökarängen, Tallkrogen, Skarpnäck, Bagarmossen och Farsta, förstås. Våra mäklare har många års erfarenhet av bostadsmarknaden här i området och vi har även koll på hur det är att bo här.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling hjälper dig till en trygg bostadsaffär med mycket bra marknadsföring. Med vår tjänst 3D-visning kan du ha visning av din bostad dygnet runt, eller gå på virtuell visning i ditt drömhem när du vill! Det är praktiskt för dig som letar bostad och effektivt för dig som ska sälja då du når även de som inte har möjlighet att närvara på en vanlig visning.

Bäst och mest personlig service kan vi ge dig om du kommer förbi vårt kontor, välkommen!

Läs vad 81 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

• Sebastian S
    Sebastian S skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Sålt en 1,5a i sköndal.
    Gillar inte mäklare, men det känns bättre nu.
    Detta var bättre en förväntat.

10/10 👏🏻 Läs mer
  • Patrik E
    Patrik E skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    En hårt arbetande mäklare som verkligen lägger manken till för att få till en försäljning. Samtidigt pålitlig, förtroendegivande och professionell. Läs mer
  • Anna-Lena B
    Anna-Lena B skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Vi sålde vår lägenhet med Maria och är väldigt nöjda. Maria är noggrann, proffsig, engagerad och mån om sina kunder. Vi kände att vi var i trygga händer och skulle anlita henne igen. Läs mer
  • Johanna A
    Johanna A skrev om Daniel Bernhag en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Duktig, förtroendegivande, ödmjuk - flexibel. Otroligt bra egenskaper på en mäklare man vill ska hjälpa en sälja bostaden. Rapp kommunikation, bra information och lyhörd. Tack Danne, ditt arbete uppskattades och vi blev väldigt nöjda! Läs mer
    2018-07-03 Daniel H svarar Johanna A
    Hej Johanna och Opi! Tack så hemskt mycket för de fina orden! Jag önskar er lycka till med ert nya boende och ni får ha en fortsatt härlig sommar! :)
  • Maria B
    Maria B skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Sålde min bostad med Maria, hon är alltid kunnig, professionell och ödmjuk!
    Kan skarpt rekommendera henne, hon levererar sjukt bra oavsett hur marknaden är! / Mia Läs mer
  • Heine A
    Heine A skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Har både köpt och sålt villa med samma mäklare, har stor kunskap och driv i sin roll som mäklare. Läs mer
    2018-06-27 Maria L svarar Heine A
    Hej Heine! Kul att höra att ni är nöjda med mig som mäklare! Har varit kul att få följa er genom era flyttar. Hoppas nu att ni kommer att trivas i nya huset. Trevlig sommar! Mvh Maria
  • Hugo L
    Hugo L skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Sålt ett kedjehus i Enskededalen, (Pungpinan).
    Elin är marknadsledande i vårt område men flera försäljningar som stått ut vad gäller intresse, snabb process och högt slutpris. Driven, smart och kunnig i hur man i digitala kanaler driver intresse. Läs mer
    2018-06-23 Elin N svarar Hugo L
    Stort tack för de fina orden! Värmer mäklarhjärtat! Stort nöje att få hjälpa er med er stora affär och hoppas få hjälpa fler av grannarna fram över. Vi ses och hörs snart :)
  • Jan S
    Jan S skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Fungerade snabbt och smidigt rekommenderas. Läs mer
    2018-06-14 Elin N svarar Jan S
    Stort tack Jan! Vi ses och hörs snart! Mvh Elin
  • Lina W
    Lina W skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Elin gör sitt yttersta för dig som kund! Vi är supernöjda! Läs mer
    2018-06-11 Elin N svarar Lina W
    Tack för de fina orden Lina! Nöjet var på min sida :) Vi ses och hörs! :)
  • Tobias W
    Tobias W skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Elin sålde vårt kedjehus. Väldigt proffsig, kunnig och tillgänglig genom hela processen. Rekommenderar Elin å det varmaste! Läs mer
    2018-06-08 Elin N svarar Tobias W
    Tack Tobias och Lina! Så himla roligt att jag fick hjälpa er med en riktigt lyckad försäljning!
  • Håkan C
    Håkan C skrev om Daniel Bernhag en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Sålde en lägenhet i Hökarängen. Daniel var trevlig och uppmärksam på mina krav. Han kändes noggrann seriös om än kanske lite oerfaren. Vi fick hjälp av deras stylist vilket var ett klart plus. Fotografen de anlitade kändes mycket seriös.
    Vi är nöjda. Läs mer
    2018-07-03 Daniel H svarar Håkan C
    Hej Håkan! Tack så mycket för rekommendationen! Kul att ni blev nöjda! Jag önskar er en fortsatt härlig sommar!
  • Niclas K
    Niclas K skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Jag har sålt ett radhus med hjälp av Maria Lundberg. Hon lade ner hårt jobb på att sälja huset, var hela tiden tillgänglig för återkoppling, skötte allt väldigt professionellt, seriöst och korrekt. Vi fick bra betalt för huset trots osäker bostadsmarknad. Jag kan starkt rekommendera Maria Lundberg. Läs mer
    2018-06-27 Maria L svarar Niclas K
    Hej Niclas! Tack för ert förtroende, kul att höra att ni är nöjda med affären. Lycka till i framtiden och hör av er om ni behöver hjälp med kapitalvinstberäkningen :) Trevlig sommar! Mvh Maria
  • Lisa Kristina L
    Lisa Kristina L skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Proffsig. Seriös. Trevlig. Kunnig. Tillmötesgående. Läs mer
    2018-06-27 Maria L svarar Lisa Kristina L
    Tack. Tack. Tack. Tack. Tack :) Så roligt att höra! Ni får gärna rekommendera mig till grannar och vänner! Trevlig sommar! Mvh Maria
  • Terje A
    Terje A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Jag sålde min lägenhet i Skarpnäck. Jag blev utomordentligt bra mött av KIm min mäklare. Professionell - rådgivande och mycket kunnig om marknaden.
    Det faktiska försäljningspriset på lägenhet översteg min förväntningar med råge. Givet det rådande läge i bostadsmarknaden (köpares marknaden) blev jag riktig förvånad när jag hörde att det hade kommit in ett bud redan innan visningen som var så attraktivt att vi valde att stänga affären.
    Sammanfattningsvis - försäljningen av lägenheten var en mycket positiv upplevelse, minimalt för mig att göra och ett utfall långt över vad jag förväntade mig. Läs mer
  • Peder O
    Peder O skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Maria sålde vår 3a via förhandsbud i osäker marknad. Priset blev högre än våraförväntningar och allt sköttes professionellt och smidigt. Läs mer
    2018-06-27 Maria L svarar Peder O
    Hej Peder! Hoppas att ni kommit i ordning och trivs bra i nya radhuset. Kul att få hjälpa till med er bostadsaffär! Trevlig sommar och hälsa! Mvh Maria
  • Pia T
    Pia T skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Sålt en bostadsrätt. Mäklaren Rawaz har varit trevlig, engagerad, envis och kunnig, är mycket nöjd. Läs mer
    2018-05-08 Rawaz A svarar Pia T
    Tack för de orden Pia. Det var trevligt att samarbeta med dig under förberedelserna inför försäljningen och under denna. Lycka till med flytten.
  • Anna Dilani Samantika M
    Anna Dilani Samantika M skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Väldigt trevlig, flexibel och hjälpsam. Jag köpte en lägenhet och jag kan verkligen rekommendera denne mäklare! Läs mer
    2018-05-08 Rawaz A svarar Anna Dilani Samantika M
    Tack snälla Anna! Hoppas verkligen att du kommer trivas i din nya bostad.
  • Reija Benita E
    Reija Benita E skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Jag har sålt en 1a, 31 m på Horisontvägen i Skarpnäck och fick proffsigt och trevligt stöd hela vägen från första mötet till skrivning av överlåtelsekontrakt.
    Mäklaren levde upp till mina förväntningar, bra information, gott bemötande och ett resultat jag är mycket nöjd med.
    Jag skulle anlita Rawaz igen vid en eventuell försäljning då jag vet att han gör sitt yttersta för att hitta rätt. Läs mer
    2018-04-05 Rawaz A svarar Reija Benita E
    Hej och tack för fina ord! Jag uppskattar rekommendationen och tackar för förtroendet att få sälja er fina bostad. Jag skulle gladeligen jobba med er igen, lycka till med allting nu.
  • Paola d
    Paola d skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Mycket förtroende givande mäklare som lyssnar och håller vad han lovar. Läs mer
    2018-04-01 Walid M svarar Paola d
    Tack för förtroendet och tack för de fina orden Paola. Glad att jag fick hjälpa er. Hoppas vi ses snart igen och att jag får hjälpa er med bostadsköp den här gången.
  • Erik B
    Erik B skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Kompetent bemötande, trevlig och hjälpsam. Läs mer
    2018-03-23 Elin N svarar Erik B
    Tack Erik! Roligt att höra! Ses snart igen! /E
  • Maria Helena B
    Maria Helena B skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Kändes tryggt, ärligt och positivt att köpa lgh via Walid. Läs mer
    2018-03-25 Walid M svarar Maria Helena B
    Tack för din fina rekommendation Helena, och grattis en gång till den fantastiska lägenheten.
  • Karin Maria E
    Karin Maria E skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Lyhörd, engagerad, kommunikativ, snabb, korrekt, trevlig, kompetent, positiv, rak och ärlig. Mina bästa rekommendationer! Läs mer
    2018-03-22 Elin N svarar Karin Maria E
    Stort tack för de fina orden! Älskar mitt jobb! Allt gott/Elin
  • Anneli P
    Anneli P skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Maria är en lugn och pålitlig mäklare som samarbetar ger tips och finner lösningar på problem. Hon inger förtroende både för säljare och köpare. Det känns tryggt att anlita Maria och hon gör sitt bästa för att lyckas med försäljningen på bästa sätt. Läs mer
    2018-06-27 Maria L svarar Anneli P
    Hej! Tack för dom fina orden. Trevlig sommar! Mvh Maria
  • Jens L
    Jens L skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Mycket nöjd med allt, från första visningen till nu när kontraktet nu är skrivit!! Hon har hållit en hög nivå gällande bemötande och kvalitén på sitt arbete! Det har vart enkelt att få kontakt och hon har vart väldigt hjälpsam och snabb att svara/ta reda på frågor kring köpet!
    Vi är supernöjda med Maria och hon har absolut levt upp till våran förväntan! :) Läs mer
    2018-06-27 Maria L svarar Jens L
    Hej! Kul att höra att ni är nöjda med mig som mäklare, hoppas att ni har mig i åtanken den dagen ni vill flytta större ;) Så fin lägenhet jag fick förtroendet att förmedla så jag hoppas att ni trivs! Trevlig sommar och hälsa! Mvh Maria
  • Kristian S
    Kristian S skrev om Daniel Bernhag en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Bemötandet var från första början mycket gott. Saklig, avspänd, trygg och vänlig karaktäriserar Daniel Bernhag. Läs mer
    2018-03-05 Daniel H svarar Kristian S
    Tack så mycket för de fina orden och för förtroendet att få förmedla er fina bostad. Ha det fint Kristian!
  • Lena I
    Lena I skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Tydlig,proffesionellt, trevlig och återkopplande Läs mer
    2018-03-04 Walid M svarar Lena I
    Tack Lena och tack för ert förtroende glad att jag fick hjälpa er.
  • Linnea L
    Linnea L skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Som helhet får Elin med beröm godkännt.

På den negativa sidan så var hon lite dåligt påläst om området, och skickade ut ett utkast till lägenhetsbroschyren som var lite för hastigt ihopsatt med stavfel och några smärre missar.

Men det mer än vägdes upp av riktigt säljande och snygga bilder, ett ordentligt driv i uppföljningen av intressenter samt budgivare och en vinnande personlighet!

Elin gjorde ett störtbra jobb och jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2018-03-02 Elin N svarar Linnea L
    Ååå tack Linnea för rekommendationen! vad glad jag blir! Tar till mig feedbacken på texten och ska bli bättre på att korrekturläsa min text så att stavfelen kan undvikas i framtiden. Roligt att min vinnarinstinkt lyser igenom. Vi hörs och ses snart igen! /Elin
  • Victor Ö
    Victor Ö skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Elin Norberg på Svensk Fastighetsförmedling Farsta/Enskede
    Är driven, engagerad, kunnig och lyhörd. Vi ses nästa gång.

Hälsningar Victor Läs mer
    2018-03-02 Elin N svarar Victor Ö
    Tusen tack :) nöjet var på min sida :) allt gott tills vi ses! Hälsn Elin
  • Brf K
    Brf K skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Maria lever upp till alla krav som kund kan begära.
    Dessutom finns kunskapen och fingertoppskänslan att ta köparna så att, som jag upplever, de känner sig nöjda. Läs mer
    2018-06-27 Maria L svarar Brf K
    Hej! Kul att få så fin återkoppling från er. Alltid kul att få sälja i er välskötta förening, hoppas att det blir fler affärer framöver :) Önskar er en trevlig sommar! Mvh Maria
  • Fred B
    Fred B skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Maria är professional, trygg, tydlig och rak. Jättebra person att ha vid sin sida genom hela säljprocessen. Rekommenderar henne! Läs mer
    2018-06-27 Maria L svarar Fred B
    Hej! Tack för er fina rekommendation! Det var kul att få hjälp er med försäljning av er fina bostad. Hoppas att ni får en härlig sommar! Mvh Maria
  • Ammar Mohamed M
    Ammar Mohamed M skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Walid has been a great Agent, he was very welcoming and understanding and showed care to my special situation.
    his communication skills was great and he was able to reply to all my concerns in a very effective and quick manner.
    he was even replying to me in week ends. Läs mer
    2018-02-27 Walid M svarar Ammar Mohamed M
    Hello Ammar glad i could help you and everything went so well.
  • Jamila G
    Jamila G skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Vill gärna rekommendera Rawaz Abdullah som mäklare då han är mycket skicklig och levererar kvalitet inom sitt yrke! Mycket trevligt bemötande, professionell och punktlig! Vi är supernöjda med försäljningen av vår fina lägenhet! 10 av 10! Läs mer
    2018-02-26 Rawaz A svarar Jamila G
    Hej Jamila,

Tack snälla för de fina orden och för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av er bostad.

Ta hand om er!

Med vänlig hälsning,
    Rawaz
  • Mohani B
    Mohani B skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Rawaz är väldigt trevlig! Altid tillgänglig , kompetent !
    Ger goda råd och förslag
    Han är någon som man kan lita på! Läs mer
    2018-02-26 Rawaz A svarar Mohani B
    Tack för dina fina ord. Ni kommer att trivas jättebra i det fina radhuset.
    Nu ska vi se till att göra det bästa med er bostadsförsäljning också.

Hälsningar
    Rawaz
  • Cecilia G
    Cecilia G skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Maria gjorde ett professionellt och ärligt intryck på oss! Hon fanns alltid tillgänglig med svar på våra frågor och för stöd i försäljningsprocessen. Framför allt valde vi Maria för att hon är den mäklare vi själva skulle vilja möta vid ett bostadsköp: kunnig, trevlig och pålitlig! Läs mer
    2018-06-27 Maria L svarar Cecilia G
    Hej Cecilia! Vad glad jag blir över att läsa er rekommendation. Älskar ju mitt jobb så kul att få hjälp till med er försäljning och se till att ni fick bra betalt! Trevlig sommar! Mvh Maria
  • Mona S
    Mona S skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Hejsan!'
    Han är mycket engagerad och duktig, en positiv kille som skapar förtroende, han är ödmjuk och lyhörd och samtidigt mycket ödmjuk.
    Jag önskar honom mycket lycka till i framtiden Läs mer
    2018-02-18 Rawaz A svarar Mona S
    Stort tack Mona för förtroendet att sälja ditt radhus, det har verkligen varit roligt att få hjälpa dig och det känns väldigt bra att du är nöjd med den hjälp du har fått!! Och tusen tack för ett fint omdöme!!
    Nu ska vi se till att hitta din drömlägenhet också.
    Ha en fin vecka så hörs vi // Rawaz
  • Alexandra Hansovna N
    Alexandra Hansovna N skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Elin har varit superbra under min livs första bostadsaffär.
    Väldigt lugn, positiv och bra på att förklara allt som har med en bostadsaffären att göra. Dessutom har hon varit tillmötesgående och förstående när det gäller min tillgänglighet, då jag hör till den skaran som oftast inte är tillgänglig de tiderna som visningar vanligtvis brukar vara. Helt enkelt toppen! Läs mer
    2018-02-15 Elin N svarar Alexandra Hansovna N
    Roligt att höra Alexandra! Det är detta som gör att jag älskar mitt jobb. Så himla kul att du blev köpare och att jag fick hjälpa dig att göra din första bostadsaffär. Allt gott! Elin
  • Christer G
    Christer G skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Vi träffade två mäklare och utvärderade dem innan vi valde Elin. Egentligen var det inge val utan så fort hon kom till vår lägenhet kändes det rätt. Elin är otroligt professionell och har ett driv som i alla fall passade oss väldigt bra. Hon gav många tips inför fotografering och visning vilket i slutändan (tror vi) gjorde att vi sålde vår lägenhet på drygt 2 veckor från första kontakten med Elin!
    Vi rekommenderar verkligen Elin!

/Christer Läs mer
    2018-02-13 Elin N svarar Christer G
    Tack för dina värmande ord Christer! Himla roligt att kunna ge er bäst betalt och trygga köpare. Stort nöje att få hjälpa er! Allt gott!
  • Maria G
    Maria G skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Maria är trevlig och engagerad , hon inger förtroende och sköter allting på ett proffesionellt sätt. Jag är mycket nöjd . Läs mer
    2018-06-28 Maria L svarar Maria G
    Tack Maria! Det var kul att få hjälp till med din lägenhetsförsäljning och kul att höra att du blev nöjd, gör alltid mitt yttersta för att få nöjda kunder! Trevlig sommar! Mvh Maria
  • Evelina Linnéa H
    Evelina Linnéa H skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Jättebra och pålitligt mäklare som man känner sig trygg med. Läs mer
    2018-02-12 Walid M svarar Evelina Linnéa H
    Tack för fina orden Evelina, jag älskar det jag jobbar med.
  • Nawzad B
    Nawzad B skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Rawaz . som mäklare är perfekt ,fint och varmt bemötande .
    jätte glad och hjälp sam. Läs mer
    2018-02-15 Rawaz A svarar Nawzad B
    Stort tack för dina fina ord och rekommendationen Nawzad! Lycka till med den nya fina bostaden / Rawaz
  • Barbro B
    Barbro B skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Jag hade väntat mig mycket.. Men fick mer !
    Mycket proffesionell och kunnig med stort nätverk med kunder, försäljningen gick på mindre än 10 dagar och ingen gång på resan kände jag mig besviken eller överkörd, lyhördhet, "is i magen", och framförallt uppdaterad om omvärlden, denna mäklare kommer jag att bli min "stammäklare" Läs mer
    2018-02-15 Rawaz A svarar Barbro B
    Hej!

Tack så mycket för att du tog dig tid att skriva denna rekommendation, det betyder så mycket för mig at du är nöjd med mitt arbete.
    Det har varit så roligt att få arbeta med dig.

Varma hälsningar Rawaz
  • Jöran B
    Jöran B skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Valde Sv Fastighetsförmedling därför att jag ville ha en välkänd mäklare med kännedom om Farsta samt med stor erfarenhet. Walid var kunnig, positiv och ställde alltid upp. Är mycket nöjd och tacksam över hans sätt att arbeta. Läs mer
    2018-01-14 Walid M svarar Jöran B
    Stort tack för dina fina ord Jöran, och tack för förtroendet.
  • Bo H
    Bo H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Elin gjorde ett alldeles utmärkt jobb. Kunnig om marknaden i området. Snabb, effektiv, alltid tillgänglig. Ordnade snabbt till en förhandsvisning och köpekontrakt bara 16 dagar efter första telefonkontakt. Imponerande!
    Kan verkligen rekommendera Elin.

Bo H. Läs mer
    2018-01-19 Elin N svarar Bo H
    Stort tack Bo för din fina rekommendation! Ha det gott! Elin
  • Alice Katarina S
    Alice Katarina S skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Vi fick ett vänligt och professionellt bemötande. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2017-12-27 Elin N svarar Alice Katarina S
    Stort tack! Roligt att få hjälpa er!
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Maria Lundberg uppfyllde alla förväntningar jag skulle kunna ha på en mäklare och mer därtill. Hon har ett helhetstänk och är fantastisk på att hitta spekulanter! I en skakig marknad så fixade hon privatvisningar och tog in bud och kopplade till slut ihop oss med en köpare som i sin tur hade ett boende som vi letade efter och fick till två affärer i en. Hon var tillgänglig, stöttande och uppmuntrande; och helt ärligt- jag hann ge upp flera gånger om att kunna sälja och flytta till mitt drömboende, men inte hon. Lägenheten blev såld och hon hjälpte oss att hitta vårt hus! Tack Maria! Vi valde den bästa! Läs mer
  • Eva G
    Eva G skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Jag är verkligen nöjd med Elin som mäklare när jag köpte lägenhet. Kompetent, tydlig och vänlig, Elin svarade på alla frågor jag hade och återkom snabbt med information när det var något jag undrade som hon behövde kolla upp. Elin lyckades på ett proffsigt sätt möta mina önskemål som köpare. En toppenmäklare! Läs mer
    2017-12-04 Elin N svarar Eva G
    Stort tack för dina fina ord och rekommendationen Eva! Lycka till med den nya fina bostaden. Allt gott! /Elin
  • Sanjin U
    Sanjin U skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Walid var alltid tillgänglig för att svara på frågor och gav ett personligt intryck. Jag rekommenderar att använda Walid som mäklare eftersom han är trevlig och brinner för sitt arbete och vill det bästa för säljaren. Läs mer
    2018-03-04 Walid M svarar Sanjin U
    Tack för dom fina orden Sanjin, och tack för förtroendet.
  • Entesar G
    Entesar G skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    En kompetent, tydlig, flexibel och tillgänglig mäklare som skötte sitt uppdrag på det bästa optimala sättet. Jag som kund är väldigt nöjd och kommer säkerligen att rekommendera Elin till mina vänner :) Läs mer
    2017-11-26 Elin N svarar Entesar G
    Stort tack Entesar för dina fina ord. Nöjet var på min sida. Roligt att få hjälpa dig. Vi hörs snart!
  • Ingrid L
    Ingrid L skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Walid har mycket trevligt bemötande. Han är engagerad och närvarande. Jag kände på en gång en trygghet med honom och han inger förtroende. Han är ärlig pålitlig och snäll.
    Han är kunnig och det han inte vet är han snabb med att ta reda på. Han ger mycket bra råd som jag har haft stor hjälp av. Han är naturlig och kommunikativ, lyssnar, ställer bra frågor och ger tydliga svar. Han förmedlar lugn när det behövs. Ingenting är besvärligt utan han är mycket villig att hjälpa till och han tar tag i det som behöver göras på en gång. Han är organiserad och följer dom rutiner som jag bara har kunnat ana mig till. Han är också positiv och glad i sin yrkesroll. Han har fört mig genom den här processen på bästa sätt och jag känner mig så lycklig och glad att den här affären gick så bra.
    Det finns därför inget annat alternativ för mig än att ge Walid de bästa betyg man kan få som Fastighetsmäklare. Jag kommer därför att varmt rekomendera honom till alla dom som vill ha den bästa Fastighetsmäklaren från nu och framöver och önskar honom härmed fortsatt framgång och lycka till. Läs mer
    2017-11-27 Walid M svarar Ingrid L
    Stort tack Ingrid för dina fina ord. Nöjet var på min sida, roligt att få hjälpa dig.
  • Camilla F
    Camilla F skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Mycket personligt bemötande med bra information. Läs mer
    2017-11-08 Elin N svarar Camilla F
    Tack för dina fina ord. Roligt att få hjälpa er till en lyckad försäljning. Ha det gott! Mvh Elin

Herrhagsvägen 98, 122 60 Enskede