Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Farsta Tallkrogen Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

Herrhagsvägen 98, 122 60 Enskede — Visa karta

Få ut det mesta av din bostadsaffär med oss på Svensk Fastighetsförmedling!

Från vårt kontor i Enskede förmedlar vi bostäder i Enskede, Farsta Strand, Fagersjö, Sköndal, Gubbängen, Hökarängen, Tallkrogen, Skarpnäck, Bagarmossen och Farsta, förstås. Våra mäklare har många års erfarenhet av bostadsmarknaden här i området och vi har även koll på hur det är att bo här.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling hjälper dig till en trygg bostadsaffär med mycket bra marknadsföring. Med vår tjänst 3D-visning kan du ha visning av din bostad dygnet runt, eller gå på virtuell visning i ditt drömhem när du vill! Det är praktiskt för dig som letar bostad och effektivt för dig som ska sälja då du når även de som inte har möjlighet att närvara på en vanlig visning.

Bäst och mest personlig service kan vi ge dig om du kommer förbi vårt kontor, välkommen!

Läs vad 40 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

• Jöran B
    Jöran B skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Valde Sv Fastighetsförmedling därför att jag ville ha en välkänd mäklare med kännedom om Farsta samt med stor erfarenhet. Walid var kunnig, positiv och ställde alltid upp. Är mycket nöjd och tacksam över hans sätt att arbeta. Läs mer
    2018-01-14 Walid M svarar Jöran B
    Stort tack för dina fina ord Jöran, och tack för förtroendet.
  • Bo H
    Bo H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Elin gjorde ett alldeles utmärkt jobb. Kunnig om marknaden i området. Snabb, effektiv, alltid tillgänglig. Ordnade snabbt till en förhandsvisning och köpekontrakt bara 16 dagar efter första telefonkontakt. Imponerande!
    Kan verkligen rekommendera Elin.

Bo H. Läs mer
  • Alice Katarina S
    Alice Katarina S skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Vi fick ett vänligt och professionellt bemötande. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2017-12-27 Elin N svarar Alice Katarina S
    Stort tack! Roligt att få hjälpa er!
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Maria Lundberg uppfyllde alla förväntningar jag skulle kunna ha på en mäklare och mer därtill. Hon har ett helhetstänk och är fantastisk på att hitta spekulanter! I en skakig marknad så fixade hon privatvisningar och tog in bud och kopplade till slut ihop oss med en köpare som i sin tur hade ett boende som vi letade efter och fick till två affärer i en. Hon var tillgänglig, stöttande och uppmuntrande; och helt ärligt- jag hann ge upp flera gånger om att kunna sälja och flytta till mitt drömboende, men inte hon. Lägenheten blev såld och hon hjälpte oss att hitta vårt hus! Tack Maria! Vi valde den bästa! Läs mer
  • Eva G
    Eva G skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Jag är verkligen nöjd med Elin som mäklare när jag köpte lägenhet. Kompetent, tydlig och vänlig, Elin svarade på alla frågor jag hade och återkom snabbt med information när det var något jag undrade som hon behövde kolla upp. Elin lyckades på ett proffsigt sätt möta mina önskemål som köpare. En toppenmäklare! Läs mer
    2017-12-04 Elin N svarar Eva G
    Stort tack för dina fina ord och rekommendationen Eva! Lycka till med den nya fina bostaden. Allt gott! /Elin
  • Sanjin U
    Sanjin U skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Walid var alltid tillgänglig för att svara på frågor och gav ett personligt intryck. Jag rekommenderar att använda Walid som mäklare eftersom han är trevlig och brinner för sitt arbete och vill det bästa för säljaren. Läs mer
    2017-12-10 Walid M svarar Sanjin U
    Tack de fina orden Sanjin, och tack för förtroendet.
  • Entesar G
    Entesar G skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    En kompetent, tydlig, flexibel och tillgänglig mäklare som skötte sitt uppdrag på det bästa optimala sättet. Jag som kund är väldigt nöjd och kommer säkerligen att rekommendera Elin till mina vänner :) Läs mer
    2017-11-26 Elin N svarar Entesar G
    Stort tack Entesar för dina fina ord. Nöjet var på min sida. Roligt att få hjälpa dig. Vi hörs snart!
  • Ingrid L
    Ingrid L skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Walid har mycket trevligt bemötande. Han är engagerad och närvarande. Jag kände på en gång en trygghet med honom och han inger förtroende. Han är ärlig pålitlig och snäll.
    Han är kunnig och det han inte vet är han snabb med att ta reda på. Han ger mycket bra råd som jag har haft stor hjälp av. Han är naturlig och kommunikativ, lyssnar, ställer bra frågor och ger tydliga svar. Han förmedlar lugn när det behövs. Ingenting är besvärligt utan han är mycket villig att hjälpa till och han tar tag i det som behöver göras på en gång. Han är organiserad och följer dom rutiner som jag bara har kunnat ana mig till. Han är också positiv och glad i sin yrkesroll. Han har fört mig genom den här processen på bästa sätt och jag känner mig så lycklig och glad att den här affären gick så bra.
    Det finns därför inget annat alternativ för mig än att ge Walid de bästa betyg man kan få som Fastighetsmäklare. Jag kommer därför att varmt rekomendera honom till alla dom som vill ha den bästa Fastighetsmäklaren från nu och framöver och önskar honom härmed fortsatt framgång och lycka till. Läs mer
    2017-11-27 Walid M svarar Ingrid L
    Stort tack Ingrid för dina fina ord. Nöjet var på min sida, roligt att få hjälpa dig.
  • Camilla F
    Camilla F skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Mycket personligt bemötande med bra information. Läs mer
    2017-11-08 Elin N svarar Camilla F
    Tack för dina fina ord. Roligt att få hjälpa er till en lyckad försäljning. Ha det gott! Mvh Elin
  • Ahmad G
    Ahmad G skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Som köpare kändes det tryggt att prata med Elin. Men det jag verkligen uppskattar är att Elin även hjälpte mig med råd och tips till försäljningen av min lägenhet då jag förlorade förtroendet för mäklaren som sålde min bostad.
    Tack Elin! Läs mer
    2017-11-08 Elin N svarar Ahmad G
    Varsågod Ahmad! Att hjälpa mina kunder och ge den bästa rådgivningen är självklart för mig. Roligt att få hjälpa dig till ny bostad. Du är alltid välkommen att höra av dig! Allt gott/Elin
  • Maria Ö
    Maria Ö skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Elin år saklig, lätt att kommunicera med.
    Hon svara nästan dygnet runt på mailen.
    Målinriktad. inget velande. förberedd och
    proffsig Läs mer
    2017-11-03 Elin N svarar Maria Ö
    Stort tack för dina fina ord! Så roligt att höra och roligt att få hjälp er i både köp- och säljprocess. Vi ses och hörs :) Må så gott!
  • Viola Å
    Viola Å skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Jag är mycket nöjd med Elin Norbergs snabba kontakt och handläggning av försäljningen av min bostadsrätt. Jag tycker också att hon la utgångspriset på en rimlig nivå i förhållande till slutpriset. Affären gjordes upp snabbt och smidigt. Läs mer
    2017-10-25 Elin N svarar Viola Å
    Tack för dina fina ord Viola! Stort nöje att få hjälpa dig och köparen till en lyckad affär. Allt gott/ Elin
  • Daniel M
    Daniel M skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Walid sålde vår lgh med omtanke och gav oss information hela tiden vad som skedde :) använder han gärna igen ;) Läs mer
    2017-10-22 Walid M svarar Daniel M
    Tack för din fina rekommendation Daniel, grattis igen till försäljningen, roligt att jag fick hjälpa er! Jag hjälper er gärna igen.
  • Annelie F
    Annelie F skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Jag kan bara säga positiva saker om Maria Lundberg. Hon är professionell, behaglig och har ett personligt engagement i sitt åtagande. När jag sålde min lägenhet hoppade den som vann budgivningen av. Maria tog tag i problemet direkt, hittade en ny potentiell köpare, ordnade med extravisning för dem, och sålde lägenheten för samma pris som det avhoppade budet. Hon var också väldigt hjälpsam i försäljningen då jag inte bodde i samma stad och hade stort tålamod med nycklar som postades hit och dit. Jag kunde heller inte närvara vid några av påskriftstillfällena, men det var inga problem för henne. Jag kan starkt rekommendera henne till andra, och hade jag bott i Stockholm hade jag fortsatt använda henne vid min nästa försäljning. Läs mer
  • Nancy O
    Nancy O skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Hon är bra och intelligent att samarbete med henne är enkel. Läs mer
    2017-10-12 Elin N svarar Nancy O
    Tack Nancy! Grattis igen till försäljningen, roligt att jag fick hjälpa dig! Må så gott
  • Andreas B
    Andreas B skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Elin sålde vårt hus och vi kan varmt rekommendera henne. Hon var superproffsig, förtroendeingivande och försäljningen gick väldigt snabbt. Svarade snabbt på alla frågor. Kommer anlita henne nästa gång helt klart! Läs mer
    2017-10-06 Elin N svarar Andreas B
    Tack för er fina rekommendation Andreas. Riktigt roligt att få hjälpa er och jag hjälper gärna er och dem ni känner fram över! Må så gott Elin
  • Patrik J
    Patrik J skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Walid Mirzazadeh är kunnig, trevlig och proffsig i sitt arbetssätt och även om vi förlorade en budgivning...så hade vi ändå ett bra intryck av honom. Helt klart en seriös mäklare att räkna med. Läs mer
  • Johan U
    Johan U skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Tydlig och metodisk. Kände mig trygg under hela affären Läs mer
    2017-10-06 Walid M svarar Johan U
    Tack för din fina rekommendation! Stort nöje att få hjälpa dig vid försäljningen av din fina lägenhet.
  • Mats H
    Mats H skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Vi är mycket nöjda med Walid, kunnig i området och han har jobbat hårt .
    Också nått som varit mycket bra är att kunna bolla ideer och sedan göra nått bra av det tillsammans .
    Har bara gott att säga om Walid , och var också tillgänglig hela tiden och återknöt .Vilket jag tycker ä'r ett stort plus .
    Kan ge varma rek om Walid . Läs mer
    2017-10-02 Walid M svarar Mats H
    Tack för din fina rekommendation Mats! Stort nöje att få hjälpa dig vid försäljningen av ditt fina lägenhet!
  • Elina K
    Elina K skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    En mer professionell mäklare en Elin får man leta länge efter. Snabb återkoppling och supertrevlig!
    Rekommenderar henne starkt! Läs mer
    2017-10-06 Elin N svarar Elina K
    Härligt och höra Elina! Stort tack! Älskar mitt jobb & roligt när det genomsyras i affärerna
    Hälsn Elin
  • Tina och Janne A
    Tina och Janne A skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Elin sålde vår villa till ett prisrekord i området. Hon var professionell, målmedveten och engagerad och gav bra råd som vi är glada att vi följde. Hon var innovativ och hittade på nya sätt att göra det lilla extra på visningen. Försäljningsmaterialet såg väldigt proffsigt ut med supersnygga bilder. Hon satte ribban högt och vi vågade ha is i magen tack vara hennes erfarenhet- det är vi väldigt glada för! Vi kan varmt rekommendera Elin. /Janne och Tina Läs mer
    2017-09-26 Elin N svarar Tina och Janne A
    Tusen tack Janne och Tina! Vilka fina ord! Roligt att få hjälpa er.
  • Kenta L
    Kenta L skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Vänligt och tryggt bemötande. Walid finns alltid till hands för att svara på frågor och ge snabb återkoppling.
    Han är serviceminded och bra på sitt jobb. Läs mer
  • Mari S
    Mari S skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Walid var hjälpsam och trevlig. Han gjorde ett bra jobb. Köparna av lägenheten berömde honom också Läs mer
  • Eva A
    Eva A skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Närvarande, lyssnande, driven och professionell 😊 Läs mer
  • Joakim L
    Joakim L skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Perfekt! Engagerad, trevlig, alltid tillgänglig, bra på alla sätt. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Elias S
    Elias S skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Sålde vår lägenhet med Elin nu i sommar. Superproffsig och driven! Läs mer
    2017-07-05 Elin N svarar Elias S
    Tack Elias! Riktigt roligt att få hjälpa er!
  • Lena L
    Lena L skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Elin är proffsig, målmedveten, kunnig och försäljningen gick blixtsnabbt och var okrånglig. Roligt att sälja till så trevlig familj! Prisrekord blev det också! Jag är nöjd med att jag inte la ut pengar på stajlingföretag utan fixade det själv. Fotografen Bo Svensson var kanon! Läs mer
    2017-06-14 Elin N svarar Lena L
    Tack för din fina rekommendation! Stort nöje att få hjälpa dig vid försäljningen av ditt fina radhus!
  • Ulf H
    Ulf H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    En på alla sätt smidig försäljning med bra interaktion mellan aktörerna. Mycket bra. Läs mer
  • Lisa H
    Lisa H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Utmärkt! Professionellt, engagerat och trevligt. Läs mer
  • Shant A
    Shant A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Ett proffsigt bemötande av My, som var väldigt ambitiös och engagerad genom hela processen. Läs mer
  • Terhi B
    Terhi B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Trevligt och bra bemötande. Mycket kunskap om området samt bostadsrättsföreningen. Lätt att ha göra med, pålitlig och sakkunnig. Bra tillgänglighet. Läs mer
  • Gunnar N
    Gunnar N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Kunning om Farsta och om hur kunder väljer samt att det kommer köpare även utan utsatta visningar. Tilltro till egen prisuppfattning, som visade sig rätt.

Skulle med full tillförsikt rekommendera henne. Läs mer
  • Annika L
    Annika L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Therese är lätt att samarbeta med. Hon gör ett professionellt och korrekt intryck som jag upplevde att även köparna uppskattade. Läs mer
  • Tomas B
    Tomas B skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Elin Norberg kan varmt rekommenderas. Proffsig och smidig försäljning. Elin Norberg är målinriktad och jobbar för att göra både köpare och säljare nöjda. Överenskommen prisbild överträffades med råge. Stort tack också för Elins rekommendation om firma för att fixa till lägenheten innan visningen. Högsta betyg! Läs mer
    2016-12-05 Svensk Fastighetsförmedling svarar Tomas B
    Tack för de fina orden Tomas! Roligt att få hjälpa er! Ha det gott! Mvh Elin Norberg
  • Anna B
    Anna B skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Min första kontakt med Elin Norberg för två år sedan gav mig en bild av en professionell, kunnig och lugn framtoning där förtroende och ärlighet var tydligt i hennes sätt att bemöta mig och mina frågor.

När jag sedan fann min lägenhet (efter två år) var det mitt i amorteringskravets införande kändes det helt rätt att be Elin sälja min tvåa på Söder. Med engagemang, styling av Jonna, rätt beskrivning av lägenheten och sin positiva energi är jag mer än nöjd med allt både innan, under och efter försäljningen. Anna Läs mer
    2016-09-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anna B
    Tack för de fina orden Anna! Det var ett nöje att få hjälpa dig med försäljningen. Ha det gott! /Elin
  • Jens F
    Jens F skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Toppen mäklare! Kunnig, trevlig och service minded. Tack Elin Norberg! Läs mer
  • Victor D
    Victor D skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Fantastisk! Maria gjorde så att allting kändes tryggt och bra hela vägen och visade hela tiden att hon var engagerad. Läs mer
  • Ann-Christin W
    Ann-Christin W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    My var proffesionell, kunnig och återkopplade snabbt på mina frågor. Dessutom var hon lätt att komma överens med och jag kände mig trygg i denna min första lägenhetsförsäljning. Ann-Christin Wedholm Läs mer
  • Janne A
    Janne A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Proffsigt från början till slut!
    Håller vad de lovar och har hela tiden haft tid för oss. Vi har känt oss trygga hela tiden och fick dessutom riktigt bra betalt för vårt radhus. Kan varmt rekommenderas! Tack! Läs mer
  • Caroline
    Caroline skrev om Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Jag rekommenderar verkligen Svensk Fastighetsförmedling i Farsta! Vi anlitade dem när vi skulle sälja vår lägenhet och blev riktigt nöjda! Som tur är lyckades vi även köpa vår nya lägenhet genom dom :)
    Vi bemöttes på ett professionellt och trevligt sätt, de var verkligen kunniga och serviceminded! Både som köpare och säljare har vi blivit bra bemötta :) Läs mer

Herrhagsvägen 98, 122 60 Enskede