Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Farsta Tallkrogen Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

Herrhagsvägen 98, 122 60 Enskede — Visa karta

Få ut det mesta av din bostadsaffär med oss på Svensk Fastighetsförmedling!

Från vårt kontor i Enskede förmedlar vi bostäder i Enskede, Farsta Strand, Fagersjö, Sköndal, Gubbängen, Hökarängen, Tallkrogen, Skarpnäck, Bagarmossen och Farsta, förstås. Våra mäklare har många års erfarenhet av bostadsmarknaden här i området och vi har även koll på hur det är att bo här.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling hjälper dig till en trygg bostadsaffär med mycket bra marknadsföring. Med vår tjänst 3D-visning kan du ha visning av din bostad dygnet runt, eller gå på virtuell visning i ditt drömhem när du vill! Det är praktiskt för dig som letar bostad och effektivt för dig som ska sälja då du når även de som inte har möjlighet att närvara på en vanlig visning.

Bäst och mest personlig service kan vi ge dig om du kommer förbi vårt kontor, välkommen!

Läs vad 108 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

• 2019-08-06

Sven Gustav Torbjörn L skrev om Sara Kjellgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Återkom snbbt med svar och visade ett trevligt samt professionellt bemötande. Känner till marknaden väl för det område som vi är intresserade av. Läs mer
  • 2019-06-28

Jahnger S skrev om Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Köpte en bostadsrätt med Selma Fazlic
    Som mäklare i Farsta strand, hennes proffsiga bemöttande och tillgänglighet att svara på frågor gjorde att hela köpet gick tryggt och smidigt till.
    Kommer att anlita henne inför nästa affär också. Läs mer
    2019-07-02 Selma F svarar Jahnger S
    Tack för de fina orden, jag hjälper er mer än gärna i framtiden! Jag hoppas ni kommer trivas i er nya bostad. :)
  • 2019-06-28

Christina B skrev om Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Sålt bostadsrätt Farsta
    Blev mycket bra bemött och Selma var alltid tillgänglig för frågor och funderingar

Selma levde upp till de förväntningar jag hade och till och med lite mer.

Sammanfattningsvis så var det mycket bra. Läs mer
    2019-06-28 Selma F svarar Christina B
    Tack så hemskt mycket för ett gott omdöme! Det var en ära att få samarbeta med er.

Ha en riktigt trevlig helg så ses vi snart igen!
  • 2019-06-25

Elvira O skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Vi har köpt en bostadsrätt i Sköndal efter budgivning. Vi fick bud om att genomföra köpet trots att annan budgivare la högsta budet men tvingades dra sig ur affären.
    Mäklaren Elin N uppträdde hela tiden korrekt och var hela tiden till stor hjälp och stöd vid frågor om de ekonomiska och praktiska detaljerna för affärens genomförande. Läs mer
    2019-06-25 Elin N svarar Elvira O
    Tack för din rekommendation Elvira. Roligt att få hjälpa dig till köpet av din fina lägenhet! Trevlig sommar!
  • 2019-06-24

Johanna F skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Fick min 3a såld lika fort som Maria utlovade, bra tips på styling och fina bilder i annonsen.

Fint och tryggt bemötande även om man vid enstaka tillfällen fick påminna om återkoppling.

Hon sålde lägenheten för 300.000 mer än hon värderat den till så det är jag väldigt nöjd med.

Hade väl kunnat önska lite mer noggrannhet i annonsskrivningen innan den lämnades över till granskning av mig. Det var en del fel som jag kände mig jobbig att påpeka. Dock var det inga sura miner från mäklarens sida utan hon ändrade så fort jag hade synpunkter.

Överlag är jag nöjd och kände mig trygg med affären då Maria var väldigt tillmötesgående med mina önskemål. Läs mer
  • 2019-06-18

Torbjörn R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Mycket bra, erfaren och professionell mäklare, med gott bemötande. Kan rekommenderas. Läs mer
  • 2019-05-23

Maria gjorde ett fantastiskt jobb med försäljningen av vår bostadsrätt. Hon var lättillgänglig, återkopplade hela tiden vad som hände i säljprocessen och gav bra tips kopplat till försäljningen. Trevlig, professionell och driftig att få till bästa möjliga pris på vår bostad! Läs mer
  • DONNA T

2019-05-21

DONNA T skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Vi hade turen att få två mäklare till våran försäljning, Elin och Selma. Till första mötet hade Elin en väldigt bra pitch och visade sin självsäkerhet och långa erfarenhet som mäklare. Vi fick ett gott intryck!

Avslutningsvis så hade vi en lyckad bostadsförsäljning som gick väldigt snabbt och över förväntan. Det var tack vare både Elin och Selma!

Om ni säljer med Svensk Fast. Så kan jag även varmt rekommendera Maria Ingels som är deras stylist konsult. Hon gav väldigt bra tips vilket gjorde att vi enkelt stylade lägenheten själva. Jag är väldigt glad över att vi inte la flera tusen på en inredare. :) Läs mer
    2019-05-22 Elin N svarar DONNA T
    Tusen tack Donna för din fina rekommendation! Jag och Selma älskar vårt jobb och att arbeta i ett starkt team och roligt att det återigen visas på resultatet. Vi är även stolta att få jobba med vår duktiga stylist Maria som alltid hjälper våra kunder på bästa sätt :)
  • DONNA T

2019-05-21

DONNA T skrev om Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Vi hade turen att få två mäklare till våran försäljning, Selma och Elin. Selma var mäklaren jag hade mest kontakt med under själva sälj-processen.
    Förutom att ha vänlig och professionell återkoppling så gjorde Selma det där lilla extra. Jag känner att Selma inte nöjer sig. Hon vill mer för både kunden och för sig själv vilket resulterade i att våran försäljning gick över förväntan och blev väldigt lyckad.

Om ni säljer med Svensk Fast. Så kan jag även varmt rekommendera Maria Ingels som är deras stylist konsult. Hon gav väldigt bra tips vilket gjorde att vi enkelt stylade lägenheten själva. Jag är väldigt glad över att vi inte la flera tusen på inredare. :) Läs mer
    2019-05-22 Selma F svarar DONNA T
    Tack för era fina ord! Jag uppskattar att ni blev nöjda med vårt arbete och jag hoppas få hjälpa er i framtiden. Tack ännu en gång för ett bra samarbete! :D
  • 2019-05-21

Jaroslav L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Jeg køpte en 3:a i Farsta. Anna var veldig vennlig og imøtekommende gjennom hele prosessen. Anna kom til meg med tilbakemelding fra eier av leilighet fort og kommuniserte på en åpen, rett og veldig fair måte. Vi traff og signerte handel på søndagskveld, hva finner jeg utrulig framkommende. Riktig bra og riktig snabb affär. Läs mer
  • Jonathan R

2019-05-16

Jonathan R skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Kan inte annat än att ge en store eloge till Elins arbete. Genom ett professionellt handlande samt en god förmåga kommunicera med oss genom hela processen levde Elin upp till de förväntningar vi kom överens om inför försäljningen av lägenheten. Stort tack! Läs mer
    2019-05-16 Elin N svarar Jonathan R
    Tack snälla Jonathan för rekommendationen, värmer i mitt mäklarhjärta att höra. Roligt att få hjälpa er!
    Älskar mitt jobb och att jobba mot höga mål och vill att fler ska ställa högre krav vid valet av mäklare så att vårt hårda jobb och driv kommer fram ännu mer.
  • 2019-05-16

Ellen B skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Sålde vår tvåa i Gubbängen med hjälp av Elin Norberg som mäklare. Vi är mycket nöjda då hon uppvisade ett mycket proffesionellt handlande och var alltid lugn, pedagogisk och förde en god dialog som gjorde oss trygga. Läs mer
    2019-05-16 Elin N svarar Ellen B
    Stort tack för de fina orden! Så himla roligt att få hjälpa er till en lyckad affär med väldigt glada och lyckliga köpare.
  • 2019-05-08

Lovisa B skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Maria hjälpte mig att sälja min trea i Bagarmossen. Allt gick mycket smidigt, och hon var mycket professionell! Pålitlig, noggrann och tillgänglig. Läs mer
  • Ellinor H

2019-04-28

Ellinor H skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Sålde vår lägenhet i Farsta för villaköp i Enskede. Maria är en professionell mäklare, tillmötesgående med koll på område Farsta, alltid tillgänglig. Vi är supernöjda! Läs mer
  • 2019-04-27

Janina R skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Köpte bostad i Bagarmossen och tycker Maria är super duktig och pålitlig! Läs mer
  • 2019-04-17

Peter T skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Jag/vi är nöjda med Elin som har skött vår försäljning av lägenheten på ett alldeles utmärkt sätt. Allt som sas blev verklighet. Vi kan varmt rekommendera Elin som mäklare. Läs mer
    2019-04-17 Elin N svarar Peter T
    Stort tack för den fina rekommendationen! Ett nöje att få hjälpa er.
  • 2019-04-07

Maria L skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Sålde min etta i Gubbängen och det gick över förväntan! Supersnabbt och smidigt!
    Jag är jättenöjd med slutbudet.
    Mäklaren Maria Lundberg har stor erfarenhet och en stor kundkrets vilket gjorde det otroligt smidigt. Dessutom gjorde hon det där extra som betyder så mycket. Bara att starkt rekommendera! Läs mer
  • Malin N

2019-04-07

Malin N skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Jag har köpt en bostadsrätt i Hökarängen. Maria var trevlig och höll kontakt och uppdaterade prisförändringar allteftersom de kom. Läs mer
  • 2019-04-04

Lena E skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Trevligt och proffsigt bemötande. Hoppas det fortsätter så. Läs mer
  • Teodor B

2019-03-30

Teodor B skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Sålt en bostadsrätt helt i linje med förvärvade förväntningar och med en hög precision genom alla skikt av hela processen.
    En trygg guide och klok kompass i navigeringen fram till en lyckad affär. Läs mer
    2019-04-04 Elin N svarar Teodor B
    Stort tack Teodor! /Vi ses och hörs!
  • 2019-03-23

Rickard D skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Utmärkt kommunikation och bra rådgivning. Läs mer
    2019-04-04 Elin N svarar Rickard D
    Tack Rickard för din rekommendation!
  • 2019-03-13

Daniel A skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Vi vill ge våra bästa rekommendationer till Maria som sålt vår lägenhet i Bagarmossen. Mycket professionellt bemötande och väl insatt i marknaden. Alltid tillgänglig och stor hjälp med tydliga råd inför försäljning.

Sammanfattningsvis rekommenderar vi alla i Bagis som skall sälja att ge Maria en chans. Ni kommer inte ångra er! Läs mer
  • 2019-03-10

Amelie S skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Maria var under hela processens gång mycket tydlig och proffsig och alltid snabb med återkoppling. Jag kände ett stort förtroende för Maria! Läs mer
  • 2019-03-08

Pirkko N skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Sålt lgh. Mycket nöjd! Bra kommunikation och återkoppling gjorde att affären kändes trygg. Jag rekommenderar verkligen Elin😊 Läs mer
    2019-03-11 Elin N svarar Pirkko N
    Tack för de fina orden Pirkko! Roligt att det syns att jag jobbar hårt för bästa resultat och trygghet. Jag älskar mitt jobb och det är så himla roligt att få jobba med det jag brinner för. Vi ses och hörs! :)
  • 2019-03-03

Stefan O skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Jag hade höga förväntningar på beställd mäklartjänst vid försäljning av min lägenhet och blev mycket nöjd på alla punkter. Mäklaren samt även stylist och fotograf som mäklaren använder, visade alla professionalism vilket tillsammans levererade ett bra resultat. Läs mer
    2019-03-04 Elin N svarar Stefan O
    Stort tack för den fina rekommendationen. Roligt att höra!
  • 2019-03-03

William A skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Bra kännedom om marknad, bra flexibilitet och tillgänglighet. Läs mer
    2019-03-04 Elin N svarar William A
    Tack William för din rekommendation. Roligt att få hjälpa dig!
  • 2019-03-02

Simon O skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Sålt en 2a i Gubbängen. Vi fick alltigenom ett väldigt engagerat bemötande, det var inga problem när vi ville skjuta fram fotografering och våra frågor blev alltid snabbt besvarade. Läs mer
    2019-03-04 Elin N svarar Simon O
    Tack Simon för din rekommendation! Roligt att ni är nöjda och roligt att jag fick hjälpa er. Vi hörs och ses!
  • 2019-02-22

Lovisa L skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Jag sålde min 2:a och fick bra stöd och hjälp genom hela processen, t.ex. gällande annonsen, kontakt till inredningsstylist och visning. Jag fick ett mycket bra bemötande och kände stort förtroende för min mäklare. Läs mer
  • Maria H

2019-02-12

Maria H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Sålde min lägenhet i Gubbängen med hjälp av Elin Norberg och det gick superbra! Hela processen gick snabbt, smidigt och strukturerat. Elin är lättillgänglig, professionell och har bra koll på alla delar i processen. Hon har också bra koll på området och potentiella köpare. Att Svensk fastighetsförmedling erbjuder det lilla extra i form av till exempel samarbete med och rabatt hos städfirma samt utlåning av flyttsläp är också sådant som underlättar i en situation när det är mycket att tänka på. Läs mer
    2019-02-12 Elin N svarar Maria H
    Tack för din fina rekommendation! Roligt att få hjälpa er till en lyckad försäljning.
    Lycka till med nya bostaden! Mvh
  • 2019-02-02

Anna S skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Sålt en bostadsrätt och Maria var tillmötesgående, professionell och supertrevlig!
    Vi förväntade oss att sälja lägenheten men inte så snabbt och till ett så bra pris. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-02-01

Marianne Sofia R skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Jag har sålt en 3:a nära centrum i Sköndal. Mina förväntningar inför försäljningen var en relativt snabb affär genom att mäklaren var väl erfaren av området och dessutom ev har en lista över potentiella köpare. Mina förväntningar infriades med råge genom en trevlig och mycket väl påläst måklare som med stort engagemang genomförde försäljningen Läs mer
  • 2019-01-22

Edit Charlotte H skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Vi har haft stort förtroende för Elin som hjälpt oss att sälja vårt radhus. Hon har lugnt lotsat oss igenom hela processen, alltid varit tillgänglig och hela tiden hållit kontakten med oss.
    Allt har gått snabbt och smidigt. Vi är mycket nöjda med försäljningen och med de nya ägarna som efterträder oss.
    Tack för hjälpen! Läs mer
    2019-01-22 Elin N svarar Edit Charlotte H
    Stort tack Lotta för dem fina orden! Roligt att få hjälpa er och köparna med en lyckad affär. Vi hörs och ses fram över!
  • 2018-12-06

Karolina B skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Jag sålde min lägenhet med hjälp av Elin och vi är så nöjda! Elin skötte allt mycket smidigt och professionellt. Kan verkligen rekommendera henne som mäklare! Läs mer
    2018-12-06 Elin N svarar Karolina B
    Stort tack för din fina rekommendation! Betyder mycket och det var ett nöje att få hjälpa dig. Vi ses i januari :)
  • 2018-11-24

Maria V skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Köpte hus via Maria och svensk fast - vi upplevde Maria som engagerad, trevlig, effektiv och proffisionell. En mäklare som rekommenderas! Läs mer
  • 2018-11-16

Michael F skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Köpt hus och det gick fort att köpa huset. Bra och trevlig mäklare. Läs mer
  • 2018-11-09

Maria S skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Tydlig, trygg och proffesionell hantering och process Läs mer
  • 2018-11-02

Matilda J skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Supernöjda med slutpriset, Elins professionalism genom hela processen - från start till mål. Läs mer
    2018-11-05 Elin N svarar Matilda J
    Stort tack för din fina Reco Matilda! Roligt att få hjälpa er!
  • Patrik L

2018-10-31

Patrik L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Jag hörde av mig till Elin Norberg på Svensk Fastighetsförmedling gällande en bostad i Tallkrogen, Enskede och la ett förhandsbud på 6 300 000 SEK. Elin framförde budet till säljaren och de kom med ett motbud på 6 400 000 SEK varav vi då sa att vi ville lägga 6 350 000 SEK. Elin framförde budet till säljaren och återkom med att de accepterade priset på 6 350 000 SEK.

Elin frågade när vi kunde komma och kika på huset för att inspektera så allt såg ut enligt våra förväntningar. Vi hade därmed kommit överens om ett pris som säljaren accepterade innan visning och vi bestämde träff dagen därpå en tid som passade.

När vi kommer till huset ser vi, till vår förvåning, att det är fler personer inne i huset och det är en förhandsvisning på gång. Hur kan det ske en förhandsvisning utan vår vetskap när vi redan kommit överens om ett pris som säljaren accepterade?

I min värld, när en säljare och köpare kommit överens om ett pris så håller man det. Jag har jobbat som säljare i flera år och detta känns otroligt oetiskt och omoraliskt!

Jag avråder stark från att använda er av Svensk Fastighetsförmedling och framförallt kontakt med Elin Norberg. Läs mer
    2018-10-31 Elin N svarar Patrik L
    Hej Patrik!

Jag förstår er besvikelse och beklagar att ni inte fick köpa. Det är min uppdragsgivare tillika säljare som bestämmer hur processen ska gå till och de har alltid fri prövningsrätt.
    Den fria prövningsrätten stipulerar följande: Säljaren avgör alltid vem som ska få köpa samt till vilket pris man som säljare väljer att sälja. Säljaren har också möjlighet att när som helst under själva budgivningen ändra formerna. Med andra ord håller säljaren i taktpinnen. Vår målsättning på Svensk Fastighetsförmedling är dock alltid att en budgivning ska vara öppen och helt transparant. För detta har vi till och med tagit fram en budgivningspolicy,
    Jag som mäklare är dock tvingad av lagstiftning att framföra alla bud, oavsett form till säljaren innan avtal är skrivet. När det gäller juridiken och de lagar och regler som vi är skyldig att följa så hänvisar jag er till Mäklarsamfundets hemsida för konsumenter där ni även finner texten nedan:

Om jag är med i en budgivning och lägger ett bud som säljaren accepterar kan jag då vara säker på att jag köpt ett nytt boende.
    När det gäller fastigheter och bostadsrätter finns det ett skriftligt formkrav som kommer av att Jordabalken och Bostadsrättslagen föreskriver det. Det innebär att fram till dess att både köpare och säljare har skrivit under ett köpekontrakt eller överlåtelseavtal är affären helt öppen och ingen av parterna är juridiskt sett bundna till sin muntliga överenskommelse.
    Av det följer att fastighetsmäklaren är skyldig att framföra alla eventuella nya spekulanter och bud till säljaren. I det fall att det kommer in en ny intressent eller nytt bud är det säljaren som sen bestämmer hur han eller hon vill gå vidare.
    Det är alltid säljaren som bestämmer till vem man vill sälja, när man gör det och till vilket pris man gör det. Du har köpt nytt boende först när båda parter undertecknat en köpehandling och eventuella villkor för köpets fullbordan och bestånd uppfyllts.

Hoppas dessa rader klargör lite för det inträffade. Hoppas innerligt att vi träffas igen inom kort och att vi får möjlighet att förmedla en bostad till er.

Allt gott!
  • 2018-10-22

Linnea E skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Supernöjda med Elin på Svensk Fastighetsförmedling. Mycket professionell och lyhörd mäklare.Vi fick vår lägenhet i Farsta strand såld på mindre än en vecka! Rekommenderas. Läs mer
    2018-10-22 Elin N svarar Linnea E
    Stort tack Linnea! Roligt att höra att ni är nöjda och vill rekommendera mig till vänner och bekanta.
  • 2018-10-22

Karin P skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Elin är toppen! Otroligt kunnig, noggrann och förtroendeingivande. Som säljare har vi upplevt att Elin varit tillgänglig och gett oss realistiska förväntningar. Vi är väldigt nöjda med vårt val av mäklare. Läs mer
    2018-10-22 Elin N svarar Karin P
    Stort tack Karin för din fina Reco! Roligt att få hjälpa er till en trygg och lyckad affär.
  • Göran S

2018-10-12

Göran S skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Mycket proffsigt och personligt bemötande. Elin höll i hela processen med en fast hand, bra kommunikation och framförallt ett mycket bra resultat där jag är övertygad om att både vi som säljare och köparna är jättenöjda. Kan varmt rekommendera Elin. Läs mer
    2018-10-12 Elin N svarar Göran S
    Stort tack Göran för din fina rekommendation! Jag älskar mitt jobb och älskar när det syns. Vi ses och hörs!
  • Fredrik L

2018-10-10

Fredrik L skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Köpte min första lägenhet - en tvåa på 62 kvm.

Upplevde att mäklaren var trevlig på ett genuint sätt - inte påklistrat eller överdrivet som jag upplevt att mäklare ofta är. Lättillgänglig och hjälpsam.

Mäklaren levde upp till alla mina förväntningar vad gäller tillgänglighet, förmåga att svara på frågor och bemötande. Läs mer
    2018-10-11 Elin N svarar Fredrik L
    Tusen tack Fredrik och stort grattis till nya lägenheten! Roligt att jag fick hjälpa dig.
  • 2018-10-08

Simon J skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Sätter mycket stort värde på kundens individuella situation och är oerhört professionell, vänlig och tydlig. Läs mer
    2018-10-09 Elin N svarar Simon J
    Tack för din fina rekommendation Simon! Det glädjer mig oerhört. Ses och hörs!
  • 2018-10-05

Fredrik K skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Mycket kompetent, tillmötesgående och trevlig mäklare som hjälpte oss att sälja. Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2018-10-05 Elin N svarar Fredrik K
    Stort tack för de fina orden och rekommendationen. Roligt att få hjälpa er.
    Mvh Elin
  • 2018-10-04

Elin S skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Köpt. Proffsigt, smidigt, trevligt! Läs mer
    2018-10-04 Elin N svarar Elin S
    Tack Elin! Roligt att få hjälpa er att hitta ert nya fina hus. Mvh
  • 2018-09-15

Marianne L skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Vi har sålt ett 30-talshus i populära Enskede och fått väldigt bra råd och stöd i en tid då marknaden varit avvaktande och svår att tolka.
    Elins erfarenhet och goda omdöme gjorde att vi kunde avsluta en försäljning där alla parter blev nöjda! Hon förmedlade väldigt professionella tjänster såsom fotograf, stylist och gav oss ärlig och rak feedback.
    Vi kan varmt rekommendera Elin Norberg och Svensk Fastighetsförmedling Enskede Läs mer
    2018-09-16 Elin N svarar Marianne L
    Stort tack för din fina rekommendation!
    Elin
  • Anders S

2018-09-10

Anders S skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Vi kan varmt rekommendera fastighetsmäklare Elin Norberg på Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskedekontoret.
    På ett proffsigt och personligt sätt var hon fokuserad och närvarande under hela ärendets gång. Alltid tillgänglig och snabb till att ge respons och svara på frågor. Kändes tryggt helt enkelt. Att försäljningen gick snabbt och att priset blev till belåtenhet gjorde ju inte saken sämre. Vi har under årens lopp anlitat många olika mäklare i samband med hus och lägenhets köp/försäljningar, Elin är den vi först vill rekommendera!
    Med vänlig hälsning Anders Spetz
    mycket tacksam och nöjd säljare. Läs mer
    2018-09-10 Elin N svarar Anders S
    Stort tack Anders för dina fina ord! Värmer i mäklarhjärtat :) Stort nöje att få hjälpa er vid försäljningen. Vi hörs och ses snart! Mvh Elin
  • 2018-09-02

Linda Marie Therese A skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Maria Lundberg har gjort ett utmärkt arbete med försäljningen av Riksrådsvägen 77 och vi är super nöjda! Det har varit oerhört enkelt att vara i kontakt med henne och hon har löpande informerat oss om vad som händer.
    Stort tack! Läs mer
  • 2018-08-29

Peter K skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Som köpare kände vi oss väldigt väl bemötta. Vi fick hela tiden uppdateringar som gjorde att det kändes som att vi fick bra kontroll över situationen.
    Mycket noggrant arbete som innebar trygghet. Läs mer
    2018-08-30 Elin N svarar Peter K
    Tack Peter för rekommendationen och de fina orden. Roligt att få hjälpa till med er bostadsaffär. Mvh Elin
  • 2018-08-27

Alicia O skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Erfaren mäklare, professionellt och trevligt bemötande. Läs mer

Herrhagsvägen 98, 122 60 Enskede