Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

Få ut det mesta av din bostadsaffär med oss på Svensk Fastighetsförmedling!

Från vårt kontor i Enskede förmedlar vi bostäder i Enskede, Farsta Strand, Fagersjö, Sköndal, Gubbängen, Hökarängen, Tallkrogen, Skarpnäck, Bagarmossen och Farsta, förstås. Våra mäklare har många års erfarenhet av bostadsmarknaden här i området och vi har även koll på hur det är att bo här.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling hjälper dig till en trygg bostadsaffär med mycket bra marknadsföring. Med vår tjänst 3D-visning kan du ha visning av din bostad dygnet runt, eller gå på virtuell visning i ditt drömhem när du vill! Det är praktiskt för dig som letar bostad och effektivt för dig som ska sälja då du når även de som inte har möjlighet att närvara på en vanlig visning.

Bäst och mest personlig service kan vi ge dig om du kommer förbi vårt kontor, välkommen!

Läs vad 448 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    2021-05-04
    Selma har varit mkt hjälpsam och trevlig att ha o göra med under mitt lägenhetsletande.
  • sålde sitt hus med hjälp av Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    • Tallkrogen
    2021-05-04
    Sålt och tidigare köpt av Elin.
    Engagerad, angelägen om att sätta sätta sig in i vår situation och anpassa upplägg. Snabb och tydlig kommunikation.
    Tack Frida för din fina Reco! Roligt och höra och roligt att få hjälpa er igen. Ses längre fram! Elin Norberg
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    2021-05-04
    Selma, bara toppbetyg till dig! Tillgänglig och genuin, och levererade ett bra slutpris. Tack! :)
    2021-05-04
    Selma har varit väldigt professionell i sitt uppdrag.
    Selma uppfyllde mina förväntningar och allting gick väldigt smidigt med visningar och försäljning.
    Rekommenderas starkt.+++
  • Fritz H
    • Tallkrogen
    2021-05-04
    Sålde en villa. Mycket nöjd! Känns ärlig och vill sin kunds bästa. Är tillgänglig för frågor och funderingar. Helt enkelt ett mycket bra stöd i en stressfylld process, vilket en bostadsförsäljning är.
    Tusen tack för de fina orden. Roligt att höra att mitt engagemang uppskattas och genomsyrar mitt arbete, viktigt för mig. Hörs längre fram! Elin Norberg
    2021-05-04
    Jag sålde en etta i Bagarmossen. Selma var fantastiskt positiv och glad, proffsig och effektiv. Med glimten i ögat jonglerade hon skickligt krångliga spekulanter fram till ett oväntat högt slutbud. Jag är helt imponerad av Selmas smidighet och "easy-going" attityd genom hela processen. Det har varit ett nöje att jobba med Selma och kan bara lyckönska hennes kunder i framtiden!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Molnar en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    2021-05-03
    Hej! Jag har sålt mitt radhus med Robert. Han var väldigt professionell under hela processen, kunnig, duktig etc!!! Jag kände mig väldigt trygg från början med honom och är väldigt glad över att ha valt honom som mäklaren! Vi fick det vi ville få för betalt av radhuset och jag rekommenderar honom 100%!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    2021-05-03
    Bra mäklare som beskriver all information på ett bra och lättförståeligt sätt. Inga oklarheter efter kontraktsskrivningen.
    Stort tack Peter! Roligt att få hjälpa dig! Elin Norberg
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Michelle Almby en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    2021-05-03
    Sålt lägenheten. Allt gick snabbt och smidigt. Michelle är professionell och engagerad. De förväntningar vi hade uppfylldes.
    2021-05-03
    Sålde en lägenhet och affären gick över förväntan, mycket tack vare Selmas insats. Hon är kunnig, serviceminded, driven och engagerad. Kan rekommendera!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Andy Shabo en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    • Östberga - Älvsjö
    2021-05-02
    He did a thorough job explaining the details of the process, answered all our questions, took care of all the hassles and did all those with a smile on his face.
    Hi Suphanta. It was a pleasure helping you guys with your new home, i wish you the best of luck in your new apartment! Andy Shabo
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Michelle Almby en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    2021-04-30
    Professionell och bra bemötande
    2021-04-30
    Sålde en lgh i enskede. Hon var väldigt tillmötesgående och lyhörd vid vår försäljning. Proffsigt agerande och väl utförd försäljning.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Andy Shabo en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    • Östberga - Älvsjö
    2021-04-29
    Trevlig, snabb, alert och lätt att få tag på. Kändes tryggt hela vägen under vår försäljning.
    2021-04-29
    Köpte en lägenhet med Andy som mäklare och är mycket nöjd. Trevlig och snabb kontakt hela vägen!
    Tack Emelie, uppskattar dom fina orden! Andy Shabo
  • Per Jörgen T
    2021-04-29
    I vår kontakt med Michelle då vi köpte en lägenhet fick vi ett bra bemötande, trevlig kunnig och påläst. De detaljfrågor vi ställde tog Michelle snabbt reda på och återkopplade till oss. En stor fördel var också hennes lokala kunskap om området vilket ingav ett stort förtroende hos oss. Vi kan absolut rekommendera henne .
    2021-04-29
    Jag sålde min lägnhet med hjälp av Michelle. Från första mötet var hon professionell, driven och lyssnande. Hon och hennes team såg till att det blev en lyckad föräljning. Det kändes stabilt och tryggt hela vägen. Jag kan verkligen rekommendera Michelle om du går i säljartankar. Hon får fem stjärnor av fem möjliga
    2021-04-28
    Vi har sålt vår lägenhet och blev väldigt nöjda med Selmas jobb. Hon är trevlig, tillgänglig, svarar på sms eller ringer Face time vilket är jättebra.
    Hon upplevdes kunnig i sin sak i vi vi fick bra intryck från första möte.
  • Niklas L
    2021-04-28
    Super bra kommunikation, trevlig, trygg. Rekommenderas varmt
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    2021-04-20
    Jag har sålt en 4:a på Lysviksgatan i Farsta. Elin var toppen genom hela försäljningen, hon gav mig råd och fanns tillgänglig för mina frågor. Fotograferingen samt tipsen jag fick av en stylist för att göra i ordning inför fotograferingen blev kanon. Jättefina bilder som väl representerade mitt hem.
    Att det dessutom blev ett mycket bra resultat av försäljningen är bara en stor extra bonus. Jag kommer absolut rekommendera Elin till vänner och bekanta om de behöver hjälp med försäljning.
    Försäljningen blev väldigt smidig och allt flöt på helt enligt plan.
    Tack Beatrice för dina fina ord och rekommendation. Roligt att få hjälpa er med en väldigt lyckad försäljning! Elin Norberg
  • köpte sitt hus med hjälp av Robert Molnar en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    2021-04-18
    We were looking for a townhouse around Sköndal for long time. When we found one at Norra Sköndal, Robert was the broker for selling the house. From the get-go, Robert is interested in not just about selling the house, but also what needs we have and how the house can be a good choice for us. I like his straightforward approach and asking relevant questions.

After we propose a price, he was directly communicating with the sellers and give us a feedback very fast. We could fix the deal with in half a day from our proposal to signing the contract. He was also very much helpful to sell our own apartment. Though he is not our broker, he gave us a lot of pointers and feedback.

He is a straight arrow you can count on. Thanks Robert!
    2021-04-16
    We are totally satisfied with the job Andy did for us during the purchase process. He assisted us a lot in many questions. So everything went smoothly due his active support.
    Thank you so much for your kind words. Andy Shabo
  • sålde sitt hus med hjälp av Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    • 114.0 m²
    • Skärholmen
    2021-04-14
    Sålde ett hus och hon var snabb att få det sålt
    2021-04-13
    Köpt bostadsrätt där Elin har varit mäklare. Vi har fått ett utmärkt bemötande och det har varit en trygg och smidig väg från visning till kontaktskrivning. Kan varmt rekommendera Elin 😊
    Tack snälla för din fina Rekommendation. Roligt att få hjälpa er med ert bostadsköp. Allt gott! Elin Norberg
    • Hökarängen
    2021-04-07
    Köpte vårt drömboende tack vare Elin! Hon har varit till stor hjälp både innan och efter kontraktsskrivning. Proffsig, lätt att kommunicera med och jättetrevlig. Skulle rekommendera Elin till alla!
    Roligt att höra Erika och roligt att få hjälpa er att hitta drömboendet! Elin Norberg
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    2021-04-07
    Maria är en oerhört duktig och professionell mäklare som vi verkligen kan rekommendera. Vi hade mycket tankar kring tajmingen av vår försäljning och Maria var ett jättebra stöd i detta. Vi blev väldigt nöjda med försäljningen, både sett till genomförande, pris och övriga villkor.
    2021-04-06
    Andy var otroligt hjälpsam och tillmötesgående genom hela processen. Han sålde dessutom vår lägenhet för ett rekordpris för området. Rekommenderar varmt!
    2021-04-05
    Andy hjälpte oss att sälja vår lägenhet som varit vårt hem i 15 år. För oss en både spännande och läskig tid men Andy har skickligt gjort processen så enkel och smidig för oss som möjligt. Hans stora och breda kontaktnät gjorde att vi fick ut så mycket av försäljningen som för tillfället var möjligt. Andy har bra fingertoppskänsla, är lyhörd och är lätt att tycka om.
    Hej Linda. Tack för din fina rekommendation. Superroligt att få hjälpa dig med en väldigt lyckad försäljning av eran mysiga bostad! Stort tack för förtroendet! Andy Shabo
    2021-04-03
    Hey hey,

We have bought a nice appartment in Ragsved. Actually he was recommended by our friends who worked with Andy before. Andy worked as a great advisor, explaning lots of things for us, as for newcommers in Sweden.

Regarding the deal itself: We quite like how Andy worked with us, as he was very responsive and helpful. Answered lots of quitetions and phone calls :), which made the process veru clear and comfortable.

I will recommend him for our next friends for sure!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sara Kjellgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    • Handen
    2021-04-03
    Jag köpte en bostadsrätt, Sara var mycket trevlig och kunnig.
    2021-04-02
    Jag har sålt en lägenhet i Farsta

Jag är mycket nöjd med mäklaren Selma Fazlic

Hon blev warmt recommenderade till mig av en granne som hade anlitade henne. Då kontaktade jag henne och vi bestämmde ett möte för att diskutera försäljning av min lägenhet.

Jag är glad att jag valde ett samarbeta med Selma. Hon var hjälpsam and alltid engagerade i sitt arbete. Försäljing gick bra och blev lätt sold. Jag är nöjd med Selma och hennes arbete med försäljning av min lägenhet. / Joan Fälldin.
    2021-04-01
    Elin gjorde vårt första bostadsrätts-köp till en fröjd. En tillmötesgående mäklare som har koll på läget och ger dig som köpare lugn och ro att analysera en viktig investering.
    Tack Joakim för din fina Reco. Roligt att få hjälpa er att hitta er första bostadsrätt. Allt gott! /Elin Elin Norberg
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sara Kjellgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    • Handen
    2021-04-01
    Social, erfaren och engagerad! otroligt glad att jag fick Sara som mäklare
    2021-04-01
    Selma - bästa mäklarvalet!
    Superduktig, energisk och förtroendeingivande toppmäklare.
    Fantastiskt proffsig och serviceminded.
    Alltid nåbar och tillgänglig vid behov.
    Hela försäljningsprocessen från start till mål på två veckor!
  • Jackie W
    2021-04-01
    Andy överträffade våra förväntningar. En ganska spontan försäljning av vår etagelägenhet i Bandhagen på 4 rok. Kort varsel och ett hus redan inköpt. Inga problem för Andy att väcka stort intresse snabbt och göra en rekordförsäljning i detta område. Vi köpte bostaden för 2117000 år 2017 och Andy sålde den för 3miljoner! Stor eloge till vår hårt arbetande Andy Shabo!
    Hej Jackie. Jag är otroligt glad över att vi lyckades komma i mål så fort och framförallt med ett väldigt bra resultat. Stort tack för förtroendet och önskar er all lycka i den nya villan. Andy Shabo
    2021-03-31
    Köpte en lägenhet och Andy var ansvarig mäklare. Andy var genom hela köpet väldigt professionell och hjälpsam och levde upp till alla våra förväntningar.
    Hej Sanna. Stort grattis till den fina lägenheten. Kul att jag faktiskt kunde hjälpa er med den nya bostaden. Jag uppskattar dom fina orden oerhört mycket! Andy Shabo
    2021-03-31
    Andy är helt fantastisk. Vi rekommenderar honom utan tvekan till alla som letar efter en professionell, positiv och entusiastisk mäklare. Alltid tillgänglig, förklarar och ger bästa och unika tips i säljstrategi vilket ger trygghet med försäljningen. Vi fick förtroende för Andy från första stund och var supernöjda med vårt val till sista steget i säljprocessen. Tusen Tack bästa Andy att du motiverade oss att hitta smidigast väg till vårt mål med nytt hus!
    Hej Alena. Gud vad glad jag blir av dina fina ord. Jag är väldigt tacksam över att få haft den möjlighet och hjälpa er med er bostadsaffär. Det har varit ett nöje att få sammarbeta med er! Nu önskar jag er all lycka i det nya boendet och ser även fram emot att få hjälpa er i framtiden. Bästa hälsningar Andy :) Andy Shabo
    2021-03-31
    Vi har nyligen sålt vår lägenhet i Skarpnäck med hjälp av Andy Shabo. Det gick alldeles utmärkt! Säljprocessen var tydligt och klart under hela resan. Vi har fått priset vi önskat. Andy är väldigt öppen och trevlig person. Han var mycket uppmärksam på alla våra önskemål och frågor, professionellt styrd och stödde oss. Vi är väldigt nöjda med försäljningen, affären blev tryggt och smidigt.
    Hej Aleksey. Det har varit en ära att få sälja er bostad. Jag är väldigt tacksam för det fina omdömet och ser fram emot att även hjälpa er framöver. Jag önskar er ett stort lycka till i den nya bostaden. Stort tack ännu en gång! Andy Shabo
    2021-03-31
    Selma gör sitt jobb på det profesionella sättet.
    2021-03-29
    Andy is very professional, friendly, and a good communicator. He's the kind of person who goes the extra mile to make sure his clients feel comfortable and have all of the information they need to make a decision - but he's still not pushy or intrusive. 5 stars!
    Hi Jenna. Thank you so much for your kind words, it was a pleasure to help you with the apartment. I wish you the very best in the future! :) Andy Shabo
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Molnar en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    2021-03-28
    Robert was super diligent and helpful making sure we knew every step of the process.
    2021-03-28
    Vi ville sälja vår lägenhet, men då vi var osäkra på när vi skulle köpa nytt behövde vi hjälp med att skräddarsy processen. Selma var ett fantastiskt stöd genom allt och allt gick mycket bättre än vad vi vågat hoppas på!

Selma överträffade våra förväntningar när det kom till planering, visning, avtalskrivning och inte minst slutpriset.
    2021-03-28
    Vi sålde en tvåa med Robert Molnar, han var jätte snäll och tydlig, vi är jätte nöjda
  • Don E
    2021-03-27
    Elin är en grym mäklare, lyhörd och engagerad. Gör absolut sitt bästa för en lyckad affär så att båda parter blir nöjda
    Tack för din fina Reco. Roligt att få hjälpa er till en lyckad affär. Elin Norberg
    2021-03-26
    Selma hjälpte oss att sälja en trea i Sköndal. Hon var hela tiden otroligt professionell, flexibel, vänlig och hjälpsam. Det var första gången vi skulle sälja och hade förhoppningar om att hitta en mäklare som tydligt skulle kunna vägleda oss genom processen, vilket Selma även gjorde. Vi har upplevt Selma som otroligt flexibel, lätt att nå och prata med samt väldigt tillmötesgående.
    • Årsta
    2021-03-26
    Avslappnad och förtroendeingivande samtidigt som hon gav ett proffsigt bemötande. Vi var mycket nöjda!
    Tack snälla Jenni för din fina Reco. Roligt att få hjälpa er. Elin Norberg
    2021-03-26
    Vi sålde en 2:a med hjälp av Robert. Super nöjda, han har verkligen gjort ett tipp topp jobb! Väldigt tydlig med all information, bemötande och trevlig!
    Rekommenderar starkt!☺️
  • VALENTINA A
    skrev om Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    2021-03-26
    Robert hjälpte oss med att sälja vår 2:a i Farsta och han har gjort ett tipp topp jobb! Super tydlig med all info, bemötande och super snäll!
    2021-03-24
    'Selma' has recently helped us to sell our apartment. We found her a professional broker. What sets her apart from the rest, is without doubt her personality; she is ambitious and highly motivated. Relying on her high communication skills, she manages her follow-ups from possible buyers very well, while builds a smooth relationship with sellers. She works really organized and transparent, so you can completely rely on her and be sure about the success.
    Best regards,
    Mehri & Adrian
    2021-03-23
    Bra bemötande och jobbade för att jag skulle få lägenheten såld enligt mina önskemål