Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

Få ut det mesta av din bostadsaffär med oss på Svensk Fastighetsförmedling!

Från vårt kontor i Enskede förmedlar vi bostäder i Enskede, Farsta Strand, Fagersjö, Sköndal, Gubbängen, Hökarängen, Tallkrogen, Skarpnäck, Bagarmossen och Farsta, förstås. Våra mäklare har många års erfarenhet av bostadsmarknaden här i området och vi har även koll på hur det är att bo här.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling hjälper dig till en trygg bostadsaffär med mycket bra marknadsföring. Med vår tjänst 3D-visning kan du ha visning av din bostad dygnet runt, eller gå på virtuell visning i ditt drömhem när du vill! Det är praktiskt för dig som letar bostad och effektivt för dig som ska sälja då du når även de som inte har möjlighet att närvara på en vanlig visning.

Bäst och mest personlig service kan vi ge dig om du kommer förbi vårt kontor, välkommen!

Läs vad 907 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Andy Shabo en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    2022-11-27 Verifierad kund
    Bra bemötande och svarar alltid på samtal och sms när man vill nå Andy och är kunnig !
  • sålde sitt hus med hjälp av Andy Shabo en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    • Skärholmen
    2022-11-26 Verifierad kund
    Bra bemöttande och upplevelse i helhet.
    Förväntningarna för rimlig slutpris vara höga men marknad var trög.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Andy Shabo en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    2022-11-26 Verifierad kund
    Jätte trevlig och engagerad mäklare. Han är snabb och förtroendeingivande.
    Vi fick så gott intryck att vi anlitade honom för att köpa vår första bostad. Rekommenderar starkt !
  • Iren Å
    2022-11-24 Verifierad kund
    Personlig kunnig engagerad mäklare
    Hjälpte oss anpassa våra förväntningar på priset på ett klokt sätt som vi kunde förstå och lita på
    Lätt att nå under försäljningen bra underhandsinformation
    Proffesionellt avslut av affären med nya ägarna
    • Örby - Älvsjö
    2022-11-19 Verifierad kund
    Fick snabbt svar på frågor, hade några synpunkter på annonsen men de rättades till snabbt. På det hela taget mycket nöjd!
    • Örby - Älvsjö
    2022-11-19 Verifierad kund
    Mötet med Andy kändes tryggt och smidigt.
    Han var tillgänglig och kändes pålitlig genom hela köpet.
    Som förstagångsköpare så kändes det extra viktigt med de kvaliteterna.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    2022-11-19 Verifierad kund
    Trevlig, proffsig, engagerad och kompetent. Lätt att nå varje dag vilket gjorde att jag som säljare kunde känna mig trygg igenom hela affären. Stort tack för ditt fina arbete, Elin!
    Tusen tack för dina fina ord. Stort nöje att få hjälpa dig och köparen med försäljningen. Elin Norberg
    • Örby Slott - Älvsjö
    2022-11-18 Verifierad kund
    Andy är Jättetrevligt .Han har gjort underbar jobb.Svara att allt läs frågorna och vi är helt nöjda.Den bästa mäklaren.
  • sålde sitt hus med hjälp av Juan Lagos en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    2022-11-18 Verifierad kund
    Respekt inlyssnande förmedlade kunskap gav motiveringar som var trovärdiga till sina slutsatser och intryck
    Arbetssam lättillgänglig under processen vi hade högre förväntningar på priset men förstod under gång att marknadens ras gjorde våra förväntningar orealistisks
    • Örby Slott - Älvsjö
    2022-11-18 Verifierad kund
    Andy grav mig precis det stöd jag behövde för att sälja min lägenhet. Med hans kunskap och den sociala kompetens han har gjorde att allt gick smärtfritt.
    Genom samråd och det ansvar han fick av mig löste han uppgiften med bravur.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Juan Lagos en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Alltid trevlig och professionell
    • Bromma
    2022-11-17 Verifierad kund
    Andy was extremely helpful in my buying half of the apartment. I was very impressed with the way he and his colleagues did in handling my case. They are very professional, knowledgeable, and careful. I will highly recommend Andy to anyone who is seeking to buying or selling a home. He is the best in all aspects.
    2022-11-15 Verifierad kund
    Jag blev väl bemött av mäklaren. Mäklaren gjorde ett bra jobb och sålde vår lgh. Hon var engagerad i uppdrag och gjorde sitt bästa i uppdraget.
    Tack snälla för din fina Reco och att ni uppskattar mitt jobb och engagemang. Elin Norberg
    2022-11-10 Verifierad kund
    Perfect service and Andy was so helpful by giving us all the right informations that we were looking for . Thank you so much.
    Bästa mäklaren! Rekommenderas!
    Tack för ditt omdöme! Hälsningar // Andy Andy Shabo
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    • Bagarmossen - Enskede
    2022-11-09 Verifierad kund
    Maria var mycket alert och uppmärksam på våra behov och vi har genom hela processen känt oss trygga med att ha henne som förmedlare av det hus vi sålde.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    2022-11-09 Verifierad kund
    Alltid tillgänglig och kunnig.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    2022-11-09 Verifierad kund
    Trevlig, glad och väl insatt i objektet
    2022-11-08 Verifierad kund
    Kompetent, lyhörd, målinriktad, har god förmåga att bemöta så väl säljaren som köparen på ett trevligt och personligt sätt. Kommer absolut rekommendera Andy till alla mina vänner och familj!
    Hej Natallia!

Kul att jag kunde hjälpa till med försäljningen trots att två andra mäklare misslyckats med den prisbild ni eftersökte. Kul att jag kunde leverera det pris ni önskade samt en bra försäljning!

All fortsatt lycka till er! :)
    Andy Shabo
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    • Gubbängen
    2022-11-07 Verifierad kund
    Proffsig och hjälpsam med att få svar från frågor från föreningen.
    2022-11-05 Verifierad kund
    Jag fick en superfin upplevelse av min mäklare för min bostad jag köpte idag . Jag är super nöjd och fick tillräckligt med information om lägenheten och alla frågor jag ställde . Grymt jobbat Andy och tack för all hjälp du förtjänar tio stjärnor .! 🙌
    Tack för ditt väldigt fina omdöme Paulina, jag vill passa på att önska er all lycka i den nya bostaden och ni får självklart alltid kontakta mig ifall det skulle vara något mer som ni behöver hjälp med.

Ha en fortsatt fin dag!
    2022-11-04 Verifierad kund
    Tyvärr fick vi jaga henne då hon inte ringde upp om att lägga bud. Även en hel del info fick vi ta reda på själva. Det sades vid kontrakt skrivningen att hon absolut kunde låta oss se lgh för att ta offerter från hantverkare. Hon kunde aldrig d 2 gångerna jag fick ett svar var det inte möjligt. D 2 sista gångerna jag försökte fick jag inte en ett svar. Jag skulle aldrig låta henne sälja min lgh. Tyvärr.
    2022-11-04 Verifierad kund
    Hallå där, Anders Rolander här, köpare av lägenhet.

Selma Fazlic har enligt mitt tycke varit rak direkt och inga krusiduller.
    Haft alla fakta tillgängliga gällande lägenheten.
    Lätt att prata med och detta har gått snabbt och proffsigt.
    Hon lyssnar på mig som köpare och om något skulle vara komplicerat har hon lyssnat och löst ev svårighet.
    Så skönt i dessa tuffa tider.

Kommer definitivt rekommendera henne på Svensk fastighetsförmedling om jag har någon nära som är i bostadsköpartagen.

Tack Selma,, och Svensk Fastighetsförmedling, jättekram ifrån Rolle.
    Hej.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sara Kjellgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    • Tungelsta
    2022-11-03 Verifierad kund
    Ett bra bemötande, tydliga direktiv vad som gäller. Lätt att komma i kontakt med
  • sålde sitt hus med hjälp av Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    2022-10-30 Verifierad kund
    Trevlig, trovärdig och bra säljare. Vi uppskattar henne mycket!
    Tack för er fina Reco och tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen av ert fina hus! Elin Norberg
  • köpte sitt hus med hjälp av Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    2022-10-30 Verifierad kund
    Tydlig kommunikation- Uppskattat vid en snabb affär!
    Grattis till ert nya fina hus! Roligt att få hjälpa er! Elin Norberg
    2022-10-30 Verifierad kund
    Trots kärva tider på bostadsmarknaden har Andy lyckats att genomföra bostadsförsäljningen av vår bostadsrätt på ett mycket tillfredsställande sätt.
    Hela försäljningsprocessen präglades av Andys proffsigt och förtroeendegivande sätt.
    Vi vill härmed rekommendera Andy till det bästa.
    Tack så jätte mycket för det fina omdömet Nina! Har varit en ära att få hjälpa er med försäljningen, vi ses på tillträdet :) Andy Shabo
    2022-10-29 Verifierad kund
    Väldigt professionell och effektiv. Vi är väldigt nöjda med Elin som mäklare.
    Tack Sebastian för din fina Reco. Roligt att få hjälpa er med en snabb, trygg och smidig affär. Elin Norberg
    2022-10-28 Verifierad kund
    Glad och kände mig trygg med henne och de svar jag fick av mina frågor
    2022-10-28 Verifierad kund
    Trevlig och proffsig! Och överlag nöjd med utförandet.
    Tack för ett fint omdöme Jakob! Andy Shabo
    • Östberga - Älvsjö
    2022-10-27 Verifierad kund
    Andy is very helpful and polite person. He helped us searching a beautiful apartment in our budget and requirements. Andy is always available for answering queries. I would say he is best broker to heir for searching an apartment.
    Thank you Vrunda! See you on the moving in date :) Andy Shabo
    • Östberga - Älvsjö
    2022-10-27 Verifierad kund
    It was my first home at Sweden but I got all required help from Andy based on my need and budget. Very easy to connect with him anytime. Always helpful with required information and a nice guy to talk with. It was great to interact with him.
    Hi Jaimin!

Thank you very much for your kind words. I wish you the best of luck in the future!
    • Östbergahöjden
    2022-10-27 Verifierad kund
    Andy är trevligt man och specialist i sin bransch!!!
    Tack för ditt omdöme Roman, ses på tillträdet! Andy Shabo
    2022-10-24 Verifierad kund
    Bra bemötande av Maria. Hon upplevdes kunnig och bemötte på ett respektfullt sätt.
    Jag upplevde att hon berättade om bostaden på ett sätt som inte var för pushigt eller påfluget.
    Hon hade tålamod och hade ett gott bemötande i alla situationer.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sara Kjellgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    • Haninge
    2022-10-24 Verifierad kund
    Sara gjorde ett grymt jobb även under en tuff säljmarknad. Hon är väldigt förtroendeingivande och tillmötesgående och ger sig inte förrän säljare känner sig nöjd. Är så glad för Sara och kommer använda henne flera gånger i framtiden.
    2022-10-24 Verifierad kund
    Ett proffs på alla sätt. Vi har inte så stor erfarenhet av mäklare men hon ingav genast förtroende så vi kände oss trygga med att lägga vår försäljning i hennes händer. Hon rekommenderade dessutom en utmärkt stylist och en lika utmärkt städfirma.
    2022-10-21 Verifierad kund
    As a first-time buyer I was a bit concerned with the whole process, but I found in Andy Shabo the perfect match to support me, makes me feel really comfortable every time and confident of taking the right decision. I got good advices from him and the communication with him was fluent, we could talk about all my concerns and this is really important when one makes this kind of big decisions.

In conclusion, I would really recommend Andy Shabo as a broker.
    Hi Carlos!

Thank you very much for your kind words, Im really glad that I could help you with your first purchase of an apartment in Sweden. I wish you the best of luck :)

Best Regards
    2022-10-20 Verifierad kund
    Vi har blivit så väl bemötta av Selma och känner oss trygga med henne. Hon får högsta betyg av oss från hjärtat.
    • Östbergahöjden
    2022-10-19 Verifierad kund
    Andy är en snäll person och jätteduktig mäklare, rekommenderar gärna!
    Tack för dom fina orden Vira! :) Andy Shabo
    • Bandhagen
    2022-10-19 Verifierad kund
    Vet ej vad jag hade för förväntningar. Det ända jag ville var att få ut så mycket som möjligt
    Tack Catharina, vi ses på tillträdet :) Andy Shabo
    • Norra Sköndal
    2022-10-13 Verifierad kund
    Vi blev väl bemötta av Elin som är mycket kunnig och snabb. Framförallt så fick vi en marknadskunnig och pålitlig rådgivning. Försäljningen gick över förväntan i alla moment
    Tack snälla för din fina rekommendation! Roligt att jag fick hjälpa er och att mitt engagemang och driv syns :) Elin Norberg
  • skrev om Sara Kjellgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    2022-10-13 Spontant omdöme
    Bra och enkel kontakt och snabb återkoppling och hantering.
    • Bandhagen
    2022-10-10 Verifierad kund
    Så otroligt glad och tacksam att jag gjort affär tillsammans med Andy. Andy är mäklaren som ger det lilla extra. Han har en otrolig drivkraft, ett genuint engagemang, han är noggrann och lyhörd till dina önskemål. Andy är ALLTID tillgänglig och håller vad han lovar, dessutom besitter han en enorm kunskap om branschen. Jag har sålt och köpt flera fastigheter och Andy är i särklass den bästa mäklaren jag haft. Jag kommer rekommendera Andy till alla i min närhet som ska köpa eller sälja en fastighet. Du är bäst Andy!
    Hej Nanna!

Tack för ditt väldigt fina omdöme, blir så sjukt glad när jag läser dom fina saker du skrivit om mig. Det har varit en ära att få hjälpa dig och jag hoppas att du och tjejerna kommer att trivas i många år i den nya bostaden.

Önskar er all fortsatt lycka, ses på tillträdet :)
    Varma hälsningar Andy
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    2022-10-10 Verifierad kund
    Nöjd med presentation och väldigt nöjd med försäljningen och kan varmt rekommendera henne
    2022-10-10 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, bra återkoppling genuint intresserad av oss som både köpare och säljare.
    Skulle absolut rekommendera henne som mäklare till andra💕
  • Dennis E
    sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    2022-10-02 Verifierad kund
    Proffsigt och bra bemötande där allting gick väldigt smidigt från start till mål!
    2022-10-02 Verifierad kund
    Väldigt välkomnade bemötande och hade jag frågor så såg mäklaren till att jag fick dom besvarad.
    Vid köpet av bostaden förklarade mäklaren allting utförligt så allting var solklart när man skrev på.
  • köpte sin stuga med hjälp av Sara Kjellgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    • Gålö
    2022-09-23 Verifierad kund
    Trevlig och snabb att ge återkoppling. Fördel att Sara kunde området. Hjälpsam vid extrabesök av fastigheten.
    2022-09-23 Verifierad kund
    Bra bemötande. Trevlig och profesionell. Hade förväntningar om ett litet högre pris än det blev vid försäljningen, vilket var en besvikelse då priset blev långt under det vi köpte lgh för. Men nu är marknaden ju på nedgång och det var stor risk för ännu lägre pris om vi väntat med att sälja. Var bäst acceptera den köpare som var intresserad och det var väl inget Elin kan kännas ansvarig för.
    Nästa gång kanske ingen varit intresserad av lgh.
    Men som sagt ett för lågt pris blev det, dock inte under utgångspriset!
    Tack Inger för din fina rekommendation! Precis som du skriver jobbar vi hårt utifrån förutsättningarna vi har på marknaden idag och gör allt vi kan för bästa känsla och nöjda köpare och säljare. Tack igen för förtroendet! Elin Norberg
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    2022-09-22 Verifierad kund
    Jag köpte denna lägenhet av Michelle när den va under produktion i första kvartalet 2020.
    Redan då fick jag se skalet av vad som skulle bli mitt. Vid inflytt juni 2020 så fick jag mina nycklar och va super nöjd.

Aldrig köpt nyproduktion tidigare men all info fick jag presenterad på ett snyggt sätt.

Fast forward till sommaren 2022 så valde jag att ta in Michelle för att nu sälja min kära 2a.
    Allt gick smidigt och lägenheten gick vidare till helt rätt person

Utan tvekan den trevligaste mäklaren och person jag haft att göra med när det kommer till bostadsköp och försäljning.

Så att jag fick använda mig av hennes tjänst 2 gånger och ha lika bra service båda gångerna.

Så två tummar upp för 2 klockrena transaktioner.

Så vill ni ha en mäklare som lägger ner tid, ork och framförallt resultat, då är hon helt rätt för er!

Tack Michelle