Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

Herrhagsvägen 98, 122 60 Enskede — Visa karta

Få ut det mesta av din bostadsaffär med oss på Svensk Fastighetsförmedling!

Från vårt kontor i Enskede förmedlar vi bostäder i Enskede, Farsta Strand, Fagersjö, Sköndal, Gubbängen, Hökarängen, Tallkrogen, Skarpnäck, Bagarmossen och Farsta, förstås. Våra mäklare har många års erfarenhet av bostadsmarknaden här i området och vi har även koll på hur det är att bo här.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling hjälper dig till en trygg bostadsaffär med mycket bra marknadsföring. Med vår tjänst 3D-visning kan du ha visning av din bostad dygnet runt, eller gå på virtuell visning i ditt drömhem när du vill! Det är praktiskt för dig som letar bostad och effektivt för dig som ska sälja då du når även de som inte har möjlighet att närvara på en vanlig visning.

Bäst och mest personlig service kan vi ge dig om du kommer förbi vårt kontor, välkommen!

Läs vad 154 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

• 2019-12-05

Clara Kim H skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Har både köpt och sålt via Maria (denna gången sålt en etta i Bagarmossen) och jag känner stort förtroende för henne. Bra kommunikation och tydlighet - något som jag värderar högt! Trots knapp tid och vissa logistiska utmaningar, gick allt vägen. Skulle rekommendera Maria alla dagar i veckan! Läs mer
  • 2019-11-25

Marie F skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Jag har sålt bostad med hjälp av Maria.
    Maria återkopplade till mig när hon skulle och gav information så fort hon fick någon. Läs mer
  • 2019-11-22

Jeanette A skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Proffsig, kunnig och engagerad Läs mer
  • Melanie A

2019-11-19

Melanie A skrev om Sara Kjellgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Sara var väldigt duktig och trevlig. Hon kändes väldigt erfaren och jag fick verkligen känslan att jag kom till någon som visste vad hon gjorde. Hon återkopplar även inom kort tid, vilket uppskattas väldigt mycket. Läs mer
  • 2019-11-17

Kristine G skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Väldigt bra och trevlig! Allt kändes smidigt och lätt. Läs mer
  • 2019-11-17

Martin L skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Löste våra fastighetsaffärer perfekt både som säljare och köpare. Läs mer
  • 2019-11-15

Anna F skrev om Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    När vi köpte vårt hus fick vi ett vänligt, positivt och professionellt bemötande. Selma är personligt intresserad av dig samtidigt som hon är saklig, ger ett bra stöd och har god kontroll på sakfrågor och formalia. Tack för det. Läs mer
    2019-11-20 Selma F svarar Anna F
    Tack för de fina orden och att jag fick hjälpa er att hitta er nya bostad! Jag hoppas att ni trivs bra i huset och området. :)
  • 2019-11-11

Roy J skrev om Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Köpte en bostadsrätt i Södra stockholm. Selma var mycket trevlig och tillmötesgående, svarade på sms och samtal på kanske inte hennes riktiga arbetstid. Läs mer
    2019-11-20 Selma F svarar Roy J
    Tack för dem fina rekommendationerna! De var en ära att få hjälpa er med att snabbt hitta en bostad som föll er i smaken. Jag hoppas att ni kommer att trivas väldigt bra.
  • 2019-11-07

Tobias S skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Köpt lägenhet.
    Mycket väl.
    Levde upp till alla mina förväntningar.
    Hjälpsam i övrigt. Läs mer
  • 2019-10-30

Erik H skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Bra bemötande, kunnig, insatt, informativ men lite för många affärer på gång samtidigt Läs mer
  • 2019-10-24

Oscar E skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Önskar att försäljningen inte skulle ha ägt rum så nära en annan försäljning och att konskvenserna av det borde varit tydligare. Läs mer
  • 2019-10-24

Magnus Daniel H skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Vi upplevde att Maria var erfaren och effektiv i försäljningen av vårt hus. Hon har även kontakter med bra fotograf och stylist. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-10-24

Lars L skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Sålt en bostadsrätt. Bra bemötande. Bra fotograf. Läs mer
  • 2019-10-23

Tobias H skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Köpt ett parhus i Enskede med Maria som mäklare.
    Maria är väldigt engagerad och kommunicerar på ett ärligt och trovärdigt sätt i alla lägen. Läs mer
  • 2019-10-23

Birgitta U skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Jag har sålt en lägenhet i Bagarmossen där Maria gjorde ett mycket bra arbete. Läs mer
  • 2019-10-14

John Philip S skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Jag sålde en tvårumslägenhet i Bagarmossen. Jag tog kontakt med Maria Lundberg efter en visning hon hade och berättade att jag ville sälja.Hon var vänlig och intresserad, och vi möttes hemma hos mig för att planera affären. Hon engagerade sig sedan genom hela affären. Tyvärr sjönk priserna som en sten över julen, men det kan hon ju inte lastas för. Slutligen var hennes sätt att slutföra affären klart och säkert. Hon gav allmänt ett proffesionellt intryck. Läs mer
  • 2019-10-14

Emma Helena L skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Maria var både trevlig och proffsig! Läs mer
  • 2019-10-13

Linda R skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    * Vi köpte en villa med källarvåning

* Elin Norberg bemötte oss trevligt på förhandsvisningen, däremot var hon inte helt ärlig när hon berättade om huset och om vad säljarna skulle fixa iordning innan försäljningen. Vi la dessutom ett förhandsbud på falska kvadratmeter-fakta, baserat på Elins information. Vi träffade säljarna några gånger innan tillträdet och Elin hade inte varit helt ärlig mot dem heller.

När vi hade flyttat in i huset fungerade inte allt det tekniska och det berodde på att säljarna inte avslutat abonnemang etc. Vi fick inte tag i säljarna och frågade då Elins ersättare Michelle Almby, om hon kunde hjälpa oss att få tag i dem, men som svar fick vi: "Vi är opartiska och husaffären är avslutad"

Fruktansvärt dryga och "märkvärdiga" mäklare i Enskede. Kommer aldrig mer kontakta dem. Läs mer
    2019-10-14 Elin N svarar Linda R
    Tack för din återkoppling. Tråkigt att du känner så. Förstår fortfarande inte vad du menar med falska kvadratmetrar eftersom du fick se mätbevis/uppmätning innan köpet samt öppen besiktningsklausul där säljarna även bekostade en ytterligare uppmätning som var till er fördel.
    Hoppas ni trivs och lycka till med huset!
  • 2019-10-13

Maria O skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Bra bemötande och höll kontinuerlig kontakt. Lyssnade. Fick bra service och hjälp - och tillslut bra pris trots att en del problem uppstod längs vägen. Läs mer
  • 2019-10-13

Anders J skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Maria har ett väldigt lugnt och behagligt sätt. Trots försäljning som låg över julhelgerna så fick vi fin och bra service. Vi är mycket nöjda med hennes kompetens, erfarenhet och bemötande. Avsaknadens den sista stjärnan har egentligen inte så mycket med mäklaren att göra utan snarare avsaknad av vissa funktioner som andra svefast-kontor erbjuder, t ex vr-funktioner, drönarvy över området etc. Som köpare kan man inte få nog av information när man står inför en av de största affärerna i livet. Här behöver Sthlm-franchisen komma ikapp övriga landet, trots att många objekt ”säljer sig själva”. Läs mer
  • Rickard A

2019-10-13

Rickard A skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Bra och informativ under budnings- och köpprocessen. Kunde kanske legat på mer mit föreningen i fråga för att se till att de skötte sin del av tillträdet. Läs mer
  • 2019-10-12

Brf B skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Maria ha varit ett bra stöd inför och under vår försäljningar av bostadsrätter - kan varmt rekomendera. Läs mer
  • 2019-10-11

Hans B skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Vänligt och professionellt bemötande. Kunnig inom området. Gav väl genomtänkta råd om försäljningen Läs mer
  • 2019-10-11

Alla K skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Maria är öppet person, alltid tillgänglig för att svara för frågor, hjälper både köpare och säljare. Det kändes trygg från början till slut på affären. Läs mer
  • 2019-10-10

Lars B skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Sålt en bostadsrätt om 2 r o k i Farsta.
    Bemötande var både proffsigt och en snabb hantering.
    Mäklaren hade förmåga att ta till sig våra argument hur försäljningen i samförstånd skulle äga rum.
    Våra förväntningar uppfylldes till 100%.
    Oerhört trevligt bemötande, inga problem under processen, snabb affär och en mycket kompetent handläggning. Väldigt servicemedveten. Läs mer
    2019-10-11 Elin N svarar Lars B
    Tack snälla Lars för de fina orden och så roligt att få hjälpa er till en lyckad försäljning.
    Elin N gillar detta
  • 2019-10-10

Representant för Sköndals VVS skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Maria är en duktig, flexibel och personlig mäklare

Försäljningen rullade på utan anmärkning.

Rekommenderas Läs mer
  • 2019-10-10

Sara T skrev om Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Trevligt bemötande på visning och snabb återkoppling under köpprocessen. Positiv och hjälpsam. Läs mer
  • 2019-10-10

Brf S skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Maria är en jättebra mäklare som jag både köptoch sålt hus och köpt lägenhet av. Trevlig och ärlig mäklare som bemöter på ett proffsigt sätt. Läs mer
  • 2019-10-10

Chressman Per C skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Trygg, kunnig, rak vid försäljning av bostadsrätt.
    Riktigt bra kommunikation mellan oss.
    Finns ingen anledning att inte gå till henne igen om något ska säljas Läs mer
  • 2019-10-10

Johan F skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Vi sålde bostadsrätt och köpte villa, bägge via Elin Norberg.
    Allt fungerade mycket bra och försäljning/köp gick smidigt. Läs mer
    2019-10-10 Elin N svarar Johan F
    Tack för fina ord Johan. Hoppas ni trivs bra i huset. Ha det fint!
    Elin N gillar detta
  • 2019-10-10

Dag L skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Köpt Bostadsrätt. Trevlig och professionell. Snabb och effektiv.
    Trygg affär. Läs mer
  • 2019-09-28

Eva B skrev om Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Fingertoppskänsla från första kontakt till avslut Läs mer
  • 2019-09-17

Kerstin G skrev om Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Bra bemötande, snabb affär och lätt att få tag på! Läs mer
  • Mauricio B

2019-09-14

Mauricio B skrev om Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Köpt eller sålt bostad:
    Sälj av bostadsrätt

Mäklarens bemötande:
    Mycket professionellt och mycket trevligt

Våra förväntningar:
    -Enkelt och smidigt
    -Ska kräva så lite insatser från vår sida
    -Bra säljpris
    Mäklarens resultat utifrån våra förväntningar (betygsskala 1-5):
    -Enkelt och smidigt: 5
    -Ska kräva så lite insatser från vår sida: 5
    -Bra säljpris: 5

Sammanfattning:
    Vi är jättenöjda med mäklarens arbete och ger henne våra allra högsta rekommendationer. Läs mer
  • 2019-09-14

Angela S skrev om Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Vi köpte en lägenhet i Farsta centrum. Mäklaren, Selma Fazlic, visade sig på proffesionellt korrekt, kunnig och inte minst mänsklig sätt. Tack, Selma!
    Med vänliga hälsningar Bosse Granath o Angela Sultanian. Läs mer
  • 2019-09-12

Tanja V skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Vi har köpt en bostadsrätt i Bagarmossen på 4 r o k.
    Vår mäklare gav snabb service och ett trevligt bemötande.

Vi är mycket nöjda med en snabb affär som levde upp till förväntningarna. Läs mer
  • 2019-09-12

Marita L skrev om Sara Kjellgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Snabb och proffsig handläggning. Trevligt sätt! Läs mer
  • 2019-09-12

Emilie H skrev om Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Har köpt lägenhet genom Svensk fastighetsförmedling, mäklare Selma. Jag upplever Selma som trevlig, väldigt seriös, flexibel, serviceinriktad och pålitlig. Mycket nöjd med kontakten med Selma! Läs mer
  • 2019-09-08

Parisa R skrev om Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Selma is a very professional broker. She helped us sell our apartment in Farsta and it went very smoothely. I highly recommend Selma as a broker since she handles all the issues with great confidence. Well done Selma! Läs mer
  • 2019-09-06

Sten S skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    bra kontinuerlig kontakt. god lokalkännedom. Läs mer
  • 2019-09-06

Karin W skrev om Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Selma är den skickligaste mäklaren jag har haft. Hon arbetar helg som vardag och är mycket tillmötesgående. Hon får 10 av 10 stjärnor. Jag har nämligen sålt en lägenhet på Larsbodavägen i Farsta och köpt en lägenhet på Lysviksgatan och är helnöjd. All eloge till Selma, riktigt bra jobbat! Läs mer
  • 2019-09-02

Jenny E skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Vi köpte vårt drömboende i Bagarmossen genom Maria för vår växande familj. Maria var väl insatt i bostadsområdet och objektet, svarade snabbt på våra frågor och ingav ett proffsigt intryck i sin roll som mäklare. Vi ger Maria vår allra bästa rekommendation om ni söker mäklare i området. Läs mer
  • 2019-08-28

Marléne S skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Sålt en tvåa i Bagarmossen och har haft en bra dialog med mäklare Maria L. Hon är rutinerad och känns seriös. Är lätt att ha och göra med.Hon lade tid på extra visningar som visade sig lönsamt. Mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-08-28

Hamid N skrev om Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    I have sold my apartment through the broker and Selma did an amazing job in handling everything for us. She took care of everything and helped us in the process to sell our apartments all the way. Läs mer
    2019-09-06 Selma F svarar Hamid N
    Hi Hamid,
    Thank you a lot for your nice words. I hope you feel good.

Have a nice weekend!
  • 2019-08-21

Karin N skrev om Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Sålt lgh i Farsta. Mäklaren tänkte mer på köparens uppfattning än säljaren. Mycket krångel med papper som sedan löste sej. Läs mer
    2019-08-21 Selma F svarar Karin N
    Hej Karin,

Det gör mig jätteledsen att du har uppfattat det så då jag endast ville hjälpa dig så att du kunde sälja din bostad på ett korrekt sätt samt att jag hjälpte dig med att fixa iordning inför fotografering. Jag hade privatvisningar och dessutom sålde bostaden innan öppen visning då du kände dig nöjd med priset. Angående papper så har vi som mäklare en skyldighet att agera utifrån vad lagarna säger och därav var det enda rätta här att vägleda dig som säljare för att kunna utföra försäljningen med rätt förutsättningar. Må gott!

/Selma
  • 2019-08-06

Sven Gustav Torbjörn L skrev om Sara Kjellgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Återkom snbbt med svar och visade ett trevligt samt professionellt bemötande. Känner till marknaden väl för det område som vi är intresserade av. Läs mer
  • 2019-06-28

Jahnger S skrev om Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Köpte en bostadsrätt med Selma Fazlic
    Som mäklare i Farsta strand, hennes proffsiga bemöttande och tillgänglighet att svara på frågor gjorde att hela köpet gick tryggt och smidigt till.
    Kommer att anlita henne inför nästa affär också. Läs mer
    2019-07-02 Selma F svarar Jahnger S
    Tack för de fina orden, jag hjälper er mer än gärna i framtiden! Jag hoppas ni kommer trivas i er nya bostad. :)
  • 2019-06-28

Christina B skrev om Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Sålt bostadsrätt Farsta
    Blev mycket bra bemött och Selma var alltid tillgänglig för frågor och funderingar

Selma levde upp till de förväntningar jag hade och till och med lite mer.

Sammanfattningsvis så var det mycket bra. Läs mer
    2019-06-28 Selma F svarar Christina B
    Tack så hemskt mycket för ett gott omdöme! Det var en ära att få samarbeta med er.

Ha en riktigt trevlig helg så ses vi snart igen!
  • 2019-06-25

Elvira O skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Vi har köpt en bostadsrätt i Sköndal efter budgivning. Vi fick bud om att genomföra köpet trots att annan budgivare la högsta budet men tvingades dra sig ur affären.
    Mäklaren Elin N uppträdde hela tiden korrekt och var hela tiden till stor hjälp och stöd vid frågor om de ekonomiska och praktiska detaljerna för affärens genomförande. Läs mer
    2019-06-25 Elin N svarar Elvira O
    Tack för din rekommendation Elvira. Roligt att få hjälpa dig till köpet av din fina lägenhet! Trevlig sommar!
  • 2019-06-24

Johanna F skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Fick min 3a såld lika fort som Maria utlovade, bra tips på styling och fina bilder i annonsen.

Fint och tryggt bemötande även om man vid enstaka tillfällen fick påminna om återkoppling.

Hon sålde lägenheten för 300.000 mer än hon värderat den till så det är jag väldigt nöjd med.

Hade väl kunnat önska lite mer noggrannhet i annonsskrivningen innan den lämnades över till granskning av mig. Det var en del fel som jag kände mig jobbig att påpeka. Dock var det inga sura miner från mäklarens sida utan hon ändrade så fort jag hade synpunkter.

Överlag är jag nöjd och kände mig trygg med affären då Maria var väldigt tillmötesgående med mina önskemål. Läs mer

Herrhagsvägen 98, 122 60 Enskede