Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

Herrhagsvägen 98, 122 60 Enskede — Visa karta

Få ut det mesta av din bostadsaffär med oss på Svensk Fastighetsförmedling!

Från vårt kontor i Enskede förmedlar vi bostäder i Enskede, Farsta Strand, Fagersjö, Sköndal, Gubbängen, Hökarängen, Tallkrogen, Skarpnäck, Bagarmossen och Farsta, förstås. Våra mäklare har många års erfarenhet av bostadsmarknaden här i området och vi har även koll på hur det är att bo här.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling hjälper dig till en trygg bostadsaffär med mycket bra marknadsföring. Med vår tjänst 3D-visning kan du ha visning av din bostad dygnet runt, eller gå på virtuell visning i ditt drömhem när du vill! Det är praktiskt för dig som letar bostad och effektivt för dig som ska sälja då du når även de som inte har möjlighet att närvara på en vanlig visning.

Bäst och mest personlig service kan vi ge dig om du kommer förbi vårt kontor, välkommen!

Läs vad 299 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

• 2020-10-28

Dejana J skrev om Robert Molnar en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Vi köpte en 3 rum lägenhet i Farsta och vi är mycket nöjda med en erfarenhet som vi hade med Robert.
    Han var snäll, alltid tillgänglig, exakt och redo att hjälpa så hela processen gick riktig smidigt.
    Vi skulle alltid rekommendera Robert och jag är säker på att vi kommer att arbeta med honom igen. Läs mer
  • 2020-10-26

Marianne A skrev om Sara Kjellgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Jag har sålt min bostad - mitt absoluta älsklingsboende - som jag har haft väldigt svårt att göra mig av med, då den har allt jag någonsin kan önska mig och en stor del av mitt och mina barns liv finns i bostaden.
    Sara, som har varit min mäklare genom hela processen, har varit
    förstående och empatisk i alla skeden och vi tillsammans som mäklare och säljare har verkligen vuxit. Hon har stöttat mig i mina mest osäkra och negativa känslodalar och delat min glädje när vi
    gått framåt i processen.
    Sara är en mäklare jag definitivt kommer att rekommendera till mina vänner.
    Sara är en människa som gör avtryck och vi kommer förmodligen att ha kontakt som vänner även efter avslutad affär. Läs mer
  • Arjiris S

2020-10-25

Arjiris S skrev om Sara Kjellgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Proffsig, lyhörd & förtroendeingivande! Läs mer
  • 2020-10-24

Lovisa L skrev om Michelle Almby en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Michelle hjälpte oss med vår försäljning av vår tvåa. Michelle har varit väldigt trevlig och öppen under hela försäljningsprocessen och aldrig pushat oss som säljare att sälja för ett pris vi inte varit bekväma med. Hon har varit villig att lägga ner tid på vår lägenhet med flera visningar när spekulanterna dök upp, och det har känts mycket bra. Vi kan rekommendera Michelle varmt! Läs mer
  • 2020-10-22

Filippa R skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Maria hjälpte oss sälja en lägenhet och hade ett gediget kundregister i vårt område som gjorde försäljningen mycket lyckad. Hon var snabb, rak och tydlig i kommunikationen och lätt att ha och göra med. Vi gillade att hon kändes proffsig och inte så insmickrande som andra mäklare kan kännas.
    Det vi har att anmärka på var hur annonsen utfördes/skrevs då fick ändra på den ett flertal gånger då den kändes för lik så många andra annonser vi läst och inte så specifik för just vår lägenhet.
    Annars levde hon verkligen upp till våra förväntningar då slutresultatet blev så bra! Läs mer
  • 2020-10-21

Tove Z skrev om Michelle Almby en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Jag har köpt en bostadsrätt genom Michelle!

Michelle har gett ett superfint och guidande bemötande. Extraplus är att hon har varit (och är) tillgänglig för frågor under processens gång, kontraktskrivningen där hon gick igenom och förklarade, kontra att köpare och säljare läser igenom på egen hand. Det gjorde det tydligt för både mig som köpare men också för säljarna så ingenting missförstås.

Något som jag upplevde som mindre bra var den förväntade transparensen på mig att redovisa min budget innan jag sett lägenheten. Det var en första fråga jag fick när jag ringde om visning. Och senare lite väl mycket påtryckningar om att jag skulle höja mitt bud för att öka säljarens förväntningar (trots att ingen annan la högre bud). Jag förstår både mäklare och säljare samtidigt som marknadsvärdet på lägenheten kanske inte var högre i den här situationen. Det var något jag reagerade på eftersom jag tidigare aldrig varit med om det.

Annars gick det snabbt och smidigt när säljaren väl bestämt sig för att sälja till det pris jag erbjudit. Så överlag superbra upplevelse och jag rekommenderar absolut Michelle som mäklare, som både kunnig, trevlig och vägledande! Läs mer
  • 2020-10-17

Ximena S skrev om Michelle Almby en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Köpt en nybyggnationslägenhet, bra bemötande, snabb på att återkoppla. Läs mer
  • 2020-10-13

Anna-carin Z skrev om Michelle Almby en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Jag och min sambo har köpt en bostadsrätt (tre rum och kök) som Michelle förmedlat, i Farsta Strand. Vi är mycket nöjda med Michelles bemötande! Hon har varit trevlig, tydlig och snabb på att återkoppla. Dessutom kändes det väldigt tryggt att som förstagångsköpare få alla frågor besvarade av Michelle. Jag rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2020-10-14 Michelle A svarar Anna-carin Z
    Tack snälla Anna-Carin för era fina ord, va glad jag blir! Jag verkligen älskar det jag gör och jag hoppas och tror att det lyser igenom i mitt engagemang och arbete. Det var verkligen superkul att få hjälpa er hitta hem i Farsta. Vi ses!
  • 2020-10-13

Urban S skrev om Michelle Almby en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Vi fick utmärkt hjälp vid försäljning av en bostadsrätt. En helt och hållet positiv process. Trevligt bemötande och proffsigt hanterat rakt igenom. Rekommenderas vewrkligen! Läs mer
    2020-10-14 Michelle A svarar Urban S
    Åh va roligt att ni är så nöjda, det gör mig himla glad. Tack snälla för att jag fick förtroendet vid er försäljning. Nu fokuserar vi på att hitta ert drömhus!
  • 2020-10-11

Krzysztof Jan K skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Har sålt en bostadsrätt, snabbt försäljning innan visning, nöjd med priset, jätte tack för Elin! Läs mer
    2020-10-12 Elin N svarar Krzysztof Jan K
    Roligt att få hjälpa er. Tack för rekommendationen!
  • 2020-10-11

Karin L skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Vi sålde en bostadsrätt.
    Mäklaren va tillmötesgående, tydlig och trygg förmedlade allt på ett mycket bra sätt.
    Bra kommunikationer, och trevligt bemötande. Mycket väl godkänd.
    Mvh Karin Lindgren Läs mer
    2020-10-12 Elin N svarar Karin L
    Roligt att se att mitt driv och engagemang uppskattas vilket också återspeglar resultat :) Tack Karin!
  • 2020-10-11

Mikaela N skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Sålt en 2:- i farsta strand , Maria hade sådan service och svarade på allt vi undrade sena kvällar och tidiga morrnar , bäst! Läs mer
  • 2020-10-09

Natalie F skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Smidig och bra köpupplevelse. Läs mer
    2020-10-12 Elin N svarar Natalie F
    Roligt att höra. Tack för din rekommendation!
  • 2020-10-09

Sofia H skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Sålde min 2a i Farsta, hon såg potential i priset jag kunde tänka mig. Snabb med att fixa försäljning och var alltid kontaktbar och ärlig med intresset av lägenheten.
    Affären gick igenom smidigt och snabbt då jag köpte en ny bostad snabbare än tänkt. Läs mer
    2020-10-12 Elin N svarar Sofia H
    Roligt att få hjälpa er till en grym försäljning. Tack Sofia!
  • 2020-10-09

Lise-lotte N skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Sålt en bostadsrätt (dödsbo)
    Mycket proffsigt bemötande från början till slut. Läs mer
    2020-10-12 Elin N svarar Lise-lotte N
    Roligt att höra! Tack Lise-Lotte!
  • 2020-10-09

Ingrid L skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Behaglig snabba svar rak och trevlig passar för sitt arbete vet vad hon gör positiv!!! Läs mer
    2020-10-12 Elin N svarar Ingrid L
    Härligt och höra! Stort tack för din fina Reco!
  • 2020-10-08

Katarina B skrev om Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Utmärkt vägledning inför försäljningen av huset. Professionell och trevlig. Har mycket goda kunskaper som Selma dela med sig av. Selma levde upp till våra förväntningar. Vi lämnar våra bästa rekommendationer. Läs mer
  • 2020-10-05

Andrej L skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Elin gjorde ett toppenjobb och var snabb, duktig och påläst. Vi gjorde en bättre försäljning än vad vi hoppats på och vi kan starkt rekommendera Elin. Läs mer
    2020-10-06 Elin N svarar Andrej L
    Tack för er rekommendation! Roligt att få hjälpa er till en mycket lyckad försäljning. Allt gott!
  • 2020-10-04

Ellen R skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Mycket trevligt, kunnigt och avslappnat bemötande när vi köpte lägenhet. Kunde svara på våra frågor om bostaden och föreningen och i själva köpet var det enkelt och tryggt att ställa frågor om processen. Som ny på bostadsmarknaden var det en lättnad att få ha med Elin att göra. Läs mer
    2020-10-04 Elin N svarar Ellen R
    Tack Ellen för de fina orden, roligt att få hjälpa er!
  • 2020-09-27

Elefteria O skrev om Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Selma sålde en lght till oss. Hon var hjälpsam, kommunicerade tydligt och proffsig. Stort tack för fin service Selma! Läs mer
  • 2020-09-27

Aziz L skrev om Lovisa Fast en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Lovisa är en fantastisk professionell mäklare.Lovisa hjälpte mig att sälja min två och allt gick väldigt smidigt. Läs mer
  • 2020-09-24

Daniel H skrev om Sara Kjellgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    2a i Hökarängen.

Tillmötesgående, snabb och lätt kommunikation.

Väldigt professionellt intryck både av Sara och Svensk fast. Läs mer
  • 2020-09-22

Ola K skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Vi köpte en villa i Enskededalen där Elin var säljande mäklare. Vi upplevde Elin som professionell, lugn, ärlig, pålitlig och trovärdig genom hela processen och vi skulle väldigt gärna anlita Elin vid en framtida bostadsförsäljning! Läs mer
    2020-09-23 Elin N svarar Ola K
    Tack Ola för de fina orden! Lycka till med ert fina hus!
  • 2020-09-22

Karl Simon S skrev om Lovisa Fast en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Köpte radhus som Lovisa mäklade.
    Trevlig och proffsig.

Imponerad av hennes ansiktsminne och förmåga att se mig som kund bland alla intressenter

Kändes tryggt och bra hela vägen. Läs mer
    2020-09-22 Lovisa F svarar Karl Simon S
    Tack snälla Simon. Vi hörs vidare framöver och ses på tillträdet! Hälsa hem!
  • 2020-09-21

Sarah N skrev om Sara Kjellgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Vi träffade tre mäklare från olika mäklarfirmor och vi kände båda två att Sara var den som skulle sälja vår lägenhet till bäst pris, vilket var det primära för oss. Och precis som ”utlovat” fick vi precis den summa vi önskade. Tack Sara! Dessutom trevlig utan att bli inställsam, vilket jag har svårt för :) Läs mer
  • 2020-09-21

Wei J skrev om Sara Kjellgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Jag köpte lägenheten med hjälp av Sara. Jag har fått tydligt hjälp inom hela processen, t, ex boka privatvisning, budgivningen samt skriva kontrakt osv. En trevlig köpprocessen. Läs mer
  • 2020-09-14

Lennart H skrev om Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Sålt liten etta, 25 kvm, i Farsta. Mäklaren bemötte mig på ett schysst och trevligt sätt. Mina förväntningar var förstås att det inte skulle uppstå något strul och att priset skulle bli ungefär som det allmänt bedömdes att ligga på, och detta infriades. Jag tycker att mäklaren gjorde sitt jobb utan att jag fann något att klaga på. Min upplevelse var att det hela förlöpte smidigt och hade jag haft ytterligare en lägenhet att sälja hade jag anlitat samma mäklare. Läs mer
  • 2020-09-14

Joakim H skrev om Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Väldigt duktig och professionell. Gav mig bra med information och förklaringar till mina frågor. Läs mer
  • 2020-09-13

Kajsa B skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Vi köpte ett radhus som Elin förmedlade. Elin var engagerad och hade en privatvisning med oss. Hon var påläst och kunde svara på alla våra frågor. Läs mer
    2020-09-14 Elin N svarar Kajsa B
    Tack Kajsa. Roligt att få hjälpa er med ert husköp. Allt gott!
  • 2020-09-11

Annika T skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Elin hjälpte mig med att sälja min bostadsrätt. Jag blev bemött på ett avslappnat, trevligt och professionellt sätt. Jag hade en förväntning om att sälja till ett visst pris och mina förväntningar möttes.

Min uppfattning om Elin som mäklare är att jag som säljare kunde luta mig tillbaka och kunde känna mig trygg i allt. Läs mer
    2020-09-12 Elin N svarar Annika T
    Tack Annika! Roligt att få hjälpa dig och köparen till en trygg och lyckad affär. Vi ses!
  • 2020-09-10

Anjelica E skrev om Sara Kjellgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Köpt sommarhus. Proffsigt och ett lugnt bemötande. Läs mer
  • 2020-09-08

Gunnel G skrev om Sara Kjellgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Det känns skönt att veta att Sara har sålt fritidshus i samma område. Det var lite speciellt då det var ett arrende. Hon är kunnig. Har haft Sara som mäklare förut. Kan varmt rekomendera Sara Läs mer
  • 2020-09-07

Monica V skrev om Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Vi har såilt en lägenhet i Farsta. Inför försäljningen kontaktade vi 2 mäklare. En med lång erfarenhet i branschen samt en med kortare erfarenhet. Valet föll på Selma som inte har varit mäklare så länge. Vårt intryck var att Selma var engagerad, snabbtänkt och kunnig om marknaden så valet föll på henne.
    Vi hade inga andra förväntningar än det intryck Selma gav.
    Selma har varit engagerad, intresserad och snabb i återkoppling både till oss och köpare. Vi är så nöjda och önskar Selma stort lycka till i framtiden. Läs mer
  • 2020-09-06

Hanna L skrev om Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Selma är tillmötesgående, glad och har koll på läget! Jag har träffat henne vid flera visningar och hon har alltid haft svar på mina frågor. Hon är klipsk och vet hur man förhandlar. Läs mer
  • Matteus F

2020-09-04

Matteus F skrev om Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Tillgänglig, påläst, flexibel och allmänt perfekt mäklare! Läs mer
  • 2020-09-03

Maritza Q skrev om Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Bra bemötande, profeccionalism, effektivitet . Jag köpte en lägenhet. Bra engagemang. Profesional, sakligt Läs mer
  • 2020-09-03

Vilhelm N skrev om Michelle Almby en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Mycket bra skött försäljning av bostadsrätt.
    Fint bemötande av äldre människor👍 Läs mer
    2020-09-08 Michelle A svarar Vilhelm N
    Tack snälla för de fina orden. Det var verkligen supertrevligt att få hjälpa er och Inga med försäljningen. Jag hoppas att hon trivs på nya boendet! Vi ses!
  • 2020-09-02

Fredrik E skrev om Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Sålt min 2a i Farsta. Var lite orolig på hur de skulle fungera eftersom jag var tvungen att sälja den på distans (60mil). Men efter kontakt med Selma kunde jag känna mig lugn, hon har vart helt fantastisk och lyckades sälja min lägenhet redan innan visning. Helt klart över mina förväntningar. Har bara bra saker att säga om Selma. Läs mer
  • Paula K

2020-09-02

Paula K skrev om Lovisa Fast en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Genom engagemang, glädje och entusiasm hjälpte Lovisa mig att sälja min trea i Skarpnäck! Hon är snabb och påläst och det kändes tryggt att låta henne sköta säljprocessen. Jag är mycket nöjd och kan varmt rekommendera Lovisa! Läs mer
    2020-09-03 Lovisa F svarar Paula K
    Tack för det betyget Paula! Vi hörs av snart igen. Ha en fin dag! 🙏🏻
  • 2020-09-02

Sebastian E skrev om Michelle Almby en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Köpt min första egna bostad. Så fort jag såg bostaden visade jag stort intresse för den och Michelle visade stort engagemang och intresse att sälja bostaden till mig.
    Allt gick smidigt och jag fick bra information. Läs mer
    2020-09-08 Michelle A svarar Sebastian E
    Stort tack för dina fina ord Sebastian. Jag hoppas att du kommer stormtrivas i din nyproducerade lägenhet. Tack för att jag fick hjälpa dig att hitta hem. Vi ses!
  • 2020-08-26

Jan Rasmus Sebastian D skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Jag och min sambo sålde min lägenhet med Elin, fick en bra känsla utav henne redan första mötet. Hon höll oss uppdaterade på allt som hände och förklarade allt väldigt bra, de va första gången jag sålde och jag var lite nervös för de. Men hon gjorde mig lugn och jag är mer än nöjd att just Elin sålde våran lägenhet. Läs mer
    2020-08-26 Elin N svarar Jan Rasmus Sebastian D
    Stort tack Sebastian för de fina orden!
  • 2020-08-25

Matilda A skrev om Sara Kjellgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Sålde en trea i Farsta. Vi fick till en snabb och smidig affär där både vi och köparna var nöjda. Tack! Läs mer
  • 2020-08-18

Thiago D skrev om Sara Kjellgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Sara was really helpful during the process always being available over SMS and phone. She was very kind Läs mer
  • 2020-08-13

Joakim L skrev om Lovisa Fast en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Supertrevlig tjej och levde upp till alla förväntningar jag hade Läs mer
    2020-08-17 Lovisa F svarar Joakim L
    Tack snälla! Vi hörs närmare tillträdet. Ha en fin dag!
    Lovisa F gillar detta
  • Karin S

2020-08-07

Karin S skrev om Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Sålt bostad. Selma är den absolut bästa mäklaren jag har haft å göra med och jag har HÖGA krav Selma är: Proffsig, och enkel att ha att göra med, kompetent och med fingespetskänsla!
    Riktigt bra för båda parter, både köpare och säljare, man känner sig oerhört trygg i att ha med Selma att göra i som för mig en svår tid.
    Ödmjuk och förstående!
    Hon gör det där lilla extra som jag tycker är viktig egenskap hos en mäklare! Läs mer
    Cesar F, Selma F gillar detta
  • 2020-08-03

Sara S skrev om Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Köpte en trea med Selma som mäklare. Vi fick alltid ett trevligt bemötande och hon var väldigt lätt att ha att göra med! Läs mer
  • 2020-08-01

Gergely P skrev om Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Vi sålde en lägenhet i Bagarmossen och är väldigt glada att vi fick göra det med hjälp av Selma. Hon var väldigt hjälpsam och kom med bra idéer om hur vi ska måla och styla om lägenheten. Selma har bra kontakter och vi fick vårt hem målat och stylat till ett jättebra pris.
    Jag kunde lita på henne till 100 procent.
    Till slut sålde vi lägenheten för mycket mer än vad vi trodde vi skulle få.
    Jag rekommenderar Selma warmt. Läs mer
  • 2020-07-27

Sandra H skrev om Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    En lyhörd och engagerad mäklare. Skulle välja Selma som mäklare alla dagar i veckan för både försäljning eller köp av bostad. Läs mer
    2020-07-27 Selma F svarar Sandra H
    Tusen tack för dem fina orden! Vad glad jag blir över att höra att du är nöjd över köpet. Jag hoppas på att du kommer trivas bra i din nya bostad! /Hälsningar, Selma
  • 2020-07-20

Vi har köpt en villa i Enskededalen av Elin och upplevde henne som lugn, kompetent, trevlig och tilllgänglig. Läs mer
  • 2020-07-17

Ulrika C skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Mycket bra erfarenhet, Elin Norberg var både mäklaren vi köpte vårt nya hus av, och hon fick genast också förtroendet att sälja vårt radhus. Vi fick ett mycket proffsigt, trevligt, tryggt och kompetent bemötande, och har redan rekommenderat Elin till flera vänner. Läs mer
    2020-07-20 Elin N svarar Ulrika C
    Stort tack Ulrika! Roligt att få hjälpa er. Ha det gott!

Herrhagsvägen 98, 122 60 Enskede