Alla kategorier Mäklare Kalmar Västervik Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Gamleby

Svensk Fastighetsförmedling Gamleby

Karl-Erik Månssons Torg 1 E, 594 31 Gamleby — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Gamleby!

Är du påväg till Gamleby i Västervik? Då ska du kontakta oss så hjälper vi dig till det bästa boendet här i trakten. Förutom området kan vi även mäklarbranschen. Vi tillhör en kedja med hela 80 års erfarenhet och därför kan vi svara på de flesta frågor du kan tänkas ha.

Vill du ha hjälp med hela bostadsaffären? Eller behöver du bara någon att bolla tankarna med? Kontakta oss så hjälper vi dig hitta drömboendet på ett kick. Vi brinner för att våra kunder ska bo bra!

Läs vad 402 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Gamleby

• 2019-08-18

Nichlas H skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Mycket trevlig och tillmötesgående personal Läs mer
  • 2019-08-18

Madelene S skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Vi har köpt en tomt. Douglas gav oss väldigt bra service och gjorde köpet enkelt o smidigt. Läs mer
  • 2019-08-14

Mattias M skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Har köpt en villatomt.
    Bemötande proffesionellt, trevligt och tålmodigt.
    Fick förklaringar på oklarheter i lugn och ro. Kändes tryggt. Läs mer
  • 2019-08-12

Johan G skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Snabb, effektiv och kunnig!
    Bra återkoppling i lagom mängd. Läs mer
  • 2019-08-09

Ruth L skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Trevligt bemötande. Professionell. Vi fick mer än förväntat för lägenheten👍 Läs mer
  • 2019-07-31

Johan U skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Trevlig kille !! 2 snabba försäljningar ! Läs mer
  • 2019-07-24

Anna L skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Sålde en lägenhet. Douglas är ambitiös, proffsig och engagerad i dig som säljare och den som köper. Bra kommunikation och bra ledaasagnsagning genom processen! Mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-07-22

Mikael E skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Har köpt en bostadsrätt Norra Bangatan 12A tycker mäklaren (Douglas Salomon) hade ett mycket proffsigt och trevligt bemötande han levde verkligen upp till de förväntningar man kan önska sig. Läs mer
  • Mårten v

2019-07-21

Mårten v skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Köpte en bostadsrätt i västervik.

Tycker Douglas var en toppen mäklare. Han var både engagerad och alltid fanns att nå och hade svar på alla frågor.
    Inget att klaga på utan bara en toppen upplevelse! Läs mer
  • 2019-07-13

Thomas A skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Tack Douglas för ett bra jobb, trevligt bemötande o bra info.
    Thomas. Läs mer
  • 2019-07-05

Rebecka N skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Vi har köpt vårt första hus och kunde inte tänka oss en bättre mäklare. Ett fantastiskt bra bemötande på visningen, och under hela köpprocessen känner vi att ni hela tiden gjort det lilla extra för oss, vilket både skapar trygghet och förtroende i detta viktiga köp i livet. Läs mer
  • Catharina F

2019-07-04

Catharina F skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Köpte ett hus och jag tycker att bemötandet än så länge har varit tillfredsställande. Har ju inte blivit klart med alla papper mm. Får nog återkoppla när allt är klart. Läs mer
  • 2019-07-02

Jonas P skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Anders var mycket profersionell i sin försäljning av ett fritidshus i Lugnet. Vi var köpare och min känsla är att inte bara vi utan att även säljaren var nöjd med slutresultatet. Läs mer
  • 2019-07-01

Per M skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Köpt villa med hjälp av Anna, trevligt och professionellt bemötande. Snabb och smidig kommunikation. Tillmötesgående och rak, hanterat våra önskemål på ett bra sätt. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-07-02 Anna J svarar Per M
    Hej Per, Jätteroligt att ni är nöjda och så roligt att ni har hittat ert fina hus. Hoppas ni kommer att trivas och få många fina stunder där framöver. Allt gott!
  • 2019-06-30

Anna L skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Mycket bra bemötande och tillmötesgående mäklare som kunde guida oss genom vårt första husköp! Läs mer
  • Nisreen H

2019-06-29

Nisreen H skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag sålt min lägenhet via Svensk fastighetsförmedling, fått stöd av mäklaren, väldigt gott bemötande. Känner mig trygg och kan lita på mäklaren. Tack Jonas Gustafson, det gick smidigt och snobbt. Läs mer
  • 2019-06-28

Michael G skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Sålt villa
    Mkt bra och engagerat sätt
    Höga förväntningar på service och bra ekonomi
    Bra engagemang och resultat Läs mer
    2019-07-02 Anna J svarar Michael G
    Hej Michael, Vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete. Stort tack för fina rekommendationer och för förtroendet jag fick att få sälja er fina villa. Lycka till med ert nya boende:-)
  • 2019-06-28

Christoffer J skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Köpt ett hus i Västervik, jättenöjd med mäklare från visning till och med kontraktskrivning. 5/5 i betyg. Läs mer

Mia G skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Sålt ett hus på 155km2. Omdömet om Christin. Kompetent, service, snabb. Strukturerad. Trygghet Läs mer
    2019-07-08 Christin W svarar Mia G
    Tack för de orden Mia, det var ett nöje att hjälpa dig med fastighetsförsäljningen. Vi ses på tillträdet, ha en bra sommar tills dess.
  • 2019-06-27

Christer O skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Bra, energisk och duktig. Snabb återkoppling och dialog. Läs mer
  • 2019-06-26

Carin Å skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Försäljning av St Trädgårdsg 15 a, Västervik.
    Jonas uppträdde både trevligt och proffesionellt. Fick bra kontakt med honom.
    Vi är mycket nöjda med honom. Läs mer
  • 2019-06-26

Anna T skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    kan först konstatera att jag o maken genom åren mött ett antal mäklare i samband med husförsäljning och köp. Anna har varit en av de bästa. Bla gm att vara tydlig, beskriva och förklara på ett bra sätt. Oftast snabb kontakt, och återkoppling av olika slag. Mycket trevligt och mänskligt bemötande. Hade mer farhågor än förväntningar, men farhågor uteblev !!! Tack vare Anna

Vi ska köpa Strömsgården Läs mer
    2019-06-26 Anna J svarar Anna T
    Hej Anna, Vad roligt att du och maken är nöjda. Stort tack för era positiva omdömen. Hoppas att ni kommer trivas bra i ert nya fina hus. Ha en skön sommar!
  • Ann-Helen O

2019-06-25

Ann-Helen O skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag har fått hjälp och support att sälja en villa
    Min mäklare har hela tiden gett en tydlig bild av hur processen kommer att gå till och var i processen vi har varit. Jag känner att mäklaren har varit kunnig, påläst och erfaren av sälja fastigheter i det aktuella området och har därför kunna guida både mig och
    intresserade köpare på bästa sätt. Läs mer
  • 2019-06-25

Peter T skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Engagerat och behjälpligt bemötande. Tog initiativ till olika möjligheter och lösningar i affären. Läs mer
    2019-06-26 Anna J svarar Peter T
    Hej Peter, Vad kul att du är nöjd. Hoppas ni kommer att trivas bra i huset och att ni får en fin sommar.
  • 2019-06-24

Annika A skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Köpt en skärgårdafastighet
    Fick ett mycket bra bemötande;
    Personlig
    Engagerad
    Kunnig
    Vänlig
    Professionell Läs mer
  • 2019-06-24

Benjamin A skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Sålt vår bostad.
    Vår mäklare var noggrann och duktig!
    Vi fick service och återkoppling angående vårt sälj objekt. Professionell och ordentlig mäklare. Vi kan inte vara mer nöjda och belåtna med jobbet som vår mäklare har gjort. Läs mer
  • 2019-06-24

Maria G skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Köpt en bostadsrätt, mycket trevligt välkomnande bemötande hos fastighetsmäklaren! Läs mer
  • Gunilla N

2019-06-22

Gunilla N skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Anders Gustavsson har förmedlat köpet till vårt nya boende till full belåtenhet för oss. Läs mer
  • 2019-06-19

Ninni M skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Supertrevlig och väldigt tillmötesgående.
    Allt har fungerar kanon med både köp av nytt och försäljning av vårt befintliga hus!
    Jättenöjda. Läs mer
  • 2019-06-02

Torbjörn R skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Hej vi har köpt en bostad genom Jonas Gustavsson Västervik och är mycket nöjda och hoppas vara så när affären är avslutad. Jonas ställde upp på obekväm arbetstid en lördag då vi kom från Stockholm . Vi önskar honom lycka till med fler affärer.
    Mvh Tobbe o Joop Läs mer
  • 2019-06-01

Kent S skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Vi sålde en villa och mäklaren var Emma Widerström och vi har blivit mycket bra bemötta av henne och fått svar på dom frågor som vi hade och allt är till belåtenhet från vår sida. Läs mer
  • 2019-05-28

Viola H skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Köpt bostadsrätt.
    Blev trevligt bemött. Läs mer
  • Sesse Ö

2019-05-28

Sesse Ö skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag sålde min fina lilla två-rummare med hjälp av Emma på svensk fastighetsförmedling. Hon har varit fantastiskt tillmötesgående, tillgänglig, positiv och driven under hela processen, som blev förvånansvärt kort och smidig. Jag är väldigt nöjd med hennes stora engagemang. Läs mer
  • 2019-05-27

Göran L skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Snabb handläggning och bra bemötande
    vid försäljningen av vår mors hus.Anders G kan verkligen rekommenderas som mäklare.

Göran och Annette Läs mer
  • 2019-05-26

Jeanette E skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Vi har fått proffsig hjälp och trevligt bemötande av Emma vid vår försäljning av vår lilla bostadsrätt.
    Vi har ett stort förtroende för henne och kommer att vända oss till henne vid ev framtida försäljningar. Läs mer
    2019-05-28 Emma W svarar Jeanette E
    Innerligt tack för dem värmande orden Jeanette! Jag är så glad över att ha fått förtroendet att försälja er fina lägenhet, jag vill också passa på att tacka för en fint samarbete! Fantastiskt kul för er att försäljningen gick så bra! Önskar er all lycka och glädje. Ni är alltid varmt välkomna att höra av er till mig! Må bäst och ha en fantastisk sommar!
  • 2019-05-26

Carl-Magnus M skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Vi har sålt en centralt belägen villa. Mäklaren var professionell och engagerad och föredömlig med löpande återkoppling under processen. Mäklaren överträffade våra förväntningar både vad gäller servicegrad och det pris vi fick för vår bostad.
    Vi kan starkt rekommendera vår mäklare. Läs mer
    2019-06-04 Anna J svarar Carl-Magnus M
    Stort tack till er för ert fina omdöme. Jätteroligt att i är nöjda med affären och med mitt arbete. Det var ett nöje att samarbeta med er.
  • 2019-05-23

Kristin N skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Köpte en tomt på Hornslandet och blev mycket vänligt, professionellt och sakkunnigt mött. Hade inga direkta förväntningar men Douglas infriade absolut det man bör förvänta sig av en mäklare. Helnöjd med Svensk Fastighetsförmedling Västervik! Läs mer
  • Ingalill N

2019-05-22

Ingalill N skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Valet av mäklare var givet för oss då vi skulle sälja vårt radhus.
    Anledning till att vi valde Svensk Fastighetsförmedling var vi under de gångna åren fått ett stort förtroende för hur Anna Jeansson bemöt oss i olika frågeställningar.
    Det som vi uppskattar mest av allt är den trygghet som vi upplevde före, under och efter affärshändelsen. Läs mer
    2019-05-22 Anna J svarar Ingalill N
    Vad roligt att höra att ni är nöjda. Det är alltid målsättningen med varje affär att både säljare och köpare känner sig trygga och nöjda. Sedan är det såklart väldigt kul att få så goda vitsord. Stort tack för dem, det värmer verkligen.
  • 2019-05-21

gloria p skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    VI SÅLDE EN LÄGENHET OCH FICK KONTAKT MED DOUGLAS SOM VAR MYCKETTREVLIG  OCH DUKTIG I SITT ARBETE SOM MÄKLARE DET BÄSTA VAR HANS FRAMÅTANDA OCH POSITIVITET NÄR VI KÄNDE ATT DET KANSKE INTE HÄNDER NÅT PÅ ETT TAG ÄNDRADES NÄR MAN PRATAT MED HONOM .SÅ DEM FÖRVÄNTNINGARNA VI HADE VAR ÖVER FÖRVÄNTAN, SÅ DENNA FÖRSÄLJNING KÄNDES BRA FRÅN START TILL DEN BLEV SÅLD Läs mer
  • 2019-05-20

Stefan L skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Köpt lägenhet, blev inte alltid informerad om vad som var på g. Läs mer
  • 2019-05-17

Joakim S skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Hjälp med att köpa hus.
    Snabb och smidig affär
    10/10 Läs mer
  • 2019-05-17

Joakim S skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Hjälp med att sälja lägenhet.
    Bästa möjliga hjälp!
    10/10 Läs mer
  • 2019-05-15

Christian D skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Köpt en tomt.
    Mycket trevligt bemött. Läs mer
  • 2019-05-15

Camilla K skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Radhus på Abborrgränd
    Jag blev trevligt bemött av mäklaren och alltid ett leende. Har känt ett stöd hela tiden och att han stöttar mig och inga frågor var konstiga.
    Kommer att rekommendera Anders till andra om dom ska sälja eller köpa. Läs mer
  • 2019-05-10

Eric G skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Mycket bra och proffsigt bemötande! Läs mer
  • 2019-05-10

Tina R skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Sålt en bostadsrätt. Gick snabbt och smidigt, bra och tydlig mäklare Läs mer
  • 2019-05-01

Thomas M skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    trevlig och ett kanon arbete görs Läs mer
  • 2019-04-28

Louise K skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Så tacksam över att få ha haft Emma vid min sida vid köp av min lägenhet. Hon har funnits där hela tiden med allt stöd o hjälpt som ja behövt .
    Emma du har varit guld värd ❤. Läs mer
    2019-05-01 Emma W svarar Louise K
    Innerligt tack Louise för dem fina orden! Jag är jätte glad för din skull, att du äntligen hittade din drömlägenhet och att det gick vägen, wow! All lycka till dig och jag hoppas att du kommer att trivas fantastiskt i kvällssolen på balkongen. Det har varit fantastiskt roligt att ha fått vara med på den här resan, se nu till att njuta, varje dag!
  • Nedal B

2019-04-27

Nedal B skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Har sålt hus hat blivit bemött på utmärkt sätt de gick över förväntan snabbt och enkelt jätte bra dialog med mäklaren skulle alla dagar ta samma mäklare igen Läs mer
  • 2019-04-26

Elisabet O skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag sålde mitt radhus och fick ett mycket bra bemötande genom hela processen. Mäklaren gav tydlig och bra information och var noggrann med att alltid höra av sig och återkoppla. Jag fick uppfattningen att han var engagerad och arbetade aktivt med att hitta potentiella köpare. Han är dessutom väldigt trevlig! :) Jag är mycket nöjd med min mäklare. Läs mer

Karl-Erik Månssons Torg 1 E, 594 31 Gamleby