Svensk Fastighetsförmedling Gamleby

Snittbetyg
4.8
Ring 0493-75 47 00 Dela

Om företaget

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Gamleby! Är du påväg till Gamleby i Västervik? Då ska du kontakta oss så hjälper vi dig till det bästa boendet här i trakten. Förutom området kan vi även mäklarbranschen. Vi tillhör en kedja med hela 80 års erfarenhet och därför kan vi svara på de flesta frågor du kan tänkas ha....

1071 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Gamleby

Sedan starten hos Reco 2016

Visar 1071 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Britt L
Köpte sitt hus med hjälp av Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Ekhagen

Kompetent, informativ, hjälpsam och trevlig. En professionell mäklare som vi varmt kan rekommendera! Britt och Stefan

Lars H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Östermalm

Enbart goda erfarenheter. Trevligt bemötande.

Marcus S
Sålde sitt hus med hjälp av Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Överum

Jobbar snabbt och effektivt. Är flexibel och har ett trevligt bemötande båda till säljare och köpare.

Gunilla S
Östermalm

Mycket nöjda! Mvh Gunilla Schöllin Håkansson

Linus O
Sålde sitt hus med hjälp av Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Ekhagen

Mycket proffsig och trevlig. Ansträngde sig verkligen för att vi skulle få det så bra som möjligt. Kommer rekommendera Douglas i framtiden.

Neli O
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Johannesdal

Expert, kunnig, pålitlig. Jag är otroligt nöjd och tacksam, Anders Gustafsson hjälpte mig att sälja lgh i ett svårt marknads period, tack.

Jerzy K
Köpte sitt hus med hjälp av Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Västervik

Vi träffade under visningen av huset på Ejdergåtan en mycket trevlig och profesionell person med den kunde vi få all information om fastigheten. Det var en mycket tillfredsställande visning.

Marita J
Västervik

Trevligt och bra bemötande. Vi fick bra information om visningar och försäljning.

Eddie J
Västervik

Trevligt och bra bemötande. Fick bra information och genomgång av försäljnings förloppet och visningar. Tyvärr blev Anders sjuk och veckan efter var det sportlov så Christin fick avsluta affären.

Tilda K
Köpte sitt hus med hjälp av Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Gladhammar

Bra bemötande. Förklarade på ett bra och enkelt sätt för oss som var nya som köpare.

Anna T
Sålde sitt hus med hjälp av Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Gladhammar

Vi har blivit bemötta på ett trevligt och professionellt sätt. Jag har känt Christins stöd hela tiden och att hon arbetat aktivt med försäljningen av vårt hus.

Conny T
Gladhammar

Mycket vänligt bemötande och mottagande. Drev på försäljningen o kom med bra råd. Trots rådande omständigheter på marknaden slutfördes affären snabbare än förväntat till en acceptabel prisnivå .

Joachim Y
Gladhammar

Trevlig, proffsig, lättsam och tydlig!

Christoffer B
Piperskärr

Man känner sig väldigt trygg som säljare när man har Douglas som mäklare. Mycket professionell.

Ulrika Å
Västervik

Vi är mycket nöjda, har både köpt och sålt via Anders

Christina N
Fimmelstången

Jag har haft Anders som mäklare vid flera försäljningar. Han är alltid lika professionell och lättsam att ha att göra med. Återkopplar alltid och hjälper till vid eventuella frågor. Känns tryggt att både köpa och sälja med hjälp av honom. Christina

Stig E
Sålde sitt hus med hjälp av Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Fågelbäret

helt enligt förväntan

Carola S
Överum

Douglas är en person som brinner för sitt jobb han finns alltid om man har frågor eller behöver komma i kontakt med honom. Kan verkligen rekommendera honom som mäklare.

Thomas L
Skogshaga

När vi har känt oss stressade så har Douglas varit väldigt lugn. Han har svarat på alla våra frågor. Han har skött allt med bravur.

Charlott L
Skogshaga

Douglas var tydlig och lugn och guidade oss igenom hela processen. Det var lätt att komma i kontakt med honom och man fick snabbt svar på sina frågor.

Ida L
Stenhagen

Vi fick ett mycket proffesionellt bemötande! Douglas tog sig verkligen tid att besvara våra frågor och förklarade på ett tydligt sätt vad vi som köpare kunde förvänta oss.

Eddie J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Gertrudsvik Sjöstad

C gav ett bra intryck och löste allt på ett smidigt sätt. Bra kontrakts genomgång.

Charlotte A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Valkaren

Han är mycket professionell och trevlig.

Jonas H
Loftahammar

Anna Jeansson visade sig ha otroligt mycket kunskap om fastighetsmarknaden i området. Dessutom är hon hjälpsam och tillgänglig för alla möjliga frågor som uppstår runt en försäljning. Anna satte upp ett utgångspris som visade sig vara precis anpassat efter marknadens förutsättningar. Vi är mer än nöjda med att vi valde Anna som mäklare för att sälja vårt hus.

Christer O
Loftahammar

Trevligt och kompetent bemötande. Bra beskrivning av i prospektet. Mycket bra vid kontraktskrivningen. Kan verkligen rekommendera Anders Gustafsson.

Magnus T
Loftahammar

Anders har varit super duktig och trevlig genom hela processen. Har läst av min gamla föräldrar och varit följsam med deras tempo. Kompetensen och trovärdigheten har lyst igenom hos Anders. Vi är mycket nöjda och kommer rekommendera Anders till andra som vi får höra ska sälja sin fastighet

Anna J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Karstorp

Det har känts tryggt att ha Douglas som mäklare,.Han är lyhörd och professionell, lätt att nå och behjälplig med det som krävs i hela försäljningsprocessen. Kan varmt rekommendera honom!

Angelica M
Karstorp

Trevlig, lugn, välkomnande och kan sin sak.

Marek C
Köpte sitt hus med hjälp av Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Edsbruk

Jag är mycket nöjd med Jonas Gustafson, han var trevlig och hjälpsam, han skötte alla ärenden rörande husköpet professionellt.

Antonia M
Skogshaga

Professionell, tydlig och tillmötesgående. Stort tack !

Lena J
Fimmelstången

Ett professionellt utförande och likaså bemötande

Eva A
Ankarsrum

Proffesionellt och ödmjukt bemötande. Riktigt bra mäklare.

Gisbert Otto Wilhelm K
Ankarsrum

Really very good. She is very friendly and helpful. She knows what is important and it not telling something that is unrealistic.

Karin V
Ankarsrum

Christin var mycket bra och vi hände oss verkligen omhändertagna och trygga med vårt köp.

Benoni I
Hjorted

Bra koll på den lokala marknaden och bra på att skapa en förtroendefull relation.

Esbjörn G
Gunnebo

Christin är mycket proffesionell och kompetent mäklare. Har hanterat hela processen med vår husförsäljning på ett föredömligt sätt. Snabb på Återkoppling.

Sandra A
Marieborg

Douglas har varit felfri under hela vår process som blev oväntat kort på grund av bra utfört arbete och snabb försäljning. Han fick oss att känna oss trygga genom hela processen, var tydlig i alla steg och höll en bra kontakt med uppdateringar löpande. Han involverade oss i beslut men vägledde samtidigt med bra råd och expertis. Vi kan inte annat än varmt rekommendera Douglas.

Anders O
Marieborg

Bra bemötande, hjälpsam, kunnig...framför allt trevlig!

Elin O
Marieborg

Trevligt bemötande. Påläst om fastigheten och bostadsrättsföreningen.

Niklas R
Marieborg

Douglas sålde lägenheten till oss för ett antal år sedan och vi tyckte redan då att han gjorde ett bra jobb så valet blev självklart Douglas när vi sedan bestämde oss för att sälja. Douglas är kunnig och lugn samt ger ett professionellt intryck som gör hela processen till en trivsam upplevelse.

Lars N

Anna är en fantastik kvinna //Lars Norling

Emma S
Köpte sitt hus med hjälp av Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Stenhagen

Mycket väl bemött av Anna. Snabb på att svara och återkoppla och tydlig i kommunikation. Vi är mycket nöjda!

Eva K
Gamla Öster

Trevlig, alltid glad och positiv. Kan sin sak. ÄR noggrann.

Johan K
Gamla Öster

Alltid glad trevlig lugn. Och duktig

Pia M
Johannesdal

Bra, erfaren, kunnig och trevlig. Alltid bra och proffisionellt bemötande.

Michaela E
Gertrudsvik Sjöstad

Anders levererar alltid! Anders är professionell och personlig i en perfekt mix. Det vi som säljare uppskattar mest med Anders är att han bemöter köparen med sådan värme och fokus på att det ska bli så bra som möjligt för den som köper vår bostad.

Olgica I
Skogshaga

Jag har bästa ord för allt som Christin Wahlman gjorde. Hon är en professionell person, mycket tillmötesgående och flexibel. Vänlig, med god känsla för kundens behov. Jag skulle verkligen gärna rekommendera henne!

Nenad P
Skogshaga

Cristin var mycket snäll och professionell.

Lotta M
Totebo

Tack för bästa hjälpen med försäljning.

Lotta M
Sålde sin stuga med hjälp av Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Västervik

Så smidig och tillgänglig. Tack för hjälp med försäljning.

Filtrera omdömen