Alla kategorier Mäklare Kalmar Västervik Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Gamleby

Svensk Fastighetsförmedling Gamleby

Karl-Erik Månssons Torg 1 E, 594 31 Gamleby — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Gamleby!

Är du påväg till Gamleby i Västervik? Då ska du kontakta oss så hjälper vi dig till det bästa boendet här i trakten. Förutom området kan vi även mäklarbranschen. Vi tillhör en kedja med hela 80 års erfarenhet och därför kan vi svara på de flesta frågor du kan tänkas ha.

Vill du ha hjälp med hela bostadsaffären? Eller behöver du bara någon att bolla tankarna med? Kontakta oss så hjälper vi dig hitta drömboendet på ett kick. Vi brinner för att våra kunder ska bo bra!

Läs vad 332 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Gamleby

• 2019-02-17

Helèn C skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Sålt ett dödsbo. Då mäklaren hade kunder som va intresserade av hus i just det området så behövde vi aldrig lägga ut det på hemnet vilket sparade både tid och pengar. Läs mer
  • 2019-02-11

Peter M skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    I samband med försäljningen av vår bostadsrätt hade vi nöjet att få Jonas Gustafsson som mäklare. Vi kände oss trygga genom hela processen och jonas återrapporterade hela tiden hur försäljningen fortskred. Jonas svarade på mail, telefon och sms även under helger, ett stort plus för det.
    Vill ni anlita en professionell mäklare som lever upp till höga förväntningar, anlita Jonas Läs mer
  • 2019-02-05

Linda Birgitta E skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Ytterst kunnig, proffesionell och trevlig mäklare. Läs mer
    2019-02-06 Emma W svarar Linda Birgitta E
    Innerligt tack Linda för din feedback, det värmer och gläder mig. Stort Grattis till köpet!

All lycka till dig!
    Må bäst och ta hand om dig.

Bästa hälsningar Emma
  • 2019-02-05

Mats P skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Sålt radhus. Trevlig och proffsig. Läs mer
  • Per B

2019-02-03

Per B skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Douglas har guidat oss snyggt genom hela affären, proffesionellt och affärsmässigt. Kände oss trygga hela vägen. Läs mer
  • 2019-01-25

Monica C skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Proffsig procedur, god människokännedom ledde fram till en bra affär Läs mer
  • 2019-01-24

Jesper J skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag har sålt min bostad som är en Villa
    Jag blev bemött på ett bra sätt
    Mina förväntningar var att försäljningen skall gå smidigt och det känner jag att det har gjort.

Sammanfattning
    Utmärkt utfört arbete av Mäklaren Läs mer
  • 2019-01-24

Garpe Maskin Ab skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Saklig beskrivning och bra förklarat köpekontrakt. Läs mer
    2019-02-07 Douglas S svarar Garpe Maskin Ab
    Tack för rekommendationen, Christer.
  • 2019-01-23

Hans L skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Mycket bra av hela affären ,allt gick smidigt utan krångel Läs mer
  • Kåre A

2019-01-22

Kåre A skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag har sålt min lägenhet genom Jonas Gustavsson i V-vik.

Jonas har varit mycket bra att ha att göra med. Tillmötesgående och serviceinriktad samt professionell och saklig med mitt intresse i fokus. Han har ansträngt sig mycket även på obekväma tider som helger och under julhelgerna. Kort sagt så är jag mycket nöjd och glad över det sätt jag blivit bemött.

Jag hoppades att Svensk fast på kort tid skulle hjälpa mig med att sälja min lägenhet då jag köpt ett hus och blev väldigt positivt överraskad av att de så snart och smidigt kunde hjälpa mig trots julhelger och semester på schemat. Alla bitar har snabbt fallit på plats tack vare Jonas omsorg.

Med vänlig hälsning Kåre Läs mer
  • 2019-01-21

Christoffer O skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Mycket nöjda med Douglas när vi sålde vårt hus. Bra planerad tidslinje som han höll och jobbade för. Lyhörd och tillmötesgående! Läs mer
    2019-02-07 Douglas S svarar Christoffer O
    Tack så mycket för att jag fick hjälpa Er med försäljningen Christoffer. Kul att höra att ni är så nöjda!
  • 2019-01-20

Marie N skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Douglas har bra bemötande och kunskap.
    Och duktig problemlösare.

Han rekommenderas starkt. Läs mer
    2019-02-07 Douglas S svarar Marie N
    Tack för din fina rekommendation och för att jag fick hjälpa dig att hitta dig ett passande boende och att hjälpa till och sälja ditt nuvarande.

Hoppas du kommer att trivas!
  • Amanda A

2019-01-16

Amanda A skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Sålde en lägenhet med hjälp av Emma på svensk fastighetsförmedling i Västervik, jag blev bemött på ett välkomnande, öppet och ärligt sätt. Jag hade höga förväntningar och Emma levde upp till allt och lite till. Har bara posetiva saker att säga ch tycka om hela upplevelsen med att sälja en lägenhet. Läs mer
    2019-01-17 Emma W svarar Amanda A
    Amanda, det har varit en ära att få hjälpa dig med försäljningen, det har varit en glädjeresa från första stund. Jag vill passa på att tacka dig för ett jätte fint samarbete, verkligen! Innerligt tack för din feedback, det värmer. Jag önskar dig och familjen all lycka och glädje. Kan jag vara behjälplig för er i framtiden så tveka inte att höra av er, ni alltid varmt välkomna!

Må bäst!
    Amanda A, Emma W gillar detta
  • 2019-01-16

Emil B skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Trevlig, kompetent och tillgänglig. Överlag en mycket bra köpeprocess som vi dock upplever drog ut lite på tiden.

Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Cecila M

2018-12-24

Cecila M skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Sålde en bostadsrätt. Mäklaren gav oss info vad som hände under hela processen så vi behövde aldrig kontakta honom för att få veta något. Vi är jättenöjda med vår försäljning Läs mer
  • 2018-12-22

Fredrik G skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Sålt vårat hus
    Engagerad och mycket trevlig.
    Hade höga förväntningar som till stor del uppfylldes. Läs mer
    2019-01-17 Emma W svarar Fredrik G
    Tack Fredrik och Hanna, för att jag fick förtroendet att sälja ert hus! Det var en stor glädje att få hjälpa er med försäljningen och extra härligt när man kan avsluta med tårta, stort tack! Lycka till med ert nya hus och hoppas ni kommer trivas fantastiskt bra!

All lycka till er!
  • 2018-12-06

Henric L skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Hus i Västervik , Anders har ett driv som få och engagemang vilket gör allt väldigt enkelt !han har sålt flera fastigheter åt mig och han levererar jämt . Bemötandet och engagemanget finns alltid till 100% . Läs mer
  • 2018-12-04

Ernst Jakob Christian B skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Sålt villa, proffsig mäklare och lätt att nå på telefon. Läs mer
  • Christopher A

2018-12-03

Christopher A skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Superbra bemötande, snabba ryck och raka rör. rekommenderas varnt. Läs mer
    2019-01-17 Emma W svarar Christopher A
    Stort tack för era ord, oerhört roligt att ni känner er nöjda! Jätte grattis till ett super fint hus, jag hoppas ni kommer trivas fantastiskt. Kan jag vara behjälplig för er på något sätt i framtiden så är ni alltid hjärtligt välkomna att höra av er! Ta hand om er och jag önskar er all lycka!

Bästa hälsningar
    Emma
  • 2018-11-23

Anika L skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    vi är helt nöjd med köpet av ett fritidshus.
    mäklaren var toppen. Läs mer
  • 2018-11-22

Marie S skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Trovärdig och kunnig och lugn, svarade på mina frågor och var hjälpsam, min fastighetsmäklare heter Emma Widerberg. Jag fick mycket bra info och har nu köpt en HSB lägenhet i Västervik. Toppenbetyg ! Tack Emma! Läs mer
    2018-11-22 Emma W svarar Marie S
    Tusen tusen tack Marie för dem fina orden! Tack själv, det har varit ett härligt möte tillsammans med dig och oerhört roligt att ha fått vara med dig på den här resan! Jag önskar dig all lycka i framtiden och jag hoppas att du kommer trivas jätte bra i din fina lägenhet!

Ta hand om dig Marie och må så gott!

Bästa hälsningar
    Emma
  • ellinor T

2018-11-20

ellinor T skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag har inte befunnit mig på samma ort men med ett mycket gott samarbete via mail har vi löst detta briljant. Det känns som man har fått vara med under hela prosessen och väntat på att alla fått vara delaktiga. Läs mer
    2018-11-21 Anna J svarar ellinor T
    Hej Ellinor. Stort tack för ditt omdöme och vad roligt att du är nöjd. Det är ju fantastiskt nuförtiden med all teknik som gör att man kan befinna sig långt från varandra och ändå kunna lösa en försäljning på ett bra sätt. Ha det så gott!
  • 2018-11-14

Björn E skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Hej,
    Köpt fritidshus och blev väldigt väl mottagen/informerad om vad som gällde/förutsättningar, både vid visning och under själva kontrakts skrivningen. Läs mer
    2018-11-22 Emma W svarar Björn E
    Stort tack Björn för din feedback! Det gläder mig verkligen att läsa att er upplevelse, från första kontakten vid visningen fram till kontraktet, varit bra! Jag vill passa på att tacka dig för ett trevlig bemötande genom hela resan och ett stort grattis till det fantastiska huset! All lycka till er och stort lycka till med huset!

Varma hälsningar från Emma
  • 2018-11-11

Bertil A skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Anders hjälpte oss genom processen med att köpa vår lilla röda stuga på landet. Det gjorde han på ett förtroendeingivande sätt. Läs mer
  • Tony C

2018-11-11

Tony C skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Grymt snabba och proffsiga hela vägen med försäljning av mitt fritidshus med ständiga status feedback av Douglas. Läs mer
  • 2018-11-09

Leif N skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    fritidsbostad
    väl bemött fick information om försäkring mm
    ungefär vad jag förväntat mig
    helt OK Läs mer
  • 2018-11-08

Steve G skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Har köpt en sommarstuga för permanent boende. Anders var trivligt ,kunnig. Det märktes att han är en erfaren mäklare. Kändes trygt! Läs mer
  • 2018-11-08

Caroline H skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag har köpt en fastighet. Jag har blivit väl bemött hela tiden, jag har fått all hjälp jag har behövt inför mitt hus köp. Mäklaren har levt upp till mina förväntningar mvh Caroline Läs mer
  • Linda J

2018-11-01

Linda J skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Professionell mäklare som gjorde vårat husköp till en fantastisk upplevelse Läs mer
  • 2018-10-24

Birger N skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Ung mäklare men redan kompetent. Vi köpte ett hus före visning. Sköttes bra av mäklaren. Snabb avtalsskrivning. Säljaren verkade också nöjd. Läs mer
  • 2018-10-24

Annica K skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Köpt bostadsrätt, vänligt och professionellt bemötande. kanon Läs mer
    2018-11-22 Emma W svarar Annica K
    Stort TACK Annika för de värmande orden, dem går rakt in i hjärtat! Det gläder mig mycket att höra att du haft en positiv upplevelse och att det har känts bra genom hela processen, för mig är det oerhört viktigt att du/ni som köpare känner precis så! Ännu en gång tack Annika och stort grattis till din superfina lägenhet. Ta hand om dig och må så gott!

Bästa hälsningar från Emma
  • Niklas V

2018-10-24

Niklas V skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Hej! Jag har fått Bästa tänkbara hjälp med att sälja våran villa och Anders har varit bäst på alla tänkbara sätt👍 Läs mer
  • 2018-10-11

Britt E skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Från att ha bett om råd på ett fritidshus med vissa skador och som verkade svårsålt till att få hjälp av mäklare Emma Widerström som gör allt hon kan för att få en bra försäljning till att idag ha sålt huset till ett pris vi aldrig kunde drömma om .Det är en mäklare av högsta klass!
    Ett myckey positivt och ödmjukt bemötande på en nivå som borde passa alla . Läs mer
  • Harriet B

2018-10-03

Harriet B skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag har sålt en 3 rums lägenhet i Västervik. Mäklaren var positiv empatisk påläst och allt har känts bra från allra första början. Jag kände direkt att han var en mäklare att lita på. Resultatet blev över
    förväntan, jag är mer än nöjd.

Jag kan verkligen rekommendera Svensk Fastighetsförmedling och kommer att berätta för alla mina vänner hur bra bemött jag blivit av min mäklare och även hans assistent och även dom andra jag mött på kontoret. Stor ELOGE till hela kontoret i Västervik. Läs mer
  • 2018-10-01

Kerstin E skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Vi har sålt vårt hyreshus och kontaktade Anna J eftersom vi hade goda erfarenheter från tidigare försäljningar Anna ombesörjt.
    Anna motsvarade våra förväntningar till fullo med sin branschkännedom och med goda råd.
    Rolf Junblad
    Kerstin Erlandsson Läs mer
    2018-10-01 Anna J svarar Kerstin E
    Hej Kerstin och Rolf. Vad trevligt att ni är nöjda med affären och stort TACK för era fina vitsord. Hoppas ni får en fin höst!
  • 2018-09-28

Joakim T skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Väldigt nöjd! Allt gick snabbt och smidigt och Läs mer
  • 2018-09-26

Tua S skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Fantastisk mäklare från start till mål!
    Försäljningen av fastigheten, tegelhus i Gamleby, kunde inte ha varit bättre!
    Underbart bemötande, professionell i sitt yrke, stor kompetens, ödmjuk och uppdaterade mig om allt, känner ett stort fortroende för denna mäklare, Jonas Gustavsson Svensk Fastighetsförmedling i Västervik. Läs mer
  • 2018-09-25

Helena A skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Har köpt ett hus tillsammans med min sambo. Jag tycker att mäklaren har skött sig bra! Väldigt trevlig och pratsam. Förklara bra när man hade frågor på något! Läs mer
  • 2018-09-16

Mats G skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Köp av Bostadsrätt.
    Köpet är inte slutfört ännu, men skall avslutas i månadsskiftet Sept/Okt.
    Jag är absolut nöjd med Mäklarkontakten än så länge och finner inte någon anledning till att, kontakterna skulle förändras framgent.
    An bemötande - snarast perfekt.
    An förväntningar - än så länge är de uppfyllda till fullo. Läs mer
  • 2018-09-10

Per Lennart A skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Douglas är hjälpsam, påläst, effektiv och tillmötesgående både vid köp av radhus samt försäljning av bostadsrätt.
    Helene o Per. Läs mer
  • 2018-09-09

Ingemar L skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Hade varit helt perfekt om det inte hade varit så svårt att få kontakt via mobil / telefon. Om detta hade varit bättre hade det blivit full pott. Läs mer
    2018-09-10 Emma W svarar Ingemar L
    Hej Ingemar, tack för din feedback! Det har varit jätte trevligt att få samarbeta med er och stort grattis till ert unika hus, jag hoppas ni kommer få många härliga minnen från detta vackra hus. Ibland lyckas man ringa om varandra och vissa dagar är vi väldigt uppbokade med möten och visningar, jag är jätte noga med återkoppling och har alltid hög tillgänglighet utanför kontorstid men trots detta kan man råka ut för att inte nå mig/oss direkt. Jag vill passa på att önska er en fortsatt fin höst och må så gott. All lycka till er! Varma hälsningar Emma
  • 2018-09-07

Birgitta S skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Köpt lägenhet.
    Tog sej tid att förklara turerna kring ett bostadsköp.
    Vi som ovana husköpare hade naturligtvis en del frågor som vi fick besvarade på ett bra sätt.
    En viktig affär,med för oss,stora belopp. Läs mer
  • Roger F

2018-09-01

Roger F skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Profisionell och samtidigt varm och glad, kan verkligen rekomendera henne. Läs mer
    2018-09-03 Emma W svarar Roger F
    Innerligt tack för dem väldigt fina orden! Det var fantastiskt kul att få vara med på resan i ert köp av fritidshus, och vilket underbart hus! Jag hoppas att ni kommer få fantastiska somrar och inte minst härliga minnen att bära med er. All lycka och glädje önskar jag er! Ni är alltid hjärtligt välkomna att höra av er till mig om jag på något sätt kan vara behjälplig! Varma hälsningar Emma
  • Viktor V

2018-08-28

Viktor V skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Varit jättebra bemött och haft superbra kontakt med min mäklare. Jonas har varit supertrevlig och professionell från början till slut så bättre mäklare tror jag inte man kan få! Läs mer
  • 2018-08-26

Katja V skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Lägenhet,
    Trevligt och professionell bemötande! Läs mer
    2018-09-03 Emma W svarar Katja V
    Tack Katja för din fina respons! Så roligt att lägenheten passade! Jag hoppas ni kommer trivas fint! Ta hand om er och ha en riktigt fin fortsättning av 2018. Allt gott! Bästa hälsningar Emma
  • 2018-08-19

Henrik P skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Allt har fungerat kanon bra! Hel nöjd! Läs mer
  • 2018-08-18

Lisa L skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Detta var min första bostadsaffär och jag upplever mäklaren som mycket tillmötesgående och nogrann. Läs mer
  • Hans H

2018-08-18

Hans H skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Sålt s:ta gertruds väg
    Allting har fungerat på ett bra och smidigt sätt! Läs mer
  • 2018-08-11

Anette P skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Björklundsgatan 5E
    Jag blev trevligt bemött, snabb handläggning och mycket klar och tydlighet i vad som gäller och hur det kommer att gå till.
    Jag hade inga förväntningar och blev positivt överraskad 😊 Läs mer
    2018-09-03 Emma W svarar Anette P
    Så roligt att läsa din feedback! Det gläder mig mycket att du är nöjd och att känt dig trygg genom ditt bostadsköp! Ännu en gång, stort Grattis till din fina lägenhet och hoppas att du kommer att trivas fint. All lycka till dig! Ta hand om dig och må så gott! Bästa hälsningar Emma
  • 2018-08-10

Anni S skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Engagerad mäklare som ger ett professionellt och trevligt intryck.
    Jag köpte en fastighet och blev väl omhändertagen för att känna mig trygg i mitt livs affär. Påläst och kunnig och man känner sig speciell en mäklare jag kan rekommendera . Läs mer
    2018-09-03 Emma W svarar Anni S
    Stort TACK Anni för dem varma orden! Det var en ren glädje att få hjälpa dig och finnas tillhands för dig vid ditt bostadsköp. Jag hoppas ni kommer att trivas bra i ert fantastiska hus. All lycka och glädje till er. Tveka inte att höra av dig om jag kan vara behjälplig på något sätt i framtiden. Allt gott och må bäst! Bästa hälsningar Emma

Karl-Erik Månssons Torg 1 E, 594 31 Gamleby