Alla kategorier Mäklare Kalmar Västervik Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Gamleby

Svensk Fastighetsförmedling Gamleby

Karl-Erik Månssons Torg 1 E, 594 31 Gamleby — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Gamleby!

Är du påväg till Gamleby i Västervik? Då ska du kontakta oss så hjälper vi dig till det bästa boendet här i trakten. Förutom området kan vi även mäklarbranschen. Vi tillhör en kedja med hela 80 års erfarenhet och därför kan vi svara på de flesta frågor du kan tänkas ha.

Vill du ha hjälp med hela bostadsaffären? Eller behöver du bara någon att bolla tankarna med? Kontakta oss så hjälper vi dig hitta drömboendet på ett kick. Vi brinner för att våra kunder ska bo bra!

Läs vad 246 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Gamleby

• Bertil E
    Bertil E skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Sålt ett radhus.
    Mycket proffsigt hela resan.
    Förväntningarna var att få radhuset sålt till ett bra pris.
    Ja verkligen. Läs mer
  • Roland G
    Roland G skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Vi är mycket nöjda med den hjälp vi har vi fått när vi nu har sålt vårt hus.mvh Roland Gottfridsson inger Carlzon .all lycka i framtiden Läs mer
  • Linnea L
    Linnea L skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Köpt ett hus i Västervik. Fick ett otroligt bra intryck, bemötande och hjälp av vår mäklare Douglas. Proffesionellt. Läs mer
  • Bo Magne K
    Bo Magne K skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Vi har nyligen skrivit kontrakt på en villa från 1955 i Västerviks kommun. Vårt intryck av Christin är att hon är en professionell, kunnig, ärlig och trevlig mäklare. Annons och prospect innehöll de fakta som vi förväntade oss. Kontraktskrivning genomfördes noggrannt och snabbt. Vill gärna rekommendera henne. Läs mer
  • Lillemor G
    Lillemor G skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Köpt radhus. Mycket trevligt bemötande. Alltid glad och hjälpsam. Påläst svar på mina frågor. Positiv upplevelse. Känns tryggt. Tack Läs mer
    2018-05-23 Christin W svarar Lillemor G
    Tack Lillemor, riktigt roligt att få hjälpa er med bostadsköpet. Vi ses snart igen när det är dags för tillträde.
  • Ingegerd P
    Ingegerd P skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag sålde mitt föräldrahem, en villa, och anlitade en mäklare. Från första stunden blev jag vänligt och kompetent bemött. Eftersom jag bor utomlands sköttes kontakten för det mesta via email eller telefon. Det fungerade utmärkt.Mycket var nytt för mig och efter många år utomlands främmande för mig.Christin engagerade sig verkiligen och hjälpte mig mycket.
    Jag kan rekommendera Christina Wahlman och önskar henne allt gott inför framtiden.
    Christina Richter Läs mer
    2018-05-23 Christin W svarar Ingegerd P
    Tack för det superfina omdömet. Det var ett nöje att få hjälpa er med försäljningen från början till slut.
  • Amanda A
    Amanda A skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag sålde min lägenhet via Douglas och är mycket nöjd. Han var så tydlig och förståelig när vi pratade om prissättning, skatt, vinst och när vi skrev kontrakt. Det kändes tryggt! Läs mer
    2018-05-21 Douglas S svarar Amanda A
    Vad kul att höra att du är så nöjd & att det kändes tryggt under hela försäljningsprocessen. Tack för att jag fick hjälpa till med försäljningen utav ditt boende.
  • Tommy G
    Tommy G skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Köpte en villa i Västervik av mäklare Anders Gustafsson.
    Jag fick ett bra bemötande, relevant information och snabb återkoppling vid olika tillfällen. Det kändes bra. Läs mer
    2018-05-18 Anders G svarar Tommy G
    Tack Tommy, det är ett fint hus Ni köpt och jag är säker på att Ni kommer trivas bra i det här lugna området.
  • Ethel S
    Ethel S skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👏 Läs mer
    2018-05-18 Anders G svarar Ethel S
    Tummen upp, tack! En bild säger mer än tusen ord....
  • David J
    David J skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Hjälpsam och proffsig mäklare. Det kändes tryggt hela vägen från visning till kontraktsskrivning. Mäklaren kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Rickard A
    Rickard A skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Köp av villa
    Bra och proffsigt bemötande
    Bra och trevligt Läs mer
    2018-05-21 Douglas S svarar Rickard A
    Tack för de fina orden, det var kul att höra att du upplever mig & köpprocessen på det sättet. Ha det så bra & hoppas du kommer trivas i ditt nya boende.
  • Stefan B
    Stefan B skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Engagerad och tillmötesgående. Hjälpsam.Rekomenderar Douglas till 100%.Mvh Stefan Bastman Läs mer
    2018-05-04 Douglas S svarar Stefan B
    Härligt att du känner så, tack för att jag fick hjälpa Er. Ha det så bra nu & tack för rekommendationen Stefan!
  • Frida B
    Frida B skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag är supernöjd med Douglas, vi kunde inte ha fått en bättre mäklare. Han är engagerad, ödmjuk, noggrann och tillgänglig.
    Tycker som säljare att han verkligen engagerar sig och vill hjälpa oss på bästa sätt. Han är trevlig och har ett bra bemötande. Gjorde också en väldigt bra och rimlig värdering. Lätt att kommunicera med och man får verkligen hjälp med hur man ska tänka om bud osv. Tack snälla för hjälpen, du är toppen! Med vänlig hälsning Frida Läs mer
    2018-05-04 Douglas S svarar Frida B
    Tack så jättemycket för din fina rekommendation & för att jag fick hjälpa Er med försäljningen. Det är verkligen roligt att höra att du upplever mig på det sättet & det arbete jag gör. Ha det så bra Frida, med vänlig hälsning Douglas.
  • Maria S
    Maria S skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Mycket bra bemötande, kompetent, inkännande och kundfokuserad problemlösare. Återkommer till Emma om det blir aktuellt! Läs mer
    2018-04-13 Emma W svarar Maria S
    Stort tack Maria för dem värmande orden! Det gläder mig att du är nöjd med din upplevelse. Det har varit väldigt roligt att få vara med på din resa och jag hoppas att du kommer att trivas bra i din nya bostad och i Västervik. Du är alltid välkommen att höra av dig till mig om jag kan vara behjälplig för dig. Ta hand om dig och må bäst!
  • Sofi T
    Sofi T skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Bra, positivt, professionellt. Har aldrig köpt lägenhet/hus innan, men har inget att klaga på. Tycker att Douglas skötte sig utmärkt. Läs mer
    2018-05-04 Douglas S svarar Sofi T
    Hej Sofi, tack så mycket för att du tog dig tiden att skriva en rekommendation & kul att höra att du är nöjd. Hoppas du har fått det toppen i ditt nya boende!
  • Alexander S
    Alexander S skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Douglas är i min mening en riktigt hungrig mäklare som kämpade på bra och såg till att det blev bra för alla inblandade, oerhört hjälpsam! Läs mer
    2018-04-11 Douglas S svarar Alexander S
    Tack för din rekommendation Alexander, verkligen kul att höra att det är din upplevelse av försäljningen. Det är min målsättning för varje affär!
  • Sara B
    Sara B skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag fick ett väldigt proffsigt och vänligt intryck! Han var rakt på sak men ändå riktigt trevlig att prata med.
    Väldigt nöjd! Läs mer
    2018-04-11 Douglas S svarar Sara B
    Vad kul att höra att du har fått ett så gott intryck, Sara. Hoppas du kommer trivas i ditt nya boende!
  • Thomas N
    Thomas N skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag behövde sälja min bostadsrätt omgående för en lantflytt och för mig var det givet att Anders tog hand om affären. Han har sålt åt mig innan och man kan verkligen släppa allt, han sköter varje detalj perfekt och effektivt. Jag som säljare kan inte vara mer nöjd och jag tror köparna upplevde detsamma. Jag rekommenderar Anders Gustavsson oavsett om du ska sälja eller köpa, stort som smått! Läs mer
  • Katarina D
    Katarina D skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag tycker att bemötande har varit bra och att ni har tagit tag i saker som man undrar så jag har inget att anmärka på. Läs mer
    2018-04-11 Douglas S svarar Katarina D
    Tack för rekommendationen & att jag fick hjälpa till med försäljningen. Ha det så bra Katarina!
  • Michaela E
    Michaela E skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Vi har sålt en villa och för oss var det givet att anlita Anders för uppdraget. Detta just för det professionella bemötande som Anders visar för både oss som säljare och mot köpare. Vi hade höga förväntningar innan och de infriades! Vi är utomordentligt nöjda! Läs mer
  • Björn H
    Björn H skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Köpt lägenhet av Douglas där jag fick ett proffsigt och trevligt bemötande. Sakligt och tydligt utan att det blev ytligt. En trevlig och duktig mäklare. Läs mer
    2018-03-28 Douglas S svarar Björn H
    Tack så mycket Björn, verkligen roligt att höra. Hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet!
  • Josefin Rebecca Linnéa G
    Josefin Rebecca Linnéa G skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Sålde min lägenhet, allt gick snabbt och smidigt. Douglas kände verkligen in vad vi tyckte var viktigt! Lyhörd, kunnig och hjälpsam!
    Vi kommer tillbaka om det nya boendet någon gång blir för litet! Läs mer
    2018-03-28 Douglas S svarar Josefin Rebecca Linnéa G
    Tack för den fina rekommendationen & vad härligt att höra att ni är nöjda. Jag finns gärna där för Er igen om ni behöver hjälp med något framöver. Ha det så bra & hoppas ni trivs i Ert nya boende.
  • Linda F
    Linda F skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Professionell , snabb och hjälpsam! En fantastisk mäklare och person! Läs mer
    2018-03-19 Emma W svarar Linda F
    Stort tack Linda och Oliver! Det har varit en ära att få möjligheten att hjälpa er med försäljningen, tack för förtroendet! All lycka till er! Bästa hälsningar från Emma
    Emma W gillar detta
  • Roger H
    Roger H skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Vi är mycket nöjda med Anders och lämnar de bästa omdömen och rekommendationer!
    Hela säljprocessen har fungerat snabbt, enkelt och smidigt från det vi beslutade oss och en tidsplan togs fram. När vi träffades tillsammans med köparna för genomgång av kontrakt och underskrifter, kändes hela affären rätt med 2 nöjda parter, samt, hoppas vi även en nöjd mäklare. Vi har känt, och fått bekräftat att Anders har agerat på ett lika positivt sätt gentemot intressenter och köpare, som till oss som säljare.
    Vår senaste husaffär var för nästan 30 år sedan, så erfarenheten och kunnandet är ganska "basic", vilket det nog är för de flesta! Mycket detaljer och funderingar om hur saker och ting kring husaffären ska lösas, visade sig inte vara några problem alls, i vart fall inte något som vi märkte av! Vi är positivt överraskade av att hela husaffären omgärdats av ett totalansvar med gedigen dokumentation och underlag för avslut och avräkning ända fram till tillträdesdagen. Återigen, lämnar vi de varmaste rekommendationer!
    Roger och Ylva Läs mer
  • Carina N
    Carina N skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Trevligt proffesionellt bemötande. Vi är jättenöjda med Douglas jobb och kommer rekomendera honom till andra. Läs mer
    2018-03-20 Douglas S svarar Carina N
    Hej Carina, Det var kul att höra. Tack för de fina orden & för att du tog dig tiden att skriva en rekommendation. Med vänlig hälsning Douglas.
  • Inga-lill H
    Inga-lill H skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Mycket trevligt bemötande. Christin är en engagerad och kunnig mäklare. Jag har både köpt och sålt lägenhet via henne och hon motsvarar förväntningarna mer än väl. Jag rekommenderar varmt Christin en mycket duktig och kunnig mäklare. Läs mer
    2018-04-12 Christin W svarar Inga-lill H
    Tack så jättemycket Inga-Lill, så roligt att fått hjälpa dig i flera affärer.
  • Lisa H
    Lisa H skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Min upplevelse av Christin var att hon var mycket trevlig och förtroendeingivande. Hon kändes kompetent inom sitt yrke vilket fick mig som köpare att känna mig trygg. Läs mer
    2018-03-08 Christin W svarar Lisa H
    Tack Lisa, Vad roligt att du uppfattade köpet på det viset. Att mina kunder ska känna sig trygga och delaktiga är alltid ett mål jag strävar efter. Vi ses snart igen på tillträdet.
  • Rebecka A
    Rebecka A skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag blev väldigt bra bemött av Christin och hon hade svar på alla våra frågor kring lägenheten och föreningen. Jag tyckte verkligen hon levde upp till min förväntan. Hon var trevlig och sålde in lägenheten, och området. Hon visade och berättade om de förra ägarna, och var intresserad av oss som köpare. Läs mer
    2018-02-26 Christin W svarar Rebecka A
    Tack för ditt fina omdöme Rebecka! Roligt att du är nöjd med affären och jag tror verkligen du kommer trivas i lägenheten. Vi ses på tillträdet!
  • Jan N
    Jan N skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Det enda som nu finns kvar nu är ett virrvarr, ett myller av minnen från en svunnen tid, som ibland ger sig till känna i form av blixtrande bilder på näthinnan när natten är som mörkast. Jag hade bestämt mig, jag skulle köpa en lägenhet.
    Det var en decemberafton. Vintern hade kommit för att stanna, trodde jag. Men vintern skulle lämna oss för att sedan komma tillbaka. En hare sprang fram över ängen, kanske skrämd av mänsklig aktivitet.

Det blev visning av lägenheten, och skoskydden låg som saffirer i sin behållare. Jag fantiserade om att jag när kvällen var slut skulle få behålla dem. Äntligen hade jag blivit förmögen, i alla fall för en stund.
    Jag fick en broschyr, som jag sedan visade för mina närmaste. Och jag skulle komma att tänka på första gången Robert anförtrodde sig åt Karl-Oskar om att utvandra till Amerika. Det skulle visa sig att Karl-Oskar själv länge hade gått i dessa tankar. Han hade till och med en broschyr

Efter ett antal bud via elektroniska telefonmeddelanden var budgivningen var klar. Och för första gången i mitt liv var jag lycklig. Tack vare Douglas. Läs mer
    2018-02-23 Douglas S svarar Jan N
    Hej Jan, tack så jättemycket för din fina & spännande rekommendation & reflektion över köp-processens gång, verkligen något utöver det vanliga. Jag hoppas du kommer trivas i ditt nya boende. Med vänlig hälsning Douglas.
    Jan N gillar detta
  • Inger G
    Inger G skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Christin är kreativ vilket ger resultat vid försäljning.
    Inger Gamelius Läs mer
    2018-02-26 Christin W svarar Inger G
    Tack Inger, i vår bransch gäller det att hänga med i svängarna. Tack för att jag fick hjälpa dig med försäljningen!
  • Anders H
    Anders H skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Proffesionellt med en saklig och lättsam framtoning Läs mer
  • Tomas J
    Tomas J skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Anders bemötande var proffesionellt och väldigt trevligt , han levde upp till alla mina förväntningar med råge ! / Tomas Läs mer
  • Anitha G
    Anitha G skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Vi har blivit mycket bra bemötta.
    Allt har fungerat perfekt Läs mer
  • Gunnar N
    Gunnar N skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag var helt novis beträffande kontakt med mäklare i ärende av lägenhetsförsäljning. Med det val jag gjorde (rekomendation) av mäklare Anders Gustafsson utföll till 100 %. Fick ett förtroende från första besöket som fortsatt oförändrat. Vänligt och varmt tillmötesgående med ett enkelt rättframt och framförallt proffsigt guidande i hela förloppet. Snabba besked tips stöttande. Svårt att hitta fler superlativ. Borde finns fler.
    Är fortfarande helt förbluffade i hur det gått så snabbt och effektivt i ärendet. En utomordentlig mäklare, Anders Gustafsson som ska ha högsta betyg inom branschen. Läs mer
  • Anne-Marie K
    Anne-Marie K skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Mycket trevlig och bra bemötande ! Läs mer
  • Per A
    Per A skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Mycket bra och trevligt bemötande från första stund.
    Gav ett seriöst och proffsigt intryck både vid visning, budgivning och avslut.
    Återkommer gärna vid nya affärer Läs mer
    2018-02-26 Christin W svarar Per A
    Tack Per, roligt att du upplevde affären så och du är verkligen välkommen framöver vid fler affärer. Vi ses spå tillträdet av lägenheten.
  • Kent K
    Kent K skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Mycket bra bemötande och genomförande av affären. Läs mer
    2018-02-27 Anna J svarar Kent K
    Hej Kent, Jag tackar dig för ditt fina omdöme. På återhörande:-)
  • Barbro M
    Barbro M skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Proffsigt och engagerat bemötande.
    Resultat över förväntan.
    Köparen är också nöjd .
    Med vänlig hälsning Sven Magnusson Läs mer
    2018-02-12 Douglas S svarar Barbro M
    Tack så mycket Barbro, Sven & Ebba för att jag fick hjälpa till att hitta ett passande boende & sälja ett annat. Det gläder mig att höra att ni är så nöjda. Ha det så bra!
  • Linnea Johanna B
    Linnea Johanna B skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Alltid ett glatt bemötande, oavsett om det är på telefon eller ansikte mot ansikte. Jag kände mig välkommen. Läs mer
    2018-02-13 Emma W svarar Linnea Johanna B
    Tack Linnea för de värmande orden! Så roligt att du upplevt just detta. Jag hoppas att du skall trivas bra i din nya lägenhet. Ta hand om dig så ses vi på tillträdet. Ännu en gång, tack för din feedback! Må bäst!

Bästa hälsningar
    Emma
  • Cajsa T
    Cajsa T skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Anders är bästa mäklaren!! Att sälja sin bostad är en jobbig process och Anders ledsagar en på bästa möjliga sätt genom att framför allt vara lyhörd och flexibel för ens behov. Anders är en problemlösare och ger bra förslag på hur processen kan genomföras optimalt. Anders erfarenhet och alltid glada samt tillmötesgående beteende ger stor trygghet, vilket man som säljare har behov av. Anders är mycket tydlig i kommunikationen och bra på att ge återkoppling. Det känns extra bra som säljare att veta att Anders stora styrka är kundbemötandet. Anders är positiv, lugn, kunnig, saklig och en lättsam person med glimten i ögat vilket jag som säljare uppskattar mycket eftersom jag då vet att han kommer ta hand om alla eventuella köpare på ett utmärkt sätt. Anders tar sig tid för sina kunder och upplevs därför alltid som lättillgänglig när man har frågor. Anders är också bra på att se helhet från start till mål. Det känns bra att Anders även efter att bostad är såld tar sig tid och har lite löpande kontakt ändå till tillträdesdagen/avslutet av uppdraget. Vill varmt rekommendera Anders eftersom han lever upp till alla våra förväntningar! Läs mer
  • skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag är mycket nöjd med Douglas arbete och uppträdande Läs mer
    2018-02-05 Douglas S svarar
    Kul att höra att du är nöjd och tack så mycket för rekommendationen.
  • Ronja I
    Ronja I skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Kristin var vid första mötet mycket vänlig, påläst och det märktes att hon brinner för detta yrke. Jag känner mig väl bemött under hela försäljningen och hon är väldigt hjälpsam med alla frågor eller eventuellt saker som måste ordnas. Skulle absolut rekommendera Kristin inför er försäljning.

Kristin är väldigt erfaren och har koll på läget. Hon hjälpte mig från start till slut väldigt bra! Läs mer
    2018-02-09 Christin W svarar Ronja I
    Tack för det fina omdömet Ronja, det gläder mig verkligen! Det var ett nöje att få hjälpa dig med husförsäljningen och extra roligt att du ser att jag brinner för det jag gör, jag har världens bästa jobb. Vi ses på tillträdet.
  • Jonas C
    Jonas C skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Trevlig, professionell och lugn. Vi kommer att rekommendera Jonas Gustafsson på Svensk fastighetsförmedling till andra. Läs mer
  • Micaela B
    Micaela B skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag upplevde Anders som trevlig och hjälpsam. Hjälp är precis vad man behöver när man köper hus för första gången. Anders besvarar alla frågor och gör att köpet känns tryggt. Läs mer
  • Patrik A
    Patrik A skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Professionell, påläst, engagerad, tillmötesgående. Läs mer
    2018-01-30 Douglas S svarar Patrik A
    Tack för att jag fick hjälpa dig med försäljningen & för de vänliga orden. Jag hoppas ni kommer trivas i Er nya villa.
  • Karin L
    Karin L skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Han är korrekt och väldigt informativ. Läs mer
    2018-01-30 Douglas S svarar Karin L
    Tack så jättemycket för din rekommendation Karin, och för att jag fick hjälpa till med försäljningen.
  • Anders A
    Anders A skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Klar och tydlig mkt trevlig bemötande klart proffsig ..gillar dock inte att han tyckte jag borde byta tröja!!!(Rospiggarna speedway):) Läs mer
    2018-01-20 Jonas G svarar Anders A
    Haha, tack för ditt fina betyg Anders. Så får vi hoppas på spännande matcher kommande säsong. Ska bli kul med elitseriespeedwqy i Västervik igen.
  • Andreas E
    Andreas E skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Från ett hej till en drömaffär. Det kändes som man har känt Anders hela sitt liv, så lättsam att prata med, noga med information och att ta hand om sina kunder. Man kunde bara luta sig tillbaka och låta allt hända. Läs mer
  • Marcus A
    Marcus A skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Professionellt rakt igenom. Är helnöjd Läs mer
    2018-01-04 Douglas S svarar Marcus A
    Tack för att jag fick hjälpa Er med försäljningen Marcus och härligt att höra att du är nöjd.
  • Brigitta B
    Brigitta B skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Redan i telefonkontakt innan visning, upplevde jag Douglas mycket seriös och kunnig.
    Han är lugn och lyssnar noggrant är hjälpsam och har lagom balans i kundrelationen.
    Douglas har levt upp till en nivå långt över min förväntan.
    Han får högsta betyg av mig. Läs mer
    2017-12-19 Douglas S svarar Brigitta B
    Innerligt tack för de värmande orden. Det gläder mig att ni är nöjda med upplevelsen. Hoppas ni får många fina stunder i ert nya boende. Vill även passa på att önska Er en riktigt god jul & ett gott nytt år. Med vänlig hälsning Douglas

Karl-Erik Månssons Torg 1 E, 594 31 Gamleby