Svensk Fastighetsförmedling Gamleby

Karl-Erik Månssons Torg 1 E, 594 31 Gamleby — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Gamleby!

Är du påväg till Gamleby i Västervik? Då ska du kontakta oss så hjälper vi dig till det bästa boendet här i trakten. Förutom området kan vi även mäklarbranschen. Vi tillhör en kedja med hela 80 års erfarenhet och därför kan vi svara på de flesta frågor du kan tänkas ha.

Vill du ha hjälp med hela bostadsaffären? Eller behöver du bara någon att bolla tankarna med? Kontakta oss så hjälper vi dig hitta drömboendet på ett kick. Vi brinner för att våra kunder ska bo bra!

Svensk Fastighetsförmedling Gamleby har inga rekommendationer.

• 2018-10-24

Annica K skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Köpt bostadsrätt, vänligt och professionellt bemötande. kanon Läs mer
    2019-09-26 Svensk Fastighetsförmedling Västervik svarar Annica K
    Stort TACK Annika för de värmande orden, dem går rakt in i hjärtat! Det gläder mig mycket att höra att du haft en positiv upplevelse och att det har känts bra genom hela processen, för mig är det oerhört viktigt att du/ni som köpare känner precis så! Ännu en gång tack Annika och stort grattis till din superfina lägenhet. Ta hand om dig och må så gott!

• 2018-09-09

Ingemar L skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Hade varit helt perfekt om det inte hade varit så svårt att få kontakt via mobil / telefon. Om detta hade varit bättre hade det blivit full pott. Läs mer
    2018-09-10 Svensk Fastighetsförmedling Västervik svarar Ingemar L
    Hej Ingemar, tack för din feedback! Det har varit jätte trevligt att få samarbeta med er och stort grattis till ert unika hus, jag hoppas ni kommer få många härliga minnen från detta vackra hus. Ibland lyckas man ringa om varandra och vissa dagar är vi väldigt uppbokade med möten och visningar, jag är jätte noga med återkoppling och har alltid hög tillgänglighet utanför kontorstid men trots detta kan man råka ut för att inte nå mig/oss direkt. Jag vill passa på att önska er en fortsatt fin höst och må så gott. All lycka till er! Varma hälsningar Emma
  • Roger F

2018-09-01

Roger F skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Profisionell och samtidigt varm och glad, kan verkligen rekomendera henne. Läs mer
    2018-09-03 Svensk Fastighetsförmedling Västervik svarar Roger F
    Innerligt tack för dem väldigt fina orden! Det var fantastiskt kul att få vara med på resan i ert köp av fritidshus, och vilket underbart hus! Jag hoppas att ni kommer få fantastiska somrar och inte minst härliga minnen att bära med er. All lycka och glädje önskar jag er! Ni är alltid hjärtligt välkomna att höra av er till mig om jag på något sätt kan vara behjälplig! Varma hälsningar Emma
  • 2018-08-26

Katja V skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Lägenhet,
    Trevligt och professionell bemötande! Läs mer
    2018-09-03 Svensk Fastighetsförmedling Västervik svarar Katja V
    Tack Katja för din fina respons! Så roligt att lägenheten passade! Jag hoppas ni kommer trivas fint! Ta hand om er och ha en riktigt fin fortsättning av 2018. Allt gott! Bästa hälsningar Emma
  • 2018-08-11

Anette P skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Björklundsgatan 5E
    Jag blev trevligt bemött, snabb handläggning och mycket klar och tydlighet i vad som gäller och hur det kommer att gå till.
    Jag hade inga förväntningar och blev positivt överraskad 😊 Läs mer
    2018-09-03 Svensk Fastighetsförmedling Västervik svarar Anette P
    Så roligt att läsa din feedback! Det gläder mig mycket att du är nöjd och att känt dig trygg genom ditt bostadsköp! Ännu en gång, stort Grattis till din fina lägenhet och hoppas att du kommer att trivas fint. All lycka till dig! Ta hand om dig och må så gott! Bästa hälsningar Emma
  • 2018-08-10

Anni S skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Engagerad mäklare som ger ett professionellt och trevligt intryck.
    Jag köpte en fastighet och blev väl omhändertagen för att känna mig trygg i mitt livs affär. Påläst och kunnig och man känner sig speciell en mäklare jag kan rekommendera . Läs mer
    2018-09-03 Svensk Fastighetsförmedling Västervik svarar Anni S
    Stort TACK Anni för dem varma orden! Det var en ren glädje att få hjälpa dig och finnas tillhands för dig vid ditt bostadsköp. Jag hoppas ni kommer att trivas bra i ert fantastiska hus. All lycka och glädje till er. Tveka inte att höra av dig om jag kan vara behjälplig på något sätt i framtiden. Allt gott och må bäst! Bästa hälsningar Emma
  • 2018-06-11

Birger N skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Snygg, proper, vältalig och ordningssam mäklare! Läs mer
    2018-06-11 Svensk Fastighetsförmedling Västervik svarar Birger N
    Stort grattis till ert lägenhetsköp! Tack för ett fint bemötande och ett trevligt samarbete! Må bäst och ha en riktigt härlig sommar! All lycka till er!
  • 2018-03-17

Linda F skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Professionell , snabb och hjälpsam! En fantastisk mäklare och person! Läs mer
    2018-03-19 Svensk Fastighetsförmedling Västervik svarar Linda F
    Stort tack Linda och Oliver! Det har varit en ära att få möjligheten att hjälpa er med försäljningen, tack för förtroendet! All lycka till er! Bästa hälsningar från Emma
  • 2018-02-10

Linnea Johanna B skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Alltid ett glatt bemötande, oavsett om det är på telefon eller ansikte mot ansikte. Jag kände mig välkommen. Läs mer
    2018-02-13 Svensk Fastighetsförmedling Västervik svarar Linnea Johanna B
    Tack Linnea för de värmande orden! Så roligt att du upplevt just detta. Jag hoppas att du skall trivas bra i din nya lägenhet. Ta hand om dig så ses vi på tillträdet. Ännu en gång, tack för din feedback! Må bäst!

Emma
  • 2017-12-12

Gun J skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Fantastiskt trevlig och hjälpsam. Från första mötet tycker man om denna människa som på ett proffsigt sätt tar hand om alla bitar i försäljningen. Läs mer
    2017-12-13 Svensk Fastighetsförmedling Västervik svarar Gun J
    Innerligt tack för dem fina orden, det värmer verkligen att läsa att ni är nöjda! Jag är jätte tacksam för förtroendet och att jag fick hjälpa er med försäljningen. Det gläder mig mycket över möjligheten att ha fått hjälpa er på den här resan. Jag önskar er allt gott! Ta hand om er! Bästa hälsningar från Emma
  • 2017-11-13

Ivar N skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Hej !
    Mycket bra!
    Med vänlig hälsning
    Anders Nimhed Läs mer
    2017-12-06 Svensk Fastighetsförmedling Västervik svarar Ivar N
    Stort tack Anders för din respons, jätte kul att höra att ni är nöjda med försäljningen!
    Jag vill passa på att tacka så jätte mycket för förtroendet!

Ta hand om dig och må så gott!

Emma
  • 2017-11-06

Camilla J skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Mycket tillmötesgående, vänlig och serviceinriktad. Läs mer
    2017-11-06 Svensk Fastighetsförmedling Västervik svarar Camilla J
    Tusen tack Camilla för dina ord! Stort lycka till i nya huset och hoppas att ni kommer att trivas bra! Må så gott!
  • 2017-11-06

Pierre T skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Bra. professionellt bemötande trevlig kunnig Läs mer
    2017-11-06 Svensk Fastighetsförmedling Västervik svarar Pierre T
    Tack Pierre för din feedback! Så roligt att höra att ni är nöjda. Jag tackar för förtroendet och önskar dig ett stort lycka till!
    Ta hand om dig!
  • 2017-11-05

Ebba V skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Mycket trevlig
    Lätt att ha o göra med
    Skulle gärna anlita henne igen Läs mer
    2017-11-06 Svensk Fastighetsförmedling Västervik svarar Ebba V
    Innerligt tack Ebba! Det har varit fantastiskt kul att få jobba med dig och stort tack för förtroendet!
  • 2017-11-05

Torbjörn N skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Trevlig mäklare med rätt inställning mot kund
    Trevlig bemötande på visningen
    Men väldigt svår att få tag i
    Svarar inte på mail,sms eller telefon
    hade bara ursäkter på allt Läs mer
    2017-11-07 Svensk Fastighetsförmedling Västervik svarar Torbjörn N
    Tusen tack Torbjörn för din feedback! Jätte tråkigt att du upplevt att jag varit svår att få tag i, jag strävar alltid efter en hög tillgänglighet för alla mina kunder. Ibland krockar tider och man ringer om varandra men intuitionen har aldrig varit någon annan än att alltid finnas för er och det vill jag att du bär med dig. Jag är tacksam för att du delar med dig av upplevelsen så att jag får möjlighet att besvara den. Jag vill passa på att önska er varmt välkomna till Västervik och jag hoppas att ni kommer att få många fina stunder i ert vackra hus och ännu fler härliga minnen att se tillbaka på. Må så gott!
  • 2017-11-03

Oskar K skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Allt bara bra! Bara positivt, inget negativt!! Läs mer
    2017-11-06 Svensk Fastighetsförmedling Västervik svarar Oskar K
    Tusen tack Oskar och inte minst för förtroendet. Hoppas att ni kommer att trivas fint i ert nya boende. Ta hand om er och må så gott!
  • 2017-11-03

Max R skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jättebra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Läs mer
    2017-11-06 Svensk Fastighetsförmedling Västervik svarar Max R
    Stort tack Max för din feedback! Var jätte trevligt att få samarbeta med er och jag hoppas att ni trivs fint i er nya bostad och att upplevelse av Västervik levererar. Ta hand om er och må så gott! Ännu en gång, tack!

Karl-Erik Månssons Torg 1 E, 594 31 Gamleby