Alla kategorier Mäklare Kalmar Västervik Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Gamleby

Svensk Fastighetsförmedling Gamleby

Karl-Erik Månssons Torg 1 E, 594 31 Gamleby — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Gamleby!

Är du påväg till Gamleby i Västervik? Då ska du kontakta oss så hjälper vi dig till det bästa boendet här i trakten. Förutom området kan vi även mäklarbranschen. Vi tillhör en kedja med hela 80 års erfarenhet och därför kan vi svara på de flesta frågor du kan tänkas ha.

Vill du ha hjälp med hela bostadsaffären? Eller behöver du bara någon att bolla tankarna med? Kontakta oss så hjälper vi dig hitta drömboendet på ett kick. Vi brinner för att våra kunder ska bo bra!

Läs vad 220 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Gamleby

• Jan N
    Jan N skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Det enda som nu finns kvar nu är ett virrvarr, ett myller av minnen från en svunnen tid, som ibland ger sig till känna i form av blixtrande bilder på näthinnan när natten är som mörkast. Jag hade bestämt mig, jag skulle köpa en lägenhet.
    Det var en decemberafton. Vintern hade kommit för att stanna, trodde jag. Men vintern skulle lämna oss för att sedan komma tillbaka. En hare sprang fram över ängen, kanske skrämd av mänsklig aktivitet.

Det blev visning av lägenheten, och skoskydden låg som saffirer i sin behållare. Jag fantiserade om att jag när kvällen var slut skulle få behålla dem. Äntligen hade jag blivit förmögen, i alla fall för en stund.
    Jag fick en broschyr, som jag sedan visade för mina närmaste. Och jag skulle komma att tänka på första gången Robert anförtrodde sig åt Karl-Oskar om att utvandra till Amerika. Det skulle visa sig att Karl-Oskar själv länge hade gått i dessa tankar. Han hade till och med en broschyr

Efter ett antal bud via elektroniska telefonmeddelanden var budgivningen var klar. Och för första gången i mitt liv var jag lycklig. Tack vare Douglas. Läs mer
    2018-02-23 Douglas S svarar Jan N
    Hej Jan, tack så jättemycket för din fina & spännande rekommendation & reflektion över köp-processens gång, verkligen något utöver det vanliga. Jag hoppas du kommer trivas i ditt nya boende. Med vänlig hälsning Douglas.
  • Inger G
    Inger G skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Christin är kreativ vilket ger resultat vid försäljning.
    Inger Gamelius Läs mer
  • Anders H
    Anders H skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Proffesionellt med en saklig och lättsam framtoning Läs mer
  • Tomas J
    Tomas J skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Anders bemötande var proffesionellt och väldigt trevligt , han levde upp till alla mina förväntningar med råge ! / Tomas Läs mer
  • Anitha G
    Anitha G skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Vi har blivit mycket bra bemötta.
    Allt har fungerat perfekt Läs mer
  • Gunnar N
    Gunnar N skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag var helt novis beträffande kontakt med mäklare i ärende av lägenhetsförsäljning. Med det val jag gjorde (rekomendation) av mäklare Anders Gustafsson utföll till 100 %. Fick ett förtroende från första besöket som fortsatt oförändrat. Vänligt och varmt tillmötesgående med ett enkelt rättframt och framförallt proffsigt guidande i hela förloppet. Snabba besked tips stöttande. Svårt att hitta fler superlativ. Borde finns fler.
    Är fortfarande helt förbluffade i hur det gått så snabbt och effektivt i ärendet. En utomordentlig mäklare, Anders Gustafsson som ska ha högsta betyg inom branschen. Läs mer
  • Anne-Marie K
    Anne-Marie K skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Mycket trevlig och bra bemötande ! Läs mer
  • Per A
    Per A skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Mycket bra och trevligt bemötande från första stund.
    Gav ett seriöst och proffsigt intryck både vid visning, budgivning och avslut.
    Återkommer gärna vid nya affärer Läs mer
  • Kent K
    Kent K skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Mycket bra bemötande och genomförande av affären. Läs mer
  • Barbro M
    Barbro M skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Proffsigt och engagerat bemötande.
    Resultat över förväntan.
    Köparen är också nöjd .
    Med vänlig hälsning Sven Magnusson Läs mer
    2018-02-12 Douglas S svarar Barbro M
    Tack så mycket Barbro, Sven & Ebba för att jag fick hjälpa till att hitta ett passande boende & sälja ett annat. Det gläder mig att höra att ni är så nöjda. Ha det så bra!
  • Linnea Johanna B
    Linnea Johanna B skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Alltid ett glatt bemötande, oavsett om det är på telefon eller ansikte mot ansikte. Jag kände mig välkommen. Läs mer
    2018-02-13 Emma W svarar Linnea Johanna B
    Tack Linnea för de värmande orden! Så roligt att du upplevt just detta. Jag hoppas att du skall trivas bra i din nya lägenhet. Ta hand om dig så ses vi på tillträdet. Ännu en gång, tack för din feedback! Må bäst!

Bästa hälsningar
    Emma
  • Cajsa T
    Cajsa T skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Anders är bästa mäklaren!! Att sälja sin bostad är en jobbig process och Anders ledsagar en på bästa möjliga sätt genom att framför allt vara lyhörd och flexibel för ens behov. Anders är en problemlösare och ger bra förslag på hur processen kan genomföras optimalt. Anders erfarenhet och alltid glada samt tillmötesgående beteende ger stor trygghet, vilket man som säljare har behov av. Anders är mycket tydlig i kommunikationen och bra på att ge återkoppling. Det känns extra bra som säljare att veta att Anders stora styrka är kundbemötandet. Anders är positiv, lugn, kunnig, saklig och en lättsam person med glimten i ögat vilket jag som säljare uppskattar mycket eftersom jag då vet att han kommer ta hand om alla eventuella köpare på ett utmärkt sätt. Anders tar sig tid för sina kunder och upplevs därför alltid som lättillgänglig när man har frågor. Anders är också bra på att se helhet från start till mål. Det känns bra att Anders även efter att bostad är såld tar sig tid och har lite löpande kontakt ändå till tillträdesdagen/avslutet av uppdraget. Vill varmt rekommendera Anders eftersom han lever upp till alla våra förväntningar! Läs mer
  • skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag är mycket nöjd med Douglas arbete och uppträdande Läs mer
    2018-02-05 Douglas S svarar
    Kul att höra att du är nöjd och tack så mycket för rekommendationen.
  • Ronja I
    Ronja I skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Kristin var vid första mötet mycket vänlig, påläst och det märktes att hon brinner för detta yrke. Jag känner mig väl bemött under hela försäljningen och hon är väldigt hjälpsam med alla frågor eller eventuellt saker som måste ordnas. Skulle absolut rekommendera Kristin inför er försäljning.

Kristin är väldigt erfaren och har koll på läget. Hon hjälpte mig från start till slut väldigt bra! Läs mer
    2018-02-09 Christin W svarar Ronja I
    Tack för det fina omdömet Ronja, det gläder mig verkligen! Det var ett nöje att få hjälpa dig med husförsäljningen och extra roligt att du ser att jag brinner för det jag gör, jag har världens bästa jobb. Vi ses på tillträdet.
  • Jonas C
    Jonas C skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Trevlig, professionell och lugn. Vi kommer att rekommendera Jonas Gustafsson på Svensk fastighetsförmedling till andra. Läs mer
  • Micaela B
    Micaela B skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag upplevde Anders som trevlig och hjälpsam. Hjälp är precis vad man behöver när man köper hus för första gången. Anders besvarar alla frågor och gör att köpet känns tryggt. Läs mer
  • Patrik A
    Patrik A skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Professionell, påläst, engagerad, tillmötesgående. Läs mer
    2018-01-30 Douglas S svarar Patrik A
    Tack för att jag fick hjälpa dig med försäljningen & för de vänliga orden. Jag hoppas ni kommer trivas i Er nya villa.
  • Karin L
    Karin L skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Han är korrekt och väldigt informativ. Läs mer
    2018-01-30 Douglas S svarar Karin L
    Tack så jättemycket för din rekommendation Karin, och för att jag fick hjälpa till med försäljningen.
  • Anders A
    Anders A skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Klar och tydlig mkt trevlig bemötande klart proffsig ..gillar dock inte att han tyckte jag borde byta tröja!!!(Rospiggarna speedway):) Läs mer
    2018-01-20 Jonas G svarar Anders A
    Haha, tack för ditt fina betyg Anders. Så får vi hoppas på spännande matcher kommande säsong. Ska bli kul med elitseriespeedwqy i Västervik igen.
  • Andreas E
    Andreas E skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Från ett hej till en drömaffär. Det kändes som man har känt Anders hela sitt liv, så lättsam att prata med, noga med information och att ta hand om sina kunder. Man kunde bara luta sig tillbaka och låta allt hända. Läs mer
  • Marcus A
    Marcus A skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Professionellt rakt igenom. Är helnöjd Läs mer
    2018-01-04 Douglas S svarar Marcus A
    Tack för att jag fick hjälpa Er med försäljningen Marcus och härligt att höra att du är nöjd.
  • Brigitta B
    Brigitta B skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Redan i telefonkontakt innan visning, upplevde jag Douglas mycket seriös och kunnig.
    Han är lugn och lyssnar noggrant är hjälpsam och har lagom balans i kundrelationen.
    Douglas har levt upp till en nivå långt över min förväntan.
    Han får högsta betyg av mig. Läs mer
    2017-12-19 Douglas S svarar Brigitta B
    Innerligt tack för de värmande orden. Det gläder mig att ni är nöjda med upplevelsen. Hoppas ni får många fina stunder i ert nya boende. Vill även passa på att önska Er en riktigt god jul & ett gott nytt år. Med vänlig hälsning Douglas
  • Caroline Y
    Caroline Y skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    En lyhörd och pigg!
    Tydlig och noggran.
    Väl bemött Läs mer
    2017-12-19 Douglas S svarar Caroline Y
    Stort tack Caroline! Tack för förtroendet med försäljningen. God jul & gott nytt år. Med vänlig hälsning Douglas
  • Kerstin A
    Kerstin A skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Vänligt och trevligt bemötande. Läs mer
  • Claes  R
    Claes R skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Allt har fungerat friktionsfritt som förväntat! All kontakt har fungerat på bästa och enklaste vis.
    Emma har varit en värdefull guide vid mitt lägenhetsköp.
    Tack! Läs mer
    2017-12-13 Emma W svarar Claes R
    TACK Claes för dina värmande ord! Det gläder mig mycket att du är nöjd med din upplevelse vid köpet av din nya bostad! Det är en super fin lägenhet och jag hoppas att ni kommer att trivas bra på alla sätt. Ännu en gång, stort tack! Ta hand om dig och må så gott!
    Bästa hälsningar Emma
  • Gun J
    Gun J skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Fantastiskt trevlig och hjälpsam. Från första mötet tycker man om denna människa som på ett proffsigt sätt tar hand om alla bitar i försäljningen. Läs mer
    2017-12-13 Emma W svarar Gun J
    Innerligt tack för dem fina orden, det värmer verkligen att läsa att ni är nöjda! Jag är jätte tacksam för förtroendet och att jag fick hjälpa er med försäljningen. Det gläder mig mycket över möjligheten att ha fått hjälpa er på den här resan. Jag önskar er allt gott! Ta hand om er! Bästa hälsningar från Emma
  • Linus F
    Linus F skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag upplevde Douglas som en utmärkt mäklare. Han gav ett bra bemötande och var alltid informativ, förklarade så att man förstod vad allt innebar och det var aldrig några problem att få tag på honom. Läs mer
    2017-12-11 Douglas S svarar Linus F
    Tack så mycket för att du tog dig tiden att skriva en recension, Linus. Verkligen roligt att höra att du är så nöjd & tack för att jag fick hjälpa till med försäljningen. Lycka till med allt nu!
  • Kerstin T
    Kerstin T skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Trevlig och kompetent. Ringde alltid upp om man sökt henne. Läs mer
    2018-01-09 Christin W svarar Kerstin T
    Tack Kerstin! Försöker alltid vara så tillgänglig som det går för mina kunder, kul att du uppskattar det.
  • Sten B
    Sten B skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    ett bra och proffsigt genomförd visning och försäljning samt ett vänligt och trevligt bemötande som vi uppskattar Läs mer
    2018-01-09 Christin W svarar Sten B
    Tack för de fina orden, det gläder mig att ni är nöjda.
  • Esad H
    Esad H skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Vi var bemöta på en väldigt bra 👍 sätt. Emma som mäklare var väldigt seriöst och hennes jobb fyllde upp 👆 alla våra förväntningar. Vi är glada att vi fick en mycket bra 👍 mäklare vi kan göra affären med. Läs mer
    2017-12-06 Emma W svarar Esad H
    Innerligt tack för era ord!
    Så roligt att ni är nöjda, jag vill tacka er för ett väldigt vänligt och trevligt bemötande! Det har varit väldigt roligt att fått träffa er.
    Vill passa på att önska er varmt välkomna till Västervik och hoppas att ni kommer att trivas bra!

Bästa hälsningar
    Emma
  • Maja L
    Maja L skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Fantastiskt proffsig och duktig mäklare. Ordning och reda och en trygg person som guidar under hela affären. Kunde inte ha fått en bättre mäklare! Läs mer
    2017-12-04 Christin W svarar Maja L
    Tack så jättemycket för den fina recensionen Maja det glädjer mig verkligen!
  • Kerstin H
    Kerstin H skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Första mötet var mycket bra. Raka upplysningar om de olika stegen i husförsäljningen, info om "varudeklaration" och försäkring.
    Sedan följde en intensiv tid med fotografering, visningar mm. Jag fick hela tiden information om vad som skulle hända. Under denna tid pratade vi med varandra mer eller mindre varje dag. Det kändes tryggt. Budgivningen var spännande och jag fick följa den hela tiden.
    Genom hela processen kände jag att jag kunde lita på Anders och att han kunde sitt jobb. Bemötandet var alltid trevligt och okomplicerat.
    Från första mötet till påskrift av alla dokument med köparna kändes det bra.
    Jag är helnöjd med både bemötande och stöd. Förväntningar hade jag knappast, då jag inte sålt hus tidigare. Läs mer
  • Christian E
    Christian E skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Trevlig och proffesionell, snabb och tydlig återkoppling på frågor och funderingar samt väldigt smidigt genomförande av affärerna. Läs mer
    2017-12-01 Christin W svarar Christian E
    Tack för din fina recension, så glad jag blir. Vi ses snart igen vid tillträdet!
  • Sandra P
    Sandra P skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Hon är grym, enkel och rak att göra affärer med. Läs mer
    2017-12-01 Christin W svarar Sandra P
    Tack Sandra! Det var ett nöje att hjälpa er med försäljningen, ha nu en fin jul i nya villan.
  • Martha Maria S
    Martha Maria S skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Vilken klippa han är Anders! Han har verkligen varit lyhörd och hjälpsam under hela processen. Han har stöttat och ständigt varit tillgänglig vilket har betytt mycket, när man själv inte vet vad man ska göra. Jag har haft stort förtroende för honom. Han är trygg och kunnig, vilket gjort mig trygg och säker på att allt kommer gå rätt till! Läs mer
  • Johan H
    Johan H skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Kunnig och professionell. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2017-11-28 Christin W svarar Johan H
    Tack Johan för att du tog dig tid att recensera mig, så roligt att ni är nöjda och tack igen för att jag fick hjälpa er med affären.
  • Gunnel E
    Gunnel E skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Proffsig, kunnig, påläst och trevlig. Läs mer
    2017-11-28 Christin W svarar Gunnel E
    Tack Gunnel för din fina feedback!
  • Maria C
    Maria C skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Bra och seriös mäklare! Alltid tillmötesgående och väldigt trygg att ha bredvid i försäljningsresan. Hon har kunskap och man har förtroende för henne. Läs mer
    2017-11-28 Christin W svarar Maria C
    Tack Maria! Att vara tillgänglig och närvarande i processen så att mina kunder känner sig trygga är alltid fokus för mig, så roligt att ni uppskattat det.
  • Annika A
    Annika A skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Glad och positiv, inget som är krångligt eller svårt. Lätt att prata och resonera med. Man får svar på sina frågor. Tillmötesgående, proffissionell och enkel. Läs mer
    2017-11-28 Christin W svarar Annika A
    Så roligt att du är nöjd Annika, var ett nöje att få hjälpa er med försäljningen! Hoppas ni trivs i nya villan.
  • Annika S
    Annika S skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Christin var mycket trevlig och proffesionell. Hon förklarade alla steg i försäljningen bra och trots att inte många kom på visning hittade hon ändå rätt köpare som erbjöd det pris jag ville ha för fastigheten. Försäljningen gick fortare än förväntat. Jag är mycket nöjd med Christin Wahlman som mäklare. Det som nu återstår är att få hjälp inför deklarationen, vilket är en service jag verkligen uppskattar och förväntar mig vara lika bra hanterad. Läs mer
    2017-12-04 Christin W svarar Annika S
    Tack så jättemycket för den fina feedbacken Annika! Var ett nöjde att hjälpa dig med försäljningen och självklart är det bara att du hör av dig nästa år så hjälper jag till med uträkningen av kapitalvinsten inför deklarationen.
  • Helene M
    Helene M skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Christin är mycket hjälpsam, engagerad, lätt tillgänglig för mig som säljare. Läs mer
    2017-11-28 Christin W svarar Helene M
    Hej Helene! Tack för ditt fina omdöme, och tack för att jag fått förtroendet att hjälpa dig med flera bostadsaffärer.
  • Linn P
    Linn P skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Mycket positivt! Tydlig, lätt att få tag i, kompetent. Läs mer
    2017-11-28 Douglas S svarar Linn P
    Hej Linn, Stort tack för din feedback, det gläder mig att du är nöjd. Hoppas du kommer att trivas i ditt nya fritidshus!
  • Catarina H
    Catarina H skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Kände att vi fick en riktigt bra kontakt redan vid första mötet, då min bostad skulle värderas. Kemin stämde liksom. Jag har varit väl underrättad om gången kring försäljningen och jag litar på att Emma gjort vad hon kan för att få ett så bra pris som möjligt. Att sedan inte intresset hos intressenter var stort kan ju ingen rå på. Jag är mycket nöjd med samarbetet och tydligheten kring pappershantering och arbetets gång.

Catarina Helleblad Läs mer
    2017-12-06 Emma W svarar Catarina H
    Så kul att få ta del av din feedback, det gläder mig mycket! Ibland bara stämmer det och det är alltid lika roligt när man får träffa säljare som dig Catarina, innerligt tack för förtroendet genom hela processen! Det har varit ett sant nöje att få samarbeta med dig och ha fått möjlighet att få hjälpa dig på den här resan. Vägen är inte alltid spikrak men så bra det blev till slut!

Tack Catarina!

Önskar dig en fortsatt bra dag och må så gott!
    Bästa hälsningar Emma
  • Marie L
    Marie L skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Skulle rekommendera Anders till alls mina vänner. Mycket kompetent mäklare. Vi har inte helt avslutat affären det är lite skattedeklarationer kvar nen ser inte att något skulle gå fel. Läs mer
  • Lars Bertil H
    Lars Bertil H skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Vi kom bra överens! Vi slutförde uppdraget vi ville ha utfört på ett bra sätt tillsammans! Läs mer
  • Sofia G
    Sofia G skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag och min man är nöjda med Douglas Salomons insats i vår husaffär så här långt. Lätt att nå mäklaren, och inga långa väntetider. Rekommenderar Douglas som mäklare varmt. Läs mer
    2017-11-29 Douglas S svarar Sofia G
    Hej Sofia & Mikael tack för den fina rekommendationen och jag hoppas ni får många härliga somrar i ert nya fritidshus.
  • Maria M
    Maria M skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Finns bara en sak att säga proffsig ( det innefattar allt) Läs mer
    2017-11-23 Christin W svarar Maria M
    Tack Maria för omdömet, så glad jag blir!
  • Berit L
    Berit L skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Vi tycker att Anders sköter sitt arbete som vår mäklare förträffligt. Mycket trevlig att ha att göra med och proffsig i sitt arbete. Vi har anlitat honom flera gånger och alltid varit nöjda. Med vänlig hälsning, Berit o Anders Läs mer
  • Leif-åke A
    Leif-åke A skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Douglas Salomon utförde försäljningen av vår bostad Hyras.46 till full belåtenhet
    Leif-åke Ann-Sofie Andersson Läs mer
    2017-11-22 Douglas S svarar Leif-åke A
    Hej Leif-Åke & Ann-Sofie, tack för att jag fick möjligheten att hjälpa till med försäljning & för den fina recensionen, verkligen roligt att höra.
  • Urban A
    Urban A skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Han har uppträtt och genomfört försäljningen på ett sätt som man kan förvänta sig. Läs mer

Karl-Erik Månssons Torg 1 E, 594 31 Gamleby