Alla kategorier Mäklare Kalmar Västervik Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Gamleby

Svensk Fastighetsförmedling Gamleby

Karl-Erik Månssons Torg 1 E, 594 31 Gamleby — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Gamleby!

Är du påväg till Gamleby i Västervik? Då ska du kontakta oss så hjälper vi dig till det bästa boendet här i trakten. Förutom området kan vi även mäklarbranschen. Vi tillhör en kedja med hela 80 års erfarenhet och därför kan vi svara på de flesta frågor du kan tänkas ha.

Vill du ha hjälp med hela bostadsaffären? Eller behöver du bara någon att bolla tankarna med? Kontakta oss så hjälper vi dig hitta drömboendet på ett kick. Vi brinner för att våra kunder ska bo bra!

Läs vad 316 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Gamleby

• Henric L skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Hus i Västervik , Anders har ett driv som få och engagemang vilket gör allt väldigt enkelt !han har sålt flera fastigheter åt mig och han levererar jämt . Bemötandet och engagemanget finns alltid till 100% . Läs mer
  • Ernst Jakob Christian B skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Sålt villa, proffsig mäklare och lätt att nå på telefon. Läs mer
  • Christopher A
    Christopher A skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Superbra bemötande, snabba ryck och raka rör. rekommenderas varnt. Läs mer
  • Anika L skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    vi är helt nöjd med köpet av ett fritidshus.
    mäklaren var toppen. Läs mer
  • Marie S skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Trovärdig och kunnig och lugn, svarade på mina frågor och var hjälpsam, min fastighetsmäklare heter Emma Widerberg. Jag fick mycket bra info och har nu köpt en HSB lägenhet i Västervik. Toppenbetyg ! Tack Emma! Läs mer
    2018-11-22 Emma W svarar Marie S
    Tusen tusen tack Marie för dem fina orden! Tack själv, det har varit ett härligt möte tillsammans med dig och oerhört roligt att ha fått vara med dig på den här resan! Jag önskar dig all lycka i framtiden och jag hoppas att du kommer trivas jätte bra i din fina lägenhet!

Ta hand om dig Marie och må så gott!

Bästa hälsningar
    Emma
  • ellinor T
    ellinor T skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag har inte befunnit mig på samma ort men med ett mycket gott samarbete via mail har vi löst detta briljant. Det känns som man har fått vara med under hela prosessen och väntat på att alla fått vara delaktiga. Läs mer
    2018-11-21 Anna J svarar ellinor T
    Hej Ellinor. Stort tack för ditt omdöme och vad roligt att du är nöjd. Det är ju fantastiskt nuförtiden med all teknik som gör att man kan befinna sig långt från varandra och ändå kunna lösa en försäljning på ett bra sätt. Ha det så gott!
  • Björn E skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Hej,
    Köpt fritidshus och blev väldigt väl mottagen/informerad om vad som gällde/förutsättningar, både vid visning och under själva kontrakts skrivningen. Läs mer
    2018-11-22 Emma W svarar Björn E
    Stort tack Björn för din feedback! Det gläder mig verkligen att läsa att er upplevelse, från första kontakten vid visningen fram till kontraktet, varit bra! Jag vill passa på att tacka dig för ett trevlig bemötande genom hela resan och ett stort grattis till det fantastiska huset! All lycka till er och stort lycka till med huset!

Varma hälsningar från Emma
    Emma W gillar detta
  • Bertil A skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Anders hjälpte oss genom processen med att köpa vår lilla röda stuga på landet. Det gjorde han på ett förtroendeingivande sätt. Läs mer
  • Tony C
    Tony C skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Grymt snabba och proffsiga hela vägen med försäljning av mitt fritidshus med ständiga status feedback av Douglas. Läs mer
  • Leif N skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    fritidsbostad
    väl bemött fick information om försäkring mm
    ungefär vad jag förväntat mig
    helt OK Läs mer
  • Steve G skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Har köpt en sommarstuga för permanent boende. Anders var trivligt ,kunnig. Det märktes att han är en erfaren mäklare. Kändes trygt! Läs mer
  • Caroline H skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag har köpt en fastighet. Jag har blivit väl bemött hela tiden, jag har fått all hjälp jag har behövt inför mitt hus köp. Mäklaren har levt upp till mina förväntningar mvh Caroline Läs mer
  • Linda J
    Linda J skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Professionell mäklare som gjorde vårat husköp till en fantastisk upplevelse Läs mer
  • Birger N skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Ung mäklare men redan kompetent. Vi köpte ett hus före visning. Sköttes bra av mäklaren. Snabb avtalsskrivning. Säljaren verkade också nöjd. Läs mer
  • Annica K skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Köpt bostadsrätt, vänligt och professionellt bemötande. kanon Läs mer
    2018-11-22 Emma W svarar Annica K
    Stort TACK Annika för de värmande orden, dem går rakt in i hjärtat! Det gläder mig mycket att höra att du haft en positiv upplevelse och att det har känts bra genom hela processen, för mig är det oerhört viktigt att du/ni som köpare känner precis så! Ännu en gång tack Annika och stort grattis till din superfina lägenhet. Ta hand om dig och må så gott!

Bästa hälsningar från Emma
  • Niklas V
    Niklas V skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Hej! Jag har fått Bästa tänkbara hjälp med att sälja våran villa och Anders har varit bäst på alla tänkbara sätt👍 Läs mer
  • Britt E skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Från att ha bett om råd på ett fritidshus med vissa skador och som verkade svårsålt till att få hjälp av mäklare Emma Widerström som gör allt hon kan för att få en bra försäljning till att idag ha sålt huset till ett pris vi aldrig kunde drömma om .Det är en mäklare av högsta klass!
    Ett myckey positivt och ödmjukt bemötande på en nivå som borde passa alla . Läs mer
  • Harriet B
    Harriet B skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag har sålt en 3 rums lägenhet i Västervik. Mäklaren var positiv empatisk påläst och allt har känts bra från allra första början. Jag kände direkt att han var en mäklare att lita på. Resultatet blev över
    förväntan, jag är mer än nöjd.

Jag kan verkligen rekommendera Svensk Fastighetsförmedling och kommer att berätta för alla mina vänner hur bra bemött jag blivit av min mäklare och även hans assistent och även dom andra jag mött på kontoret. Stor ELOGE till hela kontoret i Västervik. Läs mer
  • Kerstin E skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Vi har sålt vårt hyreshus och kontaktade Anna J eftersom vi hade goda erfarenheter från tidigare försäljningar Anna ombesörjt.
    Anna motsvarade våra förväntningar till fullo med sin branschkännedom och med goda råd.
    Rolf Junblad
    Kerstin Erlandsson Läs mer
    2018-10-01 Anna J svarar Kerstin E
    Hej Kerstin och Rolf. Vad trevligt att ni är nöjda med affären och stort TACK för era fina vitsord. Hoppas ni får en fin höst!
  • Joakim T skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Väldigt nöjd! Allt gick snabbt och smidigt och Läs mer
  • Tua S skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Fantastisk mäklare från start till mål!
    Försäljningen av fastigheten, tegelhus i Gamleby, kunde inte ha varit bättre!
    Underbart bemötande, professionell i sitt yrke, stor kompetens, ödmjuk och uppdaterade mig om allt, känner ett stort fortroende för denna mäklare, Jonas Gustavsson Svensk Fastighetsförmedling i Västervik. Läs mer
  • Helena A skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Har köpt ett hus tillsammans med min sambo. Jag tycker att mäklaren har skött sig bra! Väldigt trevlig och pratsam. Förklara bra när man hade frågor på något! Läs mer
  • Mats G skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Köp av Bostadsrätt.
    Köpet är inte slutfört ännu, men skall avslutas i månadsskiftet Sept/Okt.
    Jag är absolut nöjd med Mäklarkontakten än så länge och finner inte någon anledning till att, kontakterna skulle förändras framgent.
    An bemötande - snarast perfekt.
    An förväntningar - än så länge är de uppfyllda till fullo. Läs mer
  • Per Lennart A skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Douglas är hjälpsam, påläst, effektiv och tillmötesgående både vid köp av radhus samt försäljning av bostadsrätt.
    Helene o Per. Läs mer
  • Ingemar L skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Hade varit helt perfekt om det inte hade varit så svårt att få kontakt via mobil / telefon. Om detta hade varit bättre hade det blivit full pott. Läs mer
    2018-09-10 Emma W svarar Ingemar L
    Hej Ingemar, tack för din feedback! Det har varit jätte trevligt att få samarbeta med er och stort grattis till ert unika hus, jag hoppas ni kommer få många härliga minnen från detta vackra hus. Ibland lyckas man ringa om varandra och vissa dagar är vi väldigt uppbokade med möten och visningar, jag är jätte noga med återkoppling och har alltid hög tillgänglighet utanför kontorstid men trots detta kan man råka ut för att inte nå mig/oss direkt. Jag vill passa på att önska er en fortsatt fin höst och må så gott. All lycka till er! Varma hälsningar Emma
  • Birgitta S skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Köpt lägenhet.
    Tog sej tid att förklara turerna kring ett bostadsköp.
    Vi som ovana husköpare hade naturligtvis en del frågor som vi fick besvarade på ett bra sätt.
    En viktig affär,med för oss,stora belopp. Läs mer
  • Roger F
    Roger F skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Profisionell och samtidigt varm och glad, kan verkligen rekomendera henne. Läs mer
    2018-09-03 Emma W svarar Roger F
    Innerligt tack för dem väldigt fina orden! Det var fantastiskt kul att få vara med på resan i ert köp av fritidshus, och vilket underbart hus! Jag hoppas att ni kommer få fantastiska somrar och inte minst härliga minnen att bära med er. All lycka och glädje önskar jag er! Ni är alltid hjärtligt välkomna att höra av er till mig om jag på något sätt kan vara behjälplig! Varma hälsningar Emma
  • Viktor V
    Viktor V skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Varit jättebra bemött och haft superbra kontakt med min mäklare. Jonas har varit supertrevlig och professionell från början till slut så bättre mäklare tror jag inte man kan få! Läs mer
  • Katja V skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Lägenhet,
    Trevligt och professionell bemötande! Läs mer
    2018-09-03 Emma W svarar Katja V
    Tack Katja för din fina respons! Så roligt att lägenheten passade! Jag hoppas ni kommer trivas fint! Ta hand om er och ha en riktigt fin fortsättning av 2018. Allt gott! Bästa hälsningar Emma
    Emma W gillar detta
  • Henrik P skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Allt har fungerat kanon bra! Hel nöjd! Läs mer
  • Lisa L skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Detta var min första bostadsaffär och jag upplever mäklaren som mycket tillmötesgående och nogrann. Läs mer
  • Hans H
    Hans H skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Sålt s:ta gertruds väg
    Allting har fungerat på ett bra och smidigt sätt! Läs mer
  • Anette P skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Björklundsgatan 5E
    Jag blev trevligt bemött, snabb handläggning och mycket klar och tydlighet i vad som gäller och hur det kommer att gå till.
    Jag hade inga förväntningar och blev positivt överraskad 😊 Läs mer
    2018-09-03 Emma W svarar Anette P
    Så roligt att läsa din feedback! Det gläder mig mycket att du är nöjd och att känt dig trygg genom ditt bostadsköp! Ännu en gång, stort Grattis till din fina lägenhet och hoppas att du kommer att trivas fint. All lycka till dig! Ta hand om dig och må så gott! Bästa hälsningar Emma
    Emma W gillar detta
  • Anni S skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Engagerad mäklare som ger ett professionellt och trevligt intryck.
    Jag köpte en fastighet och blev väl omhändertagen för att känna mig trygg i mitt livs affär. Påläst och kunnig och man känner sig speciell en mäklare jag kan rekommendera . Läs mer
    2018-09-03 Emma W svarar Anni S
    Stort TACK Anni för dem varma orden! Det var en ren glädje att få hjälpa dig och finnas tillhands för dig vid ditt bostadsköp. Jag hoppas ni kommer att trivas bra i ert fantastiska hus. All lycka och glädje till er. Tveka inte att höra av dig om jag kan vara behjälplig på något sätt i framtiden. Allt gott och må bäst! Bästa hälsningar Emma
    Emma W gillar detta
  • Yngve O skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Sålde min fars lägenhet och hade tidigare haft kontakt med Anders Gustavsson, för mig var det en självklarhet att anlita Anders eftersom han är lätt att ha att göra med, mycket professionell och förklarar så att det är lätt att hänga med och förstå. Anders har på alla sätt levt upp till mina förväntningar och gjort denna lägenhetsförsäljning både snabbt och enkelt.
    Om det skulle bli aktuellt att anlita en mäklare igen skulle jag utan att tveka anlita Anders Gustavsson.
    Bara positivt att säga om Svensk Fastighetsförmedling och Anders Gustavsson

Hälsningar
    Rolf Ohlzon
    Västervik Läs mer
  • Sara O skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Var till hjälp för oss med att besvara de frågor vi hade kring det som var nytt för oss. Läs mer
    2018-08-06 Anna J svarar Sara O
    Hej Sara och Mattias.
    Vad trevlig att höra att ni är nöjda med affären och för era fina omdömen. Dyker det upp fler frågor så är ni hjärtligt välkomna att höra av er.
  • Sven-Åke B skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Vi har sålt vår sommarstuga på en ö i skärgården i Västerviks kommun. Vi tog kontakt med mäklaren för att vi sett att han tidigare sålt liknande objekt och tänkte att det är en bra förutsättning. Mäklaren kom och tittade på huset och satte ett pris som motsvarade ett marknadspris vilket visade sig då huset såldes obetydligt under utgångspriset. Marknadsföringen var proffsig med fina bilder och annonser både i tidningen och via Hemnet. Visningen var också väl genomförd.Efter det att köparen bestämt sig blev det en snabb skrivning av kontraktet. Genom hela försäljningsprocessen var mäklaren mycket delaktig och engagerad och motsvarade mina förväntningar. Läs mer
  • Elias S skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Douglas S sålde min lägenhet och jag är väldigt nöjd med Douglas arbete, han förklarade varje steg på vägen, informerat om alla detaljer och varit lätt att få kontakt på, jag kommer defenitivt använda mig av Douglas nästa gång också! Läs mer
  • Annelie B skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Douglas är påläst, kunnig, effektiv och tillmötesgående. Mycket nöjd med hanteringen vid köpet av min bostadsrätt. Läs mer
  • Ursula L skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Effektiv och bra kommunikation.
    Informativ och pedagogisk.
    Bra genomförd fastighetsaffär.
    Enbart positiva. Har redan rekommenderat en god vän att kontakta Svensk Fastighetsförmedling/Douglas. Läs mer
  • Hanna R skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Bästa mäklaren i stan, vi är otrolig nöjda, professionell och personlig. Vi har köpt en fastighet och vi har sålt en fastighet och allt har gått över förväntan. Jag kan varmt rekommendera Anna Jeansson och Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
    2018-08-06 Anna J svarar Hanna R
    Hej Hanna,
    Stort tack för ditt fina omdöme, det är så kul att ni är nöjda. Hoppas ni har hämtat er efter alla flyttbestyr i helgen. Ses till slutet av veckan. Nytt lås till kärran är fixat. Tur att ni hann använda det klart. Ha det så gott!
  • Kjell-Erik S skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Fritidshus.
    Trevligt professionellt bemötande blandat med personlig touch.

Mäklaren var "lagom på" ...kort sagt det kändes bra. M hade en god förmåga att lyssna och svarade initierat och bra på de frågor vi ställde.

Total upplevelse - mkt positiv! Vi slog till! Läs mer
  • Emil L skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    En lätt och enkel affär. Inga konstigheter. Läs mer
  • Lars S skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Vi tyckte mäklaren skötte sitt uppdrag alldeles utmärkt. Vi kände fullt förtroende för honom!
    Vi köpte en fin våning mitt i stan, fick komma flera ggr,! Läs mer
  • Magnus H skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag har sålt en bostadsrätt.
    Anders är mkt proffisionell i sitt bemötande och förklarar hela prosessen tydligt och pedagogiskt.
    Jag kände mig trygg hela vägen från första kontakt till avslutad affär.
    Tack Anders Läs mer
  • Elisabeth S skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag har sålt Trillinvägen 9 i Loftahammar.

Benötandet har från början och under samarbetet varit proffsigt, sakligt och förtroendegivande.

Förväntningarna har överträffats.

Ett tipps just när det gäller Loftahammar eller den destination som ni säljer borde ha bilder på omgivningarna för att skapa en känsla runt huset. Då menar jag h tex en hamn om det finns någon bra restaurang, skolor, golfbana osv.

Fotografen var riktigt bra och lätt att jobba med.
    Om jag säljer någon mer fastighet runt Västervikstrakten kommer Jonas vara den första jag ringer.

Tack snälla

Elisabeth Schmidt Läs mer
  • Marie Å skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Fått all hjälp med krångliga papper av mäklaren. Hjälpt mig att få bästa priset för min villa. Bra kontakt Läs mer
    2018-07-09 Douglas S svarar Marie Å
    Tack för att jag fick hjälpa Er för den andra gången med försäljning utav en bostad och att ni känner att det har blivit så lyckat även denna gång. Ha en toppen sommar, med vänlig hälsning Douglas.
    Marie Å gillar detta
  • Irena K skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    en trevlig och mycket effektivt och proffsig mäklare Läs mer
    2018-08-06 Anna J svarar Irena K
    Hej Irena och Martin,
    Vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete. Tack så mycket för ert fina omdöme, det gläder mig. Allt gott så länge, vi ses och hörs lite längre fram i höst!
  • David E skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag har använt Anders vid 2 försäljningar innan därför var det ett själv klart val vid en 3:e, han har alltid leverat på hög nivå och han är oerhört professionell som mäklare, vill man ha en mäklar man kan lita på att ett bra jobb blir gjort så är Anders mer än kompetent för uppdraget. Läs mer
  • Terese A skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Har sålt vårt torp i Odensvi. Trevligt bemötande men alltför långsam i kontakten. En stor del av kontakten med mäklaren har skett på vårt initiativ, efter visningarna och under budgivningen. Vår upplevelse är att mäklaren var upptagen med andra affärer och att vår försäljning hade kunnat gå snabbare och kanske även gått för ett högre pris vid en snabbare kontakt från mäklarens sida. Med tanke på priset och i jämförelse med tidigare upplevelser av mäklarkontakter hade vi förväntat oss mer initiativ och driv från mäklaren. Läs mer

Karl-Erik Månssons Torg 1 E, 594 31 Gamleby