Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

• BadgeEightYears
1 033
Call 031-69 06 90 Share

About company

Vi har köpare till din bostad! Varmt välkommen till oss om du vill göra en trygg och smidig bostadsaffär. Vi är kunniga och erfarna mäklare som ligger i topp när det gäller kundnöjdhet. Det är vi mycket stolta över. Vi är även stolta över att få arbeta för Sveriges starkaste varumärke inom mäkleri - Svensk Fastighetsförmedling...

1033 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

Pia L
Sold a house with Hanna Zackariasson a part of Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
Västra Frölunda

Hanna rekommenderas varmt. Engagerad på alla sätt. Börje är väldigt nöjd. Betyget Excellent är helt fel i sådan här undersökning, vem kan ens vara excellent?

Emmy P
Bought a house with Ulrika Bernhardsson a part of Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
Hovås

Tydlig, professionell och trevlig!

Egon D
Sold a house with Ulrika Bernhardsson a part of Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
Hovås

Ulrika Bernadsson löste vår försäljning på ett snabbt och proffisionellt sätt .Från stailing till fotografering Det var också bra med Anticimex noggranna besiktning .

Svar från Ulrika Bernhardsson

Tack Egon och Mona för fina omdömet.

Christian S
Sold an apartment with Nora Carlsson a part of Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
Högsbo

Nora var professionell, kunnig och engagerad. Genom hela försäljningsprocessen gav mäklaren oss information och vägledning, vilket kändes tryggt. Rekommenderar starkt Nora till alla som vill ha en smidig försäljning av sin bostad.

Tobias Carl Bertil J
Sold an apartment with Victor Helgesson a part of Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
Ruddalen

Victor är en exemplarisk mäklare som är noggrann, påläst och ett professionellt bemötande i kombination med personlig trygghet. Det är andra gången jag säljer en bostadsrätt med hjälp av Victor och är lika nöjd denna gång som första försäljningen.

Birgitta O
Sold a house with Sophie Diener a part of Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
Hagen

Jag är mycket nöjd med Sophies bemötande när vi först fick kontakt. Hon är mycket trevlig och jag fick ett förtroende med en gång när vi träffades. Hon var också ett ba stöd när vi hade inspektion av bostaden. Budgivningen gick väldigt smidigt och jag är mer än nöjd med slutpriset. Önskar Sophie all välgång i framtiden. Med vänlig hälsning Birgitta Odqvist

Anna B
Bought a house with Lena Svensson a part of Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
Fiskebäck

Snabb, kunnig och hjälpte oss så vi fick igenom de önskemål vi hade.

Svar från Lena Svensson

Tack Anna för fint omdöme och roligt att få hjälpa till med erat nya husköp//Lena

Barbro M
Ruddalen

Snabb, effektiv, seriös, tillitsfull och lagom trevlig, professionell helt enkelt! Barbro Mellgren

Nils A
Högsbo

Bemött på ett bra sätt och flexibel gentemot oss som säljare!

Anders W
Sold a plot with Hanna Zackariasson a part of Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
Näset

Kunnig, effektiv och pålitlig. Toppbetyg från mig.

Pia L
Bought an apartment with Nora Carlsson a part of Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
Tångudden

Bra och duktig mäklare, inger förtroende, trevlig och sympatisk.

Andreas K
Påvelund

Smidigt och proffsigt jobb av Nora under hela försäljningsprocessen. Kan varmt rekommenderas!

Patrik M
Grimmered

Min erfarenhet har varit bra och jag vill inte skriva några ytterligare tecken

Per-Eirik A
Grimmered

Ulrika är både professionell, trevlig och vill det bästa för dig som uppdragsgivare. Har bara goda ord för att beskriva Ulrika både som person och mäklare och kan varmt rekommendera henne för alla som ska sälja sin bostad.

Svar från Ulrika Bernhardsson

Tack så jättemycket. Är både trevligt och enkelt att jobba med er. Kommunikation och inlyssning av varandra har gett ett bra samarbete och kul varje gång att träffa er.

Carl-Johan R
Bought a house with Hanna Zackariasson a part of Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
Påvelund

Hanna är väldigt lyhörd och lösningsorienterad. Hon är insatt och påläst på detaljnivå, vilket gör att man känner sig väldigt trygg med henne som mäklare.

Håkan B
Askim

Mycket trevlig och kunnig och hjäpte oss på ett mycket bra sätt.

John Charles Owen G
Påvelund

Hanna är en mycket trevlig ung kvinna och skicklig förhandlare. Som säljare känner man sig mycket trygg i hennes händer. Hon ger goda råd och stöd när man börjar känna sig osäker. Kort sagt en toppen tjej!

Cecilia B
Askim

Nora Carlsson är väldigt trevlig och lätt att samarbeta med så vi är mycket nöjda med hennes arbetsinsats. Hon har varit lyhörd för våra önskemål och resultatet blev över förväntan.

Egon D
Askim

Trevlig och korrekt. Var väldigt tillmötesgående . Vi fick all info på ett förtroendevis sätt . Alla kontakter perfekt besvarade . Nora lycka i fortsättningen. Grattis inför morgondagen .Din dag . Mona o Egon

Kent C
Järnbrott

Bara bra, han var en av dom snabbaste att återkomma vid tex uppringning

Axel L
Bought an apartment with Victor Helgesson a part of Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
Ruddalen

Proffsig och trevlig. 5+ rakt igenom.

Dennis A
Sold an apartment with Emma Halvarsson a part of Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
Ruddalen

en mycket trevlig och lugn mäklare som återkom med löpande info.vi kan varmt rekommendera emma halvarsson som mäklare.

Peter S
Järnbrott

Trevlig och lätt att prata med.

Julia E
Hult

Jag har både sålt och köpt bostad med Hanna som mäklare och det har varit ett väldigt bra val eftersom hon har tagit allt från A till B på ett vis som känts både proffsigt och genuint. Hanna har varit lyhörd för våra förväntningar och förhoppningar samtidigt som hon varit tydlig och guidat oss i vad som varit realistiskt möjligt. För att kunna ta bra beslut har vi haft många frågor och Hanna har alltid återkopplat både snabbt och pedagogiskt. Att Hanna är mycket kunnig och engagerad är tydligt för oss så att rekommendera henne till andra gör vi utan tvekan.

Diana K
Järnbrott

Kunnig, korrekt och professionell mäklare! Fantastik kommunikation och snabb återkoppling hela vägen- från att vi anmälde oss till visningen tills vi skrev på avtalet! Varmt rekommenderar Nora!

Nina B
Asperö

Ulrika är trygg och kunnig i sitt yrke och man får dom råd och hjälp man behöver ! Återkopplar bra med oss under försäljning och kommer med idéer Vi är super nöjda!!

Svar från Ulrika Bernhardsson

Tack Nina för ditt fina omdöme. Ni har varit lätta och behagliga att jobba med inga problem och lyssnat bra på råd och idéer. Stor tillgänglighet för att låta alla som vill titta på huset få möjlighet till det.

Emelie V
Bought an apartment with Emma Halvarsson a part of Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
Järnbrott

Kan varmt rekommendera Emma. Trevlig, tillmötesgående och hjälpte oss tryggt igenom vårt bostadsköp.

Axel J
Järnbrott

Ledde oss tryggt genom affären och fanns alltid tillgänglig. Rekommenderas.

Jessica S
Högsbo

Nora var kunnig och väldigt informativ genom hela processen. Hon var snabb att svara på frågor närsomhelst och vi kände aldrig att hon forcerade fram något utan hon kändes trygg genom hela processen. Rekommenderas varmt!

Hedvig M
Påvelund

Tillgänglig redan innan visning och genom hela affären.

Svar från Ulrika Bernhardsson

Tack så jättemycket Hedvig för fint omdöme.

Annelie S
Ruddalen

Hej en mycket trevlig och lyssnande mäklare som också ger ett seriöst intryck i sin yreksroll

Karin W
Järnbrott

Emma är: Ärlig Inlyssnande Tydlig Hjälpsam Håller uppdaterande kontakt Ödmjuk personlighet Ostressad

Emil H
Påvelund

Alltid bra och professionellt bemötande, tydliga svar på alla frågor och man kände sig stöttad hela vägen i köpet av vårt drömhus.

Svar från Ulrika Bernhardsson

Tack Emil för fint omdöme så kul att få förmedla detta fina hus till er. Trevligt och enkelt att jobba med er. Ni har verkligen köpt ett drömhus och jag är säker på att ni kommer att stormtrivas där.

Hanna A
Påvelund

Väldigt trevligt och bra bemötande!

Svar från Lena Svensson

Tack Hanna för dina fina ord. Allt gott!

Sead C
Åkered

Trevlig, trovärdig och lyhörd.

Svar från Ulrika Bernhardsson

Tack Sead för fint omdöme. Ni kommer att trivas mycket bra i ert nya fina hus.

Claes N
Påvelund

Viktor är engagerad och återkopplar, verkade gå hem hos köparen.

Julia E
Högsbo

Lätt att nå, trevligt sätt. Känner väl till området. Bra info om köpeprocessen

Patrick Axel J

Bra bemötande Budgivning tog lång tid Själva köpet väldigt smidigt

Lennart S
Hagen

Nora gav ett gott intryck från första stund och förstod vad som var viktigt att marknadsföra just för vår lägenhet. Bilderna och texten i annonsen blev superbra. Vi ger henne våra bästa rekommendationer!

Alzheimerfonden L
Ruddalen

Seriös och trevlig kille, håller vad han lovar.

Matteus A
Önnered

Inga problem 👍🏻 Affären gick smidigt och enkelt och lätt att få kontakt med

Svar från Ulrika Bernhardsson

Tack Matteus, skön, lättsam och trevlig kontakt med er!

Peter F
Hagen

Jag upplever Nora som kunnig, trevlig, tillgänglig. Mycket kompetent mäklare som är lätt att samarbeta med.

Therese B
Wrote about Ulrika Bernhardsson a part of Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

Ulrika är mycket trevlig, kunnig och lyhörd! Hon har alltid varit lättillgänglig och haft svar på våra frågor. Lyssnade på mig som anhörig till säljare och har verkligen varit en trygghet under hela processen!

Offensive content
Choose a reason:
Svar från Ulrika Bernhardsson

Tack Therese för ditt fina omdöme! Har varit så "lätt" och trevligt att jobba med er!

Klas R
Hult

Trevlig och proffesionellt bemötande vid både sälj- och köpprocess. Genuin och ärlig mäklare som är kontaktbar och svarar på de många frågorna som vi ställde.

Magnus P
Kaverös

Victor agerade professionellt under hela processen. Trevlig och tillgänglig. Svarade snabbt men ändå utförligt på frågor.

Mari S
Kaverös

Vi har fått otroligt bra hjälp av Victor! Han är supertrevlig, proffsig, lättillgänglig och har varit ett bra stöd och bollplank från start till försäljning! Kan varmt rekommendera!

Inger A
Hult

Hanna hade några intressenter redan vilket framgick av det blad som jag hittade i vår brevlåda. Vi ville undvika budgivning så när Hanna var på besök så dök en presumptiv köpare upp efter OK från oss och dom föll oss på läppen. Och när dom sedan kom med ett anständigt bud så bestämde vi oss. Hanna är drivande, var välförberedd med köparkandidater. Att Hanna är trevlig och hjälpsam som person gjorde det hela ganska enkelt för oss.

Lan L
Högsbo

Emma har visat ett stort engagemang och ansvar för det uppdrag hon fått. Genom att alltid vara tillgänglig har all kommunikation med henne gått smidigt till. Hon är noggrann, tydlig, kunnig, men också trevlig i sitt bemötande. Vi uppskattar Emmas arbete högt och ger 5 stjärnor för hennes arbete.

Thien T
Högsbo

Väldigt duktig, kunnig och grym talare. Rolig också!

Birgitta S
Hagen

Kunnig, serviceinriktad. Snabb på att svara på frågor och ordnade extra visning snabbt!