Alla kategorier Mäklare Halland Halmstad Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

Skolgatan 2, 302 32 Halmstad — Visa karta

Svensk Fastighetsförmedling är Sveriges äldsta mäklarkedja. Vi grundades 1937. Idag är vi 1200 mäklare på över 200 orter runt om i Sverige. I Halmstad har vi funnits sedan tidigt 80-tal och vi är idag 11 medarbetare.

Vi förmedlar, villor, fritidshus, tomter, gårdar, skog och bostadsrätter. Vi jobbar dessutom med nyproduktion och kommersiella fastigheter.

Vi brinner för att göra bra affärer med våra köpare och säljare och för att överträffa deras förväntningar. Gå gärna in här på Reco.se och berätta vad du tycker.
Mån-Tor: 08:30-17:00
Fre: 08:30-16:30
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 198 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

• 2019-07-06

Torbjörn M skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Pålitlig, genuin och trygg. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-07-06

Viktor Carl-Johan J skrev om Anders Nilsson Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Anders Nilsson Wall är professionell, trevlig och ödmjuk. Kändes bra från första möte till sista. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-07-02

Tobias P skrev om Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    snabb återkoppling, bra service Läs mer
    2019-07-03 Pugh R svarar Tobias P
    Hej Tobias! Tack för din återkoppling. Hoppas ni får en härlig sommar i huset!
  • 2019-06-30

Kjell M skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Jag rekommenderar Karin Isaksson för effektiv kommunikation och beskrivning av min bostadsrätt dessutom lättsamt och trevligt bemötande MVH Kjell Malmberg Läs mer
  • 2019-06-29

Brita N skrev om Anders Nilsson Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Sålt sommarstuga. Nöjd med mäklaren, som uppträtt professionellt. Läs mer
  • 2019-06-28

Dick J skrev om Anders Nilsson Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Vi har köpt ett fritidshus .
    Vi blev positivt bemött av mäklaren så vi har bara en gott betyg att ge av hela affären
    Dick o Annika Johansson Läs mer
  • 2019-06-28

Annika A skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Sålt bostad ! Fantastiskt bemötande av en mycket proffsig mäklare.Han kändes lugn och pålitlig . Han upplevdes ärlig.seriös fanns alltid tillgänglig när jag behövde fråga något .Han var verkligen toppen !! Läs mer
    2019-06-28 Henrik H svarar Annika A
    Tack själv Annika för en trevlig kontakt och att du uppskatt mitt arbetsätt. Vi hörs framöver Mvh Henrik Hansson Svenskfast
  • 2019-06-25

Peter N skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Mycket bra status uppdatering till oss som säljare.
    Bra känsla vid kontakt och bra utfört uppdrag. Läs mer
    2019-06-26 Karin Isaksson svarar Peter N
    Stort tack för ett jättefint omdöme! Skön sommar tills vi ses! kram Karin
  • Tatiana O

2019-06-25

Tatiana O skrev om Mikael Niwenros en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Jag har sålt min bostad i Båstad. Vi var väl bemötta och mäklaren jobbade snabbt och säkert och beskrivningen var väl skött med hjälp av inredningsdesigner och fotograf. Mina förväntningar var att jag skulle fått mer betalt, men jag är likväl nöjd Läs mer
    2019-06-25 Mikael N svarar Tatiana O
    Tack för ditt fina omdöme Tatiana ! Kul att du är nöjd,trots att vi inte nådde hela vägen fram denna gången.
  • 2019-06-24

Micke G skrev om Anders Nilsson Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Högsta betyg för trevlig och grundlig visning och god kontakt samt smidig budgivningsprocess. Full pott! Läs mer
  • 2019-06-14

Kent B skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Sålt en sommarstuga

Blev bra bemött

Hade höga förväntningar som vår mäklare Karin klart levde upp till.

Eftersom vi bor långt ifrån stugan som skulle säljas var vi tvungen att känna förtroende för vår mäklare att vi kunde lite på det som skulle göras. På det sättet är vi väldigt nöjda på det sättet som hela processen har genomförts.

Kan klart rekomendera vår mäklare Karin om ni ska sälja ett objekt. Läs mer
    2019-06-17 Karin I svarar Kent B
    Stort tack för rekommendationen och förtroendet!! Önskar er en riktigt härlig sommar! Kram Karin
  • 2019-06-02

Tilda P skrev om Anders Nilsson Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Har köpt ett äldre hus.
    Mäklaren var väldigt professionell redan på visningen och bemötte oss väldigt bra och fick oss att känna oss trygga under hela budgivningen och speciellt när vi skulle skriva kontraktet då det var första gången. Läs mer
  • 2019-06-02

Jörgen N skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Jag sålde min villa och kan varmt rekommendera Karin som mäklare. Mycket bra och hjälpsamt bemötande! Läs mer
    2019-06-03 Karin Isaksson svarar Jörgen N
    Ett strålande samarbete! Stort tack Jörgen!!! Kram Karin
  • 2019-05-28

Christer L skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    En mäklare som verkligen kan sitt jobb. Man känner att man kan sitta lugnt i båten. Tar sig tid o redogör för sina egna planer gällande försäljningen o förtydligar för oss som ska sälja huset hur allt fungerar. Helt enkelt topp. En mäklare jag helt klart rekommenderar till kollegor. Läs mer
    2019-05-29 Karin Isaksson svarar Christer L
    Ditt omdöme betyder väldigt mycket för mig, Stort tack Christer! Kram Karin
  • Killian G

2019-05-24

Killian G skrev om Anders Nilsson Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Klockren mäklare. Hårt arbetande och vi hade bra kontakt under hela resa. Rekommenderas! Läs mer
  • Per F

2019-05-19

Per F skrev om Mikael Niwenros en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Sålde en villa efter att ha levt i den i 20 år. Fick genast förtroende pga det lugn och sakliga förklaringar jag fick på alla mina funderingar och frågor. Kändes som någon som lyssnade och förverkligade våra önskningar. Kunnig och lagom mycket säljare. Kunde inte varit bättre. Läs mer
    2019-05-19 Mikael N svarar Per F
    Stort tack Per för ditt fina omdöme! Kul att få hjälpa er på vägen till nya utmaningar!
  • 2019-04-28

Jan A skrev om Anders Nilsson Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Vi köpte en villa med hjälp av Anders. Vi fick jättebra bemötande, väldig professionel och hjälpsam mäklare, hela processen gick smidigt och snabbt och vi är mer än nöjda med resultatet. Skulle starkt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling! Läs mer
  • Damir B

2019-03-25

Damir B skrev om Jörgen Ivarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    En trevlig och korrekt mäklare som lägger mycket tid och möda på att säljaren får bästa möjliga resultat. Ringer ofta för att säkerställa med säljaren så det inte blir fel. Högsta betyg för Jörgen för hans engagemang i affären.😊 Läs mer
  • Tishco D

2019-03-23

Tishco D skrev om Jörgen Ivarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Hej för svensk fastighetsförmedling och jorgen Ivarsson mycket mycket trevlig säljare o känns väldigt säkert o trevlig man gjort affär med honom första gångar träffade honom utan för huset som jag köpt nu första presentation känns man kände honom länge väldigt trevlig o snäll jag o min familj tackar honom för allt hjälp Läs mer
  • 2019-03-20

Kristian A skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Tryggt intryck vilket kändes bra vid ett så viktigt köp som hus. Läs mer
    2019-03-20 Henrik H svarar Kristian A
    Känns bra att du uppskattar mitt arbetssätt Kristian. Tack för att du har tagit dig tid att svara och Stort GRATTIS till din fina bostad. // Henrik
  • Anna J

2019-03-19

Anna J skrev om Jörgen Ivarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Jörgen har sålt vårt hus på Gustavsfält.
    Vi har fått mycket trevligt bemötande och haft bra kontakt med uppdateringar hele vägen från start till slut med försäljningen. Läs mer
  • 2019-03-18

Maria Elisabeth L skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    vi har sålt en villa. Fått mycket bra och personligt bemötande av mäklaren. Vi har som par separerat och det är då mycket känslor inblandade vid en husaffär. Tycker att mäklaren haft mycket stor förståelse för vår privata situation och hanterat den mycket respektfullt. Vi är överlag mycket nöjda med mäklaren. Det gick smidigt och bra och han bemötte alla frågor bra. Läs mer
    2019-03-20 Henrik H svarar Maria Elisabeth L
    Stort tack själva och förtroendet att hjälpa er med försäljningen! Vi hörs framöver // Bästa hälsningar Henrik
  • 2019-03-13

Ferida H skrev om Linnéa Niwenros en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Linnéa är en mycket bra mäklare, professionellt bemötande hela affären igenom vilket resulterade i en smidig affär när vi sålde vår bostadsrätt. Läs mer
  • 2019-02-15

Niki G skrev om Mikael Niwenros en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Sålt Lägenhet (2 rok) centralt.
    Proffesionellt bemötande under hela processen & upplevelsen är att Mikael har stor erfarenhet & bred kunskap.
    Samtidigt köpt en tomt av Mikael med samma positiva intryck - så vi har stått på båda sidor av bordet. Läs mer
    2019-02-15 Mikael N svarar Niki G
    Hej, Stort tack för de fina orden och ett trevligt dialog hela vägen. Vi ses igen !
  • Sophie V

2019-02-03

Sophie V skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Vi sålde precis en villa med hjälp av Karin (har köpt och sålt med hennes hjälp innan med) och vi är så nöjda! Hon är duktig, professionell, hjälpsam, lyhörd, kunnig, trygg och lättsam! Kan varmt rekommendera henne vid försäljning av bostad! Läs mer
    2019-02-04 Karin I svarar Sophie V
    Jag är så glad att jag fick förtroendet än en gång. STORT TACK! Kram Karin
  • 2019-01-30

Elisabeth A skrev om Anders Nilsson Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Bra bemötande. Försäljningen överträffade förväntningarna. Läs mer
  • Janne O

2019-01-30

Janne O skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Hejsan!
    Fick väldigt bra service.
    Henrik gjorde det mycket bra och enkelt för mig som säljare.
    Han skapade ett mycket gott intryck och förtroende.
    Så himla nöjd.
    Kunde inte fått någon bättre.
    /Janne😃😃😃😃😃 Läs mer
    2019-01-30 Henrik H svarar Janne O
    Härligt att höra att du nöjd och tack för ett bra lagarbete Janne // Henrik Hansson Svensk Fastighetsförmedling
  • Curt C

2019-01-21

Curt C skrev om Anders Nilsson Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Försäljning av villa.

Mäklaren bemötte oss vänligt och värdigt.

Vi förväntade oss ett pris, som kom att kraftigt överskridas.

Kontakten med fastighetsmäklare Anders Nilsson Wall har varit behaglig, informerande och ofta fylld av humor. Vill gärna rekommendera honom. Läs mer
  • 2018-12-29

Ulla E skrev om Mikael Niwenros en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Hjälp med att sälja en bostadsrätt. Fick mycket bra bemötande, rimlig värdering av lägenheten, hjälp med mycket bra styling och annat jag behövde. Allt har flutit på precis enligt planerna och enligt mina önskemål. Snabbt resultat. Mycket nöjd. Läs mer
  • 2018-12-04

Pontus P skrev om Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Jag och min Flickvän köpte en bostadsrätt.
    Trevligt bemötande, fick svar på alla våra frågor.
    Väldigt tydlig och professionell när vi skrev på köpehandlingarna.
    Ett väl fungerande samarbete helt enkelt. Läs mer
  • Daniel I

2018-12-02

Daniel I skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Hej,jag köpte själv det aktuella huset för 11 år sedan och har aldrig mött en bättre och ärligare mäklare än Henrik.
    Han har alltid sett till allas bästa och varit väldigt duktig vid visningar och annat Läs mer
    2018-12-03 Henrik H svarar Daniel I
    Vilket härligt omdöme :) Stort TACK Daniel för att du uppskattar mitt arbetssätt. // Henrik
  • Karl I

2018-11-30

Karl I skrev om Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Jag har haft en jättebra mäklarupplevelse med Pugh. Han var snabb med information och diskuterade gärna igenom allting när det behövdes. Genom processen så var vi alla nöjda så 5 av 5! Läs mer
    2018-11-30 Pugh R svarar Karl I
    Hej Karl!
    Tack för fint omdöme! Du får 5 av 5 av mig som köpare : )
  • 2018-11-28

Yvonne E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    En mäklare som gör det lilla extra med ett leende och förstår vikten i att hålla säljaren informerad. Kanonjobb Läs mer
  • Magnus B

2018-11-26

Magnus B skrev om Mikael Niwenros en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Köpt hus och sålt bostadsrätt via svensk fast Halmstad, mycket trevligt och professionellt bemötande, bra upplägg på annons och visning, kändes tryggt vid kontraktskrivning. Mycket nöjd. Läs mer
    2018-11-26 Mikael N svarar Magnus B
    Stort tack för ditt fina omdöme! Vi ses ju framöver några gånger?
  • Malin A

2018-11-22

Malin A skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Jag har haft tur och köpa en bostadsrättslgh med 2 rok, på 66m2.
    Min fastighetsmäklare var Karin Isaksson, hon bemötte mig väldigt bra genom att personligen ringa upp mig innan visning, detta för att kolla om fortsatt intresse fanns kvar för lgh. Men även också att tiden stämde inför visningen som jag bokat på nätet. På visningen bemötte hon mig bra, hälsade mig välkommen och gav mig broschyrer med bilder på lgh, objektsbeskrivning, juridisk info och bostadsvärdet. Sedan så berättade hon personligen om lgh och svarade på de frågor hon kunde. De frågor hon inte kunde svara på under visningen, kollade hon upp personligen och återkom med svaret på till mig. Jag hade inga förväntningar på visningen, detta pga. att detta var min första visning någonsin! Tyvärr så stämde inte riktigt planritningen med verkligheten men stod klart och tydligt att avvikelse kunde förekomma vilket var ett stort plus. Vid budgivning så ringde hon personligen upp flera ggr under dagen/ dagarna för att meddela bl.a när säljaren behövde bli av med lgh och ungefär när budgivningen kunde sluta men att avvikelser kunde förekomma. Karin Isaksson var en bra fastighetsmäklare som jag varit väldigt trygg med, från början till avslut av lgh köpet. Läs mer
    2018-11-23 Karin Isaksson svarar Malin A
    Känns jättebra att du uppskattar mitt arbetssätt Malin. Stort TACK för att du har tagit dig tid att svara och Stort GRATTIS till din fina bostad! Kram Karin
  • 2018-11-21

Inga L skrev om Jörgen Ivarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Jörgen Ivarsson får det högsta betyget av mig, en mycket nöjd kund. Kommer att föreslå till mina vänner, som vill sälja sitt hus, att Jörgen är trevlig, duktig och absolut den bäste mäklare de kan få.
    Med vänliga hälsningar från
    Inga Lindén
    Getinge Läs mer
  • 2018-11-15

Bengt J skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    En bostadsrätt med en bra layout
    Enligt mig med bra förvaring.
    Jag den kommer att passa mig.
    Både mäklaren och säljarna var trevliga och det funkade perfekt.
    Sedan får vi se när jag flyttat in
    Tror det blir bra. Läs mer
    2018-11-16 Henrik H svarar Bengt J
    Tack Bengt! Övertygad att du kommer trivas. Vi hörs framöver Mvh // Henrik Hansson
  • Birgitta P

2018-11-10

Birgitta P skrev om Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Sålt objekt 3 rumslägenhet på Nissastrand.
    Pugh gav ett mycket positivt intryck redan vid första mötet. Han har på ett proffsigt sätt gett oss löpande information under hela försäljningen.
    Alla förväntningar vi hade har han uppfyllt. Läs mer
    2018-11-11 Pugh R svarar Birgitta P
    Tack Birgitta! Det var ett sant nöje att hjälpa er. Lycka till med nya boendet. Hls Pugh
  • 2018-11-05

Theodor M skrev om Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Mycket kunnig och informativ med trevligt bemötande, riktigt nöjd med det smidiga bostadsköpet Läs mer
    2018-11-05 Pugh R svarar Theodor M
    Tack Theodor för det fina omdömet! Vi ses på tillträdet :)
  • 2018-10-25

Henrik W skrev om Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Sålt en bostadsrätt. Mkt stolpe ut men alltid bra återkoppling samt bra bemötande. Kan rekomendera Pugh. Läs mer
    2018-10-25 Pugh R svarar Henrik W
    Tack för ditt omdöme Henrik!
    Skönt att gå i land efter många försök :)
    Vi ses!
  • Ulf E

2018-10-20

Ulf E skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Vi har sålt våran bostadsrätt. vi hade ingen tidigare erfarenhet av köp/sälj, så förväntningarna på våran mäklare var stor. alla förväntningar uppfylldes med råge, utan våran proffsiga mäklare så hade vi kanske tvekat.
    Att anlita Svensk Fastighetsförmedling var ett självklart val. Läs mer
    2018-10-22 Karin Isaksson svarar Ulf E
    Jag är så glad att jag har fått hjälpa till och så glad för ert nya fina hem. Stort Grattis och stort Tack! Kram Karin
  • 2018-10-15

Magnus C skrev om Jörgen Ivarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Kunnig,trevlig, o noggrann en bra mäklare Läs mer
  • 2018-10-09

Maria L skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Saklig information om villan vi köpte. Affären har gått smidigt. Trevlig och kunnig mäklare. Läs mer
    2018-10-10 Henrik H svarar Maria L
    Hej Maria! Härligt att ni känner er trygga med affären och att ni har erhållit bra information - Varudeklarerade hus ger också en trygghet för alla parter. Vi hörs framöver // Henrik
  • Mikael B

2018-10-08

Mikael B skrev om Jörgen Ivarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Sålt villa med hjälp av Jörgen Ivarsson på Svensk fastighetsförmedling i Halmstad. Fick ett väldigt bra första intryck av Jörgen som sedan visade sig vara helt rätt. Bra bemötande och kunnig i sitt agerande. Trevlig, ärlig och enkel i sitt agerande. Engagerad och lätt att få tag på samtidigt som man fick info konstant om vad som hände i försäljningen. Våra förväntningar infriades till fullo. Sammanfattat så kan vi inte vara mer nöjda med vårt val av mäklare. Läs mer
    2018-10-08 Jörgen I svarar Mikael B
    Tusen tack för de fina orden Mikael!
    Det var en ära att hjälpa till med er försäljning och lycka till med ert nya boende i Holm.

• Ulf E

2018-10-07

Ulf E skrev om Jörgen Ivarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Köp av villa
    Mycket proffsigt redan vid första kontakten,våra förväntningar var stora då vi var gröna på att köpa hus,och dem uppfylldes med råge.
    Kände oss trygga i vårat hus köp. Läs mer
    2018-10-08 Jörgen I svarar Ulf E
    Tusen tack för de fina orden Ulf!
    Lycka till med ert nya boende på Reinholdsgatan.

• 2018-10-04

Lars D skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Henrik har sålt vår sommarstuga.
    Mycket bra lugn och saklig.
    Allt har fungerat bra .
    Vi är mycket nöjda.
    Eva & Lars Davidsson Läs mer
    2018-10-05 Henrik H svarar Lars D
    Tack själva för en trevlig kontakt och för ert fina omdöme. Vi hörs framöver // Henrik
  • 2018-10-02

Monica A skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Köpt mindre villa.
    Väldigt väl bemött o mycket hjälpsam.
    Mötte upp oss med nyckel till villan trots helg.
    Bara positivt så här långt . Läs mer
    2018-10-03 Henrik H svarar Monica A
    Tack själva för en trevlig kontakt och så hörs vi framöver. // Henrik
  • 2018-09-30

Pernilla B skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Sålde vår villa med hjälp av Karin. Fick proffsig hjälp och resultatet blev över förväntan Läs mer
    2018-10-01 Karin Isaksson svarar Pernilla B
    Tack så jätte mycket! Grattis i förskott :) Kram Karin
  • Pernilla C

2018-09-29

Pernilla C skrev om Jörgen Ivarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Jörgen Ivarsson har med sitt lugn, sin proffessionalitet och sin kunskap hjälpt oss med försäljning av vårt hus och köp av ett nytt boende till mycket stor belåtenhet!! Supernöjda! Läs mer
    2018-10-22 Jörgen I svarar Pernilla C
    Tusen tack för de fina omdömena Pernilla!!
    Det var en ära att hjälpa till med försäljningen av ert hus.

Pernilla C gillar detta
  • 2018-09-28

Anne S skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Köp av bostadsrätt i ett av stadens bästa lägen. Saklig och noggrann mäklare med hög servicekänsla. Alltid nära till ett leende! Läs mer
    2018-10-01 Karin Isaksson svarar Anne S
    Stort Grattis till ditt nya fina hem. Jag är väldigt glad över omdömet. Tack och kram! Karin

Skolgatan 2, 302 32 Halmstad