Alla kategorier Mäklare Halland Halmstad Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

Skolgatan 2, 302 32 Halmstad — Visa karta

Svensk Fastighetsförmedling är Sveriges äldsta mäklarkedja. Vi grundades 1937. Idag är vi 1200 mäklare på över 200 orter runt om i Sverige. I Halmstad har vi funnits sedan tidigt 80-tal och vi är idag 11 medarbetare.

Vi förmedlar, villor, fritidshus, tomter, gårdar, skog och bostadsrätter. Vi jobbar dessutom med nyproduktion och kommersiella fastigheter.

Vi brinner för att göra bra affärer med våra köpare och säljare och för att överträffa deras förväntningar. Gå gärna in här på Reco.se och berätta vad du tycker.
Mån-Tor: 08:30-17:00
Fre: 08:30-16:30
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 174 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

• Birgitta P
    Birgitta P skrev om Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Sålt objekt 3 rumslägenhet på Nissastrand.
    Pugh gav ett mycket positivt intryck redan vid första mötet. Han har på ett proffsigt sätt gett oss löpande information under hela försäljningen.
    Alla förväntningar vi hade har han uppfyllt. Läs mer
    2018-11-11 Pugh R svarar Birgitta P
    Tack Birgitta! Det var ett sant nöje att hjälpa er. Lycka till med nya boendet. Hls Pugh
  • Theodor M skrev om Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Mycket kunnig och informativ med trevligt bemötande, riktigt nöjd med det smidiga bostadsköpet Läs mer
    2018-11-05 Pugh R svarar Theodor M
    Tack Theodor för det fina omdömet! Vi ses på tillträdet :)
  • Henrik W skrev om Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Sålt en bostadsrätt. Mkt stolpe ut men alltid bra återkoppling samt bra bemötande. Kan rekomendera Pugh. Läs mer
    2018-10-25 Pugh R svarar Henrik W
    Tack för ditt omdöme Henrik!
    Skönt att gå i land efter många försök :)
    Vi ses!
  • Ulf E
    Ulf E skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Vi har sålt våran bostadsrätt. vi hade ingen tidigare erfarenhet av köp/sälj, så förväntningarna på våran mäklare var stor. alla förväntningar uppfylldes med råge, utan våran proffsiga mäklare så hade vi kanske tvekat.
    Att anlita Svensk Fastighetsförmedling var ett självklart val. Läs mer
    2018-10-22 Karin Isaksson svarar Ulf E
    Jag är så glad att jag har fått hjälpa till och så glad för ert nya fina hem. Stort Grattis och stort Tack! Kram Karin
  • Magnus C skrev om Jörgen Ivarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Kunnig,trevlig, o noggrann en bra mäklare Läs mer
  • Maria L skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Saklig information om villan vi köpte. Affären har gått smidigt. Trevlig och kunnig mäklare. Läs mer
    2018-10-10 Henrik H svarar Maria L
    Hej Maria! Härligt att ni känner er trygga med affären och att ni har erhållit bra information - Varudeklarerade hus ger också en trygghet för alla parter. Vi hörs framöver // Henrik
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Jörgen Ivarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Sålt villa med hjälp av Jörgen Ivarsson på Svensk fastighetsförmedling i Halmstad. Fick ett väldigt bra första intryck av Jörgen som sedan visade sig vara helt rätt. Bra bemötande och kunnig i sitt agerande. Trevlig, ärlig och enkel i sitt agerande. Engagerad och lätt att få tag på samtidigt som man fick info konstant om vad som hände i försäljningen. Våra förväntningar infriades till fullo. Sammanfattat så kan vi inte vara mer nöjda med vårt val av mäklare. Läs mer
    2018-10-08 Jörgen I svarar Mikael B
    Tusen tack för de fina orden Mikael!
    Det var en ära att hjälpa till med er försäljning och lycka till med ert nya boende i Holm.

• Ulf E
    Ulf E skrev om Jörgen Ivarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Köp av villa
    Mycket proffsigt redan vid första kontakten,våra förväntningar var stora då vi var gröna på att köpa hus,och dem uppfylldes med råge.
    Kände oss trygga i vårat hus köp. Läs mer
    2018-10-08 Jörgen I svarar Ulf E
    Tusen tack för de fina orden Ulf!
    Lycka till med ert nya boende på Reinholdsgatan.

• Lars D skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Henrik har sålt vår sommarstuga.
    Mycket bra lugn och saklig.
    Allt har fungerat bra .
    Vi är mycket nöjda.
    Eva & Lars Davidsson Läs mer
    2018-10-05 Henrik H svarar Lars D
    Tack själva för en trevlig kontakt och för ert fina omdöme. Vi hörs framöver // Henrik
  • Monica A skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Köpt mindre villa.
    Väldigt väl bemött o mycket hjälpsam.
    Mötte upp oss med nyckel till villan trots helg.
    Bara positivt så här långt . Läs mer
    2018-10-03 Henrik H svarar Monica A
    Tack själva för en trevlig kontakt och så hörs vi framöver. // Henrik
  • Pernilla B skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Sålde vår villa med hjälp av Karin. Fick proffsig hjälp och resultatet blev över förväntan Läs mer
    2018-10-01 Karin Isaksson svarar Pernilla B
    Tack så jätte mycket! Grattis i förskott :) Kram Karin
  • Pernilla C
    Pernilla C skrev om Jörgen Ivarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Jörgen Ivarsson har med sitt lugn, sin proffessionalitet och sin kunskap hjälpt oss med försäljning av vårt hus och köp av ett nytt boende till mycket stor belåtenhet!! Supernöjda! Läs mer
    2018-10-22 Jörgen I svarar Pernilla C
    Tusen tack för de fina omdömena Pernilla!!
    Det var en ära att hjälpa till med försäljningen av ert hus.

Pernilla C gillar detta
  • Anne S skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Köp av bostadsrätt i ett av stadens bästa lägen. Saklig och noggrann mäklare med hög servicekänsla. Alltid nära till ett leende! Läs mer
    2018-10-01 Karin Isaksson svarar Anne S
    Stort Grattis till ditt nya fina hem. Jag är väldigt glad över omdömet. Tack och kram! Karin
  • Lars B skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Sammanfattning,välj Karin, proffsig Läs mer
    2018-10-01 Karin Isaksson svarar Lars B
    STORT Tack för ett roligt samarbete och rekommendationen! Kram Karin
  • Gert-Åke J skrev om Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Trevligt bemötande, hjälp med alla frågor Läs mer
    2018-09-17 Pugh R svarar Gert-Åke J
    Tack så mycket Gert! Vi ses på onsdag. Hls Pugh
  • Stefan G skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Sålt ett fritidshus.
    Bra och korrekt uppträdande.
    Försälja huset med ärlighet, både mot oss och köpare.
    Snabbt, Ärligt och korrekt. Läs mer
    2018-09-21 Henrik H svarar Stefan G
    Tack själv Stefan för en trevlig kontakt och det är precis så jag vill bli uppfattad som mäklare. Mvh Henrik Hansson
  • Yvonne L
    Yvonne L skrev om Jörgen Ivarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Jörgen var kanon i alla avseenden. Han hjälpte oss att sälja vårt hus. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • John Isak Filip K
    John Isak Filip K skrev om Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Otroligt proffsig. Rekommenderar verkligen alla att anlita Pugh vid sin försäljning. Läs mer
    2018-09-17 Pugh R svarar John Isak Filip K
    Tack, John! Alltid ett nöje att arbeta med dig :)
  • János K skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Vi köpte ett hus i Trönninge
    Mäklaren är bäst i hela världen!!! Han var hjälpsam Läs mer
    2018-09-10 Henrik H svarar János K
    Tack Janos! Glad för er skull att ni äntligen hittade ert boende. Stort lycka till / Henrik
  • Soniya G skrev om Mikael Niwenros en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Det var fantastisk bra jobbat av vår legenhet försäljning. Läs mer
    2018-07-09 Mikael N svarar Soniya G
    Hej! Tack för ditt fina omdöme😊Det värmer!
  • Lars A skrev om Lovisa Ljung en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Sålde en lägenhet centralt i Halmstad. Fick mycket bra hjälp av mäklaren. Utmärkt presentation av lägenheten, bra och kontinuerlig information till mig som säljare. Klart nöjd med pris och genomförande av affären med köparen. Läs mer
    2018-07-09 Lovisa L svarar Lars A
    Tack så mycket för detta fina omdöme, Lars! Det har varit ett nöje att få hjälpa dig med en smidig och lyckad försäljning. Ha en underbar sommar så ses vi säkert igen framöver! Varma hälsningar / Lovisa
  • Gösta Boris K skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Mäklaren har varit trevlig i sitt sätt mot mig som ombud och säljaren.
    Försäljningen av fastigheten har gått smidigt och vi har haft en bra dialog
    Karin kan rekommenderas Läs mer
    2018-08-15 Karin Isaksson svarar Gösta Boris K
    Stort tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er! Sköt om er! Kram Karin
  • Johan W skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Jag har sålt en villa.
    Jag blev bemött med professionalism och engagemang.
    Jag fick fortlöpande rapporter från försäljningen.
    Jag blev rekommenderad hjälp med styling av mitt hem och där hade jag gärna sett ett större urval alternativt proffsigare arbete Läs mer
    2018-06-27 Karin I svarar Johan W
    Tack Johan för ett roligt samarbete och för det fina omdömet. Vi tar till oss din synpunkt och förmedlar den vidare. Hopps du får en riktigt härlig sommar! Kram Karin
  • Linda N skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Snabba besked vid husköp! Ville hjälpa till med en kommande planlösning. Va kontaktbar under långhelg då det va midsommar;) Läs mer
    2018-06-27 Karin Isaksson svarar Linda N
    Så glad jag blir, stort tack för omdömet! Kram Karin
  • Mariette T skrev om Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Pugh är en lyhörd och kommunikativ mäklare som känns genuin och har varit ett bra bollplank i samband med vårt första köp. Vi är tacksamma och glada över att ha fått svar på alla våra "nybörjarfrågor" och helt enkelt bra hjälp från början till slut. Läs mer
    2018-06-25 Pugh R svarar Mariette T
    Tusen tack Mariette, det värmer! Lycka till med nya bostaden 😃
  • Brf T skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Sålt en hyresrätt.
    Bemött på ett personligt sätt.
    Bra jobbat. Läs mer
    2018-06-25 Karin I svarar Brf T
    Stort tack för att jag fick vara med vid upplåtelsen av bostadsrätten. Alltid roligt att få jobba med er! Kram Karin
  • Marie-Louise K skrev om Mikael Niwenros en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Sålt en 2 rumslägenhet.
    Fantastisk duktig mäklare med mycket kompetens.
    Mikel levde absolut upp till förväntningarna vi hade. Kanske priset var satt lite högt. Läs mer
    2018-07-09 Mikael N svarar Marie-Louise K
    Hej! Ja vi nådde inte hela vägen fram denna gång. Tack för ett bra samarbete och förståelse.
  • Bodil S skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Sålt ett hus i snöstorp! Och köpt en bostadsrätt på vallås. Har haft en mycket bra mäklare, som jag varmt rekommenderar. Läs mer
    2018-09-10 Henrik H svarar Bodil S
    Tack Bodil och lycka till med ditt nya boende / Henrik
  • Mimmi S
    Mimmi S skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Sålde ett fritidshus utanför Halmstad. Jag är väldigt nöjd med Karin. Det är aldrig svårt att komma i kontakt med henne, hon gör ett proffsigt jobb i alla avseenden. Genom hela processen känns det tryggt. Läs mer
    2018-06-11 Karin I svarar Mimmi S
    Stort tack Mimmi, så glad att jag fick hjälpa till. Önskar er en riktigt härlig sommar! Kram Karin
  • Joakim P skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Köpte hus och sålde lägenhet i samma veva och allt gick väldigt bra och smidigt! Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-06-07 Karin I svarar Joakim P
    Så roligt att få samarbeta med er! Stort tack! Karin
  • Joakim N
    Joakim N skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Hus Söndrum
    Mäklaren: lugnt och sansat intryck
    Förtroendeingivande Läs mer
    2018-09-10 Henrik H svarar Joakim N
    Tack Joakim och för de fina orden. Ses snart / Henrik
  • Peter K skrev om Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Jag har sålt en hästgård fick träffa en mycket trevlig och positiv mäklare. Pugh. Allt flöt på som det skulle. Jättefina bilder. Gården såldes snabbt till ett pris som både jag och köparen var nöjda med. ☀️☀️☀️☀️☀️ Läs mer
    2018-06-04 Pugh R svarar Peter K
    Hej Peter!
    Det har varit mitt nöje! Det har varit både roligt och inspirerande att samarbeta med er. Ni gjorde ett kanonarbete med huset!
    Vi ses!
    Hälsningar Pugh.
  • Joanna S skrev om Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Allt fungerade smidigt. Trevligt bemötande. Läs mer
    2018-05-30 Pugh R svarar Joanna S
    Tack för fint omdöme och tack detsamma 😃 Hls Pugh
  • Roland J
    Roland J skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Mycket professionell och trevlig. Hjälper till med allt för försäljningen. All heder åt Henrik. Läs mer
    2018-06-04 Henrik H svarar Roland J
    Tack för den fina orden Roland och för en trevlig kontakt. Vi hörs framöver vad gäller skatteuträkningen. Trevlig sommar / Henrik
  • Helena H skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Fastighetsköp. Mycket trevligt bemött på ett lättsamt sätt. Rakt, enkelt, smidigt och samtidigt noggrant. Läs mer
    2018-06-04 Henrik H svarar Helena H
    Tack Helena! Hoppas du kommer trivas i ditt nya hem. Ses på tillträdet hälsningar / Henrik
  • Cissi F
    Cissi F skrev om Lovisa Ljung en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Tack Lovisa för ditt goda bemötande och proffsiga arbete du gjorde när du sålde vår bostad.
    Vi litade till hundra procent på dej att du skulle fixa det trots tidsbrist
    Kan varmt rekommenderar dej till andra Läs mer
    2018-05-23 Lovisa L svarar Cissi F
    Tusen tack för förtroendet och den fina rekommendationen Cecilia och Ronny! Det har varit ett nöje att få hjälpa er både i köp- och säljprocessen och hoppas att ni ska trivas riktigt bra i ert nya boende. Vi ses snart igen! Varma hälsningar /Lovisa
  • Bengt H skrev om Lovisa Ljung en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Vi har sålt en lägenhet. Vi fick hjälp av Lovisa ljung vilket hon skötte provsigt mycket trevlig duktig o punktlig. Vi anlitade svensk fastighetsförmedling. Läs mer
    2018-05-22 Lovisa L svarar Bengt H
    Stort tack för det fina omdömet Bengt! Varma hälsningar /Lovisa
  • Oliver A skrev om Lovisa Ljung en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Snabbt och bra och inga konstigheter! Läs mer
    2018-05-22 Lovisa L svarar Oliver A
    Tack så mycket för omdömet Oliver! Jag hoppas att ni ska trivas i ert nya boende. Varma hälsningar /Lovisa
  • Urban L skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    En jättesmidig försäljning. En trevlig och förtroendeingivande mäklare. Läs mer
    2018-06-04 Henrik H svarar Urban L
    Bra att ni är nöjda Urban! Lycka till med ert nybygge och jag kommer självklart förbi framöver. Bästa hälsningar / Henrik
  • Malin H skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Henrik har sålt bostaden och gjort ett mycket bra arbete. Läs mer
    2018-06-04 Henrik H svarar Malin H
    Hej Malin och stort tack själv för en trevlig försäljning. Lycka till med golfen och så önskar jag dig en skön sommar / Henrik
  • Kjell R skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Jag sålde min sommarstuga med Henriks hjälp.
    Alla kontakter med Henrik har flutit på problemfritt och affären gick snabbt och smidigt.
    Jag har bara bra erfarenheter av Henrik och Svensk fastighetsförmedling Halmstad. Läs mer
    2018-06-04 Henrik H svarar Kjell R
    Hej Kjell och stort tack för de fina orden. Lycka till med allt / Henrik
  • Susanne Margaretha A
    Susanne Margaretha A skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Mycket trevligt och kunnigt bemötande. Realistiskt ej pushig. Ingav förtroende. Seriöst intryck. Rekommenderar gärna till andra. Läs mer
    2018-06-04 Henrik H svarar Susanne Margaretha A
    Stort tack Susanne, precis så jag vill bli förknippad / Trevlig sommar Henrik
  • Lisbeth S skrev om Lovisa Ljung en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Jag har köpt en lägenhet och sålt en. Lovisa Ljung har varit fantastisk. Hållt mig underrättad om läget hela tiden och jag har känt mig så trygg för det att hon är så proffsig och kunnig. Kunde inte varit bättre. Jag kommer att rekommendera Svensk Fastighetsförmedling. Tack. Läs mer
    2018-04-24 Lovisa L svarar Lisbeth S
    Vilket otroligt fint omdöme! Tusen tack för rekommendationen, Lisbeth. Det värmer verkligen att höra att du är så nöjd med både köp- och säljprocessen genom mig. Jag hoppas att du ska trivas utmärkt i din nya bostad och att vi ses igen framöver! Varma hälsningar /Lovisa
  • Mejreme S skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Väldigt kompetent och sakkunnig i hela ätendet. Uppskattade att jag blev hörd och fick bra råd hur jag ska gå vidare med mitt köp. Väldigt nöjd med bemötandet och rekommenderar varmt. Läs mer
    2018-09-10 Henrik H svarar Mejreme S
    Härligt att du är nöjd Mejreme och stort lycka till med allt. Mvh Henrik
  • Patric A skrev om Lovisa Ljung en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    I samband med vårt köp av en bostadsrätt, blev vi exemplariskt bemötta och fick alla våra ställda förväntningar infriade.
    Det blev därför en väldigt lugn och trygg bostadsaffär. Läs mer
    2018-04-20 Lovisa L svarar Patric A
    Stort tack för det otroligt fina omdömet, Patric! Det glädjer mig att ni har känt er trygga när ni har köpt en bostad genom mig. Ni kan alltid höra av er vid frågor. Jag hoppas att ni ska trivas i ert nya hem och att vi håller kontakten framöver. Många varma hälsningar! /Lovisa
  • Henrik N skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Henrik Hansson har varit vår mäklare vid tre hus försäljningar.
    Jag tycker det säger allt!
    Henrik agerar alltid mycket professionellt. Läs mer
    2018-09-10 Henrik H svarar Henrik N
    Tack! Ja, det har blivit några affärer Henrik och det är alltid trevligt att hjälpa er. Lycka till / Henrik
  • Jens J
    Jens J skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Henrik Hansson Fastighetsmäklare Svensk fastighetsförmedling
    Halmstad.
    Vi känner Henrik sedan tidigare fastighetsaffärer,han har fulltgjort sitt uppdrag allt enligt våra önskemål och förväntningar.
    Nöjda köpare och vi som säljare har varit resultatet.

Vi kan forsättningsvis rekommendera honom som en kunnig och erfaren mäklare.
    Jens & Kerstin Jaremo Läs mer
    2018-09-10 Henrik H svarar Jens J
    Tack Jens & Kerstin och lycka till med ert nybyggda hus. Ses snart mvh Henrik
  • Kristina A skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Vi valde att träffa tre olika mäklar som skulle sälja vårt smultronställe, ett fritidshus i Tylösand.
    Vi fastnade för Karin direkt! Hon gav oss ett lugnt, kunnigt och proffesionellt intryck vilket hon har levt upp till under hela försäljnigsperioden.
    Tusen tack Karin!
    /Agrell Läs mer
    2018-04-04 Karin I svarar Kristina A
    Så otroligt glad för ert fina omdöme och att jag fick hjälpa er förmedla er fantastiska stuga. Stort tack! Kram Karin
  • Daniel P skrev om Lovisa Ljung en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Mycket nöjd med allt! Prisvärt och proffsigt genomfört genom hela säljprocessen. Läs mer
    2018-03-26 Lovisa L svarar Daniel P
    Tack för det mycket fina omdömet och för förtroendet att förmedla din fantastiska lägenhet! Jag hoppas jag får äran att hjälpa dig igen framöver. Varma hälsningar / Lovisa
  • Catharina M skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Sålt en sommarbostad samägd med min bror, försäljning var inget vi ville men tvingade till. I denna svåra situation för oss, visade Karin stor empati och satte inte pengar och fakta i första rummet. När det sedan visade sig att hon hade rätt i sin bedömning av marknadsvärdet så är vårt betyg på Karin berömlig (=A).
    / Catharina Läs mer
    2018-03-22 Karin Isaksson svarar Catharina M
    Så glad att jag fick uppdraget. Stort, stort tack för det fina omdömet. Kram Karin

Skolgatan 2, 302 32 Halmstad