Alla kategorier Mäklare Halland Halmstad Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

Skolgatan 2, 302 32 Halmstad — Visa karta

Svensk Fastighetsförmedling är Sveriges äldsta mäklarkedja. Vi grundades 1937. Idag är vi 1200 mäklare på över 200 orter runt om i Sverige. I Halmstad har vi funnits sedan tidigt 80-tal och vi är idag 11 medarbetare.

Vi förmedlar, villor, fritidshus, tomter, gårdar, skog och bostadsrätter. Vi jobbar dessutom med nyproduktion och kommersiella fastigheter.

Vi brinner för att göra bra affärer med våra köpare och säljare och för att överträffa deras förväntningar. Gå gärna in här på Reco.se och berätta vad du tycker.
Mån-Tor: 08:30-17:00
Fre: 08:30-16:30
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 134 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

• Mejreme S
    Mejreme S skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Väldigt kompetent och sakkunnig i hela ätendet. Uppskattade att jag blev hörd och fick bra råd hur jag ska gå vidare med mitt köp. Väldigt nöjd med bemötandet och rekommenderar varmt. Läs mer
  • Patric A
    Patric A skrev om Lovisa Ljung en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    I samband med vårt köp av en bostadsrätt, blev vi exemplariskt bemötta och fick alla våra ställda förväntningar infriade.
    Det blev därför en väldigt lugn och trygg bostadsaffär. Läs mer
    2018-04-20 Lovisa L svarar Patric A
    Stort tack för det otroligt fina omdömet, Patric! Det glädjer mig att ni har känt er trygga när ni har köpt en bostad genom mig. Ni kan alltid höra av er vid frågor. Jag hoppas att ni ska trivas i ert nya hem och att vi håller kontakten framöver. Många varma hälsningar! /Lovisa
  • Henrik N
    Henrik N skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Henrik Hansson har varit vår mäklare vid tre hus försäljningar.
    Jag tycker det säger allt!
    Henrik agerar alltid mycket professionellt. Läs mer
  • Jens J
    Jens J skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Henrik Hansson Fastighetsmäklare Svensk fastighetsförmedling
    Halmstad.
    Vi känner Henrik sedan tidigare fastighetsaffärer,han har fulltgjort sitt uppdrag allt enligt våra önskemål och förväntningar.
    Nöjda köpare och vi som säljare har varit resultatet.

Vi kan forsättningsvis rekommendera honom som en kunnig och erfaren mäklare.
    Jens & Kerstin Jaremo Läs mer
  • Kristina A
    Kristina A skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Vi valde att träffa tre olika mäklar som skulle sälja vårt smultronställe, ett fritidshus i Tylösand.
    Vi fastnade för Karin direkt! Hon gav oss ett lugnt, kunnigt och proffesionellt intryck vilket hon har levt upp till under hela försäljnigsperioden.
    Tusen tack Karin!
    /Agrell Läs mer
    2018-04-04 Karin I svarar Kristina A
    Så otroligt glad för ert fina omdöme och att jag fick hjälpa er förmedla er fantastiska stuga. Stort tack! Kram Karin
  • Daniel P
    Daniel P skrev om Lovisa Ljung en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Mycket nöjd med allt! Prisvärt och proffsigt genomfört genom hela säljprocessen. Läs mer
    2018-03-26 Lovisa L svarar Daniel P
    Tack för det mycket fina omdömet och för förtroendet att förmedla din fantastiska lägenhet! Jag hoppas jag får äran att hjälpa dig igen framöver. Varma hälsningar / Lovisa
  • Catharina M
    Catharina M skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Sålt en sommarbostad samägd med min bror, försäljning var inget vi ville men tvingade till. I denna svåra situation för oss, visade Karin stor empati och satte inte pengar och fakta i första rummet. När det sedan visade sig att hon hade rätt i sin bedömning av marknadsvärdet så är vårt betyg på Karin berömlig (=A).
    / Catharina Läs mer
    2018-03-22 Karin Isaksson svarar Catharina M
    Så glad att jag fick uppdraget. Stort, stort tack för det fina omdömet. Kram Karin
  • Patrick L
    Patrick L skrev om Lovisa Ljung en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Lovisa har varit tillgänglig och svarat på alla frågor som vi haft på ett snabbt och professionellt sätt.
    Jag skulle rekommendera henne till alla som ska köpa/sälj fastigheter. Läs mer
    2018-03-05 Lovisa L svarar Patrick L
    Tusen tack för er fina rekommendation, Patrik! Det har varit ett nöje att få förmedla ert underbara hus. Jag hoppas ni ska trivas i ert nya boende och att jag får äran att hjälpa er även i framtiden. Många varma hälsningar /Lovisa
  • Sandra J
    Sandra J skrev om Mikael Niwenros en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Professionell och kunnig. Uppfyllde förväntan då bostaden blev såld. Lyhörd för våra önskemål. Läs mer
  • Erza B
    Erza B skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Professionell, snabb, vänlig.. levde upp till våra förväntningar helt och hållet. Läs mer
    2018-02-26 Karin Isaksson svarar Erza B
    Så roligt att läsa! Stort, stort tack! Kram Karin
  • Sadik A
    Sadik A skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Lugnt, sakligt. Ärligt intryck.
    Ångestfri affär. Läs mer
  • Mikael N
    Mikael N skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Vi blev väldigt trevligt bemötta. Det var första gången vi sålde hus och Karin gjorde det till en positiv upplevelse. Tack Läs mer
    2018-02-05 Karin Isaksson svarar Mikael N
    Så roligt! Stort tack för det fina omdömet och för att jag fick hjälpa till! Kram Karin
  • Gustav H
    Gustav H skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Är supernöjd med hur Karin hanterade mig som köpare och hela situationen vid köp av bostadsrätten! Kände mig trygg med henne som mäklare och hon gav alltid ett trevligt och professionellt bemötande. Läs mer
  • Jan L
    Jan L skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Karin är en utmärkt mäklare . Gör sitt allra bästa för kunden. 👍 Läs mer
    2018-01-25 Karin Isaksson svarar Jan L
    Det är alltid ett nöje att få samarbeta med er! Stort tack för att jag har fått förtroendet igen! Kram Karin
  • Michael P
    Michael P skrev om Lovisa Ljung en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Lägenheten såldes snabbt och jag är jättenöjd.
    Mäklaren var bra. Tack så mycket. Jag kommer rekommendera Lovisa som mäklare till vänner som tänker sälja. Läs mer
    2018-01-18 Lovisa L svarar Michael P
    Stort TACK för rekommendationen och förtroendet, Michael!
  • Jan A
    Jan A skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Altid ett bra bemötande, lugn och sansad.
    Proffsig och fantastikt trevlig att ha med att göra Läs mer
    2017-12-15 Karin Isaksson svarar Jan A
    Det är mitt omdöme om er också :) Stort, stort tack! Kram Karin
  • Zaman A
    Zaman A skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Hon var glad och gav oss bästa råd. Samt var tidligt, nogran. Läs mer
    2017-12-11 Karin Isaksson svarar Zaman A
    Vilket fint betyg. Stort tack! Kram Karin
  • Tina V
    Tina V skrev om Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Enkel, rak och proffesionell. Svarar snabbt på såväl sms som mail. Vi kan varmt rekommendera Pugh! Läs mer
  • Zeljko V
    Zeljko V skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Allt väl .................................................................................... Läs mer
    2017-12-11 Karin Isaksson svarar Zeljko V
    Stort tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er! Kram Karin
  • Anne R
    Anne R skrev om Lovisa Ljung en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    En snabb, framgångsrik och proffsigt skött försäljning på en skakig marknad bevisar att Lovisa fixar allt. Kan varmt rekommendera. Läs mer
    2017-11-06 Lovisa L svarar Anne R
    Stort stort TACK för rekommendationen och dina fina ord Anne! Det har varit ett nöje att samarbeta med dig under hela processen. Jag hoppas att flytten till din nya bostad ska gå smidigt och att vi ses snart igen! Med vänliga hälsningar /Lovisa
  • Carina E
    Carina E skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Ansvarsfull, engagerad och ett vänligt bemötande.
    Kunnig i sitt yrke. Läs mer
  • Göran A
    Göran A skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Vi hade hjälp av Karin Isaksson när vi sålde vårt fritidshus. Karins långa erfarenhet och engagemang skapar stort förtroende. Hennes ambition och noggrannhet i framtagandet av annons och fotograferingen skapade stort intresse på webben och annonsen var en de mest besökta på Hemnet den aktuella veckan. Uppföljningen av intressenterna säkrade att det ganska snabbt kom till avslut i vår försäljning. Vi kan varmt rekommendera Karin. Läs mer
    2017-12-18 Karin Isaksson svarar Göran A
    Tack för ett fantastiskt fint omdöme! Stor kram! Karin
  • Nils Agne Boris J
    Nils Agne Boris J skrev om Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Vi var mycket nöjda med Pugh och Svensk Fadtighetsförmedling. Bemötande och service var över förväntan. Läs mer
    2017-10-22 Pugh R svarar Nils Agne Boris J
    Tack själv Agne! Det var ett nöje att hjälpa dig.
    Hls Pugh
  • Ylva Margareta K
    Ylva Margareta K skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Mycket bra bemötande. Lätt att kontakta,
    Bra kontinuerlig information angående köpare och budgivning. Vi var mycket nöjda. Läs mer
  • Jörgen Bure Fredrik K
    Jörgen Bure Fredrik K skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Mycker bra bemötande. Ĺätt att kontakta och föra diskussion med. Mycket bra uppföljning av köpare och budgivning. Läs mer
  • Thorbjörn N
    Thorbjörn N skrev om Mikael Niwenros en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Bra mäklare i ett Bra helhetskoncept från start tillgänglighet mål och förbi mållinjen. Bra tillgänglighet, via mail, sms, telefon och personligen. Läs mer
    2017-10-20 Mikael N svarar Thorbjörn N
    Tack för de fina orden! Det har varit ett nöje att hjälpa er så här långt och det skall bli ännu roligare att följa er hela vägen i mål!
  • Malin A
    Malin A skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Karin utförde sitt arbete utan några frågetecken. Höll bra kontakt med oss alla under tiden Läs mer
    2017-12-11 Karin Isaksson svarar Malin A
    STORT TACK för återkopplingen och ett fint samarbete! Kram Karin
  • Gunvi B
    Gunvi B skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Jag och min man tycker Karin ät toppen! Man känner igen oerhört bekväm med Karin som sin mäklare. Kan inte tänka mig någon annan! Läs mer
    2017-12-11 Karin Isaksson svarar Gunvi B
    Så roligt att hör att ni är nöjda! Stort tack!!!!! Kram Karin
  • Ihsan A
    Ihsan A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Bra bemötande. Tillgänglig. Snäll. Läs mer
    2018-01-19 Svensk Fastighetsförmedling Halmstad svarar Ihsan A
    Jag är så glad för att jag har fått hjälpa er, nöjet är mitt! Stort tack!
  • Henrik W
    Henrik W skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Smidigt, inga konstigheter.

Bra mäklare! De hela gick mycket bra till.
    Hade man någon fråga fick man svar på den inom någon timme. Läs mer
  • Per A
    Per A skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Karin är duktig, påläst och positiv på behagligt sätt.
    Hon verkar kunna marknaden med god insikt om vad som gäller. Läs mer
    2017-12-11 Karin Isaksson svarar Per A
    Tusen tack för att ni tog er tid och lämnade ert fina omdöme om mig, det värmer verkligen. Hoppas allt är bra med er. Kram Karin
  • Yvonne M
    Yvonne M skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Efter att besökt några mäklare i Hmstd valde vi Karin pga hennes bemötande, angagemang, professionalism och sociala kompetens. Guldstjärna till henne. Läs mer
    2017-12-11 Karin Isaksson svarar Yvonne M
    Vilket fantastiskt omdöme, ni gör mig så glad. Stort tack igen för att jag fick hjälpa till! Kram Karin
  • Eva M
    Eva M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Mycket tillmötesgående
    Höll ingångna avtal och tider
    Tillgänglig, om ej återkom alltid inom kort Läs mer
    2018-01-19 Svensk Fastighetsförmedling Halmstad svarar Eva M
    Hej Eva!
    Tack för fina ord och fint omdöme!
    MVH
  • Lena L
    Lena L skrev om Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Trevlig
    Enkla raka svar, inget krångel
    Bra samarbete
    Svarar snabbt på sms Läs mer
    2017-10-19 Pugh R svarar Lena L
    Tack detsamma Lena och tack för omdömet!
    Hls Pugh.
  • Yvonne H
    Yvonne H skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Jag är helnöjd med min mäklare. Han hade svar på alla mina frågor och vi hade tät kontakt hela tiden.Toppen allting tycker jag. Läs mer
  • Ann Britt K
    Ann Britt K skrev om Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Jag fick ett mycket bra bemötande. Trevligt, proffsigt och förtroendeingivande. Alltid kontaktbar. Kändes tryggt hela vägen. Jag kan varmt rekommendera Pugh Rengensjö. Läs mer
    2017-10-19 Pugh R svarar Ann Britt K
    Hej Ann-Britt!
    Tusen tack för ditt fantastiska omdöme. Det var mycket trevligt att ha dig som kund :)
    Hälsningar Pugh.
  • Bodil Gunilla F
    Bodil Gunilla F skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Ett mkt proffsigt bemötande och agerande i hela processen. STORT tack! Läs mer
    2017-11-17 Karin Isaksson svarar Bodil Gunilla F
    TACK snälla Bodil! Jag är så glad att jag fick vara med på resan. Kram Karin
  • Lena M
    Lena M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Micke är en mäklare som man kan lita på! Gör alltid allt för kunden. Har rekommenderat han till andra. Läs mer
    2018-01-19 Svensk Fastighetsförmedling Halmstad svarar Lena M
    Stort TACK Lena för omdömet och att du rekommenderar mig!
  • Anders J
    Anders J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Lugn trevlig. Mycket professionell i sin roll som försäljare. Läs mer
    2018-01-19 Svensk Fastighetsförmedling Halmstad svarar Anders J
    Tack Anders för att jag fick förtroendet att sälja er fastighet och för ditt fina omdöme!
  • Eva J
    Eva J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Trevligt bemötande. Mycket hjälpsam med övriga frågor. Läs mer
    2018-01-19 Svensk Fastighetsförmedling Halmstad svarar Eva J
    HEj Eva!
    Tack för dina fina ord och omdöme. Hadesåbra!
  • Gösta M
    Gösta M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Mycket bra kunnig och lyhörd.Har rekomoderat Svensk Fast till andra. Läs mer
    2018-01-19 Svensk Fastighetsförmedling Halmstad svarar Gösta M
    Stort TACK Gösta för omdömet. Jag hoppas att ni ska trivas i er lägenhet !.
  • Micael S
    Micael S skrev om Lovisa Ljung en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Korrekt och påläst på frågor samt trevligt bemötande Läs mer
    2017-10-23 Lovisa L svarar Micael S
    Stort tack för rekommendationen, Micael! MVH Lovisa
  • Rose-marie G
    Rose-marie G skrev om Mikael Niwenros en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Gör gärna det efter att hans uppdrag är avslutat. Läs mer
    2017-10-20 Mikael N svarar Rose-marie G
    Tack för visat förtroende! Det skall bli spännande att följa er hela vägen mot ert nya boende!
    Vi ses snart igen!
  • Mathias J
    Mathias J skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Ett proffsigt bemötande, trevlig och kunnig.
    En mäklare som gjorde försäljningen trygg för oss. Läs mer
  • Anders V
    Anders V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Som kund har svenskfastighetsförmedling var väl bemötande mot mig. Tipsat om olika former av vad som kan vara bra och dåliga inför kommande hus köp.tex Rut och allt vad det innebär. Även fått en pärm vilket gör allt mycket enklare att hålla koll på med alls papper som kommer vid dessa sortens köp.
    Något som kan bättras på är att mäklaren kan vid tillfälle kan återkoppla till kund och kanske stämmer vissa viktiga punkter som eventuellt kan behövas om man är ny på bostadsmarknaden. För vissa är köp av lägenhet eller villa något nytt. Och då kan det vara bra att få lite små tips. Läs mer
    2018-01-19 Svensk Fastighetsförmedling Halmstad svarar Anders V
    Hej Anders!
    Tack för återkopplingen om vad jag ska bli bättre på.
    Hör av dig om du har några frågor eller om jag kan hjälpa dig med något.
    Vi ses!
  • Isa M
    Isa M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Mäklaren är alltid tillgänglig, positiv och välbemötande.
    Ger 110% av sitt engagemang.
    Vi som kunder har varit väldigt nöjda med svensk fastighetsförmedling Läs mer
    2018-01-19 Svensk Fastighetsförmedling Halmstad svarar Isa M
    Hej!
    Tack för ert fina omdöme!
    Jag väntar med spänning på att se ert nya hem.
  • Hans-erik J
    Hans-erik J skrev om Lovisa Ljung en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Bra bemötande alla bra pålästa bra information kunde se lägenheten två gånger i lungt och stilla affären inte riktigt klar men inget negativt har dykt upp Hasse Läs mer
    2017-10-23 Lovisa L svarar Hans-erik J
    Tack så mycket för omdömet, Hans-Erik! MVH Lovisa
  • Christer B
    Christer B skrev om Lovisa Ljung en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    + Korrekt, noggrann, trevlig, lätt att få tag i, tydlig dokumentation, hjälpsam. (Vilket iofs är en självklarhet när man är säljare.) Men bättre än många andra vi mött.

- i mina ögon ett rejält underpris som utgångspris. En bra bit under vad som kändes rimligt. Vilket jag påtalade. Läs mer
    2017-10-23 Lovisa L svarar Christer B
    Tack för ditt omdöme Christer! Utgångspriset satte vi utifrån slutpriserna på tidigare sålda lägenheter i föreningen. I detta fall hamnade slutpriset på en nivå vi aldrig tidigare har sett. Jag hoppas att Felix ska trivas bra i sin nya lägenhet! MVH Lovisa
  • Rasmus C
    Rasmus C skrev om Lovisa Ljung en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Kompetent och hjälpsam
    Glad och trevlig
    Possitiv och hjälpa

Förklarat och varit där vid hela auctionen Läs mer
    2017-10-18 Lovisa L svarar Rasmus C
    Stort TACK för omdömet, Rasmus! :) Jag hoppas att ni ska trivas i er nya lägenhet och att vi ses snart igen. MVH Lovisa
  • Gösta M
    Gösta M skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Kunnig och hjälpsam. Vi är mycket nöjda med affären. Läs mer
    2017-11-17 Karin Isaksson svarar Gösta M
    Vad roligt att läsa. Stort TACK och stor kram! Karin