Alla kategorier Mäklare Halland Halmstad Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

Skolgatan 2, 302 32 Halmstad — Visa karta

Svensk Fastighetsförmedling är Sveriges äldsta mäklarkedja. Vi grundades 1937. Idag är vi 1200 mäklare på över 200 orter runt om i Sverige. I Halmstad har vi funnits sedan tidigt 80-tal och vi är idag 11 medarbetare.

Vi förmedlar, villor, fritidshus, tomter, gårdar, skog och bostadsrätter. Vi jobbar dessutom med nyproduktion och kommersiella fastigheter.

Vi brinner för att göra bra affärer med våra köpare och säljare och för att överträffa deras förväntningar. Gå gärna in här på Reco.se och berätta vad du tycker.
Mån-Tor: 08:30-17:00
Fre: 08:30-16:30
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 33 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

• Jens E
    Jens E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Ett stort engagemang till vinning för köpare och säljare.
  • Annmarie M
    Annmarie M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Lugnt och trevligt bemötande. Förklarar på ett bra sätt, så att man förstår vad som gäller. Verkar erfaren och kunnig. Jag är mycket nöjd.
  • Laila L
    Laila L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Hej tack för en välplanerad och trevligt
    avslutninär av mig tomt affär.
  • Sune L
    Sune L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Trevlig ,seriös, kunnig, skapade omedelbart ett stort förtroende vid vårt första möte.
    Allt under hela säljprocessen ,från upplägg, säljmaterial, visning, budgivning, och träff och kontrakt skrivning fungerade perfekt.
    Vid överlämnandet av fastigheten var vår mäklare inte med vilket var synd.
    Skulle vi göra en ny affär skulle vi anlita henne igen
    2017-08-07 Svensk Fastighetsförmedling Halmstad svarar Sune L
    Stort TACK för förtroendet och rekommendationen!
    Har varit mycket trevligt att få samarbeta med er. Ha det riktigt bra nu, o har ni vägarna förbi Halmstad får ni komma inom på en kopp kaffe. Hälsningar Olivia Wingren
  • Kristina M
    Kristina M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Tack Lovisa för allt😊 Vi har bara upplevt allt positivt🌸 Väldigt tydlig information och professionellt bemötande. Vi har känt oss trygga i vetskap om att allt sköts åt oss. Vi fick tydligt veta vad vi kunde göra för att det skulle bli ännu bättre👍
    2017-07-11 Svensk Fastighetsförmedling Halmstad svarar Kristina M
    Tusen tack för den fina omdömet, Kristina! Jag hoppas att ni ska trivas i ert nya hus. Önskar er en riktigt härlig sommar! Kram Lovisa
  • Clas A
    Clas A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Proffsigt bemötande av en erfaren mäklare.
    Känns tryckt att ha tillgång till så mycket rutinen vid en försäljning.
    2017-08-14 Svensk Fastighetsförmedling Halmstad svarar Clas A
    Så otroligt glad för ditt omdöme Clas. Stort tack för att jag fick förtroendet! Kram Karin
  • Eva E
    Eva E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Trevligt och professionellt bemötande. Upplevdes som kunnig. Kände att vi hade en bra kontakt och att man blev uppdaterad på vad som hände hela tiden.
    2017-07-11 Svensk Fastighetsförmedling Halmstad svarar Eva E
    Stort tack för samarbetet och dina fina ord! Jag hoppas att ni får en skön sommar :) Kram / Lovisa
  • Maria L
    Maria L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Professionell, vänlig, lyhörd och kunnig från början till slut. Rekommendationen är självklar om någon vi känner behöver en mäklare!
    2017-07-10 Svensk Fastighetsförmedling Halmstad svarar Maria L
    Stort tack för förtroendet och rekommendationen!
    Lycka till med nya bostaden. Ha en härlig sommar och sköt om er. / Olivia Wingren
  • Gert A
    Gert A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Det var mycket bra,fint bemötande duktiga mäklare.
    2017-06-20 Svensk Fastighetsförmedling Halmstad svarar Gert A
    Tack Gert! Det var riktigt trevligt att ha med er o göra både som säljare o köpare! Lycka till med nya huset!
    Hälsningar Pugh
  • Siv-Inger L
    Siv-Inger L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Karin Isaksson är en mycket professionell mäklare som ger snabb återkoppling. Hon är inte bara kunnig i sitt arbete utan dessutom tjänstvillig och trevlig att samarbeta med. Vi rekommenderar henne å det varmaste!
    2017-06-22 Svensk Fastighetsförmedling Halmstad svarar Siv-Inger L
    Ord som verkligen värmer, tusen tack! Det har varit ett jätteroligt samarbete! Önskar er alla en riktigt skön sommar! Karin
  • Eva D
    Eva D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Toppen! Toppen! Toppen! Toppen !Toppen!
    2017-06-14 Svensk Fastighetsförmedling Halmstad svarar Eva D
    Hej Eva! Tack för omdömet :) Hoppas vi får förtroendet att hjälpa dig även i framtiden. /Lovisa
  • Eva-Britt Marianne N
    Eva-Britt Marianne N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Jag kan rekommendera Karin på det allra varmaste!! Verkligen behaglig att ha och göra med. Proffsig, noggrann och mycket kunnig.

Hälsningar
    Marianne
    2017-05-29 Svensk Fastighetsförmedling Halmstad svarar Eva-Britt Marianne N
    Stort, stort tack för rekommendationen och för att jag fick förtroendet att hjälpa er. Önskar er en riktigt härlig sommar! Kram Karin
  • Elisabeth J
    Elisabeth J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Henrik har varit vår mäklare när vi sålde en lägenhet, en fantastisk person som verkligen ser till att man får all information både före, under och vid försäljning. Det känns tryggt att ha honom som mäklare.
  • Lena K
    Lena K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Bra information och handlingsplan vid första besöket. Lugn och trygg. Lätt att få kontakt med. Snabb återkoppling.
    Lite för kort framförhållning gällande tider för fotografering/ besiktning/visning.
    2017-06-14 Svensk Fastighetsförmedling Halmstad svarar Lena K
    Tack Lena för de fina orden och förtroendet att få hjälpa er.
    Jag önskar er en trevlig sommar!
    MVH
    Micael Steneland
  • Kjell-Åke A
    Kjell-Åke A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Grymt bra bemötande. Duktig och kunnig säljare. Påläst och brydde sig om oss som kund. Alltid tillgänglig och hjälpsam. 5 stora stjärnor till Michael!
    2017-03-31 Svensk Fastighetsförmedling Halmstad svarar Kjell-Åke A
    Stort tack för förtroendet och denna rekommendation! Det värmer hjärtat! Välkomna in på en kopp kaffe!
  • Gun W
    Gun W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Karin är en mäklare i toppklass.Hon är mycket kunnig i sitt arbete samt tjänstvillig o trevlig. Vi rekommenderar henne varmt och kommer att anlita henne igen
    2017-03-21 Svensk Fastighetsförmedling Halmstad svarar Gun W
    TUSEN TACK! Det var jätte roligt att få hjälpa till och ser framemot att träffa er! Karin
  • Andreas P
    Andreas P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Karin är en grym mäklare som verkligen fokuserar på köparens och säljarens intresse. Vi har både köpt och sålt via henne och hon levererar alltid. Ger 110% och återkopplar i allt från smått till stort..
    2017-03-16 Svensk Fastighetsförmedling Halmstad svarar Andreas P
    Så glad att jag har fått hjälpa er! Stort TACK och lycka till i ert nya hus! Kram Karin
  • Ronny L
    Ronny L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Allt har funkat perfekt. Vi har fått info i god tid vad som är på gång. Alla genomgångar och skrivningar av kontrakt mm har sköts på ett proffsigt sätt. Våra frågor har fått snabba svar. Hjälp med foto och städning ja även det funkade bra. Vi är helnöjda med all hjälp vi fick med försäljningen av våran lägenhet. Vi tackar
    2017-03-06 Svensk Fastighetsförmedling Halmstad svarar Ronny L
    Tack för det fina samarbetet Carina och Ronny! Jag är jätteglad att jag fick förtroendet och för det fina omdömet. Tack igen! Karin
  • Eva R
    Eva R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Det kändes tryggt från första stund med Olivia W som mäklare när jag sålde mitt fritidshus.
    Hon visade sig ha just den lokalkännedom och erfarenhet som underlättade mina beslut!
    Tack för ovärderlig och personlig hjälp, lyhördhet och kunnighet!
    Eva R-T
    2017-02-01 Svensk Fastighetsförmedling Halmstad svarar Eva R
    Stort tack för förtroendet och rekommendationen! Det värmer i hjärtat!
    När du har vägarna förbi Halmstad är du alltid välkommen in på en kopp kaffe. Sköt om er, kramar Olivia
  • Peter B
    Peter B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Vi fick ett mycket bra bemötande.
    Mäklaren var trevlig, kompetent och kunde på ett bra sätt beskriva hur själva husförsäljningen går till.
    Totalt sett är vi mycket nöjda, över förväntan.
    Peter & Mie
    2017-01-31 Svensk Fastighetsförmedling Halmstad svarar Peter B
    Tusen tack för det fina omdömet! Hoppas ni kommer att trivas i ert nya hus :) /Lovisa
  • Jonas A
    Jonas A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Mycket bra. Hjälpsam professionell.
    2017-01-26 Svensk Fastighetsförmedling Halmstad svarar Jonas A
    Stort TACK, vad glad jag blir! Hoppas allt är väl med er! Karin
  • Matilda K
    Matilda K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Vi är mycket nöjda med Olivia som vår mäklare. Tillgänglighet. Svar på våra frågor. Allt.
    2017-01-25 Svensk Fastighetsförmedling Halmstad svarar Matilda K
    Stort tack för förtroendet och för denna rekommendation! Lycka till med er nya bostad. Vi ses i framtiden, kram Olivia.
  • Daniel L
    Daniel L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Trevlig, proffsig mäklare som vill kundens bästa både som säljare och köpare.
    2017-03-21 Svensk Fastighetsförmedling Halmstad svarar Daniel L
    Tack Daniel och hoppas att du trivs i din nya lya. Mvh Henrik Hansson
  • Daniel R
    Daniel R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Olivia hjälpte oss att snabbt sälja vår lägenhet till ett bra pris. Vi är mycket nöjda!
    2016-10-18 Svensk Fastighetsförmedling Halmstad svarar Daniel R
    Stort tack för förtroendet och det fina omdömet!
    Önskar er lycka till med nya bostaden.
    Välkomna åter, hälsningar Olivia Wingren
  • Anita J
    Anita J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Trevlig, kunnig. Levde upp till förväntningarna.
    2017-03-21 Svensk Fastighetsförmedling Halmstad svarar Anita J
    Stort tack för omdömet Anita. Mvh Henrik Hansson
  • Hans J
    Hans J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Mycket proffsig mäklare, som alltid kan nås vid försäljningsuppdraget.
    2016-10-10 Svensk Fastighetsförmedling Halmstad svarar Hans J
    Tack för förtroendet! Hoppas vi syns om 20 år igen.
    Tack även för det fina omdömet! Jag blir jätteglad. Kram Karin
  • Rebecka W
    Rebecka W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Anja var en utav ca fem mäklare vi träffade inför försäljning av vår trea på Fyllinge i Halmstad. Trots att de flesta gav ett trevligt bemötande var det ingen tvekan om att Anja skulle få uppdraget. Vi hade god kontakt hela vägen och kände oss trygga i att Anja utförde jobbet väl. I slutändan gick vi till vår förvåning med vinst och kunde inte vara mer nöjda med vårt val av mäklare. Anja är proffsig men samtidigt varm. Hon svarar snabbt på både mejl och telefonsamtal, tar hänsyn till uppdragsgivarens önskemål och ger även egen input på sånt som man kanske inte alltid själv tänker på. Vi ger våra varmaste rekommendationer till Anja på Svensk Fastighetsförmedling.
  • Christer H
    Christer H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Trevlig, lyssnade på kundens önskemål, var saklig och inte överdriven säljare av sig själv som mäklare. Skulle rekommendera mäklaren till vänner/bekanta.
    2017-03-21 Svensk Fastighetsförmedling Halmstad svarar Christer H
    Tack Christer. Det är precis så här jag vill bli uppfattad som mäklare:) Mvh Henrik Hansson
  • Johnny S
    Johnny S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Jag och min sambo Jenny är mycket nöjda med Micael Steneland.
    Han har alltid varit anträffbar och svarat bra på våra frågor.
    Kanske kunde vara något mer tydlig vad det gäller kontraktskrivningen och vad alla papper betyder inkl en redogörelse för vad som gäller vid sista betalningen innan inflytt med skatter osv. Framförallt om det är första gången man är denna situation.
    Men som sagt i övrigt 5 plus av 5 :)
  • Ingvar B
    Ingvar B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Trevligt och proffsigt bemötande, vi hoppades dock på ett bättre stöd vid budgivningens slutskede
  • Cristina G
    Cristina G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Jag kan varmt rekommendera Karin från svensk fastighetsförmedling i Halmstad. Karin har ett mycket professionellt bemötande. Lyhördhet, ödmjukhet samt sätta nårbara mål är några kvalitéer som Karin besitter.
    Cristina Gegö
    2016-10-10 Svensk Fastighetsförmedling Halmstad svarar Cristina G
    Tack för förtroendet Cristina och Rickard! Stort tack även för rekommendationen, jag blir jätteglad. Var rädda om er! Karin
  • Magnus S
    Magnus S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Väldigt nöjd. Väldigt serviceminded och kunnig.
  • Doughlas  N
    Doughlas N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Mycket bra service med väldigt god återkoppling. Rekommenderas varmt.
    2016-10-18 Svensk Fastighetsförmedling Halmstad svarar Doughlas N
    Stort tack för förtroendet och omdömet!
    Lycka till med nya bostaden. Vi ses i framtiden,
    hälsningar Olivia Wingren & Lovisa Ljung

Skolgatan 2, 302 32 Halmstad