Fredrik Holm
Registrerad mäklare sedan 2019-06-28
Aktiv på Reco.se sedan 2019-09-02
2019-07 - 2020-06

Läs vad 34 Läs vad Fredrik Holm

• Eric S köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-06-29

Torpa
    Köpt en lägenhet i Munksjöstaden.

Blev bemött väldigt bra och gick igenom allt lugnt och förståeligt.
    Av alla de mäklare jag träffade så var Fredrik absolut den bästa. Över mina förväntningar.
    Fredrik fick köpet kännas väldigt tryckt och bra. Läs mer
  • Henrik G sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-06-21

Jönköping - Söder
    lägenhet sålde jag Fredrik var trevlig och smidig alltid jättebra Läs mer
    2020-06-23 Fredrik H svarar Henrik G
    Tack så mycket Henrik för rekommendationen! Jag kan bara säga detsamma, Mycket trevligt och smidigt att jobba tillsammans med er!

Ha det fint så ses vi på tillträdet!
    Fredrik H gillar detta
  • Linda G sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-06-21

Jönköping - Söder
    Sålde lägenhet allt gick lätt och smidigt!! Läs mer
    2020-06-23 Fredrik H svarar Linda G
    Tackar Linda för din rekommendation! Kul att höra att ni uppskattar smidigheten, den är ömsesidig!

Fredrik H gillar detta
  • Matilda J köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-06-17

Jönköping - Söder
    Grymt professionell och trevlig. Man fick förtroende för Fredrik direkt, vi köpte av honom och han var bra på att återkoppla och vägleda oss. Vi kan absolut tänka oss att anlita honom vid vår nästa försäljning! Läs mer
    2020-06-23 Fredrik H svarar Matilda J
    Riktigt kul att höra Matilda, tack för den fina rekommendationen! Kul att få vägleda er till er nya bostad!

Vi hörs vidare och ha det bra tills dess!
  • Lars H
    Lars H sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-06-17

3:a
    Jönköping - Söder
    Jag har sålt en 3-rums lägenhet i centrala Jönköping.
    Jag fick kontakt med Fredrik Holm redan innan via köp av radhus där han fick rycka in som säljare.
    Vi upplevde att Fredrik gjorde ett väldigt proffsigt och bra jobb vid det köpet.
    Så vi bestämde oss väldigt snabbt för att anlita Fredrik vid vår försäljning, trots att vi fått ett förslag från en annan mäklarfirma med lägre arvode.

Hela processen från presentation - kontraktskrivning har fungerat väldigt bra och vi har hela tiden varit informerade om lägesbeskrivning.

Att sedan resultatet av försäljningen slutade exakt där Fredrik trodde att vi skulle hamna i prentationen visar att han har en god bild över prisbilden av lägenheter i centrala Jönköping, trots att vi även befinner oss i Corona-tider som varit ytterligare en faktor att ha med i bilden.

Vi är väldigt nöjda och kommer rekommendera Fredrik Holm till andra som står i valet att sälja.

Med vänliga hälsningar
    Lars Handberg Läs mer
    2020-06-23 Fredrik H svarar Lars H
    Tusen tack för din/ er fina rekommendation Lars! Riktigt kul att få hjälpa er genom både köpet och försäljningen av er bostad! Återigen stort tack!

Ha en riktigt fin semester så ses vi på tillträdet!
    Fredrik H gillar detta
  • Adam S köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-05-20

Jönköping
    Köpt en lägenhet.
    Jag blev bemött bra!
    Ja det tyckte jag..
    genomgående bra. Inget att klaga på Läs mer
    2020-06-17 Fredrik H svarar Adam S
    Tack Adam, Stort Grattis till er nya fina lägenhet!

Glad midsommar så ses vi på tillträdet!
    Fredrik H gillar detta
  • Emil B sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-05-17

3:a
    Gräshagen
    Fredrik Holm sålde min lägenhet. Han har ett trevligt bemötande och ett stort engagemang. Försäljningen gick snabbt och smidigt.
    Jag är jättenöjd! Läs mer
    2020-05-19 Fredrik H svarar Emil B
    Tackar Emil för förtroendet, kul att höra och återigen tack! Nu hoppas vi att ni hittar ett hus som passar er!

Ses och hörs innan TT!
    Fredrik H gillar detta
  • Jenny O köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-05-13

Kålgården
    Fredrik hjälpte till att hitta en lägenhet till dottern inom det området ju sökte. Affären har gått snabbt och smidigt. Fick dessutom en guidad tur i Jönköping eftersom vi inte känner till staden sedan innan. Fredrik är engagerad och gör det lilla extra. Vi kan helt klart rekommendera honom som mäklare. Läs mer
    2020-05-13 Fredrik H svarar Jenny O
    Tusen tack för din fina rekommendation Jenny! Alltid kul att få hjälpa till att hitta rätt i vår fina stad. Hoppas Moa kommer trivas bra i både staden såväl som sin fina lägenhet. Återigen stort tack och hälsa alla där hemma så gott så ses vi snart på tillträdet!

Fredrik H gillar detta
  • Lina G köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-05-12

2:a
    Petersberg
    Allt har varigt mycket bra.
    Bra och snabb kontakt alla tider. Läs mer
    2020-05-13 Fredrik H svarar Lina G
    Hej Lina och tack för din rekommendation. Skönt att du känner att allt gått bra.

Vi ses snart på tillträdet!
    Fredrik H gillar detta
  • Andreas W köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-05-10

Ekhagen
    Köpte lägenhet i bostadsrätt.
    Trevlig och engagerad mäklare. Även pedagogisk och tydligt, vilket var skönt för mig som köpte första bostaden.
    Mycket nöjd. Läs mer
    2020-05-11 Fredrik H svarar Andreas W
    Tackar Andreas för din rekommendation. Jag hoppas att jag vägledde dig lugnt och tryggt genom din första bostadsaffär. Stort lycka till i din nya fina lägenhet!

Vi ses på tillträdet om ett tag!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Gustav Sandberg