Fredrik Holm
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2018-11 - 2019-10

Läs vad 5 Läs vad Fredrik Holm

• Jonas V sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-10-29

Huskvarna - Centralt
    Fredrik sålde min bostadsrätt. Trevlig kille, proffsigt bemötande. Tumme upp! Läs mer
    2019-10-29 Fredrik H svarar Jonas V
    Tack Jonas för din rekommendation. Glädjer mig att höra!

Hälsningar, Fredrik - Svensk Fastighetsförmedling
  • Sandra T sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-09-21

Jönköping
    Sålt lägenhet på Ekhagen, enkelt och smidigt. Trevligt bemötande av Fredrik. Lättillgänglig för frågor. Finns inger att klaga på, professionellt förhållningssätt. Läs mer
    2019-09-30 Fredrik H svarar Sandra T
    Tack Sandra för de fina orden.

Fredrik H gillar detta
  • �ke N sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-09-20

Jönköping
    Sålt en bostadsrätt. Direkt efter kontakt med mäklare, gjordes en plan för hur och när försäljningen skulle ta sin början. När det var dags, skedde styling, fotografering men innan det var resulterat i en information var försäljningen redan ett faktum. Mäklaren visste vad priset var satt och när köparen lade det budet, var köpet klart.
    Förväntningarna infriades till fullo. Var själv lite överrumplad av hur snabbt det hela var avklarat.
    Fredrik, som mäklare var engagerad och skapade från början en bra relation. Förstår att han är i början av sin karriär som mäklare. Men det oroade mig inte. Tvärtom. Det kändes att ambitionen från hans sida var stor. Så jag är nöjd! Läs mer
    2019-09-30 Fredrik H svarar �ke N
    Tack så mycket Åke för förtroendet och för ett riktigt trevligt samarbete. Jag får önska dig all lycka i nya boendet så hoppas jag vi ses i framtiden.

• Ingrid K
    Ingrid K köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-09-10

Jönköping
    Engagerad och tillgänglig. Mån om att båda parter ska bli nöjda. Läs mer
    2019-09-11 Fredrik H svarar Ingrid K
    Tack så mycket Ingrid för din fina rekommendation! Värmer att höra om att min vilja att alla parter ska bli nöjda lyser igenom. Vi ses snart för tillträde!

• Simon N
    Simon N köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-09-02

Jönköping
    Professionell och trevlig mäklare. Vårt köp blev enkelt och smidigt, trots att det var vårt första köp. Läs mer
    2019-09-11 Fredrik H svarar Simon N
    Tack så mycket Simon för din fina rekommendation! Jag hoppas att ni kommer trivas bra på liljeholmen med den fantastiska utsikten.

Vänliga Hälsningar, Fredrik - Svensk Fastighetsförmedling

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Jönköping