Fredrik Holm

Fredrik Holm

Fredrik Holm är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Fredrik Holm har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Fredrik Holm har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-09 och har fått 77 omdömen med ett betyg på 4.9. Fredrik Holm har haft 58 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 81% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 77 Läs vad Fredrik Holm

• köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    • Jönköping - Söder
    2021-06-30
    Fredrik hjälpte oss att hitta ett hem som passade oss perfekt. Han var inlyssnande, trygg och tillförlitlig. När vi valde att inte gå vidare med en bostadsrätt tog Fredrik fram andra objekt som inte var ute på marknaden ännu. Han gav det lilla extra som gjorde otroligt mycket för oss.
    • Jönköping - Söder
    2021-06-30
    Väldigt bra bemötande med god service som gjorde det lilla extra. Bra på att uppfatta vad vi var ute efter. Snabba svar vid kontakt.
    • Jönköping
    2021-06-24
    Tack för bra och professionellt bemötande
    • Hovslätt
    2021-06-08
    Fredrik upplevdes kunnig, kundvänlig och tillmötesgående. Jag skulle definitivt rekommendera honom till vänner och bekanta.
    Vi har köpt en lägenhet på Västra Hällstorpsvägen i Hovslätt
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    • Hovslätt
    2021-06-08
    Vi anlitade Fredrik Holm när vi skulle sälja vår bostadsrätt. Proffsigt och vänligt bemötande, tog hänsyn till vad vi ville uppnå med försäljningen. Blev en riktigt smidig och lyckad affär. Rekommenderar varmt Fredrik Holm!
    • Ljungarum
    2021-06-07
    Fredrik är kunnig och ger ett proffsigt intryck. Han är trevlig och bemötte mig mycket bra. Det enda negativa är att han var alldeles för svår att få tag på. Han verkar väldigt upptagen. Det r otroligt jobbigt att inte få tag på mäklaren när budgivningen går mot sitt slut. Han ringde även upp mig för att informera om att den andra budgivaren hade hoppat av. Vi bestämde att skriva papperna senare på kvällen. Då kom en ny budgivare in och tog över. Där hade jag önskat att Fredrik hade kontaktat mig. Det slutade med att jag åkte ner till honom dagen efter och bad om ett avslut. Jag höjde budet och kunde sedan skriva med säljaren.
    • Dalvik
    2021-06-02
    Vi har via Fredrik både köpt ett nyproducerat kedjehus och sålt vår bostadsrättslägenhet så han har haft fullt upp med återkoppling av både det ena och det andra.
    Detta har han skött förträffligt och alla bitar har successivt fallit på plats.
    • Huskvarna - Centralt
    2021-05-21
    Fredrik är en mycket trevlig mäklare som guidade mig och min sambo igenom vårt första bostadsköp på ett väldigt tryggt sätt! Rekommenderas!
    • Ljungarum
    2021-05-18
    Fredrik är en mycket trevlig och kunnig mäklare. Som är noggrann och tydlig. Kändes mycket tryggt att köpa en bostadsrätt via honom! Jag är otroligt nöjd och tacksam för denna affär!
    • Huskvarna - Centralt
    2021-05-17
    Otroligt bra bemötande och smidig att ha kontakt med. Guidade oss tryggt igenom vårt första köp av bostadsrätt!