Fredrik Holm
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-02 - 2020-01

Läs vad 13 Läs vad Fredrik Holm

• Johan R sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-02-16

Kålgården
    Sålt en bostadsrätt på 68m2. Mäklarens bemötande var trevligt och vår försäljning gick bättre än förväntat!

Fredrik ger inte upp i första taget, vilket resulterat i såld lägenhet och nöjd kund! Läs mer
    2020-02-17 Fredrik H svarar Johan R
    Tack Johan och Johanna för förtroendet, Kul att ni är nöjda och riktigt kul att få förmedla en så fin bostad. Lycka till i nya huset så ses vi på tillträdet!

Fredrik H gillar detta
  • Tova J köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-02-13

Kålgården
    Vi har köpt en bostadsrätt i Jönköping och är väldigt nöjda med bemötandet. Fredrik är mycket proffsig, trevlig och tillmötesgående! :) Läs mer
    2020-02-14 Fredrik H svarar Tova J
    Tack Tova och Viktor för den fina rekommendationen. Grattis till ert nya fina boende! Vi ses på tillträdet, ha det bäst tills dess!

Fredrik H gillar detta
  • Andreas S köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-02-03

Hisingstorp
    Förmedlat bostadsrätt i Jkpg. Fredrik är trevlig och kunnig och väl påläst på objektet. Allt går lugnt och sansat till och han har god kännedom om nuvarande lagar och regler kring bostadsköp. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-02-04 Fredrik H svarar Andreas S
    Tack Andreas för din rekommendation! Superkul att få hjälpa dig igenom första bostadsaffären på ett tryggt och enkelt sätt!
    Ha det fint så ses vi på tillträdet men hörs innan dess!

Fredrik H gillar detta
  • Kristoffer Anders K sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-01-29

Huskvarna
    Har sålt en lägenhet och vi tycker att vi fick ett bra bemötande av Fredrik som levde upp till våra förväntngar på honom. Fick även till en bra deal som båda var nöjda med i slutändan :) Läs mer
    2020-01-30 Fredrik H svarar Kristoffer Anders K
    Tusen tack för förtroendet och extra kul att jag kunde motsvara era förväntningar. Jag hoppas att nästa steg i livet med huset och allt blir spännande nu till sommarn! Ha det bäst fram till tillträdet om vi inte hörs innan dess!

Fredrik H gillar detta
  • Julia G sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-01-22

Ekhagen
    Fick superbra och proffsig hjälp av Fredrik vid försäljning utav våran lägenhet!

Trevligt bemötande och en personlig och ärlig mäklare! Läs mer
    2020-01-27 Fredrik H svarar Julia G
    Hej Julia, Tack för de värmande orden! Lycka till med ert nya boende så ses vi på tillträdet!

Fredrik H gillar detta
  • Benjamin G sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-01-22

Ekhagen
    Sålt stockrosgatan 63.
    Blev bemött på ett utmärkt och proffsigt sätt.
    Vi fick vad vi förväntat oss och lite till. Läs mer
    2020-01-27 Fredrik H svarar Benjamin G
    Tack Benjamin! Alltid roligt att få överträffa förväntningarna!

Ha det bäst fram till tillträdet!
  • Kalle G
    Kalle G köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-11-30

Jönköping - Väster
    Tillgänglig och tillmötesgående. Mycket trevlig och kunnig. Läs mer
    2019-12-03 Fredrik H svarar Kalle G
    Tack Kalle för dina fina ord, Vi ses snart på tillträdet och jag får önska dig lycka till med renoveringen nu och hoppas det blir lite ledigt under Jul & Nyår iallafall!

• Karl Göran Ove A
    Karl Göran Ove A sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-11-28

Jönköping - Väster
    Han var positiv och glad, inget verkade svårt eller komplicerat Läs mer
    2019-11-28 Fredrik H svarar Karl Göran Ove A
    Tack för de värmande orden och för förtroendet. Ha en trevlig första advent så ses vi snart igen vid tillträdet.

Fredrik H gillar detta
  • Jonas V sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-10-29

Huskvarna - Centralt
    Fredrik sålde min bostadsrätt. Trevlig kille, proffsigt bemötande. Tumme upp! Läs mer
    2019-10-29 Fredrik H svarar Jonas V
    Tack Jonas för din rekommendation. Glädjer mig att höra!

Hälsningar, Fredrik - Svensk Fastighetsförmedling
    Fredrik H gillar detta
  • Sandra T sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-09-21

Jönköping
    Sålt lägenhet på Ekhagen, enkelt och smidigt. Trevligt bemötande av Fredrik. Lättillgänglig för frågor. Finns inger att klaga på, professionellt förhållningssätt. Läs mer
    2019-09-30 Fredrik H svarar Sandra T
    Tack Sandra för de fina orden.

Hälsningar, Fredrik - Svensk Fastighetsförmedling

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Jönköping