Fredrik Holm

Fredrik Holm

Fredrik Holm är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

och har varit registrerad mäklare sedan 2019. Fredrik Holm har varit aktiv på Reco.se sedan 2019 och har fått 47 omdömen sedan 2019-09-02. Fredrik Holm har haft 50 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

47 omdömen om Fredrik Holm

• Jag sålde min lägenhet med Fredriks hjälp. Det var en mycket smidig försäljning och Fredrik gjorde allt mycket bra. En trevlig kille som är otroligt hjälpsam och vill allas bästa. Tack så jättemycket!
    Agnes C sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    2020-10-18
    2020-10-18
  • Fredrik har varit en dröm att ha att göra med ifrån början till slut. Köpte en bostadsrätt innan visning, allt har gått super smidigt och googlar man ordet "serviceminded" borde "Fredrik Holm" komma upp som synonym. Fredrik har i mitt tycke precis allt en mäklare ska ha, extremt serviceinriktad, lyhörd och lätt att få kontakt med. Kan inget annat än varmt rekommendera Fredrik om ni ska köpa/sälja eran bostad. 10/10!
    Kasper F köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    2020-10-17
  • Fredrik var mycket trevlig, hjälpsam och proffsig när vi kom i kontakt med honom i samband med ett köp av bostadsrätt. Affären gick väldigt snabbt o smidigt och alla inblandade var mycket nöjda. Vi kommer tillbaka när det är dags att sälja.
    Patrik F köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    2020-10-17
  • Fredrik är professionell och trevlig att samarbeta med!
    Stéphanie B köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    2020-10-15
    • 81.0 m²
    • Jönköping
    2020-10-15
  • Väldigt trevlig och engagerad mäklare som gjorde det absolut yttersta för att jag som säljare skulle bli nöjd!
    Victor E sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    2020-10-13
    • 2:a
    • 57.5 m²
    • Gräshagen
    2020-10-13
  • Köpt lägenhet Svarade när man ringde och var han upptagen så ringde han upp 👍 Mina förväntningar var att han har koll på läget och alla detaljer . Tycker han får en 4 av 5 . Som helhet så är jag nöjd med bemötandet.
    James H köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    2020-10-12
    • 90.0 m²
    • Jönköping
    2020-10-12
  • En lite längre process då vi inte hade någon stress till försäljning, där vi kunde lägga upp en bra plan. Nöjd med upplägget och kommunikationen.
    Joel W sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    2020-10-05
    • 2:a
    • 65.0 m²
    • Liljeholmen
    2020-10-05
    Tackar Joel för din goa rekommendation, Kul att höra att du känner dig nöjd! Vi ses! Hälsningar, Fredrik Holm - Svensk Fastighetsförmedling

Fredrik H

• Jag har köpt en lägenhet. Han var trevligt ,professionellt, hjälpsam,. Han ordnade allt på på perfekt sätt .
    Naim A köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    2020-09-27
    • 82.0 m²
    • Jönköping - Söder
    2020-09-27
    Tack Naim för din rekommendation. Kul att höra att ni är nöjda med köpet av er nya fina bostad. Ha det så bra så hörs vi! Hälsningar, Fredrik Holm - Svensk Fastighetsförmedling

Fredrik H

• Har köpt en lägenhet. Fredrik överträffade alla förväntningar! Han var extremt tillmötesgående redan från början och hjälpte till för att få till en snabb affär. Han är trevlig, tålmodig, påläst o kunnig. Rekommenderas
    Judit S köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    2020-09-13
    • 5:a
    • 112.1 m²
    • Hovslätt
    2020-09-13
    Hej Judit och tack för din fina rekommendation! Kul att ni känner att det hela gått smidigt och snyggt. Återigen tack, Vi ses snart på tillträdet, ha det så bra tills dess! Hälsningar, Fredrik Holm - Svensk Fastighetsförmedling

Fredrik H

• Har köpt en lägenhet med hjälp av Fredrik. Han bemötte oss på ett mycket gott sätt under hela processen. Han gav oss information och uppdaterade oss hela tiden. Vi uppskattade Fredriks positiva attityd och är jättenöjda med honom. Vi kände oss trygg under hela processen. Skulle definitivt rekommendera honom. Jag tror det är svårt att hitta en bättre mäklare!
    József S köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    2020-09-09
    • 5:a
    • 112.1 m²
    • Hovslätt
    2020-09-09
    Tusen tack för er fina rekommendation, riktigt kul att höra! Svårt att få ett bättre betyg. Jag hoppas ni kommer att trivas bra i er nya fina bostad, roligt att få hjälpa er med allt! Ha det så bra så ses vi inom kort på tillträdet! Hälsningar, Fredrik Holm - Svensk Fastighetsförmedling

Senaste försäljningarna

Korsgatan