Annalil Hammarstedt
Registrerad mäklare sedan 2017-01-18
Aktiv på Reco.se sedan 2017-09-30
2019-08 - 2020-07
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Jag får möjligheten att träffa och komma hem till människor, de visar upp sina hem och berättar om sina minnen, önskningar och förväntningar. Att jag sen får hjälpa dom att förmedla samt uppfylla detta för att sedan se de lyckliga köparna ta över. Det är det bästa med yrket.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är en människa med hjärtat på rätta stället. Vill alltid se till att både säljare och köpare känner sig bekväma och mer än nöjda när affären är klar.

Vad vet vi inte om dig?
Ibland händer det att jag tar longboarden till mina visningar istället för bilen. Läs mer

Läs vad 63 Läs vad Annalil Hammarstedt

• Fredrik K köpte sitt hus med hjälp av Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-07-06

Rökinge
    Vi har köpt ett hus.
    Vi blev jätte bra bemötta.
    Allt var kanon. Läs mer
    Annalil H gillar detta
  • Tapani S sålde sitt hus med hjälp av Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-06-24

Rökinge
    Vi sålde vårt hus på Visingsö med sjöutsikt.
    Mycket professionell och kunnig mäklare.
    Man känner att man är i trygga händer och vår försäljning av huset gick över förväntan.
    Med vänlig hälsning,
    Tapani Salo Läs mer
    Annalil H gillar detta
  • Maria K köpte sin lägenhet med hjälp av Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-06-04

2:a
    Gränna
    Mycket proffsig trevlig och tillmötesgående mäklare. Köpte en bostadsrätt en tvåa i Gränna. Läs mer
    Annalil H gillar detta
  • Maria N köpte sin stuga med hjälp av Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-04-22

2:a
    Mörstorp
    Annalil har hjälpt mig att köpa ett torp! Hon har mött mig supertrevligt & professionellt! Varit tydlig rak & mycket trevlig.
    Tacksam för all hjälp jag fått i affären! Läs mer
    Annalil H gillar detta
  • Johan A sålde sitt hus med hjälp av Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-04-14

Sålt en villa.
    Mycket proffsigt o varmt bemötande. Läs mer
    Annalil H gillar detta
  • Mimmie U köpte sitt hus med hjälp av Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-04-10

Gränna
    Positiv lugn och förtroendeingivande Läs mer
    Annalil H gillar detta
  • Antonia E sålde sin lägenhet med hjälp av Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-02-14

3:a
    Gränna
    Jag har köpt och såld en lägenhet från Svensk Fastighetsförmedling där mäklare var Annalil Hammarstedt. Hon är perfekt på allt! Hon är alltid vänlig, artig, hjälpsam och väldigt trevlig! Hon levde alltid upp till våra förväntningar. Min upplevelse, i stort, var att det var inte så stressig varken att köpa eller att sälja en lägenhet!! Läs mer
    2020-03-10 Annalil H svarar Antonia E
    Tack Antonia, hoppas ni nu får njuta av livet i Grekland. Vi kommer sakna er här i lilla Gränna.
    Annalil H gillar detta
  • Jens Olof O köpte sin lägenhet med hjälp av Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-02-03

3:a
    Jönköping
    Riktigt proffsig och förstående mäklare! Läs mer
    2020-02-03 Annalil H svarar Jens Olof O
    Tack för fin rekommendation och grattis till köpet av en kanon lägenhet Jens. Jag håller dig uppdaterad om bygget och du är välkommen att kontakta mig när du vill undertiden.
  • Ann S
    Ann S sålde sitt hus med hjälp av Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-01-19

Centralt
    Vi har sålt vårt fantastiska hus i Gränna och har haft förmånen att fått ha Annalil som mäklare.
    Engagemang, proffsighet och ännu mer engagemang är vad som utmärker Annalil som mäklare.
    Lätt att samarbeta och driva processen framåt, vilket jag som säljare har uppskattat mycket.
    Känns lite sorgligt att vårt samarbete i stort sett tar slut här, samtidigt som jag är nöjd och lättad över att vi kommit i mål med försäljningen.
    Många kramar till en supermäklare
    Ann Stensson Läs mer
    2020-01-20 Annalil H svarar Ann S
    Ann, tack för förtroendet! Har varit så kul och spännande att få vara med er under den här processen. Ni är fantastiska och jag önskar er all lycka för framtiden.
    Tack för fina ord och fin rekommendation som gjorde mig tårögd av glädje. Kram tillbaka till dig!
    Annalil H gillar detta
  • Peter U köpte sitt hus med hjälp av Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-01-15

Centralt
    Avspänd mäklare, bra attityd, klara besked, jättebra återkopplingar😀 Läs mer
    2020-01-16 Annalil H svarar Peter U
    Tack Peter! Varmt välkomna till Gränna!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Gustav Sandberg