Annalil Hammarstedt

Annalil Hammarstedt

Annalil Hammarstedt är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Annalil Hammarstedt har varit registrerad mäklare sedan 2017-01. Annalil Hammarstedt har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-09 och har fått 111 omdömen med ett betyg på 4.9. Annalil Hammarstedt har haft 17 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Jag får möjligheten att träffa och komma hem till människor, de visar upp sina hem och berättar om sina minnen, önskningar och förväntningar. Att jag sen får hjälpa dom att förmedla samt uppfylla detta för att sedan se de lyckliga köparna ta över. Det är det bästa med yrket.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är en människa med hjärtat på rätta stället. Vill alltid se till att både säljare och köpare känner sig bekväma och mer än nöjda när affären är klar.

Vad vet vi inte om dig?
Ibland händer det att jag tar longboarden till mina visningar istället för bilen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 111 Läs vad Annalil Hammarstedt

• sålde sitt hus med hjälp av Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    2022-06-12 Verifierad kund
    Vi blev bemötta på ett väldigt proffsigt och kunnigt sätt.
    Att få hjälp med att sälja bostaden på ett smidigt sätt till rätt köpare.
    Hon tog sig tid för oss och var till hjälp när vi hade några frågor. Vi kände oss trygga med att låta Annalil sköta allt.
    Vi kommer rekommendera henne till våra bekantar om de frågar efter en duktig mäklare.
    Tack själva Sten! Hoppas ni får en fin sommar, ni vet vart jag finns! ☀️ Annalil Hammarstedt
  • köpte sitt hus med hjälp av Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    2022-06-09 Verifierad kund
    Jag var köpare i detta fallet.
    Mycket trevligt bemötande. Proffsig men även lätt till skratt. Lätt att få tag på, trotts att vi hade kontakt nästan 5ggr/dag i slutet.
    snabb behandling av köpekontrakt.
    Helt klart en av dom bättre mäklarna.
    Tack för dina ord! och tack själv, är så tacksamt med kunder som är lätta att få tag i! Ska bli spännande att följa er nu :) Annalil Hammarstedt
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    2022-06-05 Verifierad kund
    proffsigt bemötande, super nöjd
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    2022-06-04 Verifierad kund
    Rekommenderar varmt till alla Annalil som mäklare. Hon har verkligen uppfyllt alla våra förväntningar mer än vanligt. Så varm, omtänksam och jordnära men professionell i sitt yrke. Enkel och alltid tillgänglig. Vi är så nöjda med allt! Tack för allt du har gjort för mig och min familj 🌸

Med vänlig hälsning,
    Amela
    Amela, tack snälla för dina ord. Jag blir rörd, vi kommer sakna er här i Gränna ❤️ Tack själva för förtroendet. Annalil Hammarstedt
    2022-06-03 Verifierad kund
    Bra mäklare som kan sitt jobb
  • sålde en tomt med hjälp av Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    2022-06-03 Verifierad kund
    Skötte sig toppen.. väldigt socialt kompetent!
    Tack Christian! Hoppas ni får en fin sommar. Annalil Hammarstedt
    2022-06-02 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och lokalkännedom 💖
    Tack för din rekomendation, vi ses på tillträdet! Annalil Hammarstedt
    2022-06-02 Verifierad kund
    Proffsig mäklare att lita på.........
    Tack Gunilla, och tack för bra samarbete! Ha en fin sommar! Annalil Hammarstedt
    2022-05-31 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och proffsigt skött
    Tack Peter och tack för gott samarbete! Annalil Hammarstedt
    • Centralt
    2022-05-23 Verifierad kund
    Mäklar kronprinsessan Annalil är en värdig arvtagare till Mäklar drottningen. Alltid glad o trevlig, saklig, tar sig verkligen tid för kunden genom hela försäljningen. Var även behjälplig vid köp av det nya objektet. Ska ni sälja så är hon verkligen den rätta mäklaren.
    Rara fina du! Tack snälla för dina ord och din rekommendation! Annalil Hammarstedt