Annalil Hammarstedt
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-09 - 2019-08
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Jag får möjligheten att träffa och komma hem till människor, de visar upp sina hem och berättar om sina minnen, önskningar och förväntningar. Att jag sen får hjälpa dom att förmedla samt uppfylla detta för att sedan se de lyckliga köparna ta över. Det är det bästa med yrket.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är en människa med hjärtat på rätta stället. Vill alltid se till att både säljare och köpare känner sig bekväma och mer än nöjda när affären är klar.

Vad vet vi inte om dig?
Ibland händer det att jag tar longboarden till mina visningar istället för bilen. Läs mer

Läs vad 39 Läs vad Annalil Hammarstedt

• Tommy B köpte sitt hus med hjälp av Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-09-17

Jönköping
    Anlitade byrån för ett förmedlingsuppdrag. Trevligt bemötande och snabba svar på mail och telefon. Mycket nöjd! Läs mer
    Annalil H gillar detta
  • Britt-Louice S skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-07-21

Försäljning av en liten jordbruksfastighet Bra bemötande enkelt handhavande Mäklaren levde upp till förväntningarna Läs mer
    Annalil H gillar detta
  • Sven-Erik L sålde sitt hus med hjälp av Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-07-02

Jönköping
    Vi har sålt vårt hus (Det lilla huset på prärien) Utmärkt bemött.
    Under hela tiden har mäklaren arbetat proffsigt.
    Vi har hela tiden känt oss trygga och säkra till ett utmärkt resultat.
    Än en gång hjärtligt tack- Läs mer
    Annalil H gillar detta
  • Annika F köpte sitt hus med hjälp av Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-07-01

Jönköping
    Vi fick den bästa,professionella hjälpen att köpa Bokvägen2,Ölmstad. Fin guidning genom visningen och hela köpprocessen. Vi är supernöjda! Läs mer
    Annalil H gillar detta
  • Ulla-Stina S sålde sitt hus med hjälp av Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-06-26

Jönköping
    Hej, har sålt mitt hus med hjälp av en duktig och jättetrevlig mäklare, har varit lätt o prata med o ställa " dumma frågor" när man som jag inte är särskilt insatt i försäljning av hus.
    Min mäklare har hjälpt mig mycket och varit helt suverän.
    Nu när affären är över känner jag mig väldigt nöjd, detta tack vare min mäklare.
    All heder till henne! Läs mer
    Annalil H gillar detta
  • Malin T sålde sitt hus med hjälp av Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-06-25

Jönköping
    Sålde vårt hus och Annalil har skött allt superbra! Trevlig och tillmötesgående! Ambitiös och duktig! Kan verkligen rekommendera henne! Läs mer
  • Gunilla K
    Gunilla K köpte sin lägenhet med hjälp av Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-06-22

Jönköping
    Har köpt en bostadsrätt, mycket professionell mäklare, gick igenom lgh sakligt utan stress, bjöds på kaffe m hembakt kaka vid visningen. Under budgivning via sms blev jag oxå uppringd av mäklare Lena Hammarstedt, var mycket trevlig o kunnig i försäljning o köp av bostad. Då kontraktet skrevs , ordentlig genomgång av alla formalia, lugnt trevligt över en kopp kaffe med hembakad bulle Läs mer
    Annalil H gillar detta
  • Alexander G köpte sitt hus med hjälp av Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-05-18

Jönköping
    Är mycket nöjd med min kontakt med mäklaren vid husköp. För en förstagångsköpare finns många frågor och funderingar, vilka mäklaren klanderfritt gav oss hjälp att förstå och vägledde oss genom. Skulle rekommendera mäklaren till vänner och bekanta utan vidare! Läs mer
    Annalil H gillar detta
  • Britt-Marie S sålde sitt hus med hjälp av Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-04-22

Jönköping
    Köpt bostadsrätt och sålt en villa.Vi har blivit bra bemötta.Mycket bra mäklare som vi kan rekommendera. Läs mer
    Annalil H gillar detta
  • Ann G sålde sitt hus med hjälp av Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-04-13

Jönköping
    Har sålt min villa. Och mäklaren har varit helt fantastisk. Levde verkligen upp till mina förväntningar. Stort Tack Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Gustav Sandberg