Kim Eriksson
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2018-11 - 2019-10

Läs vad 7 Läs vad Kim Eriksson

• Peter G sålde sin lägenhet med hjälp av Kim Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-11-06

Bymarken
    Bostadsrätt

Trevligt och professionellt.

Vi var överens om prisnivån, den nåddes inte.

Jag har inte sett någon lista över vilka kunder i firmans kundregister som bearbetas. Jag utgår därför ifrån att ingen aktiv bearbetning gjorts, dvs endast hanterat förfrågningar som kommit till firman. Inte vad man kan förvänta sig.
    Osäker på om det fanns en otydlighet runt hur städningen skulle hanteras eller om köparen försökte köra en rövare.

De beslut som fattats efter hand har vi i övrigt levt upp till. Det är dock en stor besvikelse med priset då jag kunde sålt lägenheten med en behållning på mer än 100.000kr mer än vad firman tagit ut.
    Men det är jag som fattat besluten efter hand. Läs mer
  • Stefan G sålde sitt hus med hjälp av Kim Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-11-03

Taberg
    Sålt hus. Mycket nöjd. Snabb och engagerad. Tydlig, ärlig och rak i kommunikationen. Kunde behövt lite mera och oftare dialog hur processen fortlöpte. Läs mer
  • Birgitta Katarina E sålde sitt hus med hjälp av Kim Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-09-13

Habo
    Bra bemötande och god information vid min försäljning av sommarstugan
    Birgitta Erkenborn Läs mer
  • Jeanette B sålde sitt hus med hjälp av Kim Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-09-11

Jönköping
    Vi har sålt vårt hus med hjälp av Kim Eriksson. Vi blev väldigt bra omhändertagna och mäklaren har gjort ett bra jobb åt oss!! Läs mer
  • Leif M sålde sin stuga med hjälp av Kim Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-09-11

Jönköping
    Sålt fritidsfastighet.
    Kim är påläst och tar sig god tid att förklara. Trevligt och seriöst bemötande. Saknar dock inte humor vilket är ett stort plus!
    Kim uppfyllde väl de förväntningar vi hade.
    Bästa hälsningar
    Leif Milton Läs mer
  • Thamas N skrev om Kim Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-08-21

Sålt
    Mkt bra bemötande och ärlig och en rak kommunikation Läs mer
  • Angelica O skrev om Kim Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-08-16

Vi köpte en bostad genom Svensk Fastighetsförmedling som förmedlades genom mäklaren Kim Eriksson.

Bemötandet har varit precis så som vi hade önskat och allt har skötts med bravur! Professionell, serviceinriktad och framför allt en mycket trevlig mäklare!
    Han har även fötterna på jorden och känns mån om kunderna.

Om vi kommer sälja fastigheten i framtiden så är det absolut Kim vi kommer kontakta. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Gustav Sandberg