Kim Eriksson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Kim Eriksson har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Kim Eriksson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-09 och har fått 45 omdömen med ett betyg på 4.8. Kim Eriksson har haft 33 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 45 Läs vad Kim Eriksson

• Magnus N
    • Jönköping
    2021-09-10
    Mycket proffsigt bemötande och väl påläst och kunde besvara de frågor vi hade. Gav ett gott helhetsintryck fån visning till kontraktskrivande. Kommer därför låta Kim sälja min bostad nu när den ska säljas efter detta köp genom honom.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Kim Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    • Hovslätt
    2021-08-18
    Proffsigt bemötande både mot säljare och kund.
    Seriös och tillförlitlig.
    Stort tack Henric. Roligt att kunna hjälpa till. 5/5 som säljare får du av mig också. Kim Eriksson
  • köpte sitt hus med hjälp av Kim Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    • Bankeryd - Nyarp
    2021-06-28
    Jag och min sambo köpte vårt första hus av Kim. Redan från visat intresse till kontraktsskrivning har Kim visat att han är en mäklare med stort engagemang för oss som kunder och har bemött oss på ett professionellt sätt.
    Vi är så nöjda med vårt husköp och har fått all information kring ett hus som man ska få innan man köper en bostad.
    Kan varmt rekommendera att både köpa och sälja med Kim.
    Stort tack för ert omdöme, det betyder mycket. Nu förstår jag att ni är förväntansfulla inför nya huset. Kommer bli kanon! Kim Eriksson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Kim Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    2021-06-25
    Bra bemötande, enkelt, rakt, tydligt.
    Motsvarade alla förväntningar avseende att representera både köpare och säljare.

Tack för en enkel och smidig affär.
    Stort tack Johan. Kommer bli kanon med lägenheten. Kim Eriksson
    • Norrahammar
    2021-06-25
    Har alltid blivit trevligt och hjälpsamt bemött. Alla saker som behövts fixas har jag fått hjälp med. Även tips på saker som är bra att tänka på.
    Stort tack Jonas, tror ni kommer att stortrivas i nya huset där ni har mycket att se fram emot. Kim Eriksson
  • Sebastian B
    2021-06-25
    Han var trevlig och bra mäklare.
    • Sandhem
    2021-06-25
    Kim har varit supertrevlig och tillmötesgående genom hela denna resan.
    Han har varit hjälpsam och pedagogisk.
    Supermäklare!
    Supertack för fina ord. Nu önskar jag er stort lycka till i ny huset. Det kommer bli jättebra. Kim Eriksson
    2021-06-16
    Jättenöjd med Kim som mäklare. Glad, jordnära och professionell!
    Tusen tack för samarbetet Jonna. Roligt att ni nu hittat ert nästa boende och att allt gått bra. Kim Eriksson
  • sålde sitt hus med hjälp av Kim Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    • Bankeryd - Nyarp
    2021-06-16
    Kim hjälpte oss med försäljning av vårt hus i Bankeryd. Han är kunnig, hjälpsam och väldigt trevlig. Man blir bemött med respekt och nyfikenhet vilket passade oss väldigt bra då vi inte visste om vi faktiskt skulle sälja eller ej. Vi hade svåra, knäppa, löjliga och självklara frågor som Kim bemötte med sin kunskap och som gjorde oss lugna i vår försäljning.
    Kim återkopplar dessutom när han säger att han ska göra det.
    Vi har redan rekommenderat Kim för vänner och bekanta till framtida försäljningar!
    Stort tack för era fin ord Annie. Det har varit ett nöje att hjälpa er på resan mot nästa boende.
    Önskar er nu stort lycka till framöver.
    • Hovslätt
    2021-05-04
    En mycket bra och engagerad mäklare. Med bred kunskap inom fastighetsbranschen. Supernöjd!
    Stort tack för de fina orden, det betyder mycket. Kim Eriksson