Kim Eriksson
Registrerad mäklare sedan 2019-06-14
Aktiv på Reco.se sedan 2019-09-06
2019-08 - 2020-07

Läs vad 15 Läs vad Kim Eriksson

• Eva G köpte sin stuga med hjälp av Kim Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-06-26

Brandstorp
    Kim var min mäklare när jag köpte mitt fritidshus som ska bli en permanent bostad.
    Kim har en personlighet som gör att han är som klippt och skuren för sitt yrke.Duktig kille som står med båda fötterna på jorden.
    Lyssnar och visar respekt för köparen.Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Matilda E köpte sitt hus med hjälp av Kim Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-05-16

Tenhult
    Vi köpte en friliggande villa av Kim och har bara fått positivt bemötande och tips genom hela processen. Läs mer
  • Simon A köpte sitt hus med hjälp av Kim Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-04-18

Jönköping
    Köpte en villa i Jönköpingsområdet. Professionell och förtroendeingivande. Var bra vägledare i vårt första husköp och hela processen sköttes smidigt och bra. Kan absolut rekommendera Kim och kommer vilja ha honom som mäklare i framtiden. Läs mer
  • Annelie B sålde sin stuga med hjälp av Kim Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-04-17

3:a
    Västersjön
    Kim har på ett mycket professionellt sätt hanterat hela köpeprocessen från första kontakt till avtalets slutförande. Han har varit tillgänglig och tydlig, samt inlyssnande. Jag rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • Göta W sålde sin stuga med hjälp av Kim Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-04-17

3:a
    Västersjön
    Sommarstuga Västersjön sålt. Fråga 2 bemötandet kunnigt o förtroendeingivande fråga 3 vi samarbetade på ett bra sätt till ett gott resultat som jag är nöjd med i dag.

Jag önskar min mäklare god fortsättning i arbetet. Jag rekommenderar honom med stort förtroende.även att min köpare är nöjd. Läs mer
  • Albin E köpte sitt hus med hjälp av Kim Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-03-28

Backamo
    Bra, snabba svar och förståelse! Kan själv tänka mig att sälja med honom i framtiden. Läs mer
  • Sara S sålde sitt hus med hjälp av Kim Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-03-17

Ölmstad
    Sålde villa. Trevligt bemötande. Dålig återkoppling och mycket felaktig information. Läs mer
  • Charlotte S sålde sitt hus med hjälp av Kim Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-12-24

Hulukvarn
    Vi sålde vårt hus med Kim Eriksson på Svensk fast. Trevligt, förtroendeingivande och duktig. Försäljningen överträffade våra förväntningar! Läs mer
  • Peter G sålde sin lägenhet med hjälp av Kim Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-11-06

2:a
    Bymarken
    Bostadsrätt

Trevligt och professionellt.

Vi var överens om prisnivån, den nåddes inte.

Jag har inte sett någon lista över vilka kunder i firmans kundregister som bearbetas. Jag utgår därför ifrån att ingen aktiv bearbetning gjorts, dvs endast hanterat förfrågningar som kommit till firman. Inte vad man kan förvänta sig.
    Osäker på om det fanns en otydlighet runt hur städningen skulle hanteras eller om köparen försökte köra en rövare.

De beslut som fattats efter hand har vi i övrigt levt upp till. Det är dock en stor besvikelse med priset då jag kunde sålt lägenheten med en behållning på mer än 100.000kr mer än vad firman tagit ut.
    Men det är jag som fattat besluten efter hand. Läs mer
  • Stefan G sålde sitt hus med hjälp av Kim Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-11-03

Taberg
    Sålt hus. Mycket nöjd. Snabb och engagerad. Tydlig, ärlig och rak i kommunikationen. Kunde behövt lite mera och oftare dialog hur processen fortlöpte. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Gustav Sandberg