Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Mark Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Kinna

Svensk Fastighetsförmedling Kinna

Mor Kerstins torg 2, 511 54 Kinna — Visa karta

Läs vad 11 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kinna

• Anna R
    Anna R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Är mycket nöjd,Martina är en fantastisk mäklare o allt allt har gott över min förväntan
    Med vänlig hälsning Anna Rask
  • Ulla K
    Ulla K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Vi köpte vår bostadsrätts lägenhet av Emma Lundin . Under hela processen blev vi mycket väl och trevligt bemötta av Emma.
    Vill gärna ge ett stort tack till mäklarassistent Madeleine Juteberg som satte upp oss som spekulanter i registret OCH var SÅ snabb att svara på mina frågor.Mycket proffsigt! vänliga hälsningar Ulla coh Kenny
  • Hans Erik A
    Hans Erik A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Första gången vi var i kontakt med Svensk Fastighetsförmedling var drygt ett år innan vår fastighet lades ut till försäljning. Bemötandet från mäklarens sida var korrekt i alla avseenden och vi bestämde oss kort därpå för att anlita Svensk Fastighetsförmedling.
    Försäljningens alla skeden sköttes på ett mycket professionellt sätt och med ett slutresultat, som landade över förväntan, kan vi utan förbehåll rekommendera kontoret i Kinna.
  • Joakim L
    Joakim L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Jag blev mycket nöjd med Martina Eriksson som mäklare! Både säljaren och köparen blev mycket nöjda vid denna affär tror ja!
  • Benny I
    Benny I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Finns absolut inget att klaga på. Proffsigt uti fingertopparna. Från första till sista mötet. Även mäklaren som fick hoppa in vid sista mötet får också MVG i betyg.
  • Hampus S
    Hampus S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Proffsigt bemötande med ärliga avsikter, snabbt och smidigt jobbat! Stort tack till Per på Svensk fast!
    Pär B gillar detta
  • Per-Olof S
    Per-Olof S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Jag upplevde mäklaren som mycket proffsig, målinriktad och omtänksam. Kan rekommenderas.
  • Britt-Marie H
    Britt-Marie H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Bra,kunnigt och seriöst bemötande.Martina levde väl upp till mina förväntningar.Jag är nöjd.
  • Ulrika T
    Ulrika T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Väldigt nöjd; kunnig och proffsigt bemötande.
  • Ing-Britt H
    Ing-Britt H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Hej
    Är mycket nöjd med er som mäklare. Fick den hjälp jag behövde både av dig och Emma. Ni har varit trevliga och tillmötesgående
    Vet hur jag skall göra när väl papper från skatteverket kommer. Mvh Ing-Britt Helgesson.
  • Mona M
    Mona M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Har fått ett bra bemötande och kände förtroende för henne,

Mor Kerstins torg 2, 511 54 Kinna