Johan Löfving

Johan Löfving

Johan Löfving är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Johan Löfving har varit registrerad mäklare sedan 2006-09. Johan Löfving har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-09 och har fått 48 omdömen med ett betyg på 4.9. Johan Löfving har haft 4 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

48 omdömen om Johan Löfving

Sedan starten hos Reco 2019
Chatarina A
Köpte sitt hus med hjälp av Johan Löfving en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Uppsala

Trevlig och hjälpsam. Fick snabbt fram svar på frågor om han inte redan visste svaret. Kunnig och stöttande i processen även för oss som köpare

Kerstin A
Sålde sitt hus med hjälp av Johan Löfving en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Berthåga

Kunnig och alert i början. Annan mäklare tog sedan över mer och vi är nöjda totalt sett.

Jakob E
Södra Gottsunda

Köpte hus av Johan. Gick väldigt smidigt från början till slut, fick svar på de frågor vi hade och bemöttes alltid av en trevlig Johan. Kan starkt rekommendera att anlita Johan.

Emma W
Södra Gottsunda

Att köpa bostad via Johan var en smidig process, allt gick snabb från början till slut och vi fick bra hjälp av honom och hans assistent.

Rickard E
Södra Gottsunda

Har bara positiva saker att säga om Johan kunnig, trevlig och han inger en känsla av lugn i husaffären. Kan varmt rekommendera honom.

Evelyn E
Södra Gottsunda

Johan är en mycket trevlig, kunnig och professionell mäklare. Han är även mycket kommunikativ och strukturerad. Vi Uppskattar hans engagemang och driv. Han levde upp till våra förväntningar. Det är andra gången vi anlitar Johan och vi har varit lika nöjda båda gångerna.

Mia M
Nåntuna-Vilan

Johan gav bra service och var kunnig inom sitt område.

Jonas M
Nåntuna-Vilan

Johan är engagerad i sitt uppdrag och lyssnar på oss som kunder. Hans sätt att genomföra affären kändes trygg och gjorde att vi fick bättre betalt än förväntat

Daniel T
Uppsala

Engagerad, kunnig och professionell.

Karin A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Löfving en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Fålhagen

Närvarande och lätt att få tag i vid behov. Förklarande och tydlig. På hela taget en mycket bra mäklare💫