Ulrika Eliasson

Ulrika Eliasson

Ulrika Eliasson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Ulrika Eliasson har varit registrerad mäklare sedan 2020-05. Ulrika Eliasson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-07 och har fått 208 omdömen med ett betyg på 4.8. Ulrika Eliasson har haft 41 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

208 omdömen om Ulrika Eliasson

Sedan starten hos Reco 2020
Christopher P
Sålde sin bostad med hjälp av Ulrika Eliasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Gåvsta

After checking four different maklaren, we chose Svenskfastighets förmedling as chosen agents. We met Ulrika Eliasson and Mathias Everhall who guided us through the selling process. In all senses they were both pleasant and professional in their dealings with both us and the purchasers of our property. We were very satisfied with their work and would happily recommend them with the highest betyg.

André Å
Köpte sin bostad med hjälp av Ulrika Eliasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Gåvsta

Trygg och lugn. Alltid trevlig, positiv och lösningsorienterad. Över förväntan nöjd. Tack!

Monika P
Gåvsta

Ulrika fanns alltid tillgänglig och informerade noggrant om allt under resans gång. Det kändes tryggt. Vi hade även Mathias tillsammans med Ulrika och det kändes mycket bra att ha två personer som var involverade i försäljningen. Vi kunde följa alla momenten via nätet med egen inloggning och hur försäljningsförberedelserna växte innan skarpt läge. Det kändes mycket proffesionellt. Vi är mycket nöjda med hela förfarandet.

Henrik T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Eliasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Svartbäcken

Bra och professionellt bemötande. Smidig och tydlig process hela vägen från visning till kontraktsskrivning. Ulrika är toppen!

Mia E
Sålde sitt hus med hjälp av Ulrika Eliasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Uppsala

Lyhörd, kunnig och engagerad! Tar sig tid och stressar inte på, vilket vi uppskattade mycket!

Lovisa Ö
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Eliasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Gränby Backe

Skulle beskriva Ulrika som en trevlig, hjälpsam och anpassningsbar mäklare som alltid varit väldigt lugn och positiv genom hela processen trots en svår marknad. Kunde inte varit mer nöjd med Ulrika, och skulle absolut rekommendera alla att använda henne som sin mäklare!

Alexandra G
Ling

En super duktig och glad mäklare. Gjorde ett bra jobb och var alltid positiv och tog sig tid och gjorde en väldigt bra försäljning. Vi är supernöjda och skulle absolut rekommendera och använda Ulrika igen om det skulle bli aktuellt.

Svar från Ulrika Eliasson

Verkligen stort tack Alexandra för ditt fina omdöme. Det har varit med stor glädje jag fått hjälpa er på den här resan. Ni vet var jag finns i framtiden om ni behöver min hjälp! Stort lycka till med allt

Annalena L
Tunabackar

Hon är väldigt snäll och tillmötesgående. Jag känner mig tryggt med henne

Robert S
Nyby

Ulrika gav ett bra bemötande och var dessutom omtänksam. Hon har hela tiden visat på hög målmedvetenhet. Ett vinnande koncept när det har varit neråt på marknaden. Förvånar mig inte om hon kommer att avancera.

Svar från Ulrika Eliasson

Tack Robert för dina fina ord. Vad roligt att vi till sist hittade rätt köpare och Varmt välkommen till Fornby!

Frida E
Tunabackar

Ulrika har varit fantastiskt hjälpsam och professionell under försäljningsprocessen. Genom sitt arbetssätt att alltid vara tillgänglig och behjälplig, har affären känts trygg rakt igenom. Jag har därav upplevt genomgående stor tillit och vidare minimal oro över att min lägenhetsförsäljning skulle ske på ett icke- transparent sätt eller utanför mina önskemål. Rekommenderar varmt Ulrika om man vill ha en trygg och genuin mäklare med koll på läget.

Svar från Ulrika Eliasson

Tack Frida för ditt fina omdöme. Var ett rent nöje att hjälpa er på denna resa och att vi hittade en bra köpare som jag är säker kommer trivas precis som du gjort. Vi ses på tillträdet Ulrika