Svensk Fastighetsförmedling Västervik

Svensk Fastighetsförmedling Västervik, sid 2

Vi har koll på den lokala bostadsmarknaden i Västervik!

Varje år genomför vi drygt 300 bostadsförsäljningar och vi har samlat på oss gott om erfarenhet genom åren. Våra mäklare är kunniga och välutbildade vilket i kombination med erfarenheten gett oss ett framgångsrecept för fastighetsförsäljning.

När du går i sälj eller köptankar i Västerviksregionen är du välkommen in till vår Bobutik på Kvarngatan. Självklart svarar vi även på frågor i ett tidigare skede eller hjälper till med värdering av din fastighet.

Läs vad 821 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Västervik 2

• sålde sitt hus med hjälp av Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    2021-07-08
    Trevligt bemötande och gav utifrån god erfarenhet många bra tips inför visning, och har ett öga för detaljer. Väldigt ödmjuk och gav ett gott stöd för oss som säljare.Mycket flexibel och lösningsorienterad.
  • köpte sitt hus med hjälp av Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    2021-07-08
    Extremt bra service och kunnande.
    kändes tryggt och professionellt

Douglas hjälpte oss från ett hus vi inte hade råd med direkt in till ett annat hus som föreslogs. med en direkt extravisning enbart för oss. Väldigt uppskattat och hjälpsamt.
  • sålde sin stuga med hjälp av Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    • Grantorpet
    2021-07-06
    Proffsigt bemötande, Kunnig och insatt, engagerad och lättillgänglig, vilket sammantaget bidrog till en trygghet under processen.
    2021-07-06
    Kunde inte haft en bättre och mer engagerad mäklare som verkligen bryr sig om sina kunder. Har stött på mäklare som absolut har skött sitt jobb på ett bra sätt, men Douglas skötte det över våra förväntningar. Vi kände oss väldigt trygga och skulle rekommendera Douglas till både säljare och köpare i framtiden. Toppmäklare!
    /Erica och Johan
  • sålde sitt hus med hjälp av Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    2021-07-03
    Trevlig, informativ , kunnig. Realistisk, Lyhörd
  • köpte sin stuga med hjälp av Ellen Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    2021-07-02
    Ellen har varit vänlig och hjälpsam och allt har fungerat smidigt.
  • sålde sin stuga med hjälp av Ellen Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    2021-06-30
    Ellen sköter allt jätte bra ,trevlig och glad
    Fick förtroende för henne. Och hon fixade även att köra min båt till visningarna 😊
    Kan varmt rekommendera all personal hos svensk fastighetsförmedling i Västervik
    2021-06-30
    Professionell men ändå personlig, kunnig och mycket trevlig.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    • Stenhagen
    2021-06-29
    Tydlig och kommunikativ. Bra på att förklara.
  • köpte en tomt med hjälp av Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    2021-06-28
    Bättre mäklare får man leta efter!

Från första stund kände vi oss trygga och att vi hamnat i proffsiga händer. Perfekt från A till Ö. Kan ärligt och uppriktigt säga att vi är otroligt nöjda med servicen.

Inte en gång har vi varit besvikna, frustrerade eller irriterade. Anders Gustafsson har på ett proffsigt, realistiskt och personligt sätt slussat oss genom hela processen, varenda fråga, oavsett hur liten eller stor, så har vi fått snabb feedback och förklaringar.

Vi kan verkligen rekommendera Anders Gustafsson som vi haft kontakt med, vare sig det gäller om du ska sälja eller köpa.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ellen Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    2021-06-28
    Toppen mäklare! Alltid bra energi
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    • Stenhagen
    2021-06-24
    Proffsigt, förtroendeingivande och trevligt bemötande.
    2021-06-21
    Vi tycker egentligen inte om alla dessa utvärderingar vi uppmanas att besvara så fort man köpt en sak eller gjort någon form av avtal, men vi gör ett undantag. De flesta människor försöker göra bra ifrån sig på sina arbeten och det är jobbigt att ständigt vara utsatt för utvärderingar.

Douglas har varit mycket vänlig, givit god service, har varit tillgänglig och tillmötesgående. Han har gott och väl levt upp till de förväntningar man kan ha på en god mäklare.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    • Ankarsrum
    2021-06-20
    JAG var njöd med Jonas.Han gör bra Arbeit.
    • Odensvi
    2021-06-19
    Ellen har hela tiden varit väldigt trevlig under visning, kontraktskrivning och mejl/telefonkontakt.
    Hon har varit professionell och kunnig inom sitt yrke som mäklare.
  • köpte sin stuga med hjälp av Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    • Spångdalen
    2021-06-16
    Anna är en mycket kompetent mäklare. Kunnig, påläst.trevlig. Har stort förtroende för Anna.
    • Karstorp
    2021-06-15
    Ett trevligt o professionellt bemötande o mycket hjälpsam på alla sätt o vis. Jag är supernöjd. MVh Christina Andersson
    2021-06-15
    Oerhört skicklig seriös kunnig noggrann och mycket trevlig.
  • köpte sin stuga med hjälp av Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    • Flatvarp
    2021-06-15
    Vi har inte träffat honom personligen, men har haft kontakt via telefon och mail. Han svarade snabbt på mail, med tydliga och hjälpsamma svar. Via har även haft bra kommunikation per telefon. Vi känner att vi har fått bra hjälp av Anders.
    • Lidhem
    2021-06-14
    Köpte vårt hus av Douglas 2019 och fick så bra bemötande då att det var en självklarhet att han nu skulle få sälja min andra villa.
    Jag kommer anlita honom igen i framtiden om det skulle behövas! Trevlig, smidig och snabbapuckar!
  • köpte en tomt med hjälp av Ellen Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    2021-06-13
    Vi har inget att anmärka på.
    Bra och trevligt bemötande.

Saklig och adekvat information.

Ett bra helhets intryck.

Våra förväntningar var att få just det vi har beskrivit.
  • köpte sitt hus med hjälp av Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    2021-06-10
    Proffsigt! Superbra kontakt och återkoppling. Kan inte bli mer nöjd.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    2021-06-10
    Toppenbra 👍🏻Vi är så nöjda med Anna väldigt trevligt bemötande hon ordnade också så vi fick en tid för visning som passade oss då vi bodde på annan ort. Skulle varmt rekommendera Anna då hon bemötte oss mycket professionellt med våra frågor och önskemål.Tack Anna nu är vi i mål.
    • Edsbruk
    2021-06-10
    Proffsig, snabb, kunnig och trevlig. Uppfyllde alla förväntningar med råge.
    • Edsbruk
    2021-06-10
    Trevligt och professionellt bemötande, positiv och såg möjligheter istället för problem.
    Vi är mycket nöjda med hur allt sköttes och hur utfallet blev.
  • Rolf E
    2021-06-09
    En toppen mäklare, trevlig, duktig, hjälpsam, vad mer kan man begära?
    Rolf Eriksson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    2021-06-09
    Alltid lika trevlig och smidig.
  • köpte sitt hus med hjälp av Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    • Gamleby
    2021-06-08
    Jag köpte ett hus innan visning, och jag är mycket nöjd med hur allt sköttes
  • sålde sitt hus med hjälp av Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    2021-06-08
    Jag har sålt ett radhus till ett mycket bra pris och som jag förstår mycket nöjd köpare.
    Mäklaren var oerhört lyhörd och ödmjuk samt som jag bedömer det erfaren och kunnig.
    Jag hade stora förväntningar på honom och de överträffade han.
    En som jag bedömer det ”perfekt” mäklare.
    2021-06-07
    Erfaren proffsig och framför allt ödmjuk var Anders som hjälpte oss sälja en lägenhet , när vi hadde det som svårast
    2021-06-06
    Mkt duktig och känns väldigt trygg.
    • Didrikslund
    2021-06-04
    Har sålt vår villa. Mäklaren är kunnig, trevlig och bemötandet har varit perfekt.
    Snabb återkoppling, bra och tydlig information kring vår försäljning.
    Mäklaren levde upp till våra förväntningar och vi är mycket nöjda!
    Toppbetyg!
    • Gamleby
    2021-06-03
    Sålt 1 1/2 plans villa.
    Proffsigt bemött av Anders.
    Saknade lite tätare återkoppling men helhetsupplevelsen är utmärkt.
    2021-06-02
    Köpt en tomt. Proffesionellt och trevligt bemötande. Levde upp till mina förväntningar.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ellen Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    • Karstorp
    2021-06-02
    Jag är väldigt nöjd, hon gav mig goda råd
    2021-06-02
    Fick den hjälp och förklaring jag behövde
  • sålde en tomt med hjälp av Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    2021-06-01
    Douglas sålde min tomt på mindre än 4 veckor och detta var en tomt jag haft ute i 10 års tid. Douglas har ett driv och ett engagemang som gör att han lyckas bra, addera även en hög kompetens till detta och du har receptet på en stjärnmäklare. Jag rekommenderar Douglas starkt och kan inte annat än att beundra hans arbete.
    2021-06-01
    Vi sålde vår sommarbostad nyligen med Douglas som ansvarig mäklare.
    Vår familj fick det bästa tänkbara bemötande och engagemang från Douglas som var mkt frekvent med att hålla oss informerade och stöttande i denna försäljning, han var även mkt snabb med att återkoppla när vi hade frågor.
    Douglas överträffade alla förväntningar vi hade och vi vill ge Douglas de varmaste rekommendationer till andra
  • köpte sin stuga med hjälp av Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    2021-06-01
    Friendly, always to reach on the phone and supportive with all the formal stuff. Absolutly recommended
    2021-06-01
    Otroligt bra bemötande och engagemang runt försäljningen, superproffsigt
    2021-06-01
    Sålt fritidshus med åretruntstandard.
    Engagerad, korrekt, tydlig, lugn och neutral.
    Lokal kännedom och det fanns.
    Mycket nöjd.
    2021-05-30
    Annna har lett försäljningen av vår villa.I det sammanhanget visade Anna att hon har en personlig stil som väl erfodras vid dylika konsult uppdrag. Därmed kan vi fastslå att Anna väl motsvarade våra förväntningar.Med vänlig hälsning Ingegerd o Björn Lansman Folcker.
    • Amerika
    2021-05-29
    Professionell med bra bemötande och engagemang. Vi är mycket nöjda!
    Bra och seriös. Alltid trygg affär med Ellen
    2021-05-28
    Han var noggrann och hade en tät kontakt över hela försäljningen.
  • sålde sitt hus med hjälp av Ellen Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    2021-05-28
    Sålt radhus i Västervik. Allt har funkat bra.
    • Amerika
    2021-05-27
    Supernöjd med min mäklare! Tack Anders.
    2021-05-26
    Kunnig, professionell och effektiv med ett mycket trevligt bemötande.
  • sålde sin stuga med hjälp av Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    • Lilla Rätö
    2021-05-24
    Vi anlitade Jonas när vi beslutat att sälja vårt fritidshus.
    Jonas var trevlig, lugn och förklarade processen på ett bra sätt som fick oss att känna att vi förstod och kunde hänga med under resans gång. Vi är mycket nöjda med allt vad gäller fotografering,
    annons och kontraktsskrivning och kan starkt rekommendera Svensk fastighetsförmedling och Jonas Gustafson som mäklare om ni hamnar i säljläge.
  • skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    2021-05-21
    Anders är trovärdig, trevlig och kunnig. Han var ett bra stöd i budgivningen och vi kände oss trygga som säljare.