Tule Trafikskola

Tule Trafikskola

Ring 08-29 74 00 www.tuletrafikskola.se
4.5

Tule Trafikskola har ett strålande läge i Sundbyberg och vi hjälper våra elever tryggt till körkort för personbil med både automat och manuell växellåda. Utbildningen genomförs på plats i våra lokaler och hos oss kör vi med moderna, lättkörda Golf TDI. Vi har även intensivkurs och erbjuder en helhetslösning till fastpris. Även...

199 omdömen om Tule Trafikskola

KALPANIE R
Skrev om Tule Trafikskola

Tack Tule Trafikskolan som har stöttat mig hela vägen till körkortet. Stort tack till Tony Sultani, finner inga ord att tacka dig! Körde med honom knappt en månad och klarade uppkörningen, bästa läraren som både lärde mig köra rätt och byggde upp mitt självförtroende. Du är grym Tony.

Nybrons Trafikskola AB
4.8/5 i betyg av 461 omdömen 4.8 av 461 omdömen

Min upplevelse hos Nybrons körskola har verkligen varit fantastisk. Jag tog B körkort. Både Markus som jag körde med mest men även Jonas har

ARMAN T
Skrev om Tule Trafikskola

Tack tule trafikskola med all hjälp och stöd. Stort tack till Khalil och Tony som hjälpte mig

Elin Emmy Karolina M
Skrev om Tule Trafikskola

ag tog riskettan och ett paket med 10 körlektioner via Tule Trafikskola under hösten 2020 och tidigt 2021. Jag försökte vid flera tillfällen fråga hur det gick för mig i min utbildning, men fick liksom inget riktigt klart svar på detta. Två dagar innan min uppkörning i januari 2021 insåg jag och min lärare att jag inte kunde backa runt hörn (vilket är ett testmoment som många får göra på sin uppkörning). Min körskollärare tyckte ändå att jag kunde köra upp för "det kan gå. Jag har haft elever som kört sämre och som klarat...

Din körskola
4.6/5 i betyg av 625 omdömen 4.6 av 625 omdömen

Bästa skolan tack för allting Johan och kassandra jag klarade körkortet på första försöket.

JENNIFER H
Skrev om Tule Trafikskola

Jätte bra lärare och tack för körkortet😊

Tule trafikskola och JENNIFER H gillar detta
ANNA K
Skrev om Tule Trafikskola

Så himla bra skola med extremt kunniga lärare, super nöjd! Skulle aldrig klarat av att skaffa körkort om inte det vore för denna skola!

Tule trafikskola och Tule T gillar detta
Stockholm City Trafikskola
4.5/5 i betyg av 3436 omdömen 4.5 av 3436 omdömen

Otroligt bra lärare/kurshandledare som förklarade på ett underbart sätt. Jättetrevlig och man lärde sig en massa

Kjell Olof N
Skrev om Tule Trafikskola

Rekommenderar verkligen inte denna trafikskola. Dålig affärsmoral, svårigheter, problem och yttre omständigheter bemöts med arrogans och absolut brist på medkänsla. Trodde att det berodde på ovan personal men efter ett samtal med ägaren Ali stod det mig klart att viktigast är pengar. Arg, Ledsen, besviken och 7500kr fattigare. Tidsgräns är tidsgräns och därmed basta!

Ali F
Skrev om Tule Trafikskola

Bästa trafikskola och bästa lärare

Tule trafikskola och ANNA K gillar detta
Jarla Trafikskola
4.8/5 i betyg av 1546 omdömen 4.8 av 1546 omdömen

Jarla trafikskola i Norrtälje har varit fantastiska under den tiden jag kämpat för att ta mitt motorcykelkörkort. Jag kan med varm hand reko

Dennis V
Skrev om Tule Trafikskola

De ombokade 4, nästan 6 lektioner utan att höra av sig med mig innan, vilket helt förstörde mitt schema. Läraren var oerfaren, hade en nedlåtande attityd, hade en usel pedagogik och försökte pracka på mig ett för honom okänt antal lektioner.

Kjell Olof N gillar detta
C

Rekommenderar inte denna trafikskola

Kjell Olof N gillar detta
Saltsjö Trafikskola
4.7/5 i betyg av 966 omdömen 4.7 av 966 omdömen

Anser bemötandet som proffesionellt och trevligt. Klar och tydlig undervisning, samt varierat innehåll. Med detta menar jag att det var vari

Åsa Y

Bru utbildning med väldigt engagerad lärare

Fredrik A

Super nöjd med Tule Trafikskola har verkligen uppskattat mina körskolelärare!! Har bara bra att säga om dem!

Isabella H

Jag upplevde att jag fick de viktiga kunskaperna i undervisningen som behövdes. Läraren var pedagogisk och gav undervisning i olika former. Föreläsning film grupparbete och intressanta diskussioner. Det blev intressant och roligt vilket gjorde att man var aktiv och reflekterade hela tiden. Kunskaper som införlivades. Lagom länge i tid.

Adriana T

Är mycket nöjd med bemötande, upplägg och genomförande. Ett särskilt tack till Sokrates, som var en utmärkt lärare! Har fått med mig många bra tips från honom, som förbättrade min körning avsevärt på kort tid.

Frida T

Intressant utbildning med en rolig föreläsare.

Viktor R

Det var en bra och väl informativ kurs med en handledare som förstod vad han pratade om, och kunde informera på ett duktig sätt

Mathias E

Jag är jättenöjd med riskettan

Annika T

Jättebra utbildning med bra lärare, pedagogiskt. Man tar det i rätt takt, man blir ändå utmanad när det krävs och är rätt tillfälle.

Emir K

Det som gör den hör skolan är dess lärare. Jag hade turen att få en väldigt bra lärare som var engagerad och gav verkligen allt för att lära ut. Kommer ha dom här kungskaperna för resten av mitt liv och förhoppningsvis köra säkert och tryggt

Julia Amanda A

Super service, hjälpsamma, duktiga lärare och bra läge!

Sofie A

bra bemötande på introduktionsutbildningen, lagom stor grupp och läraren bjöd in alla i undervisningen att svara på frågor, yttra sina tankar mm. Hen var pedagogisk och fick allt som jag normalt sätt skiter fullständigt i att låta ganska intressant faktiskt.. Ett par toppenbra tre timmar var det, stor tumme upp!

Tobias K

Jag rekomenderar Tule trafikskola starkt till alla som ska gå utbildning i både riskettan, teori lektioner samt körlektioner. Jätte bra pedagogisk inlärning av lärarna och de är väldigt trevliga och man känner sig välkomnad ordentligt när man kommer dit.

Isabella H

Bra innehåll Bra pedagogisk intressant utbildning utfört av läraren. Rolig och personlig. Lagom lång utbildning Tack

Wimonmas P

Jag tror att man behöver mer information om Riskettan1 kursen än oss grupparbet ( vi kan läsa själv hemma) , jag behöver lärare berätta mer inte bara vi hitta infomation själv från boken eller från internet. Mvh

Gertrúd W

Likt första besöket möttes man även på introduktionsutbildningen av väldigt trevlig och kunnig personal. Eftersom kursen börjar tidigt på en lördag morgon uppskattade jag att allvar mixats med en gnutta humor. Rolig och givande presentation.

David H

Väldigt intressant och lärorikt

Johan H

Fantastisk instruktör. Kunde göra ett tråkigt ämne (trafiksäkerhet) till underhållande och intressant. Man förstod att problemet idag är att vara försiktig/ha respekt för sina medtrafikanter så att vi tillsammans undviker olyckor.

Fredrik A

Det var bra, och uppfyllde mina förvntingar.

Tina N

Var helt okej. Föreläsaren var intressant att lysna på och verkade insatt i ämnet

Björn C

Jag tyckte att det var en väldigt bra diskussion vi fick till i klassrummet, och dejan som lärare var balanserad och bra.

Eva W

Det var en mycket bra introduktion om hur jag kan bli en bra hjälp när mon vän ska lära sig köra bil. Friskare upp mina egna kunskaper som blivit lite annorlunda sedan jag tog mitt eget körkort.

Bo L

Lättsamt men ändå informativt. Bra material att ta med hem

Therese L

Så otroligt ödmjuk och pedagogisk personal! Tack vare Tule's så har jag körkortet nu efter 2 års kämpande på annat håll!

Gabriel R

För lång intro komma till saken snabbare mer konkreta Sakfrågor det hade kunnat gå på halva tiden

Emir K

Tycker att läraren var jättebra men känns som att även om jag fick lära mig en del är jag ändå inte nöjd över att övningar inte resulterar i det blir rätt och fel att man får sen prova den "rätta" versionen. Då menar jag att väja för trafikanter på isen. Man ska inte råka ut för den situationen men när man gör det så vore det skönt att ha provat hur man ska göra.

Rachel B

Jag tyckte att introduktions kursen var intressant och läraren var rolig och gjorde det mer underhållande. Dock kände jag att det var mer inriktning på de vuxna som skulle utbilda sog till att lära ut körning för sina barn. Jag hade gärna lärt mig lite mer om grunderna av att köra bil istället för att lära mig olika skyltars innebörd och regler. Gärna något om växelspak eller vilken som är pedal som bromsar etc eftersom jag kunde 0 om bilkörning när jag gick dit och blev inslängd i regler osv. Men överlag var kursen bra.

Andreas E

Bra trevlig och underhållande utbildare

Camilla H

Superbra. Kul och inspirerande handledare!

Patric S

Mycket bra utbildning, bättre än förväntat faktiskt! Trevlig och kompetent utbildare som hade glimten i ögat och också hade förmågan att samspela med oss hela förmiddagen.

Bertil A
Skrev om Tule Trafikskola

Trevligt bemötande på skolan och en kvalificerad lärare.

Juha H

Nöjd. Underhållande lärare med bra material

Anna B

Tack!! Jättebra lärare och lättkörda bilar. Tog på första försöket

Emma B

Superduktiga och väldigt pedagogiska. Alltid bra bemötande!

Carl C
Skrev om Tule Trafikskola

Bra och trevligt bemötande men tydligt att de inte har tillräcklig kvalite i deras förutsättningar (bilar). Bilen jag körde upp i (bilskolans) gick sönder på uppkörningen, sannolikt pga för gammal bilpark. Jag blev avvisad från uppkörning. Både körskollärare och receptionist hanterat allt strålande och klanderfritt men självklart både pinsamt för dom och fullständigt oacceptabelt att bilskolan har så gammal bilpark.

Wimonmas P

jättebra och fått ok med information

Linnéa

Lagomstor grupp, toktrevlig naturlig spontan och duktig instruktör. Tiden gick fort, kaffet smakade bra, lärde mig massor, pennan gick varm av alla anteckningar jag skrev ner.

Henrik R

Trevligt bemötande. Bra och påläst utbildare som blandade in lite humor här och där. Tiden gick otroligt fort. Fick oss engagerade istället för att passivt bara sitta och lyssna ... Mycket bra!

Carl L

Mkt bra. Informativt och lättsamt.

Daniel U

Jag fick en jättebra utbildning. Alla är metodiska och engagerade. Jag är supernöjd med mitt val av skola. Ett härligt gäng!

Christoffer S

Bra upplägg och intressanta diskussioner. Lärde mig inte så mycket då jag visste det mesta innan men. Mycket mycket bättre än jag hört om riskettan.

Andrea G

Bra upplägg med diskussioner kombinerat med föreläsning.