Alla kategorier Ansiktsbehandling Stockholms län Stockholm Södermalm Victoria Grepo Akademin AB

Victoria Grepo Akademin AB, sid 2

Götgatan 81, 116 62 Stockholm — Visa karta

4.2 i betyg av av 80 omdömen
Victoria Akademins mål är att kunderna och samarbetspartnerna skall få den bästa service och kvalité och kunna känna sig väl omhändertagna och trygga. Kunderna skall känna full trygghet i företagets produkter och tjänster.
Vi vill göra Silke Fransar till en ledande produkt för ögonfransförlängning och utbilda silkefranstyliser enligt japask standard i Skandinavien.

Läs vad 80 kunder tycker om Victoria Grepo Akademin AB

Emma N skrev om Victoria Grepo Akademin AB
    Har endast testat Shellac lackning som jag varit nöjd med. Bra pris, bra öppetider! Läs mer

Julia (Jenny) C skrev om Victoria Grepo Akademin AB
    Superduktiga på fransförlängning! Jag har provat flera salonger i Stockholm och rekommenderar dessa varmt.
    /Jenny Läs mer

Fanny G skrev om Victoria Grepo Akademin AB
    Victoria akademin var helt rätt val för skönhets fix! Ljus och fin salong med vänlig personal. Jag blev super nöjd med mitt resultat! Läs mer

kristina H skrev om Victoria Grepo Akademin AB
    Har varit på massage på Nyvanakliniken. Fantastiskt. Vilken miljö (södermalm). Läs mer

Noomi H skrev om Victoria Grepo Akademin AB
    Osmakligt sätt att pressa kunder att lämna omdöme. Sluta med det, Victoria, men behåll hårdrockskanalen. Går jag på en salong till med panflöjt kan jag inte riktigt svara för följderna.
    Detta är alltså ingen recesion av behandlingen, bara av uppföljningen. Läs mer

Sarah N skrev om Victoria Grepo Akademin AB
    Har bara erfarenhet av ögonfransförlängning. Vissa medarbetare är väldigt bra, noggranna och i tid, andra är ofta sena och arbetar inte alls den utsatt tid (exempelvis bara 50 minuter istället för 90 minuter). Läs mer

Malin O skrev om Victoria Grepo Akademin AB
    Superbra service och väldigt professionellt arbete! Jag är supernöjd och kommer att komma tillbaka:)
    Jag gjorde nytt set ögonfransförlängning och älskar det! Läs mer
  • Helene A

2014-06-23

Helene A skrev om Victoria Grepo Akademin AB
    Victoria är riktigt duktig på fransförlängning! Snabb och proffsig. Läs mer
  • 2014-02-06

Natali E skrev om Victoria Grepo Akademin AB
    Victoria är väldigt noga med kvalite och det uppskattar jag högt. Dessutom tycker jag om servicenivån! Som kund är jag nöjd och man blir ompysslad under tiden....;) Läs mer
  • 2013-12-22

Jenny V skrev om Victoria Grepo Akademin AB
    Jag kan verkligen rekommendera Kia om ni ska förlänga ögonfransarna! Nogrann och känner mig fantastisk snygg varje gång jag varit där! :) Läs mer
  • 2013-12-21

Boel L skrev om Victoria Grepo Akademin AB
    Duktig fransexpert, har bra utbud på fransprodukter! Läs mer
  • 2013-12-21

Helena J skrev om Victoria Grepo Akademin AB
    -Bemötandet var bra -Ja företaget lever upp till mina förväntningar -Stämningen är behaglig -Det är lite dyrt men det är ju värt det. Det är ju inte första gången jag är där. -Mycket bra Läs mer

Louise J skrev om Victoria Grepo Akademin AB
    Super bra, jätte nöjd varje gång. Läs mer

Johanna F skrev om Victoria Grepo Akademin AB
    Jätte bra företag, som ger god service till sina kunder, och ger sina elever mycket god hjälp så man har stor chans till att bli riktigt duktig! Väldigt erfarna och ger en alltid bästa möjliga information som är värdefullt för oss som elever! Läs mer

Stephanie L skrev om Victoria Grepo Akademin AB
    Det är alltid en lika trevlig och avslappnande upplevelse att besöka Viktoria Akademin för skönhetsbehandling. Man får alltid professionellt bemötande, service och allmänna råd.

Fransförlängningarna är min största erfarenhet från företaget som varje gång utförts på korrekt sätt och hållt en hög nivå och perfekt resultat. Mycket nöjd kund! Läs mer

Ursula B skrev om Victoria Grepo Akademin AB
    Bemötandet är mycket bra. Företaget lever mycket upp till mina höga förväntningar. Servicen, stämningen och miljön är mycket goda. Man får god valuta för pengarna. En mycket professionell salong där Victoria Grepo är extremt duktig! Läs mer

Maria M skrev om Victoria Grepo Akademin AB
    Väldigt skicklig m fransarna, blir alltid snyggt, går snabbt och gör aldrig ont. Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • 2013-12-06

Gunn skrev om Victoria Grepo Akademin AB
    Victoria ställer alltid upp fixa en tid när man behöver. Gör ett bra jobb kan allt med ögon ansikte. Läs mer
  • 2013-12-06

Lisa A skrev om Victoria Grepo Akademin AB
    Superbra med både service och tjänster, definitivt värt pengarna. Alltid lika nöjd varje gång jag varit där och så länge det fortsätter så fortsätter jag att gå dit och rekommenderar andra till att göra samma sak. Läs mer

Sofia skrev om Victoria Grepo Akademin AB
    Man blir alltid väldigt ompysslad på Victoria Akademin! Jättesnygga fransar, alltid toppenresultat! Har alltid gått därifrån och varit mer än nöjd! Läs mer

Chatrine skrev om Victoria Grepo Akademin AB
    Bemötandet är alltid bra och jag känner stor trygghet i de tips/rekommendationer som ges. Jag har aldrig blivit besviken då jag upplever att man alltid ger det lilla extra för att resultatet skall bli bra. Min sammanfattade upplevelse är alltid lika positiv,litar till 100 % på Victoria & ser fram emot fler "åtgärder" i framtiden. Läs mer

Monica skrev om Victoria Grepo Akademin AB
    Jag kan verkligen rekommendera Viktoria Akademin, är jättenöjd med mina behandlingar, alltid god service och med ett glatt bemötande. Läs mer
  • Helena S

2013-12-05

Helena S skrev om Victoria Grepo Akademin AB
    Jag tycker att Victorias Akademi alltid håller toppklass i alla avseende och jag kan verkligen rekomendera företaget !! Läs mer

Titti skrev om Victoria Grepo Akademin AB
    Jätte bra är väldigt nöjd med bryn och fransar. Rekommenderar gärna Läs mer

Kamilla B skrev om Victoria Grepo Akademin AB
    Bemötandet var helt ok, har inte så mycket att jämföra med så jag tror att företaget levde upp till min förväntan. Däremot tycker jag att servicenivån och feedbacken från lärare var så där. Känns som att jag skulle vilja ha lite fler sammanhängande kursdagar för att få ett bra grepp om det man håller på med. Lite luddigt ibland.
    Sammanfattningsvis är jag ganska nöjd, men saknade vissa bitar som jag tror företaget kan bli bättre på. Läs mer

Therese skrev om Victoria Grepo Akademin AB
    Kompetent och trevlig personal. Fräscha lokaler. Är alltid lika nöjd då jag går därifrån. Läs mer

Inga-Lill B skrev om Victoria Grepo Akademin AB
    Bemötande är alltid professionell och stor kunnighet.
    Blir alltid omhändertagen. Snygga fransar! Läs mer

Anna T skrev om Victoria Grepo Akademin AB
    Har bara bra erfarenheter av Victoriasakademin. Bra skola, bra lärare. Älskar deras fransar. Läs mer

Berit skrev om Victoria Grepo Akademin AB
    Endast positiva erfarenheter.Kunnig,trevlig och mjuk i bemötandet av kunder.Enda kritiken är att jag fått vänta lite för länge innan jag fått komma in. Läs mer

Lotta skrev om Victoria Grepo Akademin AB
    Jag har mötts av vänligt bemötande och blivit väl omhändertagen. Behandlingen har varit vad de lovat! Läs mer

Bästa ansiktsbehandlarna i Stockholm:

Shirin W Shirin W tycker: