Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Nacka Viktorijas Service

Viktorijas Service

Augustendalsvägen 19, 131 52 Nacka strand — Visa karta

Viktorijas Service i Nacka Strand erbjuder städtjänster till både företag och privatpersoner. Vi strävar efter en minskad miljöbelastning och utbildar kontinuerligt vår personal för ökad kvalitet och effektivitet i sitt arbete för att möta samhällets och kundernas miljökrav. Vi på Viktorijas Service vill ge hög servicekänsla för våra kunder med punktlighet, trevligt bemötande och väl genomfört resultat av våra tjänster. Vi erbjuder en provstädning för endast 95kr/timme efter RUT, kontakta oss för mer information!
Franzéngatan 74, 11215, STOCKHOLM
Städgiganten AB
Annika J:
Jag har anlitat Städgiganten under flera år för båda städning och fönsterputs. Jag är väldigt nöjd. När jag har klagat på nåt har detta gena...

Städhjälpsfirmor nära Viktorijas Service:

Forumvägen 14, NACKA
Städade Hem - för en enklare vardag. Teckna ett städabonnemang hos oss idag! Läs mer ›
Sara M:
Jag bokade Städade Hem inför visningen av vår lägenhet och är riktigt nöjd med resultatet! Högst prisvärt, väldigt trevligt bemötande och de...

Palermogatan 15, STOCKHOLM
Personlig flytt och service med lång branscherfarenhet! Läs mer ›
Morgan S:
Pålitliga, effektiva och serviceinriktade!

Lugnets Allé 5, STOCKHOLM
Av HemMiljö kan du förvänta dig ett bra bemötande, god service och kvalitetssäkr... Läs mer ›
Birgitta P:
Det blev otroligt rent och fint! Professionell och noggrann personal som jag gärna anlitar igen.

Barnängsgatan 52C, STOCKHOLM
Städfen är en städfirma som präglas av trygghet, personlighet och där det finns ... Läs mer ›
Minna H:
Jag beställde storstädning av Städfen AB en gång i augusti 2015 och var mycket nöjd med resultatet. Allt från bemötande från kundservice til...
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 43 kunder tycker om Viktorijas Service

• Emma B
    Emma B skrev om Viktorijas Service
    Jättebra, snabb kontakt, trevlig städerska och rent. Bra service!
  • Tuula P
    Tuula P skrev om Viktorijas Service
    Bra bemötande och bra resultat på städning.Känns trygg och pålitligt.
  • Malin B
    Malin B skrev om Viktorijas Service
    Alltid i tid, noggranna, flexibla.
  • Ewa E
    Ewa E skrev om Viktorijas Service
    Bemötandet från Viktorijas företag varit jättebra från början och är det fortfarande. Om det uppstår något så löser vi det tillsammans på bästa sätt.
    Jag har fått hjälp av duktiga och fantastiska Jarina med städning hemma. Ingenting är omöjligt för henne, hon är mycket hjälpsam och alltid glad.
    Jag är supernöjd med den hjälp jag får och kommer att fortsätta anlita företaget.
  • Jeanette A
    Jeanette A skrev om Viktorijas Service
    Vi har städning av villa 5 timmar varannan vecka. Vi är väldigt nöjda med Viktorijas Service. Det går snabbt att få svar via mail och det är samma städerska som kommer varje gång, vilket vi tycker är viktigt. Hon städar väldigt fint och det känns härligt att komma hem till ett rent och väldoftande hus varannan måndag!
  • Gabriel N
    Gabriel N skrev om Viktorijas Service
    efter några månader med 3 olika städerskor . var vi missnöjda . 3 timmar per veckan . ytligt städning som på allmäna toaletter . icke noggran . städning . missar , och struntar i kanterna av rummen. struntar att städa under sängar . i samma trasa vill rengöra olika delar av huset. de missar gärna damm området. . trots att vi ger de gärna olika trasor . de vill komma i tiderna som passar städerskor på deras väg hem. de är inte proffesionnela . de . gör mot våran intruktioner . det är inget och ha för seriösa hushåll .
  • Marie J
    Marie J skrev om Viktorijas Service
    Bra noggrann städning, snabb respons vid kommunikation och mycket serviceinriktade.
  • Elena N
    Elena N skrev om Viktorijas Service
    Viktorijs Service har en jätte trevlig personal, som kommer alltid i tid, samtidigt dem är pigga och glada. Jag få städning en gång per två veckor och jag är jätte nöjd!
  • Tina S
    Tina S skrev om Viktorijas Service
    Trevlig personal, lyhörd och noggran. Vi är jättenöjda!
  • Johanna A
    Johanna A skrev om Viktorijas Service
    vi är jättenöjda med den service vi fått av företaget
  • Jan S
    Jan S skrev om Viktorijas Service
    Seriösa och duktiga städerskor.
  • Kristina C
    Kristina C skrev om Viktorijas Service
    Trevligt bemötande vid bokning samt av personal på plats. Köpte en prova-på-städning och var supernöjd så jag bokade ett abonnemang på hemstädning. Har provat andra städfirmor innan men upplevde att Viktorijas gjorde det där lilla extra som de inte hade behövt göra men som förhöjde resultatet.
  • Michaela L
    Michaela L skrev om Viktorijas Service
    Hemstädning varannan vecka.
    Trevligt, snabbt bemötande.
    Nöjd med städningen! Vi fortsätter...
  • Sarah S
    Sarah S skrev om Viktorijas Service
    Jag anlitar Viktorijas Service för regelbunden hemstädning och är väldigt nöjd.
    Mycket hög kvalitet på utfört arbete och mycket trevligt bemötande!
  • Ingela B
    Ingela B skrev om Viktorijas Service
    Ett bra städföretag som levde upp till min förväntan. Punktliga och ordentliga. Bra service. Kan rekommendera det här företaget. /IB
  • Andrea O
    Andrea O skrev om Viktorijas Service
    Bra företag att göra med, trevliga städare, fint jobb!
  • Nicole L
    Nicole L skrev om Viktorijas Service
    Jag anlitade Viktorijas Service till en flyttstädning. Mycket nöjd och kommer att fortsätta gärna med städningen m.m.Tack , ni gjorde ett bra jobb.
  • Nahid S
    Nahid S skrev om Viktorijas Service
    Jag är nöjd med bemötande och arbetet som var gjort.
  • Fredrika S
    Fredrika S skrev om Viktorijas Service
    Tjejen som va här gjorde ett toppen jobb! Är jätte nöjd. Tack!
  • Josephine L
    Josephine L skrev om Viktorijas Service
    Jag anlitade Viktorija att göra en stor städning i min lägenhet.
    Jag bokade min tid via mail som gick väldigt smidigt och enkelt. Kvinnan som kom och städade var mycket trevlig och gjorde ett utmärkt jobb. Hon var väldigt noggrann. Om jag behöver liknande tjänster i framtiden kommer jag att anlita Viktorija, jag kommer även rekommendera mina vänner.
  • Frida B
    Frida B skrev om Viktorijas Service
    Otroligt nöjda med resultat och hon dom utförde arbetet. Hon var proffesionell ovh ödmjuk.
  • Siv Rogne M
    Siv Rogne M skrev om Viktorijas Service
    Vi får hjälp med städningen varje vecka. Tjejen som är här är jätte duktig och super trevlig. Även fått snabb respons och bra bemötande av de på kontoret. Jätte nöjd är jag!
  • Annica H
    Annica H skrev om Viktorijas Service
    Både jag och min sambo är nöjda med bemötandet vi fick och hur fint hon städat och pyntat hos oss. Just det där lilla extra hon bjöd på där hon småfixat och ställt i ordning var pricken över i.
    Kan varmt rekommendera den här städfirman. Seriösa och duktiga.

TACK. =D
  • Markus J
    Markus J skrev om Viktorijas Service
    - Väldigt trevlig bemötande
    - Professionellt och trevligt
    - Blir braq städat
  • Craig M
    Craig M skrev om Viktorijas Service
    Good Service, prompt, efficent and professional.
    Viktorija V gillar detta
  • Henrik G
    Henrik G skrev om Viktorijas Service
    Jag är mycket nöjd med Viktorijas Service. Trevligt bemötande,bra städare. Om något går fel så åtgärdas det omedelbart. Vid frågor, önskemål, ändra tider etc. får man snabbt återkoppling. Mvh Henrik G.
  • Jonas B
    Jonas B skrev om Viktorijas Service
    Prisvärt och flexibelt städbolag
  • Ylva W
    Ylva W skrev om Viktorijas Service
    Vitorijas Service har nu hjälpt oss med städning under ett halvår. Vi är mycket nöjda med såväl resultate som bemötande och flexibilitet, har ibland ändrat tider i sista stund och det har gått bra. Det allra bästa var den superfräscha ångstädningen som ingick i avtalet, den var helt fantastisk!
  • Natali H
    Natali H skrev om Viktorijas Service
    Trevligt bemötande och väl utfört arbete. Vi rekomenderar Viktorijas Service.
  • Anne E
    Anne E skrev om Viktorijas Service
    Det bästa städföretaget du kan ha. Bra kvalitet, servicemindigt bemötande. Allt fungerar.
  • Eva W
    Eva W skrev om Viktorijas Service
    Allt är utmärkt, bra service och mycket bra bemötande. Jag rekommenderar dem.
  • Tomas S
    Tomas S skrev om Viktorijas Service
    Mycket nöjd. Lättillgängliga, flexibla och duktiga. Lägenheten skiner!
  • Dawid M
    Dawid M skrev om Viktorijas Service
    Bra, vi är mycket nöjda med utfört arbete och bemötande.
  • Björn S
    Björn S skrev om Viktorijas Service
    Bra städfirma med ordning och reda på administration
    Bra kontinuitet, med samma personer som kommer vecka efter vecka
    Bra kvalitet på städning
    Mycket flexibla vad äller ändrade dagar etc
  • Lisa I
    Lisa I skrev om Viktorijas Service
    Natasja är toppen. Alltid på tid. Hittar på egna små lösningar här och var och alltid superfint städat!
  • Jonas V
    Jonas V skrev om Viktorijas Service
    Brukar inte skriva rekommendationer men jag gör ett undantag nu.

1. Det är alltid rent när städning är gjort.
    2. Det har aldrig varit problem att byta tid även i sista minut om det har behövts.
    3. Billigt i jämförelse med de flesta andra firmor

Inga negativa anmärkningar, rekommenderar er att prova.

Mvh,

Jonas
  • Erika K
    Erika K skrev om Viktorijas Service
    Det bästa servis jag hade! De är trevliga, snälla, snabba och jätte duktiga på städ!
  • Peter L
    Peter L skrev om Viktorijas Service
    Detta måste vara bästa städfirma. Viktorijas service har städat vårt hus varje vecka i två år, med samma perfekta resultat varje gång. Städning är mycket noggrann. Mycket trevliga personal och serviceinriktad som gör den lilla extra. Prisvärde arbete. Vi är så glada över att ha hittat Viktorijas service.
    Peter&Marie
  • Kati H
    Kati H skrev om Viktorijas Service
    Vi är mycket nöjda med Viktorijas Service, duktiga, pålitliga alltid punktliga.
  • Katarina K
    Katarina K skrev om Viktorijas Service
    Städning är mycket noggran. Mycket trevliga personal . Prisvärde arbete . Rekommenderas väl.
  • Erika P
    Erika P skrev om Viktorijas Service
    Duktiga, noggranna tjejer som hjälper oss med städningen en gång i veckan, bra bemötande, bra kontakt med Viktorija som driver företaget, mycket snäll och tillmötesgående, kan verkligen rekommendera de!

Erika, Ingarö
    Viktorijas S gillar detta
  • Christoffer P
    Christoffer P skrev om Viktorijas Service
    Jag vill absolut varna för att anlita detta oseriösa städföretag.

De skickar okvalificerad städpersonal och använder inte sin ansvarsförsäkring (om de nu ens har någon) då de förstör hos kund utan rekommenderar kunden att använda sin egen hemförsäkring och erbjuder kompensation i form av att stryka faktura (i mitt fall värt 240 kr)

Jag köpte ett erbjudande via letsdeal och skulle få 6 timmars städhjälp till rabatterat pris. Istället för att det kom en städerska i sex timmar så kom det en äldre
    polsktalande kvinna med hennes son i yngre tonåren och sa "yes, we are 2 so only three hours",
    då priset var så bra så orkade jag inte bråka om det så lät det bli.

Innan städningen påbörjades så förklarar jag på engelska att "I have new and very expensive floor. This floor is very sensitive for stains, and I have special cleaning liquid. You can ONLY use his liquid, if you use other liquid you will make stains"
    Jag har då ett nylagt naturoljat ekgolv, bara golvet kostade 20 000kr (material) sedan arbetet att lägga golv och behandla golvet på det...

Efter 2 timmars städning så kontrollerar jag arbetet och upptäcker: Fläckar! ett flertal fläckar har satt sig i mitt köksgolv.

Jag hör såklart direkt av mig till städföretaget mailvägen och förklarar att städerska förstört mitt golv och att jag hoppas de har försäkring. Till en början visade Viktorija vilja att lösa detta, hon kom ut och kollade på fläckarna själv och tog lite foton. Vi skulle höras efter några dagar.

När vi sedan hörs via telefon så har hon bytt ståndpunkt helt, hon tycker att jag ska ordna det själv och att jag borde klara av det för att jag är hantverkare (hon tog detta för givet då jag hade blåställ på mig när hon kom på besök, jag är INTE hantverkare) Hon förklarar att hon pratat med någon golvexpert som sagt att detta är enkelt att åtgärda, bara tvätta och olja om så är det bra sen.

För att ha allt skriftligt så skrev jag ett mail till Viktorija och bad henne bekräfta att det är hennes vilja att jag provar att reparera detta själv, men om det inte blir bra eller om det blir värre, så kommer hon koppla in försäkringsbolag och åtgärda det sedan. Hon bekräftar.

Jag är som sagt ingen hantverkare, så resultatet vart inte bra, varpå jag hör av mig till Viktorija och vill ha detta åtgärdat en gång för alla. Som svar för jag ett långt mail som kortfattat säger att jag har planerat hela denna händelse (hennes bevis för detta var att jag DIREKT påpekade fläckarna städerskan gjort i golvet när jag såg dom - konstigt när jag betalat dyra pengar och informerat om mitt känsliga golv att jag kollar så dom fattat) och diverse lögner om att jag aldrig sagt att mitt golv var känsligt (uppenbarligen har dom förstått att jag kommer ta detta vidare och vill visa på att det kommer stå ord mot ord) och att dom inte kan stå till svars eller hållas ansvariga för detta. Dom kommer inte ställa upp. Jo juste, dom hade även upptäckt några andra repor och märken i mitt golv när dom var ute, så dom tyckte inte dom behövde reparera sina skador då det fanns andra skador?
    Så bara för att jag hade några få fläckar (golvet har legat några månader, hur förstört kan det vara ?!) så är det okej att göra 20 stycken till, och inte ens försöka göra rätt för sig.

Behöver jag säga att Allmänna ReklamationsNämnden har fått ett nytt ärende på sitt bord, och att jag lär sitta i tingsrätt med Viktorija inom ett halvår.

Så än en gång, VARNING!

Christoffer Pettersson,
    Salem,
    christoffer(a)olab.nu
    2013-11-21 Viktorijas S svarar Christoffer P
    Hej!
    Du höll på att sälja huset samtidigt som du anlitade oss och trodde att vi är så dumma så att du kunde utnyttja oss genom dina falska anklagelser. Du var helt enkelt ute efter att få ditt befintliga golv utbytt så att du kunde sälja huset för ett bättre pris och när vi blankt sade nej då kom du med ett annat förslag, du ville att vi skulle utföra en städning inför visningen och även en flyttstädning, vilket motsvarar ett belopp på totalt 8 000 kr. Du hade inget RUT-avdrag kvar att utnyttja heller men var i ett stort behov av de där städningarna, då tänkte du väl att vi var så naiva och skulle gå med på det.
    Men jag vill bara tala om för dig att vi inte är så dumma och naiva trots vår etniska bakgrund, dina kommentarer är rentav rasistiska i ditt omdöme vilket du borde skämmas för!
    Självklart förstår jag din insatts i att försöka göra så mycket skada du kan och ditt omdöme är ju verkligen välskrivet. Dock anser jag att man måste av etiska skäl redogöra på ett riktigt sätt för vad som inträffat. Man kan inte anklaga ett företag på det sättet du gör utan att kunna bevisa att det var vi som gjorde det. Även Allmänna Reklamationsnämnden har bestridit ditt klagomål på grund av otillräckliga och bristande bevis.
    Vänligen Viktorijas Service.
  • johan s
    johan s skrev om Viktorijas Service
    Företaget är en KATASTROF,dom skulle komma och städa på lördagen men ingen kom, ändrade tid till söndag men ingen kom, ingen svarade i telefon.
    2013-08-22 Viktorijas S svarar johan s
    Hej Johan,Ja be om ursäkt, ibland det händer med personal att de inte tar ansvar. Hoppas att ni är nöjda med städningen som lite senare tjejerna har utfört.

Augustendalsvägen 19, 131 52 Nacka strand