Abiecare

BOX 3013, 122 03 Enskede — Visa karta

4.2 i betyg av av 31 omdömen
Välkommen till Abiecare AB Vi är ett städföretag med flerårig erfarenhet av att städa både hem och arbetsplats på ett miljövänligt och omsorgsfullt sätt. Vi erbjuder dig som kund högkvalitativa städtjänster av hög kvalitet!

Vi erbjuder kvalitetsgaranti utifall att du inte skulle vara nöjd med arbetet. Det innebär att vi åtgärdar eventuellt missnöje så fort vi kan. Ambitionen är att alla kunder ska bli hundra procent nöjda. Vi har även en ansvarsförsäkring som innebär att om olyckan skulle vara framme täcker för försäkring eventuella skador. Oavsett vilken typ av tjänst ni väljer så jobbar vi alltid med högsta prioritet när det kommer till trygghet och säkerhet. Vi arbetar hårt med att rekrytera rätt personal då alla medarbetare genomgår personliga intervjuer och får en väl utförd internutbildning. Varmt välkommen till oss på Abiecare AB!

Läs vad 31 kunder tycker om Abiecare

• 2019-11-27

Thomas Mattias K skrev om Abiecare
    Missförstånd kring uppdraget, men fick tillbaka pengar så det löste sig ändå. Läs mer
    Viklunds Städ i Sverige AB
    4.6 / 5 i betyg — 89 omdömen
    Badge2020
    "Vi har hemstädning via Viklunds städ och är så nöjda! De är flexibla, noggranna och alltid trevliga. Rekommenderas!"
  • Arnab I

2017-11-02

Arnab I skrev om Abiecare
    Fick rekommendationen av en god kollega, enkel beställning och smidig städning väl på plats i vår föreningslokal. Prisvärt! Läs mer
  • 2017-11-02

Leo A skrev om Abiecare
    Väldigt professionella och snabba på att återkoppla. Städningen var väldigt bra utförd. Uppskattas verkligen. Vi kommer definitivt att återkomma ! Läs mer
    Service Lösningar Stockholm
    4.7 / 5 i betyg — 639 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Hemstädning Positivt och professionellt bemötande från första början. De är väldigt måna om sina kunder."
  • 2017-11-02

Philip O skrev om Abiecare
    Väldigt bra, enkelt att boka och städningen var exceptionell. Rekommenderar verkligen!
    Philip Läs mer
  • Neelanjona S

2017-09-05

Neelanjona S skrev om Abiecare
    Bokningen var väldigt lätt att utföra. De kom i tid och städade huset mycket bra. Högt rekommenderad! Läs mer
    Städjätten
    4.2 / 5 i betyg — 179 omdömen
    Badge2020
    "Jag är jätte nöjd! Storstädning av min lägenhet på 39 kvm, mitt berg med disk diskat och inplockat i skåpen. Soffan dammsugen och ren, sänge"
    Paulina R
  • 2017-09-05

Andreas D skrev om Abiecare
    Varning! Riktigt undermålig flyttstädning. De dammtorkar mest och städar inte rent från smuts. Trots två omstädningar lyckades de inte få rent i lägenheten. Köksluckorna var trots påpekande inte rena, spisen inte ren, dammigt och smutsigt runt toaletten. Man får hela tiden övervaka städarna som endast talar engelska, och tvingas peka ut varje fläck så tar de bort den om man har tur. Sammanlagt var säkert sex man i lägenheten i tre omgångar (två omstädningar) och städade i sammanlagt 12 timmar utan att nå ett tillfredställande resultat. Jag måste tyvärr avråda från att anlita denna firma. Läs mer
  • Tanzina S

2017-08-26

Tanzina S skrev om Abiecare
    Exceptional at their job and great customer service! Läs mer
    Home Design One
    3.9 / 5 i betyg — 81 omdömen
    Badge2019
    "Installation av skjutdörrar till en garderob, trevligt och proffsigt bemötande och resultat, så nöjd, tack Doorline!"
  • 2017-08-26

Svetlana A skrev om Abiecare
    Inte rekommenderar den företag. Dem kom halv timme sent, städade jätte dålig. Jag har köpt från dem städning 150 kv. m dem jobbade bara 2,5 Tim dem glömde städa skåp under diskbänken, inte städade under sängarna, inte städade i hallen , dålig städning i badrummet och mycket mer jag fick städa efter dem själv hela huset. Läs mer
  • 2016-09-19

Carl L skrev om Abiecare
    Bra och pinky logs. Lätta att kommunicera med, snabba på mail. Inte skinande rent golv men absolut bra flyttstädning. Läs mer
    CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    4.7 / 5 i betyg — 647 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Flytt transport o flyttstädning av hus. Allt fungerade perfekt från början till slut. Alla höll överenskommen tid o var hjälpsamma. Kanon"
  • 2016-09-12

Erik L skrev om Abiecare
    de kom i tid och gjorde ett väldigt bra jobb! inget alls att påpeka efter flyttstädningen (till skillnad från tidigare upplevelser från andra städfirmor)!
    mycket nöjd och rekommenderar varmt! Läs mer

Anam s skrev om Abiecare
    Wow Great job done! We booked them with a short notice and they did a marvellous job! Professional staff and cleaning was really top-notch! Läs mer
    HemMiljö
    4.3 / 5 i betyg — 1304 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Väldigt nöjd med utförd städning, fanns inget att anmärka på, hela lägenheten var superren. Trevlig personal som städade med bra kundbemötan"

saif z skrev om Abiecare
    Vi litade på dem med städning och belönas med strålande resultat.
    Högt rekommenderad! Läs mer
  • Inti S

Inti S skrev om Abiecare
    De gjorde ett fantastiskt jobb. De har bra kundservice och lyssnade på instruktioner väl. Läs mer
    Carolas Hem & Företagsservice AB
    4.9 / 5 i betyg — 161 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Otroligt duktig och pålitlig person- både vad gäller städning och admin. Jag kan verkligen rekommendera Carolas hem och företagsservice!"
  • Mikael B

Mikael B skrev om Abiecare
    Fantastiskt bra och pålitligt företag. Levererade absolut toppkvalitet. Kommer anlitas igen. Verkligen skönt med företag som håller var de lovar och är tom levererar snabbare än lovat. Läs mer
    Anam s gillar detta

Peter O skrev om Abiecare
    Jättetrevliga killar, men de glömde vissa detaljer, som t.ex. att rengöra i toalettstolarna. Det hade varit enkelt eftersom toalettborste och toalettrengöringsmedel fanns på plats.

De missade även några uppenbara fläckar mitt på golvet som tog mig en minut att ta bort efter den nya hyresgästens påpekande. Läs mer
    ER Lokalvård
    4.4 / 5 i betyg — 24 omdömen
    Badge2019
    "Jag köpte en flyttstädning mitt under industrisemestern med mycket kort varsel. ER kunde leverera en omfattande städning på samma vecka. Ja"
    Jonathan J
  • Carina J

Carina J skrev om Abiecare
    Var inte nöjd då jag tyckte det var för mycket strul. Lätt att boka och de var tillmötesgående men var inte nöjd med städningen. Läs mer

Stefan J skrev om Abiecare
    Helt ok. Träffade aldrig folker som utförde jobbet. Läs mer
    Hygienteknikerna i Stockholm AB
    4.6 / 5 i betyg — 224 omdömen
    Badge2020
    "Så otroligt bra service. Väldigt tillmötesgående, snabb offert och de kunde komma med kort varsel. Hade städning innan fotografering av läge"
  • Caroline J

2016-09-08

Caroline J skrev om Abiecare
    Helt ok städservice. Städningen var till en början inte tillräckligt gjord, men personalen återgäldade med en gång utan krångel! Så det kändes tryggt och professionellt! Läs mer
  • 2016-09-08

Stefan M skrev om Abiecare
    Använde dom för en flyttstädning av en lägenhet. Och vart nöjd med resultatet. Läs mer
    BVTLER AB
    4.8 / 5 i betyg — 149 omdömen
    Badge2020
    "Kan rekommendera Bvtler! Enkla att kommunicera med och vi är mycket nöjda med städtjänsten vi köper. Flexibla och noggranna!"
    Martina N

Pierre F skrev om Abiecare
    Jag kan bara rekommendera Abicare från början till slut!
    Vi bokade flyttstädning och allt gick mycket smidigt, allt från bekräftelse till själva städningen till faktura och betalning.
    Babu som var kontaktperson var kanonbra att ha med att göra, likaså hans städpersonal gjorde ett skinande jobb! Läs mer

Olof P skrev om Abiecare
    Funka perfekt vid alla kontakter med firman Läs mer
    JCS Company AB
    4.9 / 5 i betyg — 30 omdömen
    Badge2020
    "Trevlig personal och bra service! Lägenheten känns som ny när dom varit framme och städat!"

Katarina E skrev om Abiecare
    Bara positivt. Mycket tillmötesgående och profsigt utfört Läs mer

Hui-han G skrev om Abiecare
    Vi har köpt en tjänst om flyttstädning.
    Kommunikation med tidsbeställning och pris är snabbt och tydligt. Det var en liten missförståelse mellan kunde(oss) och företag om tiden, men det löste sig snabbt och ärligt. Tjänsten var noga och mottagande med inspektionen. Läs mer
    Rozen Clean AB
    4.6 / 5 i betyg — 157 omdömen
    Badge2020
    "Proffsiga och städar magiskt. Trevlig personal."
    Charlotta H

Anu A skrev om Abiecare
    Jag fick personligt och flexibelt service. Jag beställde flyttstädning och var nöjd med resultatet, det var fint städat och överträffade mina förväntningar. Läs mer

Pia S skrev om Abiecare
    Både ros och ris. Använde de både till städning och flyttstädning. Flyttstädningen blev inte utförd färdigt så vi blev tvungna att reklamera. Ny städare infann sig efter några timmar. Läs mer
    Alinix Städ & Service
    4.4 / 5 i betyg — 45 omdömen
    Badge2020
    "Bra utfört jobb. Klart på tid."
    Stig Börje S
  • Mikael J

2016-09-07

Mikael J skrev om Abiecare
    De var enkel att ha att göra med, och utförde uppdraget med bravur. Hade varit smidigt ifall de hade med sig egna städredskap, men förutom det har vi inget att anmärka på. Läs mer
  • Hampus F

2016-09-06

Hampus F skrev om Abiecare
    Gör alltid ett väldigt bra jobb. Punktliga och trevliga Läs mer
  • Lasha A

Lasha A skrev om Abiecare
    De var fantastisk och gjorde ett fantastiskt jobb. Läs mer
  • Ain A

Ain A skrev om Abiecare
    Hög kvalitet och punktlig och exceptionellt serivice. Läs mer
  • Jim E

Jim E skrev om Abiecare
    Great quality and excellent service! Läs mer
  • 2016-08-31

Parveen A skrev om Abiecare
    De är bästa.
    De är punktliga,trevliga och perfekta. Läs mer

Bästa kontorsstädarna i Stockholm:

Gunnar Å Gunnar Å tycker: