Rekommenderat företag 2016 - Abiecare

Abiecare

BOX 3013, 122 03 Enskede — Visa karta

Välkommen till Abiecare AB Vi är ett städföretag med flerårig erfarenhet av att städa både hem och arbetsplats på ett miljövänligt och omsorgsfullt sätt. Vi erbjuder dig som kund högkvalitativa städtjänster av hög kvalitet!

Vi erbjuder kvalitetsgaranti utifall att du inte skulle vara nöjd med arbetet. Det innebär att vi åtgärdar eventuellt missnöje så fort vi kan. Ambitionen är att alla kunder ska bli hundra procent nöjda. Vi har även en ansvarsförsäkring som innebär att om olyckan skulle vara framme täcker för försäkring eventuella skador. Oavsett vilken typ av tjänst ni väljer så jobbar vi alltid med högsta prioritet när det kommer till trygghet och säkerhet. Vi arbetar hårt med att rekrytera rätt personal då alla medarbetare genomgår personliga intervjuer och får en väl utförd internutbildning. Varmt välkommen till oss på Abiecare AB!

Läs vad 23 kunder tycker om Abiecare

• Carl L
    Carl L skrev om Abiecare
    Bra och pinky logs. Lätta att kommunicera med, snabba på mail. Inte skinande rent golv men absolut bra flyttstädning.
  • Erik L
    Erik L skrev om Abiecare
    de kom i tid och gjorde ett väldigt bra jobb! inget alls att påpeka efter flyttstädningen (till skillnad från tidigare upplevelser från andra städfirmor)!
    mycket nöjd och rekommenderar varmt!
  • Anam s
    Anam s skrev om Abiecare
    Wow Great job done! We booked them with a short notice and they did a marvellous job! Professional staff and cleaning was really top-notch!
  • saif z
    saif z skrev om Abiecare
    Vi litade på dem med städning och belönas med strålande resultat.
    Högt rekommenderad!
  • Inti S
    Inti S skrev om Abiecare
    De gjorde ett fantastiskt jobb. De har bra kundservice och lyssnade på instruktioner väl.
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Abiecare
    Fantastiskt bra och pålitligt företag. Levererade absolut toppkvalitet. Kommer anlitas igen. Verkligen skönt med företag som håller var de lovar och är tom levererar snabbare än lovat.
    Anam s gillar detta
  • Peter O
    Peter O skrev om Abiecare
    Jättetrevliga killar, men de glömde vissa detaljer, som t.ex. att rengöra i toalettstolarna. Det hade varit enkelt eftersom toalettborste och toalettrengöringsmedel fanns på plats.

De missade även några uppenbara fläckar mitt på golvet som tog mig en minut att ta bort efter den nya hyresgästens påpekande.
  • Carina J
    Carina J skrev om Abiecare
    Var inte nöjd då jag tyckte det var för mycket strul. Lätt att boka och de var tillmötesgående men var inte nöjd med städningen.
  • Stefan J
    Stefan J skrev om Abiecare
    Helt ok. Träffade aldrig folker som utförde jobbet.
  • Caroline J
    Caroline J skrev om Abiecare
    Helt ok städservice. Städningen var till en början inte tillräckligt gjord, men personalen återgäldade med en gång utan krångel! Så det kändes tryggt och professionellt!
  • Stefan M
    Stefan M skrev om Abiecare
    Använde dom för en flyttstädning av en lägenhet. Och vart nöjd med resultatet.
  • Pierre F
    Pierre F skrev om Abiecare
    Jag kan bara rekommendera Abicare från början till slut!
    Vi bokade flyttstädning och allt gick mycket smidigt, allt från bekräftelse till själva städningen till faktura och betalning.
    Babu som var kontaktperson var kanonbra att ha med att göra, likaså hans städpersonal gjorde ett skinande jobb!
  • Olof P
    Olof P skrev om Abiecare
    Funka perfekt vid alla kontakter med firman
  • Katarina E
    Katarina E skrev om Abiecare
    Bara positivt. Mycket tillmötesgående och profsigt utfört
  • Hui-han G
    Hui-han G skrev om Abiecare
    Vi har köpt en tjänst om flyttstädning.
    Kommunikation med tidsbeställning och pris är snabbt och tydligt. Det var en liten missförståelse mellan kunde(oss) och företag om tiden, men det löste sig snabbt och ärligt. Tjänsten var noga och mottagande med inspektionen.
  • Anu A
    Anu A skrev om Abiecare
    Jag fick personligt och flexibelt service. Jag beställde flyttstädning och var nöjd med resultatet, det var fint städat och överträffade mina förväntningar.
  • Pia S
    Pia S skrev om Abiecare
    Både ros och ris. Använde de både till städning och flyttstädning. Flyttstädningen blev inte utförd färdigt så vi blev tvungna att reklamera. Ny städare infann sig efter några timmar.
  • Mikael J
    Mikael J skrev om Abiecare
    De var enkel att ha att göra med, och utförde uppdraget med bravur. Hade varit smidigt ifall de hade med sig egna städredskap, men förutom det har vi inget att anmärka på.
  • Hampus F
    Hampus F skrev om Abiecare
    Gör alltid ett väldigt bra jobb. Punktliga och trevliga
  • Lasha A
    Lasha A skrev om Abiecare
    De var fantastisk och gjorde ett fantastiskt jobb.
  • Ain A
    Ain A skrev om Abiecare
    Hög kvalitet och punktlig och exceptionellt serivice.
  • Jim E
    Jim E skrev om Abiecare
    Great quality and excellent service!
  • Parveen  A
    Parveen A skrev om Abiecare
    De är bästa.
    De är punktliga,trevliga och perfekta.

BOX 3013, 122 03 Enskede