Abiecare

Abiecare

4.2

Välkommen till Abiecare AB Vi är ett städföretag med flerårig erfarenhet av att städa både hem och arbetsplats på ett miljövänligt och omsorgsfullt sätt. Vi erbjuder dig som kund högkvalitativa städtjänster av hög kvalitet! Vi erbjuder kvalitetsgaranti utifall att du inte skulle vara nöjd med arbetet. Det innebär att vi åtgärdar...

31 omdömen om Abiecare

Thomas Mattias K

Missförstånd kring uppdraget, men fick tillbaka pengar så det löste sig ändå.

BVTLER AB
4.8/5 i betyg av 522 omdömen 4.8 av 522 omdömen

Martina N Martina N
Arnab I
Skrev om Abiecare

Fick rekommendationen av en god kollega, enkel beställning och smidig städning väl på plats i vår föreningslokal. Prisvärt!

Leo  A
Skrev om Abiecare

Väldigt professionella och snabba på att återkoppla. Städningen var väldigt bra utförd. Uppskattas verkligen. Vi kommer definitivt att återkomma !

Clean Casa
4.8/5 i betyg av 231 omdömen 4.8 av 231 omdömen

Philip O
Skrev om Abiecare

Väldigt bra, enkelt att boka och städningen var exceptionell. Rekommenderar verkligen! Philip

Neelanjona S

Bokningen var väldigt lätt att utföra. De kom i tid och städade huset mycket bra. Högt rekommenderad!

Rozen Clean AB
4.6/5 i betyg av 303 omdömen 4.6 av 303 omdömen

Andreas D
Skrev om Abiecare

Varning! Riktigt undermålig flyttstädning. De dammtorkar mest och städar inte rent från smuts. Trots två omstädningar lyckades de inte få rent i lägenheten. Köksluckorna var trots påpekande inte rena, spisen inte ren, dammigt och smutsigt runt toaletten. Man får hela tiden övervaka städarna som endast talar engelska, och tvingas peka ut varje fläck så tar de bort den om man har tur. Sammanlagt var säkert sex man i lägenheten i tre omgångar (två omstädningar) och städade i sammanlagt 12 timmar utan att nå ett tillfredställande resultat. Jag måste tyvärr avråda från att anlita denna firma.

Tanzina S
Skrev om Abiecare

Exceptional at their job and great customer service!

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 90 omdömen 4.9 av 90 omdömen

Svetlana A
Skrev om Abiecare

Inte rekommenderar den företag. Dem kom halv timme sent, städade jätte dålig. Jag har köpt från dem städning 150 kv. m dem jobbade bara 2,5 Tim dem glömde städa skåp under diskbänken, inte städade under sängarna, inte städade i hallen , dålig städning i badrummet och mycket mer jag fick städa efter dem själv hela huset.

Carl L
Skrev om Abiecare

Bra och pinky logs. Lätta att kommunicera med, snabba på mail. Inte skinande rent golv men absolut bra flyttstädning.

Mälardalenrent
4.4/5 i betyg av 138 omdömen 4.4 av 138 omdömen

ERIK L
Skrev om Abiecare

de kom i tid och gjorde ett väldigt bra jobb! inget alls att påpeka efter flyttstädningen (till skillnad från tidigare upplevelser från andra städfirmor)! mycket nöjd och rekommenderar varmt!

Anam s
Skrev om Abiecare

Wow Great job done! We booked them with a short notice and they did a marvellous job! Professional staff and cleaning was really top-notch!

Städnivå AB
4.5/5 i betyg av 199 omdömen 4.5 av 199 omdömen

saif z
Skrev om Abiecare

Vi litade på dem med städning och belönas med strålande resultat. Högt rekommenderad!

Inti S
Skrev om Abiecare

De gjorde ett fantastiskt jobb. De har bra kundservice och lyssnade på instruktioner väl.

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2188 omdömen 4.7 av 2188 omdömen

Mikael B
Skrev om Abiecare

Fantastiskt bra och pålitligt företag. Levererade absolut toppkvalitet. Kommer anlitas igen. Verkligen skönt med företag som håller var de lovar och är tom levererar snabbare än lovat.

Anam s gillar detta
Peter O
Skrev om Abiecare

Jättetrevliga killar, men de glömde vissa detaljer, som t.ex. att rengöra i toalettstolarna. Det hade varit enkelt eftersom toalettborste och toalettrengöringsmedel fanns på plats. De missade även några uppenbara fläckar mitt på golvet som tog mig en minut att ta bort efter den nya hyresgästens påpekande.

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 449 omdömen 4.6 av 449 omdömen

Carina J
Skrev om Abiecare

Var inte nöjd då jag tyckte det var för mycket strul. Lätt att boka och de var tillmötesgående men var inte nöjd med städningen.

Stefan J
Skrev om Abiecare

Helt ok. Träffade aldrig folker som utförde jobbet.

Rent 08 AB
4.7/5 i betyg av 83 omdömen 4.7 av 83 omdömen
BadgeFourYears

Jag är väldigt nöjd med Rent 08. Mycket snabbt och bra bemötande från företaget och framförallt fantastiskt kvalitet på städningen. Rekomme

Caroline J
Skrev om Abiecare

Helt ok städservice. Städningen var till en början inte tillräckligt gjord, men personalen återgäldade med en gång utan krångel! Så det kändes tryggt och professionellt!

Stefan M
Skrev om Abiecare

Använde dom för en flyttstädning av en lägenhet. Och vart nöjd med resultatet.

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1133 omdömen 4.7 av 1133 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
Pierre F
Skrev om Abiecare

Jag kan bara rekommendera Abicare från början till slut! Vi bokade flyttstädning och allt gick mycket smidigt, allt från bekräftelse till själva städningen till faktura och betalning. Babu som var kontaktperson var kanonbra att ha med att göra, likaså hans städpersonal gjorde ett skinande jobb!

Olof P
Skrev om Abiecare

Funka perfekt vid alla kontakter med firman

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 199 omdömen 4.9 av 199 omdömen

Christina K Christina K
Katarina E
Skrev om Abiecare

Bara positivt. Mycket tillmötesgående och profsigt utfört

Hui-han G
Skrev om Abiecare

Vi har köpt en tjänst om flyttstädning. Kommunikation med tidsbeställning och pris är snabbt och tydligt. Det var en liten missförståelse mellan kunde(oss) och företag om tiden, men det löste sig snabbt och ärligt. Tjänsten var noga och mottagande med inspektionen.

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 487 omdömen 4.5 av 487 omdömen

Anu A
Skrev om Abiecare

Jag fick personligt och flexibelt service. Jag beställde flyttstädning och var nöjd med resultatet, det var fint städat och överträffade mina förväntningar.

Pia S
Skrev om Abiecare

Både ros och ris. Använde de både till städning och flyttstädning. Flyttstädningen blev inte utförd färdigt så vi blev tvungna att reklamera. Ny städare infann sig efter några timmar.

BA Prima Care AB
4.5/5 i betyg av 153 omdömen 4.5 av 153 omdömen

Inte alls bra. Han är kvalificerad för den tjänst.

Mikael J
Skrev om Abiecare

De var enkel att ha att göra med, och utförde uppdraget med bravur. Hade varit smidigt ifall de hade med sig egna städredskap, men förutom det har vi inget att anmärka på.

Hampus F
Skrev om Abiecare

Gör alltid ett väldigt bra jobb. Punktliga och trevliga

Rena Hem Stockholm
3.7/5 i betyg av 230 omdömen 3.7 av 230 omdömen

Lasha A
Skrev om Abiecare

De var fantastisk och gjorde ett fantastiskt jobb.

Ain A
Skrev om Abiecare

Hög kvalitet och punktlig och exceptionellt serivice.

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1236 omdömen 4.7 av 1236 omdömen

Jim E
Skrev om Abiecare

Great quality and excellent service!

Parveen  A
Skrev om Abiecare

De är bästa. De är punktliga,trevliga och perfekta.