Läs vad 10 kunder tycker om Arbetskooperativet Solidaritet - Stockholm 2

2021-10-20
    Bemötande har alltid varit trevligt, snabbt och professionellt. De har levt upp till de förväntningar jag inledningsvis hade. De som har kommit till oss har alltid varit punktliga, haft ett fint bemötande samt alltid gjort det vi kommit överens om. Jag kan varmt rekommendera andra att använda sig av Arbetskooperativet solidaritets tjänster.
    2021-10-18
    Jhgbkjbbcgjkkjjgghjkiyhgfghjjjhgfthbjkhgxfgjjjjhhcghvbb
    2021-10-04
    Köper städtjänst super bra xxxxxxxxxxxxxx
    Hej Lisa.
    Så roligt att höra du är nöjd :) Tack för att du tog dig tiden att lämna din feedback.
    2021-10-03
    I början en del strul med tider, men det har varit mycket bättre senaste tiden.
    Bemötande och städning fem stjärnor!
    Gäller hemstädning
    Hej Karin,
    Tack för din feedback. Tråkigt att det varit strul med tiderna i början självklart jätte viktigt att tider passar dig och förblir samma. Tack för att du delar dina upplevelser! Önskar dig en fin helg
    2021-10-03
    Bra, noggrann städning och bra service. Lätt att få kontakt. Arbetskooperativ och kollektivavtal. Rekommenderas!
    Hej Elin,
    Tack så mycket. Kul att höra du är nöjd med städningen. Vi är stolta att ha bra villkor för våra anställda. Tack för att du är kund hos oss.
    2021-10-03
    Är helt nöjd med kontakt, uppföljning och duktig ekonomibiträde
    Hej Susanne,
    Så roligt att läsa att du nöjd med kontakten som varit. Tack för att du tog dig tid att svara :)
    2021-10-03
    Alltid svar på mail. Flexibel. Man verkar känna sina anställda väl.
    Hej Katrhin.
    Tack för fina ord. Vi försöker verkligen att de anställda ska känna sig hörda och förstådda, vi gör ju detta tillsammans.
    2021-10-03
    Seriös och bra verksamhet som vi anlitat i många år.
    Hej Elias,
    Uppskattar att du tar dig tid att svara och självklart glada att du är nöjd :) Rekommendera oss gärna till dina vänner och bekanta. Tack
    Mvh, Katrine
    2021-10-02
    Vi har varit kunder hos ABIS sedan de startade sin verksamhet i Stockholm och har varit jättenöjda. Vi blir alltid bra bemötta. Vi upplever även att de har bra villkor för sin personal.
    Hej Mattias,
    Tack för att du tar dig tid att skriva om dina upplevelser med ABIS. Det uppskattar jag. Glad att du är nöjd, tacksam för trogna kunder som dig!
    2021-10-02
    Vi har anlitat Abis i mer än 7 års tid. Vi har fått hjälp med hemstädning 1 gång per vecka och haft samma person som hjälpt oss hela tiden. Har inte haft särskilt mycket kontakt med företaget i övrigt men generellt sett varit nöjda med de kontakter vi haft.
    Vid ett tillfälle var vi tvungna att avboka sent pga sjukdom och fick då ett lite trist bemötande. Vi trivs bättre md att själva förse med städmaterial och jag har förstått att det även är enklare för den som jobbar åt oss att slippa åka till ert kontor och hämta städmaterial.
    Hej Malin,
    Tack för att du tog dig tiden att skriva utförligt, det uppskattar jag. Glad att du är nöjd med den som städer hos dig, förstår att hen förstår era behov efter så många år. Ledsen att du fick ett dåligt bemötande från oss, glad att du tar upp det så vi kan bli bättre. Gällande städmaterial så gör vi självklart vad känns bäst för dig, personalen har nu fått nya väskor så de kan ta med nödvändigt material.
    Ingen tack för din feedback.
    Katrine - ABIS