Arbetskooperativet Solidaritet - Stockholm

Arbetskooperativet Solidaritet - Stockholm

4.5

Välkommen till Arbetskooperativet Solidaritet - Stockholm! Vi på Arbetskooperativet Solidaritet hjälper dig med hushållsnära tjänster. Vi kan även bistå företag med personal genom vår bemannings-tjänst där vi hyr ut personal efter de behov som finns. Tjänster: Hemstädning, flyttstädning, storstädning, snickeri, målerijobb,...

24 omdömen om Arbetskooperativet Solidaritet - Stockholm

Susanne N
Skrev om Arbetskooperativet Solidaritet - Stockholm

Känns mkt bra att kunna erbjuda nyanlända jobb. Vera som är hos mig och städar har varit toppen

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 448 omdömen 4.6 av 448 omdömen

Ellen A
Skrev om Arbetskooperativet Solidaritet - Stockholm

Alltid trevligt bemötande. De som utför arbetet vänliga och pålitliga. Köpt städning först ett par år i Göteborg och nu i Sthlm dit jag flyttat. Motsvarat mina förväntningar hittills.

Agneta S

Bra bemötande Städningen rent och superbra Kan verkligen rekommendera Abis

Stort tack Agneta! Tack för din rekommendation! Arbetskooperativet Solidaritet

Birgittas Städ i Stockholm AB
4.8/5 i betyg av 583 omdömen 4.8 av 583 omdömen

Väl bemött av företaget. Förväntningarna uppnås. Mycket gott samarbete med städerskan.

Donald K
Skrev om Arbetskooperativet Solidaritet - Stockholm

Hemsidan var informativ med upplysningar om olika tjänster. Vi hittade vad vi sökte hemstädning två gånger i månaden. Vi är mycket nöjda med personen som utför städningen hos oss, kunnig och trevlig. Vi kan varmt rekommendera Arbetskooperativet Solidaritet.

Svar från Arbetskooperativet Solidaritet - Stockholm

Tusen tack Donald! Tack för din rekommendation!

Mariam H
Skrev om Arbetskooperativet Solidaritet - Stockholm

Otroligt bra städning, bra kommunikation och fick meddelande när det var klart.

Svar från Arbetskooperativet Solidaritet - Stockholm

Tusen tack Mariam! Så roligt att du var nöjd med vår städning och kommunikation!

BVTLER AB
4.8/5 i betyg av 522 omdömen 4.8 av 522 omdömen

Martina N Martina N
Mikael J
Skrev om Arbetskooperativet Solidaritet - Stockholm

Smuts kvar på en del ställen, över dörrar, på fönsterbräden

Ingrid L
Skrev om Arbetskooperativet Solidaritet - Stockholm

Jättefint vid provstädningen. Ser fram emot fortsättning.

Svar från Arbetskooperativet Solidaritet - Stockholm

Hej Ingrid. Tack för att du tar dig tid att lämna omdöme. Jag ör glad att höra att du blev nöjd med provstädningen och vi ser fram emot att även i fortsättningen jobba hos dig. Allt gott. Mvh, Katrine

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 487 omdömen 4.5 av 487 omdömen

Mia U
Skrev om Arbetskooperativet Solidaritet - Stockholm

Vi blev så nöjda med flyttstädningen av vår förra lägenhet att vi nu önskar hjälp med hemstädning regelbundet av vår nya bostad!! Vänligen Mia & Stefan i Stockholm

Svar från Arbetskooperativet Solidaritet - Stockholm

Hej Mia & Stefan, Så roligt att höra att ni blev nöjda med flyttstäd och önskar fortsätta med hemstädning. Vi kommer ta kontakt med dig för att ordna allt. TACK! Mvh Katrine

Anki B
Skrev om Arbetskooperativet Solidaritet - Stockholm

Alltid vänligt och adekvat bemött. Arbetet utförs mycket väl. Vi är en bastuförening med en bastuflotte. I Årstaviken Stockholm ligger den. Ingen lätt städning då det måste eldas för att få värme till vatten. Kallt på vintrarna. Narmandakh som arbetar hos oss cirka tre timmar per vecka är fantastisk!!!

Svar från Arbetskooperativet Solidaritet - Stockholm

Hej Anki, Tack för fint omdöme. Väldigt kul att höra från en så trogen kund som er förening. Stort tack. Allt gott. Mvh Katrine

Rena Hem Stockholm
3.7/5 i betyg av 229 omdömen 3.7 av 229 omdömen

OLGA K
Skrev om Arbetskooperativet Solidaritet - Stockholm

Gör vad de ska. Nöjd helt enkelt

Svar från Arbetskooperativet Solidaritet - Stockholm

Hej Olga, Tack för omdömet och den lojalitet du visad senaste åren, glad att du är nöjd :) Önskar dig en riktigt fin vecka. Mvh, Katrine

Amanda R
Skrev om Arbetskooperativet Solidaritet - Stockholm

Jag beställde en storstädning av kök och badrum. Bokningen gick smidigt. Jag har köpt flytt- och storstädning kanske fem gånger i mitt liv, det här var den mest välgjorda jag varit med om! Riktigt bra.

Arbetskooperativet Solidaritet gillar detta
Svar från Arbetskooperativet Solidaritet - Stockholm

Hej Amanda. Vad kul att höra! Tack så mycket för förtroendet. Skulle du vilja testa återkommande hemstädning så hjälper vi dig gärna med det också. Allt gott, Mvh, Katrine

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1129 omdömen 4.7 av 1129 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
Lisa Ö
Skrev om Arbetskooperativet Solidaritet - Stockholm

Bra villkor för de anställda, lätta att ha kontakt med

Svar från Arbetskooperativet Solidaritet - Stockholm

Hej Lisa, Tack för ditt svar, kul att höra att du är nöjd och tycker att kontakten funkar. Vi tycker också det viktigt med bra villkor och kollektivavtal :) Allt gott. Mvh, Katrine

Naiti D
Skrev om Arbetskooperativet Solidaritet - Stockholm

Har använt städtjänst i 5 år, varannan vecka. Alltid punktlig och bra arbete. Aldrig stött på problem. Har kollektivavtal vilket är jätteviktigt .

Svar från Arbetskooperativet Solidaritet - Stockholm

Hej Naiti, Stort tack för att du tog dig tiden att svara. Det uppskattar vi, super kul att höra att du är nöjd. Mvh Katrine,

Städnivå AB
4.5/5 i betyg av 199 omdömen 4.5 av 199 omdömen

Kristina Helmerssson L
Skrev om Arbetskooperativet Solidaritet - Stockholm

Städningen OK, men inte så mycket mer än det.

Svar från Arbetskooperativet Solidaritet - Stockholm

Hej Kristina. Tack för ditt feedback, beklagar min sena återkoppling. Jag hör att du inte är helt nöjd, detta vill vi gärna göra något åt då det viktigt för oss att du är nöjd. Hoppas du har möjlighet att maila mig med mera information om vad vi kan göra för att bli bättre. Du når mig på katrine@abis.nu

Lina S
Skrev om Arbetskooperativet Solidaritet - Stockholm

Bemötande har alltid varit trevligt, snabbt och professionellt. De har levt upp till de förväntningar jag inledningsvis hade. De som har kommit till oss har alltid varit punktliga, haft ett fint bemötande samt alltid gjort det vi kommit överens om. Jag kan varmt rekommendera andra att använda sig av Arbetskooperativet solidaritets tjänster.

Svar från Arbetskooperativet Solidaritet - Stockholm

Hej Lina. Tack för ditt fina omdöme. Jag är mycket glad att höra att du är nöjd med resultat och bemötande. Tack även för rekommendationen :) Allt gott

Rozen Clean AB
4.6/5 i betyg av 303 omdömen 4.6 av 303 omdömen

Kajsa H

Jhgbkjbbcgjkkjjgghjkiyhgfghjjjhgfthbjkhgxfgjjjjhhcghvbb

Arbetskooperativet Solidaritet gillar detta

Tack Kajsa.

Lisa S
Skrev om Arbetskooperativet Solidaritet - Stockholm

Köper städtjänst super bra xxxxxxxxxxxxxx

Svar från Arbetskooperativet Solidaritet - Stockholm

Hej Lisa. Så roligt att höra du är nöjd :) Tack för att du tog dig tiden att lämna din feedback.

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1231 omdömen 4.7 av 1231 omdömen

Karin Ö
Skrev om Arbetskooperativet Solidaritet - Stockholm

I början en del strul med tider, men det har varit mycket bättre senaste tiden. Bemötande och städning fem stjärnor! Gäller hemstädning

Svar från Arbetskooperativet Solidaritet - Stockholm

Hej Karin, Tack för din feedback. Tråkigt att det varit strul med tiderna i början självklart jätte viktigt att tider passar dig och förblir samma. Tack för att du delar dina upplevelser! Önskar dig en fin helg

Elin F
Skrev om Arbetskooperativet Solidaritet - Stockholm

Bra, noggrann städning och bra service. Lätt att få kontakt. Arbetskooperativ och kollektivavtal. Rekommenderas!

Svar från Arbetskooperativet Solidaritet - Stockholm

Hej Elin, Tack så mycket. Kul att höra du är nöjd med städningen. Vi är stolta att ha bra villkor för våra anställda. Tack för att du är kund hos oss.

Vardagsfrid AB
4.2/5 i betyg av 709 omdömen 4.2 av 709 omdömen

Allt går bra. Efter första städning var jag så glad! Mina barn hjälper inte nye med hushållsvstädning, så jag känner bra efter jag fick hjäl

Jennifer T Jennifer T
Susanne N
Skrev om Arbetskooperativet Solidaritet - Stockholm

Är helt nöjd med kontakt, uppföljning och duktig ekonomibiträde

Svar från Arbetskooperativet Solidaritet - Stockholm

Hej Susanne, Så roligt att läsa att du nöjd med kontakten som varit. Tack för att du tog dig tid att svara :)

Kathrin W
Skrev om Arbetskooperativet Solidaritet - Stockholm

Alltid svar på mail. Flexibel. Man verkar känna sina anställda väl.

Svar från Arbetskooperativet Solidaritet - Stockholm

Hej Katrhin. Tack för fina ord. Vi försöker verkligen att de anställda ska känna sig hörda och förstådda, vi gör ju detta tillsammans.

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2179 omdömen 4.7 av 2179 omdömen

Elias K
Skrev om Arbetskooperativet Solidaritet - Stockholm

Seriös och bra verksamhet som vi anlitat i många år.

Svar från Arbetskooperativet Solidaritet - Stockholm

Hej Elias, Uppskattar att du tar dig tid att svara och självklart glada att du är nöjd :) Rekommendera oss gärna till dina vänner och bekanta. Tack Mvh, Katrine

Mattias A
Skrev om Arbetskooperativet Solidaritet - Stockholm

Vi har varit kunder hos ABIS sedan de startade sin verksamhet i Stockholm och har varit jättenöjda. Vi blir alltid bra bemötta. Vi upplever även att de har bra villkor för sin personal.

Svar från Arbetskooperativet Solidaritet - Stockholm

Hej Mattias, Tack för att du tar dig tid att skriva om dina upplevelser med ABIS. Det uppskattar jag. Glad att du är nöjd, tacksam för trogna kunder som dig!

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 189 omdömen 4.9 av 189 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Malin A
Skrev om Arbetskooperativet Solidaritet - Stockholm

Vi har anlitat Abis i mer än 7 års tid. Vi har fått hjälp med hemstädning 1 gång per vecka och haft samma person som hjälpt oss hela tiden. Har inte haft särskilt mycket kontakt med företaget i övrigt men generellt sett varit nöjda med de kontakter vi haft. Vid ett tillfälle var vi tvungna att avboka sent pga sjukdom och fick då ett lite trist bemötande. Vi trivs bättre md att själva förse med städmaterial och jag har förstått att det även är enklare för den som jobbar åt oss att slippa åka till ert kontor och hämta städmaterial.

Svar från Arbetskooperativet Solidaritet - Stockholm

Hej Malin, Tack för att du tog dig tiden att skriva utförligt, det uppskattar jag. Glad att du är nöjd med den som städer hos dig, förstår att hen förstår era behov efter så många år. Ledsen att du fick ett dåligt bemötande från oss, glad att du tar upp det så vi kan bli bättre. Gällande städmaterial så gör vi självklart vad känns bäst för dig, personalen har nu fått nya väskor så de kan ta med nödvändigt material. Ingen tack för din feedback. Mvh Katrine - ABIS