Clean Way AB

Clean Way AB

Ring 072-047 80 81 www.cleanway.se

Välkommen till Clean Way! Vi erbjuder hemstädning, storstädning, flyttstädning, fönsterputsning och kontorsstädning. Vi finns här för att hjälpa till att underlätta din vardag, så att du får mer tid över till annat. Du kan välja mellan att ha regelbunden städning eller endast vid enstaka tillfällen. Du kan även välja bland...

5 omdömen om Clean Way AB

Melody Taganos A
Skrev om Clean Way AB

Jättenöjd kunden här. Janet har gjort bra service.Tack

Rena Hem Stockholm
3.7/5 i betyg av 229 omdömen 3.7 av 229 omdömen

Bernt T

- Always on time - Always cleaning well - Always smiling and flexible

Martina H
Skrev om Clean Way AB

Janet är supernoga och duktig. Vi är alltid jätte nöjda! Kan varmt rekommendera Clean Way AB.

Vardagsfrid AB
4.2/5 i betyg av 709 omdömen 4.2 av 709 omdömen

Allt går bra. Efter första städning var jag så glad! Mina barn hjälper inte nye med hushållsvstädning, så jag känner bra efter jag fick hjäl

Jennifer T Jennifer T
Filippa S
Skrev om Clean Way AB

Väldigt noggranna och bra service. Jättenöjd!

Svar från Clean Way AB

Hej Filippa, Tack för ditt fina omdöme. Det gläder oss enormt att du är nöjd med vår service. Jag önskar dig en fin helg! Hälsningar, Janet på Clean Way

Isak P
Skrev om Clean Way AB

Toppen! Trevligt bemötande och väl utfört arbete! Nystartad liten städfirma som gjorde ett gott intryck, Tack Janet!!

Svar från Clean Way AB

Hej Isak, Tusen tack för din fina rekommendation! Trevlig helg! Hälsningar, Janet på Clean Way

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 189 omdömen 4.9 av 189 omdömen