DM Miljö Sverige AB

Ring 08-712 02 02 dmmiljo.se

8 omdömen om DM Miljö Sverige AB

Christer B
Skrev om DM Miljö Sverige AB

Bra och proffsigt bemötande Putsade alla fönster proffsigt och snabbt till ett bra pris som vi kommit överens om Christer

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1246 omdömen 4.7 av 1246 omdömen

Paula R
Skrev om DM Miljö Sverige AB

Jag känner till företaget DM Miljö AB mycket väl då han i flera år har tvättat mina fönster i lägenheten. Han är snäll och hjälpsam och jag har anlitat honom flera gånger när jag har varit i behov av extra hjälp med vissa praktiska göromål i hemmet ( tex satt upp rullgardiner i sovrummet,) Eftersom han städar trapporna i huset där jag bor så råkar jag träffa honom då och då och därför har det varit lätt för mig och fråga honom om hjälp av olika tjänster i hemmet. Jag är jätte tacksam att han har varit så hjälpsam och allt som Mikael har gjort hos mig har blivit jätte bra.

Joakim P
Skrev om DM Miljö Sverige AB

Mycket duktiga och trevligt bemötande. Hög kvalité på utfört arbete.

BVTLER AB
4.8/5 i betyg av 524 omdömen 4.8 av 524 omdömen

Martina N Martina N
Inger S
Skrev om DM Miljö Sverige AB

DM Miljö sköter städning av allmänna utrymmen i vår fastighetsförening utmärkt. Vi anlitade därför dem för städning av vår lägenhet och är mycket nöjda. Trevlig personal och väl städat. ''

Tamm A
Skrev om DM Miljö Sverige AB

Trevliga människor med professionell inställning

Städnivå AB
4.5/5 i betyg av 199 omdömen 4.5 av 199 omdömen

Lennart E
Skrev om DM Miljö Sverige AB

Företaget är känt sedan lång tid tillbaka

Lisbeth F
Skrev om DM Miljö Sverige AB

Trevligt bemött av den jag pratade med. Fick mina fönster putsade, så nöjd med det fina resultatet Även inglasning på balkongen putsades. Kommer anlita igen.

Birgittas Städ i Stockholm AB
4.8/5 i betyg av 584 omdömen 4.8 av 584 omdömen

Väl bemött av företaget. Förväntningarna uppnås. Mycket gott samarbete med städerskan.

Ove L
Skrev om DM Miljö Sverige AB

Hög kvalitet och bra kundvård! Om något enstaka gånger inte blir som överenskommet så åtgärdas det omgående.