EF Städservice

Vi utför hemstädning, flyttstädning, lokalvård, storstädning samt byggstädning. Snabbt och smidigt med kort varsel. EF Städservice finns i hela Stor Stockholm. Vår vision är att skapa en bekvämare & smidigare vardag där du kan fokusera på det du tycker är viktigt. Känslan av att komma hem till ett ny-städat hem eller en ren och fräsch arbetsplats är vår högsta prioritet.
Med miljövänliga produkter och schyssta arbetsvillkor erbjuder vi effektiv städservice till en kostnad som passar dig och dina behov.

Läs vad 18 kunder tycker om EF Städservice 2

2022-11-19 Verifierad kund
    Kommer i tid, städar bra, inga överraskningar, håller kontakten,
    2022-11-17 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och väl utfört arbete
    2022-10-25 Verifierad kund
    Vänligt bemötande och mycket trevlig personal .
    Jag vill ha mitt hus städat var fjärde vecka och är nöjd efter två städningar.
    Jag har nu rekommenderat detta städteam till två av mina vänner varav en redan har fått städat.
    2022-09-03 Verifierad kund
    Vi blev väldigt väl bemötta o de gjorde ett jätte bra jobb. Snabba o bra på att kommunicera.
    Tack Pia, ni hade det verkligen fint! EF Städservice
    2022-07-29 Verifierad kund
    Kontakten har varit jättebra, alla trevliga och vänliga.
    Mina förväntningar var ett fint flyttstädat hem, gärna med en hälsning om vem som utfört städningen till de nya ska flytta in,
    ( vilket vi förut upplevt och tycker är en trevlig gest )
    Lägenheten är fint städad - men hälsningen saknades.
    I det stora hela är vi nöjda och kan klart rekommendera
    EF Städservice och deras tjänster.
    Hej igen Inger och tack för dom fina orden och din tid.

Vi ska se över möjligheterna att ge en personlig hälsning till kommande kunder.

Med vänlig hälsning, EF STÄDSERVICE.
  • Martina E
    2022-06-07 Verifierad kund
    Hej, hittills mycket nöjda över städningen som EF utfört, samt det trevliga bemötandet av John!
    Tack Martina för att dom fina orden samt din tid!

EF Städservice.
    2022-05-31 Verifierad kund
    Bokade städ inför en visning av lägenheten, EF - Städservice utförde de städmoment vi hade kommit överens om utan anmärkning. Kan varmt rekommendera. Trevlig personal!
    Tack Lina, hoppas det gick bra med visningen! EF Städservice
    2022-04-23 Verifierad kund
    Bra utfört jobb rekommenderas starkt
    Tack Michael för dom fina orden! EF Städservice
  • THEODOR K
    2022-02-10 Spontant omdöme
    Bra resultat, professionelt bemötande samt snabb återkoppling.
    Jag anlitade ef städservice för att få hemstädning och stortstädning.
    Dom kunde komma med kort varsel och gjorde ett toppen jobb! Är väldigt nöjda och kan varmt rekommendera deras tjänster. Kvaliteten på städningen va klart bättre än tidigare firmor jag anlitat
    Tack Theodor för din recension. Betyder verkligen mycket för oss! EF Städservice
    2022-01-11 Verifierad kund
    Jag är mycket nöjd med EF Städservice. Utmärkt resultat och god och tydlig kontakt innan och efter att storstädningen genomfördes. 5 av 5 stjärnor!
    Tack Marie för din tid och dom fina orden! EF Städservice
    2022-01-11 Verifierad kund
    Ef städservice var klockrena, efter ett kort samtal med John som för övrigt var mycket hjälpsam och trevlig så hjälpte han mig med en slutstädning av en lägenhet som var mycket väl godkänd!
    Absolut inga konstigheter, bra pris!
    Det gick verkligen galant! Och tack Edvard, för den fina recensionen! EF Städservice
    2022-01-07 Verifierad kund
    Snabbt enkelt och rent.
    Fick hjälp med kort varsel
    Rekommenderas av mig.
    Nyckelby fastigheter AB
    Tack! Verkligen ett fint hus ni byggt! EF Städservice
  • 2021-12-20 Spontant omdöme
    Ni räddade mig från att behöva göra flyttstäd mitt i en tuff flytt. Superfin service och trevligt bemötande och uppföljning. Bra engagemang och ansvarskänsla. Rekommenderas starkt!
    2021-11-21 Verifierad kund
    Vi bokade flyttstädning. Fantastiskt bra bemötande och superproffsiga och trevliga städare som verkligen gjorde ett gediget jobb! Vi är jättenöjda och rekommenderar dem varmt!
    Verkligen ett stort tack Michelle! EF Städservice
    2021-11-13 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och flexibla.
    Samma personal som städar lägenheten varannan vecka, blir lika nöjd varje gång och alltid skinande rent!
    Tack Miriam för dom fina orden! EF Städservice
    2021-11-09 Spontant omdöme
    Tack för en toppenstädning! Superfint, snabb bokning och grymt bemötande 👌🏽 Rekommenderas varmt!
    Tack Hanna, det värmde verkligen oss att höra! EF Städservice
  • CARL Å
    2021-11-09 Spontant omdöme
    Jätte nöjd kund! Bra personal, Bra pris, bra kommunikation, alltid trevligt bemötande, bra städat! Mycket smidigt /Johan
    Tack Johan, verkligen ett rent nöje att ha dig som kund! EF Städservice
    2021-11-09 Spontant omdöme
    Bra service, Lika nöjd varje gång. Underbart att komma hem till ett nystädat hus