Elit Luxe Service

Elit Luxe Service

Ring 08-509 232 25 www.elitluxeservice.se

Välkommen till Elit Luxe Service! Vi tar hand om din städning - du tar hand om allt annat som är viktigt. Våra tjänster: Hemstädning, fönsterputs, flyttstädning, storstädning, kontorsstädning, trappstädning, byggstädning, lägenhetsstädning - Inga bindningstider eller uppsägningstider - Erbjuder alltid kvalitetsgaranti - Du...

23 omdömen om Elit Luxe Service

Kerstin Hildur Linnea F
Skrev om Elit Luxe Service

Hemstädning! Jag har hemstädning från Elit Luxe Service några gånger i året.Dom är bäst på städning.

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1235 omdömen 4.7 av 1235 omdömen

Ulla Inga Marita S
Skrev om Elit Luxe Service

Hej !Jag hade fönsterputs från Elit Luxe Service AB Jag är helt nöjd med fönstertvätten utförd av Vasile. Han har tidigare utfört samma arbete hemma hos mig och alltid med samma goda resultat.Kan varmt rekomandera dom.

Svar från Elit Luxe Service

Hej Ulla! Tack så jättemycket för dina fina ord.Kul att se att kunderna är nöjd med oss. Med vänlig hälsning Elit Luxe Service AB

Britt-marie S
Skrev om Elit Luxe Service

Hemstädning! Pålitliga, punktliga och prisvärda.Väldigt nöjd med mitt städabonnemang, samma städerska som kommer vid varje tillfälle och gör ett fantastiskt arbete helatiden, tack!

Svar från Elit Luxe Service

Hej Britt Marie! Tack så jättemycket för er fina ord.Vi är glada att våra kunder är nöjd med vad vi gör. Med vänlig hälsning Elit Luxe Service AB

Städnivå AB
4.5/5 i betyg av 199 omdömen 4.5 av 199 omdömen

Birgit E
Skrev om Elit Luxe Service

Så glad att jag valde Elit Luxe Service för hemstädning 1 gång i månaden. Offerten från dom var utförlig och enda företag som gav en checklista på vad hemstädning innehåller rum för rum. Kontakten med bolaget har varit mycket bra och den städning jag fått (2 gånger hittills) har varit långt över förväntan. Dessutom lovar dom att skicka samma person varje gång. Jag är supernöjd!

Svar från Elit Luxe Service

Hej Elisabet! Tack så jätte mycket för er fina ord.Vi försöker göra allt möjligt för att våra kunder ska var nöjd med vårt jobb. Med vänlig hälsning Elit Luxe Service AB

EKATERINA S
Skrev om Elit Luxe Service

Rekommenderar absolut inte detta företag, de är snabba på att svara på offert förfrågan och har låg pris, men sedan när det kommer till kommunikation och kundbemötande då finns det ingenting sådan alls. I vår fall skrev de 30 timmar före städningen och sa att de vet inte om de kan lösa det för oss. Jag jagade de i nästan två veckor för att få bekräftat att de kommer och vilken tid, men då sa de att de löser detta men det blev inte så. Vet inte hur bra de på att städa men de är bra att ta bort ansvar från sig och lämna kunder utan städningen.

Vardagsfrid AB
4.1/5 i betyg av 710 omdömen 4.1 av 710 omdömen

Allt går bra. Efter första städning var jag så glad! Mina barn hjälper inte nye med hushållsvstädning, så jag känner bra efter jag fick hjäl

Jennifer T Jennifer T
Kerstin B
Skrev om Elit Luxe Service

Jag är en mycket nöjd kund! Kontakten med företaget har varit utmärkt : snabbt och pålitligt. Själva städningen perfekt. Jag kan varmt rekommendera dem!

Tack så jätte mycket för fina omdöme. Med vänlig hälsning Elit Luxe Service AB

Erica B
Skrev om Elit Luxe Service

Bra pris, trevlig service, och jättebra städning! Vi är supernöjda!

Svar från Elit Luxe Service

Tack så jätte mycket för omdöme. Jätte snäll. Med vänlig hälsning Elit Luxe Service AB

Clean Casa
4.8/5 i betyg av 231 omdömen 4.8 av 231 omdömen

Helle M
Skrev om Elit Luxe Service

Hemstädning! Letade städföretag,men var inte nöjd med de som kom.Fick lapp i postlådan,som lät interessant - sonen fick samma,testade och var mycket nöjd,så jag kontaktade Elit Luxe Service,som besiktigade vårt hem och lämnade bra offert enligt önskemål,och levererar städning enlig avtal,önskemål och lite mer. Jag varmt rekomandera Elit Luxe Service.

Svar från Elit Luxe Service

Tack så jätte mycket för att ni har lämnat ett jätte fint omdöme. Jätte snäll. Med vänlig hälsning Elit Luxe Service AB

Montiva S
Skrev om Elit Luxe Service

Vi på Montiva Service AB har anlitat flera gånger Elit Luxemburg Service ett flertal gånger för storstädning. Supertrevlig och proffsig personal, noggranna. Seriösa och effektiva. Varmt rekommendera dem för uppdrag.

Höga Höjder Fönsterputs
4.5/5 i betyg av 1169 omdömen 4.5 av 1169 omdömen

Trevligt professionellt uppträdande. Inte 100% perfekt jobb men ok.

Harriet A Harriet A
Love B
Skrev om Elit Luxe Service

Snabba, prisvärda och noggranna. Mycket bra.

Lana J
Skrev om Elit Luxe Service

Elit Luxe Service provide a weekly cleaning for our home. They are professional &. punctual. Will always give notice if there are any time or personnel changes. They clean and tidy meticulously with personal care. I’ve tried several cleaning services but Elit luxe is by far the best!

Svar från Elit Luxe Service

Hello Lana! Thank you very much for the wonderful words. Best regards Elit Luxe Service AB

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 90 omdömen 4.9 av 90 omdömen

Ben D
Skrev om Elit Luxe Service

Mycket bra städservice, samt snabb återkoppling vid förfrågan. Bra ordning och ett rimligt pris, lägsta när jag kollat runt bland andra bolag.

Erik E
Skrev om Elit Luxe Service

Flyttstädning med ett perfekt resultat! Fett trevliga och proffsiga!

Svar från Elit Luxe Service

Hej Erik! Tack för du tog tid att ge oss feedback! Med vänlig hälsning Elit Luxe Service AB.

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2185 omdömen 4.7 av 2185 omdömen

Peter E
Skrev om Elit Luxe Service

Flyttstädning utförd på kort varsel med mycket bra resultat. Bra service då de själva kom förbi och hämtade nyckel till lägenheten. Mycket nöjd. Peter

Svar från Elit Luxe Service

Hej Peter! Tack för du tog tid att ge oss feedback! Vi är glad att ni är nöjd med städningen. Med vänlig hälsning Elit Luxe Service AB

Mary I
Skrev om Elit Luxe Service

Hemstädning som har gjort stort i skillnad i kort tid! Efter jag hörde av mig till Elit, fick jag ett punktligt besök då jag fick en exakt tid och kostnad för ett provstädning och tydliga informationsuppgifter om deras övriga tjänster. Trevlig personal håller sina tider (utan ändlösa mobilsamtal!) och jobbar på och är effektiva. Företaget visar flexibilitet om man har särskilda önskemål; man kommer överens i förväg så det inte blir missförstånd med oväntade extra kostnader efteråt. Månadsfaktura gör betalning smidigt. Mycket nöjd med städningen också!

Svar från Elit Luxe Service

Hej Mary! Tack för du tog tid att ge oss feedback! Vi är nöjd att du är en av våra kunder. Med vänlig hälsning Elit Luxe Service

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1131 omdömen 4.7 av 1131 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
Robert K
Skrev om Elit Luxe Service

Lägenhetstädning! Väldigt bra städning och trevligt bemötande

Joakim F
Skrev om Elit Luxe Service

Flyttstädning Mycket proffsigt och effektivt. Jag var lite orolig eftersom priset var så lågt. Men jämfört med städarna dit vi flyttade så var Elit på en mycket högre nivå. Otroligt prisvärt👍🏻 Jag är jättenöjd.

BVTLER AB
4.8/5 i betyg av 522 omdömen 4.8 av 522 omdömen

Martina N Martina N
Therese C
Skrev om Elit Luxe Service

Vi anlitar Elit Luxe Service för både hemstädning och städning i vår kontorslokal. Tillsammans med företaget har vi kommit fram till ett arbetssätt som vi känner oss väldigt nöjda med. Elit Luxe Service är lyhörda för våra önskemål och resultatet uppfyller våra förväntningar.

Svar från Elit Luxe Service

Hej Therese! Tack för du tog tid att ge oss feedback! Vi är nöjd att du är en av våra kunder. Med vänlig hälsning Elit Luxe Service.

Carlos De La G
Skrev om Elit Luxe Service

förväntningarna uppfylldes. Både jag och min fru är nöjda med tjänsten

Svar från Elit Luxe Service

Hej Carlos! Tack för du tog tid att ge oss feedback!  Med vänlig hälsning Elit Luxe Service

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 487 omdömen 4.5 av 487 omdömen

Emilie B
Skrev om Elit Luxe Service

Jättebra service! Städar noggrant och är trevliga! Vi är supernöjda!

Hej Emilie! Tack så mycket för omdöme! Med vänlig hälsning Elit Luxe Service

Ulf H
Skrev om Elit Luxe Service

Vi har månatlig städning av vårt hem, ett kedjehus i Kälvesta, Vällingby. Städningen görs av Alina från Elit Luxe Service. Hon är utomordentligt duktig, noggrann och omtänksam i sitt jobb. Hon utför allt till största belåtenhet och vi kan varmt rekommendera henne! Dessutom fungerar faktureringen perfekt. Vi är helt enkelt jättenöjda! Vänlig hälsning Ulf och Lisa

Svar från Elit Luxe Service

Hej Ulf och Lisa! Tack för omdöme! Det är väldigt hönt att höra att våra kunder är nöjda med städerska som kommer.Tack för att ni är en av våra kunder. Med vänlig hälsning Elit Luxe Service

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 449 omdömen 4.6 av 449 omdömen

Staffan D
Skrev om Elit Luxe Service

Seriösa, flexibla, trevliga och duktiga!

Hej Staffan Tack för ditt omdöme! Med vänlig hälsning,Elit Luxe Service AB

Viorica H
Skrev om Elit Luxe Service

Som tiden räcker alldrig, har jag städ hjälp från Elit Luxe Service. Efter en telefon samtal har vi bokat en tid med företagsägaren. Respekten, god information, rådgivning samt lyhördhet och humanität är det starkaste företags sidan. Personalen har god kunskap och bra öga så de vet vad ska göras även mer än jag har skrivit i kontraktet. Det varmar i hjärtan när jag är hemma och allt är det så rent, fint städad så jag kan bringa min tid med mina nära. Stor tack. Varmt rekommenderar.

Svar från Elit Luxe Service

Hej Viorica! Det är väldigt hönt att höra att du är nöjd med våran tjänster,samt personalen tackar för uppskattning.Vi fortsätter göra våran bästa och göra våra kunder glada. Med stor respekt Elit Luxe Service AB

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 199 omdömen 4.9 av 199 omdömen