Elit Luxe Service

Elit Luxe Service

Välkommen till Elit Luxe Service!

Vi tar hand om din städning - du tar hand om allt annat som är viktigt.

Våra tjänster: Hemstädning, fönsterputs, flyttstädning, storstädning, kontorsstädning, trappstädning, byggstädning, lägenhetsstädning

- Inga bindningstider eller uppsägningstider
- Erbjuder alltid kvalitetsgaranti
- Du betalar bara för den faktiska tiden som vi utför vårt arbete

Vi har dig som kund i fokus och ställer upp i vått och torrt. Flexibilitet är något vi prioriterar och vi kan därför hjälpa dig snabbt vid behov.

Läs vad 18 kunder tycker om Elit Luxe Service 2

2021-03-30
    Jag är en mycket nöjd kund! Kontakten med företaget har varit utmärkt : snabbt och pålitligt.
    Själva städningen perfekt.
    Jag kan varmt rekommendera dem!
    Tack så jätte mycket för fina omdöme. Med vänlig hälsning Elit Luxe Service AB Elit Luxe Service
    2021-02-23
    Bra pris, trevlig service, och jättebra städning! Vi är supernöjda!
    Tack så jätte mycket för omdöme. Jätte snäll. Med vänlig hälsning Elit Luxe Service AB Elit Luxe Service
    2021-02-23
    Hemstädning!
    Letade städföretag,men var inte nöjd med de som kom.Fick lapp i postlådan,som lät interessant - sonen fick samma,testade och var mycket nöjd,så jag kontaktade Elit Luxe Service,som besiktigade vårt hem och lämnade bra offert enligt önskemål,och levererar städning enlig avtal,önskemål och lite mer.
    Jag varmt rekomandera Elit Luxe Service.
    Tack så jätte mycket för att ni har lämnat ett jätte fint omdöme. Jätte snäll. Med vänlig hälsning Elit Luxe Service AB Elit Luxe Service
    2021-02-11
    Vi på Montiva Service AB har anlitat flera gånger Elit Luxemburg Service ett flertal gånger för storstädning. Supertrevlig och proffsig personal, noggranna. Seriösa och effektiva.
    Varmt rekommendera dem för uppdrag.
  • Love B
    skrev om Elit Luxe Service
    2021-02-10
    Snabba, prisvärda och noggranna. Mycket bra.
    2021-02-03
    Elit Luxe Service provide a weekly cleaning for our home. They are professional &. punctual. Will always give notice if there are any time or personnel changes. They clean and tidy meticulously with personal care. I’ve tried several cleaning services but Elit luxe is by far the best!
    Hello Lana! Thank you very much for the wonderful words. Best regards Elit Luxe Service AB Elit Luxe Service
    2020-10-06
    Mycket bra städservice, samt snabb återkoppling vid förfrågan. Bra ordning och ett rimligt pris, lägsta när jag kollat runt bland andra bolag.
    2020-06-02
    Flyttstädning med ett perfekt resultat! Fett trevliga och proffsiga!
    Hej Erik! Tack för du tog tid att ge oss feedback! Med vänlig hälsning Elit Luxe Service AB. Elit Luxe Service
    2020-05-29
    Flyttstädning utförd på kort varsel med mycket bra resultat. Bra service då de själva kom förbi och hämtade nyckel till lägenheten.
    Mycket nöjd.
    Peter
    Hej Peter! Tack för du tog tid att ge oss feedback! Vi är glad att ni är nöjd med städningen. Med vänlig hälsning Elit Luxe Service AB Elit Luxe Service
    2020-05-04
    Hemstädning som har gjort stort i skillnad i kort tid! Efter jag hörde av mig till Elit, fick jag ett punktligt besök då jag fick en exakt tid och kostnad för ett provstädning och tydliga informationsuppgifter om deras övriga tjänster. Trevlig personal håller sina tider (utan ändlösa mobilsamtal!) och jobbar på och är effektiva. Företaget visar flexibilitet om man har särskilda önskemål; man kommer överens i förväg så det inte blir missförstånd med oväntade extra kostnader efteråt. Månadsfaktura gör betalning smidigt. Mycket nöjd med städningen också!
    Hej Mary! Tack för du tog tid att ge oss feedback! Vi är nöjd att du är en av våra kunder. Med vänlig hälsning Elit Luxe Service Elit Luxe Service
    2020-03-05
    Lägenhetstädning!
    Väldigt bra städning och trevligt bemötande
    2020-03-02
    Flyttstädning
    Mycket proffsigt och effektivt.
    Jag var lite orolig eftersom priset var så lågt. Men jämfört med städarna dit vi flyttade så var Elit på en mycket högre nivå. Otroligt prisvärt👍🏻 Jag är jättenöjd.
    2020-01-29
    Vi anlitar Elit Luxe Service för både hemstädning och städning i vår kontorslokal. Tillsammans med företaget har vi kommit fram till ett arbetssätt som vi känner oss väldigt nöjda med. Elit Luxe Service är lyhörda för våra önskemål och resultatet uppfyller våra förväntningar.
    Hej Therese! Tack för du tog tid att ge oss feedback! Vi är nöjd att du är en av våra kunder. Med vänlig hälsning Elit Luxe Service. Elit Luxe Service
    2020-01-27
    förväntningarna uppfylldes. Både jag och min fru är nöjda med tjänsten
    Hej Carlos! Tack för du tog tid att ge oss feedback!  Med vänlig hälsning Elit Luxe Service Elit Luxe Service
    2020-01-24
    Verifierad kundrelation
    Jättebra service! Städar noggrant och är trevliga! Vi är supernöjda!
    Hej Emilie! Tack så mycket för omdöme! Med vänlig hälsning Elit Luxe Service Elit Luxe Service
    2020-01-24
    Vi har månatlig städning av vårt hem, ett kedjehus i Kälvesta, Vällingby. Städningen görs av Alina från Elit Luxe Service. Hon är utomordentligt duktig, noggrann och omtänksam i sitt jobb. Hon utför allt till största belåtenhet och vi kan varmt rekommendera henne!
    Dessutom fungerar faktureringen perfekt.
    Vi är helt enkelt jättenöjda!
    Vänlig hälsning
    Ulf och Lisa
    Hej Ulf och Lisa! Tack för omdöme! Det är väldigt hönt att höra att våra kunder är nöjda med städerska som kommer.Tack för att ni är en av våra kunder. Med vänlig hälsning Elit Luxe Service Elit Luxe Service
    2020-01-22
    Seriösa, flexibla, trevliga och duktiga!
    Hej Staffan Tack för ditt omdöme! Med vänlig hälsning,Elit Luxe Service AB Elit Luxe Service
  • Viorica H
    skrev om Elit Luxe Service
    2020-01-22
    Som tiden räcker alldrig, har jag städ hjälp från Elit Luxe Service.
    Efter en telefon samtal har vi bokat en tid med företagsägaren. Respekten, god information, rådgivning samt lyhördhet och humanität är det starkaste företags sidan. Personalen har god kunskap och bra öga så de vet vad ska göras även mer än jag har skrivit i kontraktet. Det varmar i hjärtan när jag är hemma och allt är det så rent, fint städad så jag kan bringa min tid med mina nära. Stor tack. Varmt rekommenderar.
    Hej Viorica! Det är väldigt hönt att höra att du är nöjd med våran tjänster,samt personalen tackar för uppskattning.Vi fortsätter göra våran bästa och göra våra kunder glada. Med stor respekt Elit Luxe Service AB Elit Luxe Service