Elit Luxe Service

Välkommen till Elit Luxe Service!

Vi tar hand om din städning - du tar hand om allt annat som är viktigt.

Våra tjänster: Hemstädning, fönsterputs, flyttstädning, storstädning, kontorsstädning, trappstädning, byggstädning, lägenhetsstädning

- Inga bindningstider eller uppsägningstider
- Erbjuder alltid kvalitetsgaranti
- Du betalar bara för den faktiska tiden som vi utför vårt arbete

Vi har dig som kund i fokus och ställer upp i vått och torrt. Flexibilitet är något vi prioriterar och vi kan därför hjälpa dig snabbt vid behov.

Läs vad 23 kunder tycker om Elit Luxe Service 2

• 2021-11-22 Insamlad av företaget
    Hemstädning!
    Jag har hemstädning från Elit Luxe Service några gånger i året.Dom är bäst på städning.
    2021-11-10 Verifierad kund
    Hej !Jag hade fönsterputs från Elit Luxe Service AB
    Jag är helt nöjd med fönstertvätten utförd av Vasile. Han har tidigare utfört samma arbete hemma hos mig och alltid med samma goda resultat.Kan varmt rekomandera dom.
    Hej Ulla!
    Tack så jättemycket för dina fina ord.Kul att se att kunderna är nöjd med oss.
    2021-10-30 Verifierad kund
    Hemstädning!
    Pålitliga, punktliga och prisvärda.Väldigt nöjd med mitt städabonnemang, samma städerska som kommer vid varje tillfälle och gör ett fantastiskt arbete helatiden, tack!
    Hej Britt Marie!
    Tack så jättemycket för er fina ord.Vi är glada att våra kunder är nöjd med vad vi gör.
    2021-10-27 Insamlad av företaget
    Så glad att jag valde Elit Luxe Service för hemstädning 1 gång i månaden. Offerten från dom var utförlig och enda företag som gav en checklista på vad hemstädning innehåller rum för rum. Kontakten med bolaget har varit mycket bra och den städning jag fått (2 gånger hittills) har varit långt över förväntan. Dessutom lovar dom att skicka samma person varje gång. Jag är supernöjd!
    Hej Elisabet!
    Tack så jätte mycket för er fina ord.Vi försöker göra allt möjligt för att våra kunder ska var nöjd med vårt jobb.
    2021-08-26 Spontant omdöme
    Rekommenderar absolut inte detta företag, de är snabba på att svara på offert förfrågan och har låg pris, men sedan när det kommer till kommunikation och kundbemötande då finns det ingenting sådan alls. I vår fall skrev de 30 timmar före städningen och sa att de vet inte om de kan lösa det för oss. Jag jagade de i nästan två veckor för att få bekräftat att de kommer och vilken tid, men då sa de att de löser detta men det blev inte så. Vet inte hur bra de på att städa men de är bra att ta bort ansvar från sig och lämna kunder utan städningen.
    2021-03-30 Insamlad av företaget
    Jag är en mycket nöjd kund! Kontakten med företaget har varit utmärkt : snabbt och pålitligt.
    Själva städningen perfekt.
    Jag kan varmt rekommendera dem!
    Tack så jätte mycket för fina omdöme.
    2021-02-23 Insamlad av företaget
    Bra pris, trevlig service, och jättebra städning! Vi är supernöjda!
    Tack så jätte mycket för omdöme.
    2021-02-23 Insamlad av företaget
    Hemstädning!
    Letade städföretag,men var inte nöjd med de som kom.Fick lapp i postlådan,som lät interessant - sonen fick samma,testade och var mycket nöjd,så jag kontaktade Elit Luxe Service,som besiktigade vårt hem och lämnade bra offert enligt önskemål,och levererar städning enlig avtal,önskemål och lite mer.
    Jag varmt rekomandera Elit Luxe Service.
    Tack så jätte mycket för att ni
    har lämnat ett jätte fint omdöme.
    2021-02-11 Insamlad av företaget
    Vi på Montiva Service AB har anlitat flera gånger Elit Luxemburg Service ett flertal gånger för storstädning. Supertrevlig och proffsig personal, noggranna. Seriösa och effektiva.
    Varmt rekommendera dem för uppdrag.
  • Love B
    skrev om Elit Luxe Service
    2021-02-10 Insamlad av företaget
    Snabba, prisvärda och noggranna. Mycket bra.
    Tack så jätte mycket för omdöme.
    2021-02-03 Insamlad av företaget
    Elit Luxe Service provide a weekly cleaning for our home. They are professional &. punctual. Will always give notice if there are any time or personnel changes. They clean and tidy meticulously with personal care. I’ve tried several cleaning services but Elit luxe is by far the best!
    Hello Lana!
    Thank you very much for the wonderful words.
    Best regards Elit Luxe Service AB
    2020-10-06 Insamlad av företaget
    Mycket bra städservice, samt snabb återkoppling vid förfrågan. Bra ordning och ett rimligt pris, lägsta när jag kollat runt bland andra bolag.
    2020-06-02 Insamlad av företaget
    Flyttstädning med ett perfekt resultat! Fett trevliga och proffsiga!
    Hej Erik!
    Tack för du tog tid att ge oss feedback!
    Med vänlig hälsning Elit Luxe Service AB.
    2020-05-29 Insamlad av företaget
    Flyttstädning utförd på kort varsel med mycket bra resultat. Bra service då de själva kom förbi och hämtade nyckel till lägenheten.
    Mycket nöjd.
    Peter
    Hej Peter!
    Tack för du tog tid att ge oss feedback! Vi är glad att ni är nöjd med städningen.
    2020-05-04 Insamlad av företaget
    Hemstädning som har gjort stort i skillnad i kort tid! Efter jag hörde av mig till Elit, fick jag ett punktligt besök då jag fick en exakt tid och kostnad för ett provstädning och tydliga informationsuppgifter om deras övriga tjänster. Trevlig personal håller sina tider (utan ändlösa mobilsamtal!) och jobbar på och är effektiva. Företaget visar flexibilitet om man har särskilda önskemål; man kommer överens i förväg så det inte blir missförstånd med oväntade extra kostnader efteråt. Månadsfaktura gör betalning smidigt. Mycket nöjd med städningen också!
    Hej Mary!

Tack för du tog tid att ge oss feedback! Vi är nöjd att du är en av våra kunder.

2020-03-05 Insamlad av företaget
    Lägenhetstädning!
    Väldigt bra städning och trevligt bemötande
    2020-03-02 Insamlad av företaget
    Flyttstädning
    Mycket proffsigt och effektivt.
    Jag var lite orolig eftersom priset var så lågt. Men jämfört med städarna dit vi flyttade så var Elit på en mycket högre nivå. Otroligt prisvärt👍🏻 Jag är jättenöjd.
    2020-01-29 Insamlad av företaget
    Vi anlitar Elit Luxe Service för både hemstädning och städning i vår kontorslokal. Tillsammans med företaget har vi kommit fram till ett arbetssätt som vi känner oss väldigt nöjda med. Elit Luxe Service är lyhörda för våra önskemål och resultatet uppfyller våra förväntningar.
    Hej Therese!

Med vänlig hälsning Elit Luxe Service.
    2020-01-27 Verifierad kund
    förväntningarna uppfylldes. Både jag och min fru är nöjda med tjänsten
    Hej Carlos!

Tack för du tog tid att ge oss feedback!

2020-01-24 Verifierad kundrelation
    Jättebra service! Städar noggrant och är trevliga! Vi är supernöjda!
    Hej Emilie!
    Tack så mycket för omdöme!

2020-01-24 Verifierad kund
    Vi har månatlig städning av vårt hem, ett kedjehus i Kälvesta, Vällingby. Städningen görs av Alina från Elit Luxe Service. Hon är utomordentligt duktig, noggrann och omtänksam i sitt jobb. Hon utför allt till största belåtenhet och vi kan varmt rekommendera henne!
    Dessutom fungerar faktureringen perfekt.
    Vi är helt enkelt jättenöjda!
    Vänlig hälsning
    Ulf och Lisa
    Hej Ulf och Lisa!

Tack för omdöme!

Det är väldigt hönt att höra att våra kunder är nöjda med städerska som kommer.Tack för att ni är en av våra kunder.

2020-01-22 Verifierad kund
    Seriösa, flexibla, trevliga och duktiga!
    Hej Staffan

Tack för ditt omdöme!

Med vänlig hälsning,Elit Luxe Service AB
  • Viorica H
    skrev om Elit Luxe Service
    2020-01-22 Verifierad kund
    Som tiden räcker alldrig, har jag städ hjälp från Elit Luxe Service.
    Efter en telefon samtal har vi bokat en tid med företagsägaren. Respekten, god information, rådgivning samt lyhördhet och humanität är det starkaste företags sidan. Personalen har god kunskap och bra öga så de vet vad ska göras även mer än jag har skrivit i kontraktet. Det varmar i hjärtan när jag är hemma och allt är det så rent, fint städad så jag kan bringa min tid med mina nära. Stor tack. Varmt rekommenderar.
    Hej Viorica!
    Det är väldigt hönt att höra att du är nöjd med våran tjänster,samt personalen tackar för uppskattning.Vi fortsätter göra våran bästa och göra våra kunder glada.

Med stor respekt Elit Luxe Service AB