Elit Luxe Service

CARL BONDES VÄG 8 LGH 1003, 165 74 Hässelby — Visa karta

Välkommen till Elit Luxe Service!

Vi tar hand om din städning - du tar hand om allt annat som är viktigt.

Våra tjänster: Hemstädning, fönsterputs, flyttstädning, storstädning, kontorsstädning, trappstädning, byggstädning, lägenhetsstädning

- Inga bindningstider eller uppsägningstider
- Erbjuder alltid kvalitetsgaranti
- Du betalar bara för den faktiska tiden som vi utför vårt arbete

Vi har dig som kund i fokus och ställer upp i vått och torrt. Flexibilitet är något vi prioriterar och vi kan därför hjälpa dig snabbt vid behov.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 11 kunder tycker om Elit Luxe Service

• 2020-06-02

Erik E skrev om Elit Luxe Service
    Flyttstädning med ett perfekt resultat! Fett trevliga och proffsiga! Läs mer
    2020-06-02 Elit Luxe Service svarar Erik E
    Hej Erik!
    Tack för du tog tid att ge oss feedback!
    Med vänlig hälsning Elit Luxe Service AB.
  • 2020-05-29

Peter E skrev om Elit Luxe Service
    Flyttstädning utförd på kort varsel med mycket bra resultat. Bra service då de själva kom förbi och hämtade nyckel till lägenheten.
    Mycket nöjd.
    Peter Läs mer
    2020-05-29 Elit Luxe Service svarar Peter E
    Hej Peter!
    Tack för du tog tid att ge oss feedback! Vi är glad att ni är nöjd med städningen.
    Med vänlig hälsning Elit Luxe Service AB
  • 2020-05-04

Mary I skrev om Elit Luxe Service
    Hemstädning som har gjort stort i skillnad i kort tid! Efter jag hörde av mig till Elit, fick jag ett punktligt besök då jag fick en exakt tid och kostnad för ett provstädning och tydliga informationsuppgifter om deras övriga tjänster. Trevlig personal håller sina tider (utan ändlösa mobilsamtal!) och jobbar på och är effektiva. Företaget visar flexibilitet om man har särskilda önskemål; man kommer överens i förväg så det inte blir missförstånd med oväntade extra kostnader efteråt. Månadsfaktura gör betalning smidigt. Mycket nöjd med städningen också! Läs mer
    2020-05-04 Elit Luxe Service svarar Mary I
    Hej Mary!

Tack för du tog tid att ge oss feedback! Vi är nöjd att du är en av våra kunder.

• 2020-03-05

Robert K skrev om Elit Luxe Service
    Lägenhetstädning!
    Väldigt bra städning och trevligt bemötande Läs mer
  • 2020-03-02

Joakim F skrev om Elit Luxe Service
    Flyttstädning
    Mycket proffsigt och effektivt.
    Jag var lite orolig eftersom priset var så lågt. Men jämfört med städarna dit vi flyttade så var Elit på en mycket högre nivå. Otroligt prisvärt👍🏻 Jag är jättenöjd. Läs mer
  • 2020-01-29

Therese C skrev om Elit Luxe Service
    Vi anlitar Elit Luxe Service för både hemstädning och städning i vår kontorslokal. Tillsammans med företaget har vi kommit fram till ett arbetssätt som vi känner oss väldigt nöjda med. Elit Luxe Service är lyhörda för våra önskemål och resultatet uppfyller våra förväntningar. Läs mer
    2020-01-30 Elit Luxe Service svarar Therese C
    Hej Therese!

Med vänlig hälsning Elit Luxe Service.
  • 2020-01-27

Carlos De La G skrev om Elit Luxe Service
    förväntningarna uppfylldes. Både jag och min fru är nöjda med tjänsten Läs mer
    2020-01-30 Elit Luxe Service svarar Carlos De La G
    Hej Carlos!

Tack för du tog tid att ge oss feedback!

• 2020-01-24

Verifierad kundrelation
    Emilie B skrev om Elit Luxe Service
    Jättebra service! Städar noggrant och är trevliga! Vi är supernöjda! Läs mer
    2020-01-24 Elit Luxe Service svarar Emilie B
    Hej Emilie!
    Tack så mycket för omdöme!

• 2020-01-24

Ulf H skrev om Elit Luxe Service
    Vi har månatlig städning av vårt hem, ett kedjehus i Kälvesta, Vällingby. Städningen görs av Alina från Elit Luxe Service. Hon är utomordentligt duktig, noggrann och omtänksam i sitt jobb. Hon utför allt till största belåtenhet och vi kan varmt rekommendera henne!
    Dessutom fungerar faktureringen perfekt.
    Vi är helt enkelt jättenöjda!
    Vänlig hälsning
    Ulf och Lisa Läs mer
    2020-05-04 Elit Luxe Service svarar Ulf H
    Hej Ulf och Lisa!

Tack för omdöme!

Det är väldigt hönt att höra att våra kunder är nöjda med städerska som kommer.Tack för att ni är en av våra kunder.

• 2020-01-22

Staffan D skrev om Elit Luxe Service
    Seriösa, flexibla, trevliga och duktiga! Läs mer
    2020-01-22 Elit Luxe Service svarar Staffan D
    Hej Staffan

Tack för ditt omdöme!

Med vänlig hälsning,Elit Luxe Service AB
  • Viorica H

2020-01-22

Viorica H skrev om Elit Luxe Service
    Som tiden räcker alldrig, har jag städ hjälp från Elit Luxe Service.
    Efter en telefon samtal har vi bokat en tid med företagsägaren. Respekten, god information, rådgivning samt lyhördhet och humanität är det starkaste företags sidan. Personalen har god kunskap och bra öga så de vet vad ska göras även mer än jag har skrivit i kontraktet. Det varmar i hjärtan när jag är hemma och allt är det så rent, fint städad så jag kan bringa min tid med mina nära. Stor tack. Varmt rekommenderar. Läs mer
    2020-01-22 Elit Luxe Service svarar Viorica H
    Hej Viorica!
    Det är väldigt hönt att höra att du är nöjd med våran tjänster,samt personalen tackar för uppskattning.Vi fortsätter göra våran bästa och göra våra kunder glada.

Med stor respekt Elit Luxe Service AB

CARL BONDES VÄG 8 LGH 1003, 165 74 Hässelby