Fastighetsbyrån Haninge

• BadgeElevenYears
1 290
Llama 08-745 22 25 Compartir

About company

Fastighetsbyrån Haninge har ett kontor strategiskt placerat i Haninge Centrum. Våra fastighetsmäklare arbetar affärsmässigt och med ett starkt kundfokus i varje uppdrag. Vi arbetar aktivt med att ständigt ligga i framkant och erbjuda den bästa tjänsten. En personligt utformad mäklartjänst med inriktning på marknadsföring och...

1290 omdömen om Fastighetsbyrån Haninge

Sedan starten hos Reco 2013

Markus Erik Johan G
Fullersta

Det är lätt att slänga sig med superlativ kring Mikael, så jag gör en omvänd recension Många mäklare jag har stött på är: - Ointresserade av affären annat än för sin egen plånbok. - Inte nyfikna av de inblandade människorna eller deras ambition med försäljning/ köp - Dryga - Okunniga - Stroppiga - Chaufförer av tyska bilar (och lite för nöjda över faktumet, för att det ska vara klädsamt) - Svåra att nå - Ogenuina - Styva i korken - Försvunna likt en avlöning när affären är avslutad. - Skrev jag dryga? -...

Ann-Louise O
Vendió su apartamento con ayuda de Kimberly Ridderskans parte de Fastighetsbyrån Haninge
Handen

Jag kan verkligen rekommendera Kimberly Ridderskans som varit mig till hjälp vid två försäljningar där både jag och köpare varit nöjda. Kimberly Inger direkt ett förtroende och är förutom väldigt trevlig korrekt och informativ samt Inger ett lugn under hela försäljningsprocessen vilket ger trygghet i synnerhet i sämre tider. / Ann-Louise

Magnus J
Compró su casa con ayuda de Kimberly Ridderskans parte de Fastighetsbyrån Haninge
Västerhaninge

Fint ordnat och bra koll. Trevlig möte

Levon H
Vega

Professionell, trevlig och kunnig.

Ella B
Vendió su apartamento con ayuda de Peter Reuterhagen parte de Fastighetsbyrån Haninge
Handen

Professionell, trevlig och var i princip alltid anträffbar när man behövde få hjälp.

Daniel S
Vendió su apartamento con ayuda de Mikael Grans parte de Fastighetsbyrån Huddinge
Centrala Huddinge

Bra, tålmodig och proffsig. Lugn i sitt agerande samt enkel och bra i dialogen. Jag kan verkligen rekommendera Mikael!

Sune Jörgen J
Vendió su casa con ayuda de Peter Reuterhagen parte de Fastighetsbyrån Haninge

Väldigt påläst om fastigheten

Jakob A
Compró su apartamento con ayuda de Peter Reuterhagen parte de Fastighetsbyrån Haninge
Vega

Trevligt bemötande. Bra och snabb respons

Meron H
Handen

Vi har fått bra service av Peter. Han har varit hjälpsam genom hela processen. 🙏🙏🙏🙏

Jesper A
Vendelsömalm

Engagerad mäklare som hade mig på minnet ett bra tag när det kom en lägenhet som jag var intresserad av!

Jerry H
Vendió su casa con ayuda de Peter Reuterhagen parte de Fastighetsbyrån Haninge
Brandbergen

Peter är ödmjuk och påläst om område och hustypen, snabb återkoppling och tydlig och samordnande. Kul med drönarfilm både in och utvändigt vackert.

Moses E
Jordbro

Thank you 🙌 It was nice. She is a good business woman should have experience How to treat the customers

Britt Inger B
Söderby

Mycket bra och kunnigt bemötande vid köpet av mitt nya hus. Väntar mig lika trevligt och kunnigt vid försäljningen av min fastighet.

Valentin Z
Handen

Väldigt kunnig, trevlig och ärlig.

Nadja D
Compró su apartamento con ayuda de Kimberly Ridderskans parte de Fastighetsbyrån Haninge
Västerhaninge

Hon är väldigt trevlig och hjälpsam, alltid tillgänglig och svarar snabbt. Engagerad och levde absolut upp till förväntningarna!

Viktor Z
Handen

Mycket duktig och trevlig säljare.

Marica A
Västerhaninge

Tycker att all kontakt med och genom Gullus har funkat super. Glad och trevlig och proffsig.

Paulina P
Vendió su casa con ayuda de Kimberly Ridderskans parte de Fastighetsbyrån Haninge
Vendelsömalm

Vi har fått otroligt proffesionellt hjälp med husförsäljningen. Väldigt trevligt och lätt att samarbeta med person som Kimberly är. Jätte tacksam för hennes engagemang. Med vänlig hälsning Paulina och Luis

Kerstin Doris S
Compró su apartamento con ayuda de Gullus Uzel parte de Fastighetsbyrån Haninge

Jag köpte en lägenhet i centrala Handen. Köpet och kontakt med mäklare och säljare gick smidigt och snabbt.

Tatiana Inger L
Brandbergen

Gullus är väldigt engagerad, mycket kunnig och ĥprofessionell! Fantastiskt bemötande. Önskar henne allt gott! Mvh Tatiana Lindberg

Muntadar Salam S
Sörskogen

Smidig och snabb försäljning av vår hus och Mikael Grans rekommenderas som mäklare. Pålitlig! Stilig! Mikael Grans är en mäklare att lita på och som gör ett bra. Viking krigare man, krigar för få din fastighet såld.

Nina Therese L
Dalarö

Kunnig och metodisk. Lugn och förtroendeingivande.

Susanne G
Dalarö

Vi är nöjda på alla plan med vår mäklare Kimberly Ridderskans . Proffsigt och väl genomfört uppdrag, som får högsta betyg av Mats o Susanne Gille

Niclas F
Vega

Trevlig, lugn och sansad. Bra mäklare.

Essi J
Handen

Mycket trevlig och proffsig, väldigt tillmötesgående och hjälpsam.

Lars J
Västerhaninge

Allt blev bra till slut trots dåliga tider. Huset blev sålt och alla parter är nöjda. Lars Jakobsson

Cihan Y
Compró su apartamento con ayuda de Gullus Uzel parte de Fastighetsbyrån Haninge

Mycket bra, mäklare jag är jätte nöjd Hon är så snäll och trevlig Jag fick mycket hjälp av henne och hon har bra, förklaringar 10 av 10 Tack Gullus

Kristoffer Å
Västerhaninge

Mycket trevlig. Kunnig på sin sak samt driven

Klas Thomas B
Vendelsömalm

Kunnig, noggrann, proffsig, stor lokalkännedom och behaglig att ha att göra med. Ett super proffs.

Gina Jihane E
Handen

Kimberly är specialiserad på det hon gör, hon delar med sig sin erfarenhet. Kunnig och fick mig som säljare att känna mig trygg under hela processen. Kimberly gör verkligen sitt bästa.

Per L
Vega

Gullus var trevlig och förefaller kompetent, men jag har bara träffat henne en gång så det är svårt att lämna någon genomgripande bedömning.

Kevin J
Vega

Väldigt trevlig, vi satte upp en plan som fullföljdes och gick i mål där samtliga parter var nöjda. Lugn och informativ! 😃

Hans B
Vendió su casa con ayuda de Per Zetterdahl parte de Fastighetsbyrån Haninge

Vänlig och hjälpsam. (Hjäpte tom till med att köra skräp och bohag till återvinningen) Att få fastigheten såld till hyfsat pris vilket vi som amatörer bedömer att vi fick. Kanske kunde Per beskrivit mer om säljcoachen och stegen i försäljningen till oss ovana. Men slutresultatet blev ju som sagt gott. De andra delägarna har inte haft någon kontakt live så de har inga kommentarer.

Mariann A
Stuvsta

Trevlig och lätt att ha att göra med. Alltid tillgänglig vid frågor och återkopplar efter visningar. Lugn, förtroendegivande, ärlig. Gav inte upp trots många visningar på en svår marknad. Jag kan rekommendera Mikael.

Parfait M
Vårby

Mikael's smiling all the time. It made calm every time I had a discussion with him. He is also reliable.

Grace U
Vårby

För varje problem hittade Mikael en lösning och alltid med glädje och tålamod.

Eleonor F
Compró su casa con ayuda de Per Zetterdahl parte de Fastighetsbyrån Haninge
Tungelsta - Krigslida

Per var saklig och hjälpte oss med allt vi undrade över. Vi är nöjda med hans arbete .

Kalle G
Gladö Kvarn

Bästa mäklaren jag haft, personlig och förtroendeingivande. Seriös och vill lyssna på kunden samt ge en bra råd.

Patrik R
Handen

Jag la ut min lägenhet som på gång via Fastighetsbyråns webbtjänst och fick Gullus som min mäklare. Det var ett lyckodrag och allt har sköts mycket bra och haft ett toppenbemötande från första dagen. Är jätte nöjd med hur Gullas har hanterat min lägenhetsförsäljning med sin och Fastighetsbyråns lokala erfarenhet trots en tuff marknad. Kommunikationen från Gullus var alltid snabb, informativ och med goda råd.

Emilio R
Escribió sobre Per Zetterdahl parte de Fastighetsbyrån Haninge

Jag var mycket nöjd med Pers arbete, upplevde honom som mycket kunning och professionell. Fick lägenheten såld relativt snabbt i en dålig marknad. Klockrent bemötande och ständiga uppdateringar om läget genom hela processen. Skulle definitivt anlita igen.

Contenido ofensivo
Elegir motivo:
Sulayman T
Brandbergen

Hon var smart och social och hjälpsam

Noophian F
Stuvsta

Jag tycker han har skött sig bra och jag är nöjd med samarbetet med Mikael Grans! Med vänlig hälsning, Noophian Falkenström

Anders S
Vendió su casa con ayuda de Gullus Uzel parte de Fastighetsbyrån Haninge
Vega

Proffsig, kunnig och med härligt driv! Gullus får toppbetyg och kan starkt rekommendera henne!!!

Catherine L
Compró su casa con ayuda de Gullus Uzel parte de Fastighetsbyrån Haninge
Vega

Gullus was extremely helpful when we found a home we were interested in. Her communication skills are top notch, and she wants the best for both buyer and seller. She is authentic & truthful. Would recommend her for sure.

First-Name L
Escribió sobre Fastighetsbyrån Haninge

Fastighetsbyrån Haninge får högsta betyg från oss! Vi är helnöjda!. Mäklaren Gullus Uzel var mycket professionell och intresserad. Hon löste allt på ett smidigt sätt ,, Vi rekommenderar Gullus och Fastighetsbyrån varmt .

Gullus U gillar detta
Contenido ofensivo
Elegir motivo:
Björn S
Handen

Vi är väldigt nöjda med Kimberly. Eftersom det är första gången vi haft kontakt med mäklare så har vi ju inget att jämföra med. Tycker att vi fått bra och snabb hjälp. Trevligt bemötande och alltid hjälpsam och glad.

Laura M
Compró su apartamento con ayuda de Mikael Grans parte de Fastighetsbyrån Huddinge
Centrala Huddinge

Mikael is a great professional, he has been very helpful during the whole process of buying he apartment. He helped us resolving all doubts and give us very clear information about both the apartment itself and the process of buying it. Also, he has always answer very quickly and he has been very nice and open to all the questions we had. We definitely recommend him!

Ewa B
Vendelsömalm

En professionell och mjuk mäklar som ingav ett stort förtroende, vi har därför givit henne uppdraget att sälja vår nuvarande lägenhet, högsta betyget till henne😀

Klas Thomas B
Vendelsömalm

Oerhört seriös och proffsig, bra visning och allt väl förberedd vid kontraktsskrivning. Kommer anlita henne vid försäljningen av vår lägenhet, redan inbokat möte.

Leif E
Söderby

Vi fick ett professionellt och trevligt bemötande från första stund. Vi har hela tiden fått snabbt svar på våra frågor. Trots trög marknad gick vår försäljning snabbt i lås. Vi kan varmt rekommendera Per. //Leif