Fastighetsbyrån Höga Kusten, sid 2

Stora Torget 2, 891 33 Örnsköldsvik — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån Höga Kusten är engagerade och har hjärtat på det rätta stället. Vi har stor lokalkännedom och är experter på bostads- och fritidshusmarknaden i hela Höga Kusten. Hos oss får du ett personligt bemötande och vårt team av erfarna och kompetenta medarbetare kommer att göra sitt yttersta för att göra dig som kund nöjd.

Letar du efter bostad i Örnsköldsvik, Sollefteå, Kramfors eller Härnösand? Eller funderar du på att sälja din bostad. Som Sveriges största mäklare kan vi erbjuda det bästa och senaste för våra kunder. Genom samarbete med Swedbank kan vi snabbt genomföra smidiga lånelöften och fördelaktiga bolån.

Vi är ett sammansvetsat team av välutbildade fastighetsmäklare och koordinatorer som alltid arbetar målmedvetet och affärsmässigt i varje uppdrag. Varmt välkommen att be om en fri värdering av din bostad här ovan eller kontakta någon av våra kompetenta mäklare om du har några frågor.

Läs vad 615 kunder tycker om Fastighetsbyrån Höga Kusten

• 2020-02-28

Carl Håkan G skrev om Anna Sellin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Vi har sålt vår villa med Anna som mäklare. Hon var fantastiskt bra hela vägen och vi är jättenöjda.

Professionell, lättsam och väldigt trevlig. Vi kan varmt rekommendera Anna som mäklare. Läs mer
    2020-02-28 Anna S svarar Carl Håkan G
    Tack snälla för den rekommendationen och tack för ett bra samarbete och engagemang:)
    Vi ses!
  • 2020-02-28

Alf R skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Har köpt villa i Sollefteå.
    Sara tog med sig kontraktet till Stockholm där vi träffades och skrev på.
    Mycket proffsigt intryck.
    Hon skötte allt runt köpet som vi behövde hjälp med. Läs mer
  • 2020-02-27

Helena S skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Vi visade intresse för ett hus som låg ute under "på gång" och Sara var mycket behjälplig och ordnade en privat visning i samråd med säljarna. Sara var mycket påläst och insatt i alla detaljer kring husets skick och gick grundligt igenom alla delar i besiktningen inklusive åtgärdslista. Hon följde också upp dessa åtgärder och återkopplade till oss. Genom hela processen har Sara varit mycket professionell och hållit hög integritet gentemot alla parter. Informationen har genomgående varit mycket tydlig och hela affären har varit klanderfri och smidig. Läs mer
  • 2020-02-27

Johan G skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Trevlig, erfaren, hjälpasam & alltid tillgänglig Läs mer
    2020-02-27 Annacarin H svarar Johan G
    Tack Johan för din fina rekommendation och förmånen att få sälja er trevliga villa!

Önskar er allt gott i stan!

• 2020-02-23

Anita Elisabet I skrev om Anna Sellin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Sålt min fritidshus, Mäklaren har varit väldigt duktig på sitt yrkesutövande, blivit bemött med posivitet. Förväntningarna blev bättre än jag trodde. Mäklaren hade bra kontakt med mig dag som kväll. Toppenmäklare. Läs mer
    2020-02-23 Anna S svarar Anita Elisabet I
    Så roligt att höra och tack snälla för den rekommendationen. Har varit ett nöje att få hjälpa er! Vi ses:)
  • 2020-02-23

Bo Randolf O skrev om Anna Sellin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Jag har sålt en stuga i lomsjön Åsliden 203. Med hjälp av under bara Anna som har gjort ett kanon jobb hon är helt fantastisk.. Ni måste höja hennes lön..
    Ha ha ha.. Anna sellin. Betyg för hon
    Är 5 plus av 5👍👍👍👍👍😊 Läs mer
    2020-02-23 Anna S svarar Bo Randolf O
    Ha ha. Stort tack för de orden och rekommendationen. En ära att få sälja er mysiga stuga. Vi ses:)
  • 2020-02-21

Marie N skrev om Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Mindre lägenhet
    Väldigt trevligt bemötande Hanna levde fullt ut till mina förväntningar. Uppskattade återkopplingar efter visning

ett minus: uppfattade inte att jag själv skulle betala Blocket/hemnet annonseringarna. Trodde allt sådant ingick i mäklararvodet

Sammanfattar: all heder till Hanna som var trevlig, proffsig och höll kontakt med oss under försäljningsprocessen Läs mer
    2020-03-06 Hanna Ö svarar Marie N
    Tack för förtroendet och ett fint samarbete!
  • 2020-02-13

Daniel F skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Köpt en bostadsrätt.
    Bra bemötande och proffsigt arbete. Läs mer
    2020-02-16 Annacarin H svarar Daniel F
    Tack Daniel!

Än en gång så trevligt att få göra affär med dig/er. Hoppas ni trivs i den fina lägenheten. Ha det bäst!

• 2020-02-13

Daniel F skrev om Anna Sellin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Sålt en bostadsrätt.
    Bra bemötande och ett proffsigt arbete utfört. Läs mer
    2020-02-13 Anna S svarar Daniel F
    Tack för den fina rekommendationen.
    Vi ses snart igen:)
  • 2020-02-12

Thommy Ö skrev om Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Har haft en bra och smidig kontakt med Hanna vad gäller försäljningen av min bostadsrätt.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-03-06 Hanna Ö svarar Thommy Ö
    Hjärtligt tack! jag hoppas du kommer trivas i storstaden!
  • 2020-02-10

Birgitta J skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Vi har sålt en lägenhet. Det gick mycket lättare än vad vi förväntade oss.
    Vi fick ett mycket bra bemötande. Annacarin känns mycket proffsig. Kommer att rekommendera henne till mina vänner. Läs mer
    2020-02-13 Annacarin H svarar Birgitta J
    Tack Birgitta för din fina rekommendation! Alltid roligt med engagerade säljare och dessutom att få sälja något så trevligt. Ha det fint!

Birgit Marianne P skrev om Anna Sellin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Har sålt en privatbostad med renoveringsbehov i ett område som inte är så attraktivt. Sökte en mäklare som kunde lyfta fram min bostad så bra som möjligt utifrån de förutsättningar som fanns.
    Då jag inte har erfarenheter av affärer, papper och juridik och tycker att allt sådant är svårt så var jag mån om att få en mäklare som hade förståelse för mina behov och kunde hjälpa mig utan att det kändes svårt.
    Den mäklare som var mig behjälplig var över förväntan. Hon var professionell, kunnig, lyhörd, hjälpsam, tog hänsyn till mina behov och ordnade en husförsäljning som gick över förväntan. Jag är mycket nöjd med mäklarens insats och den hjälp jag fick. Läs mer
    2020-02-06 Anna S svarar Birgit Marianne P
    Tusan tack för de fina orden. Det har varit roligt hela vägen och jag hoppas vi ses igen. Ha det fint/ Anna
  • 2020-02-06

Susanne Mary Maria G skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Jag har både köpt och sålt hus med hjälp av Sara och har blivit bemött med omtanke och stor expertis.
    Hade inga direkta förväntningar men har blivit överraskad då hon funnits där hela tiden för att lyssna och lösa allt till min fördel.
    Min upplevelse är bara positiv och Sara är otroligt proffsig i sin mäklarroll. Läs mer
    2020-02-19 Sara J svarar Susanne Mary Maria G
    Hej och tack för fina ord! Roligt att höra att ni upplevt processen som positiv.
    Stort lycka till med ert nya boende!

Fredrik A skrev om Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Bostadsaffärer gick mycket smidigt. Både försäljning och köp av nya bostadsrätten så jag är jättenöjd att jag valde Fastighetsbyrån i Örnsköldsvik.
    Ett mycket professionellt bemötande av Anna Sellin och Anna-Carin Holmgren. Läs mer

Lovisa Å skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Sara har varit bra i kontakt med henne. Hon har tagit reda på information som hon inte haft och återkopplat. Bra bemötande!
    Det enda negativa var att hon varit svår att nå under vissa delar av processen. Läs mer
    2020-02-19 Sara J svarar Lovisa Å
    Hej, stort tack för feedback! Jag hoppas ni ska trivas i ert nya hus, ha en skön vår och sommar när den kommer.

//Sara
  • Lennart G

2020-02-05

Lennart G skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Har både köpt och sålt hus via Sara Jeansson. Hon är rätt person på rätt ställe. Kunnig, proffsig och ett trevligt bemötande.
    Kanske ibland lite svår att nå, men fullt förståeligt med allt jobb hon lägger ner på alla kunder. Hon är en resurs för Fastighetsbyrån. Läs mer
    2020-02-19 Sara J svarar Lennart G
    Hej Lennart,
    Det går bra när man har trevliga säljare/köpare! Tack för fina ord, det värmer.
    Allt gott till er.

• 2020-02-03

Khozama A skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Jag har köpt ett hus. Sara var duktig och snäll och hjälpsam. Läs mer
    2020-02-19 Sara J svarar Khozama A
    Hej Khozama, hoppas ni ska trivas i ert nya hus! Stort lycka till och tack för förtroende att hjälpa er hitta nytt boende.

• 2020-02-02

11 Arvid D skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Vi är helt nöjda med Sara Jeanson som mäklare och kan rekommendera henne till alla andra. Läs mer
    2020-02-19 Sara J svarar 11 Arvid D
    Hej Arvid,
    Tusen tack för din rekommendation och för förtroendet att få hjälpa till att sälja ert fina hus.

Allt gott till er,
  • 2020-01-27

Jari Pekka L skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Sålde villan med Sara som mäklare och är jättenöjd. Vi blev alldeles utmärkt bemött och rekommenderar henne mycket gärna. Vi upplevde henne proffsig, trevlig och kunnig. Otroligt engagerad under hela processen. Hade inte kunnat hitta bättre mäklare. Läs mer
    2020-02-19 Sara J svarar Jari Pekka L
    Tusen tack! Roligt att ni känner er nöjda med försäljningen och tack för ett bra samarbete, utan er insats hade det inte blivit så bra.

Ha en fin vår!

• Kim L

2020-01-24

Kim L skrev om Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Köpt villa i höga kusten
    Jätte trevlig och lätt att komminucera med. Mäklare levde upp till alla förväntningar o mer därtill. Involverad i vad hon sålde med kunskap om bostaden. Vi är supernöjda och hoppas på fler framtida affärer. Läs mer
    2020-02-10 Hanna Ö svarar Kim L
    Tack för det Kim. Det har varit ett nöje att samarbeta med er. Jag hoppas ni kommer trivas, välkommen till Höga Kusten!
  • 2020-01-22

Leena Hannele L skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Professionell bemötande!
    Sålt hus . Läs mer
    2020-02-19 Sara J svarar Leena Hannele L
    Tack Leena, va glad jag blir att ni känner er nöjda med försäljningen!

Varmt lycka till med era nya boenden.

• 2020-01-17

Lena B skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Hjälpt oss i besvärliga situationer och visat mycket stort tålamod och empati. Läs mer
    2020-01-17 Annacarin H svarar Lena B
    Bästa Lena,

tusen tack för den fina rekommendationen, faktiskt min 200:ade! Önskar er allt gott i er nya bostad, njut av ett bekvämt och fint boende med utsikt!

Fredagshälsning, Annacarin
  • 2020-01-14

Barbro A skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Sara visade stor kunnighet vid försäljning av mitt hus.
    Bra kontakt, som var viktigt i mitt fall, eftersom jag flyttat till annan ort. Hon lämnade fortlöpande information och vi båda hade koll på läget hela tiden.

Det allra bästa med Sara är ändå, hennes positivitet - man blev glad när man hörde hennes kvittrande, glada röst. Läs mer
  • 2020-01-12

Anette E skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Annacarin är en mycket proffsig mäklare! Kunnig, effektiv, idérik och trevlig. Alla objekt som vi har anlitat Annacarin för att sälja, har hon skött på allra bästa sätt. Vi kan inte tänka oss någon bättre mäklare! Läs mer
    2020-01-13 Annacarin H svarar Anette E
    TACK Anette för din fantastiska rekommendation! Tänk att vi är inne på den 5:e affären, jag tror det är rekord för mig! Jag hoppas att ni trivs i er nya stad och får det riktigt gott, om inte säljer jag gärna något till er i Örnsköldsvik igen! :)

• 2020-01-09

Camilla G skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Sålt enplansvilla i Bonässund
    Glad lyhörd kunnig proffsig positiv ärligt och rak pålitlig världsklass Läs mer
    2020-01-13 Annacarin H svarar Camilla G
    Tack!

Så glad för din fina rekommendation! Härligt att göra affär med så engagerade säljare och jag önskar er allt gott!

Januarihälsningar, Annacarin
  • 2020-01-09

Britt-marie Emelie Sofia N skrev om Anna Sellin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Första intrycket, mycket bra vid bedömning/värdering av vårt hus.

Fortsatta kontakter helt utan problem. med andra ord jättebra.

Hon har hållit oss uppdaterad under hela försäljnings processen.

Avslutade det hela med ett mycket bra resultat.

Ett stort tack till Anna och lycka till i fortsättningen med ditt arbete. Läs mer
    2020-01-09 Anna S svarar Britt-marie Emelie Sofia N
    Stort tack själva fina ni. Det har varit och är ett rent nöje:)
    Vi hörs och ses!
  • 2020-01-07

Julia skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Suverän service av Sara dels med att hitta passande hus för vår önskan och när vi väl hittade det så fick vi hjälp med allt och mer därtill från henne. Läs mer
    2020-01-07 Sara J svarar Julia
    Tusen tack för fina ord! Det var en ära att få hjälpa er.
  • 2020-01-07

Ingela W skrev om Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Jag köpte en bostadsrätt med hjälp av Hanna, allt gick snabbt och smidigt. Seriös och kompetent mäklare! Läs mer
    2020-03-06 Hanna Ö svarar Ingela W
    Tack Ingela, hoppas att ni kommer trivas. Vi hörs och ses!
  • 2019-12-25

Johan B skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Ytterst kompetent, erfaren och trivsam att ha och göra med. Läs mer
    2020-01-13 Annacarin H svarar Johan B
    Tack Johan för rekommendationen! Så trevligt att ni valt Örnsköldsvik och jag hoppas att ni kommer att trivas med ert nya liv i det fina huset. Önskar er allt gott!

• 2019-12-22

Ingela Å skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Jag har köpt en lägenhet på vintergatan
    Mäklaren var otroligt duktig, engagerad och intresserad. Hon hjälpte mig genom hela affären och jag skulle anlita henne om jag säljer min bostad. Även rekommendera henne till andra. Läs mer
    2020-01-13 Annacarin H svarar Ingela Å
    Tack Ingela för din fina rekommendation! Önskar dig allt gott och hoppas att du trivs i din fina lägenhet.

Med vänlig hälsning, Annacarin Holmgren
  • 2019-12-11

Bodil S skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Professionell, trevlig och hjälpsam. Läs mer
  • 2019-12-09

Rasmus W skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Köpte min första lägenhet, blev bemött väldigt bra. Allt gick väldigt smidigt och man kände sig trygg genom hela affären. Läs mer
    2019-12-22 Annacarin H svarar Rasmus W
    Tack Rasmus för din fina rekommendation! Hoppas du trivs i din nya lägenhet och får en riktigt fin jul!

Allt gott! / Annacarin
  • 2019-12-07

Alf S skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Kunnig, förtroendegivande och duktig fastighetsförmedlare. Läs mer
  • 2019-12-03

Lars E skrev om Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Köpt lägenhet.
    Väldigt bra.
    Inga förväntningar men hur bra som helst.
    Toppen! Läs mer
    2020-03-06 Hanna Ö svarar Lars E
    Tack Lars, jag hoppas renoveringen går bra. Ser fram emot att få se slutresultatet!
  • 2019-12-03

Sven Simon J skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Sålt min hus, blev bemött väldigt bra trevlig och tillmötesgående, väldigt professionell och levde upp till det jag hade förväntat mig och mer. Läs mer
  • 2019-11-30

Nils Olov Z skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Professionell, trevlig och effektiv. Läs mer
    2019-12-03 Annacarin H svarar Nils Olov Z
    Hej!

Tackar för den fina rekommendationen och vill gärna skicka tillbaka en hälsning till dig, tack till mycket god medhjälp!

Glad december till dig/er!

Håkan L skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Annacarin uppfyller alla de förväntningar jag hade på henne som fastighetsmäklare,
    Lyhörd positiv ordning och reda, ja jag har bara gott att säga om Annacarin ! Läs mer
    2019-12-03 Annacarin H svarar Håkan L
    Tack Håkan för din fina rekommendation! Så roligt att få göra affär med dig och din fina fastighet. Hoppas du får en riktigt härlig jul och laddar batterierna inför flytt så småningom.

Ulrika S skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Köpt bostadsrätt. Proffsigt bemötande av mäklaren, stor hjälp av henne. Läs mer
    2019-11-29 Annacarin H svarar Ulrika S
    Tack Ulrika för din fina rekommendation! Hoppas Nils kommer att trivas med sitt nya boende!

Fredagshälsning, Annacarin H

Britt N skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Jag har sålt mitt hus på Gålnässtrand, försäljningen sköttes av ACH. Vi hade kontakt både före och efter försäljningen. Hon gick igenom och rekommenderade vissa saker innan försäljningen som jag själv inte tänkt på, hon är en bra vägvisare, dessutom kom en bra stylist och fotograf. Jag känner mig väldigt nöjd med vad ACH har utfört. Jag rekommenderar henne gärna till andra som skall sälja/köpa. MVH Britt Nylander Läs mer
    2019-11-29 Annacarin H svarar Britt N
    Britt!

Tusen tack för den fina rekommendationen! Det var så trevligt att få hjälpa till med försäljningen av din fina fastighet och det känns extra gott att få plocka fram den i denna mörka årstid. Jag hälsar Sander och Lena och önskar dig allt gott med ditt nya stadsliv!

Adventshälsningar, Annacarin
  • Karl Erik N

2019-11-23

Karl Erik N skrev om Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Sålt fastighet på Haga Bromma i Kramfors, gott bemötande av mäklaren Hanna fick dock sköta flertal av visningarna själva, troligen berodde på de långa avstånden. Är överlag nöjd med det arbete som mäklaren nedlagt Läs mer
    2020-03-06 Hanna Ö svarar Karl Erik N
    Tack för det Karl- Erik. Jag hoppas ni trivs i lägenheten, hälsa frugan!
  • 2019-11-22

Kent Peter E skrev om Anna Sellin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Sålt villa i Kroksta och Anna har gjort ett bra jobb med försäljningen ! Är mycket nöjd med hennes insats och hon inger ett gott o kunnigt intryck som seriös mäklare, samt att hon är glad o trevlig ! Läs mer
    2019-11-22 Anna S svarar Kent Peter E
    Hej Kent.
    Tack så väldigt mycket för de fina orden och jag lovar att fortsätta i samma spår hela vägen. Bra jobbat du med :). Vi ses snart och ha det gott så länge!
  • 2019-11-20

Jennifer H skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Vi köpte en nyproducerad lägenhet. Vi är väldigt nöjda med Annacarin. Hon var alltid jättetrevlig och det märktes att hon hade mycket erfarenhet. Hon svarade på frågor som vi antagligen inte skulle ha tänkt på att ställa själva. Det var alltid trevligt att komma in på Fastighetsbyrån. Vi fick väldigt bra bemötande från både Annacarin och alla andra vi träffade där. Läs mer
    2019-11-22 Annacarin H svarar Jennifer H
    Tack Jennifer för din fina rekommendation!

Vi är så glada att få göra affär med er och önskar er allt gott. Alla hälsar!

Med vänlig hälsning, Annacarin Holmgren
  • 2019-11-18

Valentina E skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Texten kommer att se lite konstigt ut eftersom det saknas vissa bokstaver i mitt tangetbord.

Sara har hjalpt mig med forsaljning av en lantbruksenhet. Hon har varit kunnig, saklig, otroligt trevlig och hjalpsam.
    Det har varit ett noje att ha henne som maklare.
    Sara ar en av dem basta och jag ar glad att har haft henne. Läs mer
  • Inger Kristina A

2019-11-18

Inger Kristina A skrev om Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Jag har sålt vårt radhus.
    Hanna var alltid öppen och förstående. Vi fick kontakt från första början. Jag kände mig trygg med henne som fastighetsmäklare.

Eftersom det var första gången vi kontaktade en mäklare så hade vi inga direkta förväntningar.
    Hanna infriade de förväntningar som kom under tiden. Hon är proffsig, snabb och mycket kunnig. Läs mer
    2019-11-18 Hanna Ö svarar Inger Kristina A
    Tusen tack för den fina rekommendationen! Vi ses snart igen, jag hoppas ni trivs i er lägenhet.
  • 2019-11-17

Maria L skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Trevlig och hade fakta om fastigheten. Svarade på frågor, förklarade. Kanske ibland lite bråttom, skulle kunnat ge mer tid. Läs mer
    2019-11-17 Annacarin H svarar Maria L
    Tack Maria för rekommendationen! Jobbar på att dra ned på mitt tempo... Ha det riktigt fint!

Sead O skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    En mycket glad och trevlig person som har alltid tid att stanna och sega något trevligt Läs mer
    2019-11-17 Annacarin H svarar Sead O
    Hej Sead!

Tack för dina fina ord och rekommendation. Önskar er all lycka med ert nya boende.

Maria E skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Köpt nyproduktion på Solsidan.
    Allt har fungerat bra! Inget att klaga på.
    Har blivit trevligt bemött. Läs mer
    2019-11-17 Annacarin H svarar Maria E
    Tack Maria för din fina rekommendation! Hoppas allt är gott med dig och att du trivs på höjden!

Barbro H skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Vi har sålt ett hus. Har bara positivt att säga om A-K. Duktig, social, berättar förloppet vid försäljning. Det skapar ett stort förtroende och man känner sig trygg. Lättillgänglig och svarar alltid telefon, även när hon var på semester. Kan varmt rekommendera henne. Barbro och Per Läs mer
    2019-11-13 Annacarin H svarar Barbro H
    Tack snälla ni för den fantastiska rekommendationen! Vi var ett riktigt bra team tycker jag, önskar er allt gott och en fin höst!

• 2019-11-12

Anna O skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Annacarin var proffsig och proaktiv genom hela processen. Läs mer
    2019-11-13 Annacarin H svarar Anna O
    Hej Anna!

Tack för den fina rekommendationen, så kul att få göra affär med er! Hoppas ni har det gott i ert nya boende och njuter av den fina relaxen.

• Jan B

2019-11-11

Jan B skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Snabb och effektiv försäljning av bostadsrätt. Mycket proffessionellt och vänligt bemötande av mäklaren Anna Carin Läs mer
    2019-11-13 Annacarin H svarar Jan B
    Tack för rekommendationen!

Alltid kul att göra affär med dig. Ha det fint!

// Annacarin

Stora Torget 2, 891 33 Örnsköldsvik