Fullmax AB

Fullmax AB

Ring 08-684 386 00 www.fullmax.se
4.2

Välkommen till Fullmax AB! Vi städar ditt hem på dina villkor och till hög kvalitet. Vi vänder oss till offentlig sektor såväl som privatpersoner. Tillsammans med dig går vi igenom vad som blir den bästa lösningen för dig så att du får rätt pris och bästa service. Tjänster: Hemstädning, flyttstädning, storstädning och mycket...

24 omdömen om Fullmax AB

Rufus L
Skrev om Fullmax AB

Vi har använt fullmax i snart ett år, och det har inte bara varit en rimlig prisnivån, utan vi har lyckats få två städerskort på raken som varit helt fantastiska, först en äldre dam som gör det där lilla extra i barnens rum så att barnen kommer in glada och nyfikna på vad hon nu hittat på, och nu en kanontjej med yrkesstolthet som gör att det är helt skinande när man kommer hem. Helt över förväntan mot något annat vi haft förut!

Mälardalenrent
4.4/5 i betyg av 138 omdömen 4.4 av 138 omdömen

Lena W
Skrev om Fullmax AB

Vi är väldigt nöjda med Fullmax städning! Så rent och fint, med det lilla extra. ⭐️💗! Tack!

Nathalie B
Skrev om Fullmax AB

Väldigt bra bemötande vi första kontakt med Fullmax Kundtjanst , välling bra utförande arbete. Effektiv och professionell personal. Vi är väldigt nöjda

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 90 omdömen 4.9 av 90 omdömen

Soraya D
Skrev om Fullmax AB

Jag har städ1 gång i veckan Städerskan är så noga och duktig verkligen Gör det där lilla extra Alltid trevlig kundservice

DIANA MARIA M
Skrev om Fullmax AB

Jag rekommenderar Fullmax :)

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 486 omdömen 4.5 av 486 omdömen

KATARINA R
Skrev om Fullmax AB

Aggressivt bolag som behandlar sina kunder illa.

CAROLA B
Skrev om Fullmax AB

Jag har använt mig av Fullmax i flera år och kan varmt rekommendera dem. Flexibla, prisvärda och enkla att ha att göra med. Vi har haft en och samma städerska i flera år och hon är guld värd!

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1230 omdömen 4.7 av 1230 omdömen

ANNELIE B
Skrev om Fullmax AB

Vi har anlitat Fullmax för kontorsstädning, och städningen är väl ganska OK Men administrationen är katastrofal! Har vid flertalet tillfällen blivit fakturerad för tillfällen då ingen städning utförts, det lovas då att detta ska korrigeras och ny faktura ska skickas. Men icke, utan det kommer istället påminnelser på de felaktiga fakturorna. Kreditfakturor kan deras system tydligen inte ordna och det skylls på än det ena än det andra. Mest på chefen som alltid befinner sig utomlands... Och sedan vi sagt upp städningen har det blivit ännu värre.

Ingegerd E
Skrev om Fullmax AB

Jag har världens bästa städerska i Alicia. Jag tycker dock att administrationen och samordningen är mycket snurrig. 1. Jag har fått en faktura felaktigt till mig som skulle till en annan och senast nu i veckan fick jag 2. städning på fel dag vilket jag tycker är allvarligt då jag faktiskt hade saker framme i form av värdefulla smycken som gjorde mig väldigt obekväm när jag förstod att någon varit inne i min lägenhet. 3. När jag pratade med samordnaren fick jag bara istället höra att då du har städning så sällan,...

Svar från Fullmax AB

Hej Ingegerd Jag bad faktiskt om ursäckt Och föyklarade situationen för dig och lovade att det inte skulle hända igen Mvh Soraya

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2171 omdömen 4.7 av 2171 omdömen

Eva S
Skrev om Fullmax AB

Trevligt och snabbt bemötande. Bra städning.

Gunilla C
Skrev om Fullmax AB

Vi har städhjälp av en mycket trevlig person. bra bemötande av städledningen.

Rena Hem Stockholm
3.7/5 i betyg av 226 omdömen 3.7 av 226 omdömen

Per Berglund B
Skrev om Fullmax AB

Som helhet bra firma, flexibla och bra utförande . Önskar dock att de också skulle städa på dörrar och luckor kring handtagen .

Hej per Jag ska se till att blir städat som du vill Mvh Soraya

Peder Osterkamp O

Rekommenderar verkligen Fullmax! Det blir helt fantastiskt rent och fint och de är alltid snabba med att svara och lösa saker. Ett toppenföretag helt enkelt!

Taaaack Peder ❤️❤️❤️❤️❤️ Mvh Fullmax

Städnivå AB
4.5/5 i betyg av 199 omdömen 4.5 av 199 omdömen

Anneli P
Skrev om Fullmax AB

Vi har hjälp varje vecka med städning av vårt hus, verkligen guld värt och alltid vänliga städerskor från Fullmax som är superduktiga, blir så fint!

Joakim Larsson L

Hemstädning. Prisvärt. Personligt. Flexibelt. Har kört med dem i flera år nu.

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 447 omdömen 4.6 av 447 omdömen

Sören S
Skrev om Fullmax AB

Många olika städare genom åren, dock oftast bra resultat.

Mark H
Skrev om Fullmax AB

Vi har köpt hemstädning. Vår städerska är trevligt, proffsigt och noggrann. Vi är jätte nöjd med hemnes presterande.

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 198 omdömen 4.9 av 198 omdömen

Christina K Christina K
Martin E
Skrev om Fullmax AB

Vi har städning varannan vecka. Det har oftast fungerat bra. Ibland har vi dock fått vikarier utan att vi fått information och det har också hänt att vi fått byta ut den person som varit här och städat då våra önskemål inte efterlevts trots upprepade påstötningar om det. Den städerska vi har nu är vi väldigt nöjda med.

Sara H
Skrev om Fullmax AB

Hemstädningen fungerar väldigt smidigt och görs med god kvalitet.

Rent 08 AB
4.7/5 i betyg av 83 omdömen 4.7 av 83 omdömen
BadgeFourYears

Jag är väldigt nöjd med Rent 08. Mycket snabbt och bra bemötande från företaget och framförallt fantastiskt kvalitet på städningen. Rekomme

Lola G
Skrev om Fullmax AB

Veckostädning, får alltid bra information om ev byte av tid eller städare. Stabil och bra städning. Guld värt!

Sinit K

Väldig bra service , trevliga personalen . Jättenöjd 🤩

BVTLER AB
4.8/5 i betyg av 522 omdömen 4.8 av 522 omdömen

Martina N Martina N
Britt R
Skrev om Fullmax AB

De städar vårt hus och en lägenhet.Pålitliga personer som gör ett jättebra jobb. Snabba, trevliga och diskreta.

Rafael O gillar detta

Tack Britt ,vi är så tacksamma Mvh Soraya

Clas N
Skrev om Fullmax AB

Hemstädning 2 ggr/månad. Duktiga städare som är lyhörda för önskemål men saknar tillräckliga språkkunskaper för samtal. Kundservice har stundtals dålig koll om personal är sjuk, förmedla instruktioner till vikarier eller på städtillfällen som är inställda. Bra pris men amatörmässig fakturering och kommunikation.

Beklagar Claes Vi ska jobba på det du nämnt

Clean Casa
4.8/5 i betyg av 231 omdömen 4.8 av 231 omdömen

Anders H
Skrev om Fullmax AB

Noggranna, flexibla och mycket tillmötesgående. Toppen!

Svar från Fullmax AB

Tack så mycket Anders Vi är väldigt tacksamma för ditt omdöme