Göteborgs Städ & Fastighet AB

Göteborgs Städ & Fastighet AB

gbgstad.se

Välkommen till Göteborgs Städ & Fastighet AB! Vi ser till att du som kund får en trygg städtjänst så kan du fokusera på det som är viktigt för dig. Städning i alla ära men oftast finns det andra saker såsom familj, vänner som är viktigare. Vi låter dig frigöra tid när vi tar hand om städningen. Hemstädning, storstädning, flyttstädning...

10 omdömen om Göteborgs Städ & Fastighet AB

Oldouz P
Skrev om Göteborgs Städ & Fastighet AB

Vi är super nöjda och trivs i vårt städade hem!

Svar från Göteborgs Städ & Fastighet AB

Hej Oldouz! Tack för att du tagit dig tid att skriva om oss och så härligt att höra att ni är så nöjda med er städning! :)

Fredrik B
Skrev om Göteborgs Städ & Fastighet AB

Lätt kommunikation samt bra städning

Göteborgs Städ & Fastighet gillar detta

Tack så mycket Fredrik! Kul att du är nöjd med oss 😊

Susie W
Skrev om Göteborgs Städ & Fastighet AB

Städ och Mattvätt! Alltid trevlig personal!

Göteborgs Städ & Fastighet gillar detta

Tusen tack för ditt fina omdöme Susie! Så roligt att höra detta! 😊

Sylvia P

Duktig och trevlig städpersonal

Svar från Göteborgs Städ & Fastighet AB

Tack så mycket Sylvia för ditt fina omdöme! :)

Mai-Liis L
Skrev om Göteborgs Städ & Fastighet AB

Vi har anlitat företaget i många år och är väldigt nöjd. Vi gillar flexibiliteten och kontinuiteten med att vi har samma duktiga trevliga kille, Elias ?, som kommer varje gång. Hoppas vi får behålla honom länge!

Svar från Göteborgs Städ & Fastighet AB

Hej Maj-Liis! Tusen tack för det fina omdömet! Vii är så glada att du är nöjd med våra tjänster! :)

Sara A
Skrev om Göteborgs Städ & Fastighet AB

Smidigt och enkelt. Alltid så gott att komma hem när huset är städat.

Jasmine J och Göteborgs Städ & Fastighet gillar detta
Svar från Göteborgs Städ & Fastighet AB

Hej Sara! Tack så hjärtligt för ditt omdöme och så kul att du är nöjd med städningen! :)

Maryam Z
Skrev om Göteborgs Städ & Fastighet AB

Trevlig personal, jag är väldigt nöjd med städningen

Svar från Göteborgs Städ & Fastighet AB

Hej Maryam! Vad härligt att du är nöjd med städningen! Tack för ditt fina omdöme :)

Marie S
Skrev om Göteborgs Städ & Fastighet AB

Vi köper varannanveckasstädning. Är väldigt nöjda både med bemötande och utförande. Minst en av två städare är alltid samma som tidigare, vilket känns tryggt och bra. Har fungerat bra i mitt nya år nu.

Anna M
Skrev om Göteborgs Städ & Fastighet AB

Bra bemötande vid första kontakt Storstäd är i princip samma som hemstäd med undantag av ugn, brunn i dusch , walk-in-closet ( har du ingen får du inget annat område som ersätter) samt damma av högre möbler tex garderob Jag hade inte städ i sovrummen där garderober finns och inte heller detta ersattes av annat område Ugnen samt ytfinish i kök fö var bra. De hade inte putsat vattenkokare och espressomaskin vilket jag är van att tidigare hemstäd gör Det jag inte var nöjd med var ; Ej dammsugit under soffan , ej dammat...

Svar från Göteborgs Städ & Fastighet AB

Hej Anna, Vad tråkigt att höra att du inte var riktigt nöjd med städningen. Ni har fått en generös kompensation på fakturan. Innan det erbjöd vi även att åtgärda det som du inte var nöjd med samt 50% rabatt på första kommande hemstädningen som du efterfrågade offert på, men ni tackade nej till möjligheten att få det åtgärdat. Mvh GBG Städ

Mai-liis L
Skrev om Göteborgs Städ & Fastighet AB

Allt bra och trevliga killar som kommer kontinuerligt genom åren.