Göteborgs Städ & Fastighet AB

Välkommen till Göteborgs Städ & Fastighet AB!

Vi ser till att du som kund får en trygg städtjänst så kan du fokusera på det som är viktigt för dig. Städning i alla ära men oftast finns det andra saker såsom familj, vänner som är viktigare. Vi låter dig frigöra tid när vi tar hand om städningen.

Hemstädning, storstädning, flyttstädning och mycket mer.

Du har alltid 100% nöjd-kund-garanti. Vi har kontinuerlig kontakt med dig under städningen så att allt sker enligt överenskommelse. Du får samma personal som utför städningen varje gång.

Läs vad 2 kunder tycker om Göteborgs Städ & Fastighet AB 2

• skrev om Göteborgs Städ & Fastighet AB
    2022-03-13 Verifierad kund
    Bra bemötande vid första kontakt
    Storstäd är i princip samma som hemstäd med undantag av ugn, brunn i dusch , walk-in-closet ( har du ingen får du inget annat område som ersätter) samt damma av högre möbler tex garderob
    Jag hade inte städ i sovrummen där garderober finns och inte heller detta ersattes av annat område
    Ugnen samt ytfinish i kök fö var bra. De hade inte putsat vattenkokare och espressomaskin vilket jag är van att tidigare hemstäd gör
    Det jag inte var nöjd med var ;
    Ej dammsugit under soffan , ej dammat alla lister , synliga fläckar på matbord, skåp,golv ,ej avtorkat kakel i kök ( stänk och fett kvar ) , repor på häll ( de hävdade att de endast använder mjuka trasor)
    De erbjuder 50% på hemstäd ett tf - oklart om det är kompensation eller ej.
    Hej Anna,
    Vad tråkigt att höra att du inte var riktigt nöjd med städningen. Ni har fått en generös kompensation på fakturan. Innan det erbjöd vi även att åtgärda det som du inte var nöjd med samt 50% rabatt på första kommande hemstädningen som du efterfrågade offert på, men ni tackade nej till möjligheten att få det åtgärdat.

GBG Städ
  • skrev om Göteborgs Städ & Fastighet AB
    2022-01-21 Verifierad kund
    Allt bra och trevliga killar som kommer kontinuerligt genom åren.