I-Shine

I-Shine

ishine.se
  • BadgeFourYears
4.5

Vi innehar mycket lång erfarenhet utav flyttstädning och utför flyttstädningar bland annat i Stockholm Linköping, Norrköping och många fler orter! Självklart har vi F-skatt och är försäkrade. 10 anledningar att anlita oss: -Vi ger 50% rutavdrag direkt på fakturan och sköter rutavdrags ansökan hos skatteverket. -Vi ger dig...

61 omdömen om I-Shine

Sedan starten hos Reco 2020

Arash F
Skrev om I-Shine

Fick hjälp med flyttstädning som blev toppresultat! Vi blev supernöjda och allt gick jättesmidigt! Redan från start hade vi bra kommunikation och kände oss trygga. Speciellt tack till George

Iryna B
Skrev om I-Shine

Fantastisk utförd flyttstädning, inga anmärkningar! Jätte trevlig och professionell personal! Toppen service och bemötande! Varmt rekommenderar!

Svar från I-Shine

Tack Iryna för ditt omdöme och de schyssta orden! Vår personal är verkligen underbar på alla sätt och vis! Du är varmt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med städ! Med vänliga hälsningar,

Olha H
Skrev om I-Shine

Jag beställde flyttstädning. Bokningen och kommunikationen före städningen var väldigt smidigt. När städningen var klar var jag mycket nöjd. Inget särskilt att anmärka på. Såg mycket fint ut. Kan varmt rekommenderas.

Svar från I-Shine

Tack Olha för ditt fina omdöme! Otroligt roligt att höra att du är nöjd med vår service! Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med städ! Bästa hälsningar,

Tommy S
Skrev om I-Shine

I-Shine är proffsiga, snabba och trevliga att och göra med. Rekommenderar varmt!

Svar från I-Shine

Tack Tommy för din återkoppling och de fina orden! Vi är glada att du fått en så bra upplevelse med oss :) Du är varmt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med städ! Bästa hälsningar, I-Shine

Ulf B
Skrev om I-Shine

Mycket bra och proffsigt bemötande av I-shine. Fönsterputsningen som gjordes av 2 damer var suveränt gjord, noggrant och effektivt och till ett rimligt pris. Vi kan rekommendera I-shines fönsterputsning till fullo

Svar från I-Shine

Tack Ulf för ett fint omdöme! Roligt att höra att du fått en så bra upplevelse med oss på I-shine! Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med städ och/eller fönsterputs Med vänliga hälsningar, Ishine

Eva B
Skrev om I-Shine

Jag fick mina fönster tvättade av detta bolag på ett mycket noggrant sätt till en bra och rimlig kostnad. De var snabba, trevliga och resultatet är mycket bra. Rekommenderar starkt detta företag. Eva Brunday

Svar från I-Shine

Tack Eva för ditt omdöme och de fina orden! Otroligt härligt att höra att du är nöjd med vår service och den tjänsten vi levererar! Vi ser fram emot att hjälpa till dig framöver! Med vänliga hälsningar,

Tintin B
Skrev om I-Shine

Supernöjd med min flyttstädning! Städerskan Nino var grym och lämnade inte ett sandkorn efter sig. Extra tummen upp för att det gick att boka in en tid trots mycket kort varsel 👍

Svar från I-Shine

Tack Tintin för ditt omdöme! Roligt att höra att du är nöjd med med servicen & tjänsten som vi levererat! Vår personal är verkligen underbar! Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med städ Med vänliga hälsningar,

Hanna L
Skrev om I-Shine

Köpte fönstertvätt. Snäll kvinna som utförde jobbet, men med annat företag vi anlitade i fjol gick jobbet på mer än hälften av tiden, blev bättre resultat och kostade ca 1/3 av det I-Shine tog! Jag bara hoppas att den snälla kvinnan fick bra betalt men jag betvivlar det!

Svar från I-Shine

Hej Hanna! Vi är alltid på kundens sida. Vi förstår ditt missnöje och vi skulle vilja kontakta dig för att lösa denna situation. Tack för att du meddelade oss och ger feedback. Med vänlig hälsning I-Shine

Björn B
Skrev om I-Shine

Mycket bra service från bokning till avslut! Super nöjda!

Svar från I-Shine

Tack Björn för ditt omdöme! Härligt att höra att ni fått en så bra upplevelse med oss på I-shine! Ni är varmt välkomna tillbaka nästa gång ni behöver hjälp med städ. Vänliga hälsningar,

Vyron P
Skrev om I-Shine

Very professional and a well-done job! Would highly recommend

Svar från I-Shine

Tack Vyron för ditt fina omdöme! Otroligt roligt att höra att ni är nöjda med vår service! Ni är hjärtligt välkomna tillbaka nästa gång ni behöver hjälp med städ! Bästa hälsningar

Johan T
Skrev om I-Shine

Utförde arbetet helt enligt beskrivet. Städarna kom i utsatt tid och utförde ett bra jobb där dem gick igenom allt efteråt med mig.

Svar från I-Shine

Tack Johan för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme, det uppskattas enormt! Du är varmt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med städ! Med vänliga hälsningar,

Alexander E

Vår familj har använt sig av flera olika städfirmor i flera år. I-Shine är ett av dom absolut bästa vi haft. Alltid lättillgängliga, bra service och städningen har alltid varit bra utförd och personalen gör alltid det lilla extra för att vi som kund ska vara så nöjda som möjligt. Vi kan starkt rekommendera denna städfirma. Högsta betyg!

Svar från I-Shine

Tack Alexander för ert omdöme och de schyssta orden! Vår personal är verkligen underbar på alla sätt och vis! Vi är så glada över att ni är nöjda med servicen & tjänsten och uppskattar er återkoppling enormt! Bästa hälsningar,

Emilia B
Skrev om I-Shine

Det här är den bästa och smidigaste städfirma jag någonsin haft att göra med! Vi anlitar I shine för hemstädning varannan vecka och är jättenöjda! Vår underbara städerska gör alltid det där lilla extra för oss och varenda millimeter av vårt hem är fläckfritt och doftar ljuvligt efter att hon varit här. Eftersom vi är så nöjda har vi även valt att anlita dem för vårt företags räkning då vi utför renoveringar, skadeärenden och återställningar åt fastighetsbolag, försäkringsbolag och privatpersoner där vi ofta får beställning...

Svar från I-Shine

Tack Emilia för ditt omdöme och de fina orden! Otroligt härligt att höra att ni är nöjda med servicen & städningen vi levererar! Alla våra städhjältar är fantastiska på det de gör! Vi uppskattar din feedback verkligen! Bästa hälsningar,

Alenka M
Skrev om I-Shine

Företaget överträffade mina förväntningar, första gången att jag ser flyttstädningen gjort så bra. Snälla människor och bara bra jobb gör de.

Svar från I-Shine

Tack Alenka för ditt omdöme! Roligt att höra att du fått en så bra upplevelse med oss på I-shine! Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med städ! Bästa Hälsningar,

Iwona R
Skrev om I-Shine

Det var första gången som vi har anlitat städfirma för flyttstädning. Vilken fullträff.Vilken trevlig bemötande. Mycket hjälpsamma att lösa problem. Problem som uppstod med nycklarna för oss, blev inget problem. Företaget är mycket flexibel och anpassningsbar för att hjälpa till och göra det bästa för oss ( kunden).Fönstren och persienner skinnande rena och blanka. Tack för att Ni finns. Iwona och Arne från Småland

Svar från I-Shine

Tack Iwona och Arne för ert omdöme! Så trevligt att höra att ni fått en så bra upplevelse med oss på I-shine! Ni är hjärtligt välkomna tillbaka nästa gång ni behöver hjälp med städ! Bästa Hälsningar,

Mattias A
Skrev om I-Shine

Ett väl utfört arbete med över förväntan noggrannhet

Svar från I-Shine

Tack Mattias för ditt fina omdöme! Otroligt roligt att höra att du är nöjd med vår service! Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med städ! Bästa hälsningar,

Sourat M
Skrev om I-Shine

Mycket noga med städningen, Bra personal, städet fint alla områden. Jag har redan rekommenderar er til alla vänner och bekanta.

Svar från I-Shine

Tack Sourat för ditt omdöme och dina fina ord! Härligt att höra att du fått en så bra upplevelse med oss på I-shine! Våra städhjältar är fantastiska på alla sätt och vis! Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med städ Bästa hälsningar,

Miksha K

Hjälpsamma, lyhörda, trevliga personal

Svar från I-Shine

Tack Miksha för ditt omdöme! Vår personal är verkligen fantastisk! Vi är glada att du fått en så bra upplevelse med oss på I-shine! Bästa hälsningar,

IVANNIA A
Skrev om I-Shine

Var tvungen att skapa ett konto bara för att komma in och berätta om den absoluta mardröm till interaktion jag hade med detta företag. Bokade dem för en flyttstädning i en definitivt väl inbodd 1:a - nästan 10 år har jag bott där och det *kommer* ju va skitigt. Det är inga konstigheter, och det från någon som själv jobbat med flyttstäd. Efter att jag fyllt i kontaktformuläret där jag specar hur stor läggan är osv, så får jag ett prisförslag som ju utgår från att den är 40kvm. Men när då dagen för städningen kommer får...

Svar från I-Shine

Hej Ivannia, Vill börja med att be om ursäkt för att du känner dig missnöjd, men även tacka dig för din feedback till oss! Alla regler och villkor gällande hårt nedsmutsade objekt finns skrivet på vår hemsida, har funnits sedan 2019. I ditt fall behövdes det verkligen extra tid för att städa då den var i så pass nedsmutsat skick, i samtliga rum. Vill också lägga till att städningen tog längre tid än dem 4 timmarna som vi debiterade extra för. Angående materialet så ingår det alltid i priset för städningen, men på fakturan...

ANNIKA M
Skrev om I-Shine

Riktigt dålig städning, en lista på 7 punkter, inkluderande smuts i hörn, ej avtorkade lister, smuts runt toastol m.m. De som flyttade in hade bråttom och ville inte ha någon ny städning. Erbjöds 10 procent avdrag. Sedan upptäckte vi att de repat frysen, något som de förnekade, med hänvisning till sina strikta rutiner... Usla rutiner om man lämnar en lägenhet i det skicket. Avråder alla att anlita denna firma.

IVANNIA A gillar detta
Svar från I-Shine

Hej Annika, Vill börja med att be om ursäkt för att du haft en dålig upplevelse med oss. Våra regler & villkor om garantin står på vår hemsida, där det bland annat står att vi måste få en chans att rätta till eventuella brister på städningen. Om vi ej får chans att göra detta så betalar vi ej ut någon ekonomisk ersättning. I detta fall gjorde vi ett undantag och erbjöd er 10% rabatt på städningen, i slutändan så drog vi av 50% av kostnaden för att vi inte ville att ni skulle känna er missnöjda. Vi tar alltid ansvar för...

Elisabet R
Skrev om I-Shine

God service, trevligt bemötande och väl utfört arbete.

Svar från I-Shine

Tack Elisabet för ditt omdöme! Otroligt roligt att höra att du är nöjd med servicen & tjänsten som vi levererat! Du är varmt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med städ. Vänliga hälsningar,

Sigrid T
Skrev om I-Shine

Väldigt nöjd med städningen, och trevligt bemötande av administrativ personal.

Svar från I-Shine

Tack Sigrid för ditt omdöme! Härligt att höra att du är nöjd med vår service! Din feedback är otroligt viktigt för oss och vi uppskattar det enormt! Bästa hälsningar,

Agnieszka Bozena R

Värsta jag har varit med om. Dom har gjort flyttstädningen, som blev uselt, gjort om 2 ggr!!! ej bra nånstans. Väldigt otrevligt chef, med ovårdad språk. Städning utfört i Stockholm

IVANNIA A gillar detta
Svar från I-Shine

Hej Agnieszka, Vill börja med att be om ursäkt för att du känner dig missnöjd med oss. I vår flyttstädning ingår det ej att vi använder ångmaskin för rengöring av badrumsgolv, detta är en tilläggstjänst som kostar extra. Precis innan vi blev klara med städningen så kommer det in flera byggare utan att ta av sig skorna och börjar måla väggar, trots detta så kommer vi ändå tillbaka efter byggarna och städar en gång till. Vi gjorde vårat bästa för att du skulle bli nöjd. Med vänliga hälsningar,

MALIN A
Skrev om I-Shine

Hur nöjd som helst! Finns inget att klaga på. Renare än aldrig förr. Har haft andra firmor men den här är den bästa enligt mig. Bra priser, bra kund kommunikation m.m

Svar från I-Shine

Tack Malin för ditt fina omdöme! Roligt att höra att du fått en så bra upplevelse med oss på I-shine! Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med städ! Med vänliga hälsningar,

NIKITA P
Skrev om I-Shine

Stark 5:a rekommenderar starkt. Väldigt bra utfört städning, suverän kundbemötande och smidig kommunikation med företaget.

Svar från I-Shine

Tack Nikita för ditt fina omdöme! Vi är otroligt glada över att du är nöjd med med vår service! Du är varmt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med städ! Med vänliga hälsningar,

Simon Sharpo C

Jätte bra kund bemötande, snabbt och enkelt. De utförde städning till en hög standard och flytt besiktning gick genom utan anmärkningar

Svar från I-Shine

Tack Simon för ditt omdöme! Så trevligt att höra att du är nöjd med med servicen & tjänsten som vi levererat! Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med städ. Vänliga hälsningar,

Elena Victoria C

Kompisen rekomenderade denna städfirma. Väldigt snabba och effektiva, blev jättenöjd av bemötandet.

Svar från I-Shine

Tack Elena Victoria för ditt fina omdöme! Härligt att höra att du fått en så bra upplevelse med oss på I-shine! Du är varmt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med städ. Med vänliga hälsningar,

EMILY T

Utförde städning av lägenhet på 70 kvadrat

Svar från I-Shine

Tack Emily för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme, det uppskattas enormt! Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med städ. Med vänliga hälsningar,

ESZTER T
Skrev om I-Shine

Valde företaget för flyttstäd baserat på många bra tidigare omdömen men blev besviken. Städningen blev uppskjuten pga bil som gick sönder - inget jag klandrar företaget för. Lovades att de kommer runt 13-15 i stället för 10. Vid 18 har jag fortfarande inte hört något från företaget och de är svåra att nå. Till slut dyker de upp kl 19, utan förklaring om varför de är så sena. Trots löfte om att jag ska få SMS då jobbet är klart hör de inte av sig. Behövde torka ur lådorna i köket då det var pölar med vatten kvar och de hängde inte tillbaka badkarskanten.

I-Shine och IVANNIA A gillar detta
Svar från I-Shine

Vi vill tacka för att du tog dig tiden att meddela oss om din upplevelse hos oss på I-shine. Återkoppling är otroligt viktigt och vi jobbar ständigt med att göra vårt bästa och tar åt oss av din feedback för att utvecklas vidare! Med vänliga hälsningar,

ANTON G
Skrev om I-Shine

Beställde både visningsstädning och flyttstädning, väldigt nöjd med resultatet! Snabbt, smidigt och väldigt bra kundbemötande!

Svar från I-Shine

Tack för ditt fina omdöme! Roligt att höra att du är nöjd med vår service! Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med städ! Med vänliga hälsningar,

Sofia D
Skrev om I-Shine

Beställde flyttstädning och blev supernöjd

Svar från I-Shine

Tack Sofia för ditt fina omdöme! Vi är glada att du fått en så bra upplevelse med oss på I-shine! Du är varmt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med städ. Med vänliga hälsningar,

Marcus G
Skrev om I-Shine

Suverän hjälp när adressen hade blivit fel för flyttstädet

Svar från I-Shine

Tack Marcus för ditt omdöme! Roligt att höra att du är nöjd med vår service! Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med städ! Med vänliga hälsningar,

Lovisa S
Skrev om I-Shine

Jag hade en fantastisk upplevelse med I-shine! De var snabba på att svara och gjorde ett utmärkt jobb!

Svar från I-Shine

Tack Lovisa för ditt omdöme! Härligt att höra att du fått en så bra upplevelse med oss på I-shine! Du är varmt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med städ! Med vänliga hälsningar,

Ulla Elisabet H

Mycket lätt att boka. Städningen finns inget att klaga på. Mycket nöjda.

Svar från I-Shine

Tack Ulla Elisabet för ditt fina omdöme! Trevligt att höra att du är nöjd med vår service! Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med städ! Med vänliga hälsningar,

Therese T

Toppen service ! Och nöjd Kund efter flyttstädning

Svar från I-Shine

Tack Therese för ditt omdöme! Vi är så glada över att du är nöjd med med vår service och uppskattar din fina feedback! Du är varmt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med städ. Med vänliga hälsningar,

Tibor L
Skrev om I-Shine

Bra kontakt och väl utfört. Rimligt pris.

Svar från I-Shine

Tack Tibor för ditt omdöme! Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med städ Med vänliga hälsningar,

Marie F
Skrev om I-Shine

Super bra effektiva och kom i tid. Vi är super nöjda .

Svar från I-Shine

Tack Marie för ditt fina omdöme! Roligt att höra att du är nöjd med vår service! Du är välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med städ! Med vänliga hälsningar,

Michael E
Skrev om I-Shine

Snabbt jobbat och rent och fint

Svar från I-Shine

Tack Michael för ditt omdöme! Roligt att höra att du fått en så bra upplevelse med oss på I-shine! Du är varmt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med städ! Med vänliga hälsningar,

Hanna J
Skrev om I-Shine

Okey städ, snabb kontakt på mejl

Svar från I-Shine

Tack Hanna för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme, det uppskattas enormt! Med vänliga hälsningar,

FREDRIK F
Skrev om I-Shine

Flyttstädade vår 3a. De fick påbackning på en hel del grejer, åkte dit igen och skrev "vi kan inte göra allt" de var där strax innan julafton och den 28/12 slutbesiktigades lägenheten med dessa kommentarer. "Alla golv var inte rena Det fanns kvar en del fläckar på väggarna Toaletten var inte helt ren I ugnen fanns det katthår Fogarna i badrumsgolvet var smutsiga Fogarna vid fönsterbänkarna var smutsiga Smuts på väggarna på balkongen Diskmaskinen inte riktigt rengjord Damm i badrumsskåpet Tråkigt att städbolaget...

JANA P
Skrev om I-Shine

Vi var mycket nöjda med både I-shines flyttstädning i Sköndal och med kommunikationen med George. Alltid trevlig och snabb att svara vilket kändes väldigt bra. Vi rekommenderar varmt att anlita I-Shine.

Svar från I-Shine

Tack Jana för ditt fina omdöme! Härligt att höra att du fått en så bra upplevelse med oss på I-shine! Du är varmt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med städ. Med vänliga hälsningar,

EMIL H
Skrev om I-Shine

Mycket bra utförd flyttstädning, Linköping.

Svar från I-Shine

Tack Emil för ditt omdöme! Trevligt att höra att du är nöjd med vår service! Din feedback är otroligt viktigt för oss och vi uppskattar det enormt! Bästa hälsningar,

DARIA C
Skrev om I-Shine

Beställde en hemstädning. Är jätte nöjd med städningen och kan stark rekommendera I Shine! Kommer försätta använda den tjänsten i framtiden. 😍

Svar från I-Shine

Tack Daria för ditt omdöme! Så trevligt att höra att du är nöjd med med servicen & tjänsten som vi levererat! Din feedback är otroligt viktigt för oss och vi uppskattar det enormt! Bästa hälsningar,

Charlie J
Skrev om I-Shine

Köpte flyttstäd för en 3a på 89kvm, inga konstigheter. Slutbesiktning är klar och gick igenom utan anmärkningar.

Svar från I-Shine

Tack Charlie för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme, det uppskattas enormt! Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med städ. Med vänliga hälsningar,

Klas-ove E
Skrev om I-Shine

Bra städat o prisvärt 😊 trevligt bemötande i telefon

Svar från I-Shine

Tack Klas-Ove för ditt fina omdöme! Härligt att höra att du fått en så bra upplevelse med oss på I-shine! Du är varmt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med städ. Med vänliga hälsningar,

Evelina J
Skrev om I-Shine

Supernöjd angående städningen i samband med flytt, kan verkligen rekommendera.

Svar från I-Shine

Tack Evelina för ditt fina omdöme! Roligt att höra att du är nöjd med vår service! Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med städ! Med vänliga hälsningar,

Carl W
Skrev om I-Shine

Bra pris, smidiga att ha o göra med och otroligt rent resultat :)

Svar från I-Shine

Tack Carl för ditt omdöme och de fina orden! Otroligt härligt att höra att ni är nöjda med servicen & städningen vi levererar! Du är varmt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med städ. Med vänliga hälsningar,

Patrik H
Skrev om I-Shine

Föredömligt! Högt över mina, redan högt ställda, förväntningar. Inga komplikationer, allt flöt på bra.

Tack snälla Patrik! Jättekul att få sån fin rekommendation! Mvh Georgi M

Albin S
Skrev om I-Shine

Smidigt och bra städning. Nöjd som säljare av lägenheten.

Tack för din rekommendation Albin! Mvh Georgi M

Therese L
Skrev om I-Shine

Bokade flyttstäda. Kom senare än vi sagt pga bilproblem. Lyckades bli klara inom utsatt tid, dock hade de missat ugnsluckan samt en golvlist. Prisvärda trots de missarna.

Tack för din fina Reco Therese som vi uppskattar enormt mycket! Mvh Georgi M