Karavan Point Nordic AB

Karavan Point Nordic AB, sid 2

Välkommen till Karavan Point Nordic!

Vi är din städ- och flyttfirma i Stockholm med omnejd och gör din vardag enklare, till ett rimligt pris. Orkar du inte med flytten själv eller har du annat för dig än att flytta? Det förstår vi. På Karavan Point Nordic har vi som mål att leverera en helhetslösning till dig som behöver flytt eller städhjälp. Våra anställda är anslutna till kollektivavtal och har försäkring av IF skadeförsäkring vilket gör att de kan känna sig trygga och utföra ett professionellt arbete med stor noggrannhet.

Hör gärna av dig om du vill veta mer om hur vi jobbar eller ta en titt på vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedanför.

Läs vad 104 kunder tycker om Karavan Point Nordic AB 2

2019-12-06
    Bokade flyttstäd och flytthjälp och är mycket nöjd! Tusen tack! :)
    2019-12-04
    Det va superfint städat, trevligt bemötande och smidig service.
  • Sebastian P
    2019-11-27
    Medarbetarna som städade var mycket duktiga och trevliga, likaså damen i kundtjänst som var snabb och proffsig i sitt bemötande när jag kontaktade dem. Allting har fungerat väldigt smidigt, från början till slut. Prisvärda också!
    2019-11-01
    Städtjänst, bra
    2019-10-10
    Beställde flytt och flyttstädning. Sköttes av vad jag förstår två olika företag, men KPN AB skötte kontakten.
    Allt sköttes per e-post, där informationen man fick kändes seriös och relevant.

Jättebra service, där alla inblandade var både flexibla och mycket proffsiga. I allt från flyttstädningen till flytt av bohag. Rutavdrag skötte dem åt oss och därför blev det smidigt och prisvärt med. Tackar så mycket för allt!
    2019-10-08
    Super nöjd med allt. Jätte trevlig personal
    2019-10-02
    Vi har använt era tjänster vid en flytt,alltså en flyttstädning.
    Vi är mycket nöjda.
  • Bengt Marcus W
    2019-09-20
    Utmärkt utfört arbete! Snyggt, välgjort och mycket prisvärt!
    2019-09-18
    Bra utfört arbete som vanligt! Noggrant och på utsatt tid.
    2019-09-17
    Flytthjälp. Bra bemötande, jäkligt snabba och effektiva flyttkillar. Flyttade på kortare tid än beräknat trots att vi hade mer saker än jag uppgav offerten. Bara positivt att säga, kommer att anlita dem igen.
    2019-09-15
    Utmärkt och smidigt jobb. De som hjälpte till med flytten var mycket trevliga!
    2019-09-08
    Flytten av mitt förhållande vis innehållsrika hem samt städning av detsamma ombesörjdes på ett förträffligt, effektivt och diskret vis. Resultatet uppfyllde mina höga förväntningar. För övrigt var kommunikationen avseende den administrativa delen av uppdraget både trevligt och proffsigt.
    2019-09-08
    Städningen som nu fungerar fint.
    Viktigt att den som hjälper oss kan svenska eller engelska och är punktlig
    Viktigt att få samma person varje gång
    Viktigt att företaget har ordning o reda
    Viktigt att fakturan kommer i tid
    Jag blir alltid bra bemött av företaget och av den som ska hjälpa mitt.
    Jag är mycket nöjd!
    2019-09-06
    Från beställning till utförd tjänst gick allt smidigt och lätt. Vi beställde Storstädning och allt blev skinande rent.ä och fräscht. Rekommenderas!
  • Sonja A
    2019-07-21
    Beställde flytthjälp och flyttstädning. Både flyttkillarna och städtjejen var uppenbarligen rutinerade och kompetenta och gjorde ett mycket bra jobb. På minussidan kan nämnas språksvårigheter, men det uppvägdes av ett mycket väl utfört jobb och att det inte fanns några sådana problem öht med personalen på kontoret, som är dem man har anledning att prata mest med.
    2019-06-07
    Anlitade Nordic Karavan Point för både flytt och städ. Kan verkligen rekommendera dom! Flyttkillarna var jättebra och städningen perfekt!
  • Isabella C
    2019-06-07
    Flyttstäd
    Superbra bemött, planerat.
    Tjänsten utfördes jättebra, i tid och i god samråd.

Jag är supernöjd!
    2019-05-24
    Jag är mycket nöjd med personen som städade åt mig. Hon var riktigt proffsig och med mjuk attityd. Däremot tycker jag att kontoret inte var lika proffsiga. Offerten kom på villovägar i cyberrymden och jag trodde att man inte ville ha uppdraget. Därefter ombads jag att precisera mina önskemål via mejl och så blev jag ändå uppringd i samma ärende. Kreditupplysningen var för omfattande i förhållande till kostnaden. Jag köper mycket på faktura men har inte blivit så ingående granskad förut.
    2019-05-02
    Flyttstäd, ni var enkla att ha och göra med, och trots att jag råkat boka fel månad först var det inte några problem att rätta till det kort inpå.
    Lite svårt att få tidsplaneringen bara dagen innan men vi hade flexibla tider så det gick bra ändå.
    2019-05-02
    Den bästa flyttstädningen vi haft. Bra kontakt med arbetsledning. Fantastiskt bra utförd städning med bra info om när den var klar för att kunna bedömas av oss. Bra fakturering med klara och tydliga besked om kostnad och RUT-avdrag.

Bäst helt enkelt!

Kan varmt rekommenderas
    2019-04-30
    Jag har nu anlitat Karavan två gånger för storstädning hemma. Mycket nöjd med resultatett bägge gångerna. Service och bemötande från personalen på kontoret har varit kanon. Kommer att fortsätta att anlita Karavan för framtida städningar. Mycket prisvärt.
  • Mika C
    2019-04-28
    Vi kan varmt rekommendera Karavan. De utförde vår flyttstädning av radhus ytterst proffesionellt. De var lätta att boka med, dök upp i tid och huset var skinande rent efteråt, allt till en mycket rimlig peng. Jag fick tag på företaget via rekommendation och kommer själv absolut rekommendera dem vidare i min tur.
    2019-04-11
    Trevlig, effektiv personal som överträffade förväntningar. Kostnadseffektivt!

Lätta att ha att göra med.

Inga skador på möblerna, serviceinriktade!
  • Annika A
    2019-03-14
    Bokade städning inför visning av min lägenhet. Snabbt och väldigt trevligt bemötande både via telefon och mail med offert. Jag blev jättenöjd med städningen, verkligen prisvärt!
    2019-03-13
    Anlitade flyttstäd som jag var mycket nöjd med. Ugnsplåtarna var som nya, likaså kyl och frys. Jag är så nöjd att jag kommer att även kommer anlita hemstädning framöver.

Bemötandet har varit trevligt och professionellt från alla, administration, arbetsledare, personal.
  • Oscar A
    2019-03-08
    Riktigt duktiga städare. Smidiga att ha att göra med, och tydlig kommunikation. Bra service och bra pris. Kan inte göra annat än att rekommendera. Lin är den bästa!
    2019-03-06
    Snabbt, effektivt, lätt att kommunicera med flyttledaren och bra pris. Mkt över förväntan!
  • Ingalill H
    2019-02-27
    Blivit mycket väl bemött av alla. Från de som städar, flyttar och de som arbetar på kontoret. Har köpt både flytthjälp och flyttstädning.
    2019-02-13
    Bra bemötande. Ordning och reda!
    2019-01-31
    Flyttstäd perfekt utförd.
    Bra kommunikation från offert till färdig produkt.
    Kan verkligen rekommendera!
    2019-01-31
    Köpte städning av Dolores service för flyttstädning och så som jag kan avgöra städningen, var det fint och ordentligt gjort !
  • Ludvig T
    2018-12-20
    Vi bokade flytt och städ via dolores service/karavan point. Dom var snabba och professionella. Rekommenderas!
    2018-12-18
    Vi hade en super bra flyttning.
    Effektivt på alla sätt. Kommunikation var bra från start till slut och vi fick två hård arbetande killar som flyttade non stop i 3 timmar!
    Kan klart rekommenderas.
    Vi kommer att hyra dom igen om vi får tillfälle : )
    2018-12-17
    De är utmärkt, snabbt och effektivt utför sitt arbete. Mycket hjälpsam och trevlig personal. Vi hade olika företag som brukade tvätta fönster i vårt hus. men det här företaget gjorde det bästa jobbet. Vi är väldigt nöjda. Varmt rekommenderar !
  • Anders P
    2018-11-29
    Jag har använt Karavan vid flera tillfällen, för packning, flytt och flyttstädning. Varje gång har jag varit helnöjd. De är hur bra som helst!
  • Eva M
    2018-11-18
    Har nyligen använt Karavan Point Nordic för en lägenhetsflytt i Stockholm - och är VÄLDIGT nöjd - tre män arbetade lugnt, metodiskt och effektivt (de var dessutom behagliga att ha att göra med) - och kostnaden blev lägre än jag hade förväntat mig.

Kontakten via telefon och mail med den kvinnliga administratören var också helt ok.

Kommer att rekommendera denna flyttfirma till mina bekanta.

nov 2018
    Eva Medici
    2018-11-12
    Flyttstäd .en mycket bra upplevelse .snabba tydliga svar. Trevligt bemötande
    2018-11-09
    Utmärkt städat! Bra och seriös personal.
    2018-11-09
    Hade flytthjälp och flyttsädning för inte så länge sen. Flyttgubbarna var snabba och hjälpsamma. Städpersonalen var väldigt trevliga och noggranna. Har rekommenderat till vänner o familj !
    2018-11-09
    Bokade flyttstädning och var super nöjd med resultatet. Snabb respons när man behövde svar. Rekommenderar varmt!
    2018-11-09
    Flyttstäd av min lägenhet, snabba och tydliga svar vid förfrågan, tydliga instruktioner/ tips inför städningen
    trevligt bemötande i mejlkonversation,
    kan lätt rekomenderas
    a-k
    2018-11-06
    Vi är inte speciellt nöjda med städservicen men helt enkelt inte orkat byta firma.
    Vi har haft flera olika städerskor som alla städar med olika kvalitet. Ibland glöms någon yta bort. Det verkar även som de städar olika snabbt.
    Tack för ditt omdöme, Ida! Det låter inte som du har haft den upplevelse som vi eftersträvar. Detta kommer vi samtala om och definitivt ändra på. Vi har försökt att kontakta dig, men tyvärr får vi ingen respons. Du får jättegärna ringa oss på 08-919 904 eller skicka ett email till info@karavanpoint.se så ser vi till att åtgärda det! Bästa hälsningar / Anzor på Karavan Point Nordic Karavan Point Nordic AB
    2018-11-02
    Har anlitat er vid 2 tillfällen.
    Villastädning och lägenhetsstädning.
    Är jättenöjda med ert jobb.
    Visserligen missade ni att tvätta 1 fönster mellan rutorna i lgh men det var så fint i ö.
    Kan verkligen rekommendera er
    Mycket trevlig personal.
    2018-11-02
    Personalen var väldigt hjälpsam och duktiga samt de jobbar på professionellt sätt
    2018-11-01
    Trevligt bemötande av kundtjänsten. Tre flyttkillar som kom och jobbade med våra grejer var helt fantastiska, trevliga, snabba och gjorde jobbet med vederbörlig aktsamhet. I slutet av dagen var jag nöjd med att jag valde Karavan Point. Tack för hjälpen!
    2018-10-29
    Vi anlitar Karavan varannan vecka för städning av vårt hus. De senaste gångerna har vi varit väldigt nöjda då vi har haft samma duktiga städerska! Vår kontaktperson på kontoret är väldigt hjälpsam och snabb med att svara och de hör alltid av sig om något krånglar eller om det är ngt problem tex med vårt nyckelskåp eller om något råkat gå sönder.

Vi har haft många olika städerskor och det har varit några som har varit mindre bra och en del pratar knappt engelska allra minst svenska, men överlag är vi jätte nöjda med Karavan! Vi kan varmt rekommendera dem!
    2018-10-28
    De som jobbar för företaget är noggranna, professionella & bra att kommunicera med. Det går lätt att samarbeta med dem & det blir fint.
    2018-10-28
    Bra städning med den personen vi har nu. Hon är noggrann pch proffsig. Ställer i ordning och gör det lilla extra
    2018-10-27
    Dolores Service/Karavan är lätta att kontakta.
    Man får snabbt svar vid frågor.
    Städerskorna de anställer är kompetenta, trevliga och hederliga.
    Karavan Point Nordic utför en prisvärd service.
    Min kontaktperson på Dolores städservice (Lin) är alltid trevlig, samarbetsvillig och snabb med respons till mig som kund.
    2018-10-27
    Har aldrig haft något som strulat. De är lätta att ha och göra med om man vill ha hjälp eller ändra på något så fixar dom det direkt.