Alla kategorier Flyttstäd Stockholms län Stockholm Skarpnäck Skarpnäcks Gård Karavan Point Nordic AB

Karavan Point Nordic AB

Fraktflygargatan 6A, 128 30 Skarpnäck — Visa karta

Välkommen till Karavan Point Nordic!

Vi är din städ- och flyttfirma i Stockholm med omnejd och gör din vardag enklare, till ett rimligt pris. Orkar du inte med flytten själv eller har du annat för dig än att flytta? Det förstår vi. På Karavan Point Nordic har vi som mål att leverera en helhetslösning till dig som behöver flytt eller städhjälp. Våra anställda är anslutna till kollektivavtal och har försäkring av IF skadeförsäkring vilket gör att de kan känna sig trygga och utföra ett professionellt arbete med stor noggrannhet.

Hör gärna av dig om du vill veta mer om hur vi jobbar eller ta en titt på vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedanför.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 40 kunder tycker om Karavan Point Nordic AB

• Sonja A

2019-07-21

Sonja A skrev om Karavan Point Nordic AB
    Beställde flytthjälp och flyttstädning. Både flyttkillarna och städtjejen var uppenbarligen rutinerade och kompetenta och gjorde ett mycket bra jobb. På minussidan kan nämnas språksvårigheter, men det uppvägdes av ett mycket väl utfört jobb och att det inte fanns några sådana problem öht med personalen på kontoret, som är dem man har anledning att prata mest med. Läs mer
  • 2019-06-07

Lena O skrev om Karavan Point Nordic AB
    Anlitade Nordic Karavan Point för både flytt och städ. Kan verkligen rekommendera dom! Flyttkillarna var jättebra och städningen perfekt! Läs mer
  • Isabella C

2019-06-07

Isabella C skrev om Karavan Point Nordic AB
    Flyttstäd
    Superbra bemött, planerat.
    Tjänsten utfördes jättebra, i tid och i god samråd.

Jag är supernöjd! Läs mer
  • 2019-05-24

Ilse S skrev om Karavan Point Nordic AB
    Jag är mycket nöjd med personen som städade åt mig. Hon var riktigt proffsig och med mjuk attityd. Däremot tycker jag att kontoret inte var lika proffsiga. Offerten kom på villovägar i cyberrymden och jag trodde att man inte ville ha uppdraget. Därefter ombads jag att precisera mina önskemål via mejl och så blev jag ändå uppringd i samma ärende. Kreditupplysningen var för omfattande i förhållande till kostnaden. Jag köper mycket på faktura men har inte blivit så ingående granskad förut. Läs mer
  • 2019-05-02

Agnes W skrev om Karavan Point Nordic AB
    Flyttstäd, ni var enkla att ha och göra med, och trots att jag råkat boka fel månad först var det inte några problem att rätta till det kort inpå.
    Lite svårt att få tidsplaneringen bara dagen innan men vi hade flexibla tider så det gick bra ändå. Läs mer
  • 2019-05-02

Göran H skrev om Karavan Point Nordic AB
    Den bästa flyttstädningen vi haft. Bra kontakt med arbetsledning. Fantastiskt bra utförd städning med bra info om när den var klar för att kunna bedömas av oss. Bra fakturering med klara och tydliga besked om kostnad och RUT-avdrag.

Bäst helt enkelt!

Kan varmt rekommenderas Läs mer
  • 2019-04-30

Nils Magnus Ulfsson E skrev om Karavan Point Nordic AB
    Jag anlitade Karavan för en storstädning hemma. Mycket nöjd med resultatet! Service och bemötande från personalen på kontoret var kanon. Kommer att anlita igen i framtiden. Läs mer
  • Mika C

2019-04-28

Mika C skrev om Karavan Point Nordic AB
    Vi kan varmt rekommendera Karavan. De utförde vår flyttstädning av radhus ytterst proffesionellt. De var lätta att boka med, dök upp i tid och huset var skinande rent efteråt, allt till en mycket rimlig peng. Jag fick tag på företaget via rekommendation och kommer själv absolut rekommendera dem vidare i min tur. Läs mer
  • 2019-04-11

Christian E skrev om Karavan Point Nordic AB
    Trevlig, effektiv personal som överträffade förväntningar. Kostnadseffektivt!

Lätta att ha att göra med.

Inga skador på möblerna, serviceinriktade! Läs mer
  • Annika A

2019-03-14

Annika A skrev om Karavan Point Nordic AB
    Bokade städning inför visning av min lägenhet. Snabbt och väldigt trevligt bemötande både via telefon och mail med offert. Jag blev jättenöjd med städningen, verkligen prisvärt! Läs mer
  • 2019-03-13

Jeanette G skrev om Karavan Point Nordic AB
    Anlitade flyttstäd som jag var mycket nöjd med. Ugnsplåtarna var som nya, likaså kyl och frys. Jag är så nöjd att jag kommer att även kommer anlita hemstädning framöver.

Bemötandet har varit trevligt och professionellt från alla, administration, arbetsledare, personal. Läs mer
  • Oscar A

2019-03-08

Oscar A skrev om Karavan Point Nordic AB
    Riktigt duktiga städare. Smidiga att ha att göra med, och tydlig kommunikation. Bra service och bra pris. Kan inte göra annat än att rekommendera. Lin är den bästa! Läs mer
  • 2019-03-06

Sara H skrev om Karavan Point Nordic AB
    Snabbt, effektivt, lätt att kommunicera med flyttledaren och bra pris. Mkt över förväntan! Läs mer
  • Ingalill H

2019-02-27

Ingalill H skrev om Karavan Point Nordic AB
    Blivit mycket väl bemött av alla. Från de som städar, flyttar och de som arbetar på kontoret. Har köpt både flytthjälp och flyttstädning. Läs mer
  • 2019-02-13

Elisabeth O skrev om Karavan Point Nordic AB
    Bra bemötande. Ordning och reda! Läs mer
  • 2019-01-31

Johan B skrev om Karavan Point Nordic AB
    Flyttstäd perfekt utförd.
    Bra kommunikation från offert till färdig produkt.
    Kan verkligen rekommendera! Läs mer
  • 2019-01-31

Ingrid H skrev om Karavan Point Nordic AB
    Köpte städning av Dolores service för flyttstädning och så som jag kan avgöra städningen, var det fint och ordentligt gjort ! Läs mer
  • Ludvig T

2018-12-20

Ludvig T skrev om Karavan Point Nordic AB
    Vi bokade flytt och städ via dolores service/karavan point. Dom var snabba och professionella. Rekommenderas! Läs mer
  • 2018-12-18

Sophie R skrev om Karavan Point Nordic AB
    Vi hade en super bra flyttning.
    Effektivt på alla sätt. Kommunikation var bra från start till slut och vi fick två hård arbetande killar som flyttade non stop i 3 timmar!
    Kan klart rekommenderas.
    Vi kommer att hyra dom igen om vi får tillfälle : ) Läs mer
  • 2018-12-17

Oksana M skrev om Karavan Point Nordic AB
    De är utmärkt, snabbt och effektivt utför sitt arbete. Mycket hjälpsam och trevlig personal. Vi hade olika företag som brukade tvätta fönster i vårt hus. men det här företaget gjorde det bästa jobbet. Vi är väldigt nöjda. Varmt rekommenderar ! Läs mer
  • Anders P

2018-11-29

Anders P skrev om Karavan Point Nordic AB
    Jag har använt Karavan vid flera tillfällen, för packning, flytt och flyttstädning. Varje gång har jag varit helnöjd. De är hur bra som helst! Läs mer
  • Eva M

2018-11-18

Eva M skrev om Karavan Point Nordic AB
    Har nyligen använt Karavan Point Nordic för en lägenhetsflytt i Stockholm - och är VÄLDIGT nöjd - tre män arbetade lugnt, metodiskt och effektivt (de var dessutom behagliga att ha att göra med) - och kostnaden blev lägre än jag hade förväntat mig.

Kontakten via telefon och mail med den kvinnliga administratören var också helt ok.

Kommer att rekommendera denna flyttfirma till mina bekanta.

nov 2018
    Eva Medici Läs mer
  • 2018-11-12

Anna E skrev om Karavan Point Nordic AB
    Flyttstäd .en mycket bra upplevelse .snabba tydliga svar. Trevligt bemötande Läs mer

Eva N skrev om Karavan Point Nordic AB
    Utmärkt städat! Bra och seriös personal. Läs mer

Niklas G skrev om Karavan Point Nordic AB
    Hade flytthjälp och flyttsädning för inte så länge sen. Flyttgubbarna var snabba och hjälpsamma. Städpersonalen var väldigt trevliga och noggranna. Har rekommenderat till vänner o familj ! Läs mer

Patrik W skrev om Karavan Point Nordic AB
    Bokade flyttstädning och var super nöjd med resultatet. Snabb respons när man behövde svar. Rekommenderar varmt! Läs mer

Anna-karin E skrev om Karavan Point Nordic AB
    Flyttstäd av min lägenhet, snabba och tydliga svar vid förfrågan, tydliga instruktioner/ tips inför städningen
    trevligt bemötande i mejlkonversation,
    kan lätt rekomenderas
    a-k Läs mer
  • 2018-11-06

Ida B skrev om Karavan Point Nordic AB
    Vi är inte speciellt nöjda med städservicen men helt enkelt inte orkat byta firma.
    Vi har haft flera olika städerskor som alla städar med olika kvalitet. Ibland glöms någon yta bort. Det verkar även som de städar olika snabbt. Läs mer
    2018-11-09 Svetlana K svarar Ida B
    Tack för ditt omdöme, Ida! Det låter inte som du har haft den upplevelse som vi eftersträvar. Detta kommer vi samtala om och definitivt ändra på. Vi har försökt att kontakta dig, men tyvärr får vi ingen respons. Du får jättegärna ringa oss på 08-919 904 eller skicka ett email till info@karavanpoint.se så ser vi till att åtgärda det! Bästa hälsningar / Anzor på Karavan Point Nordic
  • 2018-11-02

Anette L skrev om Karavan Point Nordic AB
    Har anlitat er vid 2 tillfällen.
    Villastädning och lägenhetsstädning.
    Är jättenöjda med ert jobb.
    Visserligen missade ni att tvätta 1 fönster mellan rutorna i lgh men det var så fint i ö.
    Kan verkligen rekommendera er
    Mycket trevlig personal. Läs mer
  • 2018-11-02

Rafah K skrev om Karavan Point Nordic AB
    Personalen var väldigt hjälpsam och duktiga samt de jobbar på professionellt sätt Läs mer
  • 2018-11-01

Sofia B skrev om Karavan Point Nordic AB
    Trevligt bemötande av kundtjänsten. Tre flyttkillar som kom och jobbade med våra grejer var helt fantastiska, trevliga, snabba och gjorde jobbet med vederbörlig aktsamhet. I slutet av dagen var jag nöjd med att jag valde Karavan Point. Tack för hjälpen! Läs mer
  • 2018-10-29

Karin W skrev om Karavan Point Nordic AB
    Vi anlitar Karavan varannan vecka för städning av vårt hus. De senaste gångerna har vi varit väldigt nöjda då vi har haft samma duktiga städerska! Vår kontaktperson på kontoret är väldigt hjälpsam och snabb med att svara och de hör alltid av sig om något krånglar eller om det är ngt problem tex med vårt nyckelskåp eller om något råkat gå sönder.

Vi har haft många olika städerskor och det har varit några som har varit mindre bra och en del pratar knappt engelska allra minst svenska, men överlag är vi jätte nöjda med Karavan! Vi kan varmt rekommendera dem! Läs mer
  • 2018-10-28

Susanna E skrev om Karavan Point Nordic AB
    De som jobbar för företaget är noggranna, professionella & bra att kommunicera med. Det går lätt att samarbeta med dem & det blir fint. Läs mer
  • 2018-10-28

Caroline R skrev om Karavan Point Nordic AB
    Bra städning med den personen vi har nu. Hon är noggrann pch proffsig. Ställer i ordning och gör det lilla extra Läs mer
  • 2018-10-27

Anna Ö skrev om Karavan Point Nordic AB
    Dolores Service/Karavan är lätta att kontakta.
    Man får snabbt svar vid frågor.
    Städerskorna de anställer är kompetenta, trevliga och hederliga.
    Karavan Point Nordic utför en prisvärd service.
    Min kontaktperson på Dolores städservice (Lin) är alltid trevlig, samarbetsvillig och snabb med respons till mig som kund. Läs mer
  • 2018-10-27

Malin K skrev om Karavan Point Nordic AB
    Har aldrig haft något som strulat. De är lätta att ha och göra med om man vill ha hjälp eller ändra på något så fixar dom det direkt. Läs mer
  • Jenni S

2018-10-27

Jenni S skrev om Karavan Point Nordic AB
    Vi har haft veckostädning i flera år samt anlitat företaget för flytthjälp. Alltid smidig och bra service av hög kvalitet. Läs mer
  • 2018-10-25

Ann-sofi S skrev om Karavan Point Nordic AB
    Vi har städning både på företaget och hemma och i ett flertal år har vi alltid varit mycket nöjda :) Läs mer
  • 2018-10-25

Nathalie B skrev om Karavan Point Nordic AB
    Återkommande fasta tider för städning. Bra respons och kommunikation om personen som brukar komma har semester eller slutar. Negativt att företagte inte tar ansvar för när saker inte blivit bra gjort, inte varit lyhörd och inte gett någon ersättning osv.. Läs mer
  • 2018-05-28

Anna S skrev om Karavan Point Nordic AB
    Anlitade Karavan Point för visningsstädning, och jag är så himla nöjd! Lägenheten har aldrig varit så ren! Stort tack! Läs mer

Fraktflygargatan 6A, 128 30 Skarpnäck