Karavan Point Nordic AB

Välkommen till Karavan Point Nordic!

Vi är din städ- och flyttfirma i Stockholm med omnejd och gör din vardag enklare, till ett rimligt pris. Orkar du inte med flytten själv eller har du annat för dig än att flytta? Det förstår vi. På Karavan Point Nordic har vi som mål att leverera en helhetslösning till dig som behöver flytt eller städhjälp. Våra anställda är anslutna till kollektivavtal och har försäkring av IF skadeförsäkring vilket gör att de kan känna sig trygga och utföra ett professionellt arbete med stor noggrannhet.

Hör gärna av dig om du vill veta mer om hur vi jobbar eller ta en titt på vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedanför.

Läs vad 251 kunder tycker om Karavan Point Nordic AB 2

2022-12-06 Insamlad av företaget
    Jag var inte på plats för att se resultatet av städningen (mina hyresvärdar var dock nöjda), men all kommunikation har gått väldigt smidigt och trevligt.
    2022-11-29 Insamlad av företaget
    Nöjd och dom är trevliga och bra bemötande
    2022-11-29 Insamlad av företaget
    Väldigt trevliga och bra jobbat är väldigt nöjd med tjänsten
    2022-11-13 Insamlad av företaget
    Allt fungerade perfekt!
    Bra, tydlig och trevlig kommunikation och städningen genomfördes jättebra.

Rekommenderar verkligen Karavan för er flyttstädning!!
    2022-11-11 Insamlad av företaget
    Utmärkt utfört arbete! Bra jobbat..,
    2022-11-10 Insamlad av företaget
    Försiktiga trevliga och noggranna
    Lite mer Svenska eller engelska vore bra
    I övrigt bra
    2022-11-02 Insamlad av företaget
    Snabb och smidig flytt! Fick iväg hela mitt bohag på mindre än 3h och flythjälpmedel var supersnälla som lät mig åka med till den nya bostaden. Flyttstädet var också superduktig och noggran.
    2022-10-30 Insamlad av företaget
    The team was good and they are capable of what they are doing. Good communication in Turkish and little bit English.
    2022-10-28 Insamlad av företaget
    Alltså toppen betyg för allt! Ni skötte flytten perfekt! Ordning och reda..
    Noggranna med allt inklusive städning!

Kommer rekommendera er varmt och absolut anlita er igen!
    10 av 10 🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟!
    2022-10-24 Insamlad av företaget
    Enkla att ha och göra med.
    Lite svårt när städaren inte pratar så bra engelska eller svenska men i övrigt flexibla och duktiga. Kontoret finns där som stöd och översättare.
    2022-10-21 Insamlad av företaget
    Allt har gått så smidigt.Med både flyttning ock städning likaså lev o hämtning av kartonger.Per Olov Svensson och Lena Blume
    2022-10-21 Insamlad av företaget
    Effektiva och varsamma, rekommenderas!
    2022-10-21 Insamlad av företaget
    Mycket trevligt bemötande och tydlig information om vad som ingår och vad det kostar. Särskilt uppskattning till de 2 killar som flyttade. De var både väldigt effektiva och försiktiga med allt. Jag är jättenöjd. Flyttningen av ett normalt hem mellan två hus inom kommunen tog mindre än 3 tim. Jag är jättenöjd!
    2022-10-12 Insamlad av företaget
    Communication was good, staff polite, quick and efficient. All round good service I would happily use again
    2022-10-09 Insamlad av företaget
    Det var andra gången på kort tid jag använde Karavan för att jag tyckte de var super första gången. Precis som första gången köpte jag flytt och städ. Vänligt och snabbt bemötande hos kundtjänst, snabba, duktiga flyttkillar, duktiga vänliga städare. Förhoppningsvis ska jag inte flytta på ett tag nu men skulle det ske är Karavan dem jag vänder mig till 🙂👍🏻
    2022-10-07 Insamlad av företaget
    Allting löpte storartat vänliga och. Hjälpsamma killar
    2022-10-07 Insamlad av företaget
    Väldigt smidiga och serviceinriktade hela vägen från offertförfrågan till flytt. Hela tiden steget före, effektiva men försiktiga och inlyssnande på vad jag som kund behövde.
    2022-10-07 Insamlad av företaget
    Jag blev rekommenderad Karavan av en vän och anlitade företaget för både flytt och städ. Prismässigt oslagbara, väldigt professionella och noggranna, kan bara rekommendera!!
    2022-10-07 Insamlad av företaget
    Har anlitat Karavan 3 gånger nu och allt har gått helt klockrent varje gång. Stor rekommendation.
    2022-09-30 Insamlad av företaget
    Bra bemötande, seriösa och städningen topp! Anlitar gärna igen.
    2022-09-30 Insamlad av företaget
    Mycket rent och snyggt i hela huset
    2022-09-16 Insamlad av företaget
    Mycket snabb, flexibel och smidig kundservice, men framförallt väldigt nöjd med städresultatet! Ingrodda spisplåtar fick de att se i princip helt nya ut. Jättenöjd och skulle lätt rekommendera dem vidare för flyttstädning! Kändes även prisvärda.
    2022-09-14 Insamlad av företaget
    Snabb o utmärkt lätt att kommunicera med företaget
    2022-09-13 Insamlad av företaget
    Jag har blivit väl bemött från början till slut.
    Städning utfördes i mitt hem och det blev otroligt fint.
    Vi blev väldigt nöjda.
    2022-09-12 Insamlad av företaget
    Lätta att komma i kontakt med och gör ett bra jobb.
    2022-09-08 Insamlad av företaget
    Snabbt, smidigt och trevliga! Supernöjd.
    2022-09-07 Insamlad av företaget
    Jag blev tipsad av en vän om Karavan Point att de var väldigt duktiga och prisvärda. Och det stämde verkligen. Noggrant, snabbt och bra kommunikation. Jag är mycket nöjd med både flytthjälpen och flyttstädet.
    2022-09-06 Insamlad av företaget
    Mitt flytt blev så smidigt på grund av er
    Killarna är engagerade och snabbt
    Ni är bästa och jag ville täcka så jättemycket ♥️
    Tack så mycket Pheonah! Härligt att höra at du är nöjd:))) Finns det något du är missnöjd med? Karavan Point Nordic AB
    2022-09-06 Insamlad av företaget
    Mkt bra jobb o mkt trevligt och effektivt bemöt
    2022-08-30 Insamlad av företaget
    Köpte flyttjänst.
    Killarna var punktlighet, effektiva men varsamma med mina möbler.
    Radhuset tömt och flyttat på mindre än två timmar!
    Inget att klaga på!
    2022-08-29 Insamlad av företaget
    Jättebra städat! vi är världsligt nöjd med resultatet! Det blev skinande rent. Vi är nöjda. Superbra städat!
    2022-08-14 Insamlad av företaget
    Super bra service, effektiv och proffesionellt.
    2022-08-13 Insamlad av företaget
    Allt var jättebra! Inför, under och efter flytt och superbra städning.
    2022-08-04 Insamlad av företaget
    Vi är väldigt nöjda med både flytt och flyttstäd. Allt funkade smidigt från första kontakt tills huset var tömt och städat. Bra pris dessutom. Rekommenderar varmt Karavan point!
    2022-08-04 Insamlad av företaget
    Mycket trevlig erfarenhet med hårt arbetande personalassistent, min plats blev fantastisk.
    2022-08-04 Insamlad av företaget
    Anlitade företaget för flytthjälp och flyttstädning. Bra kontakt redan från första början. Fick snabbt svar på mina frågor via Mail.
    Killarna som flyttade var varsamma med möblerna och la dem där vi bad de lägga.
    Tjejen som städade våran lägenhet var helt fantastisk. Fick bort fläckar jag trodde inte skulle gå bort. Allt var skinande rent när det var klar. Rekommendera företaget!!
    2022-08-02 Insamlad av företaget
    Bra bemötande när jag beställde flyttstädningen. Städarna mötte upp på avtalad tid och städningen var jättebra utförd. (T.o.m. den 10-åriga ugnen blev som ny.) Städpersonalen var väldigt trevliga och noggranna.
    2022-07-21 Insamlad av företaget
    Bra pris men huvudkontoret behöver förbättra kommunikationen. Pratar med 2 olika personer och de har inte gjort någon överlämning så den andra har ingen aning om vad vi sagt även om vi mejalat all info. Dock plus poäng för de faktiskt kollade upp hur det låg till när de var osäkra.

Städarna är lite slumpmässiga vad gäller kvalitet. De hade en jätte duktig som en dag var ledig. Ersättaren pratade inte svenska eller engelska och var ingen bra på att städa heller. Sen kom en tredje som var ok men inte lika bra som första städaren.
    Hej, Badar!
    Vi ska ta hänsyn till dina önskemål och kommer att försöka förbättras. Kundens åsikt är det viktigaste för oss. Nuförtiden kom många flyktingar från Ukraina och vi försökte hjälpa dem genom att ge dem jobb. Därför det blev lite svårt med komunikationen och städkvalitet . Tack för feedback!
    2022-07-20 Insamlad av företaget
    Perfekt service. Kom lite väl tidigt men i övrigt 100%. Blir det flera flytt blir det definitivt Karavan Point som hanterar flytten. Kunde inte vara mer nöjd. Snabba, trevliga, effektiva, inga skador på gods.
    2022-07-20 Insamlad av företaget
    Two great man (Alex and Mac) came on time and packed everything super fast without taking any break. Delivered fast as well. Very hard working men. Super fast and carful. Very happy with their service. Thank you.
    2022-07-19 Insamlad av företaget
    Mycket noga snabba och trevliga!
    2022-07-15 Insamlad av företaget
    Flytthjälp inkl städning i början av juli 2022. Trevliga, svarar på en gång när man ringer, otroligt hjälpsamma både administrativt och praktiskt. Flyttkillarna var effektiva och jättegulliga. Toppen helt enkelt!
    hej Lisa!
    Tack för feedback! Härligt att höra att du är nöjd!
    2022-07-14 Insamlad av företaget
    Bra städning till ett rimligt pris
    2022-07-14 Insamlad av företaget
    Det var smidigt och ett mycket bra resultat!
    Rack för din kommentar, Eddie! Karavan Point Nordic AB
    2022-07-12 Insamlad av företaget
    Toppen! Väl utförd flyttstädning och trevliga utförare.
    Tack Sara!
    Trevligt att höra det!
    2022-07-09 Insamlad av företaget
    I stort nöjd med städningen men i badrummet är jag missnöjd med skarvarna vid duschen där det fortfarande var skitigt.
    2022-07-08 Insamlad av företaget
    Väldigt smidigt och effektiv flytt. Bra städning
    2022-07-06 Insamlad av företaget
    Anlitade företaget för flytt, allt gick mycket smidigt och bra kommunikation. Punktliga. Även mycket bra att kunna låna flyttkartonger utan extra kostnad.
    Tack för dina kommentar!!! Härligt att höra att du är nöjd))) Karavan Point Nordic AB
    2022-07-06 Insamlad av företaget
    Trevliga snabba positiva noggranna mycket nöjda kan rekommendera
    2022-07-03 Insamlad av företaget
    Anlitade Karavan för flyttstädning och blev mkt nöjd med både bemötande och städning. Rekommenderas!