Alla kategorier Flyttstäd Stockholms län Stockholm Skarpnäck Skarpnäcks Gård Karavan Point Nordic AB

Karavan Point Nordic AB

Fraktflygargatan 6A, 128 30 Skarpnäck — Visa karta

Välkommen till Karavan Point Nordic!

Vi är din städ- och flyttfirma i Stockholm med omnejd och gör din vardag enklare, till ett rimligt pris. Orkar du inte med flytten själv eller har du annat för dig än att flytta? Det förstår vi. På Karavan Point Nordic har vi som mål att leverera en helhetslösning till dig som behöver flytt eller städhjälp. Våra anställda är anslutna till kollektivavtal och har försäkring av IF skadeförsäkring vilket gör att de kan känna sig trygga och utföra ett professionellt arbete med stor noggrannhet.

Hör gärna av dig om du vill veta mer om hur vi jobbar eller ta en titt på vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedanför.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 19 kunder tycker om Karavan Point Nordic AB

• Kenth R skrev om Karavan Point Nordic AB
    Fick mycket bra bemötande när jag beställde flytt och flyttstädning. Tjänsterna utfördes professionellt och på de tider som vi beställt. Killar som kom kunde sitt jobb och hade inga konstiga pauser. Alla våra saker levererades utan skador och ställdes in i korrekt rum enligt våra instruktioner. Flyttstädningen gjordes noggrant inklusive fönster. Jag kan verkligen rekommendera dem! Läs mer
  • Anna E skrev om Karavan Point Nordic AB
    Flyttstäd .en mycket bra upplevelse .snabba tydliga svar. Trevligt bemötande Läs mer
  • Eva N skrev om Karavan Point Nordic AB
    Utmärkt städat! Bra och seriös personal. Läs mer
  • Niklas G skrev om Karavan Point Nordic AB
    Hade flytthjälp och flyttsädning för inte så länge sen. Flyttgubbarna var snabba och hjälpsamma. Städpersonalen var väldigt trevliga och noggranna. Har rekommenderat till vänner o familj ! Läs mer
  • Patrik W skrev om Karavan Point Nordic AB
    Bokade flyttstädning och var super nöjd med resultatet. Snabb respons när man behövde svar. Rekommenderar varmt! Läs mer
  • Anna-karin E skrev om Karavan Point Nordic AB
    Flyttstäd av min lägenhet, snabba och tydliga svar vid förfrågan, tydliga instruktioner/ tips inför städningen
    trevligt bemötande i mejlkonversation,
    kan lätt rekomenderas
    a-k Läs mer
  • Ida B skrev om Karavan Point Nordic AB
    Vi är inte speciellt nöjda med städservicen men helt enkelt inte orkat byta firma.
    Vi har haft flera olika städerskor som alla städar med olika kvalitet. Ibland glöms någon yta bort. Det verkar även som de städar olika snabbt. Läs mer
    2018-11-09 Svetlana K svarar Ida B
    Tack för ditt omdöme, Ida! Det låter inte som du har haft den upplevelse som vi eftersträvar. Detta kommer vi samtala om och definitivt ändra på. Vi har försökt att kontakta dig, men tyvärr får vi ingen respons. Du får jättegärna ringa oss på 08-919 904 eller skicka ett email till info@karavanpoint.se så ser vi till att åtgärda det! Bästa hälsningar / Anzor på Karavan Point Nordic
  • Anette L skrev om Karavan Point Nordic AB
    Har anlitat er vid 2 tillfällen.
    Villastädning och lägenhetsstädning.
    Är jättenöjda med ert jobb.
    Visserligen missade ni att tvätta 1 fönster mellan rutorna i lgh men det var så fint i ö.
    Kan verkligen rekommendera er
    Mycket trevlig personal. Läs mer
  • Rafah K skrev om Karavan Point Nordic AB
    Personalen var väldigt hjälpsam och duktiga samt de jobbar på professionellt sätt Läs mer
  • Sofia B skrev om Karavan Point Nordic AB
    Trevligt bemötande av kundtjänsten. Tre flyttkillar som kom och jobbade med våra grejer var helt fantastiska, trevliga, snabba och gjorde jobbet med vederbörlig aktsamhet. I slutet av dagen var jag nöjd med att jag valde Karavan Point. Tack för hjälpen! Läs mer
  • Karin W skrev om Karavan Point Nordic AB
    Vi anlitar Karavan varannan vecka för städning av vårt hus. De senaste gångerna har vi varit väldigt nöjda då vi har haft samma duktiga städerska! Vår kontaktperson på kontoret är väldigt hjälpsam och snabb med att svara och de hör alltid av sig om något krånglar eller om det är ngt problem tex med vårt nyckelskåp eller om något råkat gå sönder.

Vi har haft många olika städerskor och det har varit några som har varit mindre bra och en del pratar knappt engelska allra minst svenska, men överlag är vi jätte nöjda med Karavan! Vi kan varmt rekommendera dem! Läs mer
  • Susanna E skrev om Karavan Point Nordic AB
    De som jobbar för företaget är noggranna, professionella & bra att kommunicera med. Det går lätt att samarbeta med dem & det blir fint. Läs mer
  • Caroline R skrev om Karavan Point Nordic AB
    Bra städning med den personen vi har nu. Hon är noggrann pch proffsig. Ställer i ordning och gör det lilla extra Läs mer
  • Anna Ö skrev om Karavan Point Nordic AB
    Dolores Service/Karavan är lätta att kontakta.
    Man får snabbt svar vid frågor.
    Städerskorna de anställer är kompetenta, trevliga och hederliga.
    Karavan Point Nordic utför en prisvärd service.
    Min kontaktperson på Dolores städservice (Lin) är alltid trevlig, samarbetsvillig och snabb med respons till mig som kund. Läs mer
  • Malin K skrev om Karavan Point Nordic AB
    Har aldrig haft något som strulat. De är lätta att ha och göra med om man vill ha hjälp eller ändra på något så fixar dom det direkt. Läs mer
  • Jenni S
    Jenni S skrev om Karavan Point Nordic AB
    Vi har haft veckostädning i flera år samt anlitat företaget för flytthjälp. Alltid smidig och bra service av hög kvalitet. Läs mer
  • Ann-sofi S skrev om Karavan Point Nordic AB
    Vi har städning både på företaget och hemma och i ett flertal år har vi alltid varit mycket nöjda :) Läs mer
  • Nathalie B skrev om Karavan Point Nordic AB
    Återkommande fasta tider för städning. Bra respons och kommunikation om personen som brukar komma har semester eller slutar. Negativt att företagte inte tar ansvar för när saker inte blivit bra gjort, inte varit lyhörd och inte gett någon ersättning osv.. Läs mer
  • Anna S skrev om Karavan Point Nordic AB
    Anlitade Karavan Point för visningsstädning, och jag är så himla nöjd! Lägenheten har aldrig varit så ren! Stort tack! Läs mer

Fraktflygargatan 6A, 128 30 Skarpnäck