Rebeccas Städ

Rebeccas Städ

Ring 08-735 33 11 rebeccasstad.se

Välkommen till Rebeccas Städ! Har du någon gång funderat på hemstädning? Eller är det dags för flytt och du känner att du vill lägga tiden på något annat än att just städa. Vi tar hand om din städning och lämnar ditt hem skinande rent. Vi tänker alltid på miljön när vi utför våra städjobb och använder miljövänliga och återanvändningsbara...

58 omdömen om Rebeccas Städ

Sundell N
Skrev om Rebeccas Städ

Är sjukt nöjd! Bästa städfirman med trevlig bemötande… och bra priser.. rekomenderas

Svar från Rebeccas Städ

Tack🙏👍 Ett nöje att kunna hjälpa er!

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 189 omdömen 4.9 av 189 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Jose M
Skrev om Rebeccas Städ

Fick bästa stöd service av Rebeccas Städ inför min flyttstädning.. Jag rekommenderar dem till er alla som är i behov av en städfirma. Ni kommer inte att ångra er.

Svar från Rebeccas Städ

Tack Jose! Kul att du är nöjd.

Nils E
Skrev om Rebeccas Städ

Städ av en trea bostadsrätt och gör det klanderfritt jämt ,har parkinson och får hjälp med att bädda rent i sängen oxå

Svar från Rebeccas Städ

Tack Nils🙏 Alltid lika kul att kunna hjälpa dig!

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 199 omdömen 4.9 av 199 omdömen

Christina K Christina K
Jianyuan X
Skrev om Rebeccas Städ

We asked for a move out cleaning. They did a good job. Appreciated.

Svar från Rebeccas Städ

Thanx Jianyuan🙏. We are glad to be able to help you. Call us any time you need our service.

Proaktiv Säkerhet I Sverige A

Städbolaget var på plats på utsatt tid och gjorde ett bra jobb med att rengöra golvytor och fönster.

Svar från Rebeccas Städ

Tack! Alltid kul att hjälpa er.

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 487 omdömen 4.5 av 487 omdömen

Rolf G
Skrev om Rebeccas Städ

Mycket flexibla och trevliga att ha att göra med. Hemstädningen utförs enligt våra önskemål med ett utmärkt resultat.

Svar från Rebeccas Städ

Tack Rolf. Alltid lika trevligt att kunna hjälpa er.

Karin S
Skrev om Rebeccas Städ

Kontakten med kontoret är toppen varje gång. Min första städare var fantastisk. Min andra är ok

Svar från Rebeccas Städ

Tack Karin👍 Vi ska se till så att städningen återigen blir fantastiskt.

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1235 omdömen 4.7 av 1235 omdömen

Rawand O
Skrev om Rebeccas Städ

Verkligen bra och fantastiskt jobb.

Svar från Rebeccas Städ

Tack Rawand🙏 Kul att kunna hjälpa dig!!

Skrev om Rebeccas Städ

Ett företag är inte bättre än sina arbetsledare. När jag inte var nöjd med städningen påtalade jag det och fick en städare som fyllde min kvalifikationer. Jag har rörelsehinder så jag kräver mycket hjälp med städning. Företaget fyller dom funktionerna. Jag rekommenderar dom

Svar från Rebeccas Städ

Tack Torsten🙏 Kul att kunna hjälpa dig!

Rent 08 AB
4.7/5 i betyg av 83 omdömen 4.7 av 83 omdömen
BadgeFourYears

Jag är väldigt nöjd med Rent 08. Mycket snabbt och bra bemötande från företaget och framförallt fantastiskt kvalitet på städningen. Rekomme

Martin K
Skrev om Rebeccas Städ

Superduktiga, tillmötesgående. Kan verkligen rekommendera!

Svar från Rebeccas Städ

Tack Martin. Alltid lika kul att hjälpa dig med städningen!!!

Marie L
Skrev om Rebeccas Städ

Service, information, trevligt bemötande blev jag bemött med av Rebecca. Återkom per telefon snabbt med svar om möjlighet till mina önskemål avoch vilken tid. Har fått städhjälp vid ett tillfälle av ambitiös kille som kommer att åtekomma. Vi är än så länge mycket nöjda.

Tack Marie Louise🙏

Städnivå AB
4.5/5 i betyg av 199 omdömen 4.5 av 199 omdömen

Karl B
Skrev om Rebeccas Städ

Trevligt bemötande från städpersonalen. Professionellt utfört jobb!

Svar från Rebeccas Städ

Tack Karl🙏 kul att du är nöjd.

Naemi Y
Skrev om Rebeccas Städ

Super duktig personal, blev bemött med sån värme och jag kände mig genast trygg. Städningen blev mycket bättre än förväntat, de gjorde det lilla extra och det uppskattas så mycket. Bemötandet och städningen var verkligen 10/10, rekommenderar starkt. Kommer definitivt använda de igen!

Svar från Rebeccas Städ

Tack Naemi🙏 Rent nöje att hjälpa dig!

Vardagsfrid AB
4.1/5 i betyg av 710 omdömen 4.1 av 710 omdömen

Allt går bra. Efter första städning var jag så glad! Mina barn hjälper inte nye med hushållsvstädning, så jag känner bra efter jag fick hjäl

Jennifer T Jennifer T
Nils E

Månadsstädning snabbt och noga

Svar från Rebeccas Städ

Tack Nils, kul att kunna hjälpa dig!

Mats H
Skrev om Rebeccas Städ

Trevliga och levererar bra kvalitet! Mycket nöjd!

Tack Mats🙏

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 90 omdömen 4.9 av 90 omdömen

Beatrice A
Skrev om Rebeccas Städ

Väldigt trevligt bemötande! Bra service. Ordentlig städning!

Svar från Rebeccas Städ

Tack Beatrice, Kul att kunna hjälpa till!

Nelly M
Skrev om Rebeccas Städ

Blev initialt bra bemött med snabb svarstid. Första städningen kom en ung tjej från Kosovo som inte verkade vara så erfaren av städning men trevlig och samarbetsvillig och hyfsat bra på engelska. Kvällen innan nästa städning fick vi meddelande att hon var tvungen att åka till sitt hemland och att de skulle skicka en annan kvinna. På morgonen samma dag fick vi veta att hon skadat sig och inte kunde komma så det blev ingen städning. När vi uttryckte att vi var besvikna över att städningen inte blev av så bemötte de inte kritiken...

Svar från Rebeccas Städ

Tack Nelly för ditt omdöme. Ja, vi valde att avsluta samarbete då det inte fanns någon förståelse alls från eran sida att städningen ställdes in i sista minuten pga oförutsedd händelse. Bra dock att ni nu verkar ha större förståelse.

BVTLER AB
4.8/5 i betyg av 522 omdömen 4.8 av 522 omdömen

Martina N Martina N
Elisabet M
Skrev om Rebeccas Städ

Fick mina fönster putsade för andra gången. Super nöjd med resultatet och med fina Samsom. Kan varmt rekommendera!! Maggie Messaoudi Akalla

Tack Maggie. Alltid lika kul att hjälpa dig👍

Bana M
Skrev om Rebeccas Städ

Super professionella och tillmötesgående. Utmärkt service före och efter tjänsten! Blev mållös när jag kom hem då dem gjorde mer än förväntat. Jag är supernöjd och kommer definitivt bli en stammis!

Svar från Rebeccas Städ

Tack Bana! Roligt att kunna hjälpa dig.

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 449 omdömen 4.6 av 449 omdömen

Lisa M
Skrev om Rebeccas Städ

Jag är mycket nöjd både med bemötande av koordinator och kvinnan som städade. Snabba, effektiva och väldigt duktiga.

Svar från Rebeccas Städ

Tack Lisa! Glädjande att allt gick bra.

Karin M
Skrev om Rebeccas Städ

Rent och snyggt, trevligt och professionellt bemötande! Kan varmt rekommendera deras hemstädning.

Svar från Rebeccas Städ

Tack Karin! Roligt att kunna hjälpa dig.

Rozen Clean AB
4.6/5 i betyg av 303 omdömen 4.6 av 303 omdömen

Staffas P
Skrev om Rebeccas Städ

Det var en flyttstädning vi anlitade dem till. Fungerade snabbt effektivt och och utan krångel. Till och med min fru blev nöjd. (hon är kräsen).

Svar från Rebeccas Städ

Tack Staffas. Roligt att ni är nöjda.

Johan B
Skrev om Rebeccas Städ

Jag beställde hemstädning av Rebeccas städ och är mycket nöjd med mitt val! Allt från första kontakt till utfört arbete var exemplariskt! Jag kan verkligen rekommendera dom!

Svar från Rebeccas Städ

Tack Johan! Kul att kunna hjälpa dig med hemstädningen.

Mälardalenrent
4.4/5 i betyg av 138 omdömen 4.4 av 138 omdömen

Skrev om Rebeccas Städ

När jag beställde tjänsten, hade jag en föreställning vad jag ville ha. Naturligtvis får jag inte den produkten. Jag pratade och hade dialog med firman. Allt fixade sig. Dom är lyhörda, och anpassar sig. Nu fungerar städningen som jag vill ha den. Resultatet blir därefter, fullgott. Det bästa är att dom tar initiativ och föreslår förbättringar. Det viktigaste. Kommunikation. Utan den fungerar ingen städning. Jag har kommunikation.

Svar från Rebeccas Städ

Tack Torsten🙏 Alltid lika roligt att kunna hjälpa dig varje onsdag.

Martin K
Skrev om Rebeccas Städ

Anlitat dem för hemstäd. Superbra service rakt igenom. Trevliga och duktiga. Det är underbart att få komma hem till ett städat hem!

Svar från Rebeccas Städ

Tack Martin👍 Ett nöje att städa hos dig varannan vecka!

Birgittas Städ i Stockholm AB
4.8/5 i betyg av 583 omdömen 4.8 av 583 omdömen

Väl bemött av företaget. Förväntningarna uppnås. Mycket gott samarbete med städerskan.

Örna B
Skrev om Rebeccas Städ

Trevligt bemötande, mycket väl utfört arbete.

Svar från Rebeccas Städ

Tack🙏 Ser fram emot fördjupad samarbete under 2021.

Sofie Elisabet J
Skrev om Rebeccas Städ

Är så nöjd med Rebeccas Städ. De hjälpte till vår flyttstädning där det blev rent och fint. Trevlig bemötande och engagerad personal. Skulle absolut både rekommendera och använda själv igen.

Svar från Rebeccas Städ

Tack Sofie🙏. Hjälper er gärna även i fortsättningen.

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1131 omdömen 4.7 av 1131 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
Maria M
Skrev om Rebeccas Städ

Trevligt bemötande och bra arbete utfört.

Svar från Rebeccas Städ

Tack Maria för ett bra samarbete.👍

Sarang A
Skrev om Rebeccas Städ

Anlitade Rebeckas städ för flyttstädning. Fick ett väldigt trevligt och professionellt bemötande. Behövde korrigera tiden för städningen några dagar innan och de var väldigt tillmötesgående för att underlätta för mig. Rekommenderar företaget starkt!

Svar från Rebeccas Städ

Tack Sarang för omdömet och för ett bra samarbete👍

Rena Hem Stockholm
3.7/5 i betyg av 229 omdömen 3.7 av 229 omdömen

Johan J
Skrev om Rebeccas Städ

Trevligt och professionellt bemötande i telefon. Även tydlig och snabb offert på mailen. Utmärkt utförande, vi blev mycket nöjda.

Svar från Rebeccas Städ

Tack Johan🙏 Kul att ni är nöjda.

Suzan B
Skrev om Rebeccas Städ

Upplevelsen har rakt igenom varit 100% nöjdhet.

Svar från Rebeccas Städ

Tack Suzan. Det var ett nöje att hjälpa dig med städningen!

BA Prima Care AB
4.5/5 i betyg av 153 omdömen 4.5 av 153 omdömen

Inte alls bra. Han är kvalificerad för den tjänst.

Eva Marie L
Skrev om Rebeccas Städ

Bokade flyttstädning. Mycket nöjd med städningen. Rent och snyggt. Bra kommunikation med Rebeccas städ och ett mycket bra pris. Supernöjd!

Björn V
Skrev om Rebeccas Städ

Vänligt och tillmötesgående bemötande och gott resultat. Rekommenderas!

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2183 omdömen 4.7 av 2183 omdömen

ALÉ K

Trevliga och bra. Missade på ett par ställen, därav inte en 5:a

Jessica L
Skrev om Rebeccas Städ

Skötte vår flyttstädning exemplariskt!

Clean Casa
4.8/5 i betyg av 231 omdömen 4.8 av 231 omdömen

Patrik J
Skrev om Rebeccas Städ

Trevliga, punktliga och bra städat på flyttstäd.

Svar från Rebeccas Städ

Tack så mycket för omdömet Patrik👍

Ewa R
Skrev om Rebeccas Städ

Skinande rent. Bra bemötande av flexibel personal.

Svar från Rebeccas Städ

Tack Ewa🙏. Återkom gärna vid behov.

Eva-karin B
Skrev om Rebeccas Städ

Jag köpte flyttstäd av min lägenhet. Jag fick ett väldigt bra bemötande med bra och tydlig kommunikation. Städningen utfördes helt enligt mina förväntningarna. Jag kan varmt rekommendera att använda Rebeckas Städ i samband med att ni behöver städa er lägenhet vid flytt!

Martin J
Skrev om Rebeccas Städ

Jag köpte flyttstäd och Rebeccas städ kunde lösa det trots att jag var ute två dagar innan. Samsom var jättetrevlig att ha att göra med, och resultatet blev utmärkt.

MIKAELA B
Skrev om Rebeccas Städ

Mycket trevligt bemötande och måna om att jag som kund skulle bli nöjd. Anlitade för flyttstäd och resultatet var felfritt. Kan varmt rekommendera!

Jessica P
Skrev om Rebeccas Städ

Super nöjd! Anlitades för flyttstäd. Noggranna, jätte trevliga & glatt bemötande. Rekommenderas starkt!

Anna C
Skrev om Rebeccas Städ

Varning för detta företag! Vid flyttstädningen gjorde de inte sitt jobb. Städade inte spisen, ugnen, plåtar, diskmaskinen, sovrumsfönster. Inflyttaren ringde och klagade. De åkte tillbaka och nu skickar de en ny faktura på mer än dubbla priset mot vad de begärde plus den första fakturan som var enligt offert. Förväntningarna var att de skulle städa ordentligt på en gång och inte fuska samt hålla sitt avtal. Riktig otrevlig upplevelse!! Varning!

Svar från Rebeccas Städ

Hej Anna Christina, Tack för ditt omdöme. Vi har verkligen gjort allt för att utföra flyttstädningen på bästa sätt. Tyvärr var informationen vi fick från början om lägenheten felaktig. Vi brukar fråga om lägenhetens skick efter utflytt för att på så sätt kunna kalkylera hur mycket tid det behövs för rengöring. När vi anlände på städdagen visade det sig att lägenheten var i ett annat skick än vi fick förklarat och det ledde tid att det tog mycket längre tid och vi var tvungna att komma tillbaka en gång till. Lägenhetsägaren...

Eva E
Skrev om Rebeccas Städ

Ett mycket trevligt bemötande ( i en knivig fråga ) med Rebeccas städ som löste problem på ett utmärkt sätt. Tar gärna kontakt med dem igen! Stort tack!!!

Johanna E
Skrev om Rebeccas Städ

Bokade flyttstädning av 1 rok. Blev otroligt trevligt bemött och upplever att de är väldigt flexibla gällande tider etc. Städningen utfördes på bästa sätt - är supernöjd! Kan rekommendera alla att använda sig av Rebeccas Städ 👍🏼

Bengt G
Skrev om Rebeccas Städ

Köpte storstädning och blev väldigt väl omhändertagen av Samsom och hans män. Super bra kvalitet på städningen och vädligt serviceminded. Jag är supernöjd.

Jorge A
Skrev om Rebeccas Städ

Flyttstädning, lgh 69 kvm. Bra kundbemötande, bra dialog och lyssnade på de behoven som fanns vid min flyttstädning.

Dan J
Skrev om Rebeccas Städ

Trevligt och professionellt intryck. Lyssnade verkligen på det jag sa vilket kändes väldigt bra. Det skedde en liten olycka när de tvättade ena fönstret i lägenheten. Rutan gick sönder. Men Samson ingav förtroende och vi löste situationen snabbt och smidigt. Det var inga konstigheter. Trots olyckan, sånt som händer, så gick allt väldigt smidigt och bra. Städningen bar det heller inget fel på. Kan rekommendera Rebeccas städ. De är pålitliga!

Skrev om Rebeccas Städ

Jag är beroende av städhjälp pga av trafikolycka. Jag har haft flera städbolag tidigare. Men nu har jag funnit ett bolag som fungerar hemma hos mig. Det gäller städresultat, närvaro, samt att kunna läsa av hur jag vill ha det. Och det viktigaste är slutresultatet. Efteråt ska jag känna glädje och att det är rent. Och ett plus att personalen är svensktalande. Jag är helnöjd.

Elisabet M
Skrev om Rebeccas Städ

Fönsterputsning på alla sidor. Supernöjd med resultatet. Mycket trevligt bemött. Hade höga förväntningar och de levde de verkligen upp till. Jinn

Fetwe M
Skrev om Rebeccas Städ

Jag var väldigt nöjd med allt som dem har gjort.