Rebeccas Städ

KÖPENHAMNSGATAN 14, 164 42 Kista — Visa karta

Välkommen till Rebeccas Städ!

Har du någon gång funderat på hemstädning? Eller är det dags för flytt och du känner att du vill lägga tiden på något annat än att just städa. Vi tar hand om din städning och lämnar ditt hem skinande rent. Vi tänker alltid på miljön när vi utför våra städjobb och använder miljövänliga och återanvändningsbara produkter.

Behöver du hjälp med städning av restaurang, kontor, förskola eller annan typ av lokal så kan vi även hjälpa dig med det. Vi följer hela tiden utvecklingen inom branschen för att kunna erbjuda städning med den bästa och senaste utrustningen. Varmt välkommen att kontakta oss på Rebeccas Städ!

Läs vad 26 kunder tycker om Rebeccas Städ

Alé G skrev om Rebeccas Städ
    Trevliga och bra. Missade på ett par ställen, därav inte en 5:a Läs mer
  • 2020-07-27

Jessica L skrev om Rebeccas Städ
    Skötte vår flyttstädning exemplariskt! Läs mer
  • 2020-07-26

Patrik J skrev om Rebeccas Städ
    Trevliga, punktliga och bra städat på flyttstäd. Läs mer
    2020-07-26 Rebeccas Städ svarar Patrik J
    Tack så mycket för omdömet Patrik👍
  • Ewa R

2020-07-18

Ewa R skrev om Rebeccas Städ
    Skinande rent. Bra bemötande av flexibel personal. Läs mer
    2020-07-18 Rebeccas Städ svarar Ewa R
    Tack Ewa🙏. Återkom gärna vid behov.
  • 2020-07-06

Eva-karin B skrev om Rebeccas Städ
    Jag köpte flyttstäd av min lägenhet. Jag fick ett väldigt bra bemötande med bra och tydlig kommunikation. Städningen utfördes helt enligt mina förväntningarna. Jag kan varmt rekommendera att använda Rebeckas Städ i samband med att ni behöver städa er lägenhet vid flytt! Läs mer
  • 2020-07-06

Martin J skrev om Rebeccas Städ
    Jag köpte flyttstäd och Rebeccas städ kunde lösa det trots att jag var ute två dagar innan. Samsom var jättetrevlig att ha att göra med, och resultatet blev utmärkt. Läs mer
  • MIKAELA B

2020-07-04

MIKAELA B skrev om Rebeccas Städ
    Mycket trevligt bemötande och måna om att jag som kund skulle bli nöjd. Anlitade för flyttstäd och resultatet var felfritt. Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • 2020-06-25

Jessica P skrev om Rebeccas Städ
    Super nöjd!
    Anlitades för flyttstäd.
    Noggranna, jätte trevliga & glatt bemötande.

Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2020-06-25

Anna C skrev om Rebeccas Städ
    Varning för detta företag!
    Vid flyttstädningen gjorde de inte sitt jobb.
    Städade inte spisen, ugnen, plåtar, diskmaskinen, sovrumsfönster. Inflyttaren ringde och klagade. De åkte tillbaka och nu skickar de en ny faktura på mer än dubbla priset mot vad de begärde plus den första fakturan som var enligt offert.
    Förväntningarna var att de skulle städa ordentligt på en gång och inte fuska samt hålla sitt avtal.
    Riktig otrevlig upplevelse!!
    Varning! Läs mer
    2020-06-25 Rebeccas Städ svarar Anna C
    Hej Anna Christina,

Tack för ditt omdöme.

Vi har verkligen gjort allt för att utföra flyttstädningen på bästa sätt. Tyvärr var informationen vi fick från början om lägenheten felaktig. Vi brukar fråga om lägenhetens skick efter utflytt för att på så sätt kunna kalkylera hur mycket tid det behövs för rengöring.

När vi anlände på städdagen visade det sig att lägenheten var i ett annat skick än vi fick förklarat och det ledde tid att det tog mycket längre tid och vi var tvungna att komma tillbaka en gång till.

Lägenhetsägaren Eva E har lämnat ett omdöme här på Reco och skriver att hon är jättenöjd med vårt arbete. Se omdömet nedan.

Du är välkommen att höra av dig om du har fler frågor.

Rebeccas Städ AB
  • 2020-06-16

Eva E skrev om Rebeccas Städ
    Ett mycket trevligt bemötande ( i en knivig fråga ) med Rebeccas städ som löste problem på ett utmärkt sätt. Tar gärna kontakt med dem igen! Stort tack!!! Läs mer
  • 2020-06-15

Johanna E skrev om Rebeccas Städ
    Bokade flyttstädning av 1 rok. Blev otroligt trevligt bemött och upplever att de är väldigt flexibla gällande tider etc. Städningen utfördes på bästa sätt - är supernöjd! Kan rekommendera alla att använda sig av Rebeccas Städ 👍🏼 Läs mer
  • 2020-06-08

Bengt G skrev om Rebeccas Städ
    Köpte storstädning och blev väldigt väl omhändertagen av Samsom och hans män. Super bra kvalitet på städningen och vädligt serviceminded. Jag är supernöjd. Läs mer
  • 2020-06-08

Jorge A skrev om Rebeccas Städ
    Flyttstädning, lgh 69 kvm. Bra kundbemötande, bra dialog och lyssnade på de behoven som fanns vid min flyttstädning. Läs mer
  • 2020-06-07

Dan J skrev om Rebeccas Städ
    Trevligt och professionellt intryck. Lyssnade verkligen på det jag sa vilket kändes väldigt bra. Det skedde en liten olycka när de tvättade ena fönstret i lägenheten. Rutan gick sönder. Men Samson ingav förtroende och vi löste situationen snabbt och smidigt. Det var inga konstigheter. Trots olyckan, sånt som händer, så gick allt väldigt smidigt och bra. Städningen bar det heller inget fel på. Kan rekommendera Rebeccas städ. De är pålitliga! Läs mer
  • 2020-05-27

Torsten A skrev om Rebeccas Städ
    Jag är beroende av städhjälp pga av trafikolycka. Jag har haft flera städbolag tidigare. Men nu har jag funnit ett bolag som fungerar hemma hos mig. Det gäller städresultat, närvaro, samt att kunna läsa av hur jag vill ha det. Och det viktigaste är slutresultatet. Efteråt ska jag känna glädje och att det är rent. Och ett plus att personalen är svensktalande. Jag är helnöjd. Läs mer
  • 2020-05-18

Elisabet M skrev om Rebeccas Städ
    Fönsterputsning på alla sidor.
    Supernöjd med resultatet.
    Mycket trevligt bemött.
    Hade höga förväntningar och de levde de verkligen upp till. Jinn Läs mer
  • 2020-05-12

Fetwe M skrev om Rebeccas Städ
    Jag var väldigt nöjd med allt som dem har gjort. Läs mer
  • 2020-05-10

Amanuel M skrev om Rebeccas Städ
    Mycket bra levererad storstädning. Är mycket nöjd med allt. Kommer att anlita Rebecca Städ igen. Läs mer
  • 2020-05-05

Hedvig M skrev om Rebeccas Städ
    Trevligt bemötande och väldigt bra städat! Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-05-03

MUHAMMAD ZEESHAN H skrev om Rebeccas Städ
    bra städning gjort, kom i tid och tog inte så långt tid att göra klart allting. Läs mer
  • 2020-05-02

Erik A skrev om Rebeccas Städ
    Jag bokade flyttstäd som jag är väldigt nöjd med. Kontakten med Rebeccas städ har funkat bra på alla sätt, så jag kan rekommendera dem. Läs mer
  • 2020-05-01

Matteo M skrev om Rebeccas Städ
    Väl utfört arbete och bra kommunikation! Läs mer
  • 2020-04-30

Jessica H skrev om Rebeccas Städ
    Jag beställde flyttstäd genom Rebeccas Städ och är väldigt nöjd med såväl kommunikationen innan som resultatet! Allt gick väldigt smidigt och jag upplevde att jag fick snabb respons på de frågor jag hade. Det var heller inga problem att efter flyttstädningen få kompletterande städmoment åtgärdade, det sköttes smidigt och snabbt. Stort plus är det vänliga bemötandet samt det fina resultatet. Stort tack! Läs mer
  • 2020-04-29

Vanessa S skrev om Rebeccas Städ
    Vi beställde Reccas Städ för en flytt.
    Väldigt professionella samt flexibla.
    Lyhörd personal som levererar det man ber om.

Tack och jag kommer att använda er igen! Läs mer
  • 2020-04-29

Yvonne E skrev om Rebeccas Städ
    Köpte en storstädning. Ägaren började tjafsa med mej, jag Tror att han trodde att det gällde en flyttstädning, för det var "mycket överallt." Jag förväntade en stor-städning men fick vad jag kallar en vecko-städning med fönsterputsning. När det är rent överallt så känns det på luften när man kommer in utfrån. Men det dom gjorde var ok. Kommer inte att rekommendera eller anlita firman igen. Läs mer
    2020-05-05 Rebeccas Städ svarar Yvonne E
    Hej Yvonne,
    Tack för ditt omdöme.
    Det var tråkigt att läsa att du inte var helt nöjd med städningen.
    Anledningen är nog att vi skulle göra mycket mer när vi väl var på plats än vad vi hade avtalat från början, vilket ledde till missförstånd.
    Du är välkommen att höra av dig till oss så kan vi säkert hitta en lösning.
    Allt gott!
    Rebeccas Städ