Rebeccas Städ

Välkommen till Rebeccas Städ!

Har du någon gång funderat på hemstädning? Eller är det dags för flytt och du känner att du vill lägga tiden på något annat än att just städa. Vi tar hand om din städning och lämnar ditt hem skinande rent. Vi tänker alltid på miljön när vi utför våra städjobb och använder miljövänliga och återanvändningsbara produkter.

Behöver du hjälp med städning av restaurang, kontor, förskola eller annan typ av lokal så kan vi även hjälpa dig med det. Vi följer hela tiden utvecklingen inom branschen för att kunna erbjuda städning med den bästa och senaste utrustningen. Varmt välkommen att kontakta oss på Rebeccas Städ!

Läs vad 41 kunder tycker om Rebeccas Städ 2

2021-08-08
    Fick mina fönster putsade för andra gången. Super nöjd med resultatet och med fina Samsom.
    Kan varmt rekommendera!!
    Maggie Messaoudi
    Akalla
    Tack Maggie. Alltid lika kul att hjälpa dig👍 Rebeccas Städ
    2021-06-28
    Super professionella och tillmötesgående. Utmärkt service före och efter tjänsten! Blev mållös när jag kom hem då dem gjorde mer än förväntat. Jag är supernöjd och kommer definitivt bli en stammis!
    Tack Bana! Roligt att kunna hjälpa dig. Rebeccas Städ
    2021-06-22
    Jag är mycket nöjd både med bemötande av koordinator och kvinnan som städade. Snabba, effektiva och väldigt duktiga.
    Tack Lisa! Glädjande att allt gick bra. Rebeccas Städ
    2021-06-22
    Rent och snyggt, trevligt och professionellt bemötande! Kan varmt rekommendera deras hemstädning.
    Tack Karin! Roligt att kunna hjälpa dig. Rebeccas Städ
    2021-06-21
    Det var en flyttstädning vi anlitade dem till.

Fungerade snabbt effektivt och och utan krångel. Till och med min fru blev nöjd. (hon är kräsen).
    Tack Staffas. Roligt att ni är nöjda. Rebeccas Städ
    2021-05-11
    Jag beställde hemstädning av Rebeccas städ och är mycket nöjd med mitt val! Allt från första kontakt till utfört arbete var exemplariskt! Jag kan verkligen rekommendera dom!
    Tack Johan! Kul att kunna hjälpa dig med hemstädningen. Rebeccas Städ
    2021-04-22
    När jag beställde tjänsten, hade jag en föreställning vad jag ville ha. Naturligtvis får jag inte den produkten. Jag pratade och hade dialog med firman. Allt fixade sig. Dom är lyhörda, och anpassar sig. Nu fungerar städningen som jag vill ha den. Resultatet blir därefter, fullgott. Det bästa är att dom tar initiativ och föreslår förbättringar. Det viktigaste. Kommunikation. Utan den fungerar ingen städning. Jag har kommunikation.
    Tack Torsten🙏 Alltid lika roligt att kunna hjälpa dig varje onsdag. Rebeccas Städ
    2021-02-24
    Anlitat dem för hemstäd. Superbra service rakt igenom. Trevliga och duktiga. Det är underbart att få komma hem till ett städat hem!
    Tack Martin👍 Ett nöje att städa hos dig varannan vecka! Rebeccas Städ
    2020-12-23
    Trevligt bemötande, mycket väl utfört arbete.
    Tack🙏 Ser fram emot fördjupad samarbete under 2021. Rebeccas Städ
  • 2020-09-30
    Är så nöjd med Rebeccas Städ. De hjälpte till vår flyttstädning där det blev rent och fint. Trevlig bemötande och engagerad personal. Skulle absolut både rekommendera och använda själv igen.
    Tack Sofie🙏. Hjälper er gärna även i fortsättningen. Rebeccas Städ
    2020-09-04
    Trevligt bemötande och bra arbete utfört.
    Tack Maria för ett bra samarbete.👍 Rebeccas Städ
    2020-08-30
    Anlitade Rebeckas städ för flyttstädning. Fick ett väldigt trevligt och professionellt bemötande. Behövde korrigera tiden för städningen några dagar innan och de var väldigt tillmötesgående för att underlätta för mig. Rekommenderar företaget starkt!
    Tack Sarang för omdömet och för ett bra samarbete👍 Rebeccas Städ
    2020-08-27
    Trevligt och professionellt bemötande i telefon. Även tydlig och snabb offert på mailen.
    Utmärkt utförande, vi blev mycket nöjda.
    Tack Johan🙏 Kul att ni är nöjda. Rebeccas Städ
    2020-08-24
    Upplevelsen har rakt igenom varit 100% nöjdhet.
    Tack Suzan. Det var ett nöje att hjälpa dig med städningen! Rebeccas Städ
    2020-08-15
    Bokade flyttstädning. Mycket nöjd med städningen. Rent och snyggt. Bra kommunikation med Rebeccas städ och ett mycket bra pris. Supernöjd!
    2020-08-09
    Vänligt och tillmötesgående bemötande och gott resultat. Rekommenderas!
    2020-08-05
    Trevliga och bra. Missade på ett par ställen, därav inte en 5:a
    2020-07-27
    Skötte vår flyttstädning exemplariskt!
    2020-07-26
    Trevliga, punktliga och bra städat på flyttstäd.
    Tack så mycket för omdömet Patrik👍 Rebeccas Städ
  • Ewa R
    skrev om Rebeccas Städ
    2020-07-18
    Skinande rent. Bra bemötande av flexibel personal.
    Tack Ewa🙏. Återkom gärna vid behov. Rebeccas Städ
    2020-07-06
    Jag köpte flyttstäd av min lägenhet. Jag fick ett väldigt bra bemötande med bra och tydlig kommunikation. Städningen utfördes helt enligt mina förväntningarna. Jag kan varmt rekommendera att använda Rebeckas Städ i samband med att ni behöver städa er lägenhet vid flytt!
    2020-07-06
    Jag köpte flyttstäd och Rebeccas städ kunde lösa det trots att jag var ute två dagar innan. Samsom var jättetrevlig att ha att göra med, och resultatet blev utmärkt.
  • MIKAELA B
    skrev om Rebeccas Städ
    2020-07-04
    Mycket trevligt bemötande och måna om att jag som kund skulle bli nöjd. Anlitade för flyttstäd och resultatet var felfritt. Kan varmt rekommendera!
    2020-06-25
    Super nöjd!
    Anlitades för flyttstäd.
    Noggranna, jätte trevliga & glatt bemötande.

Rekommenderas starkt!
    2020-06-25
    Varning för detta företag!
    Vid flyttstädningen gjorde de inte sitt jobb.
    Städade inte spisen, ugnen, plåtar, diskmaskinen, sovrumsfönster. Inflyttaren ringde och klagade. De åkte tillbaka och nu skickar de en ny faktura på mer än dubbla priset mot vad de begärde plus den första fakturan som var enligt offert.
    Förväntningarna var att de skulle städa ordentligt på en gång och inte fuska samt hålla sitt avtal.
    Riktig otrevlig upplevelse!!
    Varning!
    Hej Anna Christina,

Tack för ditt omdöme.

Vi har verkligen gjort allt för att utföra flyttstädningen på bästa sätt. Tyvärr var informationen vi fick från början om lägenheten felaktig. Vi brukar fråga om lägenhetens skick efter utflytt för att på så sätt kunna kalkylera hur mycket tid det behövs för rengöring.

När vi anlände på städdagen visade det sig att lägenheten var i ett annat skick än vi fick förklarat och det ledde tid att det tog mycket längre tid och vi var tvungna att komma tillbaka en gång till.

Lägenhetsägaren Eva E har lämnat ett omdöme här på Reco och skriver att hon är jättenöjd med vårt arbete. Se omdömet nedan.

Du är välkommen att höra av dig om du har fler frågor.

Rebeccas Städ AB
    2020-06-16
    Ett mycket trevligt bemötande ( i en knivig fråga ) med Rebeccas städ som löste problem på ett utmärkt sätt. Tar gärna kontakt med dem igen! Stort tack!!!
    2020-06-15
    Bokade flyttstädning av 1 rok. Blev otroligt trevligt bemött och upplever att de är väldigt flexibla gällande tider etc. Städningen utfördes på bästa sätt - är supernöjd! Kan rekommendera alla att använda sig av Rebeccas Städ 👍🏼
    2020-06-08
    Köpte storstädning och blev väldigt väl omhändertagen av Samsom och hans män. Super bra kvalitet på städningen och vädligt serviceminded. Jag är supernöjd.
    2020-06-08
    Flyttstädning, lgh 69 kvm. Bra kundbemötande, bra dialog och lyssnade på de behoven som fanns vid min flyttstädning.
    2020-06-07
    Trevligt och professionellt intryck. Lyssnade verkligen på det jag sa vilket kändes väldigt bra. Det skedde en liten olycka när de tvättade ena fönstret i lägenheten. Rutan gick sönder. Men Samson ingav förtroende och vi löste situationen snabbt och smidigt. Det var inga konstigheter. Trots olyckan, sånt som händer, så gick allt väldigt smidigt och bra. Städningen bar det heller inget fel på. Kan rekommendera Rebeccas städ. De är pålitliga!
    2020-05-27
    Jag är beroende av städhjälp pga av trafikolycka. Jag har haft flera städbolag tidigare. Men nu har jag funnit ett bolag som fungerar hemma hos mig. Det gäller städresultat, närvaro, samt att kunna läsa av hur jag vill ha det. Och det viktigaste är slutresultatet. Efteråt ska jag känna glädje och att det är rent. Och ett plus att personalen är svensktalande. Jag är helnöjd.
    2020-05-18
    Fönsterputsning på alla sidor.
    Supernöjd med resultatet.
    Mycket trevligt bemött.
    Hade höga förväntningar och de levde de verkligen upp till. Jinn
    2020-05-12
    Jag var väldigt nöjd med allt som dem har gjort.
    2020-05-10
    Mycket bra levererad storstädning. Är mycket nöjd med allt. Kommer att anlita Rebecca Städ igen.
    2020-05-05
    Trevligt bemötande och väldigt bra städat! Rekommenderas!
    2020-05-03
    bra städning gjort, kom i tid och tog inte så långt tid att göra klart allting.
    2020-05-02
    Jag bokade flyttstäd som jag är väldigt nöjd med. Kontakten med Rebeccas städ har funkat bra på alla sätt, så jag kan rekommendera dem.
    2020-05-01
    Väl utfört arbete och bra kommunikation!
    2020-04-30
    Jag beställde flyttstäd genom Rebeccas Städ och är väldigt nöjd med såväl kommunikationen innan som resultatet! Allt gick väldigt smidigt och jag upplevde att jag fick snabb respons på de frågor jag hade. Det var heller inga problem att efter flyttstädningen få kompletterande städmoment åtgärdade, det sköttes smidigt och snabbt. Stort plus är det vänliga bemötandet samt det fina resultatet. Stort tack!
    2020-04-29
    Vi beställde Reccas Städ för en flytt.
    Väldigt professionella samt flexibla.
    Lyhörd personal som levererar det man ber om.

Tack och jag kommer att använda er igen!
    2020-04-29
    Köpte en storstädning. Ägaren började tjafsa med mej, jag Tror att han trodde att det gällde en flyttstädning, för det var "mycket överallt." Jag förväntade en stor-städning men fick vad jag kallar en vecko-städning med fönsterputsning. När det är rent överallt så känns det på luften när man kommer in utfrån. Men det dom gjorde var ok. Kommer inte att rekommendera eller anlita firman igen.
    Hej Yvonne,
    Tack för ditt omdöme.
    Det var tråkigt att läsa att du inte var helt nöjd med städningen.
    Anledningen är nog att vi skulle göra mycket mer när vi väl var på plats än vad vi hade avtalat från början, vilket ledde till missförstånd.
    Du är välkommen att höra av dig till oss så kan vi säkert hitta en lösning.
    Allt gott!