Ren Fröjd

Ren Fröjd

Ring 073-776 01 29 renfrojd.se

Välkommen till Ren Fröjd! Vi levererar alltid ett skinande rent resultat. Vi hjälper dig med städning av högsta kvalitet och noggrannhet. Vårt mål är att du som kund ska anlita oss för diverse städtjänster och vid avslutat uppdrag vara 100% nöjd med vårt arbete. Tjänster: Hemstädning, flyttstädning, kontorsstädning, trappstädning...

18 omdömen om Ren Fröjd

Frida O
Skrev om Ren Fröjd

Snabb kommunikation. Höll utlovade tider! Köparen av lägenheten hade inga invändningar.

Klart Rent Malmö AB
4.6/5 i betyg av 735 omdömen 4.6 av 735 omdömen

Snabbt och lätt fick fi rena fönster!

Claudia R
Skrev om Ren Fröjd

Duktiga och tillmötesgående. Snabba på att svara. Jag rekommenderar dem.

Marie P
Skrev om Ren Fröjd

Vi har anlitat Ren Fröjd många gånger och har alltid blivit väldigt nöjda med deras arbete. Trevliga och flexibla!

TR Miljöservice AB
4.5/5 i betyg av 145 omdömen 4.5 av 145 omdömen

De var trevliga folk och vi var nöjda med deras service (fönsterputsning)

Rosalina D Rosalina D
Veselka M
Skrev om Ren Fröjd

Mycket god service och förståelse för mina behov. Flyttstädning helt utan anmärkning! Jag kan varmt rekommendera denna firma!

Oliver M
Skrev om Ren Fröjd

Snabb och bra service Rekommenderar de gärna

Rut & Rot Hemservice
4.6/5 i betyg av 177 omdömen 4.6 av 177 omdömen

Pålitligt, grym service, alltid bra bemött och alltid samma städerska. Tack!

Max E
Skrev om Ren Fröjd

Mycket bra! Rekommenderas! Tydlig kommunikation och resultatet var över förväntan.

Ingrid F
Skrev om Ren Fröjd

Jättebra och fräscht! Jag är supernöjd!

Carl-christian F

Tror att det blev bra städning. Har ej kontrollerat själv. Bor på annan ort. Köparen har inte hört av sig, så att jag tror det blev nbra. Hade tidigare fått rekfommendationer att anlita företaget.

Svar från Ren Fröjd

Emma F
Skrev om Ren Fröjd

Tillgängliga och bra service Beställde flyttstädning och inget att anmärka på

Svar från Ren Fröjd

Tack Emma☺️!

Donika Q
Skrev om Ren Fröjd

Jag har haft städfirma innan, men har inte varit alls nöjd. När jag blev rekommenderad för Ren Fröjd så tänkte jag ok jag provar och när jag väl testade så blev jag riktigt nöjd, hela familjen var glada och tänkte så klart att vi fortsätter. Bästa städfirman i Skåne. Jätte nöjd med städningen. Jätte duktiga samt försiktiga med alla grejer i huset. Använder riktiga städprodukter och inga billiga medel. Frågar kunden när dom har städat klart om man är nöjd innan dom går. Det är ett stort plus. Vilket många andra städfirmor inte gör. Sååå rekommenderar starkt.

Wassim S

Väldigt noggranna och duktiga

Rose E
Skrev om Ren Fröjd

Trevligt, serviceinriktat bemötande och jätte bra utfört arbete! 🤩

Gehrt P
Skrev om Ren Fröjd

Vänliga. Kom på avtalad tid. Städade rent. Vi är nöjda med storstädningen.

Rose E
Skrev om Ren Fröjd

Vänligt och service minded bemötande. Snyggt utfört arbete. Bra pris. Lyhörda och flexibla.

Urim K
Skrev om Ren Fröjd

Bästa städfirman i stan! Varmt rekommenderar!

Bengt O
Skrev om Ren Fröjd

Trevliga och hjälpsamma. Lätt att hitta bra tider, inget krångel. Rekommenderas!

Caroline G
Skrev om Ren Fröjd

Storstäd/flyttstäd. Snabba svar och tydlig kommunikation. Tillmötesgående med tider och nyckelhämtning. Toppenstädat! Supernöjd :)

Erika T
Skrev om Ren Fröjd

Jag köpte en flyttstädning, hade kollat runt ett tag men valde Red Fröjd och vilken tur jag hade! Vilket utmärk bemötande. Dom var lätta att få tag i och hade missat en liten saken ingen av oss hade tänk på. Dom erbjöd sig att komma samma dag och städa det. Otroligt bra, skulle rekommenderar dom om någon frågar.