Ren Fröjd

Ren Fröjd

Välkommen till Ren Fröjd!

Vi levererar alltid ett skinande rent resultat. Vi hjälper dig med städning av högsta kvalitet och noggrannhet. Vårt mål är att du som kund ska anlita oss för diverse städtjänster och vid avslutat uppdrag vara 100% nöjd med vårt arbete.

Tjänster: Hemstädning, flyttstädning, kontorsstädning, trappstädning och mycket mer.

Vi hjälper såväl företag som privatpersoner och har alltid nöjd-kund-garanti. Det innebär att om du inte skulle vara nöjd med resultatet så städar vi igen utan extra kostnad. Hör av dig till oss så löser vi en skräddarsydd lösning inom städ för dig.

Läs vad 9 kunder tycker om Ren Fröjd 2

2021-12-11 Verifierad kund
    Jag har haft städfirma innan, men har inte varit alls nöjd. När jag blev rekommenderad för Ren Fröjd så tänkte jag ok jag provar och när jag väl testade så blev jag riktigt nöjd, hela familjen var glada och tänkte så klart att vi fortsätter. Bästa städfirman i Skåne. Jätte nöjd med städningen. Jätte duktiga samt försiktiga med alla grejer i huset. Använder riktiga städprodukter och inga billiga medel.
    Frågar kunden när dom har städat klart om man är nöjd innan dom går. Det är ett stort plus. Vilket många andra städfirmor inte gör. Sååå rekommenderar starkt.
    2021-12-04 Verifierad kund
    Väldigt noggranna och duktiga
    2021-12-02 Verifierad kund
    Trevligt, serviceinriktat bemötande och jätte bra utfört arbete! 🤩
    2021-12-02 Verifierad kund
    Vänliga. Kom på avtalad tid. Städade rent. Vi är nöjda med storstädningen.
    2020-11-20 Verifierad kund
    Vänligt och service minded bemötande.
    Snyggt utfört arbete.
    Bra pris.
    Lyhörda och flexibla.
  • Urim K
    skrev om Ren Fröjd
    Bästa städfirman i stan!
    Varmt rekommenderar!
    2020-11-20 Verifierad kund
    Trevliga och hjälpsamma. Lätt att hitta bra tider, inget krångel. Rekommenderas!
    2020-11-18 Verifierad kund
    Storstäd/flyttstäd. Snabba svar och tydlig kommunikation. Tillmötesgående med tider och nyckelhämtning. Toppenstädat! Supernöjd :)
    2020-11-18 Verifierad kund
    Jag köpte en flyttstädning, hade kollat runt ett tag men valde Red Fröjd och vilken tur jag hade! Vilket utmärk bemötande. Dom var lätta att få tag i och hade missat en liten saken ingen av oss hade tänk på. Dom erbjöd sig att komma samma dag och städa det.
    Otroligt bra, skulle rekommenderar dom om någon frågar.