Rent Otroligt

Stövargatan 9, 124 61 Bandhagen — Visa karta

5.0 i betyg av av 3 omdömen
Välkommen till Rent Otroligt!

Hela Stockholms Hemservice. Vi hjälper dig med diverse arbeten och städning - både inom- och utomhus. Vi använder oss bara av nedbrytbara rengöringsmedel, allt för att minska miljöpåverkan.
Det är viktigt att blötning och andra naturliga processer får den tid de behöver.
Behöver du hjälp med dina växter, eller trädgård, så är våra gröna fingrar framme och tar hand om det.

Vi lämnar vi alltid 100% nöjdkundgaranti. Är du inte nöjd med jobbet så gör vi om det tills du blir nöjd. Det skall vara rent otroligt rent och snyggt!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 3 kunder tycker om Rent Otroligt

• Louise M

2019-02-11

Louise M skrev om Rent Otroligt
    Jag har alltid fått toppenservice av Rent Otroligt! Städningen är otroligt noggrann och det är en fröjd att komma hem till ett skinande rent hus. Tack! Läs mer
    Evgeniy S gillar detta
  • Reco tipsar!
    Hygienteknikerna i Stockholm AB
    4.6 / 5 i betyg — 230 omdömen
    Badge2020
    "Så otroligt bra service. Väldigt tillmötesgående, snabb offert och de kunde komma med kort varsel. Hade städning innan fotografering av läge"
  • Ola G

2019-01-08

Ola G skrev om Rent Otroligt
    Tackar Rent Otroligt för städning vid min flytt - kanonservice och kanonresultat!
    Tack också för lån av bil! Läs mer
  • Eneka Bygg

2017-02-13

Eneka Bygg skrev om Rent Otroligt
    Kanon samarbetspartner. Flexibla, noggranna till rätt pris!

/Eneka Bygg AB Läs mer
    2018-12-10 Evgeniy S svarar Eneka Bygg
    Tack, kära partner!
    Må vårt samarbete bringa mången fina resultat under många år framöver!
    /RO
    Evgeniy S gillar detta
  • Reco tipsar!
    CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    4.7 / 5 i betyg — 662 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Flytt transport o flyttstädning av hus. Allt fungerade perfekt från början till slut. Alla höll överenskommen tid o var hjälpsamma. Kanon"

Bästa kontorsstädarna i Stockholm:

Gunnar Å Gunnar Å tycker:
“Mycket bra städat. Helt nöjd m...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte