Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Hägersten Stina Facility Services

Stina Facility Services

Karstensvägen 19, 129 38 Hägersten — Visa karta

Vi erbjuder komplett hemvård med blands annat städning, strykning, fönsterputsning, hundpromenader, barnpassning och trädgårdsskötsel. Tjänsterna räknas som hushållsnära och är därför RUT-avdragsberättigande. Med oss på Stina Facility Services slipper du anlita en rad aktörer och ha kontakt med flera företag samtidigt. Vi tar hand om ditt hem så att du kan fokusera på det du tycker är roligt.

För företag erbjuder i det närmaste komplett fastighetsskötsel. I vårt tjänsteutbud ingår trädgårdsarbete, städning och Office Support. Allt på samma faktura.

Vi är noga med att vår påverkan på miljön ska vara så liten som möjligt. Vi använder miljösmarta produkter, gör regelbundna kvalitetskontroller och utbildar vår personal.

Läs vad 14 kunder tycker om Stina Facility Services

• Solveig T
    Solveig T skrev om Stina Facility Services
    Hej!
    Upplever företaget som mycket seriöst. Den person som sköter städning en gång i månaden har jag stort förtroende för. När tillfällen ges talar jag mycket gott om företaget/personal och rekommenderar det.
    Med vänlig hälsning
    Solveig
    2017-10-20 Augustina N svarar Solveig T
    Hej Solveig,
    Tack så mycket för att du rekommendera oss, hon som städa hos dig är mycket glad att har dig som kund.
    Hälsningar,
    Stina.
  • Inga D
    Inga D skrev om Stina Facility Services
    Fungerar jättebra! Lätt att beställa städning. Städningen är jättebra!
    2017-10-17 Augustina N svarar Inga D
    Tack snälla Inga för dina fina ord.
  • Jenny A
    Jenny A skrev om Stina Facility Services
    Service-minded och noggrann personal, bra städning till väldigt bra pris!
    2017-09-13 Augustina N svarar Jenny A
    Tack Jenny för att ni anlita oss!
  • Karin B
    Karin B skrev om Stina Facility Services
    Det har varit mycket posivt! Vi är mycket nöjda. Barnen tycker att är bra och vi tycker att städet har blivit mycket bra.
    2017-09-12 Augustina N svarar Karin B
    Tack snälla Karin, det är ett nöje att ta hand om eras vackert hus!
  • Meff Von Wachenfeldt B
    Meff Von Wachenfeldt B skrev om Stina Facility Services
    Tar sig tid, noggranna och tar arbetet på allvar. Trevliga och duktiga.
    2017-09-11 Augustina N svarar Meff Von Wachenfeldt B
    Tack så mycket, det är ett stort nöje att ta hand om eras trapphus!
  • Mikael  Nils G
    Mikael Nils G skrev om Stina Facility Services
    Har haft städhjälp hemma sedan många år tillbaka och tyckt vi sparat mycket tid för familjen så vi kan umgås istället för att tjata på varandra. Har iofs tyckt att tidigare städfirmor gjort ett okey jobb men sedan vi bytte till Stina Facility Services har vi varit så nöjda med kvalitén. Från badrummets alla hörn till köket små skrymslen och toppen har ju varit att få alla skjortor snyggt strukna på galge!
    Vi är supernöjda med Stina Facility Services och att det är samma person som kommer varje gång skapar tillit och förtroende så vi kan verkligen ge Stina Facility Services våra varmaste rekommendationer!
    2017-09-11 Augustina N svarar Mikael Nils G
    Tack Mikael, ers uppskattning ger oss motivationen att alltid göra bättre.
  • Bo Bra L
    Bo Bra L skrev om Stina Facility Services
    Stina Facility Services tog över städningen av alla våra trapphus och tvättstugor den 1 juli 2017. En storstädning utfördes först och nu sker städning varje vecka vinterhalvåret och varannan under sommarhalvåret.
    SFS gör ett fantastiskt jobb i våra fastigheter. Det är rent och snyggt och personalen är väldigt kunnig och mycket trevliga.
    Jag har fått ett flertal samtal från nöjda hyresgäster som nu upplever att de kommer hem till en ren och fin bomiljö.
    Vi rekommenderar varmt Stina Facility Services.
    2017-09-11 Augustina N svarar Bo Bra L
    Vi är så tacksamma att ha kunder som er.
    Tack för att ni gav oss möjlighet att visa vårt värde!
  • Josefine B
    Josefine B skrev om Stina Facility Services
    Fantastisk service och resultat! Mina bästa rekommendationer.
    2017-09-11 Augustina N svarar Josefine B
    Tack snälla Josefine, bästa av våra jobb det är att har fina och trevlig kunder som er!
  • Ann-sofie E
    Ann-sofie E skrev om Hemstäd en del av Stina Facility Services
    Gott bemötande. Köper städtjänst. Vi är mycket nöjda!
    2017-06-23 Augustina N svarar Ann-sofie E
    Tack så mycket Ann-Sofie, glad sommar till dig och familjen!
  • Björn W
    Björn W skrev om Hemstäd en del av Stina Facility Services
    Jag har alltid fått ett bra bemötande från dom som jag haft kontakt med på "Stinas". Jag har fått hjälp med bl.a. städning (vid ett flertal tillfällen) och fönstertvätt. Jag har alltid blivit jättenöjd med resultatet. Jag kan verkligen rekommendera företaget.
    2017-06-19 Augustina N svarar Björn W
    Tack så mycket Björn och vi alla hälsa på dig!
  • Ellinor G
    Ellinor G skrev om Hemstäd en del av Stina Facility Services
    Stina Facility Services är ett fantastiskt företag som har kundservice I fokus och alltid staller upp, är flexibla om så behövs och alltid med ett leende på läpparna. Resultaten som blir av deras tjänster är I toppklass.
    2017-06-18 Augustina N svarar Ellinor G
    Tack bästa Ellinor!
    Det kunder som dig som ger oss motivering för jobba som vi gör.
  • Sara K
    Sara K skrev om Hemstäd en del av Stina Facility Services
    Stinas Facility Services är ett fantastiskt företag med underbart kundbemötande och sericetänk, och hög nivå på den städning de utför hos oss.
    Vi är rekommenderar mer än gärna Stina och hennes kollegor!!
    2017-06-18 Augustina N svarar Sara K
    Tack så mycket Sara!
    Det är stort nöje för oss att tar hand av ditt hem.
  • Carl P
    Carl P skrev om Hemstäd en del av Stina Facility Services
    Flexibilitet, service känsla och kvalitet i varje interaktion. Snabba svar på mail utan undantag.
    2017-06-17 Augustina N svarar Carl P
    Ett stort tack Carl, vi uppskattar verkligen att du tar tid från ditt upptagna schema för att ge oss ditt betyg.
  • Karolin T
    Karolin T skrev om Hemstäd en del av Stina Facility Services
    Bytte från en annan städfirma till Stina på rekommendation av en bekant. Har hemstäd var 14e dag och är supernöjd varje gång jag kommer hem! Gör individuell bedömning från början hur lång tid som behövs för just vårat hem vilket känns seriöst. Lätta att få tag på och att ha att göra med. Tryggt med samma personer som kommer varje gång. Bara +.
    2017-06-16 Augustina N svarar Karolin T
    Tack snälla Karolina för dina fina ordet!
    Bästa av våra arbetar är att har underbar kunder som dig!

Karstensvägen 19, 129 38 Hägersten