Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Hägersten Stina Facility Services

Stina Facility Services

Karstensvägen 19, 129 38 Hägersten — Visa karta

Vi erbjuder komplett hemvård med blands annat städning, strykning, fönsterputsning, hundpromenader, barnpassning och trädgårdsskötsel. Tjänsterna räknas som hushållsnära och är därför RUT-avdragsberättigande. Med oss på Stina Facility Services slipper du anlita en rad aktörer och ha kontakt med flera företag samtidigt. Vi tar hand om ditt hem så att du kan fokusera på det du tycker är roligt.

För företag erbjuder i det närmaste komplett fastighetsskötsel. I vårt tjänsteutbud ingår trädgårdsarbete, städning och Office Support. Allt på samma faktura.

Vi är noga med att vår påverkan på miljön ska vara så liten som möjligt. Vi använder miljösmarta produkter, gör regelbundna kvalitetskontroller och utbildar vår personal.

Läs vad 6 kunder tycker om Stina Facility Services

• Ann-sofie E
    Ann-sofie E skrev om Hemstäd en del av Stina Facility Services
    Gott bemötande. Köper städtjänst. Vi är mycket nöjda!
    2017-06-23 Augustina N svarar Ann-sofie E
    Tack så mycket Ann-Sofie, glad sommar till dig och familjen!
  • Björn W
    Björn W skrev om Hemstäd en del av Stina Facility Services
    Jag har alltid fått ett bra bemötande från dom som jag haft kontakt med på "Stinas". Jag har fått hjälp med bl.a. städning (vid ett flertal tillfällen) och fönstertvätt. Jag har alltid blivit jättenöjd med resultatet. Jag kan verkligen rekommendera företaget.
    2017-06-19 Augustina N svarar Björn W
    Tack så mycket Björn och vi alla hälsa på dig!
  • Ellinor G
    Ellinor G skrev om Hemstäd en del av Stina Facility Services
    Stina Facility Services är ett fantastiskt företag som har kundservice I fokus och alltid staller upp, är flexibla om så behövs och alltid med ett leende på läpparna. Resultaten som blir av deras tjänster är I toppklass.
    2017-06-18 Augustina N svarar Ellinor G
    Tack bästa Ellinor!
    Det kunder som dig som ger oss motivering för jobba som vi gör.
    Tack!
  • Sara K
    Sara K skrev om Hemstäd en del av Stina Facility Services
    Stinas Facility Services är ett fantastiskt företag med underbart kundbemötande och sericetänk, och hög nivå på den städning de utför hos oss.
    Vi är rekommenderar mer än gärna Stina och hennes kollegor!!
    2017-06-18 Augustina N svarar Sara K
    Tack så mycket Sara!
    Det är stort nöje för oss att tar hand av ditt hem.
  • Carl P
    Carl P skrev om Hemstäd en del av Stina Facility Services
    Flexibilitet, service känsla och kvalitet i varje interaktion. Snabba svar på mail utan undantag.
    2017-06-17 Augustina N svarar Carl P
    Ett stort tack Carl, vi uppskattar verkligen att du tar tid från ditt upptagna schema för att ge oss ditt betyg.
    Tack!
    Augustina N gillar detta
  • Karolin T
    Karolin T skrev om Hemstäd en del av Stina Facility Services
    Bytte från en annan städfirma till Stina på rekommendation av en bekant. Har hemstäd var 14e dag och är supernöjd varje gång jag kommer hem! Gör individuell bedömning från början hur lång tid som behövs för just vårat hem vilket känns seriöst. Lätta att få tag på och att ha att göra med. Tryggt med samma personer som kommer varje gång. Bara +.
    2017-06-16 Augustina N svarar Karolin T
    Tack snälla Karolina för dina fina ordet!
    Bästa av våra arbetar är att har underbar kunder som dig!
    Augustina N gillar detta

Karstensvägen 19, 129 38 Hägersten