Alla kategorier Mäklare Örebro Kumla Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Kumla

Svensk Fastighetsförmedling Kumla

Köpmangatan 18, 692 25 Kumla — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Kumla!

Är det dags att köpa bostad i området runt Kumla eller Hallsberg? Då ska du ta kontakt med oss på Svensk fastighetsförmedling. Vi har god lokalkännedom här i Närketrakten och vet precis var du kan hitta rätt boende för dig och när det är dags att sälja eller köpa.

Vi har lång erfarenhet av branschen. Faktum är att vi tillhör en mäklarkedja som funnits i hela 80 år och är en av de absolut största i Sverige. Det säger något om vår kompetens. Vi är måna om att du som kund ska hitta ditt drömboende, därför finns vi här under hela bostadsaffären.

Läs vad 28 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kumla

• Kerstin Boel Magdalena N
    Kerstin Boel Magdalena N skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Helene hjälpte oss sälja ett torp utanför Vretstorp. Vi fick mycket professionell hjälp och ett bemötande utöver det vanliga som mötte våra speciella behov på ett utmärkt sätt. Lyhörd, tydlig, diplomatisk och noggrann fick vi mycket god service av Helene, och Svensk Fastighetsförmedling vilket ledde fram till en bra affär - för alla hoppas vi. Läs mer
    2018-05-21 Helene Å svarar Kerstin Boel Magdalena N
    Tack Lena för gott samarbete. Vad bra att ni är nöjda!! Jag vill göra mitt yttersta för att göra mina kunder nöjda utan att krångla till det. Jag hoppas verkligen att vi träffas igen. Ert torp var ett fantastisk hus att få sälja!! Tänk att ett hus utan el, vatten och avlopp kan få en så stor uppmärksamhet både i Sverige och utomland!
  • Ulrika J
    Ulrika J skrev om Ronja Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Ronja är en fantastiskt bra mäklare! Då jag träffade denna glada, trevliga och otroligt kunniga tjej bestämde jag mig direkt för att hon skulle sälja min bostadsrätt! Min intuition visade sig vara helt rätt! Ronja var mycket proffesionell och fokuserad under hela försäljningen! Jag kan varmt rekommendera Ronja! Läs mer
    2018-05-22 Ronja S svarar Ulrika J
    Tack för att jag fick förtroendet att sälja din bostadsrätt. Kul att vi nådde ett sånt fantastiskt resultat! Hoppas att vi träffas igen vid ett annat tillfälle. Ha en skön sommar! / Ronja
    Ulrika J gillar detta
  • Malin N
    Malin N skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Vi hade hjälp av Sandra när vi skulle sälja vår gård. Valet var självklart då hon även var den mäklaren vi köpte gården av från första början och hon gjorde snabbt ett gott intryck på oss! Otroligt bra bemötande med stort engagemang för att göra oss mer än nöjda. Hela försäljningen gick smidigare än vi kunnat hoppats på tack vare Sandras hjälp och hon fick oss att känna oss trygga genom hela processen. Erfaren, ambitiös och väldigt trevlig mäklare som vi definitivt vill ha mer hjälp av i framtiden! Läs mer
    2018-05-22 Sandra S svarar Malin N
    Tack Malin! Är glad att jag fick äran att sälja er fina gård. Otroligt charmig fastighet vilket många tyckte då visningarna slog mitt rekord i antal besökare, Kul! :) Har er gärna som kunder igen!
  • Yvonne H
    Yvonne H skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Sandra Sääw agerar korrekt och vänligt. Är inlyssnande och utför sin roll proffsigt.
    Bemötandet var positivt.
    Mvh Yvonne Hansson Läs mer
    2018-04-20 Sandra S svarar Yvonne H
    Tack Yvonne! Kul att du är nöjd, det är alltid mitt mål att ha nöjda köpare och säljare!
  • Patrik Anders M
    Patrik Anders M skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Sandra har hanterat allt i samband med vårt husköp mycket proffsigt och med stor integritet.
    Vi kände oss rakt igenom trygga med henne som ansvarig mäklare. Läs mer
    2018-04-20 Sandra S svarar Patrik Anders M
    Tack för era fina ord! Trygghet är något som jag tycker är väldigt viktigt! Tror ni kommer trivas bra! :)
  • Fredrik V
    Fredrik V skrev om Ronja Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    När jag träffade Ronja första gången kände jag nästan omedelbart att hon är driven, målmedveten och framförallt väldigt trevlig.
    Här har ni en person som verkligen brinner för sitt jobb!

Min försäljning gick snabbare och smidigare än jag trodde att den skulle göra.
    Om jag undrade över något så fick jag svar väldigt snabbt.
    Jag hade inte tvekat en sekund på att anlita Ronja som mäklare igen! Läs mer
  • Per Olov Johannes C
    Per Olov Johannes C skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Mycket bra bemötande, hjälpsam och tydlig i kommunikationen. Läs mer
    2018-03-15 Svensk Fastighetsförmedling Kumla svarar Per Olov Johannes C
    Tack Johannes och Carina! Vill passa på och hälsa er och familjen välkommen till Kumla.
  • Inger H
    Inger H skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Vi har enbart gott att säga om mäklaren, Sandr Sääv. Ett bra bemötande trevlig, duktig och säker.
    Visningen var bra och tydlig och uppgifterna som vi frågade om kunde hon svara på. Läs mer
    2018-03-07 Svensk Fastighetsförmedling Kumla svarar Inger H
    Tack Inger för dina fina ord! Mitt mål är alltid att ha nöjda kunder. Tror att ni kommer trivas toppen i lägenheten! /Sandra
  • Peter N
    Peter N skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Ordning och reda. Kändes proffsigt. Levde upp till våra förväntningar. 👍 Läs mer
    2018-02-07 Svensk Fastighetsförmedling Kumla svarar Peter N
    Tack! Mitt mål är att alltid ha nöjda kunder, både köpare, säljare och spekulanter. Så tack till er visningsgäster som tackat för bra ”vardagsrumspresentation”
  • Engill P
    Engill P skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Mycket proffsigt från början till slut. Vi behövde sköta försäljningen på distans och Heléne tog ett stort ansvar för att försäljningen skulle ske smidigt, vilket den också gjorde! Hon såg till att hålla oss uppdaterade och väl informerade om läget. Vi kan verkligen rekommendera Svensk Fast i Kumla. Läs mer
    2018-01-31 Svensk Fastighetsförmedling Kumla svarar Engill P
    Tack! ALLA kunder, köpare som säljare och spekulanter är viktiga för mig! En av dom viktigaste affärens man gör i sitt liv!
  • Annkristin L
    Annkristin L skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Jag fick ett mycket bra välkomnande trevligt och tryggt.
    Jag har hela tiden blivit uppdaterad om vad som händer och hon har haft svar på allt jag har funderat över. Läs mer
    2018-04-04 Helene Å svarar Annkristin L
    Tack! Det är alltid trevligt med nöjda och återkommande kunder!
  • Lennart H
    Lennart H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Allt har flutit på snabbt och smidigt! Läs mer
  • Eva D
    Eva D skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Sandra Sääws lyhörda hållning gav oss trygghet i den omtumlande process som en husförsäljning kan vara.
    Eva Dahlström o Gunnar Klaesson Läs mer
  • Emil A
    Emil A skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Vi är mycket nöjda med Helene Åhlund som mäklare, hon gav bra intryck samt att hon förmedlade bra mellan oss och säljaren.
    När vi var på visning så var hon mycket kunnig där hon gick igenom huset väldigt noggrant och hade svar på de frågor vi ställde.
    Vi kan varmt rekommendera Helene som mäklare. Läs mer
  • Gun A
    Gun A skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Sandra bemötte oss med ett mycket bra kunnande och mycket trevligt bemötande så vi är super nöjda med Svensk Fasrighetförmedling Läs mer
  • Matz K
    Matz K skrev om Ronja Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Instämmer i övriga positiva kommentarer..! Det känns inte bara klippstabilt utan bergfast i bemötandet, omtanken, den genuina KÄNSLAN som Ronja förmedlar, i tillägg till den juridiska formalia som hör till en försäljning. Att beskriva den stegvisa processen till något som känns hanterbart i sin helhet gör Ronja med lätthet och det uppskattas mycket!
    Vi rekommenderar säljare (och köpare med förstås) att ha Ronja med som en kandidat i urvalet av tänkbara mäklare när det är dags för er; ni kommer inte bli besvikna! Läs mer
  • Gun K
    Gun K skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Mycket Nöjd!
    Sandra har på ett mycket trevligt och professionellt sätt hjälpt oss med försäljningen av Finntorp. Läs mer
  • Kim K
    Kim K skrev om Ronja Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Vi är mycket nöjda med vår mäklare Ronja som från dag ett och hela vägen igenom varit en klippa! Hon är lyhörd, flexibel, engagerad och trygg. Vid vår försäljning har flertalet "större händelser" hänt snabbt på kvällar, helger och till och med på Ronjas weekendsemester - oavsett detta har Ronja ordnat allt på studs och varit glad och positiv. Guld värd. Rekommenderas skarpt! Läs mer
  • Pär A
    Pär A skrev om Ronja Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Ronja Sköld bästa fastighetsmäklaren i Örebro !!
    Vi är mycket nöjda med hennes insats ! Läs mer
    Pär A gillar detta
  • Magnus K
    Magnus K skrev om Ronja Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Sålde min bostadsrätt med hjälp av Ronja Sköld i Februari.
    Allting gick mycket smidigt och professionellt från början till slut på försäljningsprocessen.
    Undrade jag över något så tog det inte lång tid innan jag fick svar.
    Skall om möjligt anlita Svensk fastighetsförmedling när ny bostad skall inhandlas :)
    2 tummar upp till Ronja Läs mer
  • Stig N
    Stig N skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Mycket nöjd allt har sköts bra trevligt bemötande kan rekomentera zandra till andra Läs mer
  • Sven-Erik R
    Sven-Erik R skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Supernöjd, men så var det också Sandra Sääw som gjorde ett toppjobb åt oss. Anlita henne om du vill ha ett proffsigt och bra resultat. Läs mer
  • Urban A
    Urban A skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Vi är nöjda 👍😃👍😃👍😃👍😃👍👍👍😃😃😃👍😃😃😃😃😃👍👍👍👍👍👍👍👍👍 Läs mer
  • Barbro A
    Barbro A skrev om Ronja Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Alltid lika trevlig, tillgänglig och tillmötesgående. Vi kände oss unika som Ronjas kunder och fick den allra bästa hjälpen att sälja vårt radhus. Betalar arvodet med glatt sinne i behåll! Barbro och Janne Läs mer
  • Karin E
    Karin E skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Tycker det har fungerat bra i vår kontakt med mäklaren, trots att det stundtals har dykt upp en del problem vid sidan av. Läs mer
  • Hans S
    Hans S skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Mycket nöjd med Sandra Sääw som mäklare. Hon är kunnig, engagerad och alltid tillgänglig. Har ett trevligt och seriöst bemötande.
    Rekommenderar henne starkt! Läs mer
  • Daniel B
    Daniel B skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    MKT 3vlig och snäll mäklare som vet hur man ska jobba för sina kunder. Är absolut nöjd med Sandra. Kan verkligen rekomendera henne till fler folk :) Läs mer
  • Peder Z
    Peder Z skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Kanon bra mäklare som hjälper till i alla lägen. Läs mer

Köpmangatan 18, 692 25 Kumla