Alla kategorier Mäklare Örebro Kumla Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Kumla

Svensk Fastighetsförmedling Kumla

Köpmangatan 18, 692 25 Kumla — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Kumla!

Är det dags att köpa bostad i området runt Kumla eller Hallsberg? Då ska du ta kontakt med oss på Svensk fastighetsförmedling. Vi har god lokalkännedom här i Närketrakten och vet precis var du kan hitta rätt boende för dig och när det är dags att sälja eller köpa.

Vi har lång erfarenhet av branschen. Faktum är att vi tillhör en mäklarkedja som funnits i hela 80 år och är en av de absolut största i Sverige. Det säger något om vår kompetens. Vi är måna om att du som kund ska hitta ditt drömboende, därför finns vi här under hela bostadsaffären.

Läs vad 16 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kumla

• Peter N
    Peter N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Ordning och reda. Kändes proffsigt. Levde upp till våra förväntningar. 👍 Läs mer
    2018-02-07 Svensk Fastighetsförmedling Kumla svarar Peter N
    Tack! Mitt mål är att alltid ha nöjda kunder, både köpare, säljare och spekulanter. Så tack till er visningsgäster som tackat för bra ”vardagsrumspresentation”
  • Engill P
    Engill P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Mycket proffsigt från början till slut. Vi behövde sköta försäljningen på distans och Heléne tog ett stort ansvar för att försäljningen skulle ske smidigt, vilket den också gjorde! Hon såg till att hålla oss uppdaterade och väl informerade om läget. Vi kan verkligen rekommendera Svensk Fast i Kumla. Läs mer
    2018-01-31 Svensk Fastighetsförmedling Kumla svarar Engill P
    Tack! ALLA kunder, köpare som säljare och spekulanter är viktiga för mig! En av dom viktigaste affärens man gör i sitt liv!
  • Annkristin L
    Annkristin L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Jag fick ett mycket bra välkomnande trevligt och tryggt.
    Jag har hela tiden blivit uppdaterad om vad som händer och hon har haft svar på allt jag har funderat över. Läs mer
  • Lennart H
    Lennart H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Allt har flutit på snabbt och smidigt! Läs mer
  • Eva D
    Eva D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Sandra Sääws lyhörda hållning gav oss trygghet i den omtumlande process som en husförsäljning kan vara.
    Eva Dahlström o Gunnar Klaesson Läs mer
  • Emil A
    Emil A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Vi är mycket nöjda med Helene Åhlund som mäklare, hon gav bra intryck samt att hon förmedlade bra mellan oss och säljaren.
    När vi var på visning så var hon mycket kunnig där hon gick igenom huset väldigt noggrant och hade svar på de frågor vi ställde.
    Vi kan varmt rekommendera Helene som mäklare. Läs mer
  • Gun A
    Gun A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Sandra bemötte oss med ett mycket bra kunnande och mycket trevligt bemötande så vi är super nöjda med Svensk Fasrighetförmedling Läs mer
  • Gun K
    Gun K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Mycket Nöjd!
    Sandra har på ett mycket trevligt och professionellt sätt hjälpt oss med försäljningen av Finntorp. Läs mer
  • Stig N
    Stig N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Mycket nöjd allt har sköts bra trevligt bemötande kan rekomentera zandra till andra Läs mer
  • Sven-Erik R
    Sven-Erik R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Supernöjd, men så var det också Sandra Sääw som gjorde ett toppjobb åt oss. Anlita henne om du vill ha ett proffsigt och bra resultat. Läs mer
  • Urban A
    Urban A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Vi är nöjda 👍😃👍😃👍😃👍😃👍👍👍😃😃😃👍😃😃😃😃😃👍👍👍👍👍👍👍👍👍 Läs mer
  • Karin E
    Karin E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Tycker det har fungerat bra i vår kontakt med mäklaren, trots att det stundtals har dykt upp en del problem vid sidan av. Läs mer
  • Hans S
    Hans S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Mycket nöjd med Sandra Sääw som mäklare. Hon är kunnig, engagerad och alltid tillgänglig. Har ett trevligt och seriöst bemötande.
    Rekommenderar henne starkt! Läs mer
  • Daniel B
    Daniel B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    MKT 3vlig och snäll mäklare som vet hur man ska jobba för sina kunder. Är absolut nöjd med Sandra. Kan verkligen rekomendera henne till fler folk :) Läs mer
  • Margareta S
    Margareta S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Vi fick ett mycket gott intryck av Caroline Skogsdal. Hon skötte sina åtaganden på bästa tänkbara sätt. Vi kan varmt rekommendera henne som en bra representant för mäklarkåren.
    Margareta och Lennart Sundström Läs mer
  • Peder Z
    Peder Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Kanon bra mäklare som hjälper till i alla lägen. Läs mer

Köpmangatan 18, 692 25 Kumla