Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

S:t Eriksgatan 25, 112 39 stockholm — Visa karta

Har du en bostad på Kungsholmen eller Essingeöarna och går i säljtankar? Eller kanske är det här du drömmer om att bo? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har koll på bostadsmarknaden här och, ja, vi kan Kungsholmen.

Med vår tjänst Läge+ kan du smygstarta en försäljning genom att förbereda allt det praktiska som fotografering och bostadsbeskrivning. Du kan sedan vänta med själva försäljningen tills du hittar nytt eller kan få bäst betalt! För dig som vill köpa kan vi svara på frågor om hur det är att bo här området, var dagis och skolor ligger och snabbaste vägen till jobbet.

Kom förbi vår BoButik så kan vi ge dig vår bästa personliga service!

Läs vad 539 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

• 2020-11-29

Anne-mette M skrev om Marie Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    It's been really lovely to interact with Marie. At the viewings Marie just let us get on with having a peek around the house in our own time without being too "sales woman" which is something I really appreciate. She's been quick to reply to all questions before and after the viewing too. Läs mer
  • 2020-11-26

Jan Henrik Ö skrev om Peter Pedersen en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi sålde en 5a i vasastan och anlitade en mäklare som vi varmt kan rekommendera. Peter Pedersen är både kunnig och lyckades sälja vår lägenhet för mer än vi trodde att vi kunde få. Peter var lätt att ha att göra med, proffsig både gentemot säljare och köpare. Läs mer
  • 2020-11-25

Ylva T skrev om Marie Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Marie var lyhörd för mina önskemål, väldigt lätt att prata med och var väldigt tillgänglig genom hela processen. Rekommenderar varmt! Läs mer
  • 2020-11-24

Roya Moafi J skrev om Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Mycket hjälpsam och mån om kunden! Läs mer
  • 2020-11-22

Matilda B skrev om David Rågberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    David var ett jäkla stöd för mig i min första bostadsrätts-affär! Efter månader av att ha sprungit runt och letat efter "min" perfekta lägenhet (och då även mött flertalet mäklare) hittade jag äntligen den rätta lägenheten för mig.
    David var genuint trevlig och snäll både per telefon och in person. Han var snabb i sin återkoppling så snart jag hade frågor/gav bud. När nerverna väl satte in och jag blev lite grinigare i min approach - så lugnade han mig och var genunit villig att hjälpa mig och få mina "krav"/önskemål tillgodosedda också, gentemot sin säljare.
    Självklart förstår jag att han i slutändan utför sitt jobb, men han är så fruktansvärt klippt och skuren för att vara mäklare och allt vad det innebär med att möta alla oss olika sorters kunder. Han får topp betyg och kommer utan tvekan vara min mäklare när jag en dag ska sälja! Mina bästa rekommendationer! Läs mer
  • 2020-11-22

Mimi A skrev om Lukas Sjölin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag har köpt en bostadsrätts lokal. Lukas var trevlig, informativ och hanterade frågorna på ett professionellt sätt. Läs mer
  • 2020-11-21

Ahmet U skrev om Marie Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Allt gick bra till, Marie var hjälpsam med allting. Läs mer
  • 2020-11-21

Nurcan A skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag sålde en lägenhet på Frödingsvägen 12 och är mycket nöjd med Emma. Snabbt och smidigt! Läs mer
  • 2020-11-20

Isabelle S skrev om David Rågberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    David sålde min lägenhet vid Fridhemsplan. Han visade stort engagemang genom hela processen och fanns alltid tillgänglig för mina frågor. Kommer garanterat anlita David igen för framtida försäljningar. Supernöjd! Läs mer
  • 2020-11-20

Fredrik N skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Bra och kommunikativ, lång process men hon höll mig alltid inkluderad Läs mer
  • 2020-11-19

Ebbe J skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpt lägenhet. Fick bra bemötande med bra råd inför köp vid flera tillfällen. Hade inga speciella förväntningar på mäklare Läs mer
  • 2020-11-18

Maria G skrev om Marie Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag har genom Marie sålt min 3:a på Stora Essingen. Jag kände redan i offertstadiet att hon kändes väldigt intresserad och hungrig på att få hjälpa till i det här uppdraget. Därför valde jag henne, bland några andra konkurrenter.
    Hon har hela tiden visat på sitt engagemang, varit noga med att återrapportera vilka som kommit på visningarna samt vad som sagts etc. Då spekulanterna varit rätt avvaktande men ändå intresserade har Marie gjort sitt bästa för att hålla uppe vårt tälamod och varit peppande. Även om man räknar med att få lägenheten såld snabbt, så blir det inte alltid så men ger Marie mina bästa rekommendationer, då hon visat på sitt engagemang och hängivenhet för att få till en så bra affär som möjligt. Hon har också visat att hon sätter arbetet främst och hela tiden ordnat nya visningstider för nya spekulanter, precis när det passat dem bäst. Så är tacksam för hennes flexibilitet! Läs mer
  • 2020-11-17

Rickard N skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma hjälpte mig sälja min lägenhet på ett förträffligt sätt. Mycket god återkoppling hela tiden och gott bemötande och hon överträffade mina (redan högt) ställda förväntningar. Läs mer
  • 2020-11-13

Sally R skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpte min första lägenhet via Emma. Hela processen fungerade superbra! Tycker att Emmas trevliga och professionella bemötande bidrog till att alla parter kände sig trygga i processen. Läs mer
  • 2020-11-07

Maret N skrev om Daniel Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag ger Daniel Berg högsta betyg. Kan rekommendera honom! Läs mer
  • 2020-11-06

Fanny W skrev om Peter Pedersen en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi sålde vår 2a på Kungsholmen med Peter. Peter var väldigt bra att ha att göra med från första möte till genomförd affär.

Peter levde absolut upp till våra förväntningar som säljare. Vi skulle inte tveka en sekund på att anlita Peter igen. Läs mer
  • 2020-11-04

Viktor M skrev om Peter Pedersen en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi sålde vår lägenhet (2a) på Kungsholmen och anlitade Peter som vår mäklare. Peter gav ett gott och förtroendeingivande intryck som höll genom hela säljprocessen.

Vi är väldigt nöjda med vårt val av mäklare och hade absolut gått med Peter igen! Läs mer
  • 2020-11-02

Ericka H skrev om Daniel Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Daniel is the best relator I've ever worked with here in Sweden. He is professional and full of great advice and incredibly friendly. He got the job done quickly! Läs mer
  • 2020-11-02

Erik P skrev om Peter Pedersen en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Peter kändes väldigt seriös och gjorde ett mycket bra jobb under själva signeringen. Skulle varmt rekommendera Peter. Läs mer
  • 2020-10-28

Marie W skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Mycket nöjd med Emmas professionella bemötande! Läs mer
    2020-11-06 Emma H svarar Marie W
    Tack för er Reco och kul att ni valde att sälja via mig också då ni tidigare köpt av mig :)
  • 2020-10-23

Anna-kaisa V skrev om David Rågberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag köpte en lägenhet och tycker att samarbetet med David var toppen, han var väldigt hjälpsam och trevlig under hela processen! Läs mer
    2020-10-26 David R svarar Anna-kaisa V
    Hej och tack för din reco! Vad roligt att du är nöjd. Jag hoppas verkligen att du ska trivas i din nya lägenhet!
  • 2020-10-23

Helene F skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi köpte en 1:a på Fredhäll. Blev bra bemötta. Väldigt "på" och gav oss inte så lång tid att tänka. Men svarade på allt väldigt utvecklande. Läs mer
    2020-11-06 Emma H svarar Helene F
    Tack för er Reco och feedback. Som ni skrev sedan var det ju bra att jag var lite på så ni slog till nu efter att jag har tipsat er om så många :) Men hoppas att ni är nöjda med köpet och grattis till en fin lägenhet.
  • 2020-10-20

Emma J skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag är väldigt nöjd med Emmas insats vid försäljningen av min lägenhet. Proffsig, trevlig, engagerad – finns alltså ingenting att klaga på. Läs mer
    2020-11-06 Emma H svarar Emma J
    Tack Emma för din Reco. Kul att det gick så bra :)
  • 2020-10-20

Luchezar K skrev om Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Robert mötte alla våra förväntningar och därtill från första mötet fram till att försäljningen var slutförd. Han var väldigt kommunikativ och tydlig genom hela processen och behandlade alla situationer som uppstod med ett stort lugn som ingav oss en väldigt trygg känsla.
    Vi skulle absolut rekommendera Robert! Läs mer
  • 2020-10-19

Felicia N skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag köpte en bostadsrätt i Fredhäll, Kungsholmen. Med Emma som mäklare kände jag mig trygg som köpare och jag blev bemött på ett professionellt sätt. Under hela processen blev jag imponerad av Emmas förmåga att både agera i säljarens intresse samtidigt som jag som köpare kände mig hörd. Jag skulle välja Emma som min mäklare alla dagar i veckan utan tvekan! Läs mer
    2020-11-06 Emma H svarar Felicia N
    Åh vad kul att du är nöjd och jag hjälper dig gärna när det är dags att flytta sedan :) Mitt mål är att ni båda ska känna er nöjda så det är ju toppen att ni kände så. Grattis till en fin lägenhet!
  • 2020-10-15

Erik H skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Trevlig och driven mäklare som hjälpte mig att sälja min bostadsrätt för ett pris jag är väldigt nöjd med. Dessutom genom privatvisning, vilket innebar att processen blev väldigt enkel och strul-fri för mig. Uppskattas väldigt mycket! Läs mer
    2020-10-15 Angelica H svarar Erik H
    Tusen tack för din genuint skriva referens Erik! Jättekul att du är nöjd med hela försäljningen, det har varit trevligt att representera både dig och bostaden.
  • 2020-10-14

Ludvig B skrev om Peter Pedersen en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sålde en 1,5 på Kungsholmen. Trevlig och hjälpsam. Läs mer
  • 2020-10-14

Sara G skrev om Marie Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpte lägenhet genom Svensk fastighetsförmedling och är mycket nöjd över hur smidigt och snabbt allting gick. Läs mer
  • 2020-10-13

Yasir K skrev om Peter Pedersen en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    i would recommend to work with Peter since he is good in his work. Läs mer
  • 2020-10-13

Mats E skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sålt en penthouselägenhet på Kungsholmen och allt har fungerat på bästa sätt med positivt bemötande och enligt mina höga förväntningar. Läs mer
    2020-10-15 Angelica H svarar Mats E
    Ert penthouse är verkligen helt unikt, så dina höga förväntningar var absolut befogade. Jag tackar ödmjukast för ert förtroende och rekommendation!
  • 2020-10-12

Josefine E skrev om Daniel Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag köpte lägenhet på Karlsviksgatan där Daniel var mäklare. Han var trevlig, tillmötesgående och lätt att få tag på. Läs mer
  • 2020-10-12

Fanny R skrev om David Rågberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    +Väldigt trevlig
    +Blev otroligt bra bemött.
    +Proffsig vid signing

-Kändes dock som att han inte var "på vår sida" gällande priset. Det märktes väldigt väl att han försökte mjölka ur så mkt som möjligt. Läs mer
    2020-10-12 David R svarar Fanny R
    Tack så mycket för din reco och vad bra att ni känner att det var ett bra bemötande!
    Jag vill såklart alltid vara på både säljare och köparens sida men sedan så ska jag såklart som mäklare se till säljarens ekonomiska intresse. I detta fall ville ni köpa med ett dolt bud och då vill självklart säljarna känna sig bekväma och nöjda med ett pris utifrån de förutsättningarna. Men det var ju bra att vi tillsist kom överens om priset och jag hoppas ni ska trivas!
  • 2020-10-12

Anton B skrev om David Rågberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sålde 2a på Fredhäll med David. Utmärkt bemötande, alltid nåbar och snabba svar. Professionellt rakt genom samt jättefin service! Läs mer
    2020-10-12 David R svarar Anton B
    Tack så mycket för din reco! Kul att det gick så bra och att det var så stort intresse på er fina lägenhet!
  • 2020-10-09

Eva H skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vänligt och proffsigt bemötande samt stor professionalitet. Läs mer
    2020-10-12 Angelica H svarar Eva H
    Stort tack Ewa! Grattis till en enormt fin bostad.
  • 2020-10-06

Kristoffer T skrev om Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi har precis sålt vår bostad med hjälp av Robert. En mycket kompetent och lyhörd mäklare som verkligen jobbar hårt för att hitta rätt köpare till vår bostad! Läs mer
  • 2020-10-05

Henrik S skrev om Marie Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Marie har varit ansvarig mäklare då vi sålt en lgh på LIlla Essingen. Hon tar tagit fullt ansvar och har med hög energi, bra kontaktnät och drivit igenom en i på alla sätt lyckad försäljning. Marie och Maries tjänster går verkligen att rekommendera! Läs mer
    Marie B gillar detta

Ann F skrev om Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Min bror och jag har salt en vaning pa Badstrandsvagen 24 papStora Essingen. Jag har aldrig traffat Robert men har pratat med honom per telefon. Han har varit hjalpsam och trevlig att ha att gora med, speciellt da jag bor i Oregon USA och bara haft telefon och e-mailkontakt
    Ann Fineman Läs mer
  • 2020-10-04

Christian K skrev om David Rågberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sålde vår bostad med hjälp av David Rågberg. Kan varmt rekommendera honom och Svensk Fastighetsförmedling.

* Professionell
    * Initiativrik
    * Flexibel
    * Snabb återkoppling Läs mer
    2020-10-04 David R svarar Christian K
    Stort tack Christian för din fina reco! Det har varit väldigt roligt att ha fått jobba med er. Kul att det gick så bra och smidigt under hela processen.
  • 2020-10-04

Kent L skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Bostadsrätt i Fredhäll
    Blev bemött på ett utmärkt sätt.
    Mäklaren levde upp till mer än våra förväntningar.
    Vi är supernöjda. Läs mer
    2020-11-06 Emma H svarar Kent L
    Vad bra att ni är nöjda! Och kul att vi kunde sälja utanför Hemnet med sådant långt tillträde så ni har god tid på er att hitta något :)
  • 2020-10-04

André H skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Helt perfekt från visning till kontraktskrivande. Läs mer

David N skrev om Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Robert hjälpte att sälja min lägenhet.
    Han var väldigt närvarande under hela processen och gjorde verkligen ett imponerande jobb! Väldigt tacksam och rekommenderar Robert Radev starkt! Läs mer
  • 2020-10-02

Maria B skrev om David Rågberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Har köpt en lgh via David och är väldigt nöjd med hans bemötande som varit proffesionellt och samtidigt väldigt personligt Läs mer
    2020-10-04 David R svarar Maria B
    Hej Maria, tack så mycket för din fina reco! Jag uppskattar det verkligen. Vad bra att du har upplevt det personligt, det är mitt mål vid varje försäljning!
  • 2020-10-02

Johan Hjalmar W skrev om Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpte en två på Stora Essingen via Robert, grymt bra service och bemötande genom hela processen.
    Jag kommer känna mig trygg med att anlita Robert när det är dags för mig att sälja! Läs mer
  • 2020-10-02

Sophie B skrev om David Rågberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Är köpare an en bostadsrätt och David har varit en fantastisk mäklare. Han har definitivt levererat upp till förväntningar då han är mycket trevlig och proffetionell! Läs mer
    2020-10-04 David R svarar Sophie B
    Hej Sophie, vad roligt att du tycker att jag har hanterat mitt jobb på bästa sätt. Du har verkligen hittat en jättefin lägenhet som jag tror att du verkligen kommer att trivas i!

Lars Å skrev om David Rågberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sålt lägenhet. Kanonbra bemötande och engagemang. Vi Läs mer
    2020-10-04 David R svarar Lars Å
    Tack snälla för din fina reco och att jag fick äran att representera er fina bostad!
  • MINNA E

2020-10-01

MINNA E skrev om Lukas Sjölin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi sålde en mini-tvåa på Kungsholmen och fick hjälp av Lukas som är otroligt positiv, uppstyrd och förtroendeingivande. Han genomförde visningarna med bravur och de som köpte vår lägenhet fick ett mycket trevligt bemötande av honom. Vi är glada att vi fick ha just Lukas som hjälpte oss med lägenheten och vi rekommenderar honom varmt till andra som önskar sälja! Läs mer
  • 2020-09-27

Jenny R skrev om David Rågberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    David var tillmötesgående, lugn och tog in mina behov och svarade upp på mina frågor på ett bra sätt. Jag har letat lägenhet under en länge tid och tyvärr inte haft någon bra erfarenhet av mäklarna jag tidigare varit i kontakt med men David tar in både köparens och säljarens perspektiv och stressar inte på beslut från mig som köpare utan visade med empati och respekt kring beslutsprocessen inför köpet. Trevlig och lugn och sympatisk! Han tog sig t.om tid efter att kontraktet var på skrivet för att bekräfta mitt köp. Jag rekommenderar honom starkt! Läs mer
    2020-09-27 David R svarar Jenny R
    Hej Jenny!
    Stort tack för dina fina ord. Jag är så glad att du är nöjd med mitt jobb. Roligt att vi lyckades ro detta i hamn och att vi lyckades komma överens. Stort grattis, hoppas verkligen att du ska trivas i lägenheten!

• 2020-09-25

Anna A skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi har för andra gången köpt bostad i Fredhäll via Emma Hjalmarsson och vi är supernöjda! Bra bemötande, snabb återkoppling, behjälplig med extravisning och kontraktsfrågor. Emma höll kvar kontakten med oss sedan vi köpte vår första lägenhet, det gjorde att vi kände oss väl omhändertagna och i trygga händer när det var dags för nästa boende. Läs mer
    2020-11-06 Emma H svarar Anna A
    Alltid så kul med återkommande kunder. Kul att ni köpte av mig igen och nu också säljer via mig :) Tack för förtroendet och vad bra att ni är nöjda!
  • 2020-09-25

Henric G skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Proffsig och trygg. Hög grad av tillgänglighet och flexibel. Mycket nöjd med bemötandet! Läs mer
    2020-11-06 Emma H svarar Henric G
    Tack så mycket för din Reco. Hoppas att du kommer att trivas när du flyttar in!
  • 2020-09-23

Anna T skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    We bought an apartment. Emma was great, very professional but also friendly, she helped us on every step and answered all our questions. The whole process was very smooth. We felt very secure with Emma and we could trust her experience and advises in everything. Läs mer
    2020-11-06 Emma H svarar Anna T
    Thanks so much! Hope you enjoy the apartment! :)

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte