Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

S:t Eriksgatan 25, 112 39 stockholm — Visa karta

Har du en bostad på Kungsholmen eller Essingeöarna och går i säljtankar? Eller kanske är det här du drömmer om att bo? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har koll på bostadsmarknaden här och, ja, vi kan Kungsholmen.

Med vår tjänst Läge+ kan du smygstarta en försäljning genom att förbereda allt det praktiska som fotografering och bostadsbeskrivning. Du kan sedan vänta med själva försäljningen tills du hittar nytt eller kan få bäst betalt! För dig som vill köpa kan vi svara på frågor om hur det är att bo här området, var dagis och skolor ligger och snabbaste vägen till jobbet.

Kom förbi vår BoButik så kan vi ge dig vår bästa personliga service!

Läs vad 351 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

• 2019-10-19

Annica S skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Väldigt proffsigt bemötande och lyhörd. Snabb och noggrann vid avtalsignering. Läs mer
  • 2019-10-18

Ebba G skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag har köpt en tvåa i fredhäll på Kungsholmen.

Jag blev alltid mycket trevligt bemött och fick alltid snabbt svar oavsett tid på dagen.

Jag tyckte att Emma levde upp till mina förväntningar. Jag hade en bra upplevelse, sedan var vissa svar ibland lite otydliga men efter diskussioner klargjordes allt. Jag kände stort förtroende för Emma och är nöjd med mitt köp. Skulle anlita samma firma vid försäljning.

Ebba Läs mer
  • 2019-10-17

Johan F skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag var jättenöjd med bemötande och tillgänglighet vid mitt köp av bostad Läs mer
    2019-10-18 Emma H svarar Johan F
    Vad bra att du var nöjd vid ditt köp! :) Tack för din Reco!
  • 2019-10-16

Beatrice H skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma var smidig och väldigt enkel att kommunicera med, vilket lade grunden för ett smidigt köp av bostaden jag var intresserad av redan innan den lades ut på Hemnet. Läs mer
    2019-10-18 Emma H svarar Beatrice H
    Tack för din Reco! :) Superkul att vi hittade en lägenhet åt dig utanför Hemnet och via Läge+!
  • 2019-10-15

Carl A skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpte lägenhet!

(För) trevlig, extremt säljig och svårt att få några raka svar ifrån; undrade man något var svaret oftast intetsägande i stil med ”de flesta har gjort på det sättet men många andra har gjort på det här sättet” kunde handla om allt från ombyggnation, placering av möbler till renovering. Kändes poänglöst att fråga något eftersom liknande svar gavs oberoende av vilken typ av fråga.

Fine att mycket av mäklarens jobb ligger i att sälja lägenheter till högsta pris men i och med att det är en såpass stor investering hade det varit uppskattat med någon som fungerade mer som stöd/bollplank för mig som köpare. Syftet med mäklarrollen bör vara att förmedla och få fram ett pris som båda parter är nöjda med — då har mäklaren lyckats med sitt arbete. I det här fallet upplevdes det mer som om mäklaren ville trissa upp priset. Kortsiktigt ger det nog bra resultat och fungerar utmärkt i enskilda affärer men långsiktigt lär det inte hålla. Vid framtida sälj lär annan mäklare/byrå kopplas in. Läs mer
    2019-10-18 Emma H svarar Carl A
    Tack för din Reco! Nu blev det som så att du skrev upp dig på gästlistan med det var din flickvän jag sedan hade all kontakt med då du hade mycket att göra och vi gick igenom många frågor som hon fick besvarade. Så egentligen kanske Recon skulle kommit till henne men nu hamnade den hos dig då du var med på gästlistan och då kan jag förstå att du kanske inte tycker att jag var ett stöd/bollplank för dig men nu blev det henne jag skötte all kontakt med!

Angående ombyggnation i lägenheter så får vi mäklare aldrig ge ett 100% svar på det eftersom vi aldrig kan garantera något då allt måste gå via föreningen först men eftersom jag sålt så mycket i föreningen så visade jag förslag om hur vissa gjort för att vara snäll och visa er olika möjligheter.

Angående priset så var jag ifrån början tydlig med vad min säljare ville ha för att släppa innan visning/budgivning och det var en nivå som är helt rimlig jämfört med andra objekt och en rättvis/ok nivå ifrån bådas håll enligt statistiken. Vi hade såklart kunna köra visningar/budgivning och väntat också men ni valde att lägga budet vi ville ha för att sälja innan visning och sedan skrev vi kontrakt på det och på kontraktet verkade ni väldigt nöjda i alla fall!

Jag strävar alltid efter att ha nöjda säljare och köpare i mina försäljningar så det är väldigt tråkigt att du känner på detta sätt och har inte varit min mening! Jag blir väldigt personligt involverad i varje process och tar såklart därmed åt mig utav detta! Tack för din feedback och hoppas att ni kommer trivas i ert nya boende!
  • Malin K

2019-10-15

Malin K skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Bästa mäklaren på Kungsholmen! Vi har använt oss av Emma vid två försäljningar nu, en etta och en tvåa, och hon levererade över förväntan båda gångerna. Effektiv, kunnig, proffsig och snabb med återkoppling till oss säljare. Läs mer
    2019-10-18 Emma H svarar Malin K
    Tack snälla för er fina Reco! Så kul att det blev två bra försäljningar :) Tack för förtroendet igen!
  • 2019-10-15

Annie B skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma var mycket professionell och trevlig och kämpade för att hjälpa mig att hitta en lägenhet som passade mina behov Läs mer
    2019-10-18 Emma H svarar Annie B
    Tack för din Reco! Så kul att få hjälpa spekulanter till att tillsist bli köpare :) Tror du kommer trivas superbra!
  • 2019-10-15

Jonas S skrev om Rebecka Sandin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Mycket nöjd med bemötandet från Rebecka.
    Hon sålde lägenheten jag ska flytta in i snart, och var väldigt responsiv och respektfull. Samtidigt så är hon full med energi och jag upplevde att hon gjorde sitt bästa för att både köpare och säljare skulle bli nöjda. Läs mer
  • 2019-10-02

Franziska L skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag köpte en 1.5 på 34 kvm i Fredhäll. Min upplevelse av hela köpet är enbart positivt! Emma svarade på alla mina frågor ang lägenheten inför köpet och tog reda på det hon inte kunde svara på. När det sedan handlade om budgivning och kontakt med banken var hon hjälpsam och kopplade mig samman med SEB så att vi kunde skriva kontrakt direkt. Själva kontraktsskrivningen var metodiskt och pedagogiskt upplagd, klar och tydlig gällande rättigheter och skyldigheter. Sammanfattningsvis ger Emma ett ärligt och genuint trevligt intryck. Jag kan bara rekommendera Emma- man känner sig helt klart trygg hos henne! Läs mer
    2019-10-03 Emma H svarar Franziska L
    Tack snälla för din fina Reco! :) Vad glad jag blir att du kände dig så trygg som köpare, det är viktigt! Du kommer att trivas superbra i Fredhäll! :)
  • 2019-10-02

Sandra K skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Elin tog sig verkligen tid vid visningen att berätta om området och lägenheten. Likadant vid köpet av lägenheten fick man ett väldigt personligt bemötande. Supernöjd.
    Med vänlig hälsning, Sandra Läs mer
  • 2019-09-26

Anette B skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag har köpt en lägenhet. Jag upplever Angelica engagerad, proffsig och strukturerad. Läs mer
    2019-09-26 Angelica H svarar Anette B
    Tack snälla Anette! Varit jättetrevligt att ha kontakt under hela processen, från att jag träffade din son på förhandsvisningen, tills vi sågs i måndags och det efterföljande kontraktet. Stort grattis till en jättefin lägenhet och magisk innergård! Jag tror och hoppas att du ska trivas.
  • 2019-09-25

Patrik M skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Försäljning av en 2:a i Vasastan. Angelica har visat sig vara en mycket professionell mäklare med mycket god kännedom i området. Från första bemötande, till kontraktsskrivning har Angelica, sett till mina förväntningar, varit hundraprocentig i allt hon gjort.

Jag kan utan att tveka rekommendera Angelica som mäklare. Läs mer
    2019-09-26 Angelica H svarar Patrik M
    Stort tack för din varma rekommendation och för att jag fick representera dig, Cicci samt er fina lägenhet.
    Hoppas ni ska trivas i er nya härliga trea, allt gott ifrån mig.
  • 2019-09-22

Pauline N skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Proffsig, tydlig och trevlig i sitt bemötande! Läs mer
    2019-09-24 Angelica H svarar Pauline N
    Tusen tack för din rekommendation Pauline. Var riktigt trevligt att ha med dig på videolänken från England under kontraktet. Allt gott ifrån mig
  • 2019-09-17

Joakim L skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Min mäklare gjorde det där lilla extra som man inte förväntar sig av sin mäklare för att få till en bra försäljning. Bara gott att säga om henne och kände mig i väldigt säkra händer hela vägen igenom. Läs mer
    2019-10-01 Emma H svarar Joakim L
    Tack snälla för din Reco! som mäklare ska man alltid göra det där lilla extra för att få till en försäljning :)
  • 2019-09-16

Ellinore B skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Väldigt snabb och smidig affär, Emma hade mycket bra koll på området vilket jag uppskattar! Läs mer
    2019-10-01 Emma H svarar Ellinore B
    Tack snälla för din Reco! :) Det blev ju en snabb och smidig affär så hoppas att du kommer trivas!
  • 2019-09-15

Felix F skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Bemötandet var öppet och trevligt, mäklaren var hjälpsam och insatt. Hade inga direkta förväntningar, kan inte säga att jag saknade något eller är besviken på något.
    Överlag en positiv erfarenhet. Läs mer
    2019-10-01 Emma H svarar Felix F
    Vad bra att din erfarenhet var positiv och grattis till en fin lägenhet! :)
  • 2019-09-14

Sandra H skrev om Rebecka Sandin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag har sålt en etta på Kungsholmen. Tycker min mäklare var jätte bra, hon uppdaterade hela tiden om läget, tog sig tiden att ha flera privat visningar och var alltid peppad!
    Min upplevelse har varit kanon! Läs mer
    Rebecka S gillar detta
  • 2019-09-12

Christina E skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Har köpt en bostadsrätt på 28 kwm
    Köpet gick smidigt och snabbt tack vare en engagerad och seriös mäklare, höll oss informerad hela tiden om utvecklingen
    Hade egentligen inga förväntningar,såg lägenheten på Hemnet och ringde mäklaren, hade egentligen ingen direkt avsikt att köpa, fick ett väldigt trevligt bemötande och blev intresserad och det slutade med köp!
    Högsta betyg till mäklaren Emma Hjalmarsson för sitt proffsiga sätt att hantera affären, när köparen och säljaren inte var riktigt överens om priset efter avslutad budgivning! Läs mer
    2019-10-01 Emma H svarar Christina E
    Tack för er fina Reco! Det är häftigt när man kan förhandla en upplevelse från inga förväntningar till ett köp så det var kul att vi tillsist genom överenskommelse fick ihop affären! :) Hoppas att ni kommer trivas bra!
  • 2019-09-09

Gustav S skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpte en lägenhet på Stora Essingen i slutet av förra veckan. Det blev en snabb affär mycket tack vare att mäklaren var snabb i sin kommunikation mellan alla parter i affärens olika steg.
    Mycket nöjd med upplevelsen. Läs mer
  • 2019-09-09

Tommy S skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sålde min lilla tvåa i fredhäll, trots att det nästan inte kom någon på visningarna så lyckades Emma sy ihop en acceptabel deal med bara en budgivare. Läs mer
    2019-10-01 Emma H svarar Tommy S
    Ja ibland kan det räcka med en spekulant för att få ihop affären så det var kul att det gick så bra ändå :) Tack för förtroendet!
  • 2019-09-09

Caroline N skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Har sålt lägenhet om ca 43 kvm på Fredhäll. Valde Emma som mäklare vilket kändes som ett självklart val då jag även köpte samma lägenhet av henne och redan kände mig trygg och bekväm med henne.

Mina förväntningar var ett trevligt bemötande, enkel och smidig kommunikation, förväntningar som också besvarades utmärkt under vår relation vid försäljning. Har ingenting att anmärka på och kan varmt rekommendera Emma som mäklare vid försäljning. Läs mer
    2019-10-01 Emma H svarar Caroline N
    Tack Caroline för din rekommendation, det gör mig så glad! :) Vill alltid vara det självklara valet för mina köpare!
  • 2019-09-08

Lovisa W skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi köpte en bostadsrätt och hade Elin som mäklare. Mycket trevligt bemötande och hon upplevdes förtroendeingivande och kunnig. Vår affär gick väldigt snabbt och hon var flexibel och stöttande genom hela köpet. Hade kunskap om området och mycket bra koll på objektet vilket fick oss att inte behöva tveka.
    Kan varmt rekommendera Elin som mäklare. Läs mer
  • 2019-09-05

André F skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Detta var vår andra försäljning som Angelica ansvarade för. Vi är supernöjda! Angelica är ett riktigt proffs som återkopplar snabbt, är duktig på att förhandla med spekulanter och levererar resultat. Vi valde att använda oss av tjänsten Läge + där hela försäljningen var förberedd med information, bilder men utan pris och datum för öppna visningar. Angelica hittade en spekulant som var villig att lägga ett bud efter en privatvisning och sen var affären klar.

Mvh, André & Jonna Läs mer
    2019-09-05 Angelica H svarar André F
    Tack snälla André och Jonna för er genomgoa rekommendation. Var jättekul att få representera er båda igen och er inredning är som alltid on top! Ni är även en av de ytterst få som lyckats med försäljning och köp på samma dag, stort grattis till det och lycka till i nya villan!
  • G

2019-09-04

G skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Har både sålt och köpt via Elin och hon är en riktig stjärna! Proffsig, noggrann, kreativ och otroligt sympatisk. Allt man söker hos en mäklare! Läs mer
  • 2019-09-02

Fredrik L skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Bra bemötande och det kändes bra genom hela affären. Läs mer
    2019-10-01 Emma H svarar Fredrik L
    Tack för din Reco och hoppas att ni kommer trivas! :)
  • 2019-08-29

Ester S skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi är jättenöjda med hur Emma hanterade hela försäljningen - från värdering till avslut. Emma är kunnig inom sitt försäljningsdistrikt och ger ett förtroendegivande intryck. Jag skulle rekommendera Emma som mäklare om du går i säljtankar! Läs mer
    2019-10-01 Emma H svarar Ester S
    Tack snälla för er fina Reco och vad bra att ni känner att jag kan mitt området för det brinner jag verkligen för! :)
  • 2019-08-28

Nicklas A skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Angelica är en fenomenal mäklare som arbetar hårt för för att du som säljare ska bli nöjd.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-08-28 Angelica H svarar Nicklas A
    Stort tack för att jag fick representera er Nicklas och stort grattis till försäljningen! Nu bär det av mot Brommas golfbanor!
    Allt gott ifrån mig
  • Johanna N

2019-08-23

Johanna N skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Träffade Emma första gången när jag köpte en bostadsrätt i Fredhäll 2017. Fick som köpare ett väldigt bra och professionellt bemötande från start. Närvarande och besvarade mina frågor under hela processen, vilket kändes väldigt tryggt.

Detta gjorde mitt val enkelt när jag nyligen gick i säljtankar. Precis som tidigare var Emma väldigt informativ, positiv och engagerad. Nu är bostaden såld och jag är nöjd.

En kunnig mäklare som jag varmt rekommenderar. Läs mer
    2019-10-01 Emma H svarar Johanna N
    Tack snälla Johanna för din fina Reco och att jag fick sälja din lägenhet! Så kul med återkommande kunder :)
  • Anders E

2019-08-20

Anders E skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi fick all tänkbar hjälp med stort engagemang att sälja vår trea med mycket bra återkoppling under hela processen. Läs mer
    2019-10-01 Emma H svarar Anders E
    Vad bra att ni kände att ni fick all hjälp! Tack för förtroendet att sälja er lägenhet! :)
  • 2019-08-18

Aron F skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag har sålt min lägenhet med hjälp av Angelica. Hon var väldigt professionell och hjälpte oss att fatta rätt beslut. Hon var närvarande i alla moment vilket var otroligt uppskattat. Läs mer
    2019-08-20 Angelica H svarar Aron F
    Tusen tack för din rekommendation Aron. Jättetrevligt att representera både dig och Hanna, och finns givetvis tillgänglig som bollplank i er köpprocess om ni önskar. Grattis till försäljningen!
  • 2019-08-18

Nina B skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag köpte en 2.a i Fredhäll genom Emma Hjalmarsson och är väldigt nöjd med hennes arbete och bemötande. Rekommenderar henne starkt Läs mer
    2019-10-01 Emma H svarar Nina B
    Tack Nina för din Reco och att du är nöjd! :)
  • 2019-08-13

Lisa H skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sålt två lägenheter med Angelica. Den senaste var en tvåa (50 kvm) i Vasastan Alltid glad och positiv. Lätt att få tag i och är väldigt proaktiv. Det har blivit rekord i föreningen gällande båda försäljningarna. Läs mer
    2019-08-15 Angelica H svarar Lisa H
    Tack snälla Lisa för din rekommendation! Jättekul att få representera dig igen och sköta din försäljning. Ser redan fram emot nästa gång :) Allt gott ifrån mig
  • 2019-08-09

Jessica R skrev om Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sålde min etta och ville ha det gjort fort och enkelt. Robert skötte hela processen och allt jag behövde göra var att skriva på papperna i princip. Snabbt och bra jobbat! Läs mer

Johan H skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag förmodar att det här betyder att du nu verkligen tror att det kommer att bli affär. Det är ju bra.

Mäklaren (Elin alltså) har ett alldeles utmärkt sätt att bemöta en kund. I det här fallet en säljare.

Förväntningarna på priset var högre - och det var de nog från början för Elin också, med tanke på det avtal hon lät oss skriva på. Men marknaden skiftar lätt och det fanns också en del yttre omständigheter som ställde väldigt speciella krav på en blivande köpare. Här har Elin visat sig anpassningsbar och smidig.

Elin har också varit mycket bra på att ge råd, men lämna besluten åt oss.

Skulle jag rekommendera Elin till goda vänner. Yepp, det skulle jag. Läs mer

Ann S skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Elin var professionell när hon hjälpte oss vid vårt lägenhetsköp. Hjälpte oss med köpet fast hon hade semester. Allt gick smidigt. Läs mer

Anna C skrev om Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Robert hjälpte mig att sälja min lägenhet på Kungsholmen. Han kändes väldigt seriös och engagerad från första början. Under tidens gång har han verkligen gjort sitt yttersta för att sälja lägenheten till bästa pris. Dragit i alla trådar och gjort det lilla extra. Vi hade fast pris så han jobbade hårt utan att det gjorde skillnad på hans eget arvode. Han lyckades sälja lägenheten till ett pris långt över utgångspriset. Jag är supernöjd med Robert och skulle absolut välja honom igen. Läs mer
  • 2019-07-13

Malin L skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Allt har fungerat utmärkt! Emma är väldigt professionell. Läs mer
    2019-10-01 Emma H svarar Malin L
    Tack snälla för din fina Reco! :)
  • 2019-07-12

Linda K skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma hjälpte mig att sälja min bostadsrätt på 35kvm i Fredhäll. Emma var snabb på att svara på frågor och fanns alltid tillgänglig. Hon gav bra information kring vad som gäller inför försäljningen och jag fick uppdaterad information efter visningar och under budgivningen. Det kändes tryggt att ha Emma som mäklare. Kan varmt rekommendera Emma! Läs mer
    2019-10-01 Emma H svarar Linda K
    Tack för din fina Reco! Känns bra när mina säljare känner sig trygga och tack för förtroendet att sälja din lägenhet! :)
  • 2019-07-09

Lennart N skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Ang. Emma Hjalmarsson
    10 dagar efter vi skrivit under förmedlingsuppdraget kunde vi genomföra försäljningen av bostadsrätt. En mer driven mäklare än denna får man leta länge efter. Hon lade ner hela sitt hjärta i försäljningen och arbetade även Lördag och Söndag. Kan varmt rekommendera henne till andra! Effektiv. Engagerad. Resultatinriktad. Korrekt. Läs mer
    2019-10-01 Emma H svarar Lennart N
    Tack snälla för er fina Reco! Det gick snabbt och smidigt på sättet ni ville och kul att ni märkte hur hårt jag jobbade för den bästa affären! :)
  • 2019-07-06

Amanda F skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpt bostadsrätt. Vi blev bra bemötta av mäklaren som också var duktig på att följa upp vårt intresse för bostaden efter förhandsvisning. Läs mer
    2019-10-01 Emma H svarar Amanda F
    Tack snälla för er Reco och hoppas att ni trivs! :)
  • 2019-06-25

Irene S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Catherine har hjälpt mig att sälja min 2-rumslägenhet på 48 kvm, belägen på Kungsholmen. Detta på ett proffsigt och smidigt sätt.
    Det gick snabbt att få lägenheten fotad och ut till försäljning.
    Kan varmt rekommendera Catherine och Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer

Lifen X skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    The broker is Professional , patient, Läs mer
  • 2019-06-24

Natalie T skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sålde en bostadsrätt i Fredhäll. Emma var mycket engagerad och duktig! Läs mer
    2019-10-01 Emma H svarar Natalie T
    Tack snälla för din Reco och kul att vi tillsist fick ihop affären! :)
  • 2019-06-24

Hannes H skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi köpte en två på Kungsholmen.
    Vi blev bra bemötta av mäklaren som visade tålamod och var tillmötesgående. Hon var också alltid kontaktbar.

Vi har spekulerat på flertalet objekt innan där mer eller mindre samtliga mäklare känts självupptagna och som att köparen ska anpassa sig efter deras tillvägagångssätt. Emma var ett undantag! Läs mer
    2019-10-01 Emma H svarar Hannes H
    Vad kul att ni är nöjda. Jag har alltid som mål att vara kontaktbar och göra mina kunder nöjda så det är superkul att ni kände att jag var ett undantag och grattis till en fin lägenhet :)
  • Lars K

2019-06-23

Lars K skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Anlitade Emma Hjalmarsson på rekommendationer. Hon har agerat mycket professionellt och hjälpt mig att sälja min lägenhet snabbt och enkelt. Mycket nöjd med engagemanget och genomförandet! Just så förväntar jag mig att en mäklare ska jobba! Läs mer
    2019-10-01 Emma H svarar Lars K
    Det är alltid kul att bli anlitad efter rekommendationer och så kul att du också är nöjd! Tack för din Reco! :)
  • 2019-06-11

Tomas A skrev om Rebecka Sandin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Rebecca var positiv och glatt inställd redan från början och genom hela processen. Ett fantastiskt driv som resulterade i en trygg och bra försäljning. Jag är mycket nöjd med hanteringen av mitt ärende. Kändes som ett geniunt intresse av att göra mig/kunden nöjd.

/jätte nöjd kund. Läs mer
    Rebecka S gillar detta
  • Eddie E

2019-06-04

Eddie E skrev om Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Robert hjälpte mig under hela köpprocessen. Mycket bra koll på marknaden, han vet verkligen vad han gör. Kände mig trygg från början till slut. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-05-31

Stefan F skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi är jättenöjd med Emmas insats och försäljningen av vårt lägenhet! Läs mer
    2019-10-01 Emma H svarar Stefan F
    Vad kul att ni är nöjda och kul att priset blev så bra. Hoppas att ni trivs i huset! :)
  • Fredrik R

2019-05-31

Fredrik R skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi bytte mäklare till Emma efter att vi försökt sälja med en annan mäklare och gjorde vid mäklarbytet en rejäl genomgång av de med bäst track record och flest försäljningar på Kungsholmen. Det slutade med att vi valde Emma och snacka om leverans! Emma var på och engagerad från dag 1, hon jobbade med sitt befintliga kundunderlag när hon marknadsförde bostaden. Lägenheten såldes sen, till ett pris vi är mycket nöjda med, redan innan den lagts ut på hemnet. Emma är den bästa mäklarkontakt jag någonsin haft. Läs mer
    2019-10-01 Emma H svarar Fredrik R
    Tack snälla för er fina Reco! Det var helt fantastiskt att den legat ute tidigare utan resultat och sedan fick vi till en försäljning utanför Hemnet med mitt spekulantregister för ett bra pris! Vad kul att ni är nöjda och tack för att ni efter rejäl genomgång valde mig! :)
  • 2019-05-30

Pontus F skrev om Rebecka Sandin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpt lägenhet. Mycket god tillgänglighet från mäklares sida som uppskattades. Läs mer

S:t Eriksgatan 25, 112 39 stockholm