Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Kungsholmen Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

S:t Eriksgatan 25, 112 39 stockholm — Visa karta

Har du en bostad på Kungsholmen eller Essingeöarna och går i säljtankar? Eller kanske är det här du drömmer om att bo? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har koll på bostadsmarknaden här och, ja, vi kan Kungsholmen.

Med vår tjänst Läge+ kan du smygstarta en försäljning genom att förbereda allt det praktiska som fotografering och bostadsbeskrivning. Du kan sedan vänta med själva försäljningen tills du hittar nytt eller kan få bäst betalt! För dig som vill köpa kan vi svara på frågor om hur det är att bo här området, var dagis och skolor ligger och snabbaste vägen till jobbet.

Kom förbi vår BoButik så kan vi ge dig vår bästa personliga service!

Läs vad 238 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

• Susanna H
    Susanna H skrev om Sophia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag har träffat och gjort affärer med många mäklare tidigare men det är ingen som slår denna engagerande och proffsiga mäklare. Hon var tillgänglig hela tiden och visade upp att hon var uthållig samt beredd att gå långt för att få ut maximal betalt för min lägenhet, även då marknaden just nu är tuff. Hon var skicklig på att förhandla och lyckades skapa ett stort intresse för lägenheten då det blev en budgivning med hela 8 budgivare. Utöver de ordinarie visningarna som var så tog hon sig an flertalet privatvisningar med glädje och stor energi.

Jag rekommenderar varmt Sophia vidare och ger henne bästa möjliga betyg! Läs mer
    2018-12-14 Sophia A svarar Susanna H
    Tack snälla Susanna för din fina rekommendation, det värmer i hjärtat! Glad att alla parter involverade i affären blev nöjda. Allt gott!
    Vänligen, Sophia
  • Hanna M
    Hanna M skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Proffsig, lyhörd och expert på att sälja objekt på Stora Essingen. Har både köpt och sålt med Elin ett par gånger och varit supernöjd alla gånger, både som köpare och säljare. Fem stjärnor till Elin! Läs mer
  • Margita P skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag har köpt en bostad på 74 på Stora Essingen och jag blev korrekt och trevligt bemött av mäklaren. Hon var professionell och mycket tillmötesgående. Svarade snabbt på frågor och funderginar. Ingav förtroende. Läs mer
  • Rebecca R skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Elin hjälpte mig sälja min 1,5:a på Lilla Essingen och gjorde det med den äran. Elin har ett fantastiskt bemötande och var tillgänglig under alla delar av försäljningen och snabb att svara på frågor och återkoppla. Hon levde upp till mina förväntningar i alla avseenden. Rekommenderar Elin starkt som mäklare. Hon är varm, karismatisk och kompetent. Läs mer
  • Gunilla E skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sålt bostadsrätt. Trevligt och positivt bemötande, bra tips till att göra visningen bättre. Först tyckte vi buden var låga men slutresultatet blev bra. Skulle rekommendera mäklaren till goda vänner. Läs mer
    2018-12-03 Angelica H svarar Gunilla E
    Tack snälla Gunilla för din varma rekommendation! Var en ära att få representera både dig och Leif efter att ni bott i er unika vindslägenhet i över 20 år. Stort grattis till en fin försäljning och lycka till i Örebro!
  • Lars A skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    1:a på S:t Eriksgatan. Mycket proffsig handläggning. Från extra visning till kontrakt på två dagar! Läs mer
  • Jonas skrev om Erik Hoang en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Erik hjälpte oss igenom hela processen på ett väldigt smidigt sätt. Tack vare Eriks lyhördhet, engagemang och kunskap kände vi oss trygga hela vägen. Vi rekommenderar gärna Erik till andra! Läs mer
  • Anders W
    Anders W skrev om Ahmet Ayhan en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Seriös, kunnig och trevlig mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling! Läs mer
  • Mathias J
    Mathias J skrev om Erik Hoang en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Tillgänglig, engagerad, lyhörd och driven. På en väldigt utmanande marknad lyckades Erik leverera ett försäljningspris högt över förväntan. Vi rekommenderar verkligen att anlita Erik som mäklare! Läs mer
  • Philip J skrev om Erik Hoang en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Erik är en mycket trevlig och lugn person. Professionell, engagerad, trygg, kunnig och mycket serviceinriktad. Han är en utmärkt mäklare på alla sätt och vis. Rekommenderar Erik varmt till alla som ska sälja. Läs mer
  • Mahmut M
    Mahmut M skrev om Ahmet Ayhan en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Duktig och flitig mäklare som tar sina kunders frågor på högsta alvar samt att han är tillgängligt Villken tid som helst när man har funderingar/ frågor och han hjälper till med allt. Tackar honnom för sitt engagemang som han visade oss. Läs mer
  • Nicola P
    Nicola P skrev om Ahmet Ayhan en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpte min lägenhet av denna stjärna!
    Aldrig upplevt att någon hjälper så mycket som Ahmet gjort under hela processen.
    Rekommenderar starkt! Läs mer
    Nicola P gillar detta
  • Lennon W
    Lennon W skrev om Ahmet Ayhan en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Fantastiskt driven mäklare med stenkoll på sitt säljområde. Bästa möjliga service och kommunikation. Så tacksam för att ha hittat honom! Rekommenderat starkt till vänner & familj. Läs mer
    Nicola P gillar detta
  • Lukas L skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpt en lägenhet på 2 rok
    Blev väl bemött
    Hade nog inga riktiga förväntningar Läs mer
  • Elin E skrev om Ahmet Ayhan en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag köpte min lägenhet genom Ahmet och är jättenöjd med all hjälp från start till slut. Han ger verkligen det lilla extra och upplevde honom genuin. Rekommenderar! Läs mer
  • Stefan skrev om Erik Hoang en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Erik är en väldigt lyhörd och tillmötesgående person. Driven och målinriktad med hög energi. Han gör allt för att tillfredsställa kundens behov och önskemål. Vi var väldigt nöjda med honom genom hela processen. Vi kan starkt rekommendera Erik till er andra. Läs mer
  • Carl O
    Carl O skrev om Ahmet Ayhan en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vilken klippa! Trotts att våran bostads gått ner i värde på den oroliga marknaden lyckades Ahmet hitta en unik köpare som betalade bra så vi kunde flytta till våran nya lägenhet. Han gav inte upp trotts att det tog lång tid och stöttade oss när vi själva nästan gett upp hoppet :) // Stort tack vi hörs Läs mer
  • Annica J
    Annica J skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Bra service och information, även flexibilitet med kort varsel. Läs mer
    2018-11-21 Angelica H svarar Annica J
    Tack för din rekommendation Annica och varmt välkommen hem till en fantastisk adress på Kungsholmen!
  • Sofie N skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Väldigt bra bemötande, höll mig ständigt uppdaterad. Jag kände mig trygg under hela försäljningen. Läs mer
  • Anna J skrev om Erik Hoang en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Erik är kunnig, service-minded och villig att göra det extra för att få båda parter väl informerade och nöjda. Läs mer
  • Jill H
    Jill H skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma hjälpte mig att sälja min lägenhet på ett engagerat, kompetent och bra sätt. Mycket nöjd. Läs mer
  • Therese H skrev om Rebecka Sandin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi har köpt en lägenhet på Kungsholmen som Svensk Fastighetsförmedling förmedlade.
    Rebecka Sandin Mäklare upplevs som väldigt engagerad och förtroendeingivande. Rekommenderas! Läs mer
  • Michael W
    Michael W skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag har både köpt och sålt samma lägenhet med Elin dom mäklare och jag är lika nöjd båda gångerna. Det var ca 5 år mellan köpet till försäljning.

Jag kände båda gångerna att jag var i fokus som kund och hade fullt förtroende för Elin.
    Jag skulle absolut rekommendera Elin till fler som ska sälja på Essingeöarna. Läs mer
  • Mattias C
    Mattias C skrev om Erik Hoang en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Professionell och trevlig, väldigt hjälpsam och god kontakt mellan köpare och säljare. Läs mer
  • Billy K
    Billy K skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag sålde min lägenhet på Stora Essingen med Elin.
    Påläst, engagerad och trevlig är ord som beskriver hur jag uppfattar Elin och hennes arbete.

Jag kan varmt rekommendera Elin till alla er som är ute efter en duktig mäklare. Läs mer
  • Claes V skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sålde en 2:a i Fredhäll och min mäklare var väldigt kompetent (hon bor själv i området och har superbra koll på det), driven och tillgänglig. Väldigt bra intryck och säljupplevelse från början till slut! Läs mer
  • Oskar A skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpte en bostadsrätt på Kungsholmen med Emma Hjalmarsson som mäklare. Enkelt och proffsigt skött rakt igenom. Mycket snabb affär, fyra dagar från visning tills papperna var påskrivna. Hade direktkontakt med Emma under hela processen vilket var perfekt, blev aldrig några missförstånd och hade all information som behövdes. Kan verkligen rekommenderas! Läs mer
  • Mårten R skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Angelica har varit så fantastisk genom hela lägenhetsaffären. Hon är mycket pedagogisk och har på ett föredömligt sätt skött de olika momenten i processen.

Hon är mycket kompetent, har god kunskap om bostadsmarknaden och inger ett mycket stort förtroende.

Angelica är tillgänglig, lösningsinriktad och flexibel. Hon har också en omvittnat god social förmåga, tar hand om sina klienter och är mycket lättsam och behaglig att samarbeta med.

För den som planerar att köpa eller sälja sin bostad kan jag rekommendera Angelica Hermansson å det varmaste. Läs mer
    2018-11-01 Angelica H svarar Mårten R
    Stort tack för en enormt välskriven och fin rekommendation. Den går rakt in i hjärtat och gör att jag älskar mitt jobb, om möjligt, ännu mer idag än igår. Det är en väldigt fin lägenhet och jag hoppas du ska trivas där länge.

Stort tack igen för dina varma ord. Allt gott ifrån mig!
  • Matilda E skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Genom Emma Hjalmarsson och Läge + fick vi till en mycket bra och smidig försäljning! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Eva skrev om Sophia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sophia sålde min lägenhet innan visning och jag kan varmt rekommendera henne som mäklare! Hon levererade snabb service, var flexibel, tillgänglig, professionell och stämde av/uppdaterade med mig löpande under hela processen! Läs mer
    2018-10-29 Sophia A svarar Eva
    Tack snälla Eva för din rekommendation! Det var ett rent nöje att hjälpa till med försäljningen av din fina lägenhet på Sankt Eriksgatan! /Sophia
  • Thomas B skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Angelica Hermansson får bästa betyg. Hon är snabb, positiv, uthållig och återkopplande. Besvarade genast våra sms, sammanfattade alltid läget, rakt och ärligt: vi kände oss trygga med henne - och hon sålde vår lgh!

Högsta betyg och de bästa rekommendationer!
    Thomas Borgström och Mona Zettervall Läs mer
    2018-12-03 Angelica H svarar Thomas B
    Tusen tack för den enormt fina rekommendationen, den uppskattas jättemycket! Har varit en ära att få representera er båda och jag ser fram emot att förhoppningsvis få samarbeta med er nån gång i framtiden igen, vare sig det gäller köp eller sälj. Allt gott ifrån mig och grattis till en fin försäljning!
  • Angelika A skrev om Rebecka Sandin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sålde min bostad i stockholm. Blev trevligt och proffessionellt mött. Det gick snabbt och över mina förväntningar. Hon var jätte trevlig och mycket hjälpsam. Läs mer
    Rebecka S gillar detta
  • Kim M skrev om Rebecka Sandin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Kompetent och duktig mäklare!
    Lätt att ta kontakt med och återkopplar snabbt på frågor och funderingar.
    Rekommenderar starkt! Läs mer
    Rebecka S gillar detta
  • Lovisa D skrev om Rebecka Sandin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag har sålt en etta i Vasastan med Rebecka som mäklare och jag skulle rekommendera henne till alla! Hon är glad, positiv och professionella. Och toppade mina förväntningar vad gäller mäklare! Tack för det trevliga bemötandet och fen goda kommunikationen! Läs mer
    Rebecka S gillar detta
  • Petra W skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpt lägenhet på Essingetorget 44. Mycket trevligt och professionellt bemötande av mäklare. Kunnig, förtroendeingivande och insatt. Hon agerade över förväntan och mycket välkomnande då jag bara ”ramlade in” . Som mycket oerfaren känner jag mig trygg och väl omhändertagen. Tack! Läs mer
  • Cecilia L skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Elin är proffsig, lyhörd och ger snabb feedback. Jag är mycket nöjd med hennes sätt att sköta försäljningen av min lägenhet på Stora Essingen. Läs mer
    2018-10-10 Elin S svarar Cecilia L
    Tack för din fina rekommendation Cecilia! :) Det värmer! Med vänlig hälsning, Elin
  • Simon Å skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Det kändes kort och gott tryggt och bra att köpa lägenhet med Elin som mäklare. Läs mer
    2018-10-10 Elin S svarar Simon Å
    Vad kul att du är nöjd såhär långt! :) Jag är säker på att du kommer trivas! Vi ses på tillträdet. Med vänlig hälsning, Elin
  • Björn L skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag sålde min bostad i Fredhäll mha Emma Hjalmarsson som var väldigt kunnig, snabb och tillgänglig, med en bra kännedom av området och allt man ska tänka på under säljprocessen. Läs mer
    2018-10-05 Emma H svarar Björn L
    Tack snälla för din fina Reco! :) Hoppas att ni kommer trivas bra i er nya i området!
  • Johan B skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Rakt igenom professionell, från första mötet och hela vägen fram till kontraktskrivningen då vi sålde vår tvåa i Vasastan (Stockholm).
    Angelica levde verkligen upp till sina rekommendationer och våra högt ställda förväntningar. Kan utan att tveka rekommendera henne till våra vänner och såklart även övriga säljare som söker en mäklare att förmedla sin bostad. Läs mer
    2018-10-04 Angelica H svarar Johan B
    Stort tack en din rekommendation Johan, det uppskattas enormt! Har varit både kul och trevligt att representera dig och Annica som säljare samt er enormt fina lägenhet. Nu är ni redo för nya äventyr på Ekerö!
  • Anders T skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Dödsbo sålt Brf på Essingen. Lite under utgångspris men marknaden svår.

Elin varit bra hela vägen. Gav ett gottförsta intryck som sedan följts upp. Läs mer
    2018-10-10 Elin S svarar Anders T
    Tack för den fina rekommendationen Anders! Nu siktar vi på en bra slutspurt. Allt gott! Med vänlig hälsning, Elin
  • Kristine S skrev om Rebecka Sandin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Rebecka hjälpte mig sälja min etta på Kungsholmen. Jag är supernöjd med hennes arbete. Hon är väldigt trevlig och professionell och affären gick snabbt och smidigt, över förväntan. Jag skulle varmt rekommendera Rebecka! Läs mer
    Rebecka S gillar detta
  • Sara G skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sålde min bostadsrätt med Angelica Hermansson på Svensk fastighetsförmedling och är mycket nöjd :) Bra återkoppling under hela processen samt driven att få ihop affären. Läs mer
    2018-09-24 Angelica H svarar Sara G
    Gör mig väldigt glad att höra att du är nöjd Sara :) Jättekul att få representera dig, Andreas och er fina lägenhet.
    Grattis till försäljningen!
  • Bill B skrev om Rebecka Sandin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Trevlig och hjälpsam.

Köpte en lägenhet i Vasastan och fick all hjälp jag behövde genom hela processen. Läs mer
    Rebecka S gillar detta
  • Andrea C skrev om Rebecka Sandin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Bästa mäklaren som finns, utomordentlig service o kunnig Läs mer
    Rebecka S gillar detta
  • Josef A skrev om Rebecka Sandin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Rebecka är en mycket proffesionell och trevlig person som får både köpare och säljare att känna sig trygga och säkra på sina val. Och viktigast av allt så är hon en människa som håller sitt ord. Läs mer
    Rebecka S gillar detta
  • Björn A skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Fantastiskt driven mäklare med stenkoll på sitt säljområde. Bästa möjliga service och kommunikation. Så tacksam för att ha hittat henne! Läs mer
    2018-09-26 Emma H svarar Björn A
    Tack Björn för din Reco och att du är nöjd! Jag är otroligt tacksam över att jag fick hjälpa dig också! :) Med vänlig hälsning Emma!
  • Charlotte J skrev om Rebecka Sandin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag har köpt lägenhet på Celsiusgatan 4 på Kungsholmen

Fick svar på alla frågor Läs mer
  • Ann Helena G
    Ann Helena G skrev om Rebecka Sandin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag anlitade Rebecka Sandin för försäljningen av min bostadsrättslägenhet på Kungsholmen i Stockholm.

Jag är mycket nöjd med hur Rebecka hanterade min lägenhetsförsäljning. Jag uppfattade det som att hon har god koll på marknaden och hur lägenheten skulle presenteras för en effektiv försäljning.

Jag uppskattade speciellt hennes förmåga att lyssna på mina önskemål och anpassa försäljningsupplägget efter detta. Hon var också lugn och flexibel när datum behövde ändras pga av strul med flyttfirma/flyttdatum. Läs mer
    Rebecka S gillar detta
  • Eva F skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vid försäljning av min lägenhet har jag haft hjälp av en realistisk, entusiastisk, positivt och hårt arbetande mäklare. Tack för din proffsiga hjälp Emma. Läs mer
    2018-09-26 Emma H svarar Eva F
    Tack Eva för din fina rekommendation! :) Uppskattar det verkligen och tack själv för att jag fick den stora äran att förmedla din lägenhet! Med vänlig hälsning Emma!
  • Maria N skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpte min första bostadsrätt via Svensk Fastighetsförmedling och fick mycket hjälp och stöd genom hela den spännande och lite läskiga processen. Mycket nöjd! Läs mer
    2018-09-26 Emma H svarar Maria N
    Tack Maria för din fina Reco! Det känns väldigt bra att du känner dig nöjd och trygg med denna process. Du kommer trivas väldigt bra på Frödingsvägen! :) Med vänlig hälsning Emma!

S:t Eriksgatan 25, 112 39 stockholm