Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Kungsholmen Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

S:t Eriksgatan 25, 112 39 stockholm — Visa karta

Läs vad 9 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

• Patrik L
    Patrik L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Engagerad och pådrivande mäklare som resulterade i en försäljning över förväntan. Är absolut nöjd!
  • Robert S
    Robert S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    En toppenmäklare som gav det lilla extra. Rekommenderas varmt!
  • Sophie R
    Sophie R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag har sålt min bostad via Svensk Fastighetsförmedling och är inte nöjd med hur affären har hanterats. Mäklaren utlovade saker som sedan inte hölls.
  • Eva P
    Eva P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Hittills har kontakten med mäklaren Patrik Fischer på Sv Fastighetsförmedling varit utmärkt. Bra information och bemötande inför val av mäklare. Bra kontakt under den tid som försäljningen av lägenheten pågick. Eftersom köpet ej är avklarat, slutlikvid, lånehantering mm inför tillträde kvarstår (25/11) kan jag ännu ej ge ett fullt svar . Återkom gärna när det hele är avslutat.)
  • Anna M
    Anna M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Saga är en fantastiskt trevlig person och riktigt skarp. Hon gav ett bra första intryck och hela vägen har hon varit behjälplig med allt som kommit upp. Jag uppskattar att hon var ärlig med hur vi skulle tänka med styling/visningsdatum etc. Hon gav sin bild av allt och så jobbade vi fram de bästa lösningarna.
    Jag är nästan ledsen att vi sålt så jag inte får jobba med henne mer!
  • Björn A
    Björn A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sandra gav ett professionellt och kunnigt intryck men även personligt och vi kände oss trygga med henne.
    Hon gjorde ett jobb över förväntan.
  • Elin S
    Elin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Bästa mäklaren jag kommit i kontakt med, otroligt förtroendeingivande, ödmjuk och driven. Rekommenderas starkt!
  • Stefan T
    Stefan T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma som fick uppdraget att sälja min lägenhet gjorde ett utmärkt arbete från början till slut.
    Mvh Stefan Tell
  • Hans H
    Hans H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Hej,
    Gabriella Hjort är en mycket engagerad, positiv och driven mäklare.
    Om/när jag ska köpa eller sälja igen så är Gabriella ett självklart val av mäklare.

S:t Eriksgatan 25, 112 39 stockholm