Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

S:t Eriksgatan 25, 112 39 stockholm — Visa karta

Har du en bostad på Kungsholmen eller Essingeöarna och går i säljtankar? Eller kanske är det här du drömmer om att bo? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har koll på bostadsmarknaden här och, ja, vi kan Kungsholmen.

Med vår tjänst Läge+ kan du smygstarta en försäljning genom att förbereda allt det praktiska som fotografering och bostadsbeskrivning. Du kan sedan vänta med själva försäljningen tills du hittar nytt eller kan få bäst betalt! För dig som vill köpa kan vi svara på frågor om hur det är att bo här området, var dagis och skolor ligger och snabbaste vägen till jobbet.

Kom förbi vår BoButik så kan vi ge dig vår bästa personliga service!

Läs vad 397 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

• 2019-11-14

Aras I skrev om Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag har sålt tidigare med andra mäklare men Robert är något utöver det vanliga. Väldigt professionell, driven och engagerad. Genom hela processen kände jag en ständig trygghet. Han besitter många unika kompetenser och var tillgänglig från start till slut. Jag är väldigt nöjd med Robert och kan varmt rekommendera honom Läs mer
  • 2019-11-13

Bo R skrev om Rebecka Sandin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Uthållig
    Bra dialog under lång säljprocess
    Rimlig inställning
    Trevlig Läs mer
  • 2019-11-11

Johanna S skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma hjälpte mig att sälja mina 32kvm i Fredhäll och hela processen har gått mycket smidigt. Istället för att nöja sig med good enough så upplevde jag att Emma var beredd att göra det lilla extra för att jag som säljare skulle känna mig nöjd med affären.

Emma är duktig på att snabbt återkoppla på frågor per mail och sms vilket jag tycker har varit ett mycket smidigt sätt att kommunicera och detta hade jag uppskattat även om jag varit i köparens sits.

I och med att hon själv bor i området upplevs hon som trovärdig när hon talar gott om området.

Jag ger Emma mina varmaste rekommendationer för förmedling av lägenheter i Fredhäll.

//Johanna Läs mer
  • 2019-11-11

ELISABETH T skrev om Rebecka Sandin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Rebecka hjälpte mig att sälja min etta och jag är supernöjd med hennes arbete och bemötande genom hela affären. Hon är proffsig, engagerad och lyhörd för mina behov vilket gjort att jag har känt mig trygg genom hela processen. Lägenheten såldes med hjälp av endast hennes breda kundregister då den aldrig lades ut på den öppna marknaden och det resulterade i att vi fick ett kanonpris för bostaden. Jag kan inget annat än att varmt rekommendera henne till alla och utan tvekan kommer jag att kontakta henne igen för hjälp av framtida försäljningar. Stort stort tack för allt!

• 2019-11-10

Victoria B skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Är supernöjd med Emma som mäklare. Behövde få till en snabb försäljning av min 1a då vi redan köpt en lägenhet. Emma mötte mina förväntningar och lyckades få till en snabb och smidig försäljning som ledde till att vi nu kan flytta snabbare än planerat. Emma har hållit mig väl uppdaterad och varit tydlig och engagerad genom hela försäljningen. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-11-09

Joakim N skrev om Erik Hoang en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpte bostadsrättslägenhet i Stockholms innerstad. Bra bemötande. Professionell handläggning. Mycket nöjda! Läs mer
  • 2019-11-08

Annika S skrev om Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    1:a Kungsholmen
    Kontaktade oss när ett motsvarande objekt som det vi tidigare tittat på dök upp Bra.
    Var tillmötesgående och gjorde extra visningar för oss som hade lång resväg. Vi upplevde en ärlighet som vi uppskattade. Läs mer
  • 2019-11-08

Fredrika E skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpt lägenhet via förhandsbud och med ombud.

Transparent, behaglig, informativ, positiv - absolut den bästa jag stött på i min lägenhetsjakt, och ett tryggt förfarande. Läs mer
    2019-11-08 Angelica H svarar Fredrika E
    Tusen tack för din jättefina rekommendation Fredrika, har varit trevligt att ha dig som kund från början till slut. Stort grattis till en väldigt fin lägenhet och varmt välkommen till Stockholm! Ser fram emot att ses på tillträdet.
  • 2019-11-08

Gabriela G skrev om Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Robert is pleasant and always willing to go the extra mile. I am very grateful for a job well done. Läs mer
  • 2019-11-07

Nicola P skrev om Ahmet Ayhan en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Otroligt proffsig mäklare.
    Bemötte alla mina förväntningar och lite till!

Från början till slut så fanns han tillgänglig med svar på mina frågor.

Rekommenderar starkt Ahmet till alla som vill sälja eller köpa. Läs mer
  • 2019-11-07

Lena S skrev om Frida Hernudd en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Mkt trevligt bemötande. Glad och tillmötesgående. Lätt att få tag i på mail och telefon vid frågor. Läs mer

Åsa S skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpte en 2a på Stora Essingen och vi är mycket nöjda med genomförandet och supporten från Elin. Vi fick bra information om lägenheten och om köp-processen. Vi upplevde att det var ärliga och förtroendeingivande svar vi fick på våra frågor. Elins glada och positiva sätt var en extra tillgång i genomförande av vår lägenhetsaffär. Vi är mycket nöjda sammanfattningsvis. Läs mer
  • 2019-11-05

Emmy B skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma var tillgänglig och svarade snabbt på frågor och hade ett bra bemötande. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-11-05

Sofia Y skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag sålde en 1.5 rums lägenhet i Fredhäll. Emma är proffsig och påläst samt ger realistiska förväntningar och inger förtroende. Jag är väldigt nöjd med Emma som mäklare och skulle varmt rekommendera henne vid försäljning av en lägenhet. Läs mer
    2019-11-05 Emma H svarar Sofia Y
    Tack snälla för din fina Reco! :) Kul att vi kunde sälja den utanför Hemnet till en tidigare spekulant! Hoppas du hittar något fint att köpa nu!

Pia E skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Elin sålde en liten bostadsrätt. Snabb, alert och pedagogisk. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-11-04

MALIN A skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Svår att få tag i och dålig kommunikation vilket gör att det blivit tvära kast och en oseriös process Läs mer
    2019-11-08 Angelica H svarar MALIN A
    Hej Malin,
    Att du och Michael upplevt den här processen negativt är såklart tråkigt att höra. Under vår kontakt följde jag hela tiden min säljares önskemål och vid försäljningar innan öppen visning blir det ibland "tvära kast". Jag beklagar att ni inte blev köpare av denna lägenheten, men lycka till i framtida processer.
    MICHAEL O gillar detta
  • 2019-11-04

MICHAEL O skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Inte transparent i budgivningsprocessen. Håller inte överenskommelser när säljare och köpare kommit överens. Skyller på att hon är bortrest men visar för andra. Undvik denna mäklare. Läs mer
    2019-11-08 Angelica H svarar MICHAEL O
    Hej Michael,
    Jätteledsen att ni upplevt processen negativt. Jag var bortrest under helgen, kom tillbaka till Stockholm på måndagen och enligt säljarens önskemål skrev vi då kontrakt med den högsta budgivaren. Det är alltid säljaren som avgör till vem, till vilket pris och när överlåtelsen sker.
  • JENNY M

2019-11-04

JENNY M skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Så nöjda med allt! Rekommenderas varmt!! Läs mer
    2019-11-05 Angelica H svarar JENNY M
    Tack snälla Jenny, och stort grattis till en jättefin lägenhet! Allt gott ifrån mig
  • 2019-11-04

Hans L skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Bara bra. Gjorde det hon förväntades göra vid förfrågningar, återkom i rätt tid och skyndsamt. Läs mer
    2019-11-05 Emma H svarar Hans L
    Tack snälla för er Reco! :) Hoppas att ni kommer trivas bra i lägenheten!
  • 2019-11-03

Helena F skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag ficket ett mycket gott intryck av Emma. Hon är tillmötesgående, professionell och en mycket kunnig mäklare. Jag köpte en lägenhet på två rum, som jag trivs mycket bra i. Jag träffade henne endast ett par gånger, men vid dessa möten fanns ingenting att anmärka på. Läs mer
    2019-11-05 Emma H svarar Helena F
    Vad glad jag blir att du fick ett bra intryck utav mig, det värmer! :) Tack snälla för din Reco och hoppas att du trivs på Ernst ahlgrens väg!
  • Niklas S

2019-11-03

Niklas S skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma var väldigt driven i att hitta köpare av min lägenhet även innan foton hade tagits och innan lägenheten kom ut till försäljning på hemnet. Eftersom hon kunde området Fredhäll så väl så hade hon kontakt med potentiella köpare och kund få ihop förhandsvisningar med intresserade köpare väldigt tidigt. Jag är väldigt nöjd med hennes insats. Läs mer
    2019-11-05 Emma H svarar Niklas S
    Tack för din Reco! :) Fördelen med att sälja många objekt är att man hela tiden har spekulanter man sedan kan tipsa om andra och tack vare det kunde vi hitta en köpare till din lägenhet utan hela processen :) Vad kul att du är nöjd!
  • 2019-11-01

Annette K skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag sålde en nyproducerad lägenhet i Hagaterrassen. Angelica Hermansson som var min mäklare var mycket proffesionell och engagerad. Förutom att hon lyckades sälja lägenheten så gav hon bra tips när det gällde styling inför fotograferingen.
    Jag kan varmt rekommendera henne och Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
    2019-11-05 Angelica H svarar Annette K
    Tack för din fina rekommendation Annette! Du stylade lägenheten enormt fin och båda dina balkonger var svårslagna. Stort tack för att jag fick representera dig!
  • 2019-11-01

Kristian A skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Mycket professionell och kunnig. Läs mer
    2019-11-05 Emma H svarar Kristian A
    Hoppas att du trivs bra på Vitalisvägen och tack för din Reco! :)
  • 2019-11-01

Louise H skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Noggrann, uppriktig och serviceminded.

Köp av bostadsrätt. Läs mer
    2019-11-05 Emma H svarar Louise H
    Tack för din Reco! Hoppas att du trivs på Atterbomsvägen! :)
  • 2019-10-31

Helena H skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpte en bostadsrätt och mäklaren gav snabbt svar på frågor vi hade och det hen inte visste kollades upp. Mäklaren var kunnig på sitt område och det ingav trygghet vid köpet. Läs mer
  • 2019-10-31

Jennie K skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Trevlig duktig och ambitiös. Snabb och tydlig återkoppling. Mycket nöjd Läs mer

Anna G skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Elin är otroligt proffsig och bra, hade inte kunnat tänka mig en bättre mäklare! Läs mer

Urban S skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpt en 1:a på St Essingen. Trevligt bemötande o proffsig handläggning av själva affären (kontraktskrivning etc).
    Tips om omgivningarna på "ön". Läs mer
  • 2019-10-30

Vanja P skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Angelica har varit extremt hjälpsam och proffsig Läs mer
    2019-10-31 Angelica H svarar Vanja P
    Stort tack Vanja! Hoppas du trivs jättebra i din nya fina lägenhet och att flytten till översta planet gick smidigt. Allt gott
  • Johanna B

2019-10-30

Johanna B skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Angelica har hjälpt oss att sälja två lägenheter på Kungsholmen och vi har varit väldigt nöjda med henne båda gångerna.

Hon är professionell, förstår sig på marknaden och gör allt med ett leende på läpparna. Läs mer
    2019-10-30 Angelica H svarar Johanna B
    Tusen tack för din rekommendation Johanna! Både Karlsviksgatan och Lustgårdsgatan var två jättefina lägenheter och jag är tacksam att ha fått förtroendet att företräda er i båda fallen. Leendet på läpparna blev helt klart precis större efter att höra att du är nöjd med processen. Allt gott ifrån mig
  • Julia B

2019-10-29

Julia B skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpte med Emmas hjälp en lägenhet i sthlm. Hade innan talat om för henne vad jag önskade för objekt och i vilket område och fick mycket hjälp av henne att hitta rätt lägenhet för mig.
    Emma följde alltid upp och är väldigt kundorienterad och noggrann.
    Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2019-11-05 Emma H svarar Julia B
    Tack Julia för din Reco :) Så kul att få hjälpa dig att hitta rätt boende för dig! Hoppas att du trivs! :)
  • 2019-10-29

Josefina W skrev om Rebecka Sandin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpt lägenhet. Superbra, trevlig och professionell mäklare! Läs mer
  • 2019-10-29

Joel G skrev om Rebecka Sandin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Rebecka har varit otroligt hjälpsam och fått lägenhetsköpet att kännas väldigt tryggt. Skulle rekommendera henne till vem som helst på bostadsmarknaden. Läs mer
  • Emil K

2019-10-28

Emil K skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Ansvarslös mäklare som var bortrest och frånvarande under största delarna av säljprocessen. Förväntningen var att man skulle ledsagas genom processen av Angelica, istället blev vi mitt i allt hänvisade till assistent. Inte den trygghet man hoppats på vid stora beslut. Läs mer
    2019-10-29 Angelica H svarar Emil K
    Hej Emil,
    Tack för att du tog dig tid att recensera mig och mitt arbete. Jag som mäklare försöker hela tiden att göra varje bostadsaffär så lyckad som möjligt, för både er som säljare och köparen. Tycker därför det är mycket tråkigt att ni upplevt mig som "ansvarslös", då detta absolut inte varit min mening. I ert fall så hade jag tyvärr inte möjlighet att närvara vid kontrakt/tillträde den tiden ni och köparen kunde, men för att säkra er affär så tog jag hjälp av min kollega, även hon registrerad fastighetsmäklare. Jag strävar alltid efter att finnas tillgänglig för mina kunder, och kan inte jag själv en viss tid så försöker jag alltid ge bra service genom att ta hjälp av mina kollegor och möta kundens önskemål.
    Beklagar igen dig upplevelse och hoppas ändock att du och Josefine trivs i ert nya boende!
  • 2019-10-28

Maya K skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi har använt Angelica som mäklare i försäljning av två lägenheter och har varit väldigt nöjda. Vi har känt oss trygga med henne och hennes kunskaper om marknaden. Dessutom är hon väldigt trevlig och service minded. Läs mer
    2019-10-29 Angelica H svarar Maya K
    Tack fina Maya! Har varit riktigt trevligt och roligt att representera dig och Pälle under båda era försäljningar. Uppskattas massor att ni känt er trygga och nöjda, och hoppas att ni stormtrivs i ert nya villa-liv!
  • Paul M

2019-10-28

Paul M skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpte en tre på Kungsholmen
    Mäklaren sålde lgh utan att förvissa sig om statusen på lgh
    Många dolda fel
    Fokus på att sälja inte på att få köper nöjd
    Bevakade inte köparens rättigheter eller säljarens skyldigheter.
    Väldigt missnöjd
    Med hela köpprocessen
    Kommer att avråda vänner o bekanta från att använda sig mäklaren Läs mer
    2019-10-29 Angelica H svarar Paul M
    Hej Paul,
    Tack för att du tagit dig tid att recensera försäljningen. Ledsen att höra att du inte är nöjd med processen, har verkligen försökt mitt bästa för att få båda dig som köpare och säljarna nöjda. Aldrig kul när det dyker upp fel i bostaden, och hade jag som mäklare vetat om några fel eller brister så hade jag givetvis upplyst dig om dessa. "Dolda fel" går tyvärr inte att upptäcka i förväg, men jag verkar alltid för att låta en potentiell köpare se bostaden så många gånger som önskat innan beslut och jag hoppas att dina två visningar uppskattades.
    Åter igen, beklagar att du inte är nöjd med köpeprocessen men hoppas innerligt att du trots detta trivs i din bostad.
    Allt gott
  • 2019-10-28

Niclas H skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag har sålt två lägenheter med Angelica och hon levde upp till högt ställda förväntningar. Mycket nöjd med samtliga försäljningar och mycket nöjd med Angelicas prestation överlag. Rekommenderas starkt. Läs mer
    2019-10-28 Angelica H svarar Niclas H
    Tusen tack för din jättefina rekommendation Niclas, blir väldigt glad av att höra att du är nöjd med båda försäljningarna. Har varit ett nöje att samarbeta med er från början till slut. Hoppas du och Johanna stormtrivs uppe i Gävle!
    Allt gott ifrån mig och hälsa
  • 2019-10-28

Jonny N skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi köpte en lgh innan visning av Angelica/Svensk Fastighetsförmedling och kände ett bra förtroende från Angelica.
    Processen har varit enkel och lättförståerlig hela vägen till kontrakt.
    Kan ändå tycka att man som mäklare bör ha tagit viss koll av att det funnits trasiga avlopp under vattenlås, läckande wc, duschblandare som läcker mm. Detta kan ses som bagateller men slår man ihop dessa saker kan man tycka att det är bättre att ge infon än att låta bli. Köparen har undersökningsplikt så är det osv osv............
    Hade nog ändå köpt denna lgh men ibland skapar sådana småskador ett sämre intryck av fastighetsmäklaren (fast det borde vara säljaren).
    Har nu köpt tre lgh och sålt en villa på 5 månader och varit i kontakt med galet många mäklare så en viss erfarenhet har vi fått med oss. Vi har träffat de som varit mycket noggranna och vissa har varit lite för mycket säljare. Jag tror noggrannhet även med mindre bra information varar längst gällande förtroende. Läs mer
    2019-10-28 Angelica H svarar Jonny N
    Hej Jonny,
    Tack snälla för din feedback! Uppskattas massor att höra dina tankar och funderingar efter köpet och jag instämmer helt i din åsikt. Jag vill att det ska vara så transparent som möjligt mellan mina säljare och köpare, och får jag som mäklare någon info om fel, oavsett hur små dem må vara, så är det bättre att ge infon än att låta bli.
    Jag hoppas du och Eva trivs utmärkt i lägenheten! Allt gott ifrån mig
  • Magdalena G

2019-10-28

Magdalena G skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpte en lägenhet genom Angelica med uppenbara fel där hon tog enbart säljarens parti, duckade för alla våra påpekande om brister och gjorde absolut ingenting till oss som köpares fördel. Ett grovt tjänstefel. Hela affären verkade väldigt desperat där allt skulle gå så fort som möjligt, antagligen då säljare och mäklare var medvetna om alla brister från början och ville slippa frågor. Förstörde hela vår upplevelse med att köpa vårt första gemensamma boende. Ser till att varna alla jag känner för Svensk Fastighetsförmedling då de inte har någon annan än säljarens intresse i åtanke. Riktigt uselt! Läs mer
    2019-10-28 Angelica H svarar Magdalena G
    Hej Magdalena,
    Jättetråkigt att höra att du inte upplevde köpeprocessen som positiv!
    Hade jag som mäklare vetat om några fel eller brister i lägenheten hade jag givetvis upplyst er som köpare om dessa, och är övertygad om att säljarna hade gjort detsamma. Jag strävar alltid efter att ge båda parter maximal service både innan, under och efter försäljningen, men är ledsen att ni inte är nöjda. Jag hoppas ändock att ni trivs jättebra i er nya lägenhet!
  • 2019-10-22

John L skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Kan stort rekommendera Angelica Hermansson! Duktig mäklare med mycket erfarenhet i nacken och alltid ett härligt leende på läpparna. Hon vet exakt vad som ska göras! Kunde inte bli mer nöjd. Kommer absolut anlita henne igen framöver! Läs mer
    2019-10-24 Angelica H svarar John L
    Tusen tack för dig enormt fina rekommendation John, det uppskattas massor. Din lägenhet var och är helt flawless och inredningen gjorde du on top. Kort och gott, jättetrevligt att representera både dig och din fina lägenhet. Ser fram emot att förbereda nya Kristinebergs Slottspark med Läge+!
    Cesar F gillar detta
  • 2019-10-22

Niklas Ö skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpt mindre lägenhet i Stockholm; Vänligt, professionellt och engagerat bemötande av mäklaren; Tillgänglig och responsiv under budgivning och avslut fram till kontraktsskrivande. Bra genomgång av rättigheter och skyldigheter i avtalet. Läs mer
    2019-10-22 Emma H svarar Niklas Ö
    Tack snälla för er Reco! :) Ni kommer trivas superbra i er nya och fina lägenhet!
  • 2019-10-22

Rebecka E skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag har sålt min 2.a på 32 kvm på Kungsholmen och är mycket nöjd med min mäklares jobb, rekommendationer, tips och råd. Väldigt snabb och enkel kommunikation. Suveränt! Läs mer
    2019-10-22 Emma H svarar Rebecka E
    Tack Rebecka för din Reco! Kul att vi kunna avsluta den innan Hemnet och på distans sådär :) Tack för förtroendet att sälja din fina lägenhet!

Sofia T skrev om Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Robert håller vad han lovar, är kommunikativ och förtroendeingivande Läs mer
  • 2019-10-21

Jonathan B skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpt lägenhet på Kungsholmen. Mäklaren Emma hade alltid ett trevligt bemötande och hanterade affären på ett proffsigt sätt. Rekommenderas! Läs mer
    2019-10-22 Emma H svarar Jonathan B
    Tack Jonathan för er Reco! :) Ni har köpt en superfin lägenhet och kommer att trivas väldigt bra!
  • 2019-10-21

Annica A skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Väldigt sympatisk, trevlig och tillmötesgående. Lätt att få kontakt med om man undrade något, vilket jag uppskattar. Dessutom gav hon inte några tomma löften utan kämpade på trots lite motgångar i min försäljning (pga köpare) men hon höll skenet uppe och fick mig aldrig att tvivla på henne.
    Rekommenderar varmt! Läs mer
    2019-10-22 Angelica H svarar Annica A
    Tusen tack för en väldigt värmande rekommendation. Har varit ett jättetrevligt samarbete från början till slut, och jag hoppas du hittar någonting jättefint på ditt efterlängtade Lidingö. Grattis till en fin försäljning!
  • 2019-10-21

Tommy M skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpt en bostadsrätt, fick ett mycket bra bemötande, och upplevde att mäklaren var väldigt mån om att både köpare och säljare skulle bli nöjda. Mäklare levde definitivt upp till förväntningrna, och fick till slut till en affär som passade oss. har bara positiva meningar om Mäklaren. Läs mer
    2019-10-22 Emma H svarar Tommy M
    Tack för denna Reco och det gör mig väldigt glad att ni bara har positiva meningar om mig! Uppskattar det verkligen! :) Ni kommer trivas superbra i Fredhäll!
  • 2019-10-19

Annica S skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Väldigt proffsigt bemötande och lyhörd. Snabb och noggrann vid avtalsignering. Läs mer
    2019-10-22 Angelica H svarar Annica S
    Tack för en fin rekommendation Annica och ett stort grattis till en fin lägenhet! Allt gott ifrån mig
  • 2019-10-18

Ebba G skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag har köpt en tvåa i fredhäll på Kungsholmen.

Jag blev alltid mycket trevligt bemött och fick alltid snabbt svar oavsett tid på dagen.

Jag tyckte att Emma levde upp till mina förväntningar. Jag hade en bra upplevelse, sedan var vissa svar ibland lite otydliga men efter diskussioner klargjordes allt. Jag kände stort förtroende för Emma och är nöjd med mitt köp. Skulle anlita samma firma vid försäljning.

Ebba Läs mer
    2019-10-22 Emma H svarar Ebba G
    Tack för din fina Reco! Känns superbra eftersom det tidigare blev en liten miss där med Carls Reco då han sa på mejlen att han missuppfattat att vi pratat så mycket under processen så det var ju tur att Recon nu kom till er båda :) Recos betyder mycket för mig så blir väldigt glad för denna! Tror ni båda kommer att trivas väldigt bra i er nya lägenhet! :)
  • 2019-10-17

Johan F skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag var jättenöjd med bemötande och tillgänglighet vid mitt köp av bostad Läs mer
    2019-10-18 Emma H svarar Johan F
    Vad bra att du var nöjd vid ditt köp! :) Tack för din Reco!
  • 2019-10-16

Beatrice H skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma var smidig och väldigt enkel att kommunicera med, vilket lade grunden för ett smidigt köp av bostaden jag var intresserad av redan innan den lades ut på Hemnet. Läs mer
    2019-10-18 Emma H svarar Beatrice H
    Tack för din Reco! :) Superkul att vi hittade en lägenhet åt dig utanför Hemnet och via Läge+!

S:t Eriksgatan 25, 112 39 stockholm