Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

S:t Eriksgatan 25, 112 39 stockholm — Visa karta

Har du en bostad på Kungsholmen eller Essingeöarna och går i säljtankar? Eller kanske är det här du drömmer om att bo? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har koll på bostadsmarknaden här och, ja, vi kan Kungsholmen.

Med vår tjänst Läge+ kan du smygstarta en försäljning genom att förbereda allt det praktiska som fotografering och bostadsbeskrivning. Du kan sedan vänta med själva försäljningen tills du hittar nytt eller kan få bäst betalt! För dig som vill köpa kan vi svara på frågor om hur det är att bo här området, var dagis och skolor ligger och snabbaste vägen till jobbet.

Kom förbi vår BoButik så kan vi ge dig vår bästa personliga service!

Läs vad 462 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

• 2020-08-06

Caroline B skrev om Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpt en bostadsrätt.
    Robert var väldigt tillmötesgående, proffsig och kunnig.
    Han överträffade de förväntningar vi hade på mäklare. Läs mer
  • 2020-07-27

Andreas A skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi kan varmt rekommendera Emma Hjalmarsson vid försäljning av bostad.
    Allt gick väldigt smidigt med försäljningen av vår bostadsrätt på Kungsholmen.
    Mycket positiv och kunnig.
    Vi kommer använda Emma igen om möjlighet ges och kan rekommendera henne om ni ska sälja er bostad. Läs mer
  • 2020-07-24

Krzysztof G skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma möte oss med engagemang och vilja att möta våra önskemål. Hon svarade snabbt på mina frågor och drev processen fram på ett effektivt sätt. Läs mer
  • 2020-07-22

Hossein J skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Angelica är väldigt professionell och tillmötesgående. Hon känner till Kungsholmen väl och visste hur hon skulle marknadsföra vår 2:a på 49 kvm. Hon var väldigt flexibel och kom med bra information och tips för att säljprocessen skulle flyta på så smidigt som möjligt.

Jag kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • 2020-07-19

Carl Johan A skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Fungerade väldigt bra, proffesionellt och kunnig Läs mer
  • 2020-07-12

Ola L skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Angelica Hermansson besökte oss, tillsammans med sin kollega Elin Liveroth, i samband med att vi önskade sälja vår 3,5:a på Kungsholmen. Båda gav ett mycket gott första intryck och vi beslöt oss för att låta dem sälja vår lägenhet. Efter förvisning, två öppna visningar samt två extra visningar såldes vår lägenhet och vi är nöjda. Allt flöt på smidigt från start till mål, och vi tycker att båda mäklarna levde upp till våra förväntningar, varför vi inte skulle tveka att anlita dem igen :-) Läs mer
  • 2020-07-08

Stefan O skrev om Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Förtroendeingivande, kunnig och ödmjuk. Läs mer
  • 2020-07-07

Per B skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    kan du få en bättre mäklare än elin .tror inte det kunnig lägger verkligen ner tid och kunskap för att få en lyckad försäljning.Toppen Elin tack för allt. Läs mer
  • 2020-06-29

Alexandra K skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag har köpt en bostadsrätt med min sambo där Angelica var ansvarig mäklare. Fick genast ett mycket bra bemötande, med sprudlande energi, engagemang och kunnighet!
    Detta höll i sig även vid kontakt efter visning. Angelica är tydligt en tjej som trivs med sitt jobb och som alltid vill göra sitt bästa! Läs mer
    2020-06-29 Angelica H svarar Alexandra K
    Tack snälla för din jättefina rekommendation Alexandra! Det var riktigt trevligt att få visa upp bostaden för er, föra diskussionen om bud och villkor samt att gå i mål med kontraktsskrivningen. Ha en härlig och solig sommar, så ser jag fram emot att ses på tillträdet. Allt gott
  • 2020-06-29

Oscar B skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Trevlig och professionell! Vi köpte en lägenhet på Kungsholmen genom henne. Läs mer
    2020-06-29 Angelica H svarar Oscar B
    Tack Oscar, utmärkt att vi kunde lösa fullmakt ifrån din golfbanan din! Grattis till en jättefin bostad!
  • 2020-06-23

Håkan H skrev om Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Robert hjälpte oss att sälja en bostadsrätt på Kungsholmen. Många var nyfikna på lägenheten men obefintligt med bud. Torts svårigheterna gav Robert inte upp utan genomförde flera privata visningar tills vi fick lägenheten såld. Robert har alltid uppträtt korrekt och varit tillgänglig när vi sökt honom.
    Han kan väl rekommenderas Läs mer
  • 2020-06-22

Magnus P skrev om Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Bra vid kontraktsskrivningen. Lite si och så under budgivningen. Läs mer
  • 2020-06-22

Josefine S skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Väldigt proffsigt bemötande med snabba svar och väldigt kunnig. Vilket var väldigt uppskattat för mig som köpare! Kan varmt rekommendera Emma som mäklare Läs mer

Anna H skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag har köpt en bostadsrätt på lilla Essingen. Mäklaren Elin var väldigt tillmötesgående och professionell. Jag förväntar mig en mäklare som är säljande och tydlig vilket Elin var. Jag rekommenderar Svensk Fastighetsförmedling och Elin. Läs mer
  • 2020-06-20

Johannes V skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sålde en minitvåa på Lilla Essingen nu sommar 2020, samma som jag köpte genom Elin våren 2013. Otroligt proffsig, superhemma på essingeöarna, lagom rådgivande, lämnade plats för mig som säljare att tycka till om fakta samt väldigt bra och enkel att kommunicera med, i det medium och den frekvens man själv väljer. På det hela taget en otroligt duktig mäklare. Läs mer
  • 2020-06-17

Marianne M skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Mycket bra Vi är väldigt nöjda Tack
    MVH Marianne Suzanne och Birgitta Läs mer
    2020-06-17 Angelica H svarar Marianne M
    Vad glad jag blir, tack! Har varit ett nöje att få representera er alla tre samt att få ha ett bra samarbete både Nicolai och Josephine.
    Stort grattis till en fin försäljning och jag önskar hela er familj en glad midsommar!
  • Mats L

2020-06-16

Mats L skrev om Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Robert Radev hade full kontroll på våra behov av att göra en snabb försäljning och hittade snabbt rätt köpare och landade affären utan dröjsmål. Vårt intryck var att köparna var minst lika nöjda som vi. Läs mer
  • 2020-06-16

Nilofar G skrev om Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Hela försäljningsprocessen var super! Robert är väldigt lyhörd och har en hög servicekänsla! Läs mer
  • 2020-06-14

Petter H skrev om Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Robert hjälpe oss sälja vår lägenhet på Kungsholmen. Vi är mycket nöja med hur han hanterade försäljningen och hans lugn. Läs mer
  • 2020-06-12

Donya S skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Supertrevlig och tillmötesgående. Hade stenkoll på alla detaljer när man är ny på bostadsmarknaden som köpare. Läs mer
    2020-06-12 Angelica H svarar Donya S
    Stort tack Donya! Jättekul att ni nu är inne på bostadsmarknaden och jag tror, samt hoppas, att ni ska trivas jättebra på översta planet. Trevlig helg!
  • 2020-06-11

Henning Ö skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi är mycket nöjda med hur Elin hjälpte oss med vår försäljning. Läs mer
  • 2020-06-03

Nemi B skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma är väldigt vänlig, proffsig, kunnig, snabb, tålmodig !
    100 poäng till henne ! Läs mer
  • 2020-06-03

Emma H skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Tillmötesgående och väldigt flexibel Läs mer
  • 2020-06-02

Monica M skrev om Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Robert har varit väldigt hjälpsam vid försäljning av vår lägenhet och allt rundomkring detta . Väldigt trevlig med hög servicekänsla! Läs mer
  • NILS ERIK M

2020-06-01

NILS ERIK M skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Funkade toppen med Emma! Svarar alltid snabbt om man behöver komma i kontakt. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-06-01

Cecilia L skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpt, hon var väldigt proffsig på alla sätt Läs mer
    2020-06-03 Angelica H svarar Cecilia L
    Tack för din rekommendation Cecilia, jag hoppas att ni kommer njuta av lägenheten och dess fina soliga innergård!
  • 2020-05-30

Victoria R skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Allt gick super bra och smidigt!! Läs mer
    2020-06-02 Angelica H svarar Victoria R
    Tack Victoria och grattis till en jättefin bostad!
  • 2020-05-29

Madeleine Ö skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma var jättebra i vårt köp av lgh!
    Vi uppskattade att hon var väldigt lyhörd och svarade på mail direkt om vi undrade nåt! Läs mer
  • 2020-05-23

David H skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Toppen! Lyhörd och trevlig på alla sätt för att tillmötesgå både köpare och säljare. Läs mer
    2020-05-24 Angelica H svarar David H
    Stort tack för din fina rekommendation David! Det var en ära att få representera dig och samarbeta ytterligare en gång, 2015 och 2020. Grattis till en bra försäljning!
  • 2020-05-23

Marcus A skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi sålde vår tvåa i Röda bergen med Angelica. Vi var trygga hela vägen och hon gjorde ett mycket imponerande jobb! Kan inte tänka mig en bättre mäklare. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2020-05-24 Angelica H svarar Marcus A
    Tack Marcus! Var jättehärligt att få sälja er fina lägenhet, både med de vanliga visningarna och med live-visningarna. Ser fram emot att se vad ert nästa steg i mysiga Sjöstan blir :)
  • 2020-05-19

Andreas H skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Hade kontakt med Emma under nästan tre år innan det faktiskt var dags att sälja min lägenhet. Alltid tillgänglig, alltid trevlig och alltid engagerad. När det sen var dags för försäljning gick allt hur smidigt som helst. Läs mer
  • 2020-05-17

Charlotte H skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma är helt fantastisk! Vi är vrålnöjda! Otroligt proffsig, trevlig och helt enkelt fantastisk på alla sätt. Rekommenderas varmt! Vi sålde vår 3:a i Fredhäll via Emma och hade väldigt tajt om tid -men det löste Emma på ett utmärkt sätt och var så snabb och flexibel. Vi är så tacksamma!!! Högsta poäng utan tvekan! Läs mer
  • 2020-05-14

Kim S skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Det är viktigt när man köper en lägenhet att man som köpare känner sig vara i fokus och att man får svar på de frågor man har vilket Emma gjorde på ett ypperligt sätt. Snabb på att återkoppla och tillvaratog både köparens och säljarens intressen på ett balanserat och smidigt sätt. Ytterligare en fantastisk mäklare på Svensk fastighetsförmedling. Läs mer
  • 2020-05-12

Bodil K skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag köpte en lägenhet på 38kvm i Fredhäll, mäklaren var mycket trevlig, visste allt om objektet och brf, berättade själv samt hade svar på det jag undrade över.
    Det kändes tryggt då hon återkom med besked hela tiden längs inköpet. Läs mer
  • 2020-05-10

Lau R skrev om Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sålde en lägenheten i Stockholm med Robert och allt gick väldigt smidigt. Han kändes väldigt proffsig och gjorde hela försäljningen till en trevlig upplevelse. Läs mer
  • 2020-05-03

Ellen I skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Angelica var vår mäklare vid försäljningen av vår lägenhet och vi kan varmt rekommendera henne som mäklare. Läs mer
    2020-05-21 Angelica H svarar Ellen I
    Stort tack Ellen, och grattis till en jättefin försäljning via Läge+!
  • Elin S

2020-04-28

Elin S skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Otroligt nöjd med Angelica! Perfekt kombination av en vass säljare som samtidigt "tar hand om" både oss som säljare men också köparen på ett ödjmukt och genuint sätt där våra intressen alltid är i fokus. Ten points! Läs mer
    2020-04-29 Angelica H svarar Elin S
    Tusen tack för din jättefina rekommendation Elin! Var en ära att få representera er när du själv är i branschen, samt välkomna era trevliga köpare till ön. Stort grattis till er försäljning!
  • 2020-04-26

Gustav L skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sålt en 1:a i Fredhäll. Ett bra bemötande och förväntningar var att få lägenheten såld till ett pris som gjorde mig nöjd, vilket gjordes och därmed är jag nöjd med mäklaren. Läs mer
  • 2020-04-25

Malin N skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpte lägenhet med Emma som mäklare. Hon gav ett trevligt bemötande på visning och genom hela köpet. Hon styrde upp en snabb affär som uppskattades och sökte snabbt svar på alla mina frågor.
    Trevlig och professionell! Läs mer
  • 2020-04-24

Maja S skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    En engagerad mäklare som alltid kom med bra förslag! Läs mer
  • 2020-04-19

Emma hjälpte mig att hitta den rätta lägenheten för mig, samt guidade mig igenom samtliga steg vilket gjorde att processen kändes smidig och trygg! Läs mer
  • 2020-04-17

Adam L skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Tillgänglig och bra att ha göra med! Hon kan sin marknad väldigt bra Läs mer
  • 2020-04-14

Emma L skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Trevlig, rak och service mindes. Läs mer
    2020-04-15 Angelica H svarar Emma L
    Tack Emma, och stort grattis till lägenheten!
  • 2020-04-14

Mathias H skrev om Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sålt en etta på Kungsholmen. Tycker jag fick ett professionellt och serviceinriktat bemötande. Mäklaren motsvarade förväntningarna på service och kännedom om marknaden. Övergripande positiv erfarenhet. Läs mer
  • 2020-04-10

Niclas R skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Mycket trevlig, engagerad och proffsig mäklare. Vi kunde inte vara nöjdare. Läs mer
    2020-04-15 Emma H svarar Niclas R
    Bra att ni är nöjda, tack för er Reco!
  • Philip C

2020-04-05

Philip C skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag sålde min bostad nyligen och Angelica har varit en klippa under hela resan, från att ha estimerat potentiell målgrupp, till prissättning och toppenbra hantering under det nu nya marknadsomständigheterna under Corona. Kan varmt rekommendera henne till alla. Läs mer
    2020-04-06 Angelica H svarar Philip C
    Tack Philip för din varma rekommendation, det uppskattas massor. Det var från balkongen en fantastik utsikt över Mälaren, härligt att få representera den i vårsolen. Grattis till försäljningen!
  • 2020-03-30

Joel F skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma sålde min 1:a på Kungsholmen och jag är väldigt nöjd med henne! Läs mer
    2020-04-15 Emma H svarar Joel F
    Tack för din Reco och vad bra att du är nöjd!
  • 2020-03-30

Joel F skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    köpte en 2a på Stora Essingen. Jättenöjd med Elins bemötande och snabba respons under hela processen. Läs mer
  • 2020-03-29

Beatriz F skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    2,5 rok 73kvm i Fredhäll. Emma var superkunnig, väldigt på och gjorde oss som köpare väldigt trygga. Skulle mer än gärna anlita Emma när vi säljer. Läs mer
    2020-04-15 Emma H svarar Beatriz F
    Vad bra att ni var trygga i processen, tack för er Reco! Jag hjälper er gärna med försäljning i framtiden!
  • 2020-03-25

Stefan L skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Angelica har visat ett stort engagemang och varit kunnig och trygg under vår försäljning. Man har verkligen känslan av hon vill kundens bästa. Hon har varit väldigt flexibel, speciellt med tanke på omständigheterna som råder. Vi är väldigt nöjda. Läs mer
    2020-03-25 Angelica H svarar Stefan L
    Tusen tack för dina varma ord Stefan! Det har varit jättetrevligt att få representera både dig och Helen, och är glad att vi kom i kontakt via rekommendationen från Lucas. Stort grattis till både sälj och köp!

S:t Eriksgatan 25, 112 39 stockholm