Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Kungsholmen Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

S:t Eriksgatan 25, 112 39 stockholm — Visa karta

Har du en bostad på Kungsholmen eller Essingeöarna och går i säljtankar? Eller kanske är det här du drömmer om att bo? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har koll på bostadsmarknaden här och, ja, vi kan Kungsholmen.

Med vår tjänst Läge+ kan du smygstarta en försäljning genom att förbereda allt det praktiska som fotografering och bostadsbeskrivning. Du kan sedan vänta med själva försäljningen tills du hittar nytt eller kan få bäst betalt! För dig som vill köpa kan vi svara på frågor om hur det är att bo här området, var dagis och skolor ligger och snabbaste vägen till jobbet.

Kom förbi vår BoButik så kan vi ge dig vår bästa personliga service!

Läs vad 127 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

• Tanja R
    Tanja R skrev om Nina Vieweg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Nina är en fantastiskt duktig och proffsig mäklare. Hon skötte min försäljning på ett exemplariskt sätt på en svår marknad. Samtidigt som hon har stenkoll på marknadsläge är Nina lyhörd för kundens önskemål, så vi hade en bra dialog genom den hela processen. Nina var tillgänglig för frågor och mycket snabb med återkoppling. Sist men inte minst är hon en mycket trevlig och positiv människa, jag rekomenderar henne varmt! Läs mer
  • Petra S
    Petra S skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Mycket bra. Trevlig. Tillgänglig. Tillmötesgående. Informativ. Läs mer
  • Angela S
    Angela S skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi träffade många mäklare som gjorde ett gott intryck men Emma stack ändå ut lite extra och vi är glada att vi till slut valde att gå vidare med henne. Påläst, alltid snabb på att återkoppla och väldigt trevlig och serviceminded. Emma lyckades ro i hamn ett slutpris vi ändå kunde känna oss nöjda med tanke på den rådande marknaden. Vi kan varmt rekommendera henne till alla som ska sälja på Kungsholmen. Läs mer
  • Sofia S
    Sofia S skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma var ett stort stöd för mig som förstagångssäljare. Hon är otroligt engagerad och kunnig och förutom att sälja min lägenhet väldigt snabbt så hjälpte hon mig dessutom hitta mitt nya drömboende. Jag kan varmt rekommendera Emma! Läs mer
  • Samuel W
    Samuel W skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma förmedlar verkligen känslan av att vilja vad som är bäst för både säljare och köpare. Hon är proffsig, engagerad och även väldigt trevlig. Läs mer
  • Tomas R
    Tomas R skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag fick ett mycket bra bemötande från Elin under hela processen. Något jag uppskattade väldigt mycket var att hon var ärlig och rak med vad hon tyckte men samtidigt lyhörd för mina önskemål och tankar. Kan absolut rekommendera Elin! Läs mer
  • Kamran S
    Kamran S skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma är väldigt lyhörd och kreativ, vilket är två kombinationer som är svåra att hitta. Det är en mäklare som tar sitt jobb mycket seriöst och har inga problem med att svara sena kvällar och helger. Hon är troligen en av de mest duktiga och ambitiösa mäklare i Stockholm! Läs mer
  • Erik Alexander L
    Erik Alexander L skrev om Nina Vieweg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Nina var väldigt tillmötesgående både vid visningstillfället och under signering av avtalet, och var snabb på att svara på eventuella frågor man hade. Jag kände mig trygg genom hela köp-processen. Läs mer
  • Sebastian W
    Sebastian W skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Trevlig och hjälpsam. Ansträngde sig för att få bästa pris åt oss. Läs mer
  • Erica H
    Erica H skrev om Nina Vieweg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Är supernöjd med min lägenhetsförsäljning.
    Nina lyckades sälja min lilla pärla till ett bra pris under sviktande bostadsmarknad.
    Jag rekommenderar Nina starkt. Hon är professionell, lyhörd, kan Kungsholmen och framförallt är Nina resultatinriktad.
    Stort tack Nina! Läs mer
  • Kajsa Z
    Kajsa Z skrev om Nina Vieweg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Detta var min andra lägenhetsförsäljning och jag hade inte kunnat vara mer nöjd med försäljningen av min bostad.

Nina levererade över mina förväntningar. Bra värdering, smidig kommunikation och ett oerhört bra jobb under säljprocessen. Nina uppdaterade mig hela tiden om vad som hände och jag kunde känna mig trygg genom processen. Jag märkte inte av den lite trögare marknad som varit nu under hösten. Läs mer
  • Jan B
    Jan B skrev om Gabriella Hjorth en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Mycket proffsig mäklare, rekommenderas! Läs mer
  • Khalil A
    Khalil A skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma hon är bäst som jag haft , vill tacka henne igen för rekord pris : )

trevlig , VÄLDIGT aktiv med väldig bra erfarenhet Läs mer
    2017-12-23 Emma H svarar Khalil A
    Tack snälla Khalil för dina fina ord! :) Det var mycket roligt att vi fick ett sådant högt rekordpris för din lägenhet! Hoppas att ni trivs bra i er nya lägenhet så ses vi i området! :) Med vänlig hälsning Emma!
  • Emil Y
    Emil Y skrev om Nina Vieweg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Nina har vart väldigt proffsig, driven och lyhörd inför mina önskemål genom hela försäljningsprocessen. Vi hade ett trevligt och konstruktivt samarbete vid försäljningen av min bostad vilken uppfyllde mina önskemål.

Jag kan varmt rekommendera Nina som mäklare! Läs mer
  • Richard I
    Richard I skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Mycket trevlig, bemötande och hjälpsam. En utmärkt guide vid köpet av ett hem. Läs mer
    2017-12-23 Emma H svarar Richard I
    Tack så mycket Richard för din rekommendation! Hoppas att du trivs bra i din fina lägenhet! :) Med vänlig hälsning Emma!
  • Thomas P
    Thomas P skrev om Gabriella Hjorth en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Alldeles fantastisk på många olika sätt.
    Oerhört engagerad, väldigt kunnig och enormt drivande och hållit mig som kund löpande uppdaterad snabbare och ofta än man någonsin kan förvänta sig, oavsett tid på dygnet. Jag är djupt imponerad av henne och väldans renommerande för henne. Jag är extra glad att hon är en ung framgångsrik kvinna. Hon är en riktig stjärna! Läs mer
    2017-12-20 Gabriella H svarar Thomas P
    Tusen tack för dina fina ord Thomas!
  • Ulrika E
    Ulrika E skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Utmärkt! Hon var engagerad och kunnig, serviceinriktad och vänlig. Läs mer
  • Johan E
    Johan E skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Trevlig och kunnig i alla bemötanden. Läs mer
  • Kristoffer M
    Kristoffer M skrev om Gabriella Hjorth en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Professionell och vänlig, tillmötesgående, kunnig och anträffbar. Läs mer
    2017-12-20 Gabriella H svarar Kristoffer M
    Tack Kristoffer, vad kul att ni känner er nöjda!
  • Jasmin Y
    Jasmin Y skrev om Gabriella Hjorth en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    trygg, serviceinriktad, en av de bästa mäklarna jag träffat! Läs mer
    2017-12-20 Gabriella H svarar Jasmin Y
    Tack snälla Jasmin! Hoppas att du trivs bra i din fina lägenhet!
  • Thomas N
    Thomas N skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Hej.
    Trevlig och allt praktiskt fungerade bra.
    Vi var ju med på ett antal budgivningar innan det blev affär.
    Under en av budgivningarna fick vi följande på sms som jag blev mycket förvånad över hur en mäklare agerar.

God kväll.
    Budet på Ernst Ahlgrens väg 8 ligger på 3 450 000. Vi vill gärna upp en bit till eftersom jag nu i augusti sålde grannen för 4 000 000 ............................. Läs mer
    2017-12-23 Emma H svarar Thomas N
    Hej Thomas! Tack för din reco och som jag skrev tidigare känns det som att både du och dina döttrar varit nöjda då ni köpt två lägenheter av mig nu samt att jag innan dess träffade dom på många visningar och fick en god relation med dom. Jag förstår att det är frustrerade att vara med i budgivningar man sedan förlorar och som du skrev i mailet att det är tråkigt att vi mäklare går ut på ett pris och sen går priset upp väldigt mycket i en budgivning och den frustrationen förstår jag. Som du skrev är det ett stort problem inom branschen och det är också något jag försöker jobba med nu att vi alla mäklare ska gå ut på mer accepterade priser. Jag vill att både mina säljare och köpare ska vara nöjda men ska också se till att mina säljare får så bra betalt som möjligt. Nu förlorade tyvärr ni denna budgivning (som du hänvisade till) men det gjorde sedan att ni fick köpa en annan lägenhet som Johanna verkar trivas mycket bra i så det ledde ändå till något bra! :) Men jag ska självklart ta åt mig av dina kommentarer! God jul och gott nytt år! :)
  • Johanna C
    Johanna C skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Proffsig och trevligt bemötande. Läs mer
  • Bahman Z
    Bahman Z skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag uppfatade Elin som en kunnig och objektiv mäklare. Hon behärskade sin roll som en proffsig sådan och verkade mycket erfaren och hjälpsam. Jag fick den hjälp jag hade förväntat mig under hela processen. Läs mer
  • Barbara C
    Barbara C skrev om Sandra Åström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sandra had a professional attitude during all the process, she guided us through the different stages, providing the needed information and explaining everything we would need to know and to do. Läs mer
  • Lina S
    Lina S skrev om Gabriella Hjorth en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Fantastisk mäklare. Bättre än förväntan!! Super nöjd! Läs mer
    2017-12-20 Gabriella H svarar Lina S
    Tusen tack Lina! Hoppas att du trivs bra i lägenheten!
  • Liv P
    Liv P skrev om Sandra Åström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Svarade på frågor om lägenheten som inte visade sig stämma då jag flyttade in. Hade hellre sett ett ärligt svar att hon inte visste än att höfta. Läs mer
  • Lotta I
    Lotta I skrev om Sandra Åström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Bra bemötande, trevlig och enkel å ha å göra med. Läs mer
  • Thomas L
    Thomas L skrev om Sandra Åström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Kunnig. Korrekt. Personlig. Lyhörd. Läs mer
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Upplevde när bostadsmarknaden var som hetast att det utnyttjades för att få upp priset till max inför försäljning, priset skulle höjas lite till trots att jag var högst i budgivningen, om jag inte bjöd lite till så sas det att lägenheten ev skulle gå till ytterligare visning. Med det uttalandet så blev jag "tvingad" att höja budet ytterligare för att få lägenheten. Kan diskuteras om detta är riktigt etiskt att göra på det sättet. För säljaren är det riktigt bra, men inte för köparen. Är kanske annorlunda nu när marknaden inte är lika het. Läs mer
    2017-12-14 Emma H svarar Stefan S
    Hej Stefan! Läget som var då ni var på en förhandsvisning var att min säljare ville ha ett konkret bud för att sälja lägenheten innan de öppna/ordinarie visningarna, budgivning samt hela den processen. När vi då hade en förhandsvisning med några och ni var några som "förhandsbudade" och det stannade en liten bit under från vad min säljare ville ha för att släppa den innan de öppna visningarna var jag tydlig med att informera det och vi var överens att ni kunde lägga det budet innan vi hade de öppna visningarna. Det är alltid säljaren som bestämmer om hon/han vill sälja innan visning eller gå vidare till de ordinarie visningarna och i detta fall ville hon ha ett visst pris för att släppa den innan. Jag tvingade dig aldrig att höja budet utan var tydlig med att vi gärna kan ha de ordinarie visningarna och därefter se vad som händer men ville köpa lägenheten och sa att ni då kunde tänka er hennes accept nivå. Det verkar som att ni sedan dess har varit nöjda och trivs bra då vi gjort lite avstämningar efter att ni flyttat in så jag hoppas att ni trivs! :) Ha det så bra!
  • Isabella A
    Isabella A skrev om Gabriella Hjorth en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Gabriella var superproffsig, tillmötesgående och kändes ärlig! Jag kände mig trygg i min affär. Läs mer
    2017-12-20 Gabriella H svarar Isabella A
    Vad härligt att höra Isabella, tack för ditt fina omdöme!
  • Anneth v
    Anneth v skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Supertrevligt bemötande, kunnig och förberedd på alla frågor som kunde tänkas komma. Snabb och effektiv. Kände mig så väl omhändertagen som kund. Hon har även följt upp hur vi trivs osv. Otroligt trevligt. Läs mer
    2017-12-14 Emma H svarar Anneth v
    Vad snäll du är Anneth, tack snälla för detta! :) Det gör mig väldigt glad att ni är nöjda och att ni trivs! Med vänlig hälsning Emma!
  • Ludvig B
    Ludvig B skrev om Saga Hallström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Snabb respons, intresserad och bra svar på frågor av mer allmän karaktär för köp av lägenhet och tips kring detta trots att det inte var av direkt intresse för den aktuella försäljningen! Läs mer
  • Niklas B
    Niklas B skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Det var ett positivt och professionellt bemötande. Läs mer
    2017-12-14 Emma H svarar Niklas B
    Tack snälla Niklas! :) Hoppas allt är bra med dig! Med vänlig hälsning Emma!
  • Pia D
    Pia D skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Positiv, snabb och korrekt med en bra balans.
    Enormt kundfokuserad Läs mer
    2017-12-14 Emma H svarar Pia D
    Tack snälla Pia för din rekommendation! :) Hoppas att ni trivs bra i fina lägenheten på Fredhällsgatan! :) Med vänlig hälsning Emma!
  • Nils N
    Nils N skrev om Saga Hallström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Mycket trevlig och levde upp till vår förväntan.
    Så allt sammantaget så var det en bra upplevelse Läs mer
  • Hans A
    Hans A skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Lugnt och bra intryck, professionellt bemötande Läs mer
  • Madeleine S
    Madeleine S skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma har ett varmt och proffsigt bemötande. Hon lyckades knyta kontakt och skapa en trvlig atmosfär vid både visning och signering. Jag skulle absolut rekommendera Emma eller kontakta henne vid framtida affärer. Läs mer
    2017-12-14 Emma H svarar Madeleine S
    Tack snälla Madeleine för din fina rekommendation, det uppskattar jag verkligen! :) Hoppas att du kommer att trivas i fina Fredhäll! Med vänlig hälsning Emma!
  • Sanna A
    Sanna A skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag upplevde Emma som personlig och hjälpsam i sitt bemötande mot mig som köpare. Jag upplevde Emma som opartisk i sitt sätt att förmedla mellan köpare och säljare och att hon även var inlyssnande till de frågor jag hade under affären vilket jag tyckte kändes bra och tryggt. Läs mer
    2017-12-14 Emma H svarar Sanna A
    Tack snälla Sanna för dina fina ord och för din rekommendation, det uppskattar jag verkligen! Hoppas att du trivs bra i din fina lägenhet! :) Med vänlig hälsning Emma!
  • Örjan M
    Örjan M skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Utmärkt bra. Lugn, saklig och mån om både köpare pch säljare. Läs mer
    2017-12-15 Emma B svarar Örjan M
    Tack Örjan för din rekommendation!
  • Carl-philip L
    Carl-philip L skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Mycket bra!
    Trevlig och proffsig. Läs mer
    2017-12-14 Emma H svarar Carl-philip L
    Tack snälla Carl-Philip för den rekommendation! Vad kul att du är nöjd och hoppas att du ser fram emot att flytta in nästa vecka! :) Med vänlig hälsning Emma!
  • Jennifer L
    Jennifer L skrev om Saga Hallström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag köpte min lägenhet på Kungsklippan via Svensk Fastighetsförmedling, Saga Hallström. Bättre mäklare kan man nog inte få. Jag fick svar korrekt och ärligt på mina stora som små frågor. De som hon inte kunde svara på, tog hon reda på och återkom snabbt. Det som jag gillade väldigt mycket om att hon är glad och positiv på ett ärligt sätt. Det var alltid lika trevligt att ha kontakt med henne. Jag rekommenderar starkt Saga som mäklare/ Jennifer Läs mer
  • Paul N
    Paul N skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Hej
    Dagens mäklare har tappat mycket av orden förstånd och moral. Det sistnämnda drabbade oss när lägenheten vi köpte pga det sistnämnda blev 200 000 kr dyrare än avtalat. Läs mer
    2017-12-13 Emma H svarar Paul N
    Hej Paul! Ja, det är mycket tråkigt att det blev som det blev då vi trodde affären var säkrad men att det då kom in en till spekulant som ville vara med och buda. Ingenting är som sagt klart förrän papperna är skrivna och som jag förklarade så måste jag enligt lag framföra alla bud till säljaren och låta han bestämma om han vill ta emot dom eller inte och i detta fall ville han ta emot buden för att få så bra betalt som möjligt. Även om jag också tyckte det var jobbigt att vi muntligen var överens om en affär och att det sen kommer in ytterligare bud så måste jag enligt lagen framföra dom till säljaren. Jag förstår er och er frustration att lägenheten blev dyrare än vad ni hade tänkt er från början och ber om ursäkt för detta men jag hade tyvärr inte kunnat undangömt de nya buden då jag måste följa lagen. Men ni fick köpa en väldigt fin lägenhet och jag hoppas att ni trivs! :)
  • Caroline N
    Caroline N skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Blev väl bemött, Emma är trevlig, känns ärlig och enkel att prata med. Var kontaktbar och hjälpsam under hela köpprocessen. En toppen mäklare! Läs mer
    2017-12-13 Emma H svarar Caroline N
    Tack snälla Caroline för detta och för att jag fick hjälpa dig att köpa din fina lägenhet. Hoppas att du och Johanna trivs bra i era fina lägenheter på Vitalisvägen! :) Med vänlig hälsning Emma!
  • Rebecca A
    Rebecca A skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Super duktig, engagerad och erfaren! Tryggt att haft Emma som mäklare! Läs mer
    2017-12-13 Emma H svarar Rebecca A
    Tack snälla Rebecca för din fina rekommendation och vad glad jag blir att ni är nöjda! :) Hoppas att ni trivs bra i nya lägenheten! Med vänlig hälsning Emma!
  • William D
    William D skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Allt i affären funkade bra förutom att hon inte svarade i telefon eller mail. Otroligt svårt att får tag på helt enkelt.
    En mäklares jobb borde i princip vara att ha god och regelbunden kontakt med sina kunder. Då kan man inte rings upp efter 2 dagar. Läs mer
    2017-12-13 Elin S svarar William D
    Hej William! Tack för din rekommendation. Jag försöker alltid vara tillgänglig för mina kunder, så det är tråkigt att höra att ni upplevde mig svår att få tag på. Jag tar åt mig utav detta och hoppas att ni trivs bra i er fina lägenhet!
  • Linda H
    Linda H skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma var mycket service minded och hade ett trevligt bemötande. Hon höll tät kontakt, tipsade om många lägenhetsvisningar och hade god kännedom om bostadsrättsföreningen som jag väl köpte bostad i. Läs mer
    2017-12-13 Emma H svarar Linda H
    Tack snälla Linda för denna rekommendation! :) Det var roligt att du köpte av mig tillsist efter flera tips! Hoppas att du trivs! :) Med vänlig hälsning Emma!
  • Helene B
    Helene B skrev om Sandra Åström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Mäklaren är trevlig och har ett bra bemötande, men agerade riktigt oprofessionellt vid kontraktskrivning. Köpare och säljare hade kommit överens om ett pris och vi sitter och ska skriva på alla papper när det "plötsligt" kommer in ett nytt bud som mäklaren då väljer att agera på. Det hela sköttes så dåligt att vi inblandade starkt misstänker att mäklaren anlitade en bulvan för att pressa upp priset (då den andre budgivaren inte går att nå på något sätt efter händelsen).

Det var även annat som mäklaren hade missat att informera oss köpare om, tex att tvättmaskinen i nya boendet inte fungerade (vilket råder under upplysningsskyldighet). Detta blev en utdragen process då mäklaren hänvisade oss vidare till olika personer (först de gamla ägarna och sedan andra anställda på samma bolag) vid flera tillfällen istället för att ta på sig ansvar för felet och se till att det blir åtgärdat.

Tyvärr inga bra erfarenheter alls, vilket känns väldigt trist. Läs mer
  • Roger E
    Roger E skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi träffade inte Emma personligen men vi har fått mycket bra hjälp av henne och själva tillträdet var också professionellt. Läs mer
    2017-12-13 Emma H svarar Roger E
    Vad glad jag blir att ni är nöjda! :) Hoppas att ni trivs bra i lägenheten! Med vänlig hälsning Emma!
  • Elin A
    Elin A skrev om Gabriella Hjorth en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Bra till en början, men glömde bort att återkoppla flera grejer, tex ett dokument med påskrifter som hon skulle skicka. Jag fick påminna 4 gånger innan jag till slut fick papperet. Läs mer
    2017-12-20 Gabriella H svarar Elin A
    Hej Elin! Tack för dina synpunkter, självklart skulle jag varit snabbare med att skicka mäklarjournalen när affären var avslutad. Hoppas att du trivs i din fina lägenhet!
  • Henrik K
    Henrik K skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Seriös och trevlig
    Proffsig i alla moment och företräder både säljare och köpare på ett trovärdigt vis Läs mer
    2017-12-15 Emma B svarar Henrik K
    Tack Henrik för din rekommendation! Hoppas att renoveringen gick bra och att ni trivs.

S:t Eriksgatan 25, 112 39 stockholm