Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Kungsholmen Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

S:t Eriksgatan 25, 112 39 stockholm — Visa karta

Har du en bostad på Kungsholmen eller Essingeöarna och går i säljtankar? Eller kanske är det här du drömmer om att bo? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har koll på bostadsmarknaden här och, ja, vi kan Kungsholmen.

Med vår tjänst Läge+ kan du smygstarta en försäljning genom att förbereda allt det praktiska som fotografering och bostadsbeskrivning. Du kan sedan vänta med själva försäljningen tills du hittar nytt eller kan få bäst betalt! För dig som vill köpa kan vi svara på frågor om hur det är att bo här området, var dagis och skolor ligger och snabbaste vägen till jobbet.

Kom förbi vår BoButik så kan vi ge dig vår bästa personliga service!

Läs vad 205 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

• Lovisa D skrev om Rebecka Sandin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag har sålt en etta i Vasastan med Rebecka som mäklare och jag skulle rekommendera henne till alla! Hon är glad, positiv och professionella. Och toppade mina förväntningar vad gäller mäklare! Tack för det trevliga bemötandet och fen goda kommunikationen! Läs mer
  • Petra W skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpt lägenhet på Essingetorget 44. Mycket trevligt och professionellt bemötande av mäklare. Kunnig, förtroendeingivande och insatt. Hon agerade över förväntan och mycket välkomnande då jag bara ”ramlade in” . Som mycket oerfaren känner jag mig trygg och väl omhändertagen. Tack! Läs mer
  • Cecilia L skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Elin är proffsig, lyhörd och ger snabb feedback. Jag är mycket nöjd med hennes sätt att sköta försäljningen av min lägenhet på Stora Essingen. Läs mer
    2018-10-10 Elin S svarar Cecilia L
    Tack för din fina rekommendation Cecilia! :) Det värmer! Med vänlig hälsning, Elin
  • Simon Å skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Det kändes kort och gott tryggt och bra att köpa lägenhet med Elin som mäklare. Läs mer
    2018-10-10 Elin S svarar Simon Å
    Vad kul att du är nöjd såhär långt! :) Jag är säker på att du kommer trivas! Vi ses på tillträdet. Med vänlig hälsning, Elin
  • Björn L skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag sålde min bostad i Fredhäll mha Emma Hjalmarsson som var väldigt kunnig, snabb och tillgänglig, med en bra kännedom av området och allt man ska tänka på under säljprocessen. Läs mer
    2018-10-05 Emma H svarar Björn L
    Tack snälla för din fina Reco! :) Hoppas att ni kommer trivas bra i er nya i området!
  • Johan B skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Rakt igenom professionell, från första mötet och hela vägen fram till kontraktskrivningen då vi sålde vår tvåa i Vasastan (Stockholm).
    Angelica levde verkligen upp till sina rekommendationer och våra högt ställda förväntningar. Kan utan att tveka rekommendera henne till våra vänner och såklart även övriga säljare som söker en mäklare att förmedla sin bostad. Läs mer
    2018-10-04 Angelica H svarar Johan B
    Stort tack en din rekommendation Johan, det uppskattas enormt! Har varit både kul och trevligt att representera dig och Annica som säljare samt er enormt fina lägenhet. Nu är ni redo för nya äventyr på Ekerö!
  • Anders T skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Dödsbo sålt Brf på Essingen. Lite under utgångspris men marknaden svår.

Elin varit bra hela vägen. Gav ett gottförsta intryck som sedan följts upp. Läs mer
    2018-10-10 Elin S svarar Anders T
    Tack för den fina rekommendationen Anders! Nu siktar vi på en bra slutspurt. Allt gott! Med vänlig hälsning, Elin
  • Kristine S skrev om Rebecka Sandin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Rebecka hjälpte mig sälja min etta på Kungsholmen. Jag är supernöjd med hennes arbete. Hon är väldigt trevlig och professionell och affären gick snabbt och smidigt, över förväntan. Jag skulle varmt rekommendera Rebecka! Läs mer
  • Sara G skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sålde min bostadsrätt med Angelica Hermansson på Svensk fastighetsförmedling och är mycket nöjd :) Bra återkoppling under hela processen samt driven att få ihop affären. Läs mer
    2018-09-24 Angelica H svarar Sara G
    Gör mig väldigt glad att höra att du är nöjd Sara :) Jättekul att få representera dig, Andreas och er fina lägenhet.
    Grattis till försäljningen!
  • Bill B skrev om Rebecka Sandin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Trevlig och hjälpsam.

Köpte en lägenhet i Vasastan och fick all hjälp jag behövde genom hela processen. Läs mer
  • Andrea C skrev om Rebecka Sandin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Bästa mäklaren som finns, utomordentlig service o kunnig Läs mer
  • Josef A skrev om Rebecka Sandin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Rebecka är en mycket proffesionell och trevlig person som får både köpare och säljare att känna sig trygga och säkra på sina val. Och viktigast av allt så är hon en människa som håller sitt ord. Läs mer
  • Björn A skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Fantastiskt driven mäklare med stenkoll på sitt säljområde. Bästa möjliga service och kommunikation. Så tacksam för att ha hittat henne! Läs mer
    2018-09-26 Emma H svarar Björn A
    Tack Björn för din Reco och att du är nöjd! Jag är otroligt tacksam över att jag fick hjälpa dig också! :) Med vänlig hälsning Emma!
  • Charlotte J skrev om Rebecka Sandin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag har köpt lägenhet på Celsiusgatan 4 på Kungsholmen

Fick svar på alla frågor Läs mer
  • Ann Helena G
    Ann Helena G skrev om Rebecka Sandin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag anlitade Rebecka Sandin för försäljningen av min bostadsrättslägenhet på Kungsholmen i Stockholm.

Jag är mycket nöjd med hur Rebecka hanterade min lägenhetsförsäljning. Jag uppfattade det som att hon har god koll på marknaden och hur lägenheten skulle presenteras för en effektiv försäljning.

Jag uppskattade speciellt hennes förmåga att lyssna på mina önskemål och anpassa försäljningsupplägget efter detta. Hon var också lugn och flexibel när datum behövde ändras pga av strul med flyttfirma/flyttdatum. Läs mer
  • Eva F skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vid försäljning av min lägenhet har jag haft hjälp av en realistisk, entusiastisk, positivt och hårt arbetande mäklare. Tack för din proffsiga hjälp Emma. Läs mer
    2018-09-26 Emma H svarar Eva F
    Tack Eva för din fina rekommendation! :) Uppskattar det verkligen och tack själv för att jag fick den stora äran att förmedla din lägenhet! Med vänlig hälsning Emma!
  • Maria N skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpte min första bostadsrätt via Svensk Fastighetsförmedling och fick mycket hjälp och stöd genom hela den spännande och lite läskiga processen. Mycket nöjd! Läs mer
    2018-09-26 Emma H svarar Maria N
    Tack Maria för din fina Reco! Det känns väldigt bra att du känner dig nöjd och trygg med denna process. Du kommer trivas väldigt bra på Frödingsvägen! :) Med vänlig hälsning Emma!
  • William M skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag sålde min etta i Fredhäll till Emma och eftersom att jag vet att Emma säljer majoriteten av lägenheterna i Fredhäll så var hon ett självklart val av mäklare. Hon var proffsig, alltid varm och trevlig och väldigt snabb på återkoppling, vilket lämnade mig ostressad och lugn inför alla hinder man kan tänkas stötas på längs vägen. Jag är supernöjd och kommer med glädje ta kontakt med Emma i framtiden och även rekommendera henne till nära och kära! Läs mer
    2018-09-26 Emma H svarar William M
    Tack William för din fina rekommendation! Väldigt kul att jag var ett självklart val för din fina lägenhet! :) Jag uppskattar det väldigt mycket att du vill rekommendera mig vidare! Du kommer trivas superbra i det nya boendet! Med vänlig hälsning Emma!
  • Mia T skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vid köp av en liten, fin etta i Fredhäll fick vi den bästa tänkbara hjälpen av vår mäklare. Hon var påläst och gav oss kontinuerlig information under budgivningsveckan. Läs mer
    2018-09-26 Emma H svarar Mia T
    Tack Mia för er Reco! Det gör mig väldigt glad att ni är nöjda och att ni fick all info ni behövde! Ni kommer trivas superbra i er fina lägenhet! :) Med vänlig hälsning Emma!
  • Johan B skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Engagerad och driven mäklare som gjorde sitt yttersta för att hjälpa både säljaren och mig. Och vi blev båda mycket nöjda! Läs mer
    2018-09-26 Emma H svarar Johan B
    Tack Johan för din Reco! Superkul att du och säljaren var så nöjda med processen och att vi fick ihop affären på ett smidigt sätt! Du kommer trivas väldigt bra i området! :) Med vänlig hälsning Emma!
  • Bo B
    Bo B skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag och min sambo har samarbetat med flera mäklare genom åren och vår upplevelse av Emma är genomgående positiv. Från dag ett har Emma arbetat på ett väldigt kundanpassat, pålitligt och lyhört sätt. Hon är väldigt kompetent, mycket behjälplig och alltid tillgänglig med kort varsel.

Under vår försäljning uppstod flera komplikationer som var orsakade av oss som säljare. Emma var hela tiden positiv, kommunikativ och lösningsorienterad. Detta gjorde att försäljningen, som även i vanliga fall kan vara stressfull för säljaren, kändes trygg för oss.

Vi vill absolut rekommendera Emma och hoppas själva att hon kommer vara tillgänglig om vi någon gång i framtiden skall köpa eller sälja bostad i ett distrikt där hon arbetar. Läs mer
    2018-09-26 Emma H svarar Bo B
    Åh tack snälla ni för denna fina rekommendation, det gör mig väldigt glad! :) Så härligt att vi fick ihop affären på en nivå vi inte förväntade oss men då möjligheten dök upp precis rätt tidpunkt med den rätta spekulanten! Tack för att ni vill rekommendera mig vidare! Hoppas att ni kommer trivas bra i er nya bostad! :) Med vänlig hälsning Emma!
  • Philip W skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Trevligt bemötande. Tillgänglig och villig att svara på alla frågor. Läs mer
    2018-09-26 Emma H svarar Philip W
    Tack Philip för din Reco! Du kommer att trivas superbra i området! :) Med vänlig hälsning Emma!
  • Erik H skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag sålde min lägenhet på 34 kvm i Fredhäll. Emma var väldigt proffsig och snabb och vi satte upp ett mål som Emma nådde. Jag är nöjd med mitt val av mäklare och kan rekommendera alla som bor i Fredhäll och vill sälja sin lägenhet att kontakta Emma. Läs mer
    2018-09-26 Emma H svarar Erik H
    Tack Erik för dina fina ord och att du vill rekommendera mig vidare! :) Väldigt kul att vi fick ihop affären på din önskade nivå! Med vänlig hälsning Emma!
  • Anna Helena Louise C skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi köpte en bostadsrätt av Elin Siborne på Svensk Fastighetsförmedling. Hon var hjälpsam i att förmedla information/kontakt och skicklig i att hjälpa parterna navigera budgivningen till snabbt avslut. Hon gjorde ett mycket trevligt, ödmjukt och proffsigt intryck. Läs mer
    2018-10-10 Elin S svarar Anna Helena Louise C
    Stort tack Louise! Er rekommendation betyder mycket! :) Med vänlig hälsning, Elin
  • Tilda T skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sålde min etta i Fredhäll. Väldigt bra områdeskännedom och supertrevlig. Kunde varit lite mer lyhörd men gjorde ett bra jobb och jag är nöjd. Läs mer
    2018-09-26 Emma H svarar Tilda T
    Tack Tilda för din rekommendation! Vad kul att vi fick ihop en sådan bra affär och ditt önskade pris efter att ha kämpat otroligt hårt med det! :) Med vänlig hälsning Emma!
  • Philip A skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jätte trevlig människa. Väldigt hjälpsam. Läs mer
    2018-08-16 Angelica H svarar Philip A
    Tack detsamma Philip. Tror och hoppas att du kommer trivas jättebra på Kungsholmen!
  • Marcus S skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sålde min lgh i augusti 2018. Bara positiva erfarenheter av processen och kontakten med mäklaren Läs mer
    2018-09-26 Emma H svarar Marcus S
    Tack snälla Marcus för din rekommendation! :) Hoppas att vi hittar något bra åt dig i Fredhäll nu! :) Med vänlig hälsning Emma!
  • Johan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Trevligt och professionellt bemötande, kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Axel G skrev om Ahmet Ayhan en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Tillmötesgående, lyhörd och engagerad. Läs mer
  • Zara E skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jätte bra!
    Har både köpt och sålt via Emma och det har fungerat utmärkt. Läs mer
  • Sandra J skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sålt en 1:a på Kungsholmen. Så smidigt med Läge+ att allt var förberett när vi efter ett tag hittade rätt. Hade högt ställda krav men när vi sprang på Angelica på en visning blev det självklart att välja henne som mäklare. Angelica är kompetent, trevlig och engagerad. Fanns tillgänglig under hela processen. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-06-26 Angelica H svarar Sandra J
    Tack för din väldigt fina rekommendation Sandra :) Efter att vi förlängt din balkong med vackra sommarbilder via Läge+ var det ett nöje, från början till slut, att representera dig, din familj och jättehärliga lägenhet. Allt gott ifrån mig!
  • Patrik B skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpte en 1:a på 33 kvadratmeter på Stora Essingen. Elin var väldigt trevlig, tillmötesgående och högst nåbar under processens gång. Det gick jättebra at prata/förhandla med henne och kan rekomendera henne varmt! Läs mer
    2018-10-10 Elin S svarar Patrik B
    Tack för din fina rekommendation Patrik! Hoppas du trivs bra! :) Med vänlig hälsning, Elin
  • Britta S skrev om Ahmet Ayhan en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag har som god man sålt en bostadsrätt åt min huvudman. Mäklaren Ahmet Ayhan har varit mycket vänlig och hjälpsam från första stund, och varit noggrann med att ge mig de upplysningar jag behövt. Han har verkligen skött sitt arbete väl. Läs mer
  • Chris M skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Precis avslutat ett lägenhetsköp med Svensk Fastighets Förmedling Kungsholmen, Angelica Hermansson var fantastisk, super proffsig och effektiv men skötte samtidigt allt med ett stort leende. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-06-12 Angelica H svarar Chris M
    Tack snälla Chris för ditt jättefina omdöme! Är en ära att få ha en så härligt trevlig köpare och oj vilken magiskt fin lägenhet du köpt dig på Norr Mälarstrand. Allt gott ifrån mig så ses vi igen på tillträdet!
  • Maja L skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma hjälpte mig snabbt och effektivt när jag skulle sälja min bostdasrätt i Fredhäll. Allt gick mycket smidigt från början till slut och resultatet blev långt över mina förväntningar. Läs mer
    2018-06-05 Emma H svarar Maja L
    Tack Maja för din fina rekommendation! Det blev en bra försäljning som gick snabbt och smidigt men också med ett bra slutpris. Hoppas att ni kommer trivas i nya lägenheten nu! :) Med vänlig hälsning Emma!
  • Thomas Gerardus Hendrik K skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Bra bemötande och smidig kommunikation! Läs mer
    2018-06-05 Emma H svarar Thomas Gerardus Hendrik K
    Tack snälla för detta! Ni kommer trivas superbra i er fina lägenhet! :) Med vänlig hälsning Emma!
  • Hanna A
    Hanna A skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma var väldigt proffsig i sin roll vid mitt köp av en lägenhet och var bra på att återkoppla på mina funderingar, vilket jag verkligen uppskattade! Läs mer
    2018-06-05 Emma H svarar Hanna A
    Tack för detta Hanna! Kul att vi fick ihop det så bra och du kommer trivas superbra i fina Fredhäll! :) Med vänlig hälsning Emma!
  • Daniel E skrev om Ahmet Ayhan en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Mycket trevlig och serviceminded. Läs mer
  • Jimmy W skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi kände oss supertrygga i Emmas händer med försäljningen av vår lägenhet, blixtsnabb sms dialog dag som kväll med budgivningen och andra frågor. Vi är mycket nöjda med Emmas arbete. Läs mer
    2018-06-05 Emma H svarar Jimmy W
    Tack snälla för er fina rekommendation och för att jag fick hjälpa er en andra gång med försäljningen! :) Med vänlig hälsning Emma!
  • Carl L skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Fantastiskt nöjd med Elin som mäklare. Proffsig, trevlig och ärlig. Snabba svar och hela tiden kontaktbar. Läs mer
    2018-10-10 Elin S svarar Carl L
    Vad glad jag blir! Stort tack för din rekommendation Carl! Hoppas du trivs i din fina lägenhet. Med vänlig hälsning, Elin
  • David N skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Elin är kort och gott en helt fantastiskt mäklare på alla sätt som går. Service i toppklass, tillgänglig och levererar! Läs mer
    2018-10-10 Elin S svarar David N
    Jag är så glad att ni är nöjda med processen! Stort tack! :) Hoppas allt är bra med er! Med vänlig hälsning, Elin
  • Mia E skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jätte trevlig. Kommunikationen var bra. Glad att det var hon som hjälpte oss! En bra och smärt fri upplevelse! Läs mer
    2018-05-24 Emma H svarar Mia E
    Tack Mia för din rekommendation! Du kommer trivas väldigt bra i din fina lägenhet! Med vänlig hälsning Emma!
  • Stefan L skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Angelica var trevlig och återkopplade till mig som köpare på ett bra sätt Läs mer
    2018-05-23 Angelica H svarar Stefan L
    Stort tack för din rekommendation Stefan! Lägenheten i är superfin så jag hoppas och tror att ni kommer trivas!
  • Tove Helena P skrev om Ahmet Ayhan en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Ahmet sålde vår lägenhet på Kungsholmen.
    En otroligt professionell och driven mäklare som såg till att göra både oss och köparen nöjd.
    Vi hade höga förhoppningar på försäljningen som överträffades.
    Vi kan varmt rekommendera Ahmet! Läs mer
  • Gustav Ö
    Gustav Ö skrev om Ahmet Ayhan en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Ahmet har varit kanon. Alltid ett trevligt bemötande, alltid flexibel och gjorde alltid det där lilla extra för att affären skulle bli så bra som möjligt. Läs mer
  • Jonas H skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Superkunnig, ambitiös och trygg. Är väldigt nöjd med att jag valde Elin som mäklare. Hon har bra lokalkännedom på Stora Essingen och hjälpte mig göra bra affär, kan varmt rekommendera henne som mäklare. Läs mer
    2018-10-10 Elin S svarar Jonas H
    Tack för din rekommendation Jonas! Det värmer verkligen. Hoppas ni trivs bra i det nya! :) Med vänlig hälsning, Elin
  • Elnaz K skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma sålde min lgh på Kungsholmen. Hon var trevlig och proffsig från första mötet ända in i slutet. Hon höll mig uppdaterad genom varje steg och lyckades sälja lgh till ett pris över förväntan! Jag rekommenderar henne starkt! Läs mer
    2018-05-24 Emma H svarar Elnaz K
    Tack Elnaz för din rekommendation! Hoppas att du kommer trivas bra i det nya boendet! Med vänlig hälsning Emma!
  • Philip K skrev om Ahmet Ayhan en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Ahmet är trevlig, service-minded och villig att göra det extra för att nå bästa resultat. Rekommenderar! Läs mer
  • Rebecca C skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Bra kundbemötande och hantering av vårt köp av lägenhet. Det gick smidigt och det var tydligt vad som gällde, vilket skapade en trygghet. Läs mer
    2018-05-24 Emma H svarar Rebecca C
    Tack Rebecca för din rekommendation! Ni kommer trivas otroligt bra i ert fina hem! Med vänlig hälsning Emma!
  • Max W skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Rekommenderas till både säljare och köpare. Emma är väldigt professionell och levde upp till våra högt ställda förväntningar. Läs mer
    2018-05-24 Emma H svarar Max W
    Tack Max för din rekommendation. Hoppas att ni kommer trivas bra i er nya! Med vänlig hälsning Emma!

S:t Eriksgatan 25, 112 39 stockholm