Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Kungsholmen Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

S:t Eriksgatan 25, 112 39 stockholm — Visa karta

Har du en bostad på Kungsholmen eller Essingeöarna och går i säljtankar? Eller kanske är det här du drömmer om att bo? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har koll på bostadsmarknaden här och, ja, vi kan Kungsholmen.

Med vår tjänst Läge+ kan du smygstarta en försäljning genom att förbereda allt det praktiska som fotografering och bostadsbeskrivning. Du kan sedan vänta med själva försäljningen tills du hittar nytt eller kan få bäst betalt! För dig som vill köpa kan vi svara på frågor om hur det är att bo här området, var dagis och skolor ligger och snabbaste vägen till jobbet.

Kom förbi vår BoButik så kan vi ge dig vår bästa personliga service!

Läs vad 39 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

• Eskil H
    Eskil H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Fantastisk energi. Här ska det hända saker!
  • Erika
    Erika skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi kan varmt rekommendera Patrik Fischer som mäklare vid en bostadsförsäljning.
  • Catrin E
    Catrin E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Engagerad och proffsig genom hela processen. Vi är mycket nöjda att ha anlitat Nina som vår mäklare. Skulle vi flytta igen finns ingen tvekan om att kontakta henne.
  • Anita K
    Anita K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Bra och tydlig information. Vänligt bemötande inga frågor var för dumma. Är mycket nöjd.
  • Maria R
    Maria R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Detta var den tredje bostadsaffären Elin Siborne hjälpte till med i vår familj. Precis som tidigare genomförde Elin denna affär lika professionellt som de två tidigare. Elin har struktur, är mycket engagerad, inger förtroende, är väl insatt, väl påläst ovh väl förberedd., mycket kunnig, drivande och oerhört lätt att ha och göra med. Denna aktuella försäljning var en utmaning då det var ca 110 personer som skrev upp sig på listan vid de två visningar som genomfördes. Elin berättade att hon inte hade varit med om något liknande! Icke desto mindre höll hon i alla trådar med fast och säker hand och affären kunde avslutas onsdag efrer visningarna. Vi är så tacksamma för Elins insats och tackar henne genuint från hjärtat att affären slutfördes på ett sådant fantastiskt bra sätt. Elin är en riktig stjärna - var rädd om henne!!!/Mia Rosander
  • Hans P
    Hans P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    personligt friktionsfritt och till ett pris som var enligt första estimat
  • Jimmy D
    Jimmy D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Gabriella ger ett seriöst intryck och visade mig att hon var laddad att ge allt för att jag skulle få det jag ville ha. Jag ville ha en mäklare som gav 100% och som inte blandade in mig i onödan då jag jobbar mycket. Jag ville ha en projektledare jag kunde lite på. Det fick jag. Kan varmt rekommendera Gabriella.
  • Petronella Z
    Petronella Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Engagerad mäklare med stor kunskap om området!
  • Britt J
    Britt J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Det bemötande vi fick var över förväntan. Mäklaren var trevlig, snabb och effektiv, fixade allt och var genuint intresserad av att det skulle bli en bra affär. Det kunde inte bli bättre så vi är mycket nöjda.
  • Cecilia H
    Cecilia H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Så nöjd, proffsig, noggrann, inkännande, lugn och stabil. Personlig.
  • Lars B
    Lars B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sandra är både kunnig och trevlig och skötte vår lägenhetsförsäljning utmärkt. Hon kan varmt rekommenderas.
  • Niklas E
    Niklas E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Då jag sprungit på Elin på ön vid flertalet gånger, vid visningar och även bara sprungit på, har jag alltid förundrats över hennes fräschhet. Detta märktes även vid försäljning av min lägenhet: fräscht, klarspråkigt och snyggt. Elin kan området och vet exakt vad hon sysslar med, väldigt proffsig och lättförstådd. Rekommenderar henne varmt och kommer typ sakna henne i grannskapet.
  • Lisamarie L
    Lisamarie L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma Björkman är en kompetent och lyhörd mäklare som gör allt för att kunderna, både köpare och säljare, ska känna sig trygga med sina affärer. Alla detaljer, från första mötet till fotografering och visning, lägger hon största vikt på. Inget lämnas åt slumpen. Vi är mycket nöjda med allt.
  • Viktor J
    Viktor J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Väldigt trevligt bemötande och väldigt engagemang. Vi gjorde en snabb affär baserad endast på Emmas register av köpare. Vi gick från första kontakt till påskrivet kontrakt väldigt snabbt. Överlag är vi väldigt nöjda och skulle varmt rekomendera mäklaren !
  • Anders F
    Anders F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Professionell och engagerad mäklare. Resultatet var över min förväntan.
  • Mårten N
    Mårten N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Mäklaren levde upp till förväntan. Mycket nöjd med dess prestation.
  • Olivia R
    Olivia R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Elin är en riktigt engagerad och duktig mäklare. Vi har varit så nöjda både när vi köpt av henne och sålt med hjälp av henne!
  • Lotta B
    Lotta B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Proffsigt hanterat från början till slut
  • Gunnel F
    Gunnel F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Gabriella var rak, full av energi och enormt tjänstvillig.
  • Mikaela K
    Mikaela K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Högsta betyg till Patrik. Allt gick supersmidigt, rekommenderas starkt!
  • Anna-Karin
    Anna-Karin skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Återkoplar alltid, noggrann och duktig!
  • Siamak A
    Siamak A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Patrick Fischer var från första mötet till avslut av lägenhetsaffären mycket påläst och professionell.
  • Gabriella H
    Gabriella H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Angelica är en stjärnmäklare uti fingerspetsarna!
  • Lena H
    Lena H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma är en mäklare som står med bägge fötterna på jorden samtidigt som hon gör ett utmärkt arbete. Hon tar väl hand om den som söker bostad och följer upp alla funderingar och frågor, både för säljaren och köparen.
  • Danne M
    Danne M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Anita och Ove är mycket nöjda med bemötandet och fastighetsaffären i stort. Det som kanske nämndes vid kontrakts skrivningen men som jag inte kommer ihåg var att någon annan på Er firma skulle ta över vissa delar. (Ahmet)
    Annars allt ok.
    Mvh Ove
  • Sofie B
    Sofie B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Tillgänglig, hjälpsam, kunnig och trevlig. Kunde inte blivit bättre!
  • Stig Ö
    Stig Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jättebra från början till slut! Allra bästa rekommendation! Bästa hälsningar Stig
  • Nathalie C
    Nathalie C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Duktig mäklare med professionellt agerande och lång erfarenhet inom branschen. Kommunikativ, rak och ärlig med leverans på en hög nivå är vad som genomsyrade Angelicas arbete som mäklare för min lägenhet. Kan varmt rekommendera Angelica om du går i försäljningstankar.
  • Sandra H
    Sandra H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Det var första gången för mig att sälja en lägenhet. Jag fick ett väldigt bra bemötande och min mäklare beskrev processen tydligt. Under hela processen var hon väldigt tydlig och lyhörd och återkoppla.
  • Elin K
    Elin K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Väldigt trevlig och lätt att få kontakt med under hela processen. Jag kände mig trygg och omhändertagen. Väldigt påläst på området.
  • Patrik L
    Patrik L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Engagerad och pådrivande mäklare som resulterade i en försäljning över förväntan. Är absolut nöjd!
  • Robert S
    Robert S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    En toppenmäklare som gav det lilla extra. Rekommenderas varmt!
  • Sophie R
    Sophie R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag har sålt min bostad via Svensk Fastighetsförmedling och är inte nöjd med hur affären har hanterats. Mäklaren utlovade saker som sedan inte hölls.
  • Eva P
    Eva P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Hittills har kontakten med mäklaren Patrik Fischer på Sv Fastighetsförmedling varit utmärkt. Bra information och bemötande inför val av mäklare. Bra kontakt under den tid som försäljningen av lägenheten pågick. Eftersom köpet ej är avklarat, slutlikvid, lånehantering mm inför tillträde kvarstår (25/11) kan jag ännu ej ge ett fullt svar . Återkom gärna när det hele är avslutat.)
  • Anna M
    Anna M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Saga är en fantastiskt trevlig person och riktigt skarp. Hon gav ett bra första intryck och hela vägen har hon varit behjälplig med allt som kommit upp. Jag uppskattar att hon var ärlig med hur vi skulle tänka med styling/visningsdatum etc. Hon gav sin bild av allt och så jobbade vi fram de bästa lösningarna.
    Jag är nästan ledsen att vi sålt så jag inte får jobba med henne mer!
  • Björn A
    Björn A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sandra gav ett professionellt och kunnigt intryck men även personligt och vi kände oss trygga med henne.
    Hon gjorde ett jobb över förväntan.
  • Elin S
    Elin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Bästa mäklaren jag kommit i kontakt med, otroligt förtroendeingivande, ödmjuk och driven. Rekommenderas starkt!
  • Stefan T
    Stefan T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma som fick uppdraget att sälja min lägenhet gjorde ett utmärkt arbete från början till slut.
    Mvh Stefan Tell
  • Hans H
    Hans H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Hej,
    Gabriella Hjort är en mycket engagerad, positiv och driven mäklare.
    Om/när jag ska köpa eller sälja igen så är Gabriella ett självklart val av mäklare.

S:t Eriksgatan 25, 112 39 stockholm