Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Kungsholmen Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

S:t Eriksgatan 25, 112 39 stockholm — Visa karta

Har du en bostad på Kungsholmen eller Essingeöarna och går i säljtankar? Eller kanske är det här du drömmer om att bo? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har koll på bostadsmarknaden här och, ja, vi kan Kungsholmen.

Med vår tjänst Läge+ kan du smygstarta en försäljning genom att förbereda allt det praktiska som fotografering och bostadsbeskrivning. Du kan sedan vänta med själva försäljningen tills du hittar nytt eller kan få bäst betalt! För dig som vill köpa kan vi svara på frågor om hur det är att bo här området, var dagis och skolor ligger och snabbaste vägen till jobbet.

Kom förbi vår BoButik så kan vi ge dig vår bästa personliga service!

Läs vad 322 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

• 2019-08-18

Aron F skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag har sålt min lägenhet med hjälp av Angelica. Hon var väldigt professionell och hjälpte oss att fatta rätt beslut. Hon var närvarande i alla moment vilket var otroligt uppskattat. Läs mer
  • 2019-08-18

Nina B skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag köpte en 2.a i Fredhäll genom Emma Hjalmarsson och är väldigt nöjd med hennes arbete och bemötande. Rekommenderar henne starkt Läs mer
  • 2019-08-13

Lisa H skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sålt två lägenheter med Angelica. Den senaste var en tvåa (50 kvm) i Vasastan Alltid glad och positiv. Lätt att få tag i och är väldigt proaktiv. Det har blivit rekord i föreningen gällande båda försäljningarna. Läs mer
    2019-08-15 Angelica H svarar Lisa H
    Tack snälla Lisa för din rekommendation! Jättekul att få representera dig igen och sköta din försäljning. Ser redan fram emot nästa gång :) Allt gott ifrån mig
  • 2019-08-09

Jessica R skrev om Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sålde min etta och ville ha det gjort fort och enkelt. Robert skötte hela processen och allt jag behövde göra var att skriva på papperna i princip. Snabbt och bra jobbat! Läs mer

Johan H skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag förmodar att det här betyder att du nu verkligen tror att det kommer att bli affär. Det är ju bra.

Mäklaren (Elin alltså) har ett alldeles utmärkt sätt att bemöta en kund. I det här fallet en säljare.

Förväntningarna på priset var högre - och det var de nog från början för Elin också, med tanke på det avtal hon lät oss skriva på. Men marknaden skiftar lätt och det fanns också en del yttre omständigheter som ställde väldigt speciella krav på en blivande köpare. Här har Elin visat sig anpassningsbar och smidig.

Elin har också varit mycket bra på att ge råd, men lämna besluten åt oss.

Skulle jag rekommendera Elin till goda vänner. Yepp, det skulle jag. Läs mer

Ann S skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Elin var professionell när hon hjälpte oss vid vårt lägenhetsköp. Hjälpte oss med köpet fast hon hade semester. Allt gick smidigt. Läs mer

Anna C skrev om Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Robert hjälpte mig att sälja min lägenhet på Kungsholmen. Han kändes väldigt seriös och engagerad från första början. Under tidens gång har han verkligen gjort sitt yttersta för att sälja lägenheten till bästa pris. Dragit i alla trådar och gjort det lilla extra. Vi hade fast pris så han jobbade hårt utan att det gjorde skillnad på hans eget arvode. Han lyckades sälja lägenheten till ett pris långt över utgångspriset. Jag är supernöjd med Robert och skulle absolut välja honom igen. Läs mer
  • 2019-07-13

Malin L skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Allt har fungerat utmärkt! Emma är väldigt professionell. Läs mer
  • 2019-07-12

Linda K skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma hjälpte mig att sälja min bostadsrätt på 35kvm i Fredhäll. Emma var snabb på att svara på frågor och fanns alltid tillgänglig. Hon gav bra information kring vad som gäller inför försäljningen och jag fick uppdaterad information efter visningar och under budgivningen. Det kändes tryggt att ha Emma som mäklare. Kan varmt rekommendera Emma! Läs mer
  • 2019-07-09

Lennart N skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Ang. Emma Hjalmarsson
    10 dagar efter vi skrivit under förmedlingsuppdraget kunde vi genomföra försäljningen av bostadsrätt. En mer driven mäklare än denna får man leta länge efter. Hon lade ner hela sitt hjärta i försäljningen och arbetade även Lördag och Söndag. Kan varmt rekommendera henne till andra! Effektiv. Engagerad. Resultatinriktad. Korrekt. Läs mer
  • 2019-07-06

Amanda F skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpt bostadsrätt. Vi blev bra bemötta av mäklaren som också var duktig på att följa upp vårt intresse för bostaden efter förhandsvisning. Läs mer
  • 2019-06-25

Irene S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Catherine har hjälpt mig att sälja min 2-rumslägenhet på 48 kvm, belägen på Kungsholmen. Detta på ett proffsigt och smidigt sätt.
    Det gick snabbt att få lägenheten fotad och ut till försäljning.
    Kan varmt rekommendera Catherine och Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer

Lifen X skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    The broker is Professional , patient, Läs mer
  • 2019-06-24

Natalie T skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sålde en bostadsrätt i Fredhäll. Emma var mycket engagerad och duktig! Läs mer
  • 2019-06-24

Hannes H skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi köpte en två på Kungsholmen.
    Vi blev bra bemötta av mäklaren som visade tålamod och var tillmötesgående. Hon var också alltid kontaktbar.

Vi har spekulerat på flertalet objekt innan där mer eller mindre samtliga mäklare känts självupptagna och som att köparen ska anpassa sig efter deras tillvägagångssätt. Emma var ett undantag! Läs mer
  • Lars K

2019-06-23

Lars K skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Anlitade Emma Hjalmarsson på rekommendationer. Hon har agerat mycket professionellt och hjälpt mig att sälja min lägenhet snabbt och enkelt. Mycket nöjd med engagemanget och genomförandet! Just så förväntar jag mig att en mäklare ska jobba! Läs mer
  • 2019-06-11

Tomas A skrev om Rebecka Sandin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Rebecca var positiv och glatt inställd redan från början och genom hela processen. Ett fantastiskt driv som resulterade i en trygg och bra försäljning. Jag är mycket nöjd med hanteringen av mitt ärende. Kändes som ett geniunt intresse av att göra mig/kunden nöjd.

/jätte nöjd kund. Läs mer
  • Eddie E

2019-06-04

Eddie E skrev om Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Robert hjälpte mig under hela köpprocessen. Mycket bra koll på marknaden, han vet verkligen vad han gör. Kände mig trygg från början till slut. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-05-31

Stefan F skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi är jättenöjd med Emmas insats och försäljningen av vårt lägenhet! Läs mer
  • Fredrik R

2019-05-31

Fredrik R skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi bytte mäklare till Emma efter att vi försökt sälja med en annan mäklare och gjorde vid mäklarbytet en rejäl genomgång av de med bäst track record och flest försäljningar på Kungsholmen. Det slutade med att vi valde Emma och snacka om leverans! Emma var på och engagerad från dag 1, hon jobbade med sitt befintliga kundunderlag när hon marknadsförde bostaden. Lägenheten såldes sen, till ett pris vi är mycket nöjda med, redan innan den lagts ut på hemnet. Emma är den bästa mäklarkontakt jag någonsin haft. Läs mer
  • 2019-05-30

Pontus F skrev om Rebecka Sandin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpt lägenhet. Mycket god tillgänglighet från mäklares sida som uppskattades. Läs mer
  • 2019-05-30

Oskar S skrev om Ahmet Ayhan en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Ahmet gav ett seriöst intryck, var lyhörd och nåbar genom hela försäljingsprocessen som blev snabb och smärtfri. Läs mer
  • 2019-05-29

Pia L skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Mäklaren väldigt trevlig och positiv, svarade alltid i telefon. Men känns inte som min lägenhet fick tillräckligt med uppmärksamhet, mäklaren var upptagen med väldigt många andra objekt samtidigt. Slutpriset nådde inte mina förväntningar, som baserades på vad mäklaren sagt innan, jag har varje månad fått ett mail med värdering av lägenheten. Det kom endast 4 intressenter på söndagsvisningen vilket var dåligt med tanke på den lista mäklaren sagt sig ha med spekulanter på lägenheter i Fredhäll. Läs mer
  • 2019-05-29

Carl G skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Driven och alert samt återkopplar kontinuerligt Läs mer
  • 2019-05-24

Eldin P skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Angelica Hermansson vilken stjärna.
    Hon sålde vår två på 51kvm.
    Professionell i sitt arbete första mötet fick jag bra bemötande vi kom överens snabbt helt enkel en strålande mäklare att jobba med. Hon levde upp till alla förväntningar vilken energi och vilken mäklare.
    Kommer rekommendera henne för alla som ska sälja lägenhet stor tack åter igen för ett fantastiskt jobb Läs mer
    2019-05-27 Angelica H svarar Eldin P
    Stort tack Eldin för dina fina ord! Det var en fröjd att få representera er båda samt er otroligt fina lägenhet. Ser fram emot att ses på tillträdet igen! Allt gott ifrån mig
  • Johan W

2019-05-24

Johan W skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Alltid glad och positiv! Väldig uthållig m min försäljning. Lätt att ha att göra med, utan massa krångel. Anpassar sig efter kundens behov! Mycket nöjd😀//Johan Läs mer
    2019-05-27 Angelica H svarar Johan W
    Tusen tack för rekommendationen :D Har varit jättetrevligt samarbeta ändå ifrån att du köpte lägenheten till att du sålde lägenheten. Ser fram emot att göra affärer ihop igen.
  • 2019-05-19

Jesper T skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma är kanonbra och har stenkoll på Fredhäll! Läs mer
  • 2019-05-17

Kaarina H skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    effektivt! trevlig och professionell bemötande Läs mer
    2019-05-20 Angelica H svarar Kaarina H
    Tusen tack Kaarina! Allt gott ifrån mig
  • Karl L

2019-05-16

Karl L skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Angelica sålde precis för tredje gången en lägenhet å mina vägnar. Fantastisk service och bemötande, både mot oss som säljare och köparna.

Jag skulle rekommendera Angelica utan att blinka! Läs mer
    2019-05-16 Angelica H svarar Karl L
    Stort tack för rekommendationen Larsson! Precis som de första två gångerna har det varit enormt trevligt att representera både dig och din jättefina lägenhet.

Stort lycka till i Paris!
  • 2019-05-13

Elisabet W skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma var väldigt lätt att samarbeta med. Och försäljningen gick precis så smidigt som vi hade hoppats på. Vi kan varmt rekommendera Emma som mäklare! Läs mer
  • 2019-05-11

Ylva R skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag har sålt 2 rum och kök. Jag blev bemött på ett mycke trevligt sätt, mäklaren var tydlig och trovärdig,hon höll mig informerad hela tiden om spekulanter, hon gjorde ett fantastiskt jobb med stort intresse för en lyckad försäljning , jag kan varmt rekommendera henne som mäklare hon var toppen! Läs mer
  • 2019-05-11

David S skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpt en lägenhet i Fredhäll på 40 kvadratmeter. Mäklaren var väldigt trevlig och kändes mycket pålitligt, ett gott intryck gavs. Affären gick smidigt och snabbt vilket uppskattades och var tack vare mäklaren. Det enda som vi anser mäklaren kan tänka på är att ibland kändes det lite väl desperat i "säljandet". Läs mer
  • 2019-05-10

Sebastian A skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpt lägenhet som Emma förmedlade. Professionell i sin roll som mäklare. Snabb respons. Läs mer
  • Martin L

2019-05-07

Martin L skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag köpte precis en tvåa i Fredhäll där Emma var mäklare. Jag fick ett mycket proffsigt bemötande och ett förtroendeingivande intryck. Hon hade mycket information om huset, föreningen och närområdet, vilket var bra. Kontraktsskrivningen var effektiv och allt kändes superbra. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-04-27

Robin L skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Alltid tillgänglig, kunnig och engagerad. Väldigt bra lokalkännedom med stort kontaktnät. Vi sålde till ett högre pris än vad vi förväntade oss. 5/5! Läs mer
  • 2019-04-24

Alexandra W skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Trovärdighet och profession utmärker Angelica i sin roll som förmedlande mäklare. Mycket fint bemötande under hela köpprocessen! Läs mer
    2019-04-25 Angelica H svarar Alexandra W
    Tusen tack för din fina rekommendation Alexandra! Värmer extra när du själv har varit i branschen. Stort grattis till en enormt fin lägenhet.
  • 2019-04-24

Henric B skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Proffsig hantering genom hela processen. såg till både köpare och säljares intressen och påvisade god mäklarsed Läs mer
  • Cicci M

2019-04-21

Cicci M skrev om Sophia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    I min roll som ordförande i BRF Kalkonen har jag under åren haft löpande kontakt med många mäklare i Stor-Stockholm. När det så blev dags för mig att sälja min ”pärla” , en tvåa på 43 kvadrat på Thorildsplan, så kontaktade jag Sophia på Svensk Fastighetsförmedling. Sophia har uppfyllt alla mina förväntningar under försäljningen av min bostad. Att Sophia är en väldigt kompetent och duktig mäklare visste jag sedan tidigare, och hennes sprudlande energi och varma och vänliga bemötande har satt guldkant på hela processen. Vid kontraktsskrivningen hörde jag även ”köparna” berömma Sophia för hennes oerhörda proffsighet och härliga personlighet. Jag kan varmt rekommendera Sophia som mäklare. Mvh Cecilia Wallin Läs mer
  • Elinor B

2019-04-19

Elinor B skrev om Sophia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Recension av oss som köpare.
    Sophia är en unik mäklare med hög närvaro och professionellt bemötande.
    Hon är unik genom att, till skillnad mot många andra mäklare, är genuin och ärlig med den bostad vi ville köpa. Hon var alltid närvarande för att besvara våra frågor och undvek att försköna bostaden genom att vara väldigt jordnära och höll med om att viss upprustning skulle behövas och nekade inte inför alla skönhetsfel som huset besitter. Detta fick oss att även lita på att det inte heller göms några dolda fel i bostaden.

Vi hade bilden av att alla mäklare bara är jobbiga säljare av vår tidigare erfarenhet. Denna bilden ändrades med Sophias närvaro och professionella sätt. Hon fick oss att känna oss trygga och gjorde vårt val enkelt. En mycket kunnig mäklare som jag starkt rekommenderar till alla. Läs mer
  • Tomas Mattias K

2019-04-16

Tomas Mattias K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Kan starkt rekommendera Christofer Ogeheim. En positiv och lösningsorienterad person, som från första affären vi gjorde alltid har varit fantastisk. Ingenting är omöjligt, och ett nej finns nog inte ens i hans vokabulär :) Läs mer
  • 2019-04-11

Liselotte W skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Angelica var under hela köpet mycket tillgänglig, snabb och professionell. Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2019-04-15 Angelica H svarar Liselotte W
    Varma tack för dina ord Liselotte, det värmer helt klart! Stort grattis till en jättefin lägenhet på Kungsholmen. Ser fram emot att ses på tillträdesdagen!
  • 2019-04-09

Johannes S skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Mycket kunnig mäklare. Stor erfarenhet i områden. Läs mer
  • Jessica A

2019-04-07

Jessica A skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi har både köpt och sålt på Stora Essingen med Elin och är lika nöjda med båda gångerna. Elin är proffsig, trevlig, förtroendeingivande och alert. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Fredrik T

2019-04-05

Fredrik T skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köp av Fridhemsgatan 31.

- Trevligt och bra bemötande
    - Snabb återkoppling Läs mer
  • 2019-04-05

Ulrika T skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Har köpt en bostadsrätt.
    Det var första gången jag köpte en bostadsrätt så det har varit viktigt att få bra stöd och hjälp genom processen.
    Emma höll mig hela tiden i loopen, var tydlig genom de olika stegen och var otrololigt service minded och kunde svara på alla frågor. :) Läs mer
  • 2019-04-04

Pontus S skrev om Rebecka Sandin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpte en lägenhet på Alströmergatan och fick kanonbra service.
    Rebecka har varit oerhört lätt att få tag i vid eventuellt frågor. Läs mer
  • 2019-04-01

Andreas E skrev om Rebecka Sandin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag köpte en 2:a i Fredhäll och blev bemött på ett professionellt sätt av mäklaren. Mina förväntningar var att mäklaren skulle hjälpa mig med mina frågor som jag hade gällande bostaden samt kunna genomföra en snabb affär vilket blev av. Sammanfattningsvis fick jag en positiv upplevelse under bostadsköpet. Läs mer
  • Peter E

2019-04-01

Peter E skrev om Rebecka Sandin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sålt en bostadsrätt på Kungsholmen i Stockholm.
    Väldigt bra bemötande,proffsig inställning.
    100 procentig feedback levererades.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-04-01

Thomas I skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma var noggrann, trevlig och kompetent! Jag köpte lägenhet i Fredhäll. Kan rekomendera henne. Läs mer
  • 2019-03-28

Bengt L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sålt bostadsrätt 95 kvm på Kungsholomen.
    Bra kontakt via mail, sms och personligt möte. Bra återkopplingar.
    Motsvarade mina förväntningar.
    Kan gärna tipsa andra att använda deras tjänster. Läs mer

S:t Eriksgatan 25, 112 39 stockholm