Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Kungsholmen Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

S:t Eriksgatan 25, 112 39 stockholm — Visa karta

Har du en bostad på Kungsholmen eller Essingeöarna och går i säljtankar? Eller kanske är det här du drömmer om att bo? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har koll på bostadsmarknaden här och, ja, vi kan Kungsholmen.

Med vår tjänst Läge+ kan du smygstarta en försäljning genom att förbereda allt det praktiska som fotografering och bostadsbeskrivning. Du kan sedan vänta med själva försäljningen tills du hittar nytt eller kan få bäst betalt! För dig som vill köpa kan vi svara på frågor om hur det är att bo här området, var dagis och skolor ligger och snabbaste vägen till jobbet.

Kom förbi vår BoButik så kan vi ge dig vår bästa personliga service!

Läs vad 195 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

• Anna Helena Louise C
    Anna Helena Louise C skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi köpte en bostadsrätt av Elin Siborne på Svensk Fastighetsförmedling. Hon var hjälpsam i att förmedla information/kontakt och skicklig i att hjälpa parterna navigera budgivningen till snabbt avslut. Hon gjorde ett mycket trevligt, ödmjukt och proffsigt intryck. Läs mer
  • Tilda T
    Tilda T skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sålde min etta i Fredhäll. Väldigt bra områdeskännedom och supertrevlig. Kunde varit lite mer lyhörd men gjorde ett bra jobb och jag är nöjd. Läs mer
  • Philip A
    Philip A skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jätte trevlig människa. Väldigt hjälpsam. Läs mer
    2018-08-16 Angelica H svarar Philip A
    Tack detsamma Philip. Tror och hoppas att du kommer trivas jättebra på Kungsholmen!
  • Marcus S
    Marcus S skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sålde min lgh i augusti 2018. Bara positiva erfarenheter av processen och kontakten med mäklaren Läs mer
  • Johan L
    Johan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Trevligt och professionellt bemötande, kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Axel G
    Axel G skrev om Ahmet Ayhan en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Tillmötesgående, lyhörd och engagerad. Läs mer
  • Zara E
    Zara E skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jätte bra!
    Har både köpt och sålt via Emma och det har fungerat utmärkt. Läs mer
  • Sandra J
    Sandra J skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sålt en 1:a på Kungsholmen. Så smidigt med Läge+ att allt var förberett när vi efter ett tag hittade rätt. Hade högt ställda krav men när vi sprang på Angelica på en visning blev det självklart att välja henne som mäklare. Angelica är kompetent, trevlig och engagerad. Fanns tillgänglig under hela processen. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-06-26 Angelica H svarar Sandra J
    Tack för din väldigt fina rekommendation Sandra :) Efter att vi förlängt din balkong med vackra sommarbilder via Läge+ var det ett nöje, från början till slut, att representera dig, din familj och jättehärliga lägenhet. Allt gott ifrån mig!
  • Patrik B
    Patrik B skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpte en 1:a på 33 kvadratmeter på Stora Essingen. Elin var väldigt trevlig, tillmötesgående och högst nåbar under processens gång. Det gick jättebra at prata/förhandla med henne och kan rekomendera henne varmt! Läs mer
  • Britta S
    Britta S skrev om Ahmet Ayhan en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag har som god man sålt en bostadsrätt åt min huvudman. Mäklaren Ahmet Ayhan har varit mycket vänlig och hjälpsam från första stund, och varit noggrann med att ge mig de upplysningar jag behövt. Han har verkligen skött sitt arbete väl. Läs mer
  • Chris M
    Chris M skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Precis avslutat ett lägenhetsköp med Svensk Fastighets Förmedling Kungsholmen, Angelica Hermansson var fantastisk, super proffsig och effektiv men skötte samtidigt allt med ett stort leende. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-06-12 Angelica H svarar Chris M
    Tack snälla Chris för ditt jättefina omdöme! Är en ära att få ha en så härligt trevlig köpare och oj vilken magiskt fin lägenhet du köpt dig på Norr Mälarstrand. Allt gott ifrån mig så ses vi igen på tillträdet!
  • Maja L
    Maja L skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma hjälpte mig snabbt och effektivt när jag skulle sälja min bostdasrätt i Fredhäll. Allt gick mycket smidigt från början till slut och resultatet blev långt över mina förväntningar. Läs mer
    2018-06-05 Emma H svarar Maja L
    Tack Maja för din fina rekommendation! Det blev en bra försäljning som gick snabbt och smidigt men också med ett bra slutpris. Hoppas att ni kommer trivas i nya lägenheten nu! :) Med vänlig hälsning Emma!
  • Thomas Gerardus Hendrik K
    Thomas Gerardus Hendrik K skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Bra bemötande och smidig kommunikation! Läs mer
    2018-06-05 Emma H svarar Thomas Gerardus Hendrik K
    Tack snälla för detta! Ni kommer trivas superbra i er fina lägenhet! :) Med vänlig hälsning Emma!
  • Hanna A
    Hanna A skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma var väldigt proffsig i sin roll vid mitt köp av en lägenhet och var bra på att återkoppla på mina funderingar, vilket jag verkligen uppskattade! Läs mer
    2018-06-05 Emma H svarar Hanna A
    Tack för detta Hanna! Kul att vi fick ihop det så bra och du kommer trivas superbra i fina Fredhäll! :) Med vänlig hälsning Emma!
  • Daniel E
    Daniel E skrev om Ahmet Ayhan en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Mycket trevlig och serviceminded. Läs mer
  • Jimmy W
    Jimmy W skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi kände oss supertrygga i Emmas händer med försäljningen av vår lägenhet, blixtsnabb sms dialog dag som kväll med budgivningen och andra frågor. Vi är mycket nöjda med Emmas arbete. Läs mer
    2018-06-05 Emma H svarar Jimmy W
    Tack snälla för er fina rekommendation och för att jag fick hjälpa er en andra gång med försäljningen! :) Med vänlig hälsning Emma!
  • Carl L
    Carl L skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Fantastiskt nöjd med Elin som mäklare. Proffsig, trevlig och ärlig. Snabba svar och hela tiden kontaktbar. Läs mer
  • David N
    David N skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Elin är kort och gott en helt fantastiskt mäklare på alla sätt som går. Service i toppklass, tillgänglig och levererar! Läs mer
  • Mia E
    Mia E skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jätte trevlig. Kommunikationen var bra. Glad att det var hon som hjälpte oss! En bra och smärt fri upplevelse! Läs mer
    2018-05-24 Emma H svarar Mia E
    Tack Mia för din rekommendation! Du kommer trivas väldigt bra i din fina lägenhet! Med vänlig hälsning Emma!
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Angelica var trevlig och återkopplade till mig som köpare på ett bra sätt Läs mer
    2018-05-23 Angelica H svarar Stefan L
    Stort tack för din rekommendation Stefan! Lägenheten i är superfin så jag hoppas och tror att ni kommer trivas!
  • Tove Helena P
    Tove Helena P skrev om Ahmet Ayhan en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Ahmet sålde vår lägenhet på Kungsholmen.
    En otroligt professionell och driven mäklare som såg till att göra både oss och köparen nöjd.
    Vi hade höga förhoppningar på försäljningen som överträffades.
    Vi kan varmt rekommendera Ahmet! Läs mer
  • Gustav Ö
    Gustav Ö skrev om Ahmet Ayhan en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Ahmet har varit kanon. Alltid ett trevligt bemötande, alltid flexibel och gjorde alltid det där lilla extra för att affären skulle bli så bra som möjligt. Läs mer
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Superkunnig, ambitiös och trygg. Är väldigt nöjd med att jag valde Elin som mäklare. Hon har bra lokalkännedom på Stora Essingen och hjälpte mig göra bra affär, kan varmt rekommendera henne som mäklare. Läs mer
  • Elnaz K
    Elnaz K skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma sålde min lgh på Kungsholmen. Hon var trevlig och proffsig från första mötet ända in i slutet. Hon höll mig uppdaterad genom varje steg och lyckades sälja lgh till ett pris över förväntan! Jag rekommenderar henne starkt! Läs mer
    2018-05-24 Emma H svarar Elnaz K
    Tack Elnaz för din rekommendation! Hoppas att du kommer trivas bra i det nya boendet! Med vänlig hälsning Emma!
  • Philip K
    Philip K skrev om Ahmet Ayhan en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Ahmet är trevlig, service-minded och villig att göra det extra för att nå bästa resultat. Rekommenderar! Läs mer
  • Rebecca C
    Rebecca C skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Bra kundbemötande och hantering av vårt köp av lägenhet. Det gick smidigt och det var tydligt vad som gällde, vilket skapade en trygghet. Läs mer
    2018-05-24 Emma H svarar Rebecca C
    Tack Rebecca för din rekommendation! Ni kommer trivas otroligt bra i ert fina hem! Med vänlig hälsning Emma!
  • Max W
    Max W skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Rekommenderas till både säljare och köpare. Emma är väldigt professionell och levde upp till våra högt ställda förväntningar. Läs mer
    2018-05-24 Emma H svarar Max W
    Tack Max för din rekommendation. Hoppas att ni kommer trivas bra i er nya! Med vänlig hälsning Emma!
  • Björn G
    Björn G skrev om Ahmet Ayhan en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Bra bemötande och smidig och snabb affär. Läs mer
  • Anna S
    Anna S skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma hjälpte mig sälja min 2:a i Fredhäll, hon är professionell, dedikerad och brinner för sitt arbete. Jag är mycket nöjd med hennes driv och kämparanda mitt i en brinnande bostadskris. Jag kan med gott samvete rekommendera henne om du vill ha en mäklare som kämpar för att göra bra affärer för alla inblandade parter. Läs mer
    2018-05-24 Emma H svarar Anna S
    Tack Anna för din fina rekommendation! :) Med vänlig hälsning Emma
  • Henrik L
    Henrik L skrev om Rebecka Sandin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Glad, trevlig, tillmötesgående och mycket engagerad i sitt arbete Läs mer
  • Amish P
    Amish P skrev om Ahmet Ayhan en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Ahmet was very dedicated and helpful through the sale of the apartment. always making to answer any questions I had and keeping me informed of any updates on the ongoing sale Läs mer
  • Nicklas M
    Nicklas M skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sålde en lägenhet och fick trevligt och bra bemötande av Emma! Snabba puckar, rekommenderas! Läs mer
    2018-05-24 Emma H svarar Nicklas M
    Tack Nicklas för din fina rekommendation! Med vänlig hälsning Emma!
  • Betty A
    Betty A skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpte vår första lägenhet via Emma och hon har varit ett fantastiskt bra stöd! Hon var engagerad, alltid tillgänglig och påläst. Kan verkligen rekommendera Emma! Läs mer
    2018-05-24 Emma H svarar Betty A
    Stort tack för din fina rekommendation Betty! Ni kommer att trivas jättebra! :) Med vänlig hälsning Emma!
  • Lucian C
    Lucian C skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi köpte en 2 rum lgh. Väldigt trevligt, varm samtidigt proffsigt bemötande. Kunnig och väl informerad om lgh och omgivningar. Man köper en plats att bo men samtidigt man köper ett område med transport och mat ställen och skolor och park. Det klarade Angelica galant. Tack för det! Läs mer
    2018-04-24 Angelica H svarar Lucian C
    Tack snälla Lucian för din varma rekommendation. Det uppskattas enormt och det var väldigt trevligt att få vara med vid ditt och din dotter Anas köp. Tack!
  • Mikael P
    Mikael P skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag hade högt ställda förväntningar eftersom jag valde Angelica på rekommendation från vänner. Jag måste ändå säga att Angelica överträffade förväntningarna med råge. Alltid proffsig och förtroendeingivande. Jag kunde känna mig trygg genom hela processen, detta trots att marknaden är mer svårbedömd än tidigare. Högsta betyg! Läs mer
    2018-04-24 Angelica H svarar Mikael P
    Jag får tacka allra ödmjukast för ditt fina omdöme. Det var en ära att få sälja åt Malin och lika så en ära att på hennes rekommendation få sälja åt dig Micke! Allt gott ifrån mig, vi ses på frånträdet!
  • Emil Ö
    Emil Ö skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma är engagerad och utåtriktad vilket gjorde att vi snabbt fastnade för henne som mäklare till försäljningen av vår lägenhet i Fredhäll. Hon har god koll på området och marknaden vilket var till mycket stor hjälp. Läs mer
    2018-04-23 Emma H svarar Emil Ö
    Tack snälla ni för er rekommendation, uppskattar det verkligen! :)
  • Ida Maria S
    Ida Maria S skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Mycket kunnig och proffsig mäklare som jag varmt rekommenderar! Läs mer
    2018-04-23 Angelica H svarar Ida Maria S
    Tusen tack för din varma rekommendation Ida! Det uppskattas enormt :)
  • Emelie P
    Emelie P skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Tillmötesgående, lätt att ha och göra med, trevlig energi och förtroendeingivande. Läs mer
    2018-04-23 Angelica H svarar Emelie P
    Tack snälla Emelie! Det var en jättetrevlig dialog med båda dina föräldrar och riktigt kul att ha med dig via skype på kontraktet :) Varmt välkommen tillbaka från Island!
  • Ida A
    Ida A skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Angelica sålde vår etta på St Eriksplan och gjorde det med bästa möjliga resultat! Hon är driven, målinriktad och inger samtidigt ett lugn och ett förtroende. Hon ger 100% och hennes service känns personlig och genuin. Angelica överträffade helt klart mina förväntningar! Läs mer
    2018-04-23 Angelica H svarar Ida A
    Stort tack för dina snälla ord Ida! Det var en ära att få representera dig och Noah samt er enormt fina och unika lägenhet. Jag tror och hoppas att ni ska få det jättehärligt i LA!
  • Mats S
    Mats S skrev om Ahmet Ayhan en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sålde min läghet på Kungsholmen. Mycke engagerad och bra stöd före, under och efter försäljning. Läs mer
  • Martin L
    Martin L skrev om Rebecka Sandin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Rebecka är otroligt driven och engagerad i att skapa den bästa affären för alla parter!
    Trots den svajiga bostadsmarknaden lyckades vi få till en riktigt lyckad försäljning.
    Jag som säljare fick tid att begrunda marknadens utveckling under säljprocessen, samt att köparen hade samma förmån att landa i sitt beslut.
    Rebecka är lätt att nå och anpassar sig efter kundens önskemål. Rebecka ska även ha en stor eloge i sin mäklarroll eftersom hon inte räds för att komma med sina synpunkter när jag som säljare inte ser glasklart på situationen.

Jag rekommenderar Svenskfast varmt.

Stort tack! Läs mer
  • skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Mycket trevligt bemötande
    Kompetent
    Professionell mot båda köpare och säljare Läs mer
  • Erik P
    Erik P skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Proffsig och väldigt serviceinriktad genom hela processen. Läs mer
  • Jessica K
    Jessica K skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma är en proffsig mäklare! Vi kände direkt förtroende för henne när vi skulle köpa lägenhet. Rekommenderar varmt! Läs mer
    2018-04-03 Emma H svarar Jessica K
    Tack snälla Jessica för din rekommendation! :) Ni kommer trivas superbra i er nya lägenhet! Med vänlig hälsning Emma!
  • Gabriel I
    Gabriel I skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma är verkligen en unik mäklare som gör det lilla extra. Hon var professionell och hjälpsam med alla tänkbara frågor som jag hade.

Det var skönt att veta att hon hela tiden uppdaterade mig med vad som händer.

Jag kände verkligen ett 100% förtroende för henne. En supermäklare som jag gärna anlitar igen. Läs mer
    2018-03-26 Emma H svarar Gabriel I
    Tack snälla Gabriel för de fina orden och för din rekommendation! Jag hjälper dig gärna igen! :)
  • Pia W
    Pia W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Snabbt och effektivt guidade hon oss genom hela processen av köpet av en liten 2a i Kungsholmen, vi är mycket nöjda Läs mer
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Toppbetyg! Mycket trevligt bemötande och bra återkoppling under säljprocessen. Läs mer
    2018-03-15 Angelica H svarar Fredrik J
    Tusen tack för din fina rekommendation Fredrik! Alltid lika kul och härligt att få hjälpa er i familjen Jönsson med försäljningen. Stort grattis!
  • Fredrik V
    Fredrik V skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag sålde min lägenhet i mitten av Mars-2018 när marknaden var ganska tuff för just säljare men anlitade Emma Hjalmarsson dels efter hennes fina rekommendationer men även för att hon sålt mycket i Fredhäll där jag bor.
    Ett utav mina bästa val med facit i hand då hon agerat mycket professionellt och är väldigt kunnig i sitt jobb som mäklare, både om områden och sitt yrke.
    Fotade på en torsdag, lade ut på fredag och sålde på söndag innan visning och till ett väldigt bra slutpris dessutom.
    Jag lämnar mina allra bästa rekommendationer till Emma Hjalmarsson och skall ni sälja i Fredhäll åtminstone så välj henne!

/ Fredrik Läs mer
    2018-03-26 Emma H svarar Fredrik V
    Tack snälla Fredrik för din fina rekommendation! :) Det blev ju en väldigt smidig process men också ett bra pris så det var toppen! Hoppas att ni hittar något lika fint i området nu! :)
  • Carl-Johan M
    Carl-Johan M skrev om Rebecka Sandin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Söt, glad tjej som skötte allt på ett kunnigt och hjälpsamt sätt. Läs mer
  • Sofia F
    Sofia F skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Rekommenderar svensk fast och Emma Hjalmarsson för stort engagemang och hårt arbete kring min försäljning under en pressad tid på bostadsmarknaden. Försäljningen gick ändå utifrån förutsättningarna väldigt bra. Det tyder på skicklighet och ett brinnande intresse för sitt jobb. Läs mer
    2018-03-26 Emma H svarar Sofia F
    Tack snälla Sofia för din rekommendation! :) Det var skönt att vi fick till det så bra ändå i dessa lägen! Hoppas att du trivs i din nya stad!

S:t Eriksgatan 25, 112 39 stockholm