Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Kungsholmen Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

S:t Eriksgatan 25, 112 39 stockholm — Visa karta

Har du en bostad på Kungsholmen eller Essingeöarna och går i säljtankar? Eller kanske är det här du drömmer om att bo? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har koll på bostadsmarknaden här och, ja, vi kan Kungsholmen.

Med vår tjänst Läge+ kan du smygstarta en försäljning genom att förbereda allt det praktiska som fotografering och bostadsbeskrivning. Du kan sedan vänta med själva försäljningen tills du hittar nytt eller kan få bäst betalt! För dig som vill köpa kan vi svara på frågor om hur det är att bo här området, var dagis och skolor ligger och snabbaste vägen till jobbet.

Kom förbi vår BoButik så kan vi ge dig vår bästa personliga service!

Läs vad 154 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

• Bo-lennart L
    Bo-lennart L skrev om Gabriella Hjorth en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Skicklig, hårt kämpande, driven och engagerad i vår försäljning. I tuffa bostadstider hjälpte Gabriella oss på ett bra sätt och fick oss att känna oss trygga.
    Vi rekommenderar starkt att anlita Gabriella då hon kan sin sak och är ärlig i hela säljprocessen. Läs mer
  • Viktor E
    Viktor E skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma är en mycket ambitiös, tillmötesgående och professionell mäklare. Vi kände att hon var mycket mån om att affären skulle bli bra för alla parter, och att hon visade stort engagemang i en svår marknad både för köpare och säljare. Läs mer
  • Amanda Karolina E
    Amanda Karolina E skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Kunning, lättillgänglig, flexibel, professionell. Läs mer
  • Elin L
    Elin L skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Mycket trevlig och professionell mäklare. Kan verkligen rekommendera Angelica om du ska sälja din lägenhet. Hon har hjälpt oss genom hela processen med allt vi velat. Läs mer
  • Sara B
    Sara B skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sveriges bästa mäklare! Ärlig, trovärdig, seriös, kunnig, lätt att ha att göra med, alltid glad och trevlig, trygg att sälja OCH köpa med! Läs mer
  • Kajsa K
    Kajsa K skrev om Gabriella Hjorth en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag är jättenöjd att jag valde Gabriella som min mäklare! Hon har mycket energi och ordnade snabbt med privatvisning och var väldigt flexibel. Hon återkopplade bra så att jag kände mig trygg och informerad. Vill ni ha en positiv och glad mäklare som gör allt för att få ihop affären på bästa vis rekommenderar jag varmt Gabriella Hjorth! Läs mer
  • Tobias K
    Tobias K skrev om Gabriella Hjorth en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Gabriella är en fantastisk mäklare på alla sätt. Hon hjälpte oss med vår försäljning och skötte allt otroligt bra, vi hade en toppenkänsla från början till slut. Det bästa med att anlita Gabriella som mäklare var att oavsett hur mycket det var eller hur många andra kunder hon hade kände man sig alltid prioriterad som nummer ett. Hennes engagemang och tillgänglighet var ovärderligt. Läs mer
  • Gustav K
    Gustav K skrev om Ahmet Ayhan en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi var väldigt nöjda med Ahmets mäklartjänster. En trevlig, genuint engagerad och skicklig mäklare som gjorde allt för att åstadkomma en bra affär för oss. Läs mer
  • Moa S
    Moa S skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Tillmötesgående och professionell mäklare som alltid var lätt att få tag i. Endast goda erfarenheter av Emma! Läs mer
  • Ann H
    Ann H skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma is very hardworking and efficient. She kept me well infomed at all times.Her manner is friendly and professional. I am impressed by her determination and honesty. Her efforts resulted in an extremely profitable sale against the odds!. Well done Emma. Läs mer
  • Daniel L
    Daniel L skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Perfekt. Bra. On point! Från första kontakt till visning och kontraktskriv riktigt proffsigt Läs mer
  • Kamran S
    Kamran S skrev om Rebecka Sandin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Mycket duktig mäklare som är noggrann och kommunikativ under processen. Läs mer
  • Joakim L
    Joakim L skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Proffesionell hantering. Snabb återkoppling och tydlig kommunikation. Man upplever att Elin är mycket engagerad i sina objekt! Läs mer
  • Hanna L
    Hanna L skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Väldigt professionell mäklare, man känner att man kan lita på Elin. Snabba svar och lätt att få tag på.
    Helt klart den bästa mäklaren jag har haft kontakt med så rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • David S
    David S skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Engagerad och ambitiös trots marknaden tveksamt om det hade gått att sälja utan dem egenskaperna idag. Läs mer
    2018-02-09 Emma H svarar David S
    Tack snälla för din rekommendation! :) Det var skönt att vi fick ihop affären tillsist trots marknaden! Med vänlig hälsning Emma!
  • Magnus L
    Magnus L skrev om Ahmet Ayhan en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Gott bemötande,humoristiskt och vänligt. Gjort ett bra jobb. Läs mer
  • Matilda Eleonora J
    Matilda Eleonora J skrev om Ahmet Ayhan en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag blev utmärkt bemött av Ahmet Ayhan hos Svensk Fastighetsförmedling vid min försäljning. Ahmet gav 100% hela vägen, var alltid tillgänglig och visade om vår lägenhet gång på gång. Han var dessutom mycket bra att bolla med vad gäller hur man skulle ställa sig till bud. Jag rekommenderar verkligen att sälja med Ahmet. Läs mer
  • Sven Göran J
    Sven Göran J skrev om Rebecka Sandin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vaken, glad och positiv. Vi fick ett mycket positivt intryck av Rebecka. Vi kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Leena S
    Leena S skrev om Rebecka Sandin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    En mycket professionell och engagerad mäklare. Läs mer
  • Gustaf L
    Gustaf L skrev om Gabriella Hjorth en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Fantastiskt engagerad och kunnig! Hon gjorde det där lilla extra som man söker i en mäklare. Läs mer
  • Julia L
    Julia L skrev om Gabriella Hjorth en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Gabriella har en härlig energi som smittar av sig, och skapar möjligheter för ett bra samarbete och försäljning/köp. Hon är mycket proffesionell och gjorde hela upplevelsen till en positiv upplevelse, i en lite krånglig marknad, med ett mycket bra resultat. Vi är supernöjda! Läs mer
  • Katarina H
    Katarina H skrev om Gabriella Hjorth en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag blev mycket väl bemött med väl förberett underlag i form av statistik av området i stort och närmsta gatan och huset i detalj. Läs mer
  • Anna R
    Anna R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Nina har varit toppen i hennes kommunikation och affärsmässighet! Läs mer
  • Louise O
    Louise O skrev om Gabriella Hjorth en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag är mycket nöjd med Gabriella som mäklare. Påläst, pålitlig och organiserad. Rekomenderar henne starkt för dig som vill sälja din lägenhet på Kungsholmen. Läs mer
  • Hannah B
    Hannah B skrev om Gabriella Hjorth en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Gabriella var redan på visningen varm och tydlig, hon tog sig tid till alla spekulanter och kändes ärlig i sitt bemötande. Hon skötte även budgivningen bra och jag kände mg trygg genom hela processen till kontraktsskrivningen. Jag rekommenderar varmt Gabriella, det känns som hon är på ditt team! Läs mer
  • Nicole H
    Nicole H skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jättenöjd med allt! Professionell mäklare med koll på läget! Läs mer
  • Tiina  S
    Tiina S skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Den här tjejen är ovarsam med din tid och dina pengar. Efter att säljare och köpare är överens, jagar hon ändå igång en lång budgivning som slutar med att en annan köpare köper lägenheten för samma pris. Mycket oprofessionellt. Läs mer
    2018-01-25 Emma B svarar Tiina S
    Hej Tiina,
    Jag förstår att ni är besvikna över att det inte blev ni som köpte lägenheten, som jag berättade för er är ingenting klart före kontraktet är skrivet. Som mäklare måste jag enligt lag framföra alla bud till säljaren fram till att kontraktet är undertecknat. Det är helt upp till säljaren att bestämma till vem, när och till vilket pris de vill sälja. Eftersom ni valde att återkalla de buden ni hade lagt mot den andra budgivaren föll budgivningen och kontraktet skrevs på ungefär samma prisnivå som låg tidigare.
    Med vänliga hälsningar Emma
    2018-01-26 Tiina S svarar Emma B
    En professionell mäklare accepterar inte bud med samma belopp som existerande bud, eller en höjning med 100kr.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Tanja R
    Tanja R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Nina är en fantastiskt duktig och proffsig mäklare. Hon skötte min försäljning på ett exemplariskt sätt på en svår marknad. Samtidigt som hon har stenkoll på marknadsläge är Nina lyhörd för kundens önskemål, så vi hade en bra dialog genom den hela processen. Nina var tillgänglig för frågor och mycket snabb med återkoppling. Sist men inte minst är hon en mycket trevlig och positiv människa, jag rekomenderar henne varmt! Läs mer
  • Petra S
    Petra S skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Mycket bra. Trevlig. Tillgänglig. Tillmötesgående. Informativ. Läs mer
    2018-01-25 Emma B svarar Petra S
    Tack Petra för din fina rekommendation! Jag är helt övertygad om att du kommer att trivas i din nya lägenhet.
    Med vänliga hälsningar Emma
  • Angela S
    Angela S skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi träffade många mäklare som gjorde ett gott intryck men Emma stack ändå ut lite extra och vi är glada att vi till slut valde att gå vidare med henne. Påläst, alltid snabb på att återkoppla och väldigt trevlig och serviceminded. Emma lyckades ro i hamn ett slutpris vi ändå kunde känna oss nöjda med tanke på den rådande marknaden. Vi kan varmt rekommendera henne till alla som ska sälja på Kungsholmen. Läs mer
    2018-02-08 Emma H svarar Angela S
    Men tack snälla Angela för rekommendationen och de fina orden. Det uppskattar jag verkligen! :) Med vänlig hälsning Emma!
  • Sofia S
    Sofia S skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma var ett stort stöd för mig som förstagångssäljare. Hon är otroligt engagerad och kunnig och förutom att sälja min lägenhet väldigt snabbt så hjälpte hon mig dessutom hitta mitt nya drömboende. Jag kan varmt rekommendera Emma! Läs mer
    2018-02-08 Emma H svarar Sofia S
    Tack snälla Sofia för dessa fina ord, det gör mig väldigt glad! Jag är tacksam att jag fick sälja er fina lägenhet samt att jag också hittade en fin lägenhet år er som jag ör övertygad att ni kommer trivas superbra i! :) Med vänlig hälsning Emma!
  • Samuel W
    Samuel W skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma förmedlar verkligen känslan av att vilja vad som är bäst för både säljare och köpare. Hon är proffsig, engagerad och även väldigt trevlig. Läs mer
    2018-02-08 Emma H svarar Samuel W
    Tack snälla Samuel för de fina orden! Jag är så glad att jag fick sälja en sådan fin lägenhet till dig, du kommer trivas superbra! :) Med vänlig hälsning Emma!
  • Tomas R
    Tomas R skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag fick ett mycket bra bemötande från Elin under hela processen. Något jag uppskattade väldigt mycket var att hon var ärlig och rak med vad hon tyckte men samtidigt lyhörd för mina önskemål och tankar. Kan absolut rekommendera Elin! Läs mer
  • Kamran S
    Kamran S skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma är väldigt lyhörd och kreativ, vilket är två kombinationer som är svåra att hitta. Det är en mäklare som tar sitt jobb mycket seriöst och har inga problem med att svara sena kvällar och helger. Hon är troligen en av de mest duktiga och ambitiösa mäklare i Stockholm! Läs mer
    2018-02-08 Emma H svarar Kamran S
    Tack snälla Kamran för din rekommendation och dina fina ord! :) Uppskattar det verkligen! Med vänlig hälsning Emma!
  • Erik Alexander L
    Erik Alexander L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Nina var väldigt tillmötesgående både vid visningstillfället och under signering av avtalet, och var snabb på att svara på eventuella frågor man hade. Jag kände mig trygg genom hela köp-processen. Läs mer
  • Sebastian W
    Sebastian W skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Trevlig och hjälpsam. Ansträngde sig för att få bästa pris åt oss. Läs mer
    2018-02-08 Emma H svarar Sebastian W
    Tack snälla Sebastian för din rekommendation! :) Med vänlig hälsning Emma!
  • Erica H
    Erica H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Är supernöjd med min lägenhetsförsäljning.
    Nina lyckades sälja min lilla pärla till ett bra pris under sviktande bostadsmarknad.
    Jag rekommenderar Nina starkt. Hon är professionell, lyhörd, kan Kungsholmen och framförallt är Nina resultatinriktad.
    Stort tack Nina! Läs mer
  • Kajsa Z
    Kajsa Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Detta var min andra lägenhetsförsäljning och jag hade inte kunnat vara mer nöjd med försäljningen av min bostad.

Nina levererade över mina förväntningar. Bra värdering, smidig kommunikation och ett oerhört bra jobb under säljprocessen. Nina uppdaterade mig hela tiden om vad som hände och jag kunde känna mig trygg genom processen. Jag märkte inte av den lite trögare marknad som varit nu under hösten. Läs mer
  • Jan B
    Jan B skrev om Gabriella Hjorth en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Mycket proffsig mäklare, rekommenderas! Läs mer
  • Khalil A
    Khalil A skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma hon är bäst som jag haft , vill tacka henne igen för rekord pris : )

trevlig , VÄLDIGT aktiv med väldig bra erfarenhet Läs mer
    2017-12-23 Emma H svarar Khalil A
    Tack snälla Khalil för dina fina ord! :) Det var mycket roligt att vi fick ett sådant högt rekordpris för din lägenhet! Hoppas att ni trivs bra i er nya lägenhet så ses vi i området! :) Med vänlig hälsning Emma!
  • Emil Y
    Emil Y skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Nina har vart väldigt proffsig, driven och lyhörd inför mina önskemål genom hela försäljningsprocessen. Vi hade ett trevligt och konstruktivt samarbete vid försäljningen av min bostad vilken uppfyllde mina önskemål.

Jag kan varmt rekommendera Nina som mäklare! Läs mer
  • Richard I
    Richard I skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Mycket trevlig, bemötande och hjälpsam. En utmärkt guide vid köpet av ett hem. Läs mer
    2017-12-23 Emma H svarar Richard I
    Tack så mycket Richard för din rekommendation! Hoppas att du trivs bra i din fina lägenhet! :) Med vänlig hälsning Emma!
  • Thomas P
    Thomas P skrev om Gabriella Hjorth en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Alldeles fantastisk på många olika sätt.
    Oerhört engagerad, väldigt kunnig och enormt drivande och hållit mig som kund löpande uppdaterad snabbare och ofta än man någonsin kan förvänta sig, oavsett tid på dygnet. Jag är djupt imponerad av henne och väldans renommerande för henne. Jag är extra glad att hon är en ung framgångsrik kvinna. Hon är en riktig stjärna! Läs mer
    2017-12-20 Gabriella H svarar Thomas P
    Tusen tack för dina fina ord Thomas!
  • Ulrika E
    Ulrika E skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Utmärkt! Hon var engagerad och kunnig, serviceinriktad och vänlig. Läs mer
    2018-01-25 Emma B svarar Ulrika E
    Tack Ulrika för din fina rekommendation! Hoppas att ni trivs bra! Med vänlig hälsning Emma
    2018-01-26 Ulrika E svarar Emma B
    Tack Emma, för din värdefulla hjälp!
    Vi verkligen stormtrivs i vårt nya hem, allt blev så rätt för oss. Ordnade Grannglögg med bostadsföreningen som är mkt trevliga också. Så skönt att köpet gick så fort också.
    Med vänlig hälsning,
    Ulrika
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Johan E
    Johan E skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Trevlig och kunnig i alla bemötanden. Läs mer
  • Kristoffer M
    Kristoffer M skrev om Gabriella Hjorth en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Professionell och vänlig, tillmötesgående, kunnig och anträffbar. Läs mer
    2017-12-20 Gabriella H svarar Kristoffer M
    Tack Kristoffer, vad kul att ni känner er nöjda!
  • Jasmin Y
    Jasmin Y skrev om Gabriella Hjorth en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    trygg, serviceinriktad, en av de bästa mäklarna jag träffat! Läs mer
    2017-12-20 Gabriella H svarar Jasmin Y
    Tack snälla Jasmin! Hoppas att du trivs bra i din fina lägenhet!
  • Thomas N
    Thomas N skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Hej.
    Trevlig och allt praktiskt fungerade bra.
    Vi var ju med på ett antal budgivningar innan det blev affär.
    Under en av budgivningarna fick vi följande på sms som jag blev mycket förvånad över hur en mäklare agerar.

God kväll.
    Budet på Ernst Ahlgrens väg 8 ligger på 3 450 000. Vi vill gärna upp en bit till eftersom jag nu i augusti sålde grannen för 4 000 000 ............................. Läs mer
    2017-12-23 Emma H svarar Thomas N
    Hej Thomas! Tack för din reco och som jag skrev tidigare känns det som att både du och dina döttrar varit nöjda då ni köpt två lägenheter av mig nu samt att jag innan dess träffade dom på många visningar och fick en god relation med dom. Jag förstår att det är frustrerade att vara med i budgivningar man sedan förlorar och som du skrev i mailet att det är tråkigt att vi mäklare går ut på ett pris och sen går priset upp väldigt mycket i en budgivning och den frustrationen förstår jag. Som du skrev är det ett stort problem inom branschen och det är också något jag försöker jobba med nu att vi alla mäklare ska gå ut på mer accepterade priser. Jag vill att både mina säljare och köpare ska vara nöjda men ska också se till att mina säljare får så bra betalt som möjligt. Nu förlorade tyvärr ni denna budgivning (som du hänvisade till) men det gjorde sedan att ni fick köpa en annan lägenhet som Johanna verkar trivas mycket bra i så det ledde ändå till något bra! :) Men jag ska självklart ta åt mig av dina kommentarer! God jul och gott nytt år! :)
  • Johanna C
    Johanna C skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Proffsig och trevligt bemötande. Läs mer
  • Bahman Z
    Bahman Z skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag uppfatade Elin som en kunnig och objektiv mäklare. Hon behärskade sin roll som en proffsig sådan och verkade mycket erfaren och hjälpsam. Jag fick den hjälp jag hade förväntat mig under hela processen. Läs mer

S:t Eriksgatan 25, 112 39 stockholm