Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Kungsholmen Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

S:t Eriksgatan 25, 112 39 stockholm — Visa karta

Har du en bostad på Kungsholmen eller Essingeöarna och går i säljtankar? Eller kanske är det här du drömmer om att bo? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har koll på bostadsmarknaden här och, ja, vi kan Kungsholmen.

Med vår tjänst Läge+ kan du smygstarta en försäljning genom att förbereda allt det praktiska som fotografering och bostadsbeskrivning. Du kan sedan vänta med själva försäljningen tills du hittar nytt eller kan få bäst betalt! För dig som vill köpa kan vi svara på frågor om hur det är att bo här området, var dagis och skolor ligger och snabbaste vägen till jobbet.

Kom förbi vår BoButik så kan vi ge dig vår bästa personliga service!

Läs vad 259 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

• 2019-02-10

Johanna M skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Angelica har sen första kontakten bemött oss på ett professionellt och personligt sätt. Hon är en engagerad mäklare som hjälpte oss fram till en lyckad affär. Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2019-02-11 Angelica H svarar Johanna M
    Tack för din varma rekommendation Johanna :) Det har varit jättetrevligt att få representera er båda, ifrån första telefonsamtalet med dig och mötet med Lucas tills visningarna och kontraktet. Stort grattis till en fin försäljning!
  • 2019-02-09

André J skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpte nyligen en bostadsrätt från Emma. Hon ger ett väldigt professionellt intryck genom att kunna mycket om sina objekt, tar reda på och ger snabba svar om det är något man undrar över. Med ett mycket trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-02-04

Sara K skrev om Sophia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpte lägenhet av Sophia på Kungsholmen. Hon var trevlig, kompetent och professionell. Kan varmt rekommendera Sophia som mäklare! Läs mer
  • 2019-02-01

Emma P skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sålde min lägenhet i fredhäll och hela resan från första mötet till försäljning har varit jättesmidig. Tydlig kommunikation gällande alla delar, väldigt förtroendeingivande och kunnig. Och alltid med ett glatt humör. Läs mer
  • 2019-02-01

Thomas Kjell skrev om Sophia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpte lägenhet i Hornsberg av Sophia och hon var kompetent och duktig! Läs mer
  • Jonas B

2019-01-31

Jonas B skrev om Sophia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sophia är en mäklare med hög proffesionalism, engagemang och med en mycket ambitiös approach. Denna mäklare är social, kunnig och alltid tillgänglig för kunden.

I Sophia har Svensk Fastighetsförmedling en mycket duktig mäklare som brinner för sitt yrke och har alltid kunden i fokus för en lyckad bostadsaffärer. Jag rekommenderar starkt Sophia som mäklare. Läs mer
  • Lotta N

2019-01-28

Lotta N skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma Hjalmarsson på Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen hjälpte mig med försäljning av min bostadsrätt i Fredhäll.

Emma är seriös, driven, trevlig, ALLTID tillgänglig och svarar snabbt. Hon har god lokalkännedom då hon själv bor i området och anstränger sig ordentligt för att sälja (utan att vara påtvingande ”säljig”).

Hon var också ett bra bollplank och gav goda, välgrundade och raka argument när man stod inför olika vägval.

Jag är supernöjd med Emma och ger henne mina varmaste rekommendationer! Läs mer
  • 2019-01-24

Emil T skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sålde min lägenhet med Emmas hjälp.
    Vass säljare som är tydlig och fick mig att känna mig trygg genom hela säljprocessen.
    Kan definitivt rekommendera Emma! Läs mer
  • 2019-01-24

Maria J skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpte min första lägenhet i Kristineberg och fick ett superbra bemötande av Emma! Väldigt hjälpsam och engagerad med bra koll på objekt och område. Trevlig och snabb återkoppling! Läs mer
  • Daniel P

2019-01-22

Daniel P skrev om Ahmet Ayhan en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Väldigt nöjd med min försäljning.
    Rekommenderar gladeligen Ahmet! Läs mer
  • 2019-01-17

Philip G skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma hjälpte mig tryggt och bra genom hela processen. Rekommenderar henne varmt till både blivande köpare och säljare ! Läs mer
  • 2019-01-14

Jörgen K skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sålde en 2:a i Marieberg på Kungsholmen. Emma är väldigt trevlig och lät att ha att göra med, ger ett positivt intryck och är angelägen om att man ska bli nöjd som säljare. Läs mer
  • 2019-01-14

Hans E skrev om Rebecka Sandin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Snabb, effektiv och mycket proffsig försäljning. Väldigt bra bemötande och hög tillgänglighet. Jag kan varmt rekommendera Rebecka! Läs mer
  • Vedran B

2019-01-08

Vedran B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    En driven och kunnig person! Gör alltid sitt yttersta. Läs mer
  • 2019-01-08

Lisa E skrev om Erik Hoang en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Erik Hoang är en toppen mäklare! Blev tipsad av en kollega och han gjorde sitt jobb oehört proffsigt samt att han höll mig uppdaterad hela tiden. Vad mer kan man begära?

Mvh Lisa Eriksson Läs mer
  • 2019-01-08

Johanna F skrev om Erik Hoang en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Erik var väldigt professionell vid försäljningen av vår bostad. Lyhörd och lätt tillgänglig. Väldigt påläst och informativ. Super nöjd med försäljningen. Starkt rekommenderad mäklare.

Tack Erik Läs mer
  • 2018-12-29

Ville G skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpte precis en tvåa i innerstan. Blev väl bemött av Angelica. Hon var proffsig, trevlig och hjälpsam i alla moment. Kunde inte ha kunnat önska mig en bättre part att kommunicera med inför köpet. Läs mer
    2019-01-15 Angelica H svarar Ville G
    Tack snälla Ville för din rekommendation! Jätteroligt att det blev denna fina lägenheten till slut, jag tror och hoppas att ni kommer trivas jättebra! Allt gott ifrån mig.
  • 2018-12-18

Anton E skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Kändes som Emma hela tiden hade en plan för nästa steg och involverade mig i alla beslut, vilket jag uppskattade. Hon var ständigt närvarande och svarade snabbt på meddelanden och höll mig ständigt uppdaterad. Kan verkligen rekommendera Emma! Läs mer
    2018-12-18 Emma H svarar Anton E
    Stort tack för din fina rekommendation Anton! ): Det uppskattas verkligen!
  • 2018-12-17

Louise N skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpt en 1,5:a i Fredhäll av Emma. Det var faktiskt hon som tipsade mig om denna lägenhet då jag varit intresserad av en annan hon sålde i området. Emma är oerhört proffsig, men också personlig och det märks att hon kan området.
    Dessutom var hon så hjälpsam när jag, som förstagångsköpare, skulle signera alla avtal och lotsade mig genom processen och jag gick från hennes kontor med en bra känsla Läs mer
    2018-12-17 Emma H svarar Louise N
    Men tack snälla Louise för din fina rekommendation! Det gör mig väldigt glad att du känner dig nöjd! :) Du kommer att trivas väldigt bra!
  • Hanna Z

2018-12-14

Hanna Z skrev om Sophia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Trevlig mäklare och smidig affär. Vad mer behövs? Läs mer
    2018-12-17 Sophia A svarar Hanna Z
    Tack Hanna för fin rekommendation, och jättestort grattis till din nya fina lägenhet! =)
  • 2018-12-14

Julia E skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma hjälpte mig att sälja min tvåa i Fredhäll. Hon var väldigt tillmötesgående, flexibel och tillgänglig. Hon höll mig uppdaterad hela tiden och är väldigt trevlig att ha kontakt med. En toppenmäklare som jag varmt rekommenderar! Läs mer
    2018-12-17 Emma H svarar Julia E
    Tack snälla för din fina Reco och för att jag fick hjälpa dig med försäljningen! :)
  • Susanna H

2018-12-13

Susanna H skrev om Sophia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag har träffat och gjort affärer med många mäklare tidigare men det är ingen som slår denna engagerande och proffsiga mäklare. Hon var tillgänglig hela tiden och visade upp att hon var uthållig samt beredd att gå långt för att få ut maximal betalt för min lägenhet, även då marknaden just nu är tuff. Hon var skicklig på att förhandla och lyckades skapa ett stort intresse för lägenheten då det blev en budgivning med hela 8 budgivare. Utöver de ordinarie visningarna som var så tog hon sig an flertalet privatvisningar med glädje och stor energi.

Jag rekommenderar varmt Sophia vidare och ger henne bästa möjliga betyg! Läs mer
    2018-12-14 Sophia A svarar Susanna H
    Tack snälla Susanna för din fina rekommendation, det värmer i hjärtat! Glad att alla parter involverade i affären blev nöjda. Allt gott!
    Vänligen, Sophia
  • Hanna M

2018-12-07

Hanna M skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Proffsig, lyhörd och expert på att sälja objekt på Stora Essingen. Har både köpt och sålt med Elin ett par gånger och varit supernöjd alla gånger, både som köpare och säljare. Fem stjärnor till Elin! Läs mer
  • 2018-12-06

Margita P skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag har köpt en bostad på 74 på Stora Essingen och jag blev korrekt och trevligt bemött av mäklaren. Hon var professionell och mycket tillmötesgående. Svarade snabbt på frågor och funderginar. Ingav förtroende. Läs mer
  • 2018-12-05

Rebecca R skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Elin hjälpte mig sälja min 1,5:a på Lilla Essingen och gjorde det med den äran. Elin har ett fantastiskt bemötande och var tillgänglig under alla delar av försäljningen och snabb att svara på frågor och återkoppla. Hon levde upp till mina förväntningar i alla avseenden. Rekommenderar Elin starkt som mäklare. Hon är varm, karismatisk och kompetent. Läs mer
  • 2018-12-03

Gunilla E skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sålt bostadsrätt. Trevligt och positivt bemötande, bra tips till att göra visningen bättre. Först tyckte vi buden var låga men slutresultatet blev bra. Skulle rekommendera mäklaren till goda vänner. Läs mer
    2018-12-03 Angelica H svarar Gunilla E
    Tack snälla Gunilla för din varma rekommendation! Var en ära att få representera både dig och Leif efter att ni bott i er unika vindslägenhet i över 20 år. Stort grattis till en fin försäljning och lycka till i Örebro!
  • 2018-12-02

Lars A skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    1:a på S:t Eriksgatan. Mycket proffsig handläggning. Från extra visning till kontrakt på två dagar! Läs mer
    2018-12-17 Emma H svarar Lars A
    Ja, det gick väldigt smidigt och snabbt. Vad kul att ni är nöjda! :)
  • 2018-11-29

Jonas skrev om Erik Hoang en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Erik hjälpte oss igenom hela processen på ett väldigt smidigt sätt. Tack vare Eriks lyhördhet, engagemang och kunskap kände vi oss trygga hela vägen. Vi rekommenderar gärna Erik till andra! Läs mer
  • Anders W

2018-11-27

Anders W skrev om Ahmet Ayhan en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Seriös, kunnig och trevlig mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling! Läs mer
  • Mathias J

Mathias J skrev om Erik Hoang en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Tillgänglig, engagerad, lyhörd och driven. På en väldigt utmanande marknad lyckades Erik leverera ett försäljningspris högt över förväntan. Vi rekommenderar verkligen att anlita Erik som mäklare! Läs mer
  • 2018-11-26

Philip J skrev om Erik Hoang en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Erik är en mycket trevlig och lugn person. Professionell, engagerad, trygg, kunnig och mycket serviceinriktad. Han är en utmärkt mäklare på alla sätt och vis. Rekommenderar Erik varmt till alla som ska sälja. Läs mer
  • Mahmut M

Mahmut M skrev om Ahmet Ayhan en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Duktig och flitig mäklare som tar sina kunders frågor på högsta alvar samt att han är tillgängligt Villken tid som helst när man har funderingar/ frågor och han hjälper till med allt. Tackar honnom för sitt engagemang som han visade oss. Läs mer
  • Nicola P

Nicola P skrev om Ahmet Ayhan en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpte min lägenhet av denna stjärna!
    Aldrig upplevt att någon hjälper så mycket som Ahmet gjort under hela processen.
    Rekommenderar starkt! Läs mer
    Nicola P gillar detta
  • Lennon W

Lennon W skrev om Ahmet Ayhan en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Fantastiskt driven mäklare med stenkoll på sitt säljområde. Bästa möjliga service och kommunikation. Så tacksam för att ha hittat honom! Rekommenderat starkt till vänner & familj. Läs mer
    Nicola P gillar detta
  • 2018-11-23

Lukas L skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpt en lägenhet på 2 rok
    Blev väl bemött
    Hade nog inga riktiga förväntningar Läs mer
    2018-12-17 Emma H svarar Lukas L
    Tack för din Reco! Du kommer trivas superbra i ditt nya boende! :)
  • 2018-11-23

Elin E skrev om Ahmet Ayhan en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag köpte min lägenhet genom Ahmet och är jättenöjd med all hjälp från start till slut. Han ger verkligen det lilla extra och upplevde honom genuin. Rekommenderar! Läs mer
  • Stefan

2018-11-23

Stefan skrev om Erik Hoang en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Erik är en väldigt lyhörd och tillmötesgående person. Driven och målinriktad med hög energi. Han gör allt för att tillfredsställa kundens behov och önskemål. Vi var väldigt nöjda med honom genom hela processen. Vi kan starkt rekommendera Erik till er andra. Läs mer
  • Carl

2018-11-23

Carl skrev om Ahmet Ayhan en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vilken klippa! Trotts att våran bostads gått ner i värde på den oroliga marknaden lyckades Ahmet hitta en unik köpare som betalade bra så vi kunde flytta till våran nya lägenhet. Han gav inte upp trotts att det tog lång tid och stöttade oss när vi själva nästan gett upp hoppet :) // Stort tack vi hörs Läs mer
  • Annica J

2018-11-17

Annica J skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Bra service och information, även flexibilitet med kort varsel. Läs mer
    2018-11-21 Angelica H svarar Annica J
    Tack för din rekommendation Annica och varmt välkommen hem till en fantastisk adress på Kungsholmen!
  • 2018-11-16

Sofie N skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Väldigt bra bemötande, höll mig ständigt uppdaterad. Jag kände mig trygg under hela försäljningen. Läs mer
    2018-12-17 Emma H svarar Sofie N
    Vad bra att du kände dig nöjd! Tack för din rekommendation! :)
  • 2018-11-15

Anna J skrev om Erik Hoang en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Erik är kunnig, service-minded och villig att göra det extra för att få båda parter väl informerade och nöjda. Läs mer
  • Jill H

2018-11-12

Jill H skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma hjälpte mig att sälja min lägenhet på ett engagerat, kompetent och bra sätt. Mycket nöjd. Läs mer
    2018-12-17 Emma H svarar Jill H
    Vad kul att du är nöjd! Tack snälla för din rekommendation :)
  • 2018-11-09

Therese H skrev om Rebecka Sandin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi har köpt en lägenhet på Kungsholmen som Svensk Fastighetsförmedling förmedlade.
    Rebecka Sandin Mäklare upplevs som väldigt engagerad och förtroendeingivande. Rekommenderas! Läs mer
    Rebecka S gillar detta
  • Michael W

2018-11-08

Michael W skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag har både köpt och sålt samma lägenhet med Elin dom mäklare och jag är lika nöjd båda gångerna. Det var ca 5 år mellan köpet till försäljning.

Jag kände båda gångerna att jag var i fokus som kund och hade fullt förtroende för Elin.
    Jag skulle absolut rekommendera Elin till fler som ska sälja på Essingeöarna. Läs mer
  • Mattias C

2018-11-05

Mattias C skrev om Erik Hoang en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Professionell och trevlig, väldigt hjälpsam och god kontakt mellan köpare och säljare. Läs mer
  • Billy K

2018-11-02

Billy K skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag sålde min lägenhet på Stora Essingen med Elin.
    Påläst, engagerad och trevlig är ord som beskriver hur jag uppfattar Elin och hennes arbete.

Jag kan varmt rekommendera Elin till alla er som är ute efter en duktig mäklare. Läs mer
  • 2018-11-01

Claes V skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sålde en 2:a i Fredhäll och min mäklare var väldigt kompetent (hon bor själv i området och har superbra koll på det), driven och tillgänglig. Väldigt bra intryck och säljupplevelse från början till slut! Läs mer
    2018-12-17 Emma H svarar Claes V
    Tack Claes för din rekommendation och för att jag fick den stora äran att förmedla din bostadsrätt! :)
  • 2018-11-01

Oskar A skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpte en bostadsrätt på Kungsholmen med Emma Hjalmarsson som mäklare. Enkelt och proffsigt skött rakt igenom. Mycket snabb affär, fyra dagar från visning tills papperna var påskrivna. Hade direktkontakt med Emma under hela processen vilket var perfekt, blev aldrig några missförstånd och hade all information som behövdes. Kan verkligen rekommenderas! Läs mer
    2018-12-17 Emma H svarar Oskar A
    Tack snälla Oskar för din fina Reco! Jag är övertygad att du kommer trivas väldigt bra i bästa Fredhäll!
  • 2018-10-31

Mårten R skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Angelica har varit så fantastisk genom hela lägenhetsaffären. Hon är mycket pedagogisk och har på ett föredömligt sätt skött de olika momenten i processen.

Hon är mycket kompetent, har god kunskap om bostadsmarknaden och inger ett mycket stort förtroende.

Angelica är tillgänglig, lösningsinriktad och flexibel. Hon har också en omvittnat god social förmåga, tar hand om sina klienter och är mycket lättsam och behaglig att samarbeta med.

För den som planerar att köpa eller sälja sin bostad kan jag rekommendera Angelica Hermansson å det varmaste. Läs mer
    2018-11-01 Angelica H svarar Mårten R
    Stort tack för en enormt välskriven och fin rekommendation. Den går rakt in i hjärtat och gör att jag älskar mitt jobb, om möjligt, ännu mer idag än igår. Det är en väldigt fin lägenhet och jag hoppas du ska trivas där länge.

Stort tack igen för dina varma ord. Allt gott ifrån mig!
  • 2018-10-30

Matilda E skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Genom Emma Hjalmarsson och Läge + fick vi till en mycket bra och smidig försäljning! Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-12-17 Emma H svarar Matilda E
    Tack Matilda för din rekommendation! :) Väldigt kul att vi sålde för rekord genom vår tjänst Läge+!

S:t Eriksgatan 25, 112 39 stockholm