Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

S:t Eriksgatan 25, 112 39 stockholm — Visa karta

Har du en bostad på Kungsholmen eller Essingeöarna och går i säljtankar? Eller kanske är det här du drömmer om att bo? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har koll på bostadsmarknaden här och, ja, vi kan Kungsholmen.

Med vår tjänst Läge+ kan du smygstarta en försäljning genom att förbereda allt det praktiska som fotografering och bostadsbeskrivning. Du kan sedan vänta med själva försäljningen tills du hittar nytt eller kan få bäst betalt! För dig som vill köpa kan vi svara på frågor om hur det är att bo här området, var dagis och skolor ligger och snabbaste vägen till jobbet.

Kom förbi vår BoButik så kan vi ge dig vår bästa personliga service!

Läs vad 424 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

• 2020-01-22

Evanja F skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vid köp av vår första bostadsrätt var Emma väldigt hjälpsam och påläst. Vi fick hjälp med hela processen och hon var vänlig och trevlig! Läs mer
  • 2020-01-20

Emelie N skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag har köpt bostad genom Angelica, jag är mycket nöjd och glad över mitt köp och processen! Läs mer
    2020-01-20 Angelica H svarar Emelie N
    Stort tack för din rekommendation Emelie och grattis till en jättefin lägenhet. Väldigt bra uppstyrt med både ditt sälj och köp, så allt sammanfaller med tillträde. Ser fram emot att ses på tillträdesdagen. Ha en fin kväll!
  • 2020-01-19

Axel B skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Smidig och rak i kommunikationen när jag köpte lägenhet. Läs mer
  • 2020-01-19

Christoffer S skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi är mycket nöjda med hanteringen av vårt köp. Skönt att vi kunde lösa köpet med så kort varsel. Läs mer
  • 2020-01-19

Mattias E skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Bra driv, tydlig kommunikation, professionell Läs mer
  • 2020-01-17

Hanna J skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jätteglad, positiv och peppande mäklare. Emma har bra koll på vad hon säljer och anstränger sig för att göra en bra försäljning. Läs mer
  • 2020-01-17

Iman D skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    När jag träffade Emma så kände jag mig trygg från första början! Bra privatvisning och allt från skrivning gick smidigt och enkelt! Super nöjd med Emma och kommer välja henne som mäklare när jag säljer min lägenhet i framtiden. Läs mer
  • 2020-01-15

Ewa Katarina H skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Seriös, säker och hjälpsam!
    Våra varmaste rekommendationer. Läs mer
  • 2020-01-15

Sara H skrev om Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    I sold my apartment studio in Kungholmen. Robert took the responsibility to sell the apartment while I was abroad. I was first worried if it become complicated I was not in the country but he made it so easy for me. At the same time he made sure to meet my expectations. I do strongly recomand him. Läs mer
  • 2020-01-08

Annette H skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi är väldigt nöjda med Elin. Hon var inlyssnande och tålmodig med alla våra frågor som hon dessutom gav bra svar på. Märktes att hon var rutinerad. Vi gavs möjligheten att få en egen visning och därigenom kunna genomföra en snabb affär.

Vi köpte en 2:a på Stora Essingen. Läs mer
  • 2020-01-07

Paula Johanna Lilian B skrev om Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi har sålt vår bostadsrätt på Kungsholmen. Vår mäklare Robert var professionell, förtroendeingivande och tillmötesgående på alla sätt redan från första kontakt. Han guidade oss hela vägen genom processen vilket kändes tryggt då detta var vår första erfarenhet av en bostadsaffär. En trevlig, avslappnad och samtidigt kunnig och engagerad person. Vi kan varmt rekommendera Robert som din mäklare! Läs mer
  • 2019-12-28

Maria E skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag har köpt en lägenhet i Vasastan.
    Jag fick mycket bra och snabb hjälp hela vägen.
    Jag har bara positiva erfarenheter och alla mina förväntningar uppfylldes med råge.
    Jag kan varmt rekommendera mäklaren. Läs mer
    2020-01-08 Angelica H svarar Maria E
    Tusen tack för din rekommendation Maria! Var ett härligt teamwork innan jul och jag ser fram emot att ses på tillträdet. God fortsättning på det nya året!
  • Ida A

2019-12-23

Ida A skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Elin hjälpte mig att sälja min lägenhet på Stora Essingen, en etta på 37 kvm. Det jag sökte hos min framtida mäklare var transparens och ärlighet mot mig som säljare, samt någon som inger förtroende till potentiella köpare. Elin var från första stund väldigt rak, tydlig och rapp, samtidigt som hon är väldigt trevlig och genuin som person. Hon är professionell och kan sin sak, hennes senioritet som mäklare på Stora Essingen ingav direkt förtroende till både mig och potentiella köpare. Hela processen flöt på smärtfritt, Elin är bra på att kommunicera och uppdatera mig som säljare. Hon ligger hela tiden steget före och är väldigt service minded. När försäljningen var klar och överlåtelsen av lägenheten skulle ske var jag bortrest. Elin löste allt med nycklar, kontrakt, kontakt till flyttfirma m.m. Hon är en riktig klippa! Läs mer
  • 2019-12-18

Helen D skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Har köpt en mindre lägenhet i centrala Stockholm.
    Mäklaren hade tålamod med min beslutsångest och
    försökte inte puscha mig. Hon öppnade för ytterligare
    visningstid vilket blev avgörande för mitt beslut att köpa.
    Hon var inspirerande och verkade ha genuint intresse för
    sitt jobb. Att snappa upp mina dolda köpsignaler bland alla intressenter var proffsigt. Kändes tryggt att hon företrädde en stor, välkänd mäklarbyrå. Läs mer
    2019-12-19 Angelica H svarar Helen D
    Tack snälla Helen för din varma rekommendation. Det var ett nöje att ha kontakt under visning, budgivning och kontraktskrivning, samt att slutligen få koppla ihop dig och säljaren, vilken fantastisk match! Hoppas du kommer njuta av det perfekta läget vid vattnet och dina kommande båtturer. Vi ses på tillträdet!
  • Lars E

2019-12-17

Lars E skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Snabb noggrann försäljning av lägenhet kan verkligen rekommendera Angelica Läs mer
    2019-12-19 Angelica H svarar Lars E
    Stort tack för din rekommendation Lars! Har uppskattat vår kommunikation med snabba och raka puckar. Grattis till en fin försäljning!
  • 2019-12-15

Sofie L skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma var mäklare vid köpet av min bostadsrätt på Kungsholmen. Hon har varit väldigt hjälpsam och kunnig genom processen vilket har fått mig att känna mig trygg som köpare! Läs mer
  • 2019-12-13

Anni L skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Fantastiskt nöjd med Elin som sålde min två:a på Stora Essingen. Otroligt trevlig, proffsig, kunnig & genuin. Från första mötet då värdering av lägenheten gjordes till kontakt och rådgivning vid budgivning och senare kontraktssignering hade Elin mitt, och även de nya köparnas, fulla förtroende. En mäklare som gör det där extra för att både säljare och köpare ska känna sig fullkomligt trygga. Tack! Läs mer
  • 2019-12-12

Jessika B skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    När vi skulle sälja vår bostad anlitade vi Emma. Hon var lätt att nå när vi hade funderingar och var alltid positiv i sitt bemötande. Hon hade god kännedom om området och höll oss hela tiden uppdaterade under säljprocessen vilket kändes tryggt. Vi är jättenöjda med Emmas insats. Läs mer
  • 2019-12-12

Maria Elisabeth G skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag har köpt en bostadsrätt och i processen blivit bemött enligt förväntningar.
    Konstant uppdaterad och informerad samt lyssnad på Läs mer
  • 2019-12-12

Eric K skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma är en helt fantastisk mäklare som alltid var tillgänglig och gjorde köpet väldigt smidigt. Det var några tekniska detaljer som behövde lösas med det gjorde hon utan problem och allt var mycket smidigt från start till mål.

Vid en jämförelse av de andra jag haft kontakt med är Emma helt överlägsen och jag kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
  • 2019-12-01

Jelena P skrev om Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Mäklaren var trevlig och uppmärksammade oss vid visningen. Gav svar på de frågor vi hade och har varit snabb på återkoppling både vid budgivning och efter köp. Finns tillgänglig och är villig att hjälpa. Läs mer
  • 2019-12-01

Nicola P skrev om Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Rekommenderar Robert starkt till alla!
    Kommer verkligen köpa/sälja av honom igen Läs mer
  • 2019-11-29

Agda T skrev om Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag har fått ett väldigt bra bemötande av min mäklare vid köp av min första lägenhet! Han har gjort mig trygg och positiv. Läs mer
  • 2019-11-29

Christian M skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma var en mycket duktigt mäklare och framförallt drivande i slutskedet av försäljningsprocessen. Hon var alltid tillgänglig och svarade snabbt på mail, sms och telefon. Läs mer
  • 2019-11-28

Jennifer S skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma är en hängiven mäklare som ständigt håller kontakt och förmedlar ett förtroendegivande intryck. Hela processen med att köpa bostad kändes tryggt med Emma som mäklare. Skulle varmt rekommendera säljare och köpare att ta kontakt med Emma om man är aktiv på bostadsmarknaden! Läs mer
  • 2019-11-26

Ebba Amanda H skrev om Rebecka Sandin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Toppen mäklare och super trevlig och informativ! Köpte samma dag som ja såg lägenheten Läs mer
  • 2019-11-25

Paula R skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Supertrevligt bemötande och tillgänglig :) Läs mer
  • 2019-11-14

Aras I skrev om Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag har sålt tidigare med andra mäklare men Robert är något utöver det vanliga. Väldigt professionell, driven och engagerad. Genom hela processen kände jag en ständig trygghet. Han besitter många unika kompetenser och var tillgänglig från start till slut. Jag är väldigt nöjd med Robert och kan varmt rekommendera honom Läs mer
  • 2019-11-13

Bo R skrev om Rebecka Sandin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Uthållig
    Bra dialog under lång säljprocess
    Rimlig inställning
    Trevlig Läs mer
  • 2019-11-11

Johanna S skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma hjälpte mig att sälja mina 32kvm i Fredhäll och hela processen har gått mycket smidigt. Istället för att nöja sig med good enough så upplevde jag att Emma var beredd att göra det lilla extra för att jag som säljare skulle känna mig nöjd med affären.

Emma är duktig på att snabbt återkoppla på frågor per mail och sms vilket jag tycker har varit ett mycket smidigt sätt att kommunicera och detta hade jag uppskattat även om jag varit i köparens sits.

I och med att hon själv bor i området upplevs hon som trovärdig när hon talar gott om området.

Jag ger Emma mina varmaste rekommendationer för förmedling av lägenheter i Fredhäll.

//Johanna Läs mer
  • 2019-11-11

Elisabeth T skrev om Rebecka Sandin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Rebecka hjälpte mig att sälja min etta och jag är supernöjd med hennes arbete och bemötande genom hela affären. Hon är proffsig, engagerad och lyhörd för mina behov vilket gjort att jag har känt mig trygg genom hela processen. Lägenheten såldes med hjälp av endast hennes breda kundregister då den aldrig lades ut på den öppna marknaden och det resulterade i att vi fick ett kanonpris för bostaden. Jag kan inget annat än att varmt rekommendera henne till alla och utan tvekan kommer jag att kontakta henne igen för hjälp av framtida försäljningar. Stort stort tack för allt!

• 2019-11-10

Victoria B skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Är supernöjd med Emma som mäklare. Behövde få till en snabb försäljning av min 1a då vi redan köpt en lägenhet. Emma mötte mina förväntningar och lyckades få till en snabb och smidig försäljning som ledde till att vi nu kan flytta snabbare än planerat. Emma har hållit mig väl uppdaterad och varit tydlig och engagerad genom hela försäljningen. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-11-09

Joakim N skrev om Erik Hoang en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpte bostadsrättslägenhet i Stockholms innerstad. Bra bemötande. Professionell handläggning. Mycket nöjda! Läs mer
  • 2019-11-08

Annika S skrev om Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    1:a Kungsholmen
    Kontaktade oss när ett motsvarande objekt som det vi tidigare tittat på dök upp Bra.
    Var tillmötesgående och gjorde extra visningar för oss som hade lång resväg. Vi upplevde en ärlighet som vi uppskattade. Läs mer
  • 2019-11-08

Fredrika E skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpt lägenhet via förhandsbud och med ombud.

Transparent, behaglig, informativ, positiv - absolut den bästa jag stött på i min lägenhetsjakt, och ett tryggt förfarande. Läs mer
    2019-11-08 Angelica H svarar Fredrika E
    Tusen tack för din jättefina rekommendation Fredrika, har varit trevligt att ha dig som kund från början till slut. Stort grattis till en väldigt fin lägenhet och varmt välkommen till Stockholm! Ser fram emot att ses på tillträdet.
  • 2019-11-08

Gabriela G skrev om Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Robert is pleasant and always willing to go the extra mile. I am very grateful for a job well done. Läs mer
  • 2019-11-07

Nicola P skrev om Ahmet Ayhan en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Otroligt proffsig mäklare.
    Bemötte alla mina förväntningar och lite till!

Från början till slut så fanns han tillgänglig med svar på mina frågor.

Rekommenderar starkt Ahmet till alla som vill sälja eller köpa. Läs mer
  • 2019-11-07

Lena S skrev om Frida Hernudd en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Mkt trevligt bemötande. Glad och tillmötesgående. Lätt att få tag i på mail och telefon vid frågor. Läs mer

Åsa S skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpte en 2a på Stora Essingen och vi är mycket nöjda med genomförandet och supporten från Elin. Vi fick bra information om lägenheten och om köp-processen. Vi upplevde att det var ärliga och förtroendeingivande svar vi fick på våra frågor. Elins glada och positiva sätt var en extra tillgång i genomförande av vår lägenhetsaffär. Vi är mycket nöjda sammanfattningsvis. Läs mer
    2019-12-17 Elin S svarar Åsa S
    Tack snälla Åsa! Det var en väldigt fin rekommendation. Hälsa God Jul till hela familjen!
  • 2019-11-05

Emmy B skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma var tillgänglig och svarade snabbt på frågor och hade ett bra bemötande. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-11-05

Sofia Y skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag sålde en 1.5 rums lägenhet i Fredhäll. Emma är proffsig och påläst samt ger realistiska förväntningar och inger förtroende. Jag är väldigt nöjd med Emma som mäklare och skulle varmt rekommendera henne vid försäljning av en lägenhet. Läs mer
    2019-11-05 Emma H svarar Sofia Y
    Tack snälla för din fina Reco! :) Kul att vi kunde sälja den utanför Hemnet till en tidigare spekulant! Hoppas du hittar något fint att köpa nu!

Pia E skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Elin sålde en liten bostadsrätt. Snabb, alert och pedagogisk. Mycket nöjd! Läs mer
    2019-12-17 Elin S svarar Pia E
    Tack Pia, vad kul att höra! Hoppas allt är bra med er & God Jul! :)
  • 2019-11-04

Malin A skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Svår att få tag i och dålig kommunikation vilket gör att det blivit tvära kast och en oseriös process Läs mer
    2019-11-08 Angelica H svarar Malin A
    Hej Malin,
    Att du och Michael upplevt den här processen negativt är såklart tråkigt att höra. Under vår kontakt följde jag hela tiden min säljares önskemål och vid försäljningar innan öppen visning blir det ibland "tvära kast". Jag beklagar att ni inte blev köpare av denna lägenheten, men lycka till i framtida processer.
    Michael O gillar detta
  • 2019-11-04

Michael O skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Inte transparent i budgivningsprocessen. Håller inte överenskommelser när säljare och köpare kommit överens. Skyller på att hon är bortrest men visar för andra. Undvik denna mäklare. Läs mer
    2019-11-08 Angelica H svarar Michael O
    Hej Michael,
    Jätteledsen att ni upplevt processen negativt. Jag var bortrest under helgen, kom tillbaka till Stockholm på måndagen och enligt säljarens önskemål skrev vi då kontrakt med den högsta budgivaren. Det är alltid säljaren som avgör till vem, till vilket pris och när överlåtelsen sker.
  • Jenny M

2019-11-04

Jenny M skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Så nöjda med allt! Rekommenderas varmt!! Läs mer
    2019-11-05 Angelica H svarar Jenny M
    Tack snälla Jenny, och stort grattis till en jättefin lägenhet! Allt gott ifrån mig
  • 2019-11-04

Hans L skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Bara bra. Gjorde det hon förväntades göra vid förfrågningar, återkom i rätt tid och skyndsamt. Läs mer
    2019-11-05 Emma H svarar Hans L
    Tack snälla för er Reco! :) Hoppas att ni kommer trivas bra i lägenheten!
  • 2019-11-03

Helena F skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag ficket ett mycket gott intryck av Emma. Hon är tillmötesgående, professionell och en mycket kunnig mäklare. Jag köpte en lägenhet på två rum, som jag trivs mycket bra i. Jag träffade henne endast ett par gånger, men vid dessa möten fanns ingenting att anmärka på. Läs mer
    2019-11-05 Emma H svarar Helena F
    Vad glad jag blir att du fick ett bra intryck utav mig, det värmer! :) Tack snälla för din Reco och hoppas att du trivs på Ernst ahlgrens väg!
  • Niklas S

2019-11-03

Niklas S skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma var väldigt driven i att hitta köpare av min lägenhet även innan foton hade tagits och innan lägenheten kom ut till försäljning på hemnet. Eftersom hon kunde området Fredhäll så väl så hade hon kontakt med potentiella köpare och kund få ihop förhandsvisningar med intresserade köpare väldigt tidigt. Jag är väldigt nöjd med hennes insats. Läs mer
    2019-11-05 Emma H svarar Niklas S
    Tack för din Reco! :) Fördelen med att sälja många objekt är att man hela tiden har spekulanter man sedan kan tipsa om andra och tack vare det kunde vi hitta en köpare till din lägenhet utan hela processen :) Vad kul att du är nöjd!
  • 2019-11-01

Annette K skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag sålde en nyproducerad lägenhet i Hagaterrassen. Angelica Hermansson som var min mäklare var mycket proffesionell och engagerad. Förutom att hon lyckades sälja lägenheten så gav hon bra tips när det gällde styling inför fotograferingen.
    Jag kan varmt rekommendera henne och Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
    2019-11-05 Angelica H svarar Annette K
    Tack för din fina rekommendation Annette! Du stylade lägenheten enormt fin och båda dina balkonger var svårslagna. Stort tack för att jag fick representera dig!
  • 2019-11-01

Kristian A skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Mycket professionell och kunnig. Läs mer
    2019-11-05 Emma H svarar Kristian A
    Hoppas att du trivs bra på Vitalisvägen och tack för din Reco! :)

S:t Eriksgatan 25, 112 39 stockholm