Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

S:t Eriksgatan 25, 112 39 stockholm — Visa karta

Har du en bostad på Kungsholmen eller Essingeöarna och går i säljtankar? Eller kanske är det här du drömmer om att bo? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har koll på bostadsmarknaden här och, ja, vi kan Kungsholmen.

Med vår tjänst Läge+ kan du smygstarta en försäljning genom att förbereda allt det praktiska som fotografering och bostadsbeskrivning. Du kan sedan vänta med själva försäljningen tills du hittar nytt eller kan få bäst betalt! För dig som vill köpa kan vi svara på frågor om hur det är att bo här området, var dagis och skolor ligger och snabbaste vägen till jobbet.

Kom förbi vår BoButik så kan vi ge dig vår bästa personliga service!

Läs vad 427 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

• 2020-05-23

David H skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Toppen! Lyhörd och trevlig på alla sätt för att tillmötesgå både köpare och säljare. Läs mer
    2020-05-24 Angelica H svarar David H
    Stort tack för din fina rekommendation David! Det var en ära att få representera dig och samarbeta ytterligare en gång, 2015 och 2020. Grattis till en bra försäljning!
  • 2020-05-23

Marcus A skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi sålde vår tvåa i Röda bergen med Angelica. Vi var trygga hela vägen och hon gjorde ett mycket imponerande jobb! Kan inte tänka mig en bättre mäklare. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2020-05-24 Angelica H svarar Marcus A
    Tack Marcus! Var jättehärligt att få sälja er fina lägenhet, både med de vanliga visningarna och med live-visningarna. Ser fram emot att se vad ert nästa steg i mysiga Sjöstan blir :)
  • 2020-05-19

Andreas H skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Hade kontakt med Emma under nästan tre år innan det faktiskt var dags att sälja min lägenhet. Alltid tillgänglig, alltid trevlig och alltid engagerad. När det sen var dags för försäljning gick allt hur smidigt som helst. Läs mer
  • 2020-05-17

Charlotte H skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma är helt fantastisk! Vi är vrålnöjda! Otroligt proffsig, trevlig och helt enkelt fantastisk på alla sätt. Rekommenderas varmt! Vi sålde vår 3:a i Fredhäll via Emma och hade väldigt tajt om tid -men det löste Emma på ett utmärkt sätt och var så snabb och flexibel. Vi är så tacksamma!!! Högsta poäng utan tvekan! Läs mer
  • 2020-05-14

Kim S skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Det är viktigt när man köper en lägenhet att man som köpare känner sig vara i fokus och att man får svar på de frågor man har vilket Emma gjorde på ett ypperligt sätt. Snabb på att återkoppla och tillvaratog både köparens och säljarens intressen på ett balanserat och smidigt sätt. Ytterligare en fantastisk mäklare på Svensk fastighetsförmedling. Läs mer
  • 2020-05-12

Bodil K skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag köpte en lägenhet på 38kvm i Fredhäll, mäklaren var mycket trevlig, visste allt om objektet och brf, berättade själv samt hade svar på det jag undrade över.
    Det kändes tryggt då hon återkom med besked hela tiden längs inköpet. Läs mer
  • 2020-05-10

Lau R skrev om Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sålde en lägenheten i Stockholm med Robert och allt gick väldigt smidigt. Han kändes väldigt proffsig och gjorde hela försäljningen till en trevlig upplevelse. Läs mer
  • 2020-05-03

Ellen I skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Angelica var vår mäklare vid försäljningen av vår lägenhet och vi kan varmt rekommendera henne som mäklare. Läs mer
    2020-05-21 Angelica H svarar Ellen I
    Stort tack Ellen, och grattis till en jättefin försäljning via Läge+!
  • Elin S

2020-04-28

Elin S skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Otroligt nöjd med Angelica! Perfekt kombination av en vass säljare som samtidigt "tar hand om" både oss som säljare men också köparen på ett ödjmukt och genuint sätt där våra intressen alltid är i fokus. Ten points! Läs mer
    2020-04-29 Angelica H svarar Elin S
    Tusen tack för din jättefina rekommendation Elin! Var en ära att få representera er när du själv är i branschen, samt välkomna era trevliga köpare till ön. Stort grattis till er försäljning!
  • 2020-04-26

Gustav L skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sålt en 1:a i Fredhäll. Ett bra bemötande och förväntningar var att få lägenheten såld till ett pris som gjorde mig nöjd, vilket gjordes och därmed är jag nöjd med mäklaren. Läs mer
  • 2020-04-25

Malin N skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpte lägenhet med Emma som mäklare. Hon gav ett trevligt bemötande på visning och genom hela köpet. Hon styrde upp en snabb affär som uppskattades och sökte snabbt svar på alla mina frågor.
    Trevlig och professionell! Läs mer
  • 2020-04-24

Maja S skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    En engagerad mäklare som alltid kom med bra förslag! Läs mer
  • 2020-04-19

Emma H skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma hjälpte mig att hitta den rätta lägenheten för mig, samt guidade mig igenom samtliga steg vilket gjorde att processen kändes smidig och trygg! Läs mer
  • 2020-04-17

Adam L skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Tillgänglig och bra att ha göra med! Hon kan sin marknad väldigt bra Läs mer
  • 2020-04-14

Emma L skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Trevlig, rak och service mindes. Läs mer
    2020-04-15 Angelica H svarar Emma L
    Tack Emma, och stort grattis till lägenheten!
  • 2020-04-14

Mathias H skrev om Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sålt en etta på Kungsholmen. Tycker jag fick ett professionellt och serviceinriktat bemötande. Mäklaren motsvarade förväntningarna på service och kännedom om marknaden. Övergripande positiv erfarenhet. Läs mer
  • 2020-04-10

Niclas R skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Mycket trevlig, engagerad och proffsig mäklare. Vi kunde inte vara nöjdare. Läs mer
    2020-04-15 Emma H svarar Niclas R
    Bra att ni är nöjda, tack för er Reco!
  • Philip C

2020-04-05

Philip C skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag sålde min bostad nyligen och Angelica har varit en klippa under hela resan, från att ha estimerat potentiell målgrupp, till prissättning och toppenbra hantering under det nu nya marknadsomständigheterna under Corona. Kan varmt rekommendera henne till alla. Läs mer
    2020-04-06 Angelica H svarar Philip C
    Tack Philip för din varma rekommendation, det uppskattas massor. Det var från balkongen en fantastik utsikt över Mälaren, härligt att få representera den i vårsolen. Grattis till försäljningen!
  • 2020-03-30

Joel F skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma sålde min 1:a på Kungsholmen och jag är väldigt nöjd med henne! Läs mer
    2020-04-15 Emma H svarar Joel F
    Tack för din Reco och vad bra att du är nöjd!
  • 2020-03-30

Joel F skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    köpte en 2a på Stora Essingen. Jättenöjd med Elins bemötande och snabba respons under hela processen. Läs mer
  • 2020-03-29

Beatriz F skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    2,5 rok 73kvm i Fredhäll. Emma var superkunnig, väldigt på och gjorde oss som köpare väldigt trygga. Skulle mer än gärna anlita Emma när vi säljer. Läs mer
    2020-04-15 Emma H svarar Beatriz F
    Vad bra att ni var trygga i processen, tack för er Reco! Jag hjälper er gärna med försäljning i framtiden!
  • 2020-03-25

Stefan L skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Angelica har visat ett stort engagemang och varit kunnig och trygg under vår försäljning. Man har verkligen känslan av hon vill kundens bästa. Hon har varit väldigt flexibel, speciellt med tanke på omständigheterna som råder. Vi är väldigt nöjda. Läs mer
    2020-03-25 Angelica H svarar Stefan L
    Tusen tack för dina varma ord Stefan! Det har varit jättetrevligt att få representera både dig och Helen, och är glad att vi kom i kontakt via rekommendationen från Lucas. Stort grattis till både sälj och köp!
  • 2020-03-22

Henrik A skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi köpte en 2:a i Fredhäll och är supernöjda med Emmas förmedling av bostaden. Vi uppfattade Emma som en seriös, engagerad och mycket kompetent mäklare. Emma är trevlig och har koll på marknaden och området, det märks! Om vi säljer vår bostad i framtiden skulle Emma vara ett självklart val av mäklare! Läs mer
    2020-04-15 Emma H svarar Henrik A
    Tack för er fina Reco! Jag hjälper er gärna med en försäljning i framtiden, men först får ni njuta av er fina lägenhet i Fredhäll ett tag!
  • 2020-03-21

Kristoffer H skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Angelica hjälpte till att sälja min 100 kvm 3:a.

Jag är utomordentligt nöjd med hennes insats; hon är lätt att jobba med och resultatet var över förväntan. Läs mer
    2020-03-22 Angelica H svarar Kristoffer H
    Stort tack för din fina rekommendation Kristoffer! Er lägenhet är unik och helt fantastik, så det var en ära att få representera både er som säljare samt lägenheten i sig. Mot villalivet!
  • 2020-03-20

Sofie B skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpt en bostadsrätt 3rok på Kungsholmen.
    Fick ett trevligt och glatt bemötande. Läs mer
    2020-03-22 Angelica H svarar Sofie B
    Tack för din rekommendation Sofie, det uppskattas! Grattis till en jättebra lägenhet och ha en fin solig söndag!
  • 2020-03-18

Niclas J skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Fantastiskt härlig mäklare som fick oss att känna oss trygga i ett stort beslut! Läs mer
    2020-03-19 Angelica H svarar Niclas J
    Stort tack Niclas! Är en helt fantastisk lägenhet med dess etage och dubbla balkonger, så jag både tror och hoppas att hela familjen ska trivas. Välkomna tillbaka till Kungsholmen!
  • 2020-03-18

Emilia K skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Har sålt en lägenhet på Kungsholmen mitt i en osäker marknad. Angelicas engagemang, professionella angreppssätt och trevliga sätt var precis det som behövdes för att stänga affären. Skulle gärna använda Angelica igen och kan rekommendera henne varmt! Läs mer
    2020-03-18 Angelica H svarar Emilia K
    Tack fina Emilia! Var en ära att få representera dig och din härliga lägenhet, samt att få styra skeppet när det var/är lite stormigt på marknaden. Grattis till en jättefin försäljning!
  • 2020-03-16

Shadan M skrev om Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Robert är väldigt duktig, engagerat mäklare. Bemöter alla med respekt och är noggrant.
    Jag rekommenderar verkligen honom. Läs mer
  • 2020-03-16

Mikael H skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Hej har köpt en 4a på Kungsholmen. Jag blev väldigt bra bemött av Emma som var proffsig och trevlig genom hela processen. Sammanfattningsvis kan jag säga att Emma var toppen. Läs mer
    2020-04-15 Emma H svarar Mikael H
    Tack för er Reco och hoppas att ni kommer att trivas i er nya och fina lägenhet!
  • 2020-03-14

Marcus H skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpte en lägenhet i Vasastan. Blev mycket väl bemött av mäklaren! Mycket trevlig, tillmötesgående och hjälpte till med allt kring köpet! Läs mer
    2020-03-16 Angelica H svarar Marcus H
    Tack för rekommendationen Marcus! Är en fantastisk adress, så ser fram emot att se resultatet när du renoverat klart.
  • 2020-03-13

Daniel K skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpt lägenhet (bostadsrätt) i Stockholm.
    Bemöttes av professionalism i formen av att mäklaren var tydlig och nåbar.
    Mina förväntningar överträffades av att Elin var drivande och kommunikativ under budgivningsprocessen.
    Sammanfattningsvis var det en mycket smidig process som jag är mycket nöjd med. Läs mer
  • 2020-03-11

Nina H skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Har sålt bostadsrätt i Kristineberg.
    Elin är professionell, vänlig o tillmötesgående. Kan inte önska något ytterligare. Högsta betyg! Läs mer
  • 2020-03-10

Elin B skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag köpte min första lägenhet. Emma var hjälpsam med frågor som dök upp vid första köpet och hjälpte dessutom till att få till en affär snabbt. Glad, hjälpsam, trevlig och lättillgänglig. Det var väldigt god & glad stämning under hela processen! Läs mer
    2020-04-15 Emma H svarar Elin B
    Tack för din Reco! Det ska alltid vara god och glad stämning när man köper lägenhet! :)
  • 2020-03-09

Berit O skrev om Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag har sålt en bostadsrätt på Kungsholmen. Mycket bra bemött både vid träffarna och på telefon. Han var mycket pedagogisk och lätt att förstå, kände mig mycket trygg. Han levde upp till alla mina förväntningar. Jag hade min dotter med och vi kände oss mycket nöjda. Läs mer
  • 2020-03-08

Annika B skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Fredhäll. Emma var mycket proffsig genom hela vår försäljning. Påläst, förberedd och kunnig. Emma har hållit oss uppdaterade hela tiden och alltid svarat snabbt på våra frågor. Högsta betyg! Läs mer
    2020-04-15 Emma H svarar Annika B
    Vad bra att ni är nöjda, stort tack för er Reco samt för förtroendet att förmedla er fina lägenhet!
  • 2020-03-02

Johnny S skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi köpte en lägenhet i Stockholm. Vår mäklare Angelica var trevlig med hög servicenivå! Läs mer
    2020-03-03 Angelica H svarar Johnny S
    Stort tack för din rekommendation Johnny! Hoppas ni njuter av Barcelona så ses vi på tillträdet. Allt gott
  • 2020-03-01

Michelle L skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi köpte en bostadsrätt i fredhäll. Jag var nöjd med den återkoppling och information som jag fick av Emma under processen. Hon var tydlig med vad för förväntningar hon hade som mäklare och vad säljaren hade för förväntningar. Jag hade önskat mindre motstånd vid förfrågan av en extra visning för en grundlig genomgång för dolda fel. Men överlag är vi mycket nöjda över transperansen och kommunikationen med Emma. Jag skulle rekommendera emma till andra köpare! Läs mer
    2020-04-15 Emma H svarar Michelle L
    Vad bra att ni är nöjda, stort tack för er Reco! Tack för feedback angående visningen. Vi löste det ju bra trots att det blev lite stressigt med en extra visning precis innan kontraktskrivning var bokad men självklart ordnar vi med det så ni fick se den en extra gång! Hoppas att ni trivs i lägenheten!
  • 2020-03-01

Richard N skrev om Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Lgh på 44 kvm kungsholmen. Ett lugnt och tydligt bemötande. Läs mer
  • 2020-02-29

Louise J skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Elin är en duktig och hängiven säljare! Vi är supernöjda. Läs mer
  • 2020-02-27

Jonathan W skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpte en unik och väldigt fin etagelägenhet via Emma. Säljaren hade lite svårt att bestämma sig vid försäljning så var en del turer fram och tillbaka, men Emma lyckades med stort engagemang och lösningsorienterat mindset få alla att komma överens. Kändes om hon verkligen kämpade och la det lilla extra för att göra köpare och säljare nöjda. Läs mer
    2020-04-15 Emma H svarar Jonathan W
    Ja, det var kul att vi äntligen fick till det och att alla parter blev nöjda! Tack för er Reco!
  • 2020-02-27

Suleiman A skrev om Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jätteduktig och proffesionellt mäklare. Gav bra information och jag kände mig trygg under hela processen. Detta var min första bostadsköp

Suleiman Läs mer
  • 2020-02-26

Elin T skrev om Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Robert sålde vår lägenhet på Kungsholmen med ett resultat över förväntan. Han är väldigt driven och lyhörd och det märks att han är duktig på det han gör. Allting gick väldigt snabbt och smidigt från första mötet till avslutad affär. Rekommenderar varmt Robert ifall du går i säljtankar! Läs mer
  • 2020-02-25

Emma K skrev om Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi anlitade Robert i ett tidigt skede (september 2019) då vi visste att en försäljning skulle komma inom kort. Fick direkt bra kontakt och han visade stor förståelse för vår situation med kommande tillökning i familjen. I februari 2020 var vi redo att sälja och vi kom tillsammans överens om tidsplan och strategi. Vi hade höga förväntningar och alla infriades och försäljningen gick långt över förväntan. Tack Robert för en snabb, proffsig och smidig process från dag 1 till allt var klart! Läs mer
  • Ulrika L

2020-02-24

Ulrika L skrev om Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Efter 3 misslyckade försök till att sälja lägenheten fick Robert ta över och överträffade alla förväntningar! Han fick upp lägenheten 300.000 kr över var de andra mäklarna fått in bud för. Otroligt glad och tacksam för att jag valde Robert, och rekommenderar alla att göra desamma! Läs mer
  • 2020-02-23

Jeannie T skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma har hjälpt mig att sälja min lägenhet i Fredhäll. Hela processen från första samtalet till att vi signerade överlåtelseavtalet har gått supersmidigt. Emma är pålitlig, proaktiv, duktig och lyhörd. Nästa gång jag säljer kommer jag att anlita Emma igen! Läs mer
    2020-04-15 Emma H svarar Jeannie T
    Vad bra att du tyckte att allt gick så smidigt! Tack för din Reco och jag hjälper dig gärna nästa gång också!
  • 2020-02-22

Fanny W skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sålde min bostad i Fredhäll med Emma. Hon imponerade genom att ha ständig koll samt finnas tillgänglig 24/7. Läs mer
    2020-04-15 Emma H svarar Fanny W
    Tack för din Reco och kul att du både sålde och köpte av mig! :)
  • 2020-02-21

Ginn W skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpt bostadsrätt, Emma är professionell och värnar om både säljare och köpare. Läs mer
    2020-04-15 Emma H svarar Ginn W
    Tack så mycket för er Reco! Kul att ni blev en återkommande köpare till mig!
  • 2020-02-17

Cecilia H skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma har varit mycket proffsig genom hela vår försäljning. Ett proffsigt bemötande från första möte till försäljning. Har snabba svar på frågor och har funnits tillgänglig snabbt. Påläst, förberedd och kunnig inom området Fredhäll. Ger Emma mina varmaste rekommendationer! Läs mer
    2020-02-19 Emma H svarar Cecilia H
    Tack för er fina Reco och tack för förtroendet att jag fick förmedla er lägenhet!
  • Josef N

2020-02-13

Josef N skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpare. Tycker att Emma har skött hela affären riktigt snyggt i en rörig process från min sida. Vet vem jag hör av mig till när det Är dags att sälja. Läs mer
    2020-02-19 Emma H svarar Josef N
    Tack för din Reco! Du är välkommen att höra av dig när du ska sälja!
    Josef N gillar detta
  • 2020-02-13

David V skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    I egenskap av köpare fick jag uppleva ett mycket trevligt och professionellt bemötande. Kändes väldigt tryggt. Dessutom gott kaffe :) Läs mer
    2020-02-19 Emma H svarar David V
    Vad kul att du är nöjd! Tack för din Reco och hoppas att du kommer trivas i området!

S:t Eriksgatan 25, 112 39 stockholm