Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen, sid 2

S:t Eriksgatan 25, 112 39 stockholm — Visa karta

Har du en bostad på Kungsholmen eller Essingeöarna och går i säljtankar? Eller kanske är det här du drömmer om att bo? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har koll på bostadsmarknaden här och, ja, vi kan Kungsholmen.

Med vår tjänst Läge+ kan du smygstarta en försäljning genom att förbereda allt det praktiska som fotografering och bostadsbeskrivning. Du kan sedan vänta med själva försäljningen tills du hittar nytt eller kan få bäst betalt! För dig som vill köpa kan vi svara på frågor om hur det är att bo här området, var dagis och skolor ligger och snabbaste vägen till jobbet.

Kom förbi vår BoButik så kan vi ge dig vår bästa personliga service!

Läs vad 343 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

• 2019-05-13

Elisabet W skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma var väldigt lätt att samarbeta med. Och försäljningen gick precis så smidigt som vi hade hoppats på. Vi kan varmt rekommendera Emma som mäklare! Läs mer
    2019-10-01 Emma H svarar Elisabet W
    Vad bra att ni tyckte den gick smidigt trots att ni bodde på annan ort. Tack för er Reco! :)
  • 2019-05-11

Ylva R skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag har sålt 2 rum och kök. Jag blev bemött på ett mycke trevligt sätt, mäklaren var tydlig och trovärdig,hon höll mig informerad hela tiden om spekulanter, hon gjorde ett fantastiskt jobb med stort intresse för en lyckad försäljning , jag kan varmt rekommendera henne som mäklare hon var toppen! Läs mer
    2019-10-01 Emma H svarar Ylva R
    Tack snälla Ylva för din fina Reco. Vad kul att du är nöjd med din försäljning! :)
  • 2019-05-11

David S skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpt en lägenhet i Fredhäll på 40 kvadratmeter. Mäklaren var väldigt trevlig och kändes mycket pålitligt, ett gott intryck gavs. Affären gick smidigt och snabbt vilket uppskattades och var tack vare mäklaren. Det enda som vi anser mäklaren kan tänka på är att ibland kändes det lite väl desperat i "säljandet". Läs mer
    2019-10-01 Emma H svarar David S
    Vad bra att ni är nöjd och affären blev ju väldigt smidig! :) Jag ska ta åt mig av att ni tyckte att jag ibland kändes desperat i säljandet men när man träffar kunder som kommer utifrån och besöker vårt fina Fredhäll vill jag gärna sälja in allt där och berätta om allt. Men tack för feedback!
  • 2019-05-10

Sebastian A skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpt lägenhet som Emma förmedlade. Professionell i sin roll som mäklare. Snabb respons. Läs mer
    2019-10-01 Emma H svarar Sebastian A
    Tack för er fina Reco och kul att det blev både en försäljning och köp via mig :)
  • Martin L

2019-05-07

Martin L skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag köpte precis en tvåa i Fredhäll där Emma var mäklare. Jag fick ett mycket proffsigt bemötande och ett förtroendeingivande intryck. Hon hade mycket information om huset, föreningen och närområdet, vilket var bra. Kontraktsskrivningen var effektiv och allt kändes superbra. Rekommenderas! Läs mer
    2019-10-01 Emma H svarar Martin L
    Tack för din Reco och vad bra att du kände att intrycket var bra! :)
  • 2019-04-27

Robin L skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Alltid tillgänglig, kunnig och engagerad. Väldigt bra lokalkännedom med stort kontaktnät. Vi sålde till ett högre pris än vad vi förväntade oss. 5/5! Läs mer
    2019-10-01 Emma H svarar Robin L
    Tack för er reco och kul att ni fick mer än vad ni förväntade er :)
  • 2019-04-24

Alexandra W skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Trovärdighet och profession utmärker Angelica i sin roll som förmedlande mäklare. Mycket fint bemötande under hela köpprocessen! Läs mer
    2019-04-25 Angelica H svarar Alexandra W
    Tusen tack för din fina rekommendation Alexandra! Värmer extra när du själv har varit i branschen. Stort grattis till en enormt fin lägenhet.
  • 2019-04-24

Henric B skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Proffsig hantering genom hela processen. såg till både köpare och säljares intressen och påvisade god mäklarsed Läs mer
    2019-10-01 Emma H svarar Henric B
    Tack för din Reco och hoppas att du trivs! :)
  • Cicci M

2019-04-21

Cicci M skrev om Sophia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    I min roll som ordförande i BRF Kalkonen har jag under åren haft löpande kontakt med många mäklare i Stor-Stockholm. När det så blev dags för mig att sälja min ”pärla” , en tvåa på 43 kvadrat på Thorildsplan, så kontaktade jag Sophia på Svensk Fastighetsförmedling. Sophia har uppfyllt alla mina förväntningar under försäljningen av min bostad. Att Sophia är en väldigt kompetent och duktig mäklare visste jag sedan tidigare, och hennes sprudlande energi och varma och vänliga bemötande har satt guldkant på hela processen. Vid kontraktsskrivningen hörde jag även ”köparna” berömma Sophia för hennes oerhörda proffsighet och härliga personlighet. Jag kan varmt rekommendera Sophia som mäklare. Mvh Cecilia Wallin Läs mer
  • Elinor B

2019-04-19

Elinor B skrev om Sophia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Recension av oss som köpare.
    Sophia är en unik mäklare med hög närvaro och professionellt bemötande.
    Hon är unik genom att, till skillnad mot många andra mäklare, är genuin och ärlig med den bostad vi ville köpa. Hon var alltid närvarande för att besvara våra frågor och undvek att försköna bostaden genom att vara väldigt jordnära och höll med om att viss upprustning skulle behövas och nekade inte inför alla skönhetsfel som huset besitter. Detta fick oss att även lita på att det inte heller göms några dolda fel i bostaden.

Vi hade bilden av att alla mäklare bara är jobbiga säljare av vår tidigare erfarenhet. Denna bilden ändrades med Sophias närvaro och professionella sätt. Hon fick oss att känna oss trygga och gjorde vårt val enkelt. En mycket kunnig mäklare som jag starkt rekommenderar till alla. Läs mer
  • Tomas Mattias K

2019-04-16

Tomas Mattias K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Kan starkt rekommendera Christofer Ogeheim. En positiv och lösningsorienterad person, som från första affären vi gjorde alltid har varit fantastisk. Ingenting är omöjligt, och ett nej finns nog inte ens i hans vokabulär :) Läs mer
  • 2019-04-11

Liselotte W skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Angelica var under hela köpet mycket tillgänglig, snabb och professionell. Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2019-04-15 Angelica H svarar Liselotte W
    Varma tack för dina ord Liselotte, det värmer helt klart! Stort grattis till en jättefin lägenhet på Kungsholmen. Ser fram emot att ses på tillträdesdagen!
  • 2019-04-09

Johannes S skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Mycket kunnig mäklare. Stor erfarenhet i områden. Läs mer
    2019-10-01 Emma H svarar Johannes S
    Tack för din Reco och hoppas att du trivs! :)
  • Jessica A

2019-04-07

Jessica A skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi har både köpt och sålt på Stora Essingen med Elin och är lika nöjda med båda gångerna. Elin är proffsig, trevlig, förtroendeingivande och alert. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Fredrik T

2019-04-05

Fredrik T skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köp av Fridhemsgatan 31.

- Trevligt och bra bemötande
    - Snabb återkoppling Läs mer
    2019-10-01 Emma H svarar Fredrik T
    Tack för din Reco och hoppas att ni är nöjda! :)
  • 2019-04-05

Ulrika T skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Har köpt en bostadsrätt.
    Det var första gången jag köpte en bostadsrätt så det har varit viktigt att få bra stöd och hjälp genom processen.
    Emma höll mig hela tiden i loopen, var tydlig genom de olika stegen och var otrololigt service minded och kunde svara på alla frågor. :) Läs mer
    2019-10-01 Emma H svarar Ulrika T
    Vad bra att du kände att du fick allt stöd i din process och fick svar på alla dina frågor. Hoppas att du trivs bra i lägenheten! :)
  • 2019-04-04

Pontus S skrev om Rebecka Sandin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpte en lägenhet på Alströmergatan och fick kanonbra service.
    Rebecka har varit oerhört lätt att få tag i vid eventuellt frågor. Läs mer
  • 2019-04-01

Andreas E skrev om Rebecka Sandin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag köpte en 2:a i Fredhäll och blev bemött på ett professionellt sätt av mäklaren. Mina förväntningar var att mäklaren skulle hjälpa mig med mina frågor som jag hade gällande bostaden samt kunna genomföra en snabb affär vilket blev av. Sammanfattningsvis fick jag en positiv upplevelse under bostadsköpet. Läs mer
  • Peter E

2019-04-01

Peter E skrev om Rebecka Sandin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sålt en bostadsrätt på Kungsholmen i Stockholm.
    Väldigt bra bemötande,proffsig inställning.
    100 procentig feedback levererades.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-04-01

Thomas I skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma var noggrann, trevlig och kompetent! Jag köpte lägenhet i Fredhäll. Kan rekomendera henne. Läs mer
    2019-10-01 Emma H svarar Thomas I
    Tack för din Reco och hoppas att ni trivs! :)
  • 2019-03-28

Bengt L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sålt bostadsrätt 95 kvm på Kungsholomen.
    Bra kontakt via mail, sms och personligt möte. Bra återkopplingar.
    Motsvarade mina förväntningar.
    Kan gärna tipsa andra att använda deras tjänster. Läs mer
  • 2019-03-24

Brita A skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Har sålt min lägenhet i Vasastan Stockholm. Blev bemött med respekt och stort inkännande och stor kunskap, över alla mina förväntningar,som var bara en smidig affär. Läs mer
    2019-04-15 Angelica H svarar Brita A
    Tusen tack för din fina rekommendation! Det var en ära att få representera dig Brita och ett väldigt trevligt samarbete. Jag önskar dig all lycka till nere i Malmö.
    Allt gott ifrån mig
  • 2019-03-22

Stig L skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Aktiv mäklare, hängde med under helanprocessen Läs mer
    2019-04-15 Angelica H svarar Stig L
    Tack för din positiva bild av försäljningsprocessen Stig, det uppskattas!
    Ha en fin dag
  • 2019-03-22

Jane A skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpte min första bostad genom Angelica Hermansson och hon var väldigt tydlig, glad, genuin och tillmötesgående genom hela processen. Hon svarade på samtliga frågor och fick en att känna sig väldigt trygg genom att kontinuerligt ge information samt ett bra bemötande. Jag kan verkligen rekommendera henne! Läs mer
    2019-04-15 Angelica H svarar Jane A
    Tack för din jättefina rekommendation Jane! Det uppskattas massor :) Hoppas du trivs riktigt bra i lägenheten nu efter tillträdet. Allt gott ifrån mig!
  • 2019-03-19

Manne J skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpte bostad via Emma och hon var superproffsig och trevlig. Vi fick ett mycket bra bemötande och hon bistod oss i alla frågor som vi hade under köpprocessen. Kan mycket varmt rekommendera henne och kommer själv att anlita henne vid framtida försäljning. Läs mer
    2019-10-01 Emma H svarar Manne J
    Vad kul att ni kände er nöjda och ni kände att ni fick svar på alla frågor. Tack för er Reco :)
  • 2019-03-17

Louise B skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi köpte en lägenhet på Gästrikegatan 5 genom Angelica. Vi hade en bra dialog under hela processen och fick kontinuerlig information om processen. Vi är mycket nöjda med den hjälp vi fick från Angelica och kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2019-03-19 Angelica H svarar Louise B
    Tack snälla för din rekommendation Louise! Var jättetrevligt att träffa er båda och ni har verkligen köpt er en väldigt fin lägenhet med stor potential. Ser fram emot att se slutresultatet!
  • 2019-03-16

Gundela H skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Har sålt lägenhet i Vasastan.
    Angelika Hermansson bemötte mig respekt och var mycket informativ på ett väldigt trevligt sett.

Hon var glad, positiv och levde upp till min förväntning med råge.

Försäljningen gick fortare än jag hade föreställt mig. Läs mer
    2019-03-19 Angelica H svarar Gundela H
    Tack för din genomgående fina rekommendation Gundela. Det var en ära att få representera både dig och Styrbjörn, vilket var extra roligt med tanke på hans tidigare år i mäklaryrket. Tror och hoppas att era köpare kommer trivas enormt!
  • 2019-03-14

Björn B skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Smidigt, rak på sak och enkelt. Emma underlättade verkligen köpet för en person som mig som har väldigt begränsat med tid Läs mer
    2019-10-01 Emma H svarar Björn B
    Vad bra att jag kunde underlätta ditt köp och kul att du är nöjd. Grattis till en fin lägenhet :)
  • 2019-03-12

Roger G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Madeleine är en uppmärksam och engagerad mäklare som med full av energi genomfört en försäljning av en lägenhet på Kungsholmen.
    Hjälpsam och positiv i alla frågor och jag kan verkligen rekommendera henne för nya uppdrag Läs mer
  • 2019-03-08

Carl G skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Nyligen köpt lägenhet och blev bemött med ett professionellt och trevligt sätt, i enlighet med mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-03-08

Jolanta R skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag har sålt en etta. Mäklaren var saklig, optimistisk trots det tröga läget på marknaden. Jag är helt nöjd. Läs mer
  • 2019-03-07

Per R skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag är mycket nöjd med Elins arbete vid försäljningen av min lägenhet. Extremt proffsig, kunnig och trevlig! Läs mer
  • Johnny G

2019-03-04

Johnny G skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag kan verkligen rekommendera Emma Hjalmarsson som mäklare !
    Hon är påläst och kan marknaden, speciellt vad som är till försäljning i området och tidigare sålt.
    För henne står säljare och köpare i focus under hela
    affären.
    ” Det ska kännas bra när affären är klar för alla inblandade”
    Enligt Emma ! Läs mer
    2019-10-01 Emma H svarar Johnny G
    Det där fick du till bra för det är precis min målbild, att alla parter ska känna att affären känns bra :) Tack för att jag fick sälja din lägenhet!
  • 2019-02-27

Tim D skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Fantastisk hjälp av Emma Hjalmarsson, väldigt förberedd, tillmötesgående och hjälpsam. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-10-01 Emma H svarar Tim D
    Tack för din fina Reco och hoppas att ni är nöjda! :)
  • 2019-02-10

Johanna M skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Angelica har sen första kontakten bemött oss på ett professionellt och personligt sätt. Hon är en engagerad mäklare som hjälpte oss fram till en lyckad affär. Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2019-02-11 Angelica H svarar Johanna M
    Tack för din varma rekommendation Johanna :) Det har varit jättetrevligt att få representera er båda, ifrån första telefonsamtalet med dig och mötet med Lucas tills visningarna och kontraktet. Stort grattis till en fin försäljning!
  • 2019-02-09

André J skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpte nyligen en bostadsrätt från Emma. Hon ger ett väldigt professionellt intryck genom att kunna mycket om sina objekt, tar reda på och ger snabba svar om det är något man undrar över. Med ett mycket trevligt bemötande. Läs mer
    2019-10-01 Emma H svarar André J
    Vad bra att du fick svar på alla dina frågor, det vill jag alltid leverera så det är kul att du är nöjd! Stort grattis till en fin lägenhet :)
  • 2019-02-04

Sara K skrev om Sophia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpte lägenhet av Sophia på Kungsholmen. Hon var trevlig, kompetent och professionell. Kan varmt rekommendera Sophia som mäklare! Läs mer
  • 2019-02-01

Emma P skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sålde min lägenhet i fredhäll och hela resan från första mötet till försäljning har varit jättesmidig. Tydlig kommunikation gällande alla delar, väldigt förtroendeingivande och kunnig. Och alltid med ett glatt humör. Läs mer
    2019-10-01 Emma H svarar Emma P
    Tack Emma för din Reco och att hela resan kändes bra, det gör mig glad! :)
  • 2019-02-01

Thomas Kjell skrev om Sophia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpte lägenhet i Hornsberg av Sophia och hon var kompetent och duktig! Läs mer
  • Jonas B

2019-01-31

Jonas B skrev om Sophia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sophia är en mäklare med hög proffesionalism, engagemang och med en mycket ambitiös approach. Denna mäklare är social, kunnig och alltid tillgänglig för kunden.

I Sophia har Svensk Fastighetsförmedling en mycket duktig mäklare som brinner för sitt yrke och har alltid kunden i fokus för en lyckad bostadsaffärer. Jag rekommenderar starkt Sophia som mäklare. Läs mer
  • Lotta N

2019-01-28

Lotta N skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma Hjalmarsson på Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen hjälpte mig med försäljning av min bostadsrätt i Fredhäll.

Emma är seriös, driven, trevlig, ALLTID tillgänglig och svarar snabbt. Hon har god lokalkännedom då hon själv bor i området och anstränger sig ordentligt för att sälja (utan att vara påtvingande ”säljig”).

Hon var också ett bra bollplank och gav goda, välgrundade och raka argument när man stod inför olika vägval.

Jag är supernöjd med Emma och ger henne mina varmaste rekommendationer! Läs mer
    2019-10-01 Emma H svarar Lotta N
    Tack snälla Lotta för dina fina ord! Det uppskattar jag verkligen! :)
  • 2019-01-24

Emil T skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sålde min lägenhet med Emmas hjälp.
    Vass säljare som är tydlig och fick mig att känna mig trygg genom hela säljprocessen.
    Kan definitivt rekommendera Emma! Läs mer
    2019-10-01 Emma H svarar Emil T
    Tack för att jag fick sälja din lägenhet och vad bra att du tyckte att jag var tydlig och att du kände dig trygg. Tack för din Reco! :)
  • 2019-01-24

Maria J skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpte min första lägenhet i Kristineberg och fick ett superbra bemötande av Emma! Väldigt hjälpsam och engagerad med bra koll på objekt och område. Trevlig och snabb återkoppling! Läs mer
    2019-10-01 Emma H svarar Maria J
    Tack snälla för din Reco och för att jag fick hjälpa dig med alla frågor vid ditt köp så affären kändes trygg :)
  • Daniel P

2019-01-22

Daniel P skrev om Ahmet Ayhan en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Väldigt nöjd med min försäljning.
    Rekommenderar gladeligen Ahmet! Läs mer
  • 2019-01-17

Philip G skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma hjälpte mig tryggt och bra genom hela processen. Rekommenderar henne varmt till både blivande köpare och säljare ! Läs mer
    2019-10-01 Emma H svarar Philip G
    Vilken tur att du kände dig trygg i processen, det gör mig glad. Tack för din Reco! :)
  • 2019-01-14

Jörgen K skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sålde en 2:a i Marieberg på Kungsholmen. Emma är väldigt trevlig och lät att ha att göra med, ger ett positivt intryck och är angelägen om att man ska bli nöjd som säljare. Läs mer
    2019-10-01 Emma H svarar Jörgen K
    Tack för din Reco och vad ba att du som säljare är nöjd! :)
  • 2019-01-14

Hans E skrev om Rebecka Sandin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Snabb, effektiv och mycket proffsig försäljning. Väldigt bra bemötande och hög tillgänglighet. Jag kan varmt rekommendera Rebecka! Läs mer
  • Vedran B

2019-01-08

Vedran B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    En driven och kunnig person! Gör alltid sitt yttersta. Läs mer
  • 2019-01-08

Lisa E skrev om Erik Hoang en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Erik Hoang är en toppen mäklare! Blev tipsad av en kollega och han gjorde sitt jobb oehört proffsigt samt att han höll mig uppdaterad hela tiden. Vad mer kan man begära?

Mvh Lisa Eriksson Läs mer
  • 2019-01-08

Nabil E skrev om Erik Hoang en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Erik var väldigt professionell vid försäljningen av vår bostad. Lyhörd och lätt tillgänglig. Väldigt påläst och informativ. Super nöjd med försäljningen. Starkt rekommenderad mäklare.

Tack Erik Läs mer

S:t Eriksgatan 25, 112 39 stockholm