Alla kategorier Mäklare Örebro Örebro Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Örebro

Svensk Fastighetsförmedling Örebro

Köpmangatan 3, 702 10 Örebro — Visa karta

Läs vad 30 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Örebro

• Petra  N
    Petra N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi hade Alexander Sjönvall som mäklare! Undrade vi något fick vi alltid svar fort, väldigt trevlig, ett bra bemötande, positiv, engagerad;)! Vi är mycket nöjda:)
  • Kim K
    Kim K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi är mycket nöjda med vår mäklare Ronja som från dag ett och hela vägen igenom varit en klippa! Hon är lyhörd, flexibel, engagerad och trygg. Vid vår försäljning har flertalet "större händelser" hänt snabbt på kvällar, helger och till och med på Ronjas weekendsemester - oavsett detta har Ronja ordnat allt på studs och varit glad och positiv. Guld värd. Rekommenderas skarpt!
  • Hanna B
    Hanna B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi är så nöjda med allt kring vår försäljning! Vår mäklare Fabian Stål fanns vid vår sida under hela tiden och han gjorde ett fantastiskt jobb! Proffsig, ödmjuk och positiv!
  • Marie C
    Marie C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Kajsa var mycket bra, proffsig, hjälpsam och trevlig. Hon levde mycket väl upp till mina förväntningar.
  • Pär A
    Pär A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Ronja Sköld bästa fastighetsmäklaren i Örebro !!
    Vi är mycket nöjda med hennes insats !
    Pär A gillar detta
  • Anna
    Anna skrev om Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi är mycket nöjda med Dennis Svensson som hjälpt oss med en smidig husförsäljning. Lugn men aktiv, tydlig och hjälpsam. Faktum är att det inte kunde ha varit bättre!
  • Pekka L
    Pekka L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Helt suverän mäklare!!!
    Tydlig,Trevlig,Snabb,problemfritt bemötande och hjälpt oss med alla frågor kring försäljning&flyttpå det bästa sättet....Alexander Sjönvall rekommenderas till de varmaste :-)
    M.v.h
    Pekka&Maggan
  • Magnus K
    Magnus K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Sålde min bostadsrätt med hjälp av Ronja Sköld i Februari.
    Allting gick mycket smidigt och professionellt från början till slut på försäljningsprocessen.
    Undrade jag över något så tog det inte lång tid innan jag fick svar.
    Skall om möjligt anlita Svensk fastighetsförmedling när ny bostad skall inhandlas :)
    2 tummar upp till Ronja
  • Kenneth L
    Kenneth L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi fick ett bra bemötande, om vi undrade något fick vi alltid svar.
    Det var lätt att få tag i honom på telefon eller sms, om han ej
    kunde svara just då ,hörde han av sig när han kunde.
  • Tobias O
    Tobias O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Dennis var under hela processen delaktig och intresserad i vad vi ville nå med samarbetet. Kort beskrivning: snabb respons, förtroendegivande och trevlig
  • Magnus F
    Magnus F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Professionellt, uthålligt och tryggt!
  • Barbro A
    Barbro A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Alltid lika trevlig, tillgänglig och tillmötesgående. Vi kände oss unika som Ronjas kunder och fick den allra bästa hjälpen att sälja vårt radhus. Betalar arvodet med glatt sinne i behåll! Barbro och Janne
  • Caroline J
    Caroline J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Jag hade Antonio Yuksel som mäklare och han var toppen!!!
  • Irén H
    Irén H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Allt fungerade bra innan och under försäljning. När bostaden var såld saknade jag återkoppling. Fick ej svar på mejl. Jag upplevde också kontakten med Mattias som kort och formell på överlåtelsedagen.
  • Ann-Britt A
    Ann-Britt A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Positivt och tryggt. Man var i erfarna händer, förklarade allting noggrant.
  • Alice R
    Alice R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Jag kände mig tvingad att sälja till ett pris jag inte ville.
    2016-09-13 Fredrik S svarar Alice R
    Hej! Det är alltid intressant att se hur vi kan bli bättre på service och att bli det absolut självklara valet när köpare och säljare väljer att göra bostadskarriär.. Ring mig gärna på 070-659 35 01, jag skulle verkligen uppskatta att höra dina synpunkter mer ingående.. hälsningar Fredrik Sevelin Franchisetagare i Örebro..
  • Eva W
    Eva W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Tack för all hjälp med försäljningen av lägenheten.
  • Madelene L
    Madelene L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Proffsigt och trevligt bemötande. Bilderna som togs på lägenheten var makalöst bra och att sedan slutpriset blev högre än jag väntat var förstås väldigt roligt också! Kan absolut rekommendera Svensk fastighetsförmedling i Örebro och fastighetsmäklare Kajsa Hultman.
  • Linnéa A
    Linnéa A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Mycket engagerad, positiv och arbetsvillig mäklare. Alltid nåbar för diskussion. Vi är väldigt nöjda med Antonio.
  • Tobias S
    Tobias S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Drivande mäklare. God personlig service!
  • Benny O
    Benny O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Proffsigt bemötande mäklare. Väl genomförd presentation. Ger högsta betyg
  • Fredrik Ö
    Fredrik Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi har känt oss väl omhändertagna under hela säljprocessen. I jämförelse med andra större aktörer inom området vet vi att Svensk Fastighetsförmedling är ett mycket prisvärt val och de har varit mycket proffesionella under hela processen. Svensk Fastighetsförmedling är ett bra val.
  • Kaj M
    Kaj M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Trevligt bemötande och proffsig hjälp. Vad mer kan man begära. Helt klart nöjd med min försäljning tillsammans med Antonio hos Svensk Fastighetsförmedling Örebro
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Extremt nöjd med försäljningen! Antonio gjorde verkligen sitt jobb. Hatten av :)
  • Allan och Barbro J
    Allan och Barbro J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi har varit mycket nöjda med vår mäklare.
  • Stefan R
    Stefan R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Kajsa kom med goda råd och jag kände mig väl omhändertagen genom hela processen.
  • Per H
    Per H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Lysande jobb! Aldrig några problem.
  • Stina J
    Stina J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Som väntat, mycket bra bemötande.
  • Annika A
    Annika A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Fin och personlig service, självklart! Ynwa.
  • Hans I
    Hans I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Varnar för en av de största, sämsta och troligen den dyraste.
    En sjuk släkting fick sin mycket lättsålda bostadsrätt såld via dessa vilket inte kan ha betytt mer än några timmars arbete och en visning. Arvode ca 65.000 kr. Då ingick deklaration av försäljningen men den missköttes gravt. Inga avdrag togs in trots att uppgifterna fanns tillgängliga, inte ens avgiften till Hemnet som säljaren numera står för själv och de måste känna till.

Köpmangatan 3, 702 10 Örebro