Alla kategorier Mäklare Örebro Örebro Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Örebro

Svensk Fastighetsförmedling Örebro

Köpmangatan 3, 702 10 Örebro — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Örebro!

Vid Hjälmarens strand i Närke hittar du Örebro, Sveriges sjätte största tätort som fortsätter att växa. Är du inne på att köpa bostad här? Då ska du kontakta oss på Svensk fastighetsförmedling. Vi kan Örebro, staden och området runtom i detalj och hjälper dig på vägen mot den perfekta bostadsaffären. Vi har koll på hela kedjan i affären, allt från värdering till köp eller försäljning.

Något helt nytt är att vi numera erbjuder 3D-visning av lägenheter! Kontakta oss så berättar vi mer.

Läs vad 146 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Örebro

• Mats L
    Mats L skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vill tacka Alexander och Svensk Fastighetsförmedling för ett bra sammarbete vid försäljning av vårt fastighet. Samt för ett bra bemötande, bra information och för Alexanders noggrannhet och kunskap. Läs mer
  • Mirella G
    Mirella G skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vill ni ha en bra, driven och pålitlig mäklare så anlita Karl-Albin, han skötte vår husförsäljning på ett utomordentligt sätt. Vi är jättenöjda. Tack! Läs mer
  • Marcus N
    Marcus N skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Petter visade från dag ett att han var den rätta personen att sälja vår bostad. Han har, på ett proffsigt och tryggt sätt, sålt vår bostad och lyckats överträffar de förväntningar vi hade på slutpriset.

Vi rekommenderar denna duktiga mäklare i alla lägen! Läs mer
    2018-05-07 Petter H svarar Marcus N
    Hej Marcus,
    Tack för ert förtroende. Och det glädjer mig att vi lyckades överträffa era förväntningar!
    Jag är glad att hjälpa er mot ert nästa mål.

Vi ses snart igen!
    Med vänlig hälsningar, er mäklare Petter Hedström.
  • Veronica L
    Veronica L skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Jag har sålt min 2:a med hjälp av Karl-Albin. Tycker absolut att jag blivit bra bemött och känner mig mycket nöjd med allt då jag enbart träffat honom en gång, och efter det haft mail, sms och telefonkontakt. Jag fick uppdateringar om hur försäljningen gick regelbundet och tycker att han gjort ett bra jobb då det på sätt och vis inte varit den bästa årstiden att sälja.
    Han har kommit med egna förslag och samtidigt lyssnat på vad jag tyckt och tänkt under hela perioden som lägenheten låg ute till försäljning.
    Jämfört med min tidigare erfarenhet av en annan mäklare som missade att ge mig viss information vilket ledde till en hel del telefonsamtal för mig så känner jag att Karl-Albin har gjort sitt jobb utmärkt.
    Jag är jättenöjd! Läs mer
    2018-04-30 Karl-Albin L svarar Veronica L
    Hej Veronica,

Fantastiskt roligt att läsa din fina recension, det värmer verkligen.
    Tackar än en gång för förtroendet och hoppas du kommer stortrivas i Göteborg!
  • Josefin J
    Josefin J skrev om Mattias Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Köpte lägenhet på peppargatan 17 i Örebro. Jättebra bemötande och det kändes som han verkligen ville ens bästa hela tiden. Läs mer
    2018-04-25 Mattias L svarar Josefin J
    Tack och hoppas ni kommer trivas i ert nya boende!
  • Ove Gustaf Harry L
    Ove Gustaf Harry L skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi, min hustru och jag, har med hjälp av Svensk Fastighets-förmedling, sålt vårt hus i Örebro inför en förestående flytt till Karlskoga.

Svensk Fastighetsförmedlings representant, Karl-Albin Larsson, gav ett professionellt intryck och de resonemang vi förde innan han lade fram sitt förslag till handlingsplan kändes värdefulla.

Våra förväntningar på mäklarinsatsen var högt ställda. Karl-Albins helhjärtade engagemang i affären lämnade en god eftersmak. Läs mer
    2018-04-23 Karl-Albin L svarar Ove Gustaf Harry L
    Stort tack för de fina ordern och förtroendet att få hjälpa er med just eran försäljning. Önskar er lycka till med flytten till Karlskoga och hoppas ni kommer trivas lika bra där som ni gjort i vackra Adolfsberg!
  • Alexander J
    Alexander J skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi är mycket nöjda med vår försäljning som sköttes av Petter Hedström. Han har ett proffsigt bemötande och var alltid tillgänglig under hela försäljningsprocessen. Vi kände ett stort förtroende för Petter och kan varmt rekommendera honom till andra. Läs mer
    2018-04-16 Petter H svarar Alexander J
    Hej Alexander,
    Varmt tack för ert förtroende och rekommendationen.
    Jag önskar er lycka till i er nya bostad i er nya stad!
  • Olof N
    Olof N skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Alexander är en trevlig och pålitlig mäklare som vi absolut kan rekommendera till andra! Läs mer
    2018-04-17 Alexander S svarar Olof N
    Stort tack för förtroendet och lycka till med er nya bostad!
    Mvh er mäklare, Alexander Sjönvall
  • Samar K
    Samar K skrev om Mattias Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Jag köpte min lägenhet för cirka två år sedan, med hjälp av Mattias Lindmark. Idag, då jag står inför beslutet att sälja lgh, har jag försökt få hjälp att få fram avtalet som skrevs vid köpet för två år sedan (jag har lyckats slarva bort mitt exemplar). Mattias svarade på ett mejl och ett samtal. Vid dessa två tillfällen uppgav han att han skulle hjälpa mig ordna fram detta. Jag har utan resultat, trots ett flertal mejl, försökt nå Mattias igen för att få en kopia på avtalet.

Detta innebär således att det har varit ointressant för Mattias i ett senare skede att vara behjälplig för mig, trots att jag köpt lägenheten av honom.

Jag kommer inte att rekommendera Mattias i fortsättningen. Läs mer
    2018-04-11 Mattias L svarar Samar K
    Hej Samar
    Vi ber verkligen om ursäkt för att du inte fått avtalet som du skulle. Mattias har inte gjort något fel i det här fallet utan har dubbelkollat med oss ang. detta . Mattias mailade mig ang. det här avtalet och någonstans på vägen missförstod jag och vår andra assistent varann då jag inte hade full koll på arkivet. Jag tar på mig detta då det blev mitt ansvar och ber så mycket om ursäkt. Vi hoppas att allt löst sig annars vill vi självfallet hjälpa dig med detta.
    Med vänlig hälsning
    Sara Jonsson
    Mäklarassistent
    Svensk Fastighetsförmedling i Örebro
  • Peter G
    Peter G skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Proffsig och snabb med återkoppling. Precis det man vill ha när man säljer. Läs mer
    2018-04-09 Petter H svarar Peter G
    Hej Peter,
    Stort tack för ert förtroende. Glädjer mig att ni är nöjda.
    All lycka så hörs vi i framtiden!
  • Mikael W
    Mikael W skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Petter ger ett exemplariskt bemötande och är mycket trevlig. Läs mer
    2018-04-06 Petter H svarar Mikael W
    Hej Mikael,
    Tack för rekommendationen. Kul att vi kunde genomföra affären så ni kan flytta till huset i er nya stad!
    Önskar er all lycka,
  • Martin W
    Martin W skrev om Kajsa Hultman en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Jag har svårt att tänka mig att Örebro har en bättre mäklare än Kajsa Hultman! Vänlig, professionell och tydlig. Vi köpte ett hus som hon förmedlade och har fått det allra bästa intryck. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Kurt Jarl L
    Kurt Jarl L skrev om Mattias Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Ett mycket bra jobb från början till slut! Läs mer
    2018-03-19 Mattias L svarar Kurt Jarl L
    Tack! Jobbet blir lätt när man har bra kunder. Tack för ett bra samarbete och hoppas att ni kommer trivas i er nya bostad.
  • Petra Johanna Natalie E
    Petra Johanna Natalie E skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Rekommenderar varmt att ta hjälp av Petter vid både försäljning och köp av lägenhet. Stort engagemang och lätt att nå. Strävar efter att alla parter i affären ska vara riktigt nöjda. Läs mer
    2018-03-21 Petter H svarar Petra Johanna Natalie E
    Hej Petra,
    Stort tack för din fina rekommendation. Jag är glad att jag fick hjälpa er med köp och försäljning av bostad.
    Lycka till i er nya bostad & hör av er när jag kan hjälpa er nästa gång!
    Med vänliga hälsningar, er Mäklare Petter Hedström.
  • Roger P
    Roger P skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi träffade Alexander på en husvisning i sommars och fick stort förtroende för Alexander och sa samtidigt att när vi skulle sälja vår villa skulle han bli vår mäklare.
    Han gjorde ett mycket bra jobb. Läs mer
  • Lotta P
    Lotta P skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Ambitiös, energisk, strategisk, trevlig och glad mäklare! Läs mer
    2018-03-12 Petter H svarar Lotta P
    Hej Lotta,
    Tack! Extra roligt att jag fick hjälpa er att sälja era båda bostadsrätter och hjälpa er köpa en bostad tillsammans.
    All lycka,
    Med vänliga hälsningar, er mäklare Petter Hedström
  • Magdalena A
    Magdalena A skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Petter är en mycket proffsig, energisk, trevlig, trygg, varm och en helt fantastiskt duktig mäklare! Kan varmt rekommendera honom. Ni kommer inte att ångra er. Min man och jag är Mycket nöjda med vår husförsäljning. Magdalena Läs mer
    2018-03-11 Petter H svarar Magdalena A
    Hej Magdalena,
    Värmande ord, jag känner mig privilegierad att ha ert fortsatta förtroende.
    All lycka så hörs vi snart igen.
  • Jenny N
    Jenny N skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Proffsigt bemötande!
    Petter gjorde ett grymt arbete och jag kände att jag fick det lilla extra!
    Rekommenderar Petter till alla jag känner som ska sälja i Örebro området! Läs mer
    2018-03-09 Petter H svarar Jenny N
    Hej Jenny,
    Roligt att du är nöjd och extra roligt att höra att du uppskattar mitt arbete.
    Ha det fint och hälsa familjen!
    Med vänlig hälsning, din mäklare Petter Hedström.
  • Anna E
    Anna E skrev om Kajsa Hultman en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Påläst, förtroendeingivande, gav ett proffsigt intryck. Gjorde en bättre beskrivning av sitt uppdrag än andra mäklare vi pratat med. Läs mer
  • Kemal H
    Kemal H skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Petter är mycket professionell och skötte affären på bästa möjliga sätt. Jag kommer alltid att anlita Petter för framtida affärer. Läs mer
    2018-03-05 Petter H svarar Kemal H
    Hej Kemal,
    Tack för de fina orden. Det glädjer mig att även i framtida affärer kommer få vara DIN mäklare!
    Med vänlig hälsning, din mäklare Petter Hedström.
  • Lars K
    Lars K skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Har med stort kunnande och trevligt bemötande, gått in för sitt uppdrag att sälja vår bostad. vi kommer att rekommendera honom. Läs mer
  • Daniel G
    Daniel G skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Både köpt och sålt genom Alexander Sjönvall och ger honom absolut högsta betyg. Kan varmt rekommendera honom om ni går i köp eller säljtankar och för mig är det ett självklart val när jag byter bostad nästa gång! Läs mer
  • Emil G
    Emil G skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Väldigt snabb och bra kommunikation, hjälpsam och väldigt trevlig!

Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-04-23 Karl-Albin L svarar Emil G
    Hej Emil! Fantastiskt roligt att höra du är nöjd med mitt arbete. Att få följa en kund genom både köp och försäljning är en av de delar jag uppskattar allra mest i mitt arbetet som fastighetsmäklare. Önskar dig all lycka till med ditt nya radhus och hoppas ni kommer stortrivas!
  • Sandra M
    Sandra M skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vår upplevelse av Alexander som mäklare är att han under hela processen var väldigt mån av att vi fick information om hur det gick med försäljningen av våran lägenhet, allt från hur många som hade anmält sig till visningen till att fråga hur vi kände/mådde. Om vi hörde av till honom var han snabb med att återkomma och detsamma gällde efter visningarna. Läs mer
  • Linda P
    Linda P skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Bra fungerande kommunikation. Trevligt bemötande. Bra att han lyckades fixa en extra visning som passade oss. Läs mer
    2018-02-26 Petter H svarar Linda P
    Hej Linda,
    Vad roligt. Ni är varmt välkomna till varma Örebro och framför allt till fina Ormesta.
    All lycka,
  • Inger B
    Inger B skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi är helt nöjda
    Försäljningen hanterades på ett betryggande och varsamt
    sätt trots dess speciellt känsliga natur
    Tack för god hjälp! Läs mer
    2018-04-23 Karl-Albin L svarar Inger B
    Stort tack för de fina orden och förtroendet att få hjälpa till med just eran försäljning!
  • Johanna Ö
    Johanna Ö skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Supernöjd från början till slut! Professionell, engagerad och trevlig :) Läs mer
    2018-02-21 Petter H svarar Johanna Ö
    Hej Johanna,
    Tack, det värmer.
    Lycka till i Linköping nu!
  • Lina N
    Lina N skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Karl-Albin gick verkligen in för sitt uppdrag att sälja min lägenhet.
    Trevligt och professionellt bemötande utav honom.
    Alltid nåbar att svara på mina frågor och funderingar.
    Och alltid ett leende på läpparna.
    Kände mig trygg med att ha honom som min mäklare, för han gav verkligen 100 procent!
    Över mina förväntningar! Läs mer
    2018-04-23 Karl-Albin L svarar Lina N
    Hej Lina! Denna typen av respons är vad som driver mig som person och jag är oerhört tacksam för de fina orden du skrivit. Återigen tack för förtroendet och lycka till med ditt nya boende.
  • Jimmy E
    Jimmy E skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi fick det bästa möjliga bemötande man kunde få av en mäklare, har aldrig tidigare mött en person som är så engagerad,driven och målmedveten som Petter. Han gjorde allt plus lite till och la ner sin själ i att sälja vårat radhus som vi i princip inte trodde skulle gå. Han kämpade in i det sista och visade oss att hårt arbete lönar sig.

Vi rekommenderar Petter till alla som ska sälja något, ni kommer inte bli besvikna. Läs mer
    2018-02-21 Petter H svarar Jimmy E
    Hej Jimmy,
    Från hjärtat, tack för era fina ord! Det värmer otroligt och det är detta som får mig att driva vidare.
    Vi lyckades och nu får ni äntligen flytta in i ert nya fina hus!
    Vi hörs av i framtiden.
  • Annika L
    Annika L skrev om Kajsa Hultman en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Fick snabbt förtroende för Kajsa! Duktig, kunnig, ingav förtroende. Gav goda och snabba råd vid frågor. Kan varmt rekommendera Kajsa! Läs mer
  • Magnus E
    Magnus E skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Trevligt och professionellt bemötande Läs mer
    2018-02-12 Petter H svarar Magnus E
    Hej Magnus,
    Tack. Roligt att ni är nöjda! Jag tror ni kommer stormtrivas i er nya bostad.
  • Camilla L
    Camilla L skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    En mycket trevlig mäklare som lyssnar in och hjälper till när frågor uppstår både kring vår försäljning via Alexander men även råd och tips på nytt köp Läs mer
  • Jimmy O
    Jimmy O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vid vårt första möte tog sig Antonio tid att lyssna för att sedan strukturera upp en försäljningsprocess med utgång från våra förutsättningar och förväntansbilder vilket kändes mycket proffsigt.

Själva försäljningsarbetet sköttes exemplariskt och Antonio känns som en genuin person med förmåga att ge såväl köpare som säljare trygghet i affären.

Kort sagt en mäklare som tar sin roll på allvar och gör det jäkligt bra! Läs mer
    2018-02-06 Antonio Y svarar Jimmy O
    Tack så hemskt mycket Jimmy för ett riktigt bra samarbete! Lycka till i nya i er nya bostad nu!
  • Jimmy B
    Jimmy B skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Bra första intryck och han sålde verkligen vårt hus! Sa att han skulle vara tillgängligt när so helst och det stämde. Mycket nöjda Läs mer
    2018-02-12 Petter H svarar Jimmy B
    Hej Jimmy,
    Tack för dem fina orden. Det värmer och jag är glad att vi gjorde affär och ni fick komma närmare stan!
    Vi hörs av i framtiden.
  • Jan B
    Jan B skrev om Kajsa Hultman en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Fick ett mycket professionellt och optimistiskt bemötande. Det sistnämnda inte minst viktigt då luften precis gått ur bostadsmarknaden.
    Kajsa har ett bemötande och ett sätt att skapa realistiska förväntningar, som gör det lätt att samarbeta. Jag kan bara å det varmaste rekommendera henne till liknande uppdrag!
    1000 tack, Kajsa !! Läs mer
  • Jonas G
    Jonas G skrev om Kajsa Hultman en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Kajsa sålde mitt hus väldigt snabb, och har dessutom sålt ett annat objekt sedan tidigare. Jag tycker att Kajsa är påläst, proffsig och argumenterar mycket för sina objekt. Läs mer
  • Damjan K
    Damjan K skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Petter var mäklaren jag valde efter många möten med många olika mäklare. Han var den enda som kom till mötet påläst om området, hade en sund och realistisk syn på försäljningen (både positivt och negativt). Men det som var mest imponerande var att han kom på första träffen med ett första utkast på en tydlig försäljningsstrategi baserad på objektet och tiden på året. Smart kille som är ung, hungrig och jobbar på från början till slut med sina kunder och affärer. Inget avtagande intresse eller liknande upplevdes under försäljningen och han informerade mig proaktivt om vad som hände, nästan på daglig basis.

Han har även bra koll på marknadsföring och är en riktigt vass förhandlare och säljare, men på ett behagligt sätt. Vilket är positivt för såväl intressenter, köpare som säljare.

Rekommenderas starkt och jag kommer vända mig till Petter för mina framtida bostadsaffärer. Läs mer
    2018-01-25 Petter H svarar Damjan K
    Hej Damjan,
    STORT tack för de fina orden.
    En strategi som vi lyckades driva in ända i mål.
    Jag är glad att du rekommenderade mig till dina vänner och fortsätter vända dig till mig för framtida bostadsaffärer. Jag ser fram emot det!
  • Driton K
    Driton K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Trevligt och proffsigt bemötande.
    Levde upp till mina förväntningar väl. Läs mer
  • Per K
    Per K skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Alexander känns väldigt proffsig. Rappa återkopplingar o bra idéer. Bra känsla för både säljare o köpare. En människokännare.
    Försäljningen gick snabbt o smärtfritt tack vare Alexander.
    Han rekommenderas varmt! Läs mer
  • Bo S
    Bo S skrev om Kajsa Hultman en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Kajsa ingav stort förtroende redan i presentationen av sig själv och Svensk Fastighetsförmedling. Hon fick uppdraget att sälja två bostadsrätter och lyckades väldigt bra, kände stor trygghet genom hela processen. Seriös mäklare med charmig utstrålning, egenskaper som både säljare och köpare uppskattar. Läs mer
    2018-01-23 Kajsa H svarar Bo S
    Tack Bosse för de fina orden. Hoppas att vi gör fler affärer ihop i framtiden.
    / Kajsa
  • Åsa L
    Åsa L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Bra bemötande, proffsig och trevlig. Läs mer
  • Lars N
    Lars N skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Alexander har skött sitt mäklarbete utmärkt. Vi är supernöjda och väldigt stolta över hans engagemang i hela uppdraget. Vi rekommenderar Alexander varmt till både vänner och bekanta.
    En stor eloge till Alexander. Läs mer
  • Andreas H
    Andreas H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Bästa mäklarn i stan! Gör det lilla extra och är professionell hela vägen! Vi har haft Antonio 2 ggr nu och blir det en tredje gång så är valet enkelt.. Läs mer
  • Johan N
    Johan N skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Fungerat otroligt bra och smidigt! Läs mer
  • Johan N
    Johan N skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Petter är en engagerad och strukturerad mäklare som dessutom är lyhörd i alla diskussioner. När man behöver rådgivning får man alltid svar.

Mina förväntningar var höga och Petter levde väl upp till dessa. En mycket bra mäklare. Läs mer
    2018-01-25 Petter H svarar Johan N
    Hej Johan,
    Kul att få äran och att jag uppfylla era förväntningar trots en tuffare försäljning så uppnådde vi ett bra resultat!
    Hoppas allt är väl med er och att ni trivs i era nya bostäder som vi hjälptes åt att hitta!
  • Samuel L
    Samuel L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Har tyckt Antonio gjort ett exemplariskt jobb. Vi har upplevt att han tagit sig tid och varit tillgänglig vilket spelat stor roll. Processen har känts tydligt och det har funnits svar på frågor. Läs mer
  • Amanda E
    Amanda E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Proffsigt och vänligt bemötande. Lyssnade till våra synpunker och jobbade för att uppfylla våra önskemål. Skötte allt snyggt och smidigt med bra och snabb kommunikation. Vi är supernöjda med Antonio och anlitar honom utan tvekan igen om vi i framtiden skall sälja vårt nya hus. Läs mer
    Antonio Y gillar detta
  • Gustav E
    Gustav E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Antonio är lyhörd, uppfattar direkt vad som är viktigt för oss som säljare och vad som är de starkaste samt svagaste punkterna med objektet! Läs mer
    Antonio Y gillar detta
  • Ingela T
    Ingela T skrev om Kajsa Hultman en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Jag fick ett jättetrevligt bemötande av Kajsa . Hon uppträdde proffsigt och sakligt . Jag är jättenöjd med Kajsa . Läs mer
    Kajsa H gillar detta
  • Eva C
    Eva C skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Alexander har gjort ett bra jobb
    Mycket trevlig och vi hade god kontakt under våran försäljning av lägenheten.
    Kan verkligen rekommendera honom till andra som går i säljar tankar.
    Mvh Eva & Jesper
    I solhaga Läs mer