Alla kategorier Mäklare Örebro Örebro Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Örebro

Svensk Fastighetsförmedling Örebro

Köpmangatan 3, 702 10 Örebro — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Örebro!

Vid Hjälmarens strand i Närke hittar du Örebro, Sveriges sjätte största tätort som fortsätter att växa. Är du inne på att köpa bostad här? Då ska du kontakta oss på Svensk fastighetsförmedling. Vi kan Örebro, staden och området runtom i detalj och hjälper dig på vägen mot den perfekta bostadsaffären. Vi har koll på hela kedjan i affären, allt från värdering till köp eller försäljning.

Något helt nytt är att vi numera erbjuder 3D-visning av lägenheter! Kontakta oss så berättar vi mer.

Läs vad 87 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Örebro

• Dick R
    Dick R skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Första intrycket och bemötande kändes bra det kändes som vi fick en bra kontakt, tyvärr ändrades det efter hand då vi kände att förtroendet försämrade efter att vi fick veta att radhuset bredvid vårat radhus också skulle säljas och Petter skulle även sälja detta projekt
    Vi upplevde att man prioriterade detta projekt förstår att Petter ej kunde göra något åt detta då han är anställd vad vi förstår av Svensk Fastighetsförmedling. Då vi tidigare använt oss av Svensk Fasthetsförmedling i ett annat län och var mycket nöjda men tyvärr har detta förändras pga bristande förtroende.
  • Peter G
    Peter G skrev om Antonio Yuksel en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Bra bemötande och bra på att hålla mig informerad om vad som hände i ärendet.
  • Nahid D
    Nahid D skrev om Mattias Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Mattias har ett otrolig bra och avslappnad bemötande. Han kan sitt området, ger korrekt information. Mattis är en person med kompottens i alla plan.
    Vi är super nöjda med honom o kommer att anlita honom framöver, samt presentera honom för de som vill ha en bra mäklare.
    Mattias L gillar detta
  • Petter E
    Petter E skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Jättetrevlig och duktig, och som på ett enkelt och tydligt sätt förklarade alla steg i processen till vårat nya boende. Bra uppföljning och anträffbar varje gång vi behövde få kontakt med honom.
  • Frida S
    Frida S skrev om Mattias Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Trevlig, framåt, drivande och pålitlig.
    Mattias L gillar detta
  • Gunilla B
    Gunilla B skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Trevligt o proffesionellt bemötande. Levde upp till o överträffade mina förväntningar. Återkopplade om vad som hände under resans gång fram till avslut på försäljningen.
  • Anne S
    Anne S skrev om Antonio Yuksel en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Mycket bra handhavande av hela processen.
  • Alice S
    Alice S skrev om Antonio Yuksel en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Väldigt trevligt bemötande av Antonio. Man fick en bra känsla av honom direkt, hemtrevlig.
  • Susanne A
    Susanne A skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Jag kan verkligen rekommendera Alexander Sjönvall som en både kunnig och mycket sympatisk mäklare.
    Han har både varit engagerad och tillgänglig i kontakt och hållit mig underrättad i hela försäljningsprocessen.
    Det är andra gången jag låtit Svensk Fadtighetsförmedling i Örebro sköta min försäljning av bostad och jag kommer återkomma igen till dom om det blir aktuellt en tredje gång.
  • Magnus E
    Magnus E skrev om Antonio Yuksel en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Professionell, ärlig , vinnarskalle och fokuserad!
  • Lars-Erik S
    Lars-Erik S skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Påläst från första mötet och hela vägen fram till avslut.
    Aktiv och mycket snabba informativa återkopplingar.
    Sammanfattningen blir från oss en mycket nöjd kund.
  • Jakob B
    Jakob B skrev om Antonio Yuksel en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Trevlig, professionell och förtroendeingivande. En mäklare som ger allt för att både starta och avsluta en affär på bästa sätt!
  • Dennis H
    Dennis H skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Petter visade sig vara rätt individ att ta sig an vår bostad. Väldigt fint bemötande och struktur i sitt arbete. Kontinuerlig kontakt med säljaren och uppföljning kring vad som sker och plan framåt. Upplever att han känt av snabbt vad säljaren (vi) önskar oss och med stor portion ödmjukhet. Petter har med tydliga riktningar och utsatta mål lyckats slutföra försäljningen enligt även då förutsättningarna som rådde (sommar period - försening av tillträde).
    Vi tackar Petter för allt och önskar den bästa framtid inom fastighetsbranschen/förmedlingen.
  • Mattias R
    Mattias R skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Köpte en nyproducerad lägenhet 3 RoK i Örebro, Södra Bettorp.
    Petter är ambitiös och bevakar både säljarens och köparens intressen. Trots sin korta erfarenhet ger han ett proffsigt intryck.
  • Spyridon T
    Spyridon T skrev om Antonio Yuksel en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Antonio hade väldigt positiv inställning.
  • Lotta E
    Lotta E skrev om Antonio Yuksel en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Trevlig. Kompetent. Intresserad.
  • Anna Lovisa R
    Anna Lovisa R skrev om Antonio Yuksel en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi är jätteglada med det bemötande vi fick! Antonio är trevlig, informativ och hjälpsam.
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Trevlig, pålitlig och driven! Har både köpt och sålt fastighet via honom. Gav alltid sitt yttersta både vid köp och försäljning.
  • Matz K
    Matz K skrev om Ronja Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Instämmer i övriga positiva kommentarer..! Det känns inte bara klippstabilt utan bergfast i bemötandet, omtanken, den genuina KÄNSLAN som Ronja förmedlar, i tillägg till den juridiska formalia som hör till en försäljning. Att beskriva den stegvisa processen till något som känns hanterbart i sin helhet gör Ronja med lätthet och det uppskattas mycket!
    Vi rekommenderar säljare (och köpare med förstås) att ha Ronja med som en kandidat i urvalet av tänkbara mäklare när det är dags för er; ni kommer inte bli besvikna!
  • David L
    David L skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Mycket trevlig och proffsigt bemötande.
  • Karl B
    Karl B skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Alexander är en väldigt jordnära person och vi känner oss väldigt nöjda med att vi valde just Alexander som mäklare, till försäljning av vår lägenhet. Han har varit tydlig, ärlig och professionell från dag ett.
  • Håkan L
    Håkan L skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Uppfyllde alla mina förväntningar
  • Lars K
    Lars K skrev om Antonio Yuksel en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Proffsig, kunnig, mån och snabb.
  • Lars G
    Lars G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Trevligt bemötande. Ger ett mycket seriöst intryck. Lyssnar och är genom hela processen på alerten och håller kontakten, kommer med förslag, goda råd etc. Uppskattad av både säljare och köpare. Kan på det varmaste rekommendera Dennis!
  • Rebecka E
    Rebecka E skrev om Kajsa Hultman en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Ett glatt bemötande genom hela processen. Kajsa är tydlig, lyhörd och snabb på att återkoppla.
  • Barbro H
    Barbro H skrev om Antonio Yuksel en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Ett trevligt och bra bemötande
  • Johan S
    Johan S skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Trevlig mäklare som gjorde ett bra jobb!
  • Tony S
    Tony S skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Mycket bra bemötande och hjälpsam inga problem om man ringer om någonting kan han ordna det man vill så gör han det eller tar reda på det om han själv inte vet. Så bara positivt.
  • Madeleine M
    Madeleine M skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Har både köpt och sålt med Alexander, supernöjd på alla plan.
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Fabian Stål en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Hjälpsam, kunnig. En mycket bra mäklare
  • Anna J
    Anna J skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Oklanderligt bemötande och formidabel insats. Över förväntan. Många tack!
  • Elin A
    Elin A skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Professionell, snabb och oerhört vänlig i sitt bemötande.
  • Adam Å
    Adam Å skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi upplevde det som perfekt. Han lyssnade och kom med förslag och löste saker utan problem.
  • Amira A
    Amira A skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Bra bemötande. Trevlig. Anträffbar. Höll oss uppdaterade. Proffesionell.
  • Sofi K
    Sofi K skrev om Antonio Yuksel en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Jag är nöjd med Antonio som vår mäklare. Bra bemötande och ger intryck av engagemang och ingav förtroende.
  • Christian A
    Christian A skrev om Antonio Yuksel en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Antonio gjorde ett jätte bra jobb med våran försäljning.
  • Annika I
    Annika I skrev om Antonio Yuksel en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Mycket trevligt och positivt. Han var kunnig och kunde ge information om allt vi ville veta. Han ställde upp på övertid trots att han skulle gå på semester så att allt blev klart samma kväll som budgivningen slutade eftersom vi bara var på genom resa.
    Vi är mycket nöjda.
  • Carola N
    Carola N skrev om Antonio Yuksel en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi valde Antonio eftersom han sålde en lägenhet till vår dotter och vi tyckte om hans serviceinriktade stil.
    Vår erfarenhet av mäklare har förrut varit blandad o inte så pissitiv men
    Antonio levde väl upp till våra förväntningar och om vi skulle behöva en mäklare igen så är han vårt förstahands val.
  • Deniz M
    Deniz M skrev om Antonio Yuksel en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    En utomordentligt mäklare som ger hög service
  • Ingvar N
    Ingvar N skrev om Antonio Yuksel en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Jag är mycket mycket nöjd. Kommer att rekommendera honom vidare.
  • Ann L
    Ann L skrev om Antonio Yuksel en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Bra bemötande och med stort engagemang. Mycket nöjd!
  • Robin T
    Robin T skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Höll oss konstant uppdaterade och var otroligt professionell. Lyhörd och hjälpsam. Det fanns inget vi saknade hos Alexander, han gjorde ett kanonjobb!
  • Alexander L
    Alexander L skrev om Antonio Yuksel en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Mycket bra. Alltid nåbar och ringer alltid upp om han inte skulle vara det. Hjälpte oss få till en bra deal med försäljningen. Trevligt bemötande.
  • Synnöve S
    Synnöve S skrev om Antonio Yuksel en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Jag är jättenöjd med Antonios arbetssätt.
    Han är positiv, lyssnande,
    Lätt att komma i kontakt med, ringer upp när vi kommit överens om kontakt.
    Han känns ärlig ock äkta, en person jag litar på.
    Svar nedan blir utmärkt!
  • Daniella J
    Daniella J skrev om Antonio Yuksel en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Otroligt nöjda med Antonio! Stort engagemang och tar sig tid till att både lyssna och agera! Toppbetyg från start till avslutad försäljning!
  • Lars-Olov O
    Lars-Olov O skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi tycker att Alexander Sjönvall skött vår husförsäljning exemplariskt ! Väldigt kunnig o engagerad.
  • Monika M
    Monika M skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    En mäklare med "koll på läget", trevlig, tillmötesgående, mycket kunnig och som lyssnar på både säljare och köpare. Otroligt bra på att uppdatera läget varje dag, mycket uppskattat av mig som säljare så att jag vet hur det ser ut för dagen.
  • Anita F
    Anita F skrev om Fabian Stål en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Bra och proffsigt bemötande, jag är mycket nöjd, allt gick väldigt smidigt.
  • Robin B
    Robin B skrev om Kajsa Hultman en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Det märktes att kajsa är en mycket erfaren mäklare och vi kunde inte vara nöjdare än det hon levererat!
  • Pier C
    Pier C skrev om Antonio Yuksel en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Jag tyckte Antonio hade ett bra upplägg för försäljningen av vår bostadsrätt. Han hade en plan A och Plan B för det hela. Antonio hade dessutom ett proffsigt och trevligt bemötande. Antonio var kunnig och hade en god kännedom om området, priser och objektet i sig. Han kunde sin grej helt enkelt.
    Sammanfattningsvis kan vi säga att vi är väldigt nöjda med hans jobb.

Köpmangatan 3, 702 10 Örebro