Alla kategorier Mäklare Örebro Örebro Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Örebro

Svensk Fastighetsförmedling Örebro

Köpmangatan 3, 702 10 Örebro — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Örebro!

Vid Hjälmarens strand i Närke hittar du Örebro, Sveriges sjätte största tätort som fortsätter att växa. Är du inne på att köpa bostad här? Då ska du kontakta oss på Svensk fastighetsförmedling. Vi kan Örebro, staden och området runtom i detalj och hjälper dig på vägen mot den perfekta bostadsaffären. Vi har koll på hela kedjan i affären, allt från värdering till köp eller försäljning.

Något helt nytt är att vi numera erbjuder 3D-visning av lägenheter! Kontakta oss så berättar vi mer.

Läs vad 125 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Örebro

• Johanna Ö
    Johanna Ö skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Supernöjd från början till slut! Professionell, engagerad och trevlig :) Läs mer
    2018-02-21 Petter H svarar Johanna Ö
    Hej Johanna,
    Tack, det värmer.
    Lycka till i Linköping nu!
    Med vänlig hälsning, er mäklare Petter Hedström.
  • Lina N
    Lina N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Karl-Albin gick verkligen in för sitt uppdrag att sälja min lägenhet.
    Trevligt och professionellt bemötande utav honom.
    Alltid nåbar att svara på mina frågor och funderingar.
    Och alltid ett leende på läpparna.
    Kände mig trygg med att ha honom som min mäklare, för han gav verkligen 100 procent!
    Över mina förväntningar! Läs mer
  • Jimmy E
    Jimmy E skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi fick det bästa möjliga bemötande man kunde få av en mäklare, har aldrig tidigare mött en person som är så engagerad,driven och målmedveten som Petter. Han gjorde allt plus lite till och la ner sin själ i att sälja vårat radhus som vi i princip inte trodde skulle gå. Han kämpade in i det sista och visade oss att hårt arbete lönar sig.

Vi rekommenderar Petter till alla som ska sälja något, ni kommer inte bli besvikna. Läs mer
    2018-02-21 Petter H svarar Jimmy E
    Hej Jimmy,
    Från hjärtat, tack för era fina ord! Det värmer otroligt och det är detta som får mig att driva vidare.
    Vi lyckades och nu får ni äntligen flytta in i ert nya fina hus!
    Vi hörs av i framtiden.
    Med vänlig hälsning, er mäklare Petter Hedström.
  • Annika L
    Annika L skrev om Kajsa Hultman en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Fick snabbt förtroende för Kajsa! Duktig, kunnig, ingav förtroende. Gav goda och snabba råd vid frågor. Kan varmt rekommendera Kajsa! Läs mer
  • Magnus E
    Magnus E skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Trevligt och professionellt bemötande Läs mer
    2018-02-12 Petter H svarar Magnus E
    Hej Magnus,
    Tack. Roligt att ni är nöjda! Jag tror ni kommer stormtrivas i er nya bostad.
  • Camilla L
    Camilla L skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    En mycket trevlig mäklare som lyssnar in och hjälper till när frågor uppstår både kring vår försäljning via Alexander men även råd och tips på nytt köp Läs mer
  • Jimmy O
    Jimmy O skrev om Antonio Yuksel en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vid vårt första möte tog sig Antonio tid att lyssna för att sedan strukturera upp en försäljningsprocess med utgång från våra förutsättningar och förväntansbilder vilket kändes mycket proffsigt.

Själva försäljningsarbetet sköttes exemplariskt och Antonio känns som en genuin person med förmåga att ge såväl köpare som säljare trygghet i affären.

Kort sagt en mäklare som tar sin roll på allvar och gör det jäkligt bra! Läs mer
    2018-02-06 Antonio Y svarar Jimmy O
    Tack så hemskt mycket Jimmy för ett riktigt bra samarbete! Lycka till i nya i er nya bostad nu!
  • Jimmy B
    Jimmy B skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Bra första intryck och han sålde verkligen vårt hus! Sa att han skulle vara tillgängligt när so helst och det stämde. Mycket nöjda Läs mer
    2018-02-12 Petter H svarar Jimmy B
    Hej Jimmy,
    Tack för dem fina orden. Det värmer och jag är glad att vi gjorde affär och ni fick komma närmare stan!
    Vi hörs av i framtiden.
  • Jan B
    Jan B skrev om Kajsa Hultman en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Fick ett mycket professionellt och optimistiskt bemötande. Det sistnämnda inte minst viktigt då luften precis gått ur bostadsmarknaden.
    Kajsa har ett bemötande och ett sätt att skapa realistiska förväntningar, som gör det lätt att samarbeta. Jag kan bara å det varmaste rekommendera henne till liknande uppdrag!
    1000 tack, Kajsa !! Läs mer
  • Jonas G
    Jonas G skrev om Kajsa Hultman en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Kajsa sålde mitt hus väldigt snabb, och har dessutom sålt ett annat objekt sedan tidigare. Jag tycker att Kajsa är påläst, proffsig och argumenterar mycket för sina objekt. Läs mer
  • Damjan K
    Damjan K skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Petter var mäklaren jag valde efter många möten med många olika mäklare. Han var den enda som kom till mötet påläst om området, hade en sund och realistisk syn på försäljningen (både positivt och negativt). Men det som var mest imponerande var att han kom på första träffen med ett första utkast på en tydlig försäljningsstrategi baserad på objektet och tiden på året. Smart kille som är ung, hungrig och jobbar på från början till slut med sina kunder och affärer. Inget avtagande intresse eller liknande upplevdes under försäljningen och han informerade mig proaktivt om vad som hände, nästan på daglig basis.

Han har även bra koll på marknadsföring och är en riktigt vass förhandlare och säljare, men på ett behagligt sätt. Vilket är positivt för såväl intressenter, köpare som säljare.

Rekommenderas starkt och jag kommer vända mig till Petter för mina framtida bostadsaffärer. Läs mer
    2018-01-25 Petter H svarar Damjan K
    Hej Damjan,
    STORT tack för de fina orden.
    En strategi som vi lyckades driva in ända i mål.
    Jag är glad att du rekommenderade mig till dina vänner och fortsätter vända dig till mig för framtida bostadsaffärer. Jag ser fram emot det!
  • Driton K
    Driton K skrev om Antonio Yuksel en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Trevligt och proffsigt bemötande.
    Levde upp till mina förväntningar väl. Läs mer
  • Per K
    Per K skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Alexander känns väldigt proffsig. Rappa återkopplingar o bra idéer. Bra känsla för både säljare o köpare. En människokännare.
    Försäljningen gick snabbt o smärtfritt tack vare Alexander.
    Han rekommenderas varmt! Läs mer
  • Bo S
    Bo S skrev om Kajsa Hultman en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Kajsa ingav stort förtroende redan i presentationen av sig själv och Svensk Fastighetsförmedling. Hon fick uppdraget att sälja två bostadsrätter och lyckades väldigt bra, kände stor trygghet genom hela processen. Seriös mäklare med charmig utstrålning, egenskaper som både säljare och köpare uppskattar. Läs mer
    2018-01-23 Kajsa H svarar Bo S
    Tack Bosse för de fina orden. Hoppas att vi gör fler affärer ihop i framtiden.
    / Kajsa
  • Åsa L
    Åsa L skrev om Antonio Yuksel en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Bra bemötande, proffsig och trevlig. Läs mer
  • Lars N
    Lars N skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Alexander har skött sitt mäklarbete utmärkt. Vi är supernöjda och väldigt stolta över hans engagemang i hela uppdraget. Vi rekommenderar Alexander varmt till både vänner och bekanta.
    En stor eloge till Alexander. Läs mer
  • Andreas H
    Andreas H skrev om Antonio Yuksel en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Bästa mäklarn i stan! Gör det lilla extra och är professionell hela vägen! Vi har haft Antonio 2 ggr nu och blir det en tredje gång så är valet enkelt.. Läs mer
  • Johan N
    Johan N skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Fungerat otroligt bra och smidigt! Läs mer
  • Johan N
    Johan N skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Petter är en engagerad och strukturerad mäklare som dessutom är lyhörd i alla diskussioner. När man behöver rådgivning får man alltid svar.

Mina förväntningar var höga och Petter levde väl upp till dessa. En mycket bra mäklare. Läs mer
    2018-01-25 Petter H svarar Johan N
    Hej Johan,
    Kul att få äran och att jag uppfylla era förväntningar trots en tuffare försäljning så uppnådde vi ett bra resultat!
    Hoppas allt är väl med er och att ni trivs i era nya bostäder som vi hjälptes åt att hitta!
  • Samuel L
    Samuel L skrev om Antonio Yuksel en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Har tyckt Antonio gjort ett exemplariskt jobb. Vi har upplevt att han tagit sig tid och varit tillgänglig vilket spelat stor roll. Processen har känts tydligt och det har funnits svar på frågor. Läs mer
  • Amanda E
    Amanda E skrev om Antonio Yuksel en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Proffsigt och vänligt bemötande. Lyssnade till våra synpunker och jobbade för att uppfylla våra önskemål. Skötte allt snyggt och smidigt med bra och snabb kommunikation. Vi är supernöjda med Antonio och anlitar honom utan tvekan igen om vi i framtiden skall sälja vårt nya hus. Läs mer
  • Gustav E
    Gustav E skrev om Antonio Yuksel en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Antonio är lyhörd, uppfattar direkt vad som är viktigt för oss som säljare och vad som är de starkaste samt svagaste punkterna med objektet! Läs mer
  • Ingela T
    Ingela T skrev om Kajsa Hultman en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Jag fick ett jättetrevligt bemötande av Kajsa . Hon uppträdde proffsigt och sakligt . Jag är jättenöjd med Kajsa . Läs mer
    Kajsa H gillar detta
  • Eva C
    Eva C skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Alexander har gjort ett bra jobb
    Mycket trevlig och vi hade god kontakt under våran försäljning av lägenheten.
    Kan verkligen rekommendera honom till andra som går i säljar tankar.
    Mvh Eva & Jesper
    I solhaga Läs mer
  • Staffan B
    Staffan B skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Mycket bra bemötande och engagemang. Läs mer
    2018-01-25 Petter H svarar Staffan B
    Hej Staffan,
    Stort tack för de fina orden.
    Glad att jag lyckades sälja din lägenhet och hjälpa dig att köpa en ny!
    Vi hörs inom sin framtid!
  • Alexander R
    Alexander R skrev om Dennis Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Otroligt professionell och framför allt lugn och jordnära vilket gjort att jag kännt mig helt lugn och trygg genom hela min affär.

Jag har först köpt och sedan sålt en fastighet med hjälp av Dennis så jag har varit på båda sidorna och jag har bara bra erfarenheter.

Alltid tillgänglig och engagerad även efter kontraktet är skrivet. Läs mer
  • Sarah D
    Sarah D skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Alexander var den första mäklaren som tog kontakten med oss innan vi skulle på en visning med honom. Vi behövde aldrig ta kontakten utan han sökte upp oss. Vi fick en bra kontakt och han va på hembesök och guidade oss bra mot försäljning så att vi var redo när det väl gällde. Han stängde försäljningen på ett mycket bra sätt vilket resulterade i ett pris som vi blev nöjda med. Läs mer
    Lars P skrev om Mattias Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Mattias är väldigt kunnig med ett proffsigt och förtroendeingivande bemötande. Gav snabb återkoppling och var engagerad genom hela affären vilket gav ett bra resultat. Vi kunde inte vara mer nöjda. Läs mer
    Lars P skrev om Kajsa Hultman en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Kajsa har ett proffsigt bemötande och är en riktigt bra säljare. Kajsa kommer sälja min nästa lägenhet! Läs mer
  • Andreas M
    Andreas M skrev om Antonio Yuksel en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi sålde nyligen vår bostadsrätt via Antonios hjälp, och trots att slutpriset inte blev det förväntade kan jag rekommendera honom. Han var nämligen alltid tillgänglig för att svara på våra frågor och noga med att köra med öppna kort. Han gav helt enkelt intrycket av ärlighet och trygghet genom hela processen. Läs mer
  • Cecilia A
    Cecilia A skrev om Antonio Yuksel en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi är helt ok nöjda och skulle rekommendera Antonio som mäklare. Läs mer
  • Göran W
    Göran W skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi är mycket nöjda med Alexander. Han har de egenskaper som vi som säljare uppskattar. Lugn, strukturerad, snabb att återkoppla och saklig. Det uppskattade vi. Läs mer
    Lars P skrev om Mattias Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Proffsig från start till mål. Berättade hela tiden vad som skulle hända. Och resultatet blev över förväntan. Det självklara valet av mäklare, vi kommer rekommendera honom till våra vänner och alla vi känner. Läs mer
  • Klas Ö
    Klas Ö skrev om Antonio Yuksel en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Bra och energiskt benötande. Lite pinsamt när mäklaren beskriver kollektivtrafiken som lysande och vid närmare granskning inte alls är det. Hade inte heller full koll på vad dom stod i beskrivningen av objektet. Men säljare är ju säljare:) Läs mer
  • Karin H
    Karin H skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi är väldigt nöjda med Alexander som mäklare. Vi fick ett bra intryck av honom redan när vi själva var spekulanter, så det kändes tryggt att han kunde ta hand om våra spekulanter på samma sätt när det blev dags för oss att sälja. Att han har varit lätt att nå och alltid kunnat svara på våra frågor har varit mycket värt i försäljningsprocessen! Läs mer
  • Martina P
    Martina P skrev om Antonio Yuksel en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Trevlig, glatt bemötande och proffsig Läs mer
    2017-11-01 Antonio Y svarar Martina P
    Tack Martina, lycka till i nya huset!
  • Marie J
    Marie J skrev om Antonio Yuksel en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Profesionellt bemötande. Trevlig. Läs mer
  • Spyridon T
    Spyridon T skrev om Antonio Yuksel en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Väldigt trevligt bemöttande. Vi rekommenderar stark. Läs mer
  • Dick R
    Dick R skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Första intrycket och bemötande kändes bra det kändes som vi fick en bra kontakt, tyvärr ändrades det efter hand då vi kände att förtroendet försämrade efter att vi fick veta att radhuset bredvid vårat radhus också skulle säljas och Petter skulle även sälja detta projekt
    Vi upplevde att man prioriterade detta projekt förstår att Petter ej kunde göra något åt detta då han är anställd vad vi förstår av Svensk Fastighetsförmedling. Då vi tidigare använt oss av Svensk Fasthetsförmedling i ett annat län och var mycket nöjda men tyvärr har detta förändras pga bristande förtroende. Läs mer
    2018-02-12 Petter H svarar Dick R
    Hej Dick,
    Tack för ditt omdöme, jag uppskattar att du tagit dig tid att återkoppla om er försäljning. Det är viktigt för mig att mina kunder är nöjda med hur jag utför mitt uppdrag, i detta fall har jag missat i min kommunikation om orsaken till vi valde att göra som vi gjorde. Men jag är samtidigt övertygad om att prioriteringen påverkat försäljningsresultatet till er fördel, att båda bostäderna såldes till de höga priserna tycker jag talar för det. Jag tar till mig av er kritik och hoppas att vi på Svensk Fastighetsförmedling trots detta ska återfå förtroendet att ha er som kund hos oss.
    Med vänlig hälsning, Er mäklare Petter Hedström.
  • Peter G
    Peter G skrev om Antonio Yuksel en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Bra bemötande och bra på att hålla mig informerad om vad som hände i ärendet. Läs mer
  • Nahid D
    Nahid D skrev om Mattias Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Mattias har ett otrolig bra och avslappnad bemötande. Han kan sitt området, ger korrekt information. Mattis är en person med kompottens i alla plan.
    Vi är super nöjda med honom o kommer att anlita honom framöver, samt presentera honom för de som vill ha en bra mäklare. Läs mer
  • Petter E
    Petter E skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Jättetrevlig och duktig, och som på ett enkelt och tydligt sätt förklarade alla steg i processen till vårat nya boende. Bra uppföljning och anträffbar varje gång vi behövde få kontakt med honom. Läs mer
    2018-01-25 Petter H svarar Petter E
    Hej Petter,
    Tack! Hoppas ni stormtrivs fortsatt i ert nya radhus.
    Vi hörs i framtiden.
  • Frida S
    Frida S skrev om Mattias Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Trevlig, framåt, drivande och pålitlig. Läs mer
  • Gunilla B
    Gunilla B skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Trevligt o proffesionellt bemötande. Levde upp till o överträffade mina förväntningar. Återkopplade om vad som hände under resans gång fram till avslut på försäljningen. Läs mer
  • Anne S
    Anne S skrev om Antonio Yuksel en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Mycket bra handhavande av hela processen. Läs mer
  • Alice S
    Alice S skrev om Antonio Yuksel en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Väldigt trevligt bemötande av Antonio. Man fick en bra känsla av honom direkt, hemtrevlig. Läs mer
  • Susanne A
    Susanne A skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Jag kan verkligen rekommendera Alexander Sjönvall som en både kunnig och mycket sympatisk mäklare.
    Han har både varit engagerad och tillgänglig i kontakt och hållit mig underrättad i hela försäljningsprocessen.
    Det är andra gången jag låtit Svensk Fadtighetsförmedling i Örebro sköta min försäljning av bostad och jag kommer återkomma igen till dom om det blir aktuellt en tredje gång. Läs mer
  • Magnus E
    Magnus E skrev om Antonio Yuksel en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Professionell, ärlig , vinnarskalle och fokuserad! Läs mer
  • Lars-Erik S
    Lars-Erik S skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Påläst från första mötet och hela vägen fram till avslut.
    Aktiv och mycket snabba informativa återkopplingar.
    Sammanfattningen blir från oss en mycket nöjd kund. Läs mer
    2018-01-25 Petter H svarar Lars-Erik S
    Hej Lars-Erik,
    Våran väg tillsammans skapade en god affär och vi har mycket nöjda köpare!
    Det glädjer mig att ni är nöjda!
  • Jakob B
    Jakob B skrev om Antonio Yuksel en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Trevlig, professionell och förtroendeingivande. En mäklare som ger allt för att både starta och avsluta en affär på bästa sätt! Läs mer

Köpmangatan 3, 702 10 Örebro