Alla kategorier Mäklare Örebro Örebro Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Örebro

Svensk Fastighetsförmedling Örebro

Köpmangatan 3, 702 10 Örebro — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Örebro!

Vid Hjälmarens strand i Närke hittar du Örebro, Sveriges sjätte största tätort som fortsätter att växa. Är du inne på att köpa bostad här? Då ska du kontakta oss på Svensk fastighetsförmedling. Vi kan Örebro, staden och området runtom i detalj och hjälper dig på vägen mot den perfekta bostadsaffären. Vi har koll på hela kedjan i affären, allt från värdering till köp eller försäljning.

Något helt nytt är att vi numera erbjuder 3D-visning av lägenheter! Kontakta oss så berättar vi mer.

Läs vad 163 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Örebro

• Bo N skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Sålt, Erfaren men var nog tur att det blev budgivning med 2 st.
    Detta har nog inte med mäklaren att göra Läs mer
  • Rawan A
    Rawan A skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Petter är en väldigt kompetent mäklare som trots låg marknad fick min nyproducerade lägenhet såld. Väldigt proffsig mäklare som kan sin sak Läs mer
  • Lisa E
    Lisa E skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi inledde tidigt ett samarbete och köpte vår villa genom Petter och han hjälpte oss sedan att sälja vår lägenhet. Han är engagerad och jobbar för att allt ska bli perfekt. Han har bra koll på hur marknaden ser ut och man blir alltid väldigt trevlig bemött. Jag kan varmt rekommendera Petter!
    Vi är supernöjda! Läs mer
  • Jannicke J skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    En ung men likväl professionell mäklare.
    Han gav de anvisningar vi behövde för att följa processen. Läs mer
  • Carina E
    Carina E skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Villa på landet.
    Bra bemött av mäklaren, bra feedback.
    Blev helt förälskad av bilderna på husets utsida
    och det var inte sämre när man kom på visningen.
    Vi blev varmt välkomna och väl mottagna på visningen redan vid entre dörren av mäklaren, det var mycket bra med många tända ljus och braskaminer glöder så varmt och fint runt och i stugan.
    Bra information under hela resan gång, från intresseanmälan till budgivningen och hus kontraktet. Läs mer
  • Johan S skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Hjälpsam, lyhörd och engagerad. Läs mer
    2018-12-07 Petter H svarar Johan S
    Hej Johan.
    Tack! Hoppas ni kommer trivas bra i er nya villa.
    Med vänlig hälsning, ER mäklare Petter Hedström.
  • Cathrine S skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi har sålt en nyproduktion på Termikgatan i Örebro.
    Jag är väldigt nöjd med det upplägg vi haft och känner att mäklaren/Petter var lyhörd & tillmötesgående!
    Lägenheten såldes väldigt fort så alla parter är glada så klart 🤗🤩🤗// Cathrine Läs mer
    2018-11-26 Petter H svarar Cathrine S
    Hej Cathrine,
    Stort tack själv! Ett toppen upplägg som gick rakt i mål.
    All lycka!
    Med vänliga hälsningar, DIN mäklare Petter Hedström .
  • Technology Sweden Aktiebolag F skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Snabbt och professionellt fick vi ett acceptabelt pris. Läs mer
  • Richard S skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Jag har köpt en lägenhet där Alexander var mäklare.
    Blev bra och trevligt bemött. Fick, trots kort varsel, en extravisning. Läs mer
    2018-11-29 Alexander S svarar Richard S
    Hej Richard! Tack så mycket, det ser jag som en självklarhet i varje affär! Hoppas du ska trivas i din nya och fina lägenhet!
    Mvh din mäklare, Alexander Sjönvall
  • André L skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Alexander hjälpte oss att sälja vår lägenhet. Vi fick ett bra intryck vid första mötet, både vad gäller bemötande och engagemang. Han gav oss realistiska förväntningar och var enkel att få tag på under hela processen. Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2018-11-29 Alexander S svarar André L
    Hej André! Stort tack för förtroendet! Tack för ett trevligt samarbete, kul att höra att ni är mycket nöjda!
  • Jacob V
    Jacob V skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi har köpt en villa och sålt en bostadsrätt 2 rok.
    Vi har fått en mycket bra bemötande av Alexander. Han har varit tillgänglig, även på kvällar och helger, och gett oss bra service och återkoppling efter visningar m.m.
    Vi är väligt nöjda med Alexanders insats. Läs mer
    2018-11-29 Alexander S svarar Jacob V
    Hej Jacob! Stort tack för förtroendet från er som både köpare och säljare, alltid lika roligt att höra sådana fina ord! Tack! Stort lycka till med ert nya stora hus!
    Mvh er mäklare, Alexander Sjönvall
  • Mats K skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Köpt sommarstuga
    Bra bemötande vid varje tillfälle
    Återkopplar och håller vad han lovat Läs mer
    2018-11-29 Alexander S svarar Mats K
    Hej Mats! Stort tack! Hoppas att ni får många härliga stunder i ert nya "extra-boende".
  • Maja N
    Maja N skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Inför försäljning av vår bostadsrätt var vi mycket noggranna gällande val av mäklare. Vi eftersökte en trygg, professionell person med goda säljkunskaper. Tre möten med olika mäklare senare var vi fortfarande inte övertygade. Karl-Albin klev in som nummer fyra och efter den träffen bestämde vi oss direkt för att anlita honom. Nu är försäljningen klar och resultatet blev mycket snarlikt vad Karl-Albin först bedömde. Under uppdraget har han visat på en god kommunikationsförmåga, både med oss och spekulanter. Han har varit tillgänglig och lösningsorienterad. Vår upplevelse är att han på en detaljnivå besitter en kunskap om läget på bostadsmarknaden vilket hjälpte oss då vi fick förutsättningar till att slutligen kunna fatta ett välgrundat beslut. Läs mer
  • Joacim F skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Bra bemötande och väl genomfört uppdrag. Lätt och smidigt! Läs mer
    2018-11-29 Alexander S svarar Joacim F
    Hej Jocke! Tack för förtroendet och ett trevligt samarbete!
    Mvh din mäklare, Alexander Sjönvall
  • Hans Olof O skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    VI sålde ett radhus I Orebro

Alexander var förtroendegivande ock kunning

Fick mer än utgångsbudet

Så vi är nöjda Läs mer
    2018-11-29 Alexander S svarar Hans Olof O
    Hej Hans! Stort tack för förtroendet, härligt att höra att ni är nöjda!
    Mvh er mäklare, Alexander Sjönvall
  • Bengt Sivert Paul T skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Sålt kedjehus, köpt bostadsrätt.
    Mkt bra Läs mer
  • Emelie L skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Sålde vår lägenhet, 3:a på 63kvm.
    Blev proffsigt bemött av mäklaren men inte på ett stelt sätt. Han förklarade hur bostadsaffärer går till på ett enkelt vis. Han har återkopplat snabbt vid frågor och hela tiden uppdaterat om läget under perioden som lägenheten låg ute till försäljning och under budgivningen. Det har varit raka besked och positiv energi från mäklarens sida under hela tiden. Inför visning kom han i god tid för att förbereda vilket känts bra och seriöst.
    Toppen mäklare som rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-10-22 Petter H svarar Emelie L
    Hej Emelie,
    Roligt att ni är nöjda!
    All lycka,
    Med vänliga hälsningar, ER mäklare Petter Hedström.
  • Tobias I skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Trevlig och kompetent mäklare med bra och snabb kommunikation genom hela försäljningsprocessen! Läs mer
    2018-11-29 Alexander S svarar Tobias I
    Hej Tobias! Stort tack för ett trevligt samarbete. Lycka till med nybyggnationen!
    Mvh din mäklare, Alexander Sjönvall
  • Linus W skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Sålt i centrala Örebro. Karl-Albin gjorde ett fantastiskt jobb och hade mycket bra idéer. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    - Vi har sålt vår bostadsrättslägenhet, en 3 rok på 63 kvm (Boklok).
    - Vi har blivit bemötta på ett lättsamt, lugnt och professionellt sätt
    - Vi förväntade oss att få lägenheten såld för maximalt utgångspris då det var högre än mäklarens värdering. Jag förväntade mig löpande återkoppling under försäljningen och stöd att göra rätt val. Mäklaren levde upp till dessa med råge, fick lägenheten såld för 75000 mer än utgångspris och hade snabb återkoppling, god tillgänglighet och utmärk stöd under hela försäljningen.
    - Utmärkt upplevelse från början till slut! Läs mer
    2018-10-22 Petter H svarar Jonas H
    Hej Jonas,
    Uppskattar verkligen vårt samarbete. Det värmer att ni verkligen är nöjda!
    All lycka i framtiden.
    Med vänliga hälsningar, ER mäklare Petter Hedström.
  • Olena O skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Karl-Albin är mäklaren som har sålt min bostadsrätt. Mäklaren levde upp till mina förväntningar och jag förblev nöjd med hans respons, tillgänglighet och tydlighet! Karl - Albin är hänsynsfull och lätt att ha att göra med! Jag är mycket nöjd! Läs mer
  • Magnus D skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Kan, och kommer, med varm hand rekommendera Petter till alla mina vänner som söker en mäklare. Han är otroligt kunnig och påläst när det gäller bostaden och området. Petter hjälpte oss när vi låg lite pyrt till... Läs mer
    2018-10-19 Petter H svarar Magnus D
    Hej Magnus,
    Stort tack! Jag välkomnar dina vänner och bekanta med öppen famn.
    Önskar er all lycka i ert nya boende närmare stan!
    Med vänliga hälsningar, ER mäklare Petter Hedström.
  • Per Linus Bertil G skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Väldigt proffsig, påläst och driven mäklare. Vi har enbart positivt att säga om Petter som sålde vår villa. Läs mer
    2018-10-19 Petter H svarar Per Linus Bertil G
    Hej Linus,
    Stort tack för era ord! Super kul att få förmedla eran fina villa och även att ni köpte en fin villa av mig.
    Önskar er alla lycka!
  • Felicia E
    Felicia E skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Karl-Albin gjorde ett kanonjobb när han sålde vårt bostadsrättsradhus.
    Han har varit engagerad, professionell och tillgänglig i hela processen - vi kan rekommendera honom varmt! Läs mer
  • Jacob H skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Alexander var väldigt bra och lättillgänglig. Han gav oss realistiska förväntningar på försäljningen. Försäljningen genomfördes väldigt smidigt. Läs mer
    2018-11-29 Alexander S svarar Jacob H
    Hej Jacob! Stort tack för förtroendet att ni valde att sälja med mig! Lycka till i er nya stad och i ert nya boende!
  • Stanley S
    Stanley S skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Det har gått mycket bra och jag är helt nöjd hur Robert Olsson arbetade snabbt och tillmötesgående med bästa tänkbara resultat.
    Med vänlig hälsning
    Kerstin Sjöberg Läs mer
  • Frida G skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Via vår underbara mäklare Alexander Sjönvall på Svensk Fastighetsförmedling i Örebro har vi sålt vårt stora hus.
    Jag och min familj rekommendera gärna honom för hans tillit, förtroende, kompetens, vänlighet och respekt.
    Det var väldigt lätt att samarbeta med honom.
    Jag skulle gärna vill ge Alexander och hans arbetsgivare betyg "UTMÄRKT" om det inte tog lång tid att sälja vårt hus. Det är troligtvis pga det svårt rådande bostadsmarknaden.
    Vi är mycket nöjda av Alexander och Svensk Fastighetsförmedling i Örebro.
    VARMT TACK!
    Frida Gaber och familj i Örebro Läs mer
    2018-11-29 Alexander S svarar Frida G
    Hej Frida! Stort tack för förtroendet och dom fina orden, och tack för ett trevligt samarbete. Underbart, tack Frida! Snart ses vi för tillträdet. Hälsa familjen!
  • Arash F skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi sålde en bostadsrätt.
    Mäklaren var väldigt engagerad och entusiastisk, höll kontakt hela tiden.
    Vi hade förväntat oss en ca. 2-3 månader process minst, men blev glatt överraskad hur fort det gick från kontakt till köp. Ca. 6 veckor.
    Vi kan verkligen rekommendera Petter Hedström. Läs mer
    2018-10-19 Petter H svarar Arash F
    Hej Arash,
    Tack för värmande ord!
    Med vänliga hälsning, ER mäklare Petter Hedström.
  • Anna H skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Sålde ett fritidshus, till vad vi bedömer, full belåtenhet för såväl säljare, köpare och mäklare. Snabbt och smidigt. Läs mer
    2018-11-29 Alexander S svarar Anna H
    Hej Anna! Stor tack för förtroendet och ett trevligt samarbete!
    Mvh er mäklare, Alexander Sjönvall
  • Maria-Pia M skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Sålt en bostadsrätt. Blev väldigt bra och proffsigt bemött. Priset blev något under det jag förväntat mig p g a att det uppdagades att bostaden hade lite förhöjd radonhalt. Men mäklaren försökte få föreningen att åtgärda detta. Mycket nöjd! Tack! Läs mer
    2018-11-29 Alexander S svarar Maria-Pia M
    Hej Maria-Pia! Stort tack för förtroendet, underbart att höra att ni är nöjda.
  • Richard A
    Richard A skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    En seriös och mycket proffsig mäklare som levererar resultat på en allt tuffare marknad, ett resultat vi inte själva riktigt trodde på.

Snabb återkoppling, alltid tillgänglig och klara besked, precis som det ska vara.

Vi kan varmt rekommendera Karl-Albin!

// Richard & Madeleine Läs mer
  • Björn R skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Jag har sålt en lägenhet i Solhaga, Örebro.
    Mäklaren Alexander Sjönvall har gjort ett utmärkt jobb! Han har varit tillgänglig (även på kvällstid och helger) , engagerad och professionell. Han genomförde uppdraget till min fulla belåtenhet.
    Vänligen
    Björn Ring Läs mer
    2018-09-18 Alexander S svarar Björn R
    Hej Björn! Stort tack för förtroendet och uppdraget! Fantastiskt roligt att höra dom fina orden och alltid lika roligt att höra att ni är nöjda!
    Mvh er mäklare, Alexander Sjönvall
  • Gunilla O skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Jag har sålt bostad, fantastiskt bemötande. Han var lugn, förstod min situation och anpassade jättebra. Min upplevelse var jättebra och rekommenderar mäklaren KAL. Läs mer
  • Lars Ö
    Lars Ö skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Har sålt fastighet i Fåsjöhyttan och redan från första stund fick vi förtroende för Alexander. Bra och proffsigt bemötande i hela säljprocessen där förväntningarna överträffades. Kan/kommer rekomendera Alexander för vänner som ska sälja bostad.
    //Lasse öhrn Läs mer
    2018-09-18 Alexander S svarar Lars Ö
    Hej Lars! Stort tack för förtroendet! Underbart att höra att ni är nöjda och att ni kan rekommendera mig vidare! Tack!
    Mvh er mäklare, Alexander Sjönvall
  • Peter J skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Försäljning av äldre fastighet.

Bemötandet var proffsigt och sakligt.

En god lyssnare som anpassade och genomförde affären på ett föredömligt sätt och helt enligt våra önskemål. Läs mer
    2018-09-18 Alexander S svarar Peter J
    Hej Peter! Stort tack för förtroendet och dom fina orden!
  • Aziz K skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Petter sålde vårt radhus. Duktig och väldigt lyhörd. Vi är jätte nöjda med den servicen vi fick och skulle verkligen rekommendera honom för andra. Läs mer
    2018-08-29 Petter H svarar Aziz K
    Hej Aziz,
    Tack för era fina ord och det glädjer mig att ni är nöjda.
    Ser fram emot att följa er med ert nya husbygge!
    Med vänliga hälsning, ER mäklare Petter Hedström.
  • Sofie L skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Sålde vår bostadsrätt som gick över förväntan. Det blev en snabb och smidig affär och vi är så nöjda! Läs mer
    2018-09-18 Alexander S svarar Sofie L
    Hej Sofie! Stort tack för förtroendet och underbart att höra att ni är nöjda! Lycka till med er nya bostad!
  • Yhya A
    Yhya A skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag har köpt en lägenhet. Jag kontaktade med mäklaren via mobilen
    och jag har fått mycket hjälp.
    Han hjälpte mig så snabbt som möjligt och var jätte snäll och punktlig. Läs mer
  • Rodrigo M skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Lyhörd, återkopplade under hela processen och var mycket smidig och flexibel. Kan varmt rekommendera och har alltid både säljare och köpare i fokus! Läs mer
  • Emilia P skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Jag och min sambo köpte en lägenhet där Petter var mäklare och valde att använda honom som mäklare av den lägenheten vi redan ägde. Vi är nöjda i båda affärena men speciellt nöjda blev vi när vi sålde. Dels för att fotografen gjorde ett väldigt bra jobb och för att lägenheten ökade bra i pris trots högsommar och semestertider!
    Rekommenderar både svenskfast och Petter! Läs mer
    2018-08-03 Petter H svarar Emilia P
    Hej Emilia,
    Tack för er rekommendation!
    Hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet och önskar er lycka till.
    Med vänliga hälsningar, ER mäklare Petter Hedström.
  • Linus V skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Karl-Albin hjälpte oss att få till en försäljning av vår bostadsrädd/parhus i Örebro och gjorde verkligen ett bra jobb.

Ambitiös, driven, tillgänlig och kommunikativ. Gick verkligen den extra milen för att få till försäljningen, kan absolut rekommenderas. Läs mer
  • Agneta J skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Hej! sålde en villa för mors räkning. Ett väldigt bra bemötande av mäklarn som var en som man kan rekommendera.Han värka insatt i saker och ting.Stog i ständig kontakt med mig
    och har en bra attityd.Mvh.Agnetha Läs mer
  • Martin V skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Fått hjälp först med att köpa bostad. I samband med detta även initierat försäljning av min gamla bostad.
    Har blivit korrekt bedömd av mäklaren.
    Tycker mäklaren är trevlig. Verkar erfaren. Verkar effektiv. Läs mer
    2018-07-03 Alexander S svarar Martin V
    Hej Martin!
    Härligt att höra, nu ska vi se till att göra en riktigt bra försäljning även på din bostad! Du har fått helt rätt bild utav mig!
    Mvh din mäklare, Alexander Sjönvall
  • Joachim H skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Petter är en fantastik människa och mäklare. Vi är så nöjda! Läs mer
    2018-06-26 Petter H svarar Joachim H
    Hej Joachim,
    Era ord är otroligt värmande.
    Att ni är nöjda betyder allt! Önskar er all lycka med era nya utmaningar.
  • June N
    June N skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Utsökt bemötande.Ordning med alla papper.Bra o klar info ang min försäljning,Fredsgatan 10.Mäklaren har ingett ett stort förtroende.Ja,alla förväntningar när det gäller Fredsgatan är uppfyllda.rekommenderar Alexander med fördel till andra personer.Betyget är helt gott!

Mvh june nilsson Läs mer
    2018-07-03 Alexander S svarar June N
    Hej June!
    Stort tack för förtroendet och underbart att höra att alla dina förväntningar är uppfyllda!
    Återigen stort tack, lycka till med din nya bostad och ha en underbar sommar!
    Mvh din mäklare, Alexander Sjönvall
  • Gunnar F skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Sålt ett 40-tals hus i Kilsmo med vissa defekter. Mäklaren var mycket motiverad och på hugget att sälja vårt hus. Det var en utmaning, men Karl-Albin hadde den rätta attityden. Följde upp på alla förfrågningar ifrån spekulanter. Stod is ständig koontakt med mig föra att förvissa sig om att vi var i synch. Tillslut hittade K-A den rätta köparen och allt kom tillsammans, med ett kontrakt som var acceptabelt av båda parter. Jag skulle absolut använda K-A för nästa försäljning eller köp av fastighet. K-A har en vinnarskalle och den rätta attityden och utstrålningen; för K-A är ingenting omöjligt. Gunnar Läs mer
  • Eva Agneta Stigsdotter L skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi sålde ett fritidshus, och blev proffsigt lotsade genom de olika faserna av Karl-Albin. Han är saklig och effektiv i kommunikationen, vidare uppskattade vi hans förmåga att vara genuint positiv och uppmuntrande. Läs mer
  • Sharbel D skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    En bra mäklare med bra service och alltid kontaktbar när man ringer honom. Läs mer
  • Mats L skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vill tacka Alexander och Svensk Fastighetsförmedling för ett bra sammarbete vid försäljning av vårt fastighet. Samt för ett bra bemötande, bra information och för Alexanders noggrannhet och kunskap. Läs mer
    2018-05-28 Alexander S svarar Mats L
    Tack själva för att jag fick möjligheten! Stort tack och lycka till i er nya bostad!
  • Mirella G
    Mirella G skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vill ni ha en bra, driven och pålitlig mäklare så anlita Karl-Albin, han skötte vår husförsäljning på ett utomordentligt sätt. Vi är jättenöjda. Tack! Läs mer

Köpmangatan 3, 702 10 Örebro