Alla kategorier Mäklare Örebro Örebro Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Örebro

Svensk Fastighetsförmedling Örebro

Köpmangatan 3, 702 10 Örebro — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Örebro!

Vid Hjälmarens strand i Närke hittar du Örebro, Sveriges sjätte största tätort som fortsätter att växa. Är du inne på att köpa bostad här? Då ska du kontakta oss på Svensk fastighetsförmedling. Vi kan Örebro, staden och området runtom i detalj och hjälper dig på vägen mot den perfekta bostadsaffären. Vi har koll på hela kedjan i affären, allt från värdering till köp eller försäljning.

Något helt nytt är att vi numera erbjuder 3D-visning av lägenheter! Kontakta oss så berättar vi mer.

Läs vad 241 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Örebro

• 2019-09-18

Lars S skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    En mäklare med stort ansvar som verkar för att både köpare och säljare är nöjda. Läs mer
  • 2019-09-16

Susanne W skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi har köpt en bostadsrätt radhus på 5 rum och kök. Mäklaren var väldigt serviceinriktad och trevlig det var bra återkoppling under hela budgivningen. Vi är jättenöjda. Läs mer
  • 2019-09-11

Lisa P skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Köpte ett radhus av Alexander och sålt samma radhus med hjälp honom, allt översteg mina förväntningar.
    Trevlig och professionellt bemötande, mycket kunnig och förtroendeingivande.
    Jag rekommenderar varmt Alexander till dem som är på gång att köpa/sälja. Läs mer
  • 2019-09-11

Patrick R skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    BRF.Väldigt trevlig och lättsam mäklare.Han var som jag trodde men lite snabb i vändningarna. Kunde informerat mer om betalning. Läs mer
  • 2019-09-10

Amanda A skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Karl- Albin sålde min 2a på Engelbrektsgatan.
    Jag upplevde att han redan från början hade en tydlig plan och struktur för hela processen och försäljningen gick över förväntan. Jag är supernöjd! Läs mer
  • Marie H

2019-09-09

Marie H skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag har köpt ett fritidshus, och har blivit mycket bra bemött av Robert, noggrann, supertrevlig och servicemindad.
    Han har mer än väl levt upp till mina förväntningar av en mäklare.
    Jag kommer absolut vända mig till SF och Robert om jag i framtiden kommer köpa eller sälja någon fastighet. Läs mer
  • 2019-09-07

Lennart Gustav J skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Professionell, kunnig och effektiv mäklare, stort engagemang, trevligt bemötande, snabbt resultat till största belåtenhet. Läs mer
    2019-09-09 Petter H svarar Lennart Gustav J
    Hej,
    Stort tack för de fina orden. Glad att du är nöjd!
  • 2019-09-03

Mats T skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Hej jag har sålt Husby 326 , kan inte bli bemött på bätte sätt än vad vi har blivit .
    Våra förväntningar blev mer än vad vi hade hoppats på. Vi är helt klart mer än nöjda med våran mäklare , om jag någon gång ska köpa eller sälja nån gång i framtiden så vet jag vart och vem jag ska höra av mig till. 👍👍
    Mats T Läs mer
  • 2019-09-02

David R skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi är supernöjda med Svensk fastighetsförmedling och mer specifikt med Karl-Albin.

Han är en driven och engagerad mäklare som sakligt har kunnat svarat på våra frågor och därmed har vi varit trygga med honom genom hela försäljningen. Läs mer
    2019-09-03 Karl-Albin L svarar David R
    Tack för de fina orden och förtroendet att hjälpa er med försäljningen.
  • ROBIN G

2019-09-02

ROBIN G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi hade mer eller mindre bokat privat visning på en villa i Örebro idag 2 sep. Dålig kommunikation från mäklare R.O som inte fått tag på säljaren. 30 min innan visning vet vi ännu inte om den ska bli av. Visning inställd och vi passar på detta objekt och letar vidare. Slöseri! Läs mer
    2019-09-02 Robert O svarar ROBIN G
    Hej Robin! Jättetråkigt när det blir på detta vis. Precis som du själv poängterar var visningen mer eller mindre bokad när den ställs in av säljaren. Det blir som du själv belyser, ett slöseri av vår gemensamma nedlagda tid och jag kan inte annat än be om ursäkt för det inträffade. Jag hoppas oavsett att vi kan träffas på någon mer visning framöver och om situationen för säljaren löser sig gällande denna specifika bostad, som i sin tur möjliggör en visning, visar jag er förstås gärna om ni kommer på andra tankar. Slå en signal vid tillfälle så kan vi prata mer om det inträffade. 0767884458. Med vänlig hälsning Robert Olsson - Svensk Fastighetsförmedling
  • 2019-09-02

Bengt Emil O skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Köp av bostadsrätt. Inga problem. Upplevdes vara tillgänglig vid behov. Klar och tydlig i kommunikationen. Smidig. Läs mer
    2019-09-03 Karl-Albin L svarar Bengt Emil O
    Stort tack och hoppas ni kommer trivas bra i er nya bostad!
  • 2019-09-02

Simon G skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Jag köpte min tvåa och renoverade den medan bostadspriserna var ganska höga. När jag skulle sälja lägenheten var inte bostadsmarknaden den bästa. Trots detta såldes lägenheten med bra vinst redan innan visningen.

Hela processen var extremt smidig och jag kan verkligen rekommendera Karl-Albin. Läs mer
    Karl-Albin L gillar detta
  • 2019-09-02

Susanne G skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Tack för allt Alexander.
    Vi är mkt nödja med ditt arbete i samband med försäljningen av vår lägenhet.

Vänligen Susanne Läs mer
  • Ulf Peter B

2019-08-31

Ulf Peter B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Kan varmt rekommendera detta gäng, du kommer bli nöjd! Läs mer
  • 2019-08-30

Ulrika F skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Proffsigt och Trevligt bemötande. Snabb och smidig försäljning av vår lägenhet. Läs mer
    2019-09-03 Karl-Albin L svarar Ulrika F
    Bättre betyg kan man inte önska. Stort tack!
  • 2019-08-30

Sara R skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Sålde en 2:a. Mycket proffsigt och trevligt bemötande. Duktig på sitt jobb. Lätt att få tag på när vi hade frågor. Kan varmt rekommendera. Läs mer
    2019-08-30 Petter H svarar Sara R
    Hej Sara,
    Tack för ert förtroende och fina recension! Önskar er all lycka västerut.
  • Ewa K

2019-08-23

Ewa K skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Jag sålde en liten etta och trots att det var mitt i juli och semestertider så tog Karl-Albin på sig uppdraget.

Då det var vi som bad om vilken datum visningen skulle vara så tog det lite längre tid än det kunnat ta. Och det är ingen kritik alls!
    När visningen var över gick det inte ens ett dygn så var den såld och dagen efter skrev vi kontrakt. Säljaren blev godkänd samma eftermiddag. Kanske för att Karl-Albin förvarnat styrelsen, vad vet jag?

Jag hade rätt höga förväntningar men det här tillfället införlivade allt, över förväntan. Men vi var ute i exakt rätt tid och låg på exakt rätt utgångspris.
    Så nöjd!

Och trots sjukdom löstes allt smärtfritt!
    Tack till alla inblandade Läs mer
  • 2019-08-16

Lars J skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Har precis sålt en bostadsrätt via Alexander. Har fått ett fantastiskt bemötande av honom, han ger ett oerhört proffsigt intryck. Känslan är att han är genuint intresserad av att verkligen hjälpa säljare OCH köpare, att han verkligen bryr sig. Han är inte pushig, han skulle kunna vara det för att kunna tjäna mer pengar men det är han inte. Har haft kontakt med ett antal mäklare genom åren, men har är den absolut proffsigaste jag träffat. Världsklass!! Läs mer
  • 2019-08-14

Daniel G skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Samma professionella bemötande Som förra gången. Lyhörd och idérik som återigen överträffar mina förväntningar.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Maret D

2019-07-15

Maret D skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Såldes en villa i Garphyttan .
    Karl-Albin har skött allt på ett mycket bra sätt, med respekt och följsamhet.
    Mina förväntningar har uppfyllts. Läs mer
  • 2019-07-09

Peter H skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Köpte en bostadsrätt av en oengagerad och okunnig mäklare med i en arrogant företagskultur som var extremt dåliga på kommunikation. Läs mer
  • 2019-07-04

Elizabeth L skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Jag köpte min nya lgh en torsdag i slutet på juni
    Lämnade ett bud och Alexander fick med sig säljaren och vips på ett par dagar var köpkontrakt klart 😊
    Inom loppet av 1 vecka hade Alexander även besökt och värderat min lilla nuvarande lgh, den blev fotograferad och utlagd på hemnet.
    Efter ett par dagar på hemnet så blev det fart på intressenter och Alexander fick till ett säljkontrakt ( innan planerad visning )
    Det tog totalt 14 dagar att skriva köpkontrakt till nytt boende och skriva säljkontrakt på nuvarande lgh.
    I september går mitt flyttlass 😊
    Alexander har varit enormt flitig och lyhörd. Jag har ställt stora krav och han har verkligen tagit till sig dem från början.
    Vi har haft kontakt 1-2 gånger/dag och hela tiden har Alexander varit positiv och uppdaterat mig med vad som är på gång.
    Jag upplever Alexander som mycket proffsig i sitt arbete.
    Och det är med nöje jag kan rekomendera han om du söker en mäklare. Läs mer
    2019-09-11 Alexander S svarar Elizabeth L
    Hej Elizabeth! Stort tack för dom fina orden, och stort tack för förtroendet och rekommendationen! Jag hoppas att du kommer trivas i din nya bostad! Vi ses till tillträdet!
  • 2019-07-04

Henrik M skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi är glada över att vi valde just Alexander som mäklare vid försäljningen av vårt radhus. I normala fall brukar vi inte skriva recensioner, men i det här fallet vill vi göra reklam för denna otroligt duktiga, proffsiga och engagerade mäklare.

Vi har precis haft hans hjälp och är mycket nöjda med hans agerande genom hela försäljningsprocessen. Vi har upplevt honom som mycket kunnig och inlyssnande för våra önskemål och har uppskattat hans täta uppdateringar för att ge oss senaste nytt under processen. Alexander är en mäklare med ett äkta och stort engagemang för att göra sina kunder nöjda!

Vi kan varmt rekommendera Alexander Sjönvall på Svensk Fastighetsförmedling.

/Henrik & Anna Malmberg Läs mer
    2019-09-05 Alexander S svarar Henrik M
    Hej Henrik & Anna! Wow, stort tack! Nu ska vi se till att hitta er nya bostad. Vi ses till tillträdet! Stort tack för rekommendationen!
  • 2019-06-30

Julia P skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Hade ett proffsigt bemötande. Var mycket hjälpsam. God kommunikation, tillgänglig. Läs mer
  • 2019-06-25

Ulf Mikael E skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Kort sammanfattning . Jätte bra bemötande kunnig bra uppdatering hur det gått .Bra Läs mer

Lisa H skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Lyhörd, kontaktbar, personlig. En toppen-mäklare! Läs mer
    2019-09-04 Alexander S svarar Lisa H
    Hej Lisa! Stort tack för rekommendationen, och tack för ett trevligt samarbete! Jag hoppas att ni trivs och får många fina år framöver i ert nya hus!

Harald G skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi är så nöjda med resultatet och upplevelsen kring försäljningen av vår lägenhet. Vi hade försökt sälja vid 3 tidigare tillfällen (med andra mäklare) inom loppet av 1 år - samtliga gånger utan att ens få ett konkret bud. Petter har gjort ett strålande jobb, vi är så tacksamma! Rekommenderas! Läs mer
    2019-06-27 Petter H svarar Harald G
    Hej Harald,
    Stort, stort tack för ert förtroende. Otroligt roligt att vi nådde målet så snabbt.
  • 2019-06-24

Osman Omarbek S skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Köpte hus. Alexander var tillgänglig under hela processen och kunde fixa kontraktsskrivning med kort varsel fastän det orsakade svårigheter för honom. Ringde alltid upp och förklarade status och progression under hela processen. Tack! Läs mer
    2019-09-04 Alexander S svarar Osman Omarbek S
    Hej Osman! Stort tack! Jag hoppas att ni trivs och får många härliga år framöver i ert fina hus!
  • 2019-06-07

Ylva N skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Mycket trevligt bemötande. Professionellt genomförd försäljning. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2019-08-26 Alexander S svarar Ylva N
    Hej Ylva! Stort tack för ett trevligt samarbete och för rekommendationen!
  • 2019-06-06

Gun-Britt J skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi måste bara få göra reklam för denna otroligt duktiga, proffsiga och engagerade mäklare!
    Vi har precis haft hans hjälp i en husförsäljning och är mycket nöjda med hans agerande! Vi har upplevt honom som mycket inlyssnande för våra önskemål och har uppskattat hans täta uppdateringar för att ge oss senaste nytt under processen. Detta är en mäklare med ett äkta engagemang och intresse för att göra sina kunder nöjda!
    Att han sedan hade fått en utmärkelse som "Örebro läns mest rekommenderade mäklare" visste vi inte när vi valde honom men det förvånar oss inte!
    Så behöver ni hjälp med en bostadsaffär och funderar på vilken mäklare ni ska välja behöver ni inte fundera mer enligt oss, Alexander Sjönvall på Svensk Fastighetsförmedling är det givna svaret!

/ Lars och Gun-Britt Gustavsson Läs mer
    2019-08-26 Alexander S svarar Gun-Britt J
    Hej Gun-Britt och Lars! Stort stort tack! Alltid lika roligt att få höra hur nöjda mina kunder är. Jag tackar för ett trevligt samarbete och för den fina rekommendationen! Jag hoppas ni trivs bra i er nya bostad!
  • 2019-06-05

Hans J skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi har sålt vår villa i Frövi. Vi hade mött Karl-Albin Larsson i en tidigare affär och redan då fått ett mycket gott intryck. Detta gäller fortfarande. Karl-Albin uppträder alltid på ett korrekt men samtidigt positivt sätt.
    Våra högt ställda förväntningar infriades med råge.

Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda med Karl-Albins insats. Läs mer
  • 2019-06-04

ANTON L skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Sålde min lägenhet genom Alexander, mycket bra samarbete och snabba återkopplingar genom hela processen. Rekommenderas varmt Läs mer
    2019-08-25 Alexander S svarar ANTON L
    Hej Anton! Stort tack för rekommendationen och tack för ett trevligt samarbete. Lycka till nu med husbygget!
  • 2019-06-02

Samuel W skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Mycket bra! Trevligt bemötande! Läs mer
  • Daniel Ö

2019-05-30

Daniel Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Ett strålande bemötande. Inte mäklarens fel att kunderna inte slogs ihjäl sig om våran bostadsrätt. Professionellt bemötande båset till köparna och säljarna. Allt man förväntar sig. Läs mer
    2019-05-30 Robert O svarar Daniel Ö
    Stort tack Daniel för de orden. Värmer ett mäklarhjärta.
  • 2019-05-30

Josefine G skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Jag är förstagångssäljare och Karl-Albin har hjälpt mig sälja en lägenhet.

Karl-Albin har hållit en jämn kontakt med mig samt förklarat hur försäljningen fortlöpt, känsla av de respektive spekulanter etc. Jag är nöjd med Karl-Albins arbete. Läs mer
  • 2019-05-29

Patrik M skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Mycket trevligt bemötande och proffsigt. Läs mer
  • 2019-05-25

Hanna B skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Kunde inte haft en bättre mäklare än Petter! Professionellt bemötande & snabb återkoppling under hela processen. Stort plus att hans engagemang lugnade mina nerver under resans gång! Läs mer
    2019-05-28 Petter H svarar Hanna B
    Hej Hanna,
    Tack för de fina orden!
    Önskar er all lycka i er nya bostad.
  • Rolf L

2019-05-19

Rolf L skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Sålt brf och fått ett pris bra mycket över
    förväntan

Mycket bra mäklare väl påläst och alltid väl förberedd och bra fotograf med fina bilder inför visningen. Läs mer
    2019-08-21 Alexander S svarar Rolf L
    Hej Rolf! Tack för ett fint samarbete, och kul att höra att du är nöjd!
  • 2019-05-05

JOHAN K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Alexander Sjönvall har hjälp oss att köpa en mindre gård.
    Han har gjort det med personligt engagemang och verkligen arbetat för att svara på alla frågor.
    Vi är mycket nöjda !
    Maria & Johan Läs mer
  • 2019-05-04

Anna Elisabeth L skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Har köpt ett fritidshus där Karl-Albin var mäklare. Han är väldigt engagerad och hjälpsam. Svarade på frågor snabbt även på helgdagar. Läs mer
  • 2019-05-02

Alida M skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Jag är förstagångssäljare och Karl-Albin har hjälpt mig sälja en lägenhet. Det var första gången i hela mitt liv som jag genomförde en sådan affär och jag var ganska nervös.

Det var brådskande för mig men med Karl-Albins hjälp så flöt allt på jättebra och det blev en snabb affär. Bostaden såldes för mer än utropspriset som ju såklart var extra roligt.

Karl-Albin har varit ett proffs och hållit en jämn kontakt med mig som säljare för att förklara hur försäljingen fortlöpt och han har förklarat de olika momenten så att det blivit glasklart för mig. Jag kan varmt rekomendera Karl-Albin! Läs mer
  • 2019-04-27

Jenny N skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi sålde ett radhus.
    Petter var engagerad, kunnig och effektiv.
    Förväntningarna var att få sålt bostaden vilket skede inom en kort tidsrymd.
    En positiv upplevelse. Läs mer
    2019-04-29 Petter H svarar Jenny N
    Hej Jenny,
    Stort tack! Glad att ni är nöjda och att ni nu får planera era nya bostadsdrömmar på riktigt.
    All lycka,
  • 2019-04-27

Ann-Gerd Elisabet E skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Trevligt bemötande, effektiv och hjälpsam. Snabba besked om vad som hände. Allt igenom positivt Läs mer
    2019-04-29 Petter H svarar Ann-Gerd Elisabet E
    Hej Ann-Gerd,
    Tack! Det värmer och det glädjer mig att allt upplevdes positivt.
    Trevlig dag,
  • 2019-04-25

Petter K skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Petter har varit mkt engagerad och proffsig från början till slut vid försäljningen av min bostadsrätt. Läs mer
    2019-04-29 Petter H svarar Petter K
    Hej Petter,
    Tack för de fina orden! Kul att det blev en bra affär.
  • 2019-04-21

Annika P skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi är mycket nöjda med både bemötande och kompetens. Tack! Läs mer
  • 2019-04-18

Eva Ulrika E skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Gav ett seriöst intryck och trevligt bemötande. Var kunnig på bostaden. Läs mer
  • 2019-04-11

Per O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Bra upplevelse och professionell mäklare.
    Kändes att mäklaren verkligen representerade både säljare och köpare Läs mer
  • Tobias J

2019-04-09

Tobias J skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Har sålt en lägenhet och upplevde att Alexander var professionell och tillmötesgående. Han lyssnade på våra funderingar och önskemål samt kom med relevanta förslag om det var något vi inte hade tänk på innan.

Kan tänka mig att anlita Alexander igen som mäklare eller rekommendera andra att anlita honom. Läs mer
    2019-08-20 Alexander S svarar Tobias J
    Hej Tobias! Tack för dom fina orden, och skönt att det löste sig så smidigt för er med allt! Hör av er när ni är på jakt efter ny bostad.
  • 2019-03-30

Mats Å skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Robert har varit mycket bra. Lyhörd för våra önskemål i säljprocessen. Bra upplägg och snabb process. Presentationen och säljmaterislet mycket bra. Rekommenderar Svensk Fastighetsförmedling och mäklare Robert Olsson. Läs mer
  • 2019-03-30

Mårten S skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro