Alla kategorier Mäklare Örebro Örebro Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Örebro

Svensk Fastighetsförmedling Örebro

Köpmangatan 3, 702 10 Örebro — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Örebro!

Vid Hjälmarens strand i Närke hittar du Örebro, Sveriges sjätte största tätort som fortsätter att växa. Är du inne på att köpa bostad här? Då ska du kontakta oss på Svensk fastighetsförmedling. Vi kan Örebro, staden och området runtom i detalj och hjälper dig på vägen mot den perfekta bostadsaffären. Vi har koll på hela kedjan i affären, allt från värdering till köp eller försäljning.

Något helt nytt är att vi numera erbjuder 3D-visning av lägenheter! Kontakta oss så berättar vi mer.

Läs vad 148 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Örebro

• Emelie L skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Sålde vår lägenhet, 3:a på 63kvm.
    Blev proffsigt bemött av mäklaren men inte på ett stelt sätt. Han förklarade hur bostadsaffärer går till på ett enkelt vis. Han har återkopplat snabbt vid frågor och hela tiden uppdaterat om läget under perioden som lägenheten låg ute till försäljning och under budgivningen. Det har varit raka besked och positiv energi från mäklarens sida under hela tiden. Inför visning kom han i god tid för att förbereda vilket känts bra och seriöst.
    Toppen mäklare som rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-10-22 Petter H svarar Emelie L
    Hej Emelie,
    Roligt att ni är nöjda!
    All lycka,
    Med vänliga hälsningar, ER mäklare Petter Hedström.
  • Tobias I skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Trevlig och kompetent mäklare med bra och snabb kommunikation genom hela försäljningsprocessen! Läs mer
  • Linus W skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Sålt i centrala Örebro. Karl-Albin gjorde ett fantastiskt jobb och hade mycket bra idéer. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    - Vi har sålt vår bostadsrättslägenhet, en 3 rok på 63 kvm (Boklok).
    - Vi har blivit bemötta på ett lättsamt, lugnt och professionellt sätt
    - Vi förväntade oss att få lägenheten såld för maximalt utgångspris då det var högre än mäklarens värdering. Jag förväntade mig löpande återkoppling under försäljningen och stöd att göra rätt val. Mäklaren levde upp till dessa med råge, fick lägenheten såld för 75000 mer än utgångspris och hade snabb återkoppling, god tillgänglighet och utmärk stöd under hela försäljningen.
    - Utmärkt upplevelse från början till slut! Läs mer
    2018-10-22 Petter H svarar Jonas H
    Hej Jonas,
    Uppskattar verkligen vårt samarbete. Det värmer att ni verkligen är nöjda!
    All lycka i framtiden.
    Med vänliga hälsningar, ER mäklare Petter Hedström.
  • Olena O skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Karl-Albin är mäklaren som har sålt min bostadsrätt. Mäklaren levde upp till mina förväntningar och jag förblev nöjd med hans respons, tillgänglighet och tydlighet! Karl - Albin är hänsynsfull och lätt att ha att göra med! Jag är mycket nöjd! Läs mer
  • Magnus D skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Kan, och kommer, med varm hand rekommendera Petter till alla mina vänner som söker en mäklare. Han är otroligt kunnig och påläst när det gäller bostaden och området. Petter hjälpte oss när vi låg lite pyrt till... Läs mer
    2018-10-19 Petter H svarar Magnus D
    Hej Magnus,
    Stort tack! Jag välkomnar dina vänner och bekanta med öppen famn.
    Önskar er all lycka i ert nya boende närmare stan!
    Med vänliga hälsningar, ER mäklare Petter Hedström.
  • Per Linus Bertil G skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Väldigt proffsig, påläst och driven mäklare. Vi har enbart positivt att säga om Petter som sålde vår villa. Läs mer
    2018-10-19 Petter H svarar Per Linus Bertil G
    Hej Linus,
    Stort tack för era ord! Super kul att få förmedla eran fina villa och även att ni köpte en fin villa av mig.
    Önskar er alla lycka!
  • Felicia E
    Felicia E skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Karl-Albin gjorde ett kanonjobb när han sålde vårt bostadsrättsradhus.
    Han har varit engagerad, professionell och tillgänglig i hela processen - vi kan rekommendera honom varmt! Läs mer
  • Jacob H skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Alexander var väldigt bra och lättillgänglig. Han gav oss realistiska förväntningar på försäljningen. Försäljningen genomfördes väldigt smidigt. Läs mer
  • Stanley S
    Stanley S skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Det har gått mycket bra och jag är helt nöjd hur Robert Olsson arbetade snabbt och tillmötesgående med bästa tänkbara resultat.
    Med vänlig hälsning
    Kerstin Sjöberg Läs mer
  • Frida G skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Via vår underbara mäklare Alexander Sjönvall på Svensk Fastighetsförmedling i Örebro har vi sålt vårt stora hus.
    Jag och min familj rekommendera gärna honom för hans tillit, förtroende, kompetens, vänlighet och respekt.
    Det var väldigt lätt att samarbeta med honom.
    Jag skulle gärna vill ge Alexander och hans arbetsgivare betyg "UTMÄRKT" om det inte tog lång tid att sälja vårt hus. Det är troligtvis pga det svårt rådande bostadsmarknaden.
    Vi är mycket nöjda av Alexander och Svensk Fastighetsförmedling i Örebro.
    VARMT TACK!
    Frida Gaber och familj i Örebro Läs mer
  • Arash F skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi sålde en bostadsrätt.
    Mäklaren var väldigt engagerad och entusiastisk, höll kontakt hela tiden.
    Vi hade förväntat oss en ca. 2-3 månader process minst, men blev glatt överraskad hur fort det gick från kontakt till köp. Ca. 6 veckor.
    Vi kan verkligen rekommendera Petter Hedström. Läs mer
    2018-10-19 Petter H svarar Arash F
    Hej Arash,
    Tack för värmande ord!
    Med vänliga hälsning, ER mäklare Petter Hedström.
  • Anna H skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Sålde ett fritidshus, till vad vi bedömer, full belåtenhet för såväl säljare, köpare och mäklare. Snabbt och smidigt. Läs mer
  • Maria-Pia M skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Sålt en bostadsrätt. Blev väldigt bra och proffsigt bemött. Priset blev något under det jag förväntat mig p g a att det uppdagades att bostaden hade lite förhöjd radonhalt. Men mäklaren försökte få föreningen att åtgärda detta. Mycket nöjd! Tack! Läs mer
  • Richard A
    Richard A skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    En seriös och mycket proffsig mäklare som levererar resultat på en allt tuffare marknad, ett resultat vi inte själva riktigt trodde på.

Snabb återkoppling, alltid tillgänglig och klara besked, precis som det ska vara.

Vi kan varmt rekommendera Karl-Albin!

// Richard & Madeleine Läs mer
  • Björn R skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Jag har sålt en lägenhet i Solhaga, Örebro.
    Mäklaren Alexander Sjönvall har gjort ett utmärkt jobb! Han har varit tillgänglig (även på kvällstid och helger) , engagerad och professionell. Han genomförde uppdraget till min fulla belåtenhet.
    Vänligen
    Björn Ring Läs mer
    2018-09-18 Alexander S svarar Björn R
    Hej Björn! Stort tack för förtroendet och uppdraget! Fantastiskt roligt att höra dom fina orden och alltid lika roligt att höra att ni är nöjda!
    Mvh er mäklare, Alexander Sjönvall
  • Gunilla O skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Jag har sålt bostad, fantastiskt bemötande. Han var lugn, förstod min situation och anpassade jättebra. Min upplevelse var jättebra och rekommenderar mäklaren KAL. Läs mer
  • Lars Ö
    Lars Ö skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Har sålt fastighet i Fåsjöhyttan och redan från första stund fick vi förtroende för Alexander. Bra och proffsigt bemötande i hela säljprocessen där förväntningarna överträffades. Kan/kommer rekomendera Alexander för vänner som ska sälja bostad.
    //Lasse öhrn Läs mer
    2018-09-18 Alexander S svarar Lars Ö
    Hej Lars! Stort tack för förtroendet! Underbart att höra att ni är nöjda och att ni kan rekommendera mig vidare! Tack!
    Mvh er mäklare, Alexander Sjönvall
  • Peter J skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Försäljning av äldre fastighet.

Bemötandet var proffsigt och sakligt.

En god lyssnare som anpassade och genomförde affären på ett föredömligt sätt och helt enligt våra önskemål. Läs mer
    2018-09-18 Alexander S svarar Peter J
    Hej Peter! Stort tack för förtroendet och dom fina orden!
  • Aziz K skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Petter sålde vårt radhus. Duktig och väldigt lyhörd. Vi är jätte nöjda med den servicen vi fick och skulle verkligen rekommendera honom för andra. Läs mer
    2018-08-29 Petter H svarar Aziz K
    Hej Aziz,
    Tack för era fina ord och det glädjer mig att ni är nöjda.
    Ser fram emot att följa er med ert nya husbygge!
    Med vänliga hälsning, ER mäklare Petter Hedström.
  • Sofie L skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Sålde vår bostadsrätt som gick över förväntan. Det blev en snabb och smidig affär och vi är så nöjda! Läs mer
    2018-09-18 Alexander S svarar Sofie L
    Hej Sofie! Stort tack för förtroendet och underbart att höra att ni är nöjda! Lycka till med er nya bostad!
  • Yhya A
    Yhya A skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag har köpt en lägenhet. Jag kontaktade med mäklaren via mobilen
    och jag har fått mycket hjälp.
    Han hjälpte mig så snabbt som möjligt och var jätte snäll och punktlig. Läs mer
  • Rodrigo M skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Lyhörd, återkopplade under hela processen och var mycket smidig och flexibel. Kan varmt rekommendera och har alltid både säljare och köpare i fokus! Läs mer
  • Emilia P skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Jag och min sambo köpte en lägenhet där Petter var mäklare och valde att använda honom som mäklare av den lägenheten vi redan ägde. Vi är nöjda i båda affärena men speciellt nöjda blev vi när vi sålde. Dels för att fotografen gjorde ett väldigt bra jobb och för att lägenheten ökade bra i pris trots högsommar och semestertider!
    Rekommenderar både svenskfast och Petter! Läs mer
    2018-08-03 Petter H svarar Emilia P
    Hej Emilia,
    Tack för er rekommendation!
    Hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet och önskar er lycka till.
    Med vänliga hälsningar, ER mäklare Petter Hedström.
  • Linus V skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Karl-Albin hjälpte oss att få till en försäljning av vår bostadsrädd/parhus i Örebro och gjorde verkligen ett bra jobb.

Ambitiös, driven, tillgänlig och kommunikativ. Gick verkligen den extra milen för att få till försäljningen, kan absolut rekommenderas. Läs mer
  • Agneta J skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Hej! sålde en villa för mors räkning. Ett väldigt bra bemötande av mäklarn som var en som man kan rekommendera.Han värka insatt i saker och ting.Stog i ständig kontakt med mig
    och har en bra attityd.Mvh.Agnetha Läs mer
  • Martin V skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Fått hjälp först med att köpa bostad. I samband med detta även initierat försäljning av min gamla bostad.
    Har blivit korrekt bedömd av mäklaren.
    Tycker mäklaren är trevlig. Verkar erfaren. Verkar effektiv. Läs mer
    2018-07-03 Alexander S svarar Martin V
    Hej Martin!
    Härligt att höra, nu ska vi se till att göra en riktigt bra försäljning även på din bostad! Du har fått helt rätt bild utav mig!
    Mvh din mäklare, Alexander Sjönvall
  • Joachim H skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Petter är en fantastik människa och mäklare. Vi är så nöjda! Läs mer
    2018-06-26 Petter H svarar Joachim H
    Hej Joachim,
    Era ord är otroligt värmande.
    Att ni är nöjda betyder allt! Önskar er all lycka med era nya utmaningar.
  • June N
    June N skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Utsökt bemötande.Ordning med alla papper.Bra o klar info ang min försäljning,Fredsgatan 10.Mäklaren har ingett ett stort förtroende.Ja,alla förväntningar när det gäller Fredsgatan är uppfyllda.rekommenderar Alexander med fördel till andra personer.Betyget är helt gott!

Mvh june nilsson Läs mer
    2018-07-03 Alexander S svarar June N
    Hej June!
    Stort tack för förtroendet och underbart att höra att alla dina förväntningar är uppfyllda!
    Återigen stort tack, lycka till med din nya bostad och ha en underbar sommar!
    Mvh din mäklare, Alexander Sjönvall
  • Gunnar F skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Sålt ett 40-tals hus i Kilsmo med vissa defekter. Mäklaren var mycket motiverad och på hugget att sälja vårt hus. Det var en utmaning, men Karl-Albin hadde den rätta attityden. Följde upp på alla förfrågningar ifrån spekulanter. Stod is ständig koontakt med mig föra att förvissa sig om att vi var i synch. Tillslut hittade K-A den rätta köparen och allt kom tillsammans, med ett kontrakt som var acceptabelt av båda parter. Jag skulle absolut använda K-A för nästa försäljning eller köp av fastighet. K-A har en vinnarskalle och den rätta attityden och utstrålningen; för K-A är ingenting omöjligt. Gunnar Läs mer
  • Eva Agneta Stigsdotter L skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi sålde ett fritidshus, och blev proffsigt lotsade genom de olika faserna av Karl-Albin. Han är saklig och effektiv i kommunikationen, vidare uppskattade vi hans förmåga att vara genuint positiv och uppmuntrande. Läs mer
  • Sharbel D skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    En bra mäklare med bra service och alltid kontaktbar när man ringer honom. Läs mer
  • Mats L skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vill tacka Alexander och Svensk Fastighetsförmedling för ett bra sammarbete vid försäljning av vårt fastighet. Samt för ett bra bemötande, bra information och för Alexanders noggrannhet och kunskap. Läs mer
    2018-05-28 Alexander S svarar Mats L
    Tack själva för att jag fick möjligheten! Stort tack och lycka till i er nya bostad!
  • Mirella G
    Mirella G skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vill ni ha en bra, driven och pålitlig mäklare så anlita Karl-Albin, han skötte vår husförsäljning på ett utomordentligt sätt. Vi är jättenöjda. Tack! Läs mer
  • Marcus N
    Marcus N skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Petter visade från dag ett att han var den rätta personen att sälja vår bostad. Han har, på ett proffsigt och tryggt sätt, sålt vår bostad och lyckats överträffar de förväntningar vi hade på slutpriset.

Vi rekommenderar denna duktiga mäklare i alla lägen! Läs mer
    2018-05-07 Petter H svarar Marcus N
    Hej Marcus,
    Tack för ert förtroende. Och det glädjer mig att vi lyckades överträffa era förväntningar!
    Jag är glad att hjälpa er mot ert nästa mål.

Vi ses snart igen!
    Med vänlig hälsningar, er mäklare Petter Hedström.
  • Veronica L skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Jag har sålt min 2:a med hjälp av Karl-Albin. Tycker absolut att jag blivit bra bemött och känner mig mycket nöjd med allt då jag enbart träffat honom en gång, och efter det haft mail, sms och telefonkontakt. Jag fick uppdateringar om hur försäljningen gick regelbundet och tycker att han gjort ett bra jobb då det på sätt och vis inte varit den bästa årstiden att sälja.
    Han har kommit med egna förslag och samtidigt lyssnat på vad jag tyckt och tänkt under hela perioden som lägenheten låg ute till försäljning.
    Jämfört med min tidigare erfarenhet av en annan mäklare som missade att ge mig viss information vilket ledde till en hel del telefonsamtal för mig så känner jag att Karl-Albin har gjort sitt jobb utmärkt.
    Jag är jättenöjd! Läs mer
    2018-04-30 Karl-Albin L svarar Veronica L
    Hej Veronica,

Fantastiskt roligt att läsa din fina recension, det värmer verkligen.
    Tackar än en gång för förtroendet och hoppas du kommer stortrivas i Göteborg!
  • Josefin J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Köpte lägenhet på peppargatan 17 i Örebro. Jättebra bemötande och det kändes som han verkligen ville ens bästa hela tiden. Läs mer
    2018-04-25 Svensk Fastighetsförmedling Örebro svarar Josefin J
    Tack och hoppas ni kommer trivas i ert nya boende!
  • Ove Gustaf Harry L skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi, min hustru och jag, har med hjälp av Svensk Fastighets-förmedling, sålt vårt hus i Örebro inför en förestående flytt till Karlskoga.

Svensk Fastighetsförmedlings representant, Karl-Albin Larsson, gav ett professionellt intryck och de resonemang vi förde innan han lade fram sitt förslag till handlingsplan kändes värdefulla.

Våra förväntningar på mäklarinsatsen var högt ställda. Karl-Albins helhjärtade engagemang i affären lämnade en god eftersmak. Läs mer
    2018-04-23 Karl-Albin L svarar Ove Gustaf Harry L
    Stort tack för de fina ordern och förtroendet att få hjälpa er med just eran försäljning. Önskar er lycka till med flytten till Karlskoga och hoppas ni kommer trivas lika bra där som ni gjort i vackra Adolfsberg!
  • Filip L skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Försäljning av bostadsrätt i Västerås.

Robert är lugn, kunnig och förtroendeingivande. Ingen jobbig säljartyp. 5 solar. Läs mer
  • Maud S
    Maud S skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Förtroendeingivande, sympatisk, engagerad. Robert har verkligen uppfyllt krav som vi tycker på hur en mäklare ska agera från första samtalet till kontraktsskrivning.
    Verkligen ett proffs i sitt yrke. Läs mer
  • Alexander J skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi är mycket nöjda med vår försäljning som sköttes av Petter Hedström. Han har ett proffsigt bemötande och var alltid tillgänglig under hela försäljningsprocessen. Vi kände ett stort förtroende för Petter och kan varmt rekommendera honom till andra. Läs mer
    2018-04-16 Petter H svarar Alexander J
    Hej Alexander,
    Varmt tack för ert förtroende och rekommendationen.
    Jag önskar er lycka till i er nya bostad i er nya stad!
    Med vänlig hälsning, er mäklare Petter Hedström.
  • Olof N skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Alexander är en trevlig och pålitlig mäklare som vi absolut kan rekommendera till andra! Läs mer
    2018-04-17 Alexander S svarar Olof N
    Stort tack för förtroendet och lycka till med er nya bostad!
  • Peter G skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Proffsig och snabb med återkoppling. Precis det man vill ha när man säljer. Läs mer
    2018-04-09 Petter H svarar Peter G
    Hej Peter,
    Stort tack för ert förtroende. Glädjer mig att ni är nöjda.
    All lycka så hörs vi i framtiden!
    Med vänlig hälsning, er mäklare Petter Hedström.
  • Mikael W skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Petter ger ett exemplariskt bemötande och är mycket trevlig. Läs mer
    2018-04-06 Petter H svarar Mikael W
    Hej Mikael,
    Tack för rekommendationen. Kul att vi kunde genomföra affären så ni kan flytta till huset i er nya stad!
    Önskar er all lycka,
  • Kurt Jarl L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Ett mycket bra jobb från början till slut! Läs mer
    2018-03-19 Svensk Fastighetsförmedling Örebro svarar Kurt Jarl L
    Tack! Jobbet blir lätt när man har bra kunder. Tack för ett bra samarbete och hoppas att ni kommer trivas i er nya bostad.
  • Petra Johanna Natalie E skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Rekommenderar varmt att ta hjälp av Petter vid både försäljning och köp av lägenhet. Stort engagemang och lätt att nå. Strävar efter att alla parter i affären ska vara riktigt nöjda. Läs mer
    2018-03-21 Petter H svarar Petra Johanna Natalie E
    Hej Petra,
    Stort tack för din fina rekommendation. Jag är glad att jag fick hjälpa er med köp och försäljning av bostad.
    Lycka till i er nya bostad & hör av er när jag kan hjälpa er nästa gång!
    Med vänliga hälsningar, er Mäklare Petter Hedström.
  • Roger P skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi träffade Alexander på en husvisning i sommars och fick stort förtroende för Alexander och sa samtidigt att när vi skulle sälja vår villa skulle han bli vår mäklare.
    Han gjorde ett mycket bra jobb. Läs mer
  • Lennart M
    Lennart M skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Robert Olsson var topenbra fick förtrende för honom
    mycket kunnig och ett trevligt bemötande,jag kommer att
    rekomendera honom som tänker att sälja sitt hus. Läs mer
  • Lotta P
    Lotta P skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Ambitiös, energisk, strategisk, trevlig och glad mäklare! Läs mer
    2018-03-12 Petter H svarar Lotta P
    Hej Lotta,
    Tack! Extra roligt att jag fick hjälpa er att sälja era båda bostadsrätter och hjälpa er köpa en bostad tillsammans.
    All lycka,
    Med vänliga hälsningar, er mäklare Petter Hedström
  • Magdalena A skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Petter är en mycket proffsig, energisk, trevlig, trygg, varm och en helt fantastiskt duktig mäklare! Kan varmt rekommendera honom. Ni kommer inte att ångra er. Min man och jag är Mycket nöjda med vår husförsäljning. Magdalena Läs mer
    2018-03-11 Petter H svarar Magdalena A
    Hej Magdalena,
    Värmande ord, jag känner mig privilegierad att ha ert fortsatta förtroende.
    All lycka så hörs vi snart igen.

Köpmangatan 3, 702 10 Örebro