Alla kategorier Mäklare Örebro Örebro Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Örebro

Svensk Fastighetsförmedling Örebro

Köpmangatan 3, 702 10 Örebro — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Örebro!

Vid Hjälmarens strand i Närke hittar du Örebro, Sveriges sjätte största tätort som fortsätter att växa. Är du inne på att köpa bostad här? Då ska du kontakta oss på Svensk fastighetsförmedling. Vi kan Örebro, staden och området runtom i detalj och hjälper dig på vägen mot den perfekta bostadsaffären. Vi har koll på hela kedjan i affären, allt från värdering till köp eller försäljning.

Något helt nytt är att vi numera erbjuder 3D-visning av lägenheter! Kontakta oss så berättar vi mer.

Läs vad 204 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Örebro

• 2019-05-19

Rolf L skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Sålt brf och fått ett pris bra mycket över
    förväntan

Mycket bra mäklare väl påläst och alltid väl förberedd och bra fotograf med fina bilder inför visningen. Läs mer
  • 2019-05-05

JOHAN K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Alexander Sjönvall har hjälp oss att köpa en mindre gård.
    Han har gjort det med personligt engagemang och verkligen arbetat för att svara på alla frågor.
    Vi är mycket nöjda !
    Maria & Johan Läs mer
  • 2019-05-04

Anna Elisabeth L skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Har köpt ett fritidshus där Karl-Albin var mäklare. Han är väldigt engagerad och hjälpsam. Svarade på frågor snabbt även på helgdagar. Läs mer
  • 2019-05-02

Alida M skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Jag är förstagångssäljare och Karl-Albin har hjälpt mig sälja en lägenhet. Det var första gången i hela mitt liv som jag genomförde en sådan affär och jag var ganska nervös.

Det var brådskande för mig men med Karl-Albins hjälp så flöt allt på jättebra och det blev en snabb affär. Bostaden såldes för mer än utropspriset som ju såklart var extra roligt.

Karl-Albin har varit ett proffs och hållit en jämn kontakt med mig som säljare för att förklara hur försäljingen fortlöpt och han har förklarat de olika momenten så att det blivit glasklart för mig. Jag kan varmt rekomendera Karl-Albin! Läs mer
  • 2019-04-27

Jenny N skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi sålde ett radhus.
    Petter var engagerad, kunnig och effektiv.
    Förväntningarna var att få sålt bostaden vilket skede inom en kort tidsrymd.
    En positiv upplevelse. Läs mer
    2019-04-29 Petter H svarar Jenny N
    Hej Jenny,
    Stort tack! Glad att ni är nöjda och att ni nu får planera era nya bostadsdrömmar på riktigt.
    All lycka,
  • 2019-04-27

Ann-Gerd Elisabet E skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Trevligt bemötande, effektiv och hjälpsam. Snabba besked om vad som hände. Allt igenom positivt Läs mer
    2019-04-29 Petter H svarar Ann-Gerd Elisabet E
    Hej Ann-Gerd,
    Tack! Det värmer och det glädjer mig att allt upplevdes positivt.
    Trevlig dag,
    Med vänliga hälsningar, DIN mäklare Petter Hedström.
  • 2019-04-25

Petter K skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Petter har varit mkt engagerad och proffsig från början till slut vid försäljningen av min bostadsrätt. Läs mer
    2019-04-29 Petter H svarar Petter K
    Hej Petter,
    Tack för de fina orden! Kul att det blev en bra affär.
    Med vänliga hälsningar, DIN mäklare Petter Hedström.
  • 2019-04-21

Annika P skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi är mycket nöjda med både bemötande och kompetens. Tack! Läs mer
  • 2019-04-18

Eva Ulrika E skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Gav ett seriöst intryck och trevligt bemötande. Var kunnig på bostaden. Läs mer
  • 2019-04-11

Per O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Bra upplevelse och professionell mäklare.
    Kändes att mäklaren verkligen representerade både säljare och köpare Läs mer
  • Tobias J

2019-04-09

Tobias J skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Har sålt en lägenhet och upplevde att Alexander var professionell och tillmötesgående. Han lyssnade på våra funderingar och önskemål samt kom med relevanta förslag om det var något vi inte hade tänk på innan.

Kan tänka mig att anlita Alexander igen som mäklare eller rekommendera andra att anlita honom. Läs mer
  • 2019-03-30

Mats Å skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Robert har varit mycket bra. Lyhörd för våra önskemål i säljprocessen. Bra upplägg och snabb process. Presentationen och säljmaterislet mycket bra. Rekommenderar Svensk Fastighetsförmedling och mäklare Robert Olsson. Läs mer
  • 2019-03-30

Mårten S skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    2019-04-02 Petter H svarar Mårten S
    Hej Mårten,
    Tack för 5*-betyg!
  • 2019-03-29

Hans Jerker S skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Robert skötte försäljningen av vår villa i Örebro på ett utmärkt sätt. Och jag är nöjd med köparna också! Läs mer
  • 2019-03-23

MARKUS H skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi anlitade Alexander när vi skulle sälja vår bostad.
    Då vi hade köpt radhus så ville sälja den fort.

Vi hade visning på måndagen och redan på fredagen så var den såld plus att vi fick mer än vad vi begärde.

Vi är mycket nöjda med Alexander.
    Han är mycket lyhörd o pålitlig.

Kommer utan tvekan anlita Alexander när vi ska sälja i framtiden👍 Läs mer
  • Markus H

2019-03-23

Markus H skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi är mycket nöjda med sammarbetet med Alexander. Vi var behov av en snabb försäljning av vår bostadsrätt pga att vi köpt radhus.

Vi hade visning på måndagen och på fredagen var den redan såld, vi fick mer än vad vi hade begärt för den.

Vi kan skarp rekommendera Alexander .
    Mycket lyhörd och pålitlig.

Kommer utan tvekan anlita Alexander när vi ska sälja i framtiden! Läs mer
  • Anders A

2019-03-22

Anders A skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Sålt bostadsrätt. Proffsigt, trevligt och förtroendeingivande bemötande. Utfall över förväntan. Läs mer
    2019-03-25 Petter H svarar Anders A
    Hej Anders,
    Glädjer mig att du är nöjd!
    Med vänlig hälsning, DIN mäklare Petter Hedström.
  • 2019-03-22

Urban F skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Petter skötte affären utmärkt, snabbt och smidigt. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2019-03-25 Petter H svarar Urban F
    Hej Urban,
    Stort tack för era fina ord.
    Önskar er all lycka i ert nya boende,
    Med vänlig hälsning, ER mäklare Petter Hedström.
  • 2019-03-19

Anders O skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Mycket bra och pålitlig. Väl förberedd innan. Läs mer
    2019-04-02 Petter H svarar Anders O
    Hej,
    Stort tack för fina orden!
    Hoppas ni ska trivas bra i er nya villa.
  • 2019-03-13

Madeleine M skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Alexander Sjönvall, en mäklare som jag gjort affärer med som både köpare och säljare och jag har även varit en återkommande kund som låtit han sälja båda mina två lgh jag haft till försäljning, pga tilliten för honom då jag vet att allt går rätt till och att det slutar på bästa sätt. En proffsig mäklare med ett mycket trevligt bemötande. Läs mer
    2019-04-11 Alexander S svarar Madeleine M
    Hej Madde!
    Tack för dom fina orden, och tack för ditt förtroende som återkommande kund!
  • 2019-03-13

Louise E skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Jag anlitade Alexander Sjönvall då jag önskade sälja min bostadsrätt. Alexander har sedan första kontakten varit mycket professionell i sitt bemötande och jag är mer än nöjd med hans utförda arbete från början till slut. Jag kommer varmt rekommendera Alexander till vänner och bekanta som står inför en bostadsaffär. Läs mer
    2019-04-11 Alexander S svarar Louise E
    Hej Louise!
    Stort tack för förtroendet, och underbart att höra att du är mer än nöjd! Tack för ett trevligt samarbete och lycka till med nya huset!
  • 2019-03-03

Dan F skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi började vår bostadsförsäljning med att ta kontakt med lite olika mäklare och höra oss för lite om ett möjligt upplägg för försäljning.
    Alexander Sjönvall på Svensk Fastighetsförmedling visade ett stort intresse för att ta sig an vårt uppdrag, och gav ett ambitiöst och professionellt intryck. Trevlig men samtidigt driven och beslutsam.
    Affären skötte Sjönvall på allra bästa sätt och vi är mycket nöjda med utfallet som slutade långt över både vad andra mäklare värderat det till och utgångspris.
    Vi hade en mycket bra kontakt med Sjönvall under processen som gjorde affären mycket smidig för oss. Vi kände att vi var o trygga händer och affären blev både smidigare och bättre än vad vi kunnat förväntat oss på förhand.
    Baserat på vår upplevelse kan vi starkt rekommendera Alexander Sjönvall om ni går i säljtankar! Läs mer
    2019-04-11 Alexander S svarar Dan F
    Hej Dan!
    Stort tack för dom fina orden och stort tack för förtroendet att få sälja ert fina hus! Härligt att höra att ni är nöjda och det bästa kvittot är att ni kan rekommendera mig vidare!
    Jag hoppas ni ska trivas i ert nya hus. Vi ses vid tillträdet!
  • 2019-03-01

Mathias E skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Alexander Sjönvall är en väldigt trevlig, flexibel och tillgänglig mäklare som gjorde ett gott intryck när vi köpte ett av hans objekt (en villa) i början av 2019. Läs mer
    2019-04-11 Alexander S svarar Mathias E
    Hej Mathias!
    Tack för ert omdöme och jag får önska er många härliga år framöver i ert nya hus! Vi ses i sommar vid tillträdet!
  • 2019-02-27

Petter A skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Alexander gav ett lugnt och seriöst intryck. Hade svar på våra frågor och gav nyttig information till oss som köpare. Vi kommer att rekomendera honom! Läs mer
    2019-04-11 Alexander S svarar Petter A
    Hej Petter!
    Stort tack för ert omdöme, och underbart att höra att ni kan rekommendera mig! Jag hoppas ni kommer trivas fint i er nya fina lägenhet.
  • 2019-02-20

Daniel L skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Mäklaren har ett bra bemötande och ett rättvist arbetssätt. Svarar inte alltid i telefon men är snabb på att ringa upp. Mäklaren hade mycket bra tålamod och tog tid för att svara på funderingar, man kände att man gavs tid. Mycket bra!
    Pga många intressenter på objektet dröjde några svar på vissa uppgifter kring fastigheten så viss påminnelse behövdes.

I det stora hela en mycket bra mäklare! Läs mer
    2019-04-11 Alexander S svarar Daniel L
    Hej Daniel!
    Tack för ditt omdöme och grattis till ett jättefint hus!
  • Mikael N

2019-02-14

Mikael N skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Allt började med att jag var intresserad av ett radhus/bostadsrätt som Alexander Sjönvall var mäklare för. Det slutade med att jag vann budgivningen.
    Därefter var det en självklarhet för mig att Alexander skulle få sälja mitt radhus.

Bemötandet från mäklaren var grymt. Redan innan visning av radhuset jag köpte så visade han mig förtroende och engagemang som jag aldrig någonsin upplevt av en annan mäklare. Han hade visioner och idéer från första början, och det gjorde mig trygg i att använda Alexander som mäklare.

Jag hade en hög, inte förväntan, men förhoppning om en bra budgivning på mitt radhus. Tyvärr så vart det inte riktigt som jag hade hoppats men Alexander var med redan från första sekund och gjorde mig lugn ända till huset såldes för x antal riksdaler utöver utgångspris. Alexander gjorde allt i sin makt för att göra mig nöjd, med 1 bokad visning (14 par) och två privata visningar så visade han att han gjorde sitt jobb helhjärtat och framförallt så gjorde han mig både lugn och nöjd.

Sammanfattningen av köpet och försäljningen. Jadu, vem som än frågar mig framöver efter en bra mäklare så är svaret givet. Örebro har bara en mäklare i mina ögon, och det är Alexander Sjönvall. Läs mer
    2019-04-11 Alexander S svarar Mikael N
    Hej Micke!
    Helt fantastiskt, stort tack för dom fina orden! Tack för ett trevligt samarbete! Jag hoppas att ni kommer trivas i er nya bostad!
  • 2019-02-06

Nena S skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Jag har köpt en lägenhet! Mäklaren har varit fantastisk, trevlig, glad och väldig professionel.Trevlig bemötande då jag blev lyssnad och fått svar på alla mina frågor och funderingar. En härlig upplevelse. Läs mer
    2019-02-22 Alexander S svarar Nena S
    Hej Nena! Stort tack! Underbart att höra dom orden: -" En härlig upplevelse". Precis så det ska vara!
    Tack och lycka till med er nya bostad!
    Vi hörs och ses framöver!
  • Lisa L

2019-01-26

Lisa L skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi kontaktade Alexander för att sälja vår lägenhet. Alexander kunde mycket snabbt träffa oss och diskutera försäljningsprocessen, ta in våra önskemål och svara på funderingar. Han visade från start att han var väldigt noggrann i sitt arbete och mån om att vara engagerad i uppdraget till oss. Nu blev det så att vi kunde sälja vår bostad privat, men i detta var Alexander mycket flexibel i mäklaröverenskommelsen oss emellan och ställde istället gärna upp på att hjälpa oss och köparna att lösa kontraktsskrivning och de medföljande ekonomiska och juridiska frågorna. Var på ett sätt "synd" att Alexander inte till fullo fick fullfölja sitt mäklaruppdrag gentemot oss eftersom vi fick ett sådant förtroende för honom. Läs mer
    2019-02-22 Alexander S svarar Lisa L
    Hej Lisa! Stort tack för dom fina orden och för förtroendet. Kul att det löste sig så smidigt för er, men "synd" som du skriver att jag inte fick chansen att hjälpa er via ett helt försäljningsuppdrag och gjort den resan tillsammans. Önskar er stort lycka till med huset, vi ses och hörs framöver!
  • 2019-01-25

Anna Karin Å skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Alexander har varit mycket tillmötesgående och gett bra råd om försäljningen av min bostadsrätt. Alltid svarat snabbt på mail, telefon eller sms. Han har stor del i att försäljning gick väldigt smidigt och att jag känner mej mycket nöjd med affären. Läs mer
    2019-02-22 Alexander S svarar Anna Karin Å
    Hej Anna Karin! Kul att höra att du är mycket nöjd, det är alltid min målsättning att mina kunder ska känna! Tack för förtroendet och lycka till i din "nya" stad och lägenhet!
  • 2019-01-25

Annika L skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Har sålt en bostadsrättslägenhet i Örebro.

Proffsigt bemött från första mötet och än så länge till avtal med köpare skrevs.

Karl Albin levde med råge upp till våra förväntningar. Mycket serviceinriktad.Bra på att förklara stegen i vår försäljning.

Gjorde allt rätt! Stillade våra frågor o oro. Mycket nöjda!

Dessutom kopplades en fantastisk fotograf in. Fina bilder! Läs mer
    2019-02-06 Karl-Albin L svarar Annika L
    Tack snälla för de fina orden och förtroendet att få hjälpa till med just er stora affär! Hoppas ni ska komma trivas bra i nya lägenheten. Vi ses och hörs! Varma hälsningar, Karl-Albin Larsson
  • Daniel Ö

2019-01-23

Daniel Ö skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Jag har köpt Viktor dahlens väg 125
    blev mött av mail efter anmälan till visning
    han var allmänt trevlig
    helt ok mäklare Läs mer
    Alexander S gillar detta
  • 2019-01-22

Sofie Y skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Mycket bra service, bra kontakter såsom fotograf samt bra rådgivning och vägledning. Läs mer
    Alexander S gillar detta
  • Mira P

2019-01-20

Mira P skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Det har gått bättre än väntat. Jag har sålt min bostadsrätt 3 dagar efter visning. Utmärkt bemötande och kommunikation. Jag var supernöjd med fotografering och 3D visualisering. Jag kan varmt rekommendera Karl-Albin som mäklare. Läs mer
    2019-02-06 Karl-Albin L svarar Mira P
    Oerhört roligt att höra hur nöjd du är med mitt arbete och försäljningsprocessen! Jag tackar ödmjukast för den fina rekommendationen. Varma hälsningar, Karl-Albin Larsson
    Mira P gillar detta
  • 2019-01-17

Jeannette J skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Sålt bostadsrätt. Grym mäklare i alla avseenden. Läs mer
    Karl-Albin L gillar detta
  • 2019-01-15

Elin M skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Fina visningar. Trevligt bemötande. Snabb affär efter både säljaren och köparens önskemål. Läs mer
    2019-02-06 Karl-Albin L svarar Elin M
    Tackar ödmjukast för den fina rekommendationen! Vänlig hälsning, Karl-Albin Larsson
  • 2019-01-14

Anna W skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Köpt bostadsrätt.
    Trevligt bemötande. Förväntan om snabb återkoppling och inte för mycket "sälj-attityd" och mäklaren motsvarade våra förväntningar.
    Proffsigt utförande. Läs mer
  • 2019-01-13

Jesper B skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Petter Hedström sålde vår villa. Genom hela processen mycket professionell, kompetent och ambitiös. Dessutom alltid snabb respons vid frågor. Vi kan varmt rekommendera Petter. Läs mer
    2019-01-14 Petter H svarar Jesper B
    Hej Jesper,
    Stort tack för era fina ord.
    Hoppas nya huset blir super!
  • Elin S

2019-01-12

Elin S skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Alexander Sjönvall sålde nyligen min bostadsrätt. Jag är väldigt nöjd och fick fick bra betalt för min bostad. Han är trygg och stabil. En mäklare att lita på!

Vi kommer att använda oss av Alexander inför kommande försäljning och även rekommendera honom varmt.

//Elin Stengarn Läs mer
    2019-02-22 Alexander S svarar Elin S
    Hej Elin! Underbart att höra och stort tack för förtroendet. Vi hörs snart igen!
  • 2019-01-03

Tobias O skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Snabb och effektiv, sålde vår bostad utan öppen försäljning vilket var helt enligt vårt önskemål. Läs mer
  • 2018-12-21

Agneta Ö skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Jag har sålt ett sommarhus.
    Jag fick redan från början förtroende för mäklaren genom sitt seriösa och ärliga bemötande. Jag upplevde att mäklaren verkligen la ner möda på att det skulle bli så bra för mig som möjligt. Gav goda råd och höll mig unerättad hela tiden. Mycket, mycket nöjd. Läs mer
  • 2018-12-17

Margareta B skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Alexander har sålt vårt fritidshus under lågsäsong (okt)! Vi fick omgående förtroende för honom! Han är lyhörd kunnig engagerad o saklig! Vi rekommenderar honom varmt! Sven-Åke o Margareta B Johansson Läs mer
    2019-02-22 Alexander S svarar Margareta B
    Hej Margareta & Sven-Åke! Stort tack för förtroendet och dom fina orden. Jag hoppas att vi hörs och ses framöver!
  • 2018-12-14

Bo N skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Sålt, Erfaren men var nog tur att det blev budgivning med 2 st.
    Detta har nog inte med mäklaren att göra Läs mer
  • Rawan A

2018-12-13

Rawan A skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Petter är en väldigt kompetent mäklare som trots låg marknad fick min nyproducerade lägenhet såld. Väldigt proffsig mäklare som kan sin sak Läs mer
    2018-12-16 Petter H svarar Rawan A
    Hej Rawan,
    Stort tack! Önskar er all lycka.
  • Lisa E

2018-12-13

Lisa E skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi inledde tidigt ett samarbete och köpte vår villa genom Petter och han hjälpte oss sedan att sälja vår lägenhet. Han är engagerad och jobbar för att allt ska bli perfekt. Han har bra koll på hur marknaden ser ut och man blir alltid väldigt trevlig bemött. Jag kan varmt rekommendera Petter!
    Vi är supernöjda! Läs mer
    2018-12-16 Petter H svarar Lisa E
    Hej Lisa,
    Stort tack för rekommendationen. Ser fram emot att se era nya planer i ert nya hus!
    All lycka,
  • 2018-12-12

Jannicke J skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    En ung men likväl professionell mäklare.
    Han gav de anvisningar vi behövde för att följa processen. Läs mer
  • Carina E

2018-12-11

Carina E skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Villa på landet.
    Bra bemött av mäklaren, bra feedback.
    Blev helt förälskad av bilderna på husets utsida
    och det var inte sämre när man kom på visningen.
    Vi blev varmt välkomna och väl mottagna på visningen redan vid entre dörren av mäklaren, det var mycket bra med många tända ljus och braskaminer glöder så varmt och fint runt och i stugan.
    Bra information under hela resan gång, från intresseanmälan till budgivningen och hus kontraktet. Läs mer
  • 2018-12-06

Johan S skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Hjälpsam, lyhörd och engagerad. Läs mer
    2018-12-07 Petter H svarar Johan S
    Hej Johan.
    Tack! Hoppas ni kommer trivas bra i er nya villa.
    Med vänlig hälsning, ER mäklare Petter Hedström.
  • 2018-11-20

Cathrine S skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi har sålt en nyproduktion på Termikgatan i Örebro.
    Jag är väldigt nöjd med det upplägg vi haft och känner att mäklaren/Petter var lyhörd & tillmötesgående!
    Lägenheten såldes väldigt fort så alla parter är glada så klart 🤗🤩🤗// Cathrine Läs mer
    2018-11-26 Petter H svarar Cathrine S
    Hej Cathrine,
    Stort tack själv! Ett toppen upplägg som gick rakt i mål.
    All lycka!
    Med vänliga hälsningar, DIN mäklare Petter Hedström .
  • 2018-11-19

Technology Sweden Aktiebolag F skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Snabbt och professionellt fick vi ett acceptabelt pris. Läs mer
  • 2018-11-13

Richard S skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Jag har köpt en lägenhet där Alexander var mäklare.
    Blev bra och trevligt bemött. Fick, trots kort varsel, en extravisning. Läs mer
    2018-11-29 Alexander S svarar Richard S
    Hej Richard! Tack så mycket, det ser jag som en självklarhet i varje affär! Hoppas du ska trivas i din nya och fina lägenhet!

Köpmangatan 3, 702 10 Örebro