Alla kategorier Mäklare Örebro Örebro Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Örebro

Svensk Fastighetsförmedling Örebro

Köpmangatan 3, 702 10 Örebro — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Örebro!

Vid Hjälmarens strand i Närke hittar du Örebro, Sveriges sjätte största tätort som fortsätter att växa. Är du inne på att köpa bostad här? Då ska du kontakta oss på Svensk fastighetsförmedling. Vi kan Örebro, staden och området runtom i detalj och hjälper dig på vägen mot den perfekta bostadsaffären. Vi har koll på hela kedjan i affären, allt från värdering till köp eller försäljning.

Något helt nytt är att vi numera erbjuder 3D-visning av lägenheter! Kontakta oss så berättar vi mer.

Läs vad 180 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Örebro

• 2019-02-20

Daniel L skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Mäklaren har ett bra bemötande och ett rättvist arbetssätt. Svarar inte alltid i telefon men är snabb på att ringa upp. Mäklaren hade mycket bra tålamod och tog tid för att svara på funderingar, man kände att man gavs tid. Mycket bra!
    Pga många intressenter på objektet dröjde några svar på vissa uppgifter kring fastigheten så viss påminnelse behövdes.

I det stora hela en mycket bra mäklare! Läs mer
  • Mikael N

2019-02-14

Mikael N skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Allt började med att jag var intresserad av ett radhus/bostadsrätt som Alexander Sjönvall var mäklare för. Det slutade med att jag vann budgivningen.
    Därefter var det en självklarhet för mig att Alexander skulle få sälja mitt radhus.

Bemötandet från mäklaren var grymt. Redan innan visning av radhuset jag köpte så visade han mig förtroende och engagemang som jag aldrig någonsin upplevt av en annan mäklare. Han hade visioner och idéer från första början, och det gjorde mig trygg i att använda Alexander som mäklare.

Jag hade en hög, inte förväntan, men förhoppning om en bra budgivning på mitt radhus. Tyvärr så vart det inte riktigt som jag hade hoppats men Alexander var med redan från första sekund och gjorde mig lugn ända till huset såldes för x antal riksdaler utöver utgångspris. Alexander gjorde allt i sin makt för att göra mig nöjd, med 1 bokad visning (14 par) och två privata visningar så visade han att han gjorde sitt jobb helhjärtat och framförallt så gjorde han mig både lugn och nöjd.

Sammanfattningen av köpet och försäljningen. Jadu, vem som än frågar mig framöver efter en bra mäklare så är svaret givet. Örebro har bara en mäklare i mina ögon, och det är Alexander Sjönvall. Läs mer
  • 2019-02-06

Nena S skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Jag har köpt en lägenhet! Mäklaren har varit fantastisk, trevlig, glad och väldig professionel.Trevlig bemötande då jag blev lyssnad och fått svar på alla mina frågor och funderingar. En härlig upplevelse. Läs mer
  • Lisa L

2019-01-26

Lisa L skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi kontaktade Alexander för att sälja vår lägenhet. Alexander kunde mycket snabbt träffa oss och diskutera försäljningsprocessen, ta in våra önskemål och svara på funderingar. Han visade från start att han var väldigt noggrann i sitt arbete och mån om att vara engagerad i uppdraget till oss. Nu blev det så att vi kunde sälja vår bostad privat, men i detta var Alexander mycket flexibel i mäklaröverenskommelsen oss emellan och ställde istället gärna upp på att hjälpa oss och köparna att lösa kontraktsskrivning och de medföljande ekonomiska och juridiska frågorna. Var på ett sätt "synd" att Alexander inte till fullo fick fullfölja sitt mäklaruppdrag gentemot oss eftersom vi fick ett sådant förtroende för honom. Läs mer
  • 2019-01-25

Anna Karin Å skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Alexander har varit mycket tillmötesgående och gett bra råd om försäljningen av min bostadsrätt. Alltid svarat snabbt på mail, telefon eller sms. Han har stor del i att försäljning gick väldigt smidigt och att jag känner mej mycket nöjd med affären. Läs mer
  • 2019-01-25

Annika L skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Har sålt en bostadsrättslägenhet i Örebro.

Proffsigt bemött från första mötet och än så länge till avtal med köpare skrevs.

Karl Albin levde med råge upp till våra förväntningar. Mycket serviceinriktad.Bra på att förklara stegen i vår försäljning.

Gjorde allt rätt! Stillade våra frågor o oro. Mycket nöjda!

Dessutom kopplades en fantastisk fotograf in. Fina bilder! Läs mer
    2019-02-06 Karl-Albin L svarar Annika L
    Tack snälla för de fina orden och förtroendet att få hjälpa till med just er stora affär! Hoppas ni ska komma trivas bra i nya lägenheten. Vi ses och hörs! Varma hälsningar, Karl-Albin Larsson
  • Daniel Ö

2019-01-23

Daniel Ö skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Jag har köpt Viktor dahlens väg 125
    blev mött av mail efter anmälan till visning
    han var allmänt trevlig
    helt ok mäklare Läs mer
  • 2019-01-22

Sofie Y skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Mycket bra service, bra kontakter såsom fotograf samt bra rådgivning och vägledning. Läs mer
  • Mira P

2019-01-20

Mira P skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Det har gått bättre än väntat. Jag har sålt min bostadsrätt 3 dagar efter visning. Utmärkt bemötande och kommunikation. Jag var supernöjd med fotografering och 3D visualisering. Jag kan varmt rekommendera Karl-Albin som mäklare. Läs mer
    2019-02-06 Karl-Albin L svarar Mira P
    Oerhört roligt att höra hur nöjd du är med mitt arbete och försäljningsprocessen! Jag tackar ödmjukast för den fina rekommendationen. Varma hälsningar, Karl-Albin Larsson
    Mira P gillar detta
  • 2019-01-17

Jeannette J skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Sålt bostadsrätt. Grym mäklare i alla avseenden. Läs mer
    Karl-Albin L gillar detta
  • 2019-01-15

Elin M skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Fina visningar. Trevligt bemötande. Snabb affär efter både säljaren och köparens önskemål. Läs mer
    2019-02-06 Karl-Albin L svarar Elin M
    Tackar ödmjukast för den fina rekommendationen! Vänlig hälsning, Karl-Albin Larsson
  • 2019-01-14

Anna W skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Köpt bostadsrätt.
    Trevligt bemötande. Förväntan om snabb återkoppling och inte för mycket "sälj-attityd" och mäklaren motsvarade våra förväntningar.
    Proffsigt utförande. Läs mer
  • 2019-01-13

Jesper B skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Petter Hedström sålde vår villa. Genom hela processen mycket professionell, kompetent och ambitiös. Dessutom alltid snabb respons vid frågor. Vi kan varmt rekommendera Petter. Läs mer
    2019-01-14 Petter H svarar Jesper B
    Hej Jesper,
    Stort tack för era fina ord.
    Hoppas nya huset blir super!
  • Elin S

2019-01-12

Elin S skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Alexander Sjönvall sålde nyligen min bostadsrätt. Jag är väldigt nöjd och fick fick bra betalt för min bostad. Han är trygg och stabil. En mäklare att lita på!

Vi kommer att använda oss av Alexander inför kommande försäljning och även rekommendera honom varmt.

//Elin Stengarn Läs mer
  • 2019-01-03

Tobias O skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Snabb och effektiv, sålde vår bostad utan öppen försäljning vilket var helt enligt vårt önskemål. Läs mer
  • 2018-12-21

Agneta Ö skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Jag har sålt ett sommarhus.
    Jag fick redan från början förtroende för mäklaren genom sitt seriösa och ärliga bemötande. Jag upplevde att mäklaren verkligen la ner möda på att det skulle bli så bra för mig som möjligt. Gav goda råd och höll mig unerättad hela tiden. Mycket, mycket nöjd. Läs mer
  • 2018-12-17

Margareta B skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Alexander har sålt vårt fritidshus under lågsäsong (okt)! Vi fick omgående förtroende för honom! Han är lyhörd kunnig engagerad o saklig! Vi rekommenderar honom varmt! Sven-Åke o Margareta B Johansson Läs mer
  • 2018-12-14

Bo N skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Sålt, Erfaren men var nog tur att det blev budgivning med 2 st.
    Detta har nog inte med mäklaren att göra Läs mer
  • Rawan A

2018-12-13

Rawan A skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Petter är en väldigt kompetent mäklare som trots låg marknad fick min nyproducerade lägenhet såld. Väldigt proffsig mäklare som kan sin sak Läs mer
    2018-12-16 Petter H svarar Rawan A
    Hej Rawan,
    Stort tack! Önskar er all lycka.
  • Lisa E

2018-12-13

Lisa E skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi inledde tidigt ett samarbete och köpte vår villa genom Petter och han hjälpte oss sedan att sälja vår lägenhet. Han är engagerad och jobbar för att allt ska bli perfekt. Han har bra koll på hur marknaden ser ut och man blir alltid väldigt trevlig bemött. Jag kan varmt rekommendera Petter!
    Vi är supernöjda! Läs mer
    2018-12-16 Petter H svarar Lisa E
    Hej Lisa,
    Stort tack för rekommendationen. Ser fram emot att se era nya planer i ert nya hus!
    All lycka,
  • 2018-12-12

Jannicke J skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    En ung men likväl professionell mäklare.
    Han gav de anvisningar vi behövde för att följa processen. Läs mer
  • Carina E

2018-12-11

Carina E skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Villa på landet.
    Bra bemött av mäklaren, bra feedback.
    Blev helt förälskad av bilderna på husets utsida
    och det var inte sämre när man kom på visningen.
    Vi blev varmt välkomna och väl mottagna på visningen redan vid entre dörren av mäklaren, det var mycket bra med många tända ljus och braskaminer glöder så varmt och fint runt och i stugan.
    Bra information under hela resan gång, från intresseanmälan till budgivningen och hus kontraktet. Läs mer
  • 2018-12-06

Johan S skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Hjälpsam, lyhörd och engagerad. Läs mer
    2018-12-07 Petter H svarar Johan S
    Hej Johan.
    Tack! Hoppas ni kommer trivas bra i er nya villa.
    Med vänlig hälsning, ER mäklare Petter Hedström.
  • 2018-11-20

Cathrine S skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi har sålt en nyproduktion på Termikgatan i Örebro.
    Jag är väldigt nöjd med det upplägg vi haft och känner att mäklaren/Petter var lyhörd & tillmötesgående!
    Lägenheten såldes väldigt fort så alla parter är glada så klart 🤗🤩🤗// Cathrine Läs mer
    2018-11-26 Petter H svarar Cathrine S
    Hej Cathrine,
    Stort tack själv! Ett toppen upplägg som gick rakt i mål.
    All lycka!
    Med vänliga hälsningar, DIN mäklare Petter Hedström .
  • 2018-11-19

Technology Sweden Aktiebolag F skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Snabbt och professionellt fick vi ett acceptabelt pris. Läs mer
  • 2018-11-13

Richard S skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Jag har köpt en lägenhet där Alexander var mäklare.
    Blev bra och trevligt bemött. Fick, trots kort varsel, en extravisning. Läs mer
    2018-11-29 Alexander S svarar Richard S
    Hej Richard! Tack så mycket, det ser jag som en självklarhet i varje affär! Hoppas du ska trivas i din nya och fina lägenhet!
  • 2018-11-08

André L skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Alexander hjälpte oss att sälja vår lägenhet. Vi fick ett bra intryck vid första mötet, både vad gäller bemötande och engagemang. Han gav oss realistiska förväntningar och var enkel att få tag på under hela processen. Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2018-11-29 Alexander S svarar André L
    Hej André! Stort tack för förtroendet! Tack för ett trevligt samarbete, kul att höra att ni är mycket nöjda!
  • Jacob V

2018-11-08

Jacob V skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi har köpt en villa och sålt en bostadsrätt 2 rok.
    Vi har fått en mycket bra bemötande av Alexander. Han har varit tillgänglig, även på kvällar och helger, och gett oss bra service och återkoppling efter visningar m.m.
    Vi är väligt nöjda med Alexanders insats. Läs mer
    2018-11-29 Alexander S svarar Jacob V
    Hej Jacob! Stort tack för förtroendet från er som både köpare och säljare, alltid lika roligt att höra sådana fina ord! Tack! Stort lycka till med ert nya stora hus!
  • 2018-11-07

Mats K skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Köpt sommarstuga
    Bra bemötande vid varje tillfälle
    Återkopplar och håller vad han lovat Läs mer
    2018-11-29 Alexander S svarar Mats K
    Hej Mats! Stort tack! Hoppas att ni får många härliga stunder i ert nya "extra-boende".
  • Maja N

2018-11-01

Maja N skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Inför försäljning av vår bostadsrätt var vi mycket noggranna gällande val av mäklare. Vi eftersökte en trygg, professionell person med goda säljkunskaper. Tre möten med olika mäklare senare var vi fortfarande inte övertygade. Karl-Albin klev in som nummer fyra och efter den träffen bestämde vi oss direkt för att anlita honom. Nu är försäljningen klar och resultatet blev mycket snarlikt vad Karl-Albin först bedömde. Under uppdraget har han visat på en god kommunikationsförmåga, både med oss och spekulanter. Han har varit tillgänglig och lösningsorienterad. Vår upplevelse är att han på en detaljnivå besitter en kunskap om läget på bostadsmarknaden vilket hjälpte oss då vi fick förutsättningar till att slutligen kunna fatta ett välgrundat beslut. Läs mer
  • 2018-10-29

Joacim F skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Bra bemötande och väl genomfört uppdrag. Lätt och smidigt! Läs mer
    2018-11-29 Alexander S svarar Joacim F
    Hej Jocke! Tack för förtroendet och ett trevligt samarbete!
  • 2018-10-29

Hans Olof O skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    VI sålde ett radhus I Orebro

Alexander var förtroendegivande ock kunning

Fick mer än utgångsbudet

Så vi är nöjda Läs mer
    2018-11-29 Alexander S svarar Hans Olof O
    Hej Hans! Stort tack för förtroendet, härligt att höra att ni är nöjda!
  • 2018-10-23

Bengt Sivert Paul T skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Sålt kedjehus, köpt bostadsrätt.
    Mkt bra Läs mer

Emelie L skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Sålde vår lägenhet, 3:a på 63kvm.
    Blev proffsigt bemött av mäklaren men inte på ett stelt sätt. Han förklarade hur bostadsaffärer går till på ett enkelt vis. Han har återkopplat snabbt vid frågor och hela tiden uppdaterat om läget under perioden som lägenheten låg ute till försäljning och under budgivningen. Det har varit raka besked och positiv energi från mäklarens sida under hela tiden. Inför visning kom han i god tid för att förbereda vilket känts bra och seriöst.
    Toppen mäklare som rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-10-22 Petter H svarar Emelie L
    Hej Emelie,
    Roligt att ni är nöjda!
    All lycka,
  • 2018-10-20

Tobias I skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Trevlig och kompetent mäklare med bra och snabb kommunikation genom hela försäljningsprocessen! Läs mer
    2018-11-29 Alexander S svarar Tobias I
    Hej Tobias! Stort tack för ett trevligt samarbete. Lycka till med nybyggnationen!
  • 2018-10-20

Linus W skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Sålt i centrala Örebro. Karl-Albin gjorde ett fantastiskt jobb och hade mycket bra idéer. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Jonas H

2018-10-20

Jonas H skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    - Vi har sålt vår bostadsrättslägenhet, en 3 rok på 63 kvm (Boklok).
    - Vi har blivit bemötta på ett lättsamt, lugnt och professionellt sätt
    - Vi förväntade oss att få lägenheten såld för maximalt utgångspris då det var högre än mäklarens värdering. Jag förväntade mig löpande återkoppling under försäljningen och stöd att göra rätt val. Mäklaren levde upp till dessa med råge, fick lägenheten såld för 75000 mer än utgångspris och hade snabb återkoppling, god tillgänglighet och utmärk stöd under hela försäljningen.
    - Utmärkt upplevelse från början till slut! Läs mer
    2018-10-22 Petter H svarar Jonas H
    Hej Jonas,
    Uppskattar verkligen vårt samarbete. Det värmer att ni verkligen är nöjda!
    All lycka i framtiden.
  • 2018-10-19

Olena O skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Karl-Albin är mäklaren som har sålt min bostadsrätt. Mäklaren levde upp till mina förväntningar och jag förblev nöjd med hans respons, tillgänglighet och tydlighet! Karl - Albin är hänsynsfull och lätt att ha att göra med! Jag är mycket nöjd! Läs mer
  • 2018-10-17

Magnus D skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Kan, och kommer, med varm hand rekommendera Petter till alla mina vänner som söker en mäklare. Han är otroligt kunnig och påläst när det gäller bostaden och området. Petter hjälpte oss när vi låg lite pyrt till... Läs mer
    2018-10-19 Petter H svarar Magnus D
    Hej Magnus,
    Stort tack! Jag välkomnar dina vänner och bekanta med öppen famn.
    Önskar er all lycka i ert nya boende närmare stan!
  • 2018-10-16

Per Linus Bertil G skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Väldigt proffsig, påläst och driven mäklare. Vi har enbart positivt att säga om Petter som sålde vår villa. Läs mer
    2018-10-19 Petter H svarar Per Linus Bertil G
    Hej Linus,
    Stort tack för era ord! Super kul att få förmedla eran fina villa och även att ni köpte en fin villa av mig.
    Önskar er alla lycka!
  • Felicia E

2018-10-15

Felicia E skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Karl-Albin gjorde ett kanonjobb när han sålde vårt bostadsrättsradhus.
    Han har varit engagerad, professionell och tillgänglig i hela processen - vi kan rekommendera honom varmt! Läs mer
  • 2018-10-13

Jacob H skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Alexander var väldigt bra och lättillgänglig. Han gav oss realistiska förväntningar på försäljningen. Försäljningen genomfördes väldigt smidigt. Läs mer
    2018-11-29 Alexander S svarar Jacob H
    Hej Jacob! Stort tack för förtroendet att ni valde att sälja med mig! Lycka till i er nya stad och i ert nya boende!
  • Stanley S

2018-10-13

Stanley S skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Det har gått mycket bra och jag är helt nöjd hur Robert Olsson arbetade snabbt och tillmötesgående med bästa tänkbara resultat.
    Med vänlig hälsning
    Kerstin Sjöberg Läs mer
  • 2018-10-08

Frida G skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Via vår underbara mäklare Alexander Sjönvall på Svensk Fastighetsförmedling i Örebro har vi sålt vårt stora hus.
    Jag och min familj rekommendera gärna honom för hans tillit, förtroende, kompetens, vänlighet och respekt.
    Det var väldigt lätt att samarbeta med honom.
    Jag skulle gärna vill ge Alexander och hans arbetsgivare betyg "UTMÄRKT" om det inte tog lång tid att sälja vårt hus. Det är troligtvis pga det svårt rådande bostadsmarknaden.
    Vi är mycket nöjda av Alexander och Svensk Fastighetsförmedling i Örebro.
    VARMT TACK!
    Frida Gaber och familj i Örebro Läs mer
    2018-11-29 Alexander S svarar Frida G
    Hej Frida! Stort tack för förtroendet och dom fina orden, och tack för ett trevligt samarbete. Underbart, tack Frida! Snart ses vi för tillträdet. Hälsa familjen!
  • 2018-10-07

Arash F skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi sålde en bostadsrätt.
    Mäklaren var väldigt engagerad och entusiastisk, höll kontakt hela tiden.
    Vi hade förväntat oss en ca. 2-3 månader process minst, men blev glatt överraskad hur fort det gick från kontakt till köp. Ca. 6 veckor.
    Vi kan verkligen rekommendera Petter Hedström. Läs mer
    2018-10-19 Petter H svarar Arash F
    Hej Arash,
    Tack för värmande ord!
    Med vänliga hälsning, ER mäklare Petter Hedström.
  • 2018-09-30

Anna H skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Sålde ett fritidshus, till vad vi bedömer, full belåtenhet för såväl säljare, köpare och mäklare. Snabbt och smidigt. Läs mer
    2018-11-29 Alexander S svarar Anna H
    Hej Anna! Stor tack för förtroendet och ett trevligt samarbete!
  • 2018-09-22

Maria-Pia M skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Sålt en bostadsrätt. Blev väldigt bra och proffsigt bemött. Priset blev något under det jag förväntat mig p g a att det uppdagades att bostaden hade lite förhöjd radonhalt. Men mäklaren försökte få föreningen att åtgärda detta. Mycket nöjd! Tack! Läs mer
    2018-11-29 Alexander S svarar Maria-Pia M
    Hej Maria-Pia! Stort tack för förtroendet, underbart att höra att ni är nöjda.
  • Richard A

2018-09-13

Richard A skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    En seriös och mycket proffsig mäklare som levererar resultat på en allt tuffare marknad, ett resultat vi inte själva riktigt trodde på.

Snabb återkoppling, alltid tillgänglig och klara besked, precis som det ska vara.

Vi kan varmt rekommendera Karl-Albin!

// Richard & Madeleine Läs mer
  • 2018-09-13

Björn R skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Jag har sålt en lägenhet i Solhaga, Örebro.
    Mäklaren Alexander Sjönvall har gjort ett utmärkt jobb! Han har varit tillgänglig (även på kvällstid och helger) , engagerad och professionell. Han genomförde uppdraget till min fulla belåtenhet.
    Vänligen
    Björn Ring Läs mer
    2018-09-18 Alexander S svarar Björn R
    Hej Björn! Stort tack för förtroendet och uppdraget! Fantastiskt roligt att höra dom fina orden och alltid lika roligt att höra att ni är nöjda!
  • 2018-09-08

Gunilla O skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Jag har sålt bostad, fantastiskt bemötande. Han var lugn, förstod min situation och anpassade jättebra. Min upplevelse var jättebra och rekommenderar mäklaren KAL. Läs mer

Köpmangatan 3, 702 10 Örebro