Svensk Städcenter.

Tempelriddarvägen 20, 127 60 Skärholmen — Visa karta

4.1 i betyg av av 8 omdömen
Vi är ett team av service inriktade individuella centralfigurer i olika arbetsområden med en bred kunskap av städning med kvalité.

Vårat städkoncept bygger på en god arbetsmoral med en genuin servicekänsla och en konstruktiv kommunikation med dom rätta arbetsredskapen.

Städcenter sätter alltid kundens önskemål i fokus för att kunna upprätthålla en skriftligen framställd Nöjd Kund Garanti.

Våra värderingar återspeglar vår strävan att tillgodose alla kunders önskemål utan att kräva orimligt höga kostnader.
Svensk Städcenter levererar kvalitets städningar i privata hem samt kommersiella lokaler med en skriftlig Nöjd Kund Garanti.

Svensk Städcenter har skapat ett välförtjänt framgångsrikt år 2019 som entreprenör.

Dels som en långvarig samarbetspartner åt våra redan befintliga kunder som har valt oss till deras städentreprenör och därmed har vi också fått förtroendet att leverera kvalitets städning i deras lokaler samt fastigheter.
Vi kommer att fortsätta vårat arbete med att leverera miljövänliga kvalitetsstädningar som kommer att ge oss långa samt trygga kundrelationer tillbaka.

Varmt välkomna till alla befintliga samt nya kunder.

Läs vad 8 kunder tycker om Svensk Städcenter.

• ANN-CHRISTIN M

2020-05-19

ANN-CHRISTIN M skrev om Svensk Städcenter.
    Jag skulle få kompensationsstädning pga undermålig städning, men ägaren gjorde en kovändning och dök inte upp vid detta tillfälle. Sa sedan upp avtalet för att jag var en "bråkig" kund, men dammråttor, smutsig spis, obäddade sängar och smuts i badrum kan inte godtas som ok städning. Läs mer
    Home Design One
    3.9 / 5 i betyg — 81 omdömen
    Badge2019
    "Installation av skjutdörrar till en garderob, trevligt och proffsigt bemötande och resultat, så nöjd, tack Doorline!"
  • Cecilia J

2019-10-30

Cecilia J skrev om Svensk Städcenter.
    Bokade en flyttstäd till min dotters lägenhet .... Blev så nöjd kunde inte bli bättre. Rekommender verkligen detta städ företag och kommer anlita dem igen. Proffsigt gjort tack 🤗 Läs mer
    Cecilia J gillar detta
  • 2018-11-16

Veronica v skrev om Svensk Städcenter.
    Har idag haft provstädning av Svensk Städcenter och är mycket nöjd. De var nogranna och mycket servicemindade. Träffade tre stycken ur personalen och de alla var supergoa. Kommer att anlita dom framöver och kan varmt rekommendera en provstädning för er som funderar på att kontakta dom. Läs mer
    Hygienteknikerna i Stockholm AB
    4.6 / 5 i betyg — 230 omdömen
    Badge2020
    "Så otroligt bra service. Väldigt tillmötesgående, snabb offert och de kunde komma med kort varsel. Hade städning innan fotografering av läge"
  • Eleonora F

2018-09-07

Eleonora F skrev om Svensk Städcenter.
    Har precis haft en provstädning och blev oerhört nöjd. Min lägenhet har aldrig sett så fin och ren ut. Mycket trevlig, kunnig och duktig personal. Jag kommer givetvis att anlita svensk städcenter regelbundet i fortsättningen. Kan varmt rekommendera företaget. Personligt, proffsigt och prisvärt. Läs mer
  • Andreas J

2018-08-31

Andreas J skrev om Svensk Städcenter.
    Mycket nöjd med städningen och bemötandet var lika bra det! Rekommenderas starkt! Läs mer
    Rozen Clean AB
    4.6 / 5 i betyg — 157 omdömen
    Badge2020
    "Proffsiga och städar magiskt. Trevlig personal."
    Charlotta H
  • 2017-12-06

Shirvana A skrev om Svensk Städcenter.
    Kändes helt rätt från vårt första samtal tills dem var klara med all städning. Så himla trevliga och noga personal. Jätte nöjd blev jag. Det var en stor städning ink. dörrar och fönstrar. Läs mer
  • 2017-11-09

Peter V skrev om Svensk Städcenter.
    Personligt bemötande. Tillgodoser mina önskemål.
    Flexibla. Läs mer
    JCS Company AB
    4.9 / 5 i betyg — 30 omdömen
    Badge2020
    "Trevlig personal och bra service! Lägenheten känns som ny när dom varit framme och städat!"
  • 2017-03-10

Janiche O skrev om Svensk Städcenter.
    Mycket bra och pålitlig städning. Läs mer

Bästa byggstädarna i Stockholm:

Gunnar Å Gunnar Å tycker:
“Mycket bra städat. Helt nöjd m...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte