Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Stockholm Skärholmen Bredäng Svensk Städcenter.

Svensk Städcenter.

Tempelriddarvägen 20, 127 60 Skärholmen — Visa karta

Välkommen till oss på Katalin Städcenter!

Vi erbjuder alla tänkbara städtjänster för både privatpersoner, företag och offentlig sektor. Vår bas är i Skärholmen, men vi jobbar i hela Stockholm. Regelbunden hem- eller kontorsstädning, fönsterputsning, bygg- eller flyttstädning, städning av t.ex. skolor och idrottshallar…vi gör som sagt det mesta inom städ.

Fokusera på din verksamhet eller njut av lite extra fritid - vi på Katalin Städcenter ser till att omgivningen känns ren och fräsch!

Läs vad 5 kunder tycker om Svensk Städcenter.

• Eleonora F
    Eleonora F skrev om Svensk Städcenter.
    Har precis haft en provstädning och blev oerhört nöjd. Min lägenhet har aldrig sett så fin och ren ut. Mycket trevlig, kunnig och duktig personal. Jag kommer givetvis att anlita svensk städcenter regelbundet i fortsättningen. Kan varmt rekommendera företaget. Personligt, proffsigt och prisvärt. Läs mer
  • Andreas J
    Andreas J skrev om Svensk Städcenter.
    Mycket nöjd med städningen och bemötandet var lika bra det! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Shirvana A skrev om Svensk Städcenter.
    Kändes helt rätt från vårt första samtal tills dem var klara med all städning. Så himla trevliga och noga personal. Jätte nöjd blev jag. Det var en stor städning ink. dörrar och fönstrar. Läs mer
  • Peter V skrev om Svensk Städcenter.
    Personligt bemötande. Tillgodoser mina önskemål.
    Flexibla. Läs mer
  • Janiche O skrev om Svensk Städcenter.
    Mycket bra och pålitlig städning. Läs mer

Bästa städhjälpsfirmorna i Stockholm:

Öregrundsgatan 3, 11559, Stockholm