Svensk Städcenter.

4.1 i betyg av av 8 omdömen
Vi är ett team av service inriktade individuella centralfigurer i olika arbetsområden med en bred kunskap av städning med kvalité.

Vårat städkoncept bygger på en god arbetsmoral med en genuin servicekänsla och en konstruktiv kommunikation med dom rätta arbetsredskapen.

Städcenter sätter alltid kundens önskemål i fokus för att kunna upprätthålla en skriftligen framställd Nöjd Kund Garanti.

Våra värderingar återspeglar vår strävan att tillgodose alla kunders önskemål utan att kräva orimligt höga kostnader.
Svensk Städcenter levererar kvalitets städningar i privata hem samt kommersiella lokaler med en skriftlig Nöjd Kund Garanti.

Svensk Städcenter har skapat ett välförtjänt framgångsrikt år 2019 som entreprenör.

Dels som en långvarig samarbetspartner åt våra redan befintliga kunder som har valt oss till deras städentreprenör och därmed har vi också fått förtroendet att leverera kvalitets städning i deras lokaler samt fastigheter.
Vi kommer att fortsätta vårat arbete med att leverera miljövänliga kvalitetsstädningar som kommer att ge oss långa samt trygga kundrelationer tillbaka.

Varmt välkomna till alla befintliga samt nya kunder.

Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.

Uppdatera ditt företag

Läs vad 8 kunder tycker om Svensk Städcenter.