Tverin Health, sid 2

Sandelsgatan 31, 115 34 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Tverin Health!
Vi är experter på biomekaniska rörelsemönster.
Vi hjälper dig reda ut och behandla med hjälp av kiropraktiks teknik samt rådgivning anpassad till dig.

Vi erbjuder behandling av Nack/ryggsmärta , Huvudvärk, ben/fotproblematik stelhet och problem efter Arbetsskada.

Kliniken har stor erfarenhet från idrottsvärlden och många av våra patienter är aktiva idrottsutövare. Även förebyggande och prestationsökande behandlingar för individer och företag är möjlig.

Läs vad 95 kunder tycker om Tverin Health

• 2015-09-04

Kim F skrev om Tverin Health
    Hade en akut ryggvärk och fick en akut kiropraktor tid.
    Jag fick ryggvärken avhjälpt och har varit på en efter behandling.
    Jag har rekomenderat Mats på Kroppskonsulten högt bland vänner och bekanta. Läs mer
    2015-09-04 Representant för Tverin health svarar Kim F
    Tack för din fina recentiorn.
    Glad att det gått så bra
  • 2015-08-10

Linda S skrev om Tverin Health
    Mycket bra, vänligt och professionellt bemötande.
    Kiropraktor
    Jag är mycket nöjd med behandlingarna. Läs mer
  • 2015-08-09

Åsa A skrev om Tverin Health
    Jag var hos kiropraktorn Mats Tverin och han var väldigt duktig och omtänksam.
    Jag har verkligen blivit så mycket rörligare och starkare på bara 2 gånger tack vare hans behandling och tips på egna övningar! Läs mer
  • 2015-08-07

Liza T skrev om Tverin Health
    Mycket proffsigt bemötande, fick hjälp med mina ryggproblem och är mycket nöjd. Läs mer
  • 2015-08-07

Kirre M skrev om Tverin Health
    alldeles perfekt service och bemötande. Läs mer
    Mats T gillar detta
  • Stefania F

2015-08-06

Stefania F skrev om Tverin Health
    Vänligt och proffsigt bemötande, Mats kan verkligen sin sak. första gången var jag där för en stel nacke som blev bättre på en gång. rekommenderar honom varmt! Läs mer
    Mats T gillar detta
  • Marjan P

2015-07-01

Marjan P skrev om Tverin Health
    Mats räddade min fot då jag ramlade i trappen och trodde jag hade brutit foten. Han är mycket professionell och jag är så tacksam för den hjälp jag fick. Kan starkt rekommendera honom till alla! Läs mer
  • 2015-05-05

Kristofher M skrev om Tverin Health
    Mycket bra service samt duktig kiropraktor! Läs mer
  • 2015-01-21

Johnny F skrev om Tverin Health
    Kunnig och gott bemötande ger bra Tips på åtgärder och känns Inte påtryckande Läs mer
  • 2014-10-10

Roland E skrev om Tverin Health
    Utmärkt bemötande och gedigen erfarenhet och kunskaper. Dessutom fick jag hjälp med det som var mitt problem. Redan efter första behandlingen märkte jag stor skillnad. Läs mer
  • 2014-10-01

Davan N skrev om Tverin Health
    Sammanfattningsvis professionellt och bra. Läs mer
  • 2014-09-26

Anna Ö skrev om Tverin Health
    Med ett professionellt bemötande, utmärkt nulägesanalys och stort fokus på förebyggande träning har jag snabbt kunnat ta mig tillbaka efter skadeläge. Jag har fullt förtroende för Mats och kan å det varmaste rekommendera hans tjänster. Läs mer
  • 2014-08-06

Lasse B skrev om Tverin Health
    Perfekt! Bra bemötande, kunnig, bra bokningssystem, och bäst av allt behandlingen funkar! Läs mer
  • 2014-06-30

Tomas G skrev om Tverin Health
    Har fått ordning på min utåtvinklade fot vilket förbättrat mitt löpsteg och allmänna hållning. Kunnig och lyhörd ! Toppen ! Läs mer
  • 2014-06-30

Kristina R skrev om Tverin Health
    Mats brinner för sitt yrke och i och med det blir jobbet utfört grundligt! Kan varmt rekommendera honom om du vill bli bra på lång sikt :-) Läs mer
  • Tarkan O

2014-06-30

Tarkan O skrev om Tverin Health
    En kärvande nacke återställdes till dess rätta. Även 2 ytterligare behandlingar i förebyggande syfte. Rent, snabbt, effektivt! Mats kan sin sak och min varmaste rek. till alla som söker en seriös kiropraktor. Läs mer
  • Magnus T

2014-06-25

Magnus T skrev om Tverin Health
    Mats är hur bra som helst! Jag fick hjälp med min onda rygg direkt. Läs mer
  • 2014-05-13

Jan-Erik I skrev om Tverin Health
    Mycket professionellt bemötande. Kroppskonsulten hjälper att hitta långsiktiga lösningar utöver själva åkomman. Läs mer
  • 2014-05-12

Karin L skrev om Tverin Health
    Jag har varit hos Mats pga ryggont.Efter 3 ggr är jag bra i ryggen.
    Han är superbra. Läs mer
  • John H

2014-04-14

John H skrev om Tverin Health
    Kroppskonsulten Kiropraktik & Rehab är kanon! Mats har en fantastisk förmåga att hitta "felet" och korrigera det. Han är dessutom trevlig och ger goda råd om hälsa och välmående. Läs mer
  • 2014-03-24

Johan F skrev om Tverin Health
    Kroppskonsulten är ett utomordentligt företag, jag går hos dom för kiropraktiska behandlingar. Mats gör ett enormt bra jobb, det går väldigt smidigt att boka tider och eller boka om tider via hemsidan.
    Jag kom till dom med en för en akut behandling av ryggskott, och ca 2-3 veckor senare var jag fri från smärta. Läs mer
  • Kajsa I

2014-03-19

Kajsa I skrev om Tverin Health
    Jag tycker att Mats är väldigt duktig! Han har hjälpt mig med mer än bara kiropraktik. Han tar sig även tid att ge mig kostråd och tips om träning. Man går alltid där ifrån med ett leende på läpparna! Läs mer
  • Johanna B

2014-03-18

Johanna B skrev om Tverin Health
    Mats har en kunskap och ett helhetstänk som är imponerande. Jag har varit hos honom ett flertal gånger för mina rygg- och nackproblem. Han har hjälpt mig att komma tillrätta med det onda men också att lokalisera orsaken. Jag vill varmt rekommendera ett besök hos Kroppskonsulten! Läs mer
  • 2013-11-12

Håkan J skrev om Tverin Health
    Väldigt nöjd, efter två besök mår jag betydligt mycket bättre i ryggen. Läs mer
  • Kjell A

2013-09-10

Kjell A skrev om Tverin Health
    Jag är otroligt nöjd, den bästa jag träffat, och jag har träffat många.har aldrig varit så bra i ryggen som jag är nu, och vid ett ryggskott för några veckor sedan fick jag komma in akut utan problem och blev hälpt. jag som är i storlek större. upplever att Mats har både styrkan och kunskaperna att hjälpa mej Läs mer
  • 2013-09-06

Isabell N skrev om Tverin Health
    Jag är jättenöjd med mina behandlingar och rekommenderar kroppskonsulten till många andra som behöver hjälp med det ena och det andra. Superbra på alla sätt och vis. Trevligt, känner sig välkommen osv. Sen en fördel att det är tränaren min också! Läs mer
  • Ewa S

2013-09-04

Ewa S skrev om Tverin Health
    Lyhörd och skicklig, fin miljö, snabb tid, bra tips. Läs mer
  • Cajsa J

2013-09-04

Cajsa J skrev om Tverin Health
    Mats, vilken hjälte!! Säg det som inte var snett och skevt på mig innan han hjälpte mig. En kroppshydda kvaddad av graviditet, knä skadat i skidbacke etc etc listan kan göras lång. Vid 35 års ålder fick jag till och med en ståtlig hållning. Mats har mitt fulla förtroende och jag rekommenderar honom med nöje. Läs mer
    Representant för Tverin health, Ida A gillar detta
  • Nikola T

2013-08-10

Nikola T skrev om Tverin Health
    Var hos Mats igår för mina ryggproblem. Mår bättre efter behandlingen. Han var dessutom väldigt pedagogisk och kom med bra konkreta tips. Gav mig övningar som jag kommer att göra varje dag eftersom de inte var för många och för tidskrävande. Läs mer
  • Björn W

2013-06-03

Björn W skrev om Tverin Health
    Kom till Mats med en hockey-skada (ja, jag lirar fortfarande fast jag är gubbe nu)
    Han konstaterade snabbt vad det rörde sig om och fick ordning på gammelkroppen på 2-3 behandlingar, ger ett väldigt kompetent intryck och når snabbt bra resultat. Ett plus är också att man får goda råd på köpet, sen gäller det väl att följa dessa råd:) Läs mer
    Representant för Tverin health, Ida A, Jakob J gillar detta
  • Noel H

2013-04-22

Noel H skrev om Tverin Health
    Utan att ha någon gedigen erfarenhet av kiropraktik märker man snabbt att Mats är proffs på det han gör och redan efter en behandling känns min rygg bättre. Han kom även med konkreta tips och förklaringar på saker man inte har så bra koll på! Läs mer
    Cajsa J gillar detta
  • P

2013-04-15

P skrev om Tverin Health
    Väldigt trevlig tillmötesgående. Berättar vad han ska göra på ett väldigt pedagogiskt sätt. Fräscht väntrum och behandlingslokal där man tar av sig skorna i entrén. Ibland så står det morgontofflor och väntar på en när man kommer. Enkelt och smidigt att betala med VISA-kort och kvitto direkt i emailen.

Det enda som saknas är väl lite mer engagemang när det kommer till övningar och annat som Mats rekommenderar. Att få en sammanställning av de övningar mm som man ska göra i digitalform hade lyft rejält. Läs mer
  • 2012-10-05

Martin J skrev om Tverin Health
    Fick ryggskott i onsdags o blev rekommenderad att gå till Mats av en kille i en sportbutik. Fick tid dagen efter o blev direkt bättre i ryggen, tog även en behandling på fredagen. Sprang Lidingöloppet på lördagen o kände inte smack i ryggen! Om jag inte träffat Mats hade jag aldrig kunnat springa det loppet! Han är väldigt kompetent och bra på att förklara vad han gör.
    //Martin Läs mer
  • 2012-09-14

Robert E skrev om Tverin Health
    Topp. Har i åratal gått på lite olika ställen för massage, naprapati & kiropraktor. Vissa bra, vissa sämre. Hade hört talas om detta ställe och kände att de var professionella och seriösa rakt igenom. Kände mig genast bättre. Rekommenderas. Läs mer
  • Emil S

2012-04-24

Emil S skrev om Tverin Health
    Jag har känt Mats i över femton år och sedan han startade sin klinik i Sundbyberg har jag varit stadig kund och regelbundet fixat alla kroppsliga strul jag har. Är väldigt överrörlig och min kropp behöver justeras regelbundet för att undvika skador. Det finns ingen annan som tar sitt jobb på så stort allvar som Mats, och ingen annan har den personliga kundkontakten som han har. Är dig evigt tacksam, Mats! Skulle aldrig ens tänka tanken att lita på någon annan kiropraktor. Grymma kostråd kan han ge också! Läs mer
  • 2012-02-25

Gerd H skrev om Tverin Health
    Jag är Mats så tacksam, han har med sin kunskap hjälp mig att bli så mycket bättre i min rygg att ork och energi kommit tillbaka plus att värken har avtagit.
    Jag har dragits med ryggvärk i ca 10 år som läkare inte kunnat få bukt med utan blivit förordnad värktabletter, utan någon större nytta.
    Efter bara 1 behandling hos Mats märkte jag redan en avsevärd förbättring och stundtals är värken helt borta. Det är otroligt, jag är så glad för det.
    Enligt läkares kunnande finns det ingen bot mot vad jag har och så händer detta att det dock finns bot hos Kroppskonsulten Kiropraktik & Rehab í Sundbyberg, vilka jag starkt rekommenderar. Läs mer
  • Jakob J

2012-01-19

Jakob J skrev om Tverin Health
    Jag har nu gått hos Widar på Kroppskonsulten och jag måste säga att jag är väldigt nöjd.

Widar gör inte bara själva behandlingen utan berättar även på ett pedagogiskt sätt om hur kroppen är sammansatt och fungerar.
    Detta tycker jag ger en störra inblick i varför man har ont och hur
    man ska arbeta för att slippa det.

Mitt problem grundar sig i ett stillasittande arbete och dålig hållning vilket har lett till att jag har ont i bröstryggen. Hos Widar har jag både
    fått behandling och övningar som måste göras.

Jag har nu påbörjat min resa mot en problemfri rygg och jag känner redan efter att ha jobbat med övningarna i några veckor att mitt problem har
    blivit avsevärt mindre. Läs mer
  • Torkel K

2012-01-04

Torkel K skrev om Tverin Health
    Mats är en teknikkunnig kiropraktor. I och med att han är starkt och vältränad, så jobbar han med större precision och man känner sig trygg. Han har fixat ryggskott åt mig och några av mina kompisar. Även småuträtningar när man burit på barn för länge etc. Han är välbokad men ändå alltid tid när det är kris, vilket är skönt.

Utöver att snabbt bli friskförklarad får man tips på mat, träning, stretch etc. för att inte behöva komma tillbaka. Läs mer
  • 2012-01-04

Susanne L skrev om Tverin Health
    Jag tycker att de gör ett fantastiskt jobb.
    Både genom att lösa problemet kortsiktigt och att komma med förslag på åtgärder för att bli symtomfri i framtiden. Läs mer
  • 2011-12-06

Suanne J skrev om Tverin Health
    Bra bemötande, kunnig personal! Läs mer
  • 2011-12-05

Annika M skrev om Tverin Health
    Jag är väldigt nöjd med den behandling jag fick för mina problem med ryggen. Jag är nu i stort sätt återställd. Mats är väldigt kunnig och hittade väldigt snabbt vad orsaken till mina problem var.. Läs mer
  • 2011-12-01

Ingmarie C skrev om Tverin Health
    Jag har fått bra hjälp och stöd och blivit väl och engagerat bemött. Läs mer
  • 2011-11-14

Mathias A skrev om Tverin Health
    Kunnig personal som på ett systematiskt sätt går igenom din kropp för att klura ut hur de på bästa sätt ska kunna bota dina åkommor. Tar sig alltid tid och är flexibla och de gör ett grundligt jobb för att kunna ställa diagnos. Man känner sig alltid väl omhändertagen.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Andreas H

2011-04-05

Andreas H skrev om Tverin Health
    Mats är verkligen kunnig, och hela kliniken har för övrigt en väldigt stor koll på vad som faktiskt är fel med kroppen. Jag besökte tre olika läkare på vanliga sjukhus/läkarmottagningar som gav tre olika vansinnigt underliga diagnoser på mina problem med fötterna. Ingen av dem gav mig några lysande utsikter, utan gav mig snarare en dödsdom...

Efter ett enda besök var problemet löst och jag kunde ohämmat träna så som jag ville. Dessa grabbar kan dessutom verkligen hur du ska träna, vad du ska äta och många andra saker som hjälper din hälsa! Läs mer
  • Neil

2009-06-30

Neil skrev om Tverin Health
    Mats is an excellent chiropractor, and with a background in martial arts, extremely good in fixing sports related injuries. Attention to detail, no hurry to finish quick and get the next patient in, and helpful with advice to prevent future injuries. Fixed a bad whiplash in two treatments, and will definitely use him again. Läs mer

Sandelsgatan 31, 115 34 Stockholm