Bockholmengruppen

Vi har snabbt utvecklats till att bli en av Stockholms största restauranggrupper. Alla våra restauranger är döpta efter den plats de ligger på, eftersom alla har en egen själ som beror mycket på var de ligger. På Bockholmen, en skärgårdskrog i stadsmiljö, kan du efter måltiden ta en promenad runt den lilla Ö som restaurangen ligger på. På Nybrogatan 38 äter du i livlig miljö nära stadskärnans puls.
Oavsett restaurang och typ av måltid, är vår ambition att alltid ge kunden ett personligt bemötande och den totalupplevelse de förtjänar.
Hoppas ser er snart på någon utav våra restauranger!
  • Brett utbud av krogar över hela Stockholmsregionen
  • Känn dig som hemma, oavsett restaurang
  • Generösa öppettider
Bockholmengruppen
"Superb service från första kontakten. Baren levererar väldigt bra drinkar och avsmakningsmenyn var helt perfekt! Kan varmt rekommenderas!"
Andreas Dimitris B anlitade Italienskan
"Fantastiskt trevligt AW-häng med pianobar och ostron. Mysig atmosfär mitt i City. Trevlig personal:)"
Lillan M anlitade Hötorget Kvarterskrog
"grym goda tapas och supertrevlig personal . rekommenderas varmt"
Magnus T anlitade Spanjorskan
"supergott & supertrevligt :D köttbullarna var sjukt goda."
Greta D anlitade Nybrogatan 38

Boka bord här

Välj vilken restaurang:
Nybrogatan 38 Bockholmen Hav & Restaurang Meatballs Österlånggatan 17 Paraden Spanjorskan Bockholmen Catering & Event Hötorget Kvarterskrog Italienskan

Våra restauranger

Nybrogatan 42, Stockholm
4.0/5 av 4114 omdömen
Österlånggatan 17, Stockholm

Detta är reco.se

Vi har samlat allt du behöver på ett enda ställe. Så oavsett om du vill hitta en snickare till köket, få rabatt på nya naglar eller boka en restaurang till på fredagskväll kan du göra det hos oss. Läs andra kunders rekommendationer och välj det företaget som passar dig bäst.
Ta kontroll

Här finner du fler av våra vanligaste sökningar