Adora Cleaning

Sehlstedtsgatan 11 A, 417 20 Göteborg — Visa karta

Adora är ett städföretag i Göteborg som tror på att balans och färre distraktioner ger dig harmoni i vardagen. Vi vill att du som kund hos oss ska fokusera på ditt liv, din vardag och dina mål och låta oss sköta sådant som du känner att du inte behöver göra själv. Som att städa, putsa fönster, tvätta kläder, organisera, slänga sopor eller vattna blommor.

Vårt mål är att ha högst tillgänglighet samt enklast prismodell av alla städföretag i Göteborg.
För hemstädning betalar du endast ett fast pris på 249kr per timme efter RUT-avdrag och vi tar hand om hela ditt hem precis som du önskar. Du betalar till exempel inte extra för rengöring av ugn och kylskåp vilket vi förmodligen är ensamma om i Göteborg!

Flyttstädning kostar 350kr per timme efter RUT-avdrag och då ingår allt, du betalar inte en krona mer än detta. Det garanterar vi!

Vi erbjuder även företagsstädning för kontor, butiker, restauranger, caféer, frisörer med mera, samt eventstädning för både företag och privatpersoner efter fest, bröllop, barnkalas eller andra tillställningar.

Varmt välkommen att läsa våra omdömen och skicka en förfrågan om offert!
Öppet just nu
Mån-Sön: 08:00-18:00

Läs vad 9 kunder tycker om Adora Cleaning

• 2019-11-06

Klara J skrev om Adora Cleaning
    Bokade en kostnadsfri konsultation Med Adora och fick ett jättefint bemötande. Därefter bokade vi in flyttstäd och de gjorde ett jättebra jobb. Har inte fått någon anmärkning av hyresvärd eller nyinflyttade :) Läs mer
  • 2019-09-09

Ademir A skrev om Adora Cleaning
    Dom var väldigt professionella, tog hänsyn till vilka tider som passade mig bäst och uppfyllde mina förväntningar det dom gjorde på några timmar kunde inte jag själv gjort på en hel dag. Supernöjd med deras arbete. Läs mer
    2019-09-10 Adora Cleaning svarar Ademir A
    Tack för ditt omdöme!! Vi är glada att du är nöjd med oss och hoppas få ta hand om ditt hem även i framtiden :)
    MVH Adora
  • 2019-08-29

Michell C skrev om Adora Cleaning
    Vid en renovering hemma bestämde jag mig för att boka hemstäd då det var mycket som skulle göras. Googlade runt och såg annonser genom instagram som fick mig att klicka mig in på adoras hemsida. Bad om en gratis konsultation och fick ett väldigt proffesionellt och trevligt bemötande. Jag bestämde mig för att testa på deras hemstäd och har inte ångrat det. Bra priser, trevlig personal och snabb service lär resultera i att ni har fått en återkommande kund. Tack så mycket igen för att ni fått mitt hem på fötter igen ! Läs mer
    2019-09-08 Adora Cleaning svarar Michell C
    Tack för ditt fina omdöme! Vi är glada att du är nöjd med oss och ser fram emot att få ta hand om ditt vackra hem även i framtiden.
  • 2019-08-21

Josefine W skrev om Adora Cleaning
    Jag bokade en hemstädning via hemsidan efter att ha sett Adora på instagram. De kom och gjorde en gratis konsultation först och vi gick igenom allt jag ville ha städat. Allt gick supersmidigt och enkelt. Är nöjd med resultatet! Kan varmt rekommendera Adora till fler. Läs mer
    2019-08-27 Adora Cleaning svarar Josefine W
    Tack för ditt omdöme! Vi är glada att höra att du blev nöjd med städningen.
  • 2019-08-21

Natalia M skrev om Adora Cleaning
    Toppen service, alltid lika nöjd! Tack :) Läs mer
    2019-08-21 Adora Cleaning svarar Natalia M
    Kul att höra! Tack för rekommendationen. Du är varmt välkommen att kontakta oss igen vid framtida städbehov :)
  • Mervan A

Mervan A skrev om Adora Cleaning
    Bokade hemstäd via Adoras hemsida som var super enkel. Allt gick smidigt och enkelt då dem har en gratis konsultation. Förväntade mig en ren lägenhet och det var vad jag fick , Adora vi ses igen ! Läs mer
    2019-08-21 Adora Cleaning svarar Mervan A
    Kul att höra att du tyckte att det gick smidigt och enkelt! Vi vill ju faktiskt vara enklare och mer moderna än andra städfirmor. Tack för rekommendationen och vi ses vid nästa städning :)
  • Lars T

Lars T skrev om Adora Cleaning
    Efter att ha flyttat ett x antal gånger, bestämde vi oss för att unna oss själva flyttstäd och fick tips från en vän att Adora Cleaning skulle vara bra.
    Vi är jättenöjda med deras jobb och skulle varmt rekommendera vidare till den som snabbt och smidigt vill få kontakt med en städfirma som med god service och bemötande levererar ett bra jobb! Läs mer
    2019-08-21 Adora Cleaning svarar Lars T
    Tack för den fina rekommendationen! Ni är varmt välkomna att kontakta oss igen vid framtida städbehov :)
  • Sandra S

Sandra S skrev om Adora Cleaning
    Jag bestämde en helstädning. Då man har 2 små barn så här man inte så många minuter över för det som är tråkigt. Då var det perfekt att ha hemstäd. Dom var väldigt tillmötesgående och såg till mina behov vilket jag uppskatta. Jag förvänta mig att det skulle bli städat men det var bättre en vad jag förväntat mig så kan verkligen rekommendera dom Läs mer
    2019-08-21 Adora Cleaning svarar Sandra S
    Kul att du blev nöjd med städningen! Du är varmt välkommen att kontakta oss igen vid framtida städbehov :)
  • Memet S

Memet S skrev om Adora Cleaning
    Jag tog kontakt med Adora Cleaning via ett visitkort jag hitta inne på ett utav mäklarfirmorna i Göteborg. Köpte en hemstädning till mig själv ihop med flyttstädningen till min syster. Vi båda blev bemötta och nöjda.

Hela processen gick smidigt. Adora Cleaning visade både mig och min syster att dem tar sitt arbete på största allvar!

Kan absolut rekommenderas. Mvh Läs mer
    2019-08-21 Adora Cleaning svarar Memet S
    Vad härligt att höra att både du och din syster blev nöjda! Ni är varmt välkomna att kontakta oss igen vid nya städbehov i framtiden :)
    Memet S, Adora Cleaning gillar detta

Sehlstedtsgatan 11 A, 417 20 Göteborg