Adora Cleaning

Adora Cleaning

Ring 0790-37 51 64 www.adoracleaning.se

Adora är ett städföretag i Göteborg som tror på att balans och färre distraktioner ger dig harmoni i vardagen. Vi vill att du som kund hos oss ska fokusera på ditt liv, din vardag och dina mål och låta oss sköta sådant som du känner att du inte behöver göra själv. Som att städa, putsa fönster, tvätta kläder, organisera, slänga...

9 omdömen om Adora Cleaning

Klara J
Skrev om Adora Cleaning

Bokade en kostnadsfri konsultation Med Adora och fick ett jättefint bemötande. Därefter bokade vi in flyttstäd och de gjorde ett jättebra jobb. Har inte fått någon anmärkning av hyresvärd eller nyinflyttade :)

Solkattens hemtjänster -Lerum
4.4/5 i betyg av 128 omdömen 4.4 av 128 omdömen

Har fått byxor upplagda och en tröja lagad. Utmärkt reseltat, snabbt och prisvärt. Rekommenderas varmt!

Ademir A
Skrev om Adora Cleaning

Dom var väldigt professionella, tog hänsyn till vilka tider som passade mig bäst och uppfyllde mina förväntningar det dom gjorde på några timmar kunde inte jag själv gjort på en hel dag. Supernöjd med deras arbete.

Svar från Adora Cleaning

Tack för ditt omdöme!! Vi är glada att du är nöjd med oss och hoppas få ta hand om ditt hem även i framtiden :) MVH Adora

Michell C
Skrev om Adora Cleaning

Vid en renovering hemma bestämde jag mig för att boka hemstäd då det var mycket som skulle göras. Googlade runt och såg annonser genom instagram som fick mig att klicka mig in på adoras hemsida. Bad om en gratis konsultation och fick ett väldigt proffesionellt och trevligt bemötande. Jag bestämde mig för att testa på deras hemstäd och har inte ångrat det. Bra priser, trevlig personal och snabb service lär resultera i att ni har fått en återkommande kund. Tack så mycket igen för att ni fått mitt hem på fötter igen !

Svar från Adora Cleaning

Tack för ditt fina omdöme! Vi är glada att du är nöjd med oss och ser fram emot att få ta hand om ditt vackra hem även i framtiden.

Solkattens hemtjänster -Göteborg
4.2/5 i betyg av 213 omdömen 4.2 av 213 omdömen
Badge2020

Jag har lämnat in mina skjortor för tvätt i flera år. Grym service och trevligt bemötande. Väldigt prisvärt. Det enda förbättringspotentia

Anders Ö Anders Ö
Josefine W
Skrev om Adora Cleaning

Jag bokade en hemstädning via hemsidan efter att ha sett Adora på instagram. De kom och gjorde en gratis konsultation först och vi gick igenom allt jag ville ha städat. Allt gick supersmidigt och enkelt. Är nöjd med resultatet! Kan varmt rekommendera Adora till fler.

Svar från Adora Cleaning

Tack för ditt omdöme! Vi är glada att höra att du blev nöjd med städningen.

Natalia M
Skrev om Adora Cleaning

Toppen service, alltid lika nöjd! Tack :)

Svar från Adora Cleaning

Kul att höra! Tack för rekommendationen. Du är varmt välkommen att kontakta oss igen vid framtida städbehov :) Mvh Adora

Lundby Städhjälp AB
4.8/5 i betyg av 243 omdömen 4.8 av 243 omdömen

Noggrant och fint städat. Vi är jättenöjda! Rekommenderas!

Mervan A
Skrev om Adora Cleaning

Bokade hemstäd via Adoras hemsida som var super enkel. Allt gick smidigt och enkelt då dem har en gratis konsultation. Förväntade mig en ren lägenhet och det var vad jag fick , Adora vi ses igen !

Svar från Adora Cleaning

Kul att höra att du tyckte att det gick smidigt och enkelt! Vi vill ju faktiskt vara enklare och mer moderna än andra städfirmor. Tack för rekommendationen och vi ses vid nästa städning :) Mvh Adora

Lars T
Skrev om Adora Cleaning

Efter att ha flyttat ett x antal gånger, bestämde vi oss för att unna oss själva flyttstäd och fick tips från en vän att Adora Cleaning skulle vara bra. Vi är jättenöjda med deras jobb och skulle varmt rekommendera vidare till den som snabbt och smidigt vill få kontakt med en städfirma som med god service och bemötande levererar ett bra jobb!

Svar från Adora Cleaning

Tack för den fina rekommendationen! Ni är varmt välkomna att kontakta oss igen vid framtida städbehov :) Mvh Adora

Greenstädbyrån AB
4.8/5 i betyg av 119 omdömen 4.8 av 119 omdömen

Köpte flyttstäd av vår Lght på 61kvadrat! När jag kontrollerade städningen var det kliniskt rent & luktade så gott!! Vår Lght har aldri

Sandra S
Skrev om Adora Cleaning

Jag bestämde en helstädning. Då man har 2 små barn så här man inte så många minuter över för det som är tråkigt. Då var det perfekt att ha hemstäd. Dom var väldigt tillmötesgående och såg till mina behov vilket jag uppskatta. Jag förvänta mig att det skulle bli städat men det var bättre en vad jag förväntat mig så kan verkligen rekommendera dom

Svar från Adora Cleaning

Kul att du blev nöjd med städningen! Du är varmt välkommen att kontakta oss igen vid framtida städbehov :) Mvh Adora

Memet S
Skrev om Adora Cleaning

Jag tog kontakt med Adora Cleaning via ett visitkort jag hitta inne på ett utav mäklarfirmorna i Göteborg. Köpte en hemstädning till mig själv ihop med flyttstädningen till min syster. Vi båda blev bemötta och nöjda. Hela processen gick smidigt. Adora Cleaning visade både mig och min syster att dem tar sitt arbete på största allvar! Kan absolut rekommenderas. Mvh

Memet S och Adora C gillar detta
Svar från Adora Cleaning

Vad härligt att höra att både du och din syster blev nöjda! Ni är varmt välkomna att kontakta oss igen vid nya städbehov i framtiden :) Mvh Adora