Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Stockholm Kungsholmen Andersson & Johansson AB
Rekommenderat företag 2016 - Andersson & Johansson AB

Andersson & Johansson AB

Pontonjärgatan 28, 112 37 Stockholm — Visa karta

Andersson & Johansson AB är ett städföretag som finns och verkar i Stockholm med omnejd. Företaget grundades 1986 och består idag av städpersonal med mycket lång erfarenhet. Vi tar oss ann uppdrag inom många olika typer av städning, bland annat trappstädning, storstädningar, kontorsstädning, fönsterputs och golvvård.

Vi fokuserar alltid på att kunna hålla en personlig kontakt med dig som kund så att du ska bli hundra procent nöjd med det utförda arbetet. Vi skräddarsyr lösningar efter just dina behov och önskemål. Emellanåt genomför vi även kontroller och kvalitetsuppföljning av alla våra uppdrag så att vi kan säkerställa toppkvalité på arbetet. Vi har också inriktat oss på att arbeta miljömedvetet i våra uppdrag. Vi ser fram emot att höra från dig och hjälpa dig med dina behov! Välkommen!

Läs vad 15 kunder tycker om Andersson & Johansson AB

• ola f
    ola f skrev om Andersson & Johansson AB
    Har använt dom tidigare också. Alltid ett kanonjobb. Flyttstädningen var perfekt. Kan verkligen rekommenderas.
  • anders b
    anders b skrev om Andersson & Johansson AB
    Mycket bra bemötande och resultat
  • Johan W
    Johan W skrev om Andersson & Johansson AB
    Jag är mycket nöjd med företagets bemötande, och kände mig prioriterad.
    Jag fick snabb hjälp och med ett mycket bra resultat. Jag har fått hjälp med utomhusstädning och trädgårdsskötsel.
    Jag kommer att rekommendera företaget till kollegor.
  • anders & olga l
    anders & olga l skrev om Andersson & Johansson AB
    Jag kom i kontakt med A & J första gången för några år sedan då jag konsultade ute hos en kund, mycket bra personal och framför allt imponerande uppföljning av utfört arbete. Kundens personal var hur nöjda som helst. Nu senast anlitade vi dem för hemstädning vilket var lika bra som ovanstående. Min hustru öser beröm över den här städfirman :)
  • Håkan D
    Håkan D skrev om Andersson & Johansson AB
    Trevligt och proffsigt, känner killarna sen förr.
  • Vincent N
    Vincent N skrev om Andersson & Johansson AB
    Vi byte städfirma pga den gamla inte funkade som det skulle. Andersson & Johansson AB har nu gjort ett bra jobb under lite mer 1 månads tid. Vi får bara se om detta håller sig längre fram.
  • David K
    David K skrev om Andersson & Johansson AB
    Ledorden för AJ är : Punklighet, noggrannhet, ärlighet, yrkeskunnande.
    Att utöver grunduppdraget på ett elegant sätt verkställa tilläggsuppdrag som borttagande av klisterlappar,klotter, minska smuts genom nya bättre entremattor, borttagande av odör i hiss etc
    AJ genomför städuppdraget på ett mycket bra sätt !
  • Yvonne F
    Yvonne F skrev om Andersson & Johansson AB
    Den bästa städfirman!
    Städar fint och går alltid att prata med.
  • Adam P
    Adam P skrev om Andersson & Johansson AB
    Professionellt och vänligt bemötande. Hjälpsamma. Kontorsstädning.
  • Daniel H
    Daniel H skrev om Andersson & Johansson AB
    Ganska slarvig städning. Bra inledningsvis men nu sämre.
  • Eddy W
    Eddy W skrev om Andersson & Johansson AB
    bra och lätta att ha och göra med
  • Catharina R
    Catharina R skrev om Andersson & Johansson AB
    Toppen företag! De städar jättebra!
  • Bengt N
    Bengt N skrev om Andersson & Johansson AB
    Andersson&johansson gör i stort sett ett mycket bra jobb. Av och till är det mindre saker som brister, men de åtgärdas snabbt efter påpekande.
  • Sara S
    Sara S skrev om Andersson & Johansson AB
    Mycket bra, trevlig personal. Bra utfört arbete
  • Kristina E
    Kristina E skrev om Andersson & Johansson AB
    A&J levererar veckovis städning i vår brf avseende trapphus, gårdsentré och gemensamma utrymmen så som tvättstuga och soprum.
    Något ojämn leverans - bitvis jättebra men ibland missas ex avtorkning av tvättmaskiner/torkskåp osv. Via A&J får vi även rena snygga entrémattor med regelbunden skötsel. Smidigt!

Pontonjärgatan 28, 112 37 Stockholm