Andersson & Johansson AB

Andersson & Johansson AB

Ring 08-652 71 71 www.andersson-johansson.se
4.4

Andersson & Johansson AB är ett städföretag som finns och verkar i Stockholm med omnejd. Företaget grundades 1986 och består idag av städpersonal med mycket lång erfarenhet. Vi tar oss ann uppdrag inom många olika typer av städning, bland annat trappstädning, storstädningar, kontorsstädning, fönsterputs och golvvård. Vi fokuserar...

36 omdömen om Andersson & Johansson AB

Pauline M
Skrev om Andersson & Johansson AB

Proffsigt bemötande och trevig personal!

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 486 omdömen 4.5 av 486 omdömen

Per A
Skrev om Andersson & Johansson AB

Effektivt och utan anmärkning.

Claes A
Skrev om Andersson & Johansson AB

Perfekt från början till slut. Proffsigt bemötande. Seriösa villkor för sin personal. Pålitliga och dyker alltid upp. Bra kommunikation. Kan varmt rekommendera!! /Claes

Rena Hem Stockholm
3.7/5 i betyg av 226 omdömen 3.7 av 226 omdömen

Awelin A
Skrev om Andersson & Johansson AB

Vi har veckostäd från Andersson & Johansson AB och är supernöjda! Inget krångel och alltid lika fint när man kommer in på måndagen. Vill vi ha extra städ så är det aldrig några konstigheter. Prisvärt.

Ingrid W
Skrev om Andersson & Johansson AB

Kommer punktligt och utför sitt uppdrag till belåtenhet.

Rent 08 AB
4.7/5 i betyg av 83 omdömen 4.7 av 83 omdömen
BadgeFourYears

Jag är väldigt nöjd med Rent 08. Mycket snabbt och bra bemötande från företaget och framförallt fantastiskt kvalitet på städningen. Rekomme

Fredrich L
Skrev om Andersson & Johansson AB

Helt ok städning. Vid några tillfällen har dock städningen inte varit tillfredsställande varför man måste påtala detta.

Brf Draken
Skrev om Andersson & Johansson AB

Städning av trapphus och gård. Bra bemötande för det medta när veckostädningen inte varit bra utförd. Det som strulat är att beroende på vem som städat varierar kvaliten mycket och en period slarvades det rejält. Dock har Roger oftast varit trevlig och försökt åtgärda men det har varit många klagomål. Vid akut städning pga utreliggare var de väldigt snabba och servicemindiga.

Städnivå AB
4.5/5 i betyg av 199 omdömen 4.5 av 199 omdömen

Rose-Marie N
Skrev om Andersson & Johansson AB

Lever inte helt upp till vad grundavtalet säger. Uppföljningen dålig och städmetoder gammaldags med mopp. Ok, men inte helt nöjd.

Folke S
Skrev om Andersson & Johansson AB

Mycket välstädat, proffsigt gjort !

Tackar Tackar så hemskt mycket // Rebecca

Clean Casa
4.8/5 i betyg av 231 omdömen 4.8 av 231 omdömen

Xl C
Skrev om Andersson & Johansson AB

Vi har använt Andersson & Johansson AB som städbolag sedan 2011. De har alltid ställt upp på jobb uppdrag som till kommer utöver vårt avtal och utförd en expertis service. Jag kan varmt rekommendera Andersson & Johansson för den partner som söker ett säkert, stabilit och utför den bästa service som städbolag i Stockholm. Mvh/Charlotte Juhlin

Svar från Andersson & Johansson AB

Tack Ja vi jobbar på att hålla god kvalité även i fortsättningen MVH Rebecca o Roger

Mats P
Skrev om Andersson & Johansson AB

Nuvarande RUT städhjälp duktig, trevlig och självgående. Efter initial besök av företaget fastlades tids- och material behov och har sedan flutit på bra. Avbokningar med viss förvarningar har fungerat smärtfritt.

Svar från Andersson & Johansson AB

Tack så mycket samt ser fram mot ett samarbete med er // Rebecca

Rozen Clean AB
4.6/5 i betyg av 303 omdömen 4.6 av 303 omdömen

Helm AB C
Skrev om Andersson & Johansson AB

De är verkligen serviceminded och lokalvårdarna städar jättenoga och det blir verkligen bra! Kan varmt rekommendera denna städfirma!

Tackar Tusen tack //Roger o Rebecca

Hemstäd K
Skrev om Andersson & Johansson AB

Städhjälp - väldigt nöjd med städning och personal. Kan varmt rekommendera detta.

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1230 omdömen 4.7 av 1230 omdömen

Panea G
Skrev om Andersson & Johansson AB

Jag anlitar dom för en slutstädning av mina projekt. Det funkar jättebra.

XL Catlin X
Skrev om Andersson & Johansson AB

Hej, Jag varmt rekommenderar Andersson & Johansson AB för att de utför en topp städ service och alltid tillmötegående för eventuella önskemål vi har. Städ personalen utför en bra, noggran service och ingenting att klaga på. Jag har haft erfarehet av mång städbolag och denna är en av den bästa att erbjuda och vi är enormt nöjda med dem. Mvh/Charlotte

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2171 omdömen 4.7 av 2171 omdömen

Aston Carter johanna A
Skrev om Andersson & Johansson AB

Alltid jättehjälpsamma och trevliga och vår städare Salomon är hur duktig som helst! Finns ingenting vi kan klaga på, allt har varit jättebra på alla sätt sen dag ett vi började jobba med Andersson & Johansson.

Brf Kulsprutan B
Skrev om Andersson & Johansson AB

Vara: Trapphusstädning Bemötande: Trevligt Förväntningar: Bättre än tidigare leverantör. Upplevelse av förväntningar och sammanfattning: Ja, kommunikationen fungerar bra och vi har möjlighet att få städningen att fungera bra.

Vardagsfrid AB
4.2/5 i betyg av 709 omdömen 4.2 av 709 omdömen

Allt går bra. Efter första städning var jag så glad! Mina barn hjälper inte nye med hushållsvstädning, så jag känner bra efter jag fick hjäl

Jennifer T Jennifer T
Träningscenter Lidingö AB T
Skrev om Andersson & Johansson AB

Vi köper städtjänster för ett mindre Gym. Bemötandet är alltid jättebra och man kan alltid diskutera om olika delar och de är alltid väldigt flexibla. Jag skulle rekommendera Andersson & Johansson till andra.

Tarja R
Skrev om Andersson & Johansson AB

A&J:s killar städar hos oss! Det syns att de gör sitt jobb och de gör det bättre än förväntat.

Tack så mycket det tackar vi för // Rebecca

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 447 omdömen 4.6 av 447 omdömen

Nordin Agency AB N
Skrev om Andersson & Johansson AB

det är alltid superfint hos oss när vi kommer tillbaka till kontoret på måndagarna.

Nordcloud Hosting Sweden AB N
Skrev om Andersson & Johansson AB

Andersson och Johansson städar vårt kontor en gång i veckan. Vi är supernöjda! Lika bra varje vecka. Rekommenderas!

Birgittas Städ i Stockholm AB
4.8/5 i betyg av 583 omdömen 4.8 av 583 omdömen

Väl bemött av företaget. Förväntningarna uppnås. Mycket gott samarbete med städerskan.

ola f
Skrev om Andersson & Johansson AB

Har använt dom tidigare också. Alltid ett kanonjobb. Flyttstädningen var perfekt. Kan verkligen rekommenderas.

anders b
Skrev om Andersson & Johansson AB

Mycket bra bemötande och resultat

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 90 omdömen 4.9 av 90 omdömen

Johan W
Skrev om Andersson & Johansson AB

Jag är mycket nöjd med företagets bemötande, och kände mig prioriterad. Jag fick snabb hjälp och med ett mycket bra resultat. Jag har fått hjälp med utomhusstädning och trädgårdsskötsel. Jag kommer att rekommendera företaget till kollegor.

anders & olga l
Skrev om Andersson & Johansson AB

Jag kom i kontakt med A & J första gången för några år sedan då jag konsultade ute hos en kund, mycket bra personal och framför allt imponerande uppföljning av utfört arbete. Kundens personal var hur nöjda som helst. Nu senast anlitade vi dem för hemstädning vilket var lika bra som ovanstående. Min hustru öser beröm över den här städfirman :)

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 189 omdömen 4.9 av 189 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Håkan D
Skrev om Andersson & Johansson AB

Trevligt och proffsigt, känner killarna sen förr.

Vincent N
Skrev om Andersson & Johansson AB

Vi byte städfirma pga den gamla inte funkade som det skulle. Andersson & Johansson AB har nu gjort ett bra jobb under lite mer 1 månads tid. Vi får bara se om detta håller sig längre fram.

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1128 omdömen 4.7 av 1128 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
David K
Skrev om Andersson & Johansson AB

Ledorden för AJ är : Punklighet, noggrannhet, ärlighet, yrkeskunnande. Att utöver grunduppdraget på ett elegant sätt verkställa tilläggsuppdrag som borttagande av klisterlappar,klotter, minska smuts genom nya bättre entremattor, borttagande av odör i hiss etc AJ genomför städuppdraget på ett mycket bra sätt !

Yvonne F
Skrev om Andersson & Johansson AB

Den bästa städfirman! Städar fint och går alltid att prata med.

Mälardalenrent
4.4/5 i betyg av 138 omdömen 4.4 av 138 omdömen

Adam P
Skrev om Andersson & Johansson AB

Professionellt och vänligt bemötande. Hjälpsamma. Kontorsstädning.

Daniel H
Skrev om Andersson & Johansson AB

Ganska slarvig städning. Bra inledningsvis men nu sämre.

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 198 omdömen 4.9 av 198 omdömen

Christina K Christina K
Eddy W
Skrev om Andersson & Johansson AB

bra och lätta att ha och göra med

Catharina R
Skrev om Andersson & Johansson AB

Toppen företag! De städar jättebra!

BA Prima Care AB
4.5/5 i betyg av 153 omdömen 4.5 av 153 omdömen

Inte alls bra. Han är kvalificerad för den tjänst.

Bengt N
Skrev om Andersson & Johansson AB

Andersson&johansson gör i stort sett ett mycket bra jobb. Av och till är det mindre saker som brister, men de åtgärdas snabbt efter påpekande.

Sara S
Skrev om Andersson & Johansson AB

Mycket bra, trevlig personal. Bra utfört arbete

BVTLER AB
4.8/5 i betyg av 522 omdömen 4.8 av 522 omdömen

Martina N Martina N
Kristina E
Skrev om Andersson & Johansson AB

A&J levererar veckovis städning i vår brf avseende trapphus, gårdsentré och gemensamma utrymmen så som tvättstuga och soprum. Något ojämn leverans - bitvis jättebra men ibland missas ex avtorkning av tvättmaskiner/torkskåp osv. Via A&J får vi även rena snygga entrémattor med regelbunden skötsel. Smidigt!