Andersson & Johansson AB

Andersson & Johansson AB

Andersson & Johansson AB är ett städföretag som finns och verkar i Stockholm med omnejd. Företaget grundades 1986 och består idag av städpersonal med mycket lång erfarenhet. Vi tar oss ann uppdrag inom många olika typer av städning, bland annat trappstädning, storstädningar, kontorsstädning, fönsterputs och golvvård.

Vi fokuserar alltid på att kunna hålla en personlig kontakt med dig som kund så att du ska bli hundra procent nöjd med det utförda arbetet. Vi skräddarsyr lösningar efter just dina behov och önskemål. Emellanåt genomför vi även kontroller och kvalitetsuppföljning av alla våra uppdrag så att vi kan säkerställa toppkvalité på arbetet. Vi har också inriktat oss på att arbeta miljömedvetet i våra uppdrag. Vi ser fram emot att höra från dig och hjälpa dig med dina behov! Välkommen!

Läs vad 36 kunder tycker om Andersson & Johansson AB 2

2019-11-23
    Proffsigt bemötande och trevig personal!
    2019-11-22
    Effektivt och utan anmärkning.
    2019-11-12
    Perfekt från början till slut. Proffsigt bemötande. Seriösa villkor för sin personal. Pålitliga och dyker alltid upp. Bra kommunikation. Kan varmt rekommendera!!

/Claes
    2019-10-03
    Vi har veckostäd från Andersson & Johansson AB och är supernöjda! Inget krångel och alltid lika fint när man kommer in på måndagen.

Vill vi ha extra städ så är det aldrig några konstigheter. Prisvärt.
    2019-10-03
    Kommer punktligt och utför sitt uppdrag till belåtenhet.
  • Fredrich L
    2019-09-18
    Helt ok städning. Vid några tillfällen har dock städningen inte varit tillfredsställande varför man måste påtala detta.
    2019-09-11
    Städning av trapphus och gård.
    Bra bemötande för det medta när veckostädningen inte varit bra utförd. Det som strulat är att beroende på vem som städat varierar kvaliten mycket och en period slarvades det rejält. Dock har Roger oftast varit trevlig och försökt åtgärda men det har varit många klagomål. Vid akut städning pga utreliggare var de väldigt snabba och servicemindiga.
    2019-09-11
    Lever inte helt upp till vad grundavtalet säger. Uppföljningen dålig och städmetoder gammaldags med mopp. Ok, men inte helt nöjd.
    2019-09-09
    Mycket välstädat, proffsigt gjort !
    Tackar Tackar så hemskt mycket // Rebecca Andersson & Johansson AB
    2019-09-09
    Vi har använt Andersson & Johansson AB som städbolag sedan 2011. De har alltid ställt upp på jobb uppdrag som till kommer utöver vårt avtal och utförd en expertis service. Jag kan varmt rekommendera Andersson & Johansson för den partner som söker ett säkert, stabilit och utför den bästa service som städbolag i Stockholm.

Mvh/Charlotte Juhlin
    Tack Ja vi jobbar på att hålla god kvalité även i fortsättningen MVH Rebecca o Roger Andersson & Johansson AB
  • Mats P
    2019-09-09
    Nuvarande RUT städhjälp duktig, trevlig och självgående.
    Efter initial besök av företaget fastlades tids- och material behov och har sedan flutit på bra. Avbokningar med viss förvarningar har fungerat smärtfritt.
    Tack så mycket samt ser fram mot ett samarbete med er // Rebecca Andersson & Johansson AB
    2018-11-15
    De är verkligen serviceminded och lokalvårdarna städar jättenoga och det blir verkligen bra!
    Kan varmt rekommendera denna städfirma!
    Tackar Tusen tack //Roger o Rebecca Andersson & Johansson AB
    2018-11-04
    Städhjälp - väldigt nöjd med städning och personal. Kan varmt rekommendera detta.
    2018-11-02
    Jag anlitar dom för en slutstädning av mina projekt.
    Det funkar jättebra.
    2018-10-22
    Hej,

Jag varmt rekommenderar Andersson & Johansson AB för att de utför en topp städ service och alltid tillmötegående för eventuella önskemål vi har. Städ personalen utför en bra, noggran service och ingenting att klaga på. Jag har haft erfarehet av mång städbolag och denna är en av den bästa att erbjuda och vi är enormt nöjda med dem.
    Mvh/Charlotte
    2018-10-18
    Alltid jättehjälpsamma och trevliga och vår städare Salomon är hur duktig som helst! Finns ingenting vi kan klaga på, allt har varit jättebra på alla sätt sen dag ett vi började jobba med Andersson & Johansson.
    2018-10-17
    Vara: Trapphusstädning
    Bemötande: Trevligt
    Förväntningar: Bättre än tidigare leverantör.
    Upplevelse av förväntningar och sammanfattning: Ja, kommunikationen fungerar bra och vi har möjlighet att få städningen att fungera bra.
  • 2018-10-11
    Vi köper städtjänster för ett mindre Gym. Bemötandet är alltid jättebra och man kan alltid diskutera om olika delar och de är alltid väldigt flexibla. Jag skulle rekommendera Andersson & Johansson till andra.
    2018-10-10
    A&J:s killar städar hos oss! Det syns att de gör sitt jobb och de gör det bättre än förväntat.
    Tack så mycket det tackar vi för // Rebecca Andersson & Johansson AB
    2018-10-10
    det är alltid superfint hos oss när vi kommer tillbaka till kontoret på måndagarna.
  • 2018-10-10
    Andersson och Johansson städar vårt kontor en gång i veckan. Vi är supernöjda!
    Lika bra varje vecka. Rekommenderas!
    2016-10-28
    Har använt dom tidigare också. Alltid ett kanonjobb. Flyttstädningen var perfekt. Kan verkligen rekommenderas.
    2016-10-13
    Mycket bra bemötande och resultat
  • Johan W
    2016-10-12
    Jag är mycket nöjd med företagets bemötande, och kände mig prioriterad.
    Jag fick snabb hjälp och med ett mycket bra resultat. Jag har fått hjälp med utomhusstädning och trädgårdsskötsel.
    Jag kommer att rekommendera företaget till kollegor.
    2016-10-11
    Jag kom i kontakt med A & J första gången för några år sedan då jag konsultade ute hos en kund, mycket bra personal och framför allt imponerande uppföljning av utfört arbete. Kundens personal var hur nöjda som helst. Nu senast anlitade vi dem för hemstädning vilket var lika bra som ovanstående. Min hustru öser beröm över den här städfirman :)
    2016-10-10
    Trevligt och proffsigt, känner killarna sen förr.
    2016-10-07
    Vi byte städfirma pga den gamla inte funkade som det skulle. Andersson & Johansson AB har nu gjort ett bra jobb under lite mer 1 månads tid. Vi får bara se om detta håller sig längre fram.
  • David K
    2016-10-06
    Ledorden för AJ är : Punklighet, noggrannhet, ärlighet, yrkeskunnande.
    Att utöver grunduppdraget på ett elegant sätt verkställa tilläggsuppdrag som borttagande av klisterlappar,klotter, minska smuts genom nya bättre entremattor, borttagande av odör i hiss etc
    AJ genomför städuppdraget på ett mycket bra sätt !
  • Yvonne F
    2016-10-06
    Den bästa städfirman!
    Städar fint och går alltid att prata med.
    2016-10-05
    Professionellt och vänligt bemötande. Hjälpsamma. Kontorsstädning.
    2016-10-04
    Ganska slarvig städning. Bra inledningsvis men nu sämre.
    2016-10-03
    bra och lätta att ha och göra med
    2016-10-03
    Toppen företag! De städar jättebra!
    2016-10-03
    Andersson&johansson gör i stort sett ett mycket bra jobb. Av och till är det mindre saker som brister, men de åtgärdas snabbt efter påpekande.
    2016-10-03
    Mycket bra, trevlig personal. Bra utfört arbete
    2016-10-03
    A&J levererar veckovis städning i vår brf avseende trapphus, gårdsentré och gemensamma utrymmen så som tvättstuga och soprum.
    Något ojämn leverans - bitvis jättebra men ibland missas ex avtorkning av tvättmaskiner/torkskåp osv. Via A&J får vi även rena snygga entrémattor med regelbunden skötsel. Smidigt!