Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Stockholm Kungsholmen Andersson & Johansson AB

Andersson & Johansson AB

Pontonjärgatan 28, 112 37 Stockholm — Visa karta

Andersson & Johansson AB är ett städföretag som finns och verkar i Stockholm med omnejd. Företaget grundades 1986 och består idag av städpersonal med mycket lång erfarenhet. Vi tar oss ann uppdrag inom många olika typer av städning, bland annat trappstädning, storstädningar, kontorsstädning, fönsterputs och golvvård.

Vi fokuserar alltid på att kunna hålla en personlig kontakt med dig som kund så att du ska bli hundra procent nöjd med det utförda arbetet. Vi skräddarsyr lösningar efter just dina behov och önskemål. Emellanåt genomför vi även kontroller och kvalitetsuppföljning av alla våra uppdrag så att vi kan säkerställa toppkvalité på arbetet. Vi har också inriktat oss på att arbeta miljömedvetet i våra uppdrag. Vi ser fram emot att höra från dig och hjälpa dig med dina behov! Välkommen!

Läs vad 25 kunder tycker om Andersson & Johansson AB

• Helm AB C skrev om Andersson & Johansson AB
    De är verkligen serviceminded och lokalvårdarna städar jättenoga och det blir verkligen bra!
    Kan varmt rekommendera denna städfirma! Läs mer
    2018-11-15 Rebecca M svarar Helm AB C
    Tackar Tusen tack
    //Roger o Rebecca
  • Hemstäd K skrev om Andersson & Johansson AB
    Städhjälp - väldigt nöjd med städning och personal. Kan varmt rekommendera detta. Läs mer
  • Panea G skrev om Andersson & Johansson AB
    Jag anlitar dom för en slutstädning av mina projekt.
    Det funkar jättebra. Läs mer
  • XL Catlin X skrev om Andersson & Johansson AB
    Hej,

Jag varmt rekommenderar Andersson & Johansson AB för att de utför en topp städ service och alltid tillmötegående för eventuella önskemål vi har. Städ personalen utför en bra, noggran service och ingenting att klaga på. Jag har haft erfarehet av mång städbolag och denna är en av den bästa att erbjuda och vi är enormt nöjda med dem.
    Mvh/Charlotte Läs mer
  • Aston Carter johanna A skrev om Andersson & Johansson AB
    Alltid jättehjälpsamma och trevliga och vår städare Salomon är hur duktig som helst! Finns ingenting vi kan klaga på, allt har varit jättebra på alla sätt sen dag ett vi började jobba med Andersson & Johansson. Läs mer
  • Brf Kulsprutan B skrev om Andersson & Johansson AB
    Vara: Trapphusstädning
    Bemötande: Trevligt
    Förväntningar: Bättre än tidigare leverantör.
    Upplevelse av förväntningar och sammanfattning: Ja, kommunikationen fungerar bra och vi har möjlighet att få städningen att fungera bra. Läs mer
  • Träningscenter Lidingö AB T skrev om Andersson & Johansson AB
    Vi köper städtjänster för ett mindre Gym. Bemötandet är alltid jättebra och man kan alltid diskutera om olika delar och de är alltid väldigt flexibla. Jag skulle rekommendera Andersson & Johansson till andra. Läs mer
  • Tarja R skrev om Andersson & Johansson AB
    A&J:s killar städar hos oss! Det syns att de gör sitt jobb och de gör det bättre än förväntat. Läs mer
    2018-10-17 Rebecca M svarar Tarja R
    Tack så mycket
    det tackar vi för
    // Rebecca
  • Nordin Agency AB N skrev om Andersson & Johansson AB
    det är alltid superfint hos oss när vi kommer tillbaka till kontoret på måndagarna. Läs mer
  • Nordcloud Hosting Sweden AB N skrev om Andersson & Johansson AB
    Andersson och Johansson städar vårt kontor en gång i veckan. Vi är supernöjda!
    Lika bra varje vecka. Rekommenderas! Läs mer
  • ola f skrev om Andersson & Johansson AB
    Har använt dom tidigare också. Alltid ett kanonjobb. Flyttstädningen var perfekt. Kan verkligen rekommenderas. Läs mer
  • anders b skrev om Andersson & Johansson AB
    Mycket bra bemötande och resultat Läs mer
  • Johan W
    Johan W skrev om Andersson & Johansson AB
    Jag är mycket nöjd med företagets bemötande, och kände mig prioriterad.
    Jag fick snabb hjälp och med ett mycket bra resultat. Jag har fått hjälp med utomhusstädning och trädgårdsskötsel.
    Jag kommer att rekommendera företaget till kollegor. Läs mer
  • anders & olga l skrev om Andersson & Johansson AB
    Jag kom i kontakt med A & J första gången för några år sedan då jag konsultade ute hos en kund, mycket bra personal och framför allt imponerande uppföljning av utfört arbete. Kundens personal var hur nöjda som helst. Nu senast anlitade vi dem för hemstädning vilket var lika bra som ovanstående. Min hustru öser beröm över den här städfirman :) Läs mer
  • Håkan D skrev om Andersson & Johansson AB
    Trevligt och proffsigt, känner killarna sen förr. Läs mer
  • Vincent N skrev om Andersson & Johansson AB
    Vi byte städfirma pga den gamla inte funkade som det skulle. Andersson & Johansson AB har nu gjort ett bra jobb under lite mer 1 månads tid. Vi får bara se om detta håller sig längre fram. Läs mer
  • David K skrev om Andersson & Johansson AB
    Ledorden för AJ är : Punklighet, noggrannhet, ärlighet, yrkeskunnande.
    Att utöver grunduppdraget på ett elegant sätt verkställa tilläggsuppdrag som borttagande av klisterlappar,klotter, minska smuts genom nya bättre entremattor, borttagande av odör i hiss etc
    AJ genomför städuppdraget på ett mycket bra sätt ! Läs mer
  • Yvonne F
    Yvonne F skrev om Andersson & Johansson AB
    Den bästa städfirman!
    Städar fint och går alltid att prata med. Läs mer
  • Adam P skrev om Andersson & Johansson AB
    Professionellt och vänligt bemötande. Hjälpsamma. Kontorsstädning. Läs mer
  • Daniel H skrev om Andersson & Johansson AB
    Ganska slarvig städning. Bra inledningsvis men nu sämre. Läs mer
  • Eddy W skrev om Andersson & Johansson AB
    bra och lätta att ha och göra med Läs mer
  • Catharina R skrev om Andersson & Johansson AB
    Toppen företag! De städar jättebra! Läs mer
  • Bengt N skrev om Andersson & Johansson AB
    Andersson&johansson gör i stort sett ett mycket bra jobb. Av och till är det mindre saker som brister, men de åtgärdas snabbt efter påpekande. Läs mer
  • Sara S skrev om Andersson & Johansson AB
    Mycket bra, trevlig personal. Bra utfört arbete Läs mer
  • Kristina E skrev om Andersson & Johansson AB
    A&J levererar veckovis städning i vår brf avseende trapphus, gårdsentré och gemensamma utrymmen så som tvättstuga och soprum.
    Något ojämn leverans - bitvis jättebra men ibland missas ex avtorkning av tvättmaskiner/torkskåp osv. Via A&J får vi även rena snygga entrémattor med regelbunden skötsel. Smidigt! Läs mer

Pontonjärgatan 28, 112 37 Stockholm