Alla kategorier Renovera badrum Stockholms län Täby Badrumsdax.se

Box 2834, 187 28 Täby — Visa karta

Götgatan 94, 11864, Stockholm
JLC Badrumsrenovering
Alexandra N:
Jag och min man anlitade JLC Badrumsrenovering i november 2015 dels eftersom priset var fördelaktigt i förhållande till många andra byggfirm...

Badrumsrenoverare nära Badrumsdax.se:

Byvägen 88, Täby
Malin C:
Professionellt bemötande, håller tidsplanen levererar kvalitet och klass och är tillgänglig över telefon för tips och råd. Jag har meddelat ...

Måttbandsvägen 12, TÄBY
Hör gärna av dig till oss om du har något du tycker borde förbättras! Vi komm... Läs mer ›
Micael L:
Snabb respons redan från första kontakten. Dom har hjälp oss med fyra mindre arbeten - fogbyte, ny badkarsblandare, ny trädgårdskran samt ny...

Ullna Allé 45, Täby
Zozan S:
Otroligt duktig och proffesionell i sitt arbete. Serviceinriktad och bra kommunikation från början till slut. Rekommenderar varmt Särelinds ...

Enebybergsvägen 10B, DANDERYD
Tveka inte att höra av dig, vi ser verkligen fram emot att hjälpa dig med ditt b... Läs mer ›
Sebastian K:
Väldigt skickliga hantverkare, trevligt bemötande från ledning. Oerhört hjälpsamma, flexibla och effektiva samtidigt som dem var noggranna!

Läs vad 30 kunder tycker om Badrumsdax.se

• Viktor K
    Viktor K skrev om Badrumsdax.se
    Badrumsdax har utfört ett suveränt jobb hos oss i Nacka. Två st badrum, en st tvättstuga och en liten wc. En ganska omfattande renovering som har skötts väl i allt från idéer, utförande till projektledning och ansvar gällande material osv.
    Renoveringen har varit ganska komplex då vi haft höga krav på finish samt en hel del unika tillval i bla badrummen. Vi har även under resans gång ändrat oss ett flertal ggr, även det har fungerat klanderfritt. Vi kan inte annat än lämna våra varmaste rekommendationer till Badrumsdax.
    Tack för denna gång!
  • Micke
    Micke skrev om Badrumsdax.se
    Hej vill bara säga tack för ert jätte bra badrums jobb hemma i mitt radhus i Stockholm.
    Tiden höll, priset höll och resultatet mer än höll :))
    Varma rekommendationer, kommer att använda Badrumsdax igen.
    Tack tack Micke
  • Malin P
    Malin P skrev om Badrumsdax.se
    Vi tog in 6 offerter för vår badrumsrenovering och fick redan vid första mötet med Johan på Badrumsdax en jättebra känsla. Proffsigt bemötande, bra idéer och vi fick snabb återkoppling vid offertfrågor. Detta höll i sig under hela projektet och alla vi träffade (Tibor, Tomas, Lukas och Linus) var väldigt service minded och duktiga proaktiva hantverkare. Vi är jättenöjda med arbetet som Badrumsdax gjorde hos oss, kan verkligen rekommendera dem och kommer absolut att kontakta dem igen när det är dags för nästa projekt.
  • Gunnar K
    Gunnar K skrev om Badrumsdax.se
    Har låtit helrenovera min lägenhet, kök, badrum, golvläggning, el mm.
    Arbetet har krävt precis planering samt en fungerande tidsplan vilket har skötts mycket väl av Badrumsdax. En löpande dialog har förts kring diverse ändringar samt tillkommande arbeten vilket även det har fungerat som det ska.
    Slutresultatet är helt klart mycket godkänt och jag känner att mitt val av entreprenör varit helt rätt.

Gunnar Stockholm
  • John J
    John J skrev om Badrumsdax.se
    Absolut toppklass! Önskar jag hittat er tidigare. Min fru och jag är väldigt nöjda med vårt badrum. Som taget ur en modern inredningstidning😀.
    Vi rekommenderar Badrumsdax till alla våra vänner, även de vi inte känner.

JJ
  • Leif K
    Leif K skrev om Badrumsdax.se
    Lejde badrumsdax för att göra om vårt badrum i sollentuna innan jul. Var väldigt viktigt för oss att få klart till jul så vi var lite nerösa innan men allt gick galant och vi fick ett helt färdigställt fint badrum i tid som vi ville. Bra info kring allt innan och under renoveringen så full poäng ger vi badrumsdax!
  • T
    T skrev om Badrumsdax.se
    Har totalrenoverat mitt badrum och gästtoalett. Badrumsdax höll tid och pris, var mkt trevliga och tillmötesgående. Mycket nöjd med resultatet! Riktiga proffs som jag absolut kan rekommendera!
  • Tom Peder M
    Tom Peder M skrev om Badrumsdax.se
    Jag anlitade badrumsdax under september för en total renovering av min badrum i Solna. Jag tog in offerter från fyra andra företag och jag kände fort att badrumsdax var det företag som var mest pålitligt då man inte använder sig av underentreprenörer utan har mycket bra koll på hela renoveringsfasen och dessutom var bemötandet väldigt bra. Resultatet blev överförväntan och man höll det utlovade priset, alla hantverkare som har varit inblandande har varit mycket proffsiga. /Peder Molin, Solna
  • Annelie S
    Annelie S skrev om Badrumsdax.se
    Lät Badrumsdax renovera mitt badrum på nedre plan i höstas och nu gjorde dom precis klart mitt badrum på övre plan. Eftersom dom hade gjort ett badrums till mig tidigare så hade jag ju förväntningar på ett lika fint badrum - och det blev det! :) Tack igen! Annelie
  • Kicki E
    Kicki E skrev om Badrumsdax.se
    Vi har precis renoverat vårt badrum ute i Österåker. Vi hade en genomgång i början av renoveringen och sen åkte vi iväg på semester. Vi hade väl förväntat oss byggkaos och ett ofärdigt badrum när vi kom hem men så var det inte.. puhh. Allt var klart och inget kaos :). Nöjda!!
  • Anonym A
    Anonym A skrev om Badrumsdax.se
    Helt okej! Blev inte klara i tid men annars ett företag man kan
  • Monica E
    Monica E skrev om Badrumsdax.se
    Badrumsdax har renoverat mitt duschrum och jag är verkligen supernöjd. Allt har fungerat mycket bra och smidigt. Det blev precis så snyggt gjort som jag hoppats på. En liten skada i en golvplatta fixades snabbt till. Super! Kontakten och återkoppling vid frågor har fungerat klanderfritt.....jag rekommenderar Badrumsdax å det varmaste.
    Monica
  • Pia O
    Pia O skrev om Badrumsdax.se
    Vill rekommendera Badrumsdax väldigt proffsiga hantverkare supernöjd med mitt badrum
    Hälsningar Pia O
  • Ingrid V
    Ingrid V skrev om Badrumsdax.se
    Jag har låtit Badrumsdax omhänderta hela min renovering av tvättstugan. Det har fungerat klanderfritt. Jag är tämligen nöjd. Tydlig kommunikation och transparant prissättning är ett extra plus kanten.

Varma Hälsningar Ingrid
  • Kalle S
    Kalle S skrev om Badrumsdax.se
    Tack Badrumsdax för våra två nya badrum i huset! Vi är nöjda med hantevrkarna, kvalitetstänket och slutresultatet.
    Vi kommer att rekommendera er till grannar och bekanta. God fortsättning önskar vi er på 2016.

Kalle med familjen!
  • Niklas L
    Niklas L skrev om Badrumsdax.se
    Mycket bra bemötande och utförande av vårt badrum. Det enda som gör att det inte blir högsta betyg är ett smärre slarv som inte hade med hantverket att göra och som inte påverkade slutresultatet. Företaget Badrumsdax rekommenderas utan förbehåll, de är utan tvekan att lita på.
  • Caroline W
    Caroline W skrev om Badrumsdax.se
    Vi blev mycket nöjda med vårt badrum. Snyggt gjort, alla som jobbat har varit väldigt trevliga och hjälpsamma!
  • Ole J
    Ole J skrev om Badrumsdax.se
    Badrumdax har renoverat vårt badrum. Det blev mycket bra och vi är helt nöjda.
    Tomas och Johan är mycket bra företagare som man kan lita på.
    I samband med rivningen av det gamla badrum hade en av deras medarbetare otur med ett lite missöde, som blev rättat till utan minsta diskussion.
  • Tompa A
    Tompa A skrev om Badrumsdax.se
    Blev lite orolig första dan när rivaren va på plats och råkade slita ner spegeln så det hördes ett kraftigt kras från badrummet.
    Ja, jag var hemma då och ja, spegeln gick i kras, visst den skulle ändå slängas så det gjorde ju inget förutom att jag blev
    skrämd. Men i övrigt så har det varit helt klart en väl godkänd renovering i utsatt tid med ett fenomenalt slutresultat gällande själva kaklingen, Edvard hette plattsättaren, otroligt komppetent hantverkare. Jag valde även att ha dolda rör i badrummet som jag inte ångrar en sekund, så snyggt. Ni på Badrumsdax får gärna lämna ut mitt telefonnummer till kommande kunder så ska jag ställa upp som referens. Hls Tompa A
  • Ulrika R
    Ulrika R skrev om Badrumsdax.se
    Vi är jätte nöjda med hela renoveringen! Bra organiserat, ordning och reda, slutresultat som är högsta klass. Kommer säkerligen att kontakta Badrumsdax när det är dax igen :))

Ullis & Jocke Sollentuna
  • Per H
    Per H skrev om Badrumsdax.se
    Klart jag kan lämna en reko. Tummen upp o tack för ett fint badrum! //Per i Vallentuna
  • Patrik J
    Patrik J skrev om Badrumsdax.se
    Haft med hantverkare tidigare att göra och kan säga att jag inte varit imponerad tills vi träffade på Badrumsdax, trevliga killar som skötte om badrumsrenoveringen utan några konstigheter. Allt flöt på bra och vi fick ett mycket fin badrum på 4 veckor. kan inta annat än ge dom 5 stjärnor. Patrik och Annika/S-tälje
  • Maggan L
    Maggan L skrev om Badrumsdax.se
    Renoverade mitt badrum i början av december och är väldigt imponerad över Badrumsdax. Har renoverat flera gånger förut men inte har jag stött på sådana här proffsiga killar. Det största plusset för mig som är så petig är att det hela tiden var en insatt projektledare att prata med under renoveringen. Jag kände att jag själv inte behövde hålla koll på hantverkarna som jag har fått göra tidigare. Här flöt det på smidigt hela vägen. Tack så mycket för en smidig renovering och tack för ett fint badrum! Hör av mig när det är dags för övervåningen :) //Maggan
  • Hassan
    Hassan skrev om Badrumsdax.se
    jätte nöjd me min nya badrum. duktig projektledare ohc hantverkare. vill rekommendera företaget. tack så mycket,
    //hassan järfälla
  • Karin E
    Karin E skrev om Badrumsdax.se
    Jag anlitade Confid Sverige AB i en badrumsrenovering i min lägenhet i Gustavsberg och måste säga att de är i särklass det bästa byggbolag jag har anlitat (har sedan tidigare genomfört två badrumsrenoveringar). Bra bemötande från första dag. Tomas och Johan proffsiga projektledare, bra att diskutera med och alltid trevligt bemötande. Inte heller några strul med kostnader. Tidplanen hölls med bravur.De hantverkare som anlitades jobbade hårt för att hålla planen och gjorde ett bra jobb. Stor flexibilitet vad gäller att lösa olika frågor - verkligen KUNDFOKUS från början till slut!!
  • Emanuel H
    Emanuel H skrev om Badrumsdax.se
    Vi anlitade Confid bygg i samband med an badrumsrenovering samt omläggning av golv i en sekelskifteslägenhet i centrala Stockholm. Genom Thomas och Johan projektledning och insatser kom vi i kontakt med duktiga hantverkare som utförde arbetet med bravur, höll tiden och kostnaden till punkt och pricka!
    De höll oss informerade löpande och tog sig genom överraskningar som det nästan alltid blir när man bygger upp i en gammal lägenhet. Vi ger Confid bygg våra varmaste rekommendationer !

Emanuel Hagwall
  • Ali
    Ali skrev om Badrumsdax.se
    I'm very pleased with my new bathroom! Thank you! A specieal thanks to the projekt leader Thomas for help with all the planning. I can strongly recommend Confid if you want to renovate your bathroom!
  • Lars-Åke O
    Lars-Åke O skrev om Badrumsdax.se
    Confid renoverade min tvättstuga på Lidingö och jag är helnöjd. Rekommenderas! Mvh, L-Å
  • Philip
    Philip skrev om Badrumsdax.se
    Supernöjd med mitt nya kök! Stort tack till lyhörd projektledare och proffsiga snickare.. Rekommenderas starkt! /Philip, Östermalm
  • Anna J
    Anna J skrev om Badrumsdax.se
    Ville ha hjälp med en enklare "refresh" av mitt badrum.. Kontaktade Confid Bygg & Badrum som kom hem till mig och tittade på arbetet. Fick prisförslag dagen därpå som jag sen godkände. Dom påbörjade tre dagar senare och slutförde jobbet på några dagar. Är helnöjd och rekommenderar verkligen företaget. Kändes tryggt och proffsigt hela vägen :).

Box 2834, 187 28 Täby