Alla kategorier Renovera badrum Stockholms län Täby Badrumsdax.se

Box 2834, 187 28 Täby — Visa karta

Nynäsvägen 371, 12234, ENSKEDE
Byggalleriet AB
Maria K:
Mycket positiv! Utmärkt kommunikation. Arbetet gick snabbt och smidigt utan onödig dröjsmål. Bra pris och gott resultat!

Badrumsrenoverare nära Badrumsdax.se:

Byvägen 88, Täby
Malin C:
Professionellt bemötande, håller tidsplanen levererar kvalitet och klass och är tillgänglig över telefon för tips och råd. Jag har meddelat ...

Måttbandsvägen 12, TÄBY
Hör gärna av dig till oss om du har något du tycker borde förbättras! Vi komm... Läs mer ›
Micael L:
Snabb respons redan från första kontakten. Dom har hjälp oss med fyra mindre arbeten - fogbyte, ny badkarsblandare, ny trädgårdskran samt ny...

Blecktornsgränd 13, STOCKHOLM
Vi gör allt för att säkerställa en problemfri renovering. Du träffar en arbetsle... Läs mer ›
annika w:
Mycket bra firma. Kom i tid, yrkesskickliga, lätta att få tag på, tog hand om allt när vi valde att totalrenovera vårt kök i en 60-talsvilla...

Ullna Allé 45, Täby
Elisabeth K:
Mycket bra bemötande. Håller tider och meddelar om dom blir sena. Alla hantverkare som har varit inblandade har dykt upp. Särelinds Bygg...

Läs vad 48 kunder tycker om Badrumsdax.se

• T
    T skrev om Badrumsdax.se
    Har totalrenoverat mitt badrum och gästtoalett. Badrumsdax höll tid och pris, var mkt trevliga och tillmötesgående. Mycket nöjd med resultatet! Riktiga proffs som jag absolut kan rekommendera!
  • Peter H
    Peter H skrev om Badrumsdax.se
    Mycket nöjd med:
    offert, projektledning, bollplank, kunskap, tillgänglighet, ordningen, slutresultatet (perfekt)

Tack, P H
  • Tom Peder M
    Tom Peder M skrev om Badrumsdax.se
    Jag anlitade badrumsdax under september för en total renovering av min badrum i Solna. Jag tog in offerter från fyra andra företag och jag kände fort att badrumsdax var det företag som var mest pålitligt då man inte använder sig av underentreprenörer utan har mycket bra koll på hela renoveringsfasen och dessutom var bemötandet väldigt bra. Resultatet blev överförväntan och man höll det utlovade priset, alla hantverkare som har varit inblandande har varit mycket proffsiga. /Peder Molin, Solna
  • Annelie S
    Annelie S skrev om Badrumsdax.se
    Lät Badrumsdax renovera mitt badrum på nedre plan i höstas och nu gjorde dom precis klart mitt badrum på övre plan. Eftersom dom hade gjort ett badrums till mig tidigare så hade jag ju förväntningar på ett lika fint badrum - och det blev det! :) Tack igen! Annelie
  • Ida V
    Ida V skrev om Badrumsdax.se
    Trevliga, kunniga, pålitliga!

Ida //Vallentuna
  • Nikos P
    Nikos P skrev om Badrumsdax.se
    Hej! Jag jobbar själv i byggbranschen på storbyggen och har ganska bra kunskap, men måste berömma badrumsdax för sin gedigna kunskap och sitt profsiga bemötande av mig som kund.
    Korrekta, snabba, pålitliga med ett snyggt resultat.
    /Nikos
  • Kicki E
    Kicki E skrev om Badrumsdax.se
    Vi har precis renoverat vårt badrum ute i Österåker. Vi hade en genomgång i början av renoveringen och sen åkte vi iväg på semester. Vi hade väl förväntat oss byggkaos och ett ofärdigt badrum när vi kom hem men så var det inte.. puhh. Allt var klart och inget kaos :). Nöjda!!
  • Björn H
    Björn H skrev om Badrumsdax.se
    Ny tvättstga samt nytt badrum, båda renoverades samtidigt och med superbt resultat. Vi har fått goda råd samt erhållit
    kloka tips på materialval då våra tillval varit av dyrare karaktär. Vi har satt höga krav på finish och kan bara konstatera
    att våra förväntningar infriats. Vi hoppas kunna njuta av våra nya rum under lång tid framöver. Samtidigt önskar jag och
    min fru ett stort lycka till åt Badrumsdax :arna!
    Varma hälsningar, Björn och Anita
  • Anonym A
    Anonym A skrev om Badrumsdax.se
    Helt okej! Blev inte klara i tid men annars ett företag man kan
  • Tommy M
    Tommy M skrev om Badrumsdax.se
    Två badrum renoverade av Badrumsdax i vårt hus i Sollentuna, vi är supernöjda.
    Allt från kommunikation till kvalitet i allt från att hålla rent under tiden för renovering till förmåga att lyssna
    till våra tankar och ideer för att senare kunna skapa badrummen vi verkligen kommer att njuta av.
    Vi rekommenderar Badrumsdax som ett pålitligt och proffsigt byggföretag.

Tommy, Anna, Oskar och Virre!
  • Monica E
    Monica E skrev om Badrumsdax.se
    Badrumsdax har renoverat mitt duschrum och jag är verkligen supernöjd. Allt har fungerat mycket bra och smidigt. Det blev precis så snyggt gjort som jag hoppats på. En liten skada i en golvplatta fixades snabbt till. Super! Kontakten och återkoppling vid frågor har fungerat klanderfritt.....jag rekommenderar Badrumsdax å det varmaste.
    Monica
  • Berra
    Berra skrev om Badrumsdax.se
    Tack för ett strålande jobb med mitt nya badrum i Vaxholm. Topp!
    //Berra
  • Pia O
    Pia O skrev om Badrumsdax.se
    Vill rekommendera Badrumsdax väldigt proffsiga hantverkare supernöjd med mitt badrum
    Hälsningar Pia O
  • Ingrid V
    Ingrid V skrev om Badrumsdax.se
    Jag har låtit Badrumsdax omhänderta hela min renovering av tvättstugan. Det har fungerat klanderfritt. Jag är tämligen nöjd. Tydlig kommunikation och transparant prissättning är ett extra plus kanten.

Varma Hälsningar Ingrid
  • Kalle S
    Kalle S skrev om Badrumsdax.se
    Tack Badrumsdax för våra två nya badrum i huset! Vi är nöjda med hantevrkarna, kvalitetstänket och slutresultatet.
    Vi kommer att rekommendera er till grannar och bekanta. God fortsättning önskar vi er på 2016.

Kalle med familjen!
  • Niklas L
    Niklas L skrev om Badrumsdax.se
    Mycket bra bemötande och utförande av vårt badrum. Det enda som gör att det inte blir högsta betyg är ett smärre slarv som inte hade med hantverket att göra och som inte påverkade slutresultatet. Företaget Badrumsdax rekommenderas utan förbehåll, de är utan tvekan att lita på.
  • Caroline W
    Caroline W skrev om Badrumsdax.se
    Vi blev mycket nöjda med vårt badrum. Snyggt gjort, alla som jobbat har varit väldigt trevliga och hjälpsamma!
  • Maria R
    Maria R skrev om Badrumsdax.se
    Badrumsdax gjorde en ganska omfattande renovering i min nya lägenhet. Dom gjorde badrummet köket och målade hela lägenheten samt lade nytt kakel i hallen. Det var en snickare som jobbade i köket hela tiden och så varvades några olika i badrummet och för det övriga arbetet. Jag ville vara med hela tiden och hade svårt att släppa kontrollen men efter ett tag kände jag mest att jag var i vägen (förlåt Johan :)) så jag fick lägga mitt kontrollbehov åt sidan. Tror att arbetet gick smidigare efter det :). Badrumsdax ger jag 5/5! Mvh, Maria
  • Ole J
    Ole J skrev om Badrumsdax.se
    Badrumdax har renoverat vårt badrum. Det blev mycket bra och vi är helt nöjda.
    Tomas och Johan är mycket bra företagare som man kan lita på.
    I samband med rivningen av det gamla badrum hade en av deras medarbetare otur med ett lite missöde, som blev rättat till utan minsta diskussion.
  • Jonny R
    Jonny R skrev om Badrumsdax.se
    Innan jag anlitade badrumsdax så ringde jag runt lite bland några referenser och fick höra mycket positivt om deras tidigare renoveringar. Allt lät ju nästan lite för bra när jag ringde runt men det förvånar mig inte såhär i efterhand. Trevliga och kunniga hantverkare och ett riktigt fint badrum - Tack! //Jon
  • Tompa A
    Tompa A skrev om Badrumsdax.se
    Blev lite orolig första dan när rivaren va på plats och råkade slita ner spegeln så det hördes ett kraftigt kras från badrummet.
    Ja, jag var hemma då och ja, spegeln gick i kras, visst den skulle ändå slängas så det gjorde ju inget förutom att jag blev
    skrämd. Men i övrigt så har det varit helt klart en väl godkänd renovering i utsatt tid med ett fenomenalt slutresultat gällande själva kaklingen, Edvard hette plattsättaren, otroligt komppetent hantverkare. Jag valde även att ha dolda rör i badrummet som jag inte ångrar en sekund, så snyggt. Ni på Badrumsdax får gärna lämna ut mitt telefonnummer till kommande kunder så ska jag ställa upp som referens. Hls Tompa A
  • Ulrika R
    Ulrika R skrev om Badrumsdax.se
    Vi är jätte nöjda med hela renoveringen! Bra organiserat, ordning och reda, slutresultat som är högsta klass. Kommer säkerligen att kontakta Badrumsdax när det är dax igen :))

Ullis & Jocke Sollentuna
  • Mina
    Mina skrev om Badrumsdax.se
    Hallå hallå! Har inte haft så mycke me hantverkare å göra förut så kan inte riktigt jämföra me ngt. Tycker i vilket fall att allt gick bra och jag fick ett nytt fin badrum som jag ville ha. Jag behövde inte va så insatt mer än att köpa min inredning å säga hur ja ville ha de sen flöt allt bara på. När jag undrade ngt så var det inga problem me kommunikationen me varken me hantverkare på plats eller arbetschef. Jag känner mig nöjd och ger gärna badrumsdax 5 stjärnor! Tack så mycket för ett fint badrum hälsa Lukas. Mvh, Mina
  • Freddy F
    Freddy F skrev om Badrumsdax.se
    Tack snälla att ni kunde ta er an mitt badrum mitt i sommaren! :)
    Allt flöt på bra slutresultatet perfekt, kunde inte gjort det bättre själv !!:))
    Himla nöjd.
    Fortsatt trevlig sommar! //FF
  • Per H
    Per H skrev om Badrumsdax.se
    Klart jag kan lämna en reko. Tummen upp o tack för ett fint badrum! //Per i Vallentuna
  • Jimmy P
    Jimmy P skrev om Badrumsdax.se
    Allt flöt på klanderfritt, inga konstigheter alls. Ett standardbadrum som jag fått renoverat på tre veckor ungefär. Hur trevliga och proffsiga killar som helst.
    Lätt att jag använder er på Badrumsdax igen.

Jimmy
  • Henrik S
    Henrik S skrev om Badrumsdax.se
    Efter att ha renoverat båda våra badrum i huset kan jag bara hålla med tidigare skribenter här. Proffsigt utförande, goda tips på utförande och med en härlig fingertoppskänsla lämnar vi högsta betyg och varma rekommendationer till Badrumsdax.
    Lite synd att ni på Badrumsdax inte hade tid att åta er vår kommande köksrenovering i sommar. Men jag önskar er ändå lycka till i framtiden.
    Tack, Henrik Svensson
  • Linda J
    Linda J skrev om Badrumsdax.se
    Jag vill härmed rekommendera företaget till "Sveriges mest rekommenderade hantverkare 2015” !
    Hälsningar från Linda
  • Patrik J
    Patrik J skrev om Badrumsdax.se
    Haft med hantverkare tidigare att göra och kan säga att jag inte varit imponerad tills vi träffade på Badrumsdax, trevliga killar som skötte om badrumsrenoveringen utan några konstigheter. Allt flöt på bra och vi fick ett mycket fin badrum på 4 veckor. kan inta annat än ge dom 5 stjärnor. Patrik och Annika/S-tälje
  • Hakan
    Hakan skrev om Badrumsdax.se
    5***** jag ger till badrumsdaxgänget. Det märks att dom verkligen bryr sig om kund att få oss nöjda. Hämtade alla mitt metariel och kakel klinkern. Hela min familj ochså nöjd med städning varje dag hålla rent.
    Jag ska fortsätta rekomendera til all vänner ocg grannen i kvarteren. Tusen Tack!!!
    HakanÖstermalm
  • Lina T
    Lina T skrev om Badrumsdax.se
    Precis på detta sättet som Badrumsdax utförde hela min badrumsrenovering önskar man att fler hantverkare jobbade!!
    Snyggt, städat, i tid, okomplicerat.
    Hls Lina/Sollentuna
  • Ville P
    Ville P skrev om Badrumsdax.se
    Jo hej, vi har renoverat hela vår lägenhet. målat väggar lagt in nytt parkett och ett litet badrum helrenoverat och ett stort badrum helrenoverat och ett nytt Ikeakök monterat. allting har funkat tipp topp. resultatet är jätte snyggt. lite ändringar i arbetet under resans gång påverkade antalet veckor litegrann men ändå enligt det vi har förväntat oss.snyggt jobbat hälsnigar fr Ville
  • john k
    john k skrev om Badrumsdax.se
    Badrumsdax.se fick uppdraget att renovera våra båda badrum i huset. Det enda negativa jag kan komma på är att en av snickarna glömde ta av sina skor vid ett tillfälle när vi hade vår nya matta framme på övervåningen. Kemtvätten kostade 1.200kr, som tur va så betalade Badrumsdax för den. I övrigt måste jag berömma gänget som alla varit mkt proffsiga, vänliga och kunniga. Skönt att alla hantverkare talar svenska också, jag själv är inte så duktig på Engelska tyvärr. Nu känner jag mig säker på att slippa renovera badrummen de närmsta 20 åren. Men jag har redan rekommendaerat er på badrumsdax till alla mina arbetskamrater och även min son Viktor, som jag tror redan har kontaktat er och bokat upp sitt badrum för renovering. Tack för mig! John i Sollentuna
  • john k
    john k skrev om Badrumsdax.se
  • Maggan L
    Maggan L skrev om Badrumsdax.se
    Renoverade mitt badrum i början av december och är väldigt imponerad över Badrumsdax. Har renoverat flera gånger förut men inte har jag stött på sådana här proffsiga killar. Det största plusset för mig som är så petig är att det hela tiden var en insatt projektledare att prata med under renoveringen. Jag kände att jag själv inte behövde hålla koll på hantverkarna som jag har fått göra tidigare. Här flöt det på smidigt hela vägen. Tack så mycket för en smidig renovering och tack för ett fint badrum! Hör av mig när det är dags för övervåningen :) //Maggan
  • Irina
    Irina skrev om Badrumsdax.se
    Tack Badrumsdax.se för fantastik jobb med mitt fina badrummet. Pojkar kan badrum! Jag önskar lycka till! Tack snälla tack

Irina V
  • Hassan
    Hassan skrev om Badrumsdax.se
    jätte nöjd me min nya badrum. duktig projektledare ohc hantverkare. vill rekommendera företaget. tack så mycket,
    //hassan järfälla
  • Emelie T
    Emelie T skrev om Badrumsdax.se
    Hejsan! Efter att vi fått en ganska så stor och jobbig fuktskada i badrummet i vårt hus i Åkersberga tog vi kontakt me försäkringsbolaget som ersatte oss rejält för skadan samt rekommenderade Badrumsdax.se. Det tackar vi för, Badrumsdax mätte fukthalterna och satte in avfuktare och bytte allt skadat material, dessutom fick vi ett strålande vitt, snyggt och vattentätt badrum.
    Vi är nöjda med den löpande infon vi fick, med kommunikationen med varje enskild hantverkare på plats samt att det inte blev några obehagliga överraskningar när fakturan kom. Tack försäkringsbolaget och Badrumsdax för proffsig service. Emelie & Tobias, Åkersberga
  • Karin E
    Karin E skrev om Badrumsdax.se
    Jag anlitade Confid Sverige AB i en badrumsrenovering i min lägenhet i Gustavsberg och måste säga att de är i särklass det bästa byggbolag jag har anlitat (har sedan tidigare genomfört två badrumsrenoveringar). Bra bemötande från första dag. Tomas och Johan proffsiga projektledare, bra att diskutera med och alltid trevligt bemötande. Inte heller några strul med kostnader. Tidplanen hölls med bravur.De hantverkare som anlitades jobbade hårt för att hålla planen och gjorde ett bra jobb. Stor flexibilitet vad gäller att lösa olika frågor - verkligen KUNDFOKUS från början till slut!!
  • Jonny T
    Jonny T skrev om Badrumsdax.se
    Bor i radhus i Täby och har precis fått mitt badrum helren overat av Badrumsdax.se (Confid Sverige), jag har fått spotlights i taket, inbyggda och inkaklade hyllor i duschutrymmet, värmegolv mm. Man har även bytt mina avloppsrör samt golvbrunnar. Ett projekt som har skötts mycket väl från början till slut. Offerten hölls på öret likaså antal veckor som renoveringen tog. Det bästa måste jag nog säga var att hantverkarna och projektledarna var enkla att kommunicera med. Det känns bra att man äntligen hittat en firma man kan tänka sig att anlita igen... Man har ju gått på en del nitar
    tidgare. /Jonny
  • Emanuel H
    Emanuel H skrev om Badrumsdax.se
    Vi anlitade Confid bygg i samband med an badrumsrenovering samt omläggning av golv i en sekelskifteslägenhet i centrala Stockholm. Genom Thomas och Johan projektledning och insatser kom vi i kontakt med duktiga hantverkare som utförde arbetet med bravur, höll tiden och kostnaden till punkt och pricka!
    De höll oss informerade löpande och tog sig genom överraskningar som det nästan alltid blir när man bygger upp i en gammal lägenhet. Vi ger Confid bygg våra varmaste rekommendationer !

Emanuel Hagwall
  • Ali
    Ali skrev om Badrumsdax.se
    I'm very pleased with my new bathroom! Thank you! A specieal thanks to the projekt leader Thomas for help with all the planning. I can strongly recommend Confid if you want to renovate your bathroom!
  • bengt a
    bengt a skrev om Badrumsdax.se
    Vi är nöjda med vår badrumsrenovering både vad gäller genomförande och slutresultat. Anledningen till att vi endast ger 4+ för renoveringen är att det drog över ett par dagar på tiden. Jag vet att jag har varit på krävande och petig, men det måste man väl få vara som kund.
    Vi kommer med all säkerhet använda oss av Confid till renovering av vårt andra badrum, förhoppningsvis efter nyår.

Bengt & Stina Andersson
  • Lars-Åke O
    Lars-Åke O skrev om Badrumsdax.se
    Confid renoverade min tvättstuga på Lidingö och jag är helnöjd. Rekommenderas! Mvh, L-Å
  • kerstin j
    kerstin j skrev om Badrumsdax.se
    Hejsan,
    Jag vill varmt rekommendera företaget som helrenoverade min lägenhet på Kungsholmen. Nytt kök, nytt golv, målning och tapetsering. Trots att all köksinrdning inte va på plats så var Confid flexibla och kunde avsluta jobbet enligt förväntan.
    Hälsningar Kerstin Jansson, Bergsgatan
  • Philip
    Philip skrev om Badrumsdax.se
    Supernöjd med mitt nya kök! Stort tack till lyhörd projektledare och proffsiga snickare.. Rekommenderas starkt! /Philip, Östermalm
  • Linda J
    Linda J skrev om Badrumsdax.se
    Har bara positiva saker att säga efter att min badrumsrenovering blivit klar! Det kostade precis så mycket som jag blivit lovad, det tog lika lång tid som uppskattades från början. Resultatet är ett snyggt vitt hemtrevligt badrum som jag stormtrivs i. Extra tack till plattsättaren Edward och projektansvarige Johan som verkligen vet vad kundservice innebär. Alltid tillgängliga för råd & tips och alla mina ständiga frågor.
    Kan bara varmt rekommendera pojkarna.

Linda Johnsson, Hornstull.
  • Anna J
    Anna J skrev om Badrumsdax.se
    Ville ha hjälp med en enklare "refresh" av mitt badrum.. Kontaktade Confid Bygg & Badrum som kom hem till mig och tittade på arbetet. Fick prisförslag dagen därpå som jag sen godkände. Dom påbörjade tre dagar senare och slutförde jobbet på några dagar. Är helnöjd och rekommenderar verkligen företaget. Kändes tryggt och proffsigt hela vägen :).

Box 2834, 187 28 Täby