Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

• BadgeElevenYears
1 721
Call 044-250 16 99 Share

About company

Välkommen till Fastighetsbyrån i Kristianstad och Åhus. Vi har kontor både på Cardellsgatan i sparbankens lokaler samt på Köpmannagatan i Åhus. Vi garanterar att du får en trygg affär med oss som mäklare. Vi hyser ett stort engagemang för bostäder och vill gärna hjälpa dig hitta rätt på marknaden. Vad är du ute efter? En lägenhet,...

1721 omdömen om Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

Sedan starten hos Reco 2013

Ronny J
Gärds Köpinge

Sandra är toppen.👍 Bästa mäklaren jag haft. Kan starkt rekommendera Sandra till alla mina vänner

Johan R
Sold an apartment with Eva Rosquist a part of Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

Jag är mycket nöjd och kan verkligen rekommendera Eva som mäklare.

Hans K
Bought a house with Lars Petersson a part of Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
Sölvesborg

Mycket trevlig, kommunikativ och hjälpsam.

Svar från Lars Petersson

Tack. Grattis till ert fina bostad

Jonathan H
Bought an apartment with Erik Rosdahl a part of Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
Charlottesborg

Lugn sansad, pedagogisk och konkret

Sven Assar C
Broby

En bra upplevelse från början till slut. Allt var klart och tydligt. En snabb och bra affär.

Lea Inkeri B
Sold a house with Jenny Kristiansson Åkesson a part of Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
Österäng

Vänlig, tillmötesgående, engagerad.

Jörn M
Bought a house with Jenny Kristiansson Åkesson a part of Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
Knislinge

Hvordan blev du behandlet af mægleren: jag blev utrolig godt behandlet av Jenny, vid första mötet och i andre också, vänlig och leende. Hvilke forventninger havde du, og hvordan levede mægleren op til dem? Jag förväntede mig en rättvis mäkler, vilket Jenny uppfyllde.

Erica L
Fjälkinge

Vi ä mycket nöjda över Eriks insats vid vår försäljning. Han lotsade oss genom processen från start till mål på ett tryggt och bra sätt. Det är andra gången vi anlitar Erik vid försäljning av fastighet och vi är lika nöjda nu som då.

Vågberg Tomas V
Bought an apartment with Carina Back a part of Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
Åhus

Vänligt och korrekt bemötande. Ordnade snabb affär. Kontrakt skrivet på tredje dagen efter visning.

Bengt L
Sibbhult

Vi blev väldigt väl bemötta av Ali. Vi visste att det inte är så lätt att sälja hus i Sibbhult just nu, men Ali tog sig an uppdraget med stort engagemang. Han planerade tidigt in flera visningar och följde upp samtliga intressenter. Vi fick löpande information om hur de olika intressenterna ställde sig, så vi fick en bra bild av läget. Han var lyhörd för våra synpunkter. Det blev budgivning och huset såldes för strax över utgångspriset och det är vi väldigt nöjda med.

Bodil S
Ivö

Vi vet om att vi är besvärliga och envisa utlänningar, och det hanterade Matilda på finaste sätt. Vi förväntade att mäklaren var proffs och hade känsla för marknaden, och så var det. Vi är väldigt nöjda med hela förloppet.

Bengt B
Bought a house with Matilda Kärrman a part of Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
Ivö

Vi blev bemötta på ett korrekt sätt, Matilda hade tagit reda på en hel del som var av betydande sak.

Annika L
Bought a house with Eva Rosquist a part of Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
Färlöv

Proffsig men ändå personlig, tillmötesgående, ambitiös, kunnig och trevlig.

Gunilla P
Bought an apartment with Matilda Kärrman a part of Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
Östermalm

Mycket trevlig, engagerad och kunnig. Kan varmt rekommenderas.

Julius M
Fjälkinge

Det har funkat okej, jag tycker kommunikationen har varit dålig. Vi har fått till oss att Erik har ”jagat” säljarna. Jag frågade även säljarna själv varför dom inte har haft din telefon tillgänglig under en försäljning. Men dom har då fått information av Erik att han är på semester. Så att säljarna inte har varit tillgängliga stämmer ej vilket gör mig besviken. Enklast hade varit om vi hade fått diskutera själva med säljarna utan mäklare, då hade vi mest troligt varit i hamn mycket tidigare än vad vi är i dagsläget. Mvh Julle & Lina

Björn M
Glimåkra

Trevlig och kunnig inom sitt område,

Görel R
Fårabäck

Eva har varit tillgänglig, öppen för förslag, kunnig, tjänstvillig och engagerad. Mvh Görel Rosenberg

Åsa L
Åhus

Vi är jättenöjda. Erik är väldigt förtroendeingivande, kunnig och trevlig. En 100% bra upplevelse från första mötet.

Gert Linné Viking R
Sold a house with Sandra Cavallin a part of Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

Trevlig, gott bemötande. Förstod vår situation med huset som var väldigt speciell.

Jesper L
Åhus

Vi hade en väldigt angenäm köpupplevelse tack vare Erik. Trevlig, kunnig och väldigt förtroendeingivande. Kan verkligen rekommendera honom.

Daniel K
Norra Åsum

Ett rent proffs helt enkelt. Känns så bra med henne

Joakim A
Norra Åsum

Mycket trevlig, effektiv och professionell!

Claes-Henrik S
Söder

Hans bemötande var utmärkt. Han guidade oss igenom affären. Affären är inte helt avslutad ännu men vi hoppas på att inga problem dyker upp.

Peter B
Bought an apartment with Ali Shakir a part of Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
Söder

Tydlig klar vänlig , nästan lite blyg på ett charmigt sätt. Väldigt noggrann , allt skall bli rätt ,alla skall förstått.

Tala Y
Bought a house with Ali Shakir a part of Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
Hammar

Ali Shakir har varit en jätte bra mäklare och gav oss en väldigt bra och professionellt bemötande. Han hjälpte oss ganska fort med att hitta det lämpliga huset för oss och allt gick väldigt smidigt 😍

Ahmed A
Bought a house with Ali Shakir a part of Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
Hammar

Jättebra, han var flexibel och väldigt enkel att prata med och nå.

Ibrahim A
Knislinge

Sålt en lägenhet till mig, bästa grabben

Mona-Lise S
Söder

Trevligt bemötande.Allt har fungerat smidigt och bra

Björn K
Söder

Vi fick ett bra bemötande och han var väl påläst!

Ola K
Sold a house with Matilda Kärrman a part of Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

Inget att klaga,bra kontakt hela tiden så man var uppdaterad mycket professionell mäklare.

Marcus L
Åhus-Ripa

Bra,vettig rolig kille, lätt att få kontakt med och känns trygg att anlita

Annika S
Åhus-Ripa

Erik är positiv, glad, proffesionell, service inriktad! Jag önskade en så snabb affär som gavs möjlighet till och så blev det, så är mkt nöjd!!

Malhin C
Åhus-Ripa

Vi tycker Erik är en trevlig, lättsam, lugn och kunnig mäklare. Erik är väldigt bra på att bygga relationer, vilket har varit viktigt för oss som kunder. Han är upplevs kunnig inom området men förklarar samtidigt på ett sätt så att man förstår. Behjälplig och professionell vid all kontakt. Vi skulle absolut rekommendera Erik till andra som är i behov av mäklare!

Betty N

Vi är väldigt nöjda . Hjälpe oss med alla frågor samt fixade extra visning snabbt och lätt.

Björn E
Sold a house with Sandra Cavallin a part of Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

Hon är i vårt tycke en mycket bra mäklare, som lyssnade in oss och våra idéer.

Rasmus E
Bought a house with Eva Rosquist a part of Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
Färlöv

Trevlig men saknade rätt mycket info om huset

Jessica E
Bought a house with Sandra Cavallin a part of Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
Härlöv

Gjorde ett mycket bra intryck. Saklig, kunnig, och lösningsfokuserad. Ett trevligt bemötande Rekommenderar Sandra Cavallin

Rickard O
Färlöv

Vi blev mycket väl omhändertagna genom hela processen. Försäljningen gick fortare än förväntat. Kan varmt rekommendera Eva och fastighetsbyrån vid bostadsköp & försäljning.

Majken P
Egna Hem/Sommarlust

Informativ: Har under hela processen sett till att vi vet hur försäljningen går till, vad som händer och vilka alternativa val som säljaren står inför. Gett goda råd i dessa val. Varit ständigt tillgänglig för frågor (och visat tålamod med dem). Ihärdig: Objektet ifråga har sålts under en period med lägre efterfrågan. När vi slutligen har accepterat ett bud, har vi känt oss helt trygga med att mäklaren gjort allt vad hon kunnat för att sälja objektet på efter omständigheterna optimala villkor. Köparen har velat ha mycket...

Sebastian J
Sold a house with Erik Rosdahl a part of Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

duktig trevlig och väldigt kunnig mäklare. har hjälpt mig med två stycken hus och jag kommer aldrig välja någon annan

Viktoria L
Tollarp

Matilda har varit välkomnande och glad på visningar. Hon är rak och tydlig i sin kommunikation på ett tryggt och lugnt sätt. Har varit mycket nöjd under hela processen

Ahmed J
Knislinge

En jätte trevlig och bra mäklare. Han berättade allt i process och hur affären ska gå till. Han hade rätt bra kontakt med mig och berättade alltid under processen vart vi är under affärens gång. Det va väldigt skönt för mig då Ali skötte allt med försäljningen. Han frågade alltid innan han tog beslut själv vilket är bra då han tänker på mig och mina förväntningar. Jag skulle varmt rekommendera Ali Shakir, jag kommer själv att ta kontakt med Ali Shakir vid försäljning eller värdering på min lägenhet i framtiden!

Susanna Maria H
Åhus - Vattentornet

Vi är mycket nöjda med Erik Rosdahl och känner att han är mycket trevligt som person, effektiv, erfaren och kunnig. Det kändes tryggt och vi är mycket glada för att vi anlitade honom. Han var så effektiv att han sålde huset innan vi ens hunnit med visningar.

Kerstin P
Öllsjö

Genuint trevlig, smidig och okomplicerad. Lätt att nå.

Maj Britt B
Sold an apartment with Matilda Kärrman a part of Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
Odal/Vilan

Matilda är en fantastisk mäklare som på ett otroligt professionellt sätt lotsade oss igenom en känslomässigt komplicerad försäljning med flera aktörer som hade olika krav och tankar rörande försäljningen. Matilda var en enande kraft. Matilda är tydlig och rak i sin kommunikation och på samma gång lyhörd och empatisk. Matilda har både integritet och värme och man känner hur hon brinner för sitt jobb. Hennes målsättning är att både säljare och köpare ska känna att affären är trygg och att man efteråt är nöjd. Att Matilda är...

Viktor B

Bra information, snabb kontakt, bra resultat.

Aron S
Wrote about Matilda Kärrman a part of Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

Riktigt profesionell, tillgänglig och ärlig mäklare. Om du får möjligheten att sälja eller köpa din bostad genom henne, så gör det! Utan tvekan en av de bästa mäklarna i Kristianstad Kommun. Mathilda löste en oerhört komplex affär med många olika parter inblandade. Jag som erfaren köpare var representant för en nära vän som skulle köpa sin första bostad. Utöver det var det flera parter inblandade från säljarsidan. Av egen erfarenhet vet jag att sådana affärer är de mest komplicerade att ta sig igenom eftersom det är många...

Offensive content
Choose a reason:
Susanne E

Trevligt bemötande Alltid tillgänglig Uppfyllde alla våra förväntningar

Maria K
Norra Åsum

Trevligt bemötande och sakligt intresse vid visningen och ett stort engagemang vid diskussionerna innan och under kontraktskrivning.

Jörgen E
Åhus

Eva är en mycket trevlig och proffsig mäklare. Hon gör sitt jobb med ett leende.