Meliti Entreprenad AB

Box 21, 125 21 Älvsjö — Visa karta

5.0 i betyg av av 2 omdömen

Välkommen till Meliti Entreprenad AB!

Vi är städföretaget som startades 2011 och sedan dess har vi städat Stockholm med omnejd rent och snyggt. Vill du lägga tid på något annat än att städa? Vi tar hand om allt från flyttstädning, trappstädning och storstädning till kontorsstädning, fönsterputs och golvvård m.m.

Vi lyssnar alltid efter dina behov när vi genomför våra åtaganden. Med noggrannhet och stor kompetens är vår inriktning att arbeta miljömedvetet. Varmt välkommen att höra av dig till oss för en kostnadsfri offert angående hur mycket just din städning skulle kosta.

Läs vad 2 kunder tycker om Meliti Entreprenad AB

• 2019-03-11

Selina P skrev om Meliti Entreprenad AB
    Flyttstädning. Tillmötesgående och trevlig personal som även ställde upp och gjorde lite extra. Mycket nöjda. Läs mer
  • Reco tipsar!
    CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    4.7 / 5 i betyg — 604 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Flytt transport o flyttstädning av hus. Allt fungerade perfekt från början till slut. Alla höll överenskommen tid o var hjälpsamma. Kanon"
  • 2019-03-06

Christos P skrev om Meliti Entreprenad AB
    MilitiEnteprenad AB städade mina fönster och gjiorde en stor stödning av min lägenhet. jag lärde mig om företaget från en vän som hade använt sin tjänst. Personalen var mycket vänlig och profesionell. Jag är väldigt nöjd Läs mer

Bästa kontorsstädarna i Stockholm:

Gunnar Å Gunnar Å tycker: