Rent Hemma i Sverige AB

Nytorpsvägen 34, 183 71 Täby — Visa karta

Välkommen till Rent Hemma i Sverige AB!

Är det dags att njuta lite mer av vardagen? Låt oss på Rent Hemma i Sverige AB ta hand om städningen medan du tar hand om andra viktigare saker i livet. Att får komma hem till ett rent hem ger inte bara lugn och ro utan innebär också mer tid med familjen.

Tjänster:
Flyttstäd, strykning, fönsterputs, storstädning, hemstäd, visningsstäd, kontorsstäd.
  • Vi är ansvarsförsäkrade
  • Kvalitetsgaranti
  • All vår personal har skrivit under sekretessavtal
Oavsett om du vill ha extra rent hemma eller på din arbetsplats så fixar vi detta. Noggrannhet, personligt ansvar och förtroende är vår policy och vi tar på oss uppdrag 7 dagar i veckan. Be gärna om en offert här ovan.

Läs vad 30 kunder tycker om Rent Hemma i Sverige AB

• 2020-05-06

Vera F skrev om Rent Hemma i Sverige AB
    -vi har skickat två mail till dem där vi varit frågande inför städningen och de har inte svarat
    - på grund av corona kunde vi inte vara på plats och se vad som behövde städas : vi bad alltså firman städa det som de bedömde behövdes städas, inklusive fönster.
    Fönsterna var gjorda, men resten fick vi bakläxa på från ägaren. Läs mer
  • 2020-05-05

Staffan Ragnar T skrev om Rent Hemma i Sverige AB
    Vi har haft Rent Hemma i ca 7 -8 år. Har alltid fungerat bra. I början var det lite sisådär med kvaliteten men den har stadigt blivit bättre. De senaste 3 åren har vi inget att klaga på. Kan varmt rekommendera dem och de är väldigt prisvärda. Läs mer
  • 2020-04-30

Babar R skrev om Rent Hemma i Sverige AB
    Allt perfekt. Snabb städning och snabb återkoppling. Bra pris Läs mer
  • 2020-02-16

Barbro H skrev om Rent Hemma i Sverige AB
    Städning varannan vecka - kvaliteten varierar lite beroende på vem som städar. Oftast bra ibland sämre kvalitet. Känslan är att personalen ibland haft bråttom och fuskat lite för att hinna.
    Det är dock inte pga. tidslängden som är vältilltagen.
    Bra bemötande och återkoppling.
    Blir inte alltid informerad om när städaren byts ut.

Det mesta är i stort sett bra och vi är nöjda. Läs mer
  • 2020-02-15

Karin L skrev om Rent Hemma i Sverige AB
    Vi har använt Rent hemma för städning varannan vecka i flera år nu. Vi är nöjda med städningen även om det varierar lite beroende på städerska. När det har varit något problem har det åtgärdats (t.ex. slängdes alla våra sorterade sopor som plast och kartong i vanliga soptunnan). Alltid snabba svar på mail och flexibelt att boka av/boka om städtiden. Prisvärt! Läs mer
  • 2020-01-31

Anita K skrev om Rent Hemma i Sverige AB
    Jag har städning varannan vecka. Det blir rent och väl organiserat. ......:: men de vill gärna använda för starka rengöringsmedel! Bemötandet från företaget har varit bra: vårt betyg är 4 av 5. Läs mer
  • 2020-01-26

Karkas C skrev om Rent Hemma i Sverige AB
    Grymma på det de gör!

bra bemötande Läs mer

Anders M skrev om Rent Hemma i Sverige AB
    Städning varannan vecka. Överlag är det bra. Men slarvar med golvlister o dörrfoder lite då och då. Sen använder de lite mycket medel i trasor. Sitter rester kvar utanpå tvättmaskin när de torkat av. De byter städare lite ofta. Men som sagt, överlag helt ok. Har haft RentHemna ca 5 år. Läs mer

Tema U skrev om Rent Hemma i Sverige AB
    Rekondade bilen hos dom och fick reda på att dom hade denna tjänst också. Bra bemötande och nöjde med tjänsterna dom utför! Läs mer

Peter B skrev om Rent Hemma i Sverige AB
    Städning. Haft flera olika utförare. De brukar vara duktiga. Dock har de ibland väldigt långa resvägar.. tråkigt att behöva byta ofta.någon varit väldigt dålig på svenska tyvärr. Jobbigt att behöva visa utrustningen om och om igen Läs mer

Jenny P skrev om Rent Hemma i Sverige AB
    Köpte städningen. Levererade tjänst är helt ok i stort sätt. Men ibland kan kvalitet variera beror på olika städaskor. Vissa pratade med mobil väldigt ofta. Läs mer
  • Helena W

2020-01-24

Helena W skrev om Rent Hemma i Sverige AB
    Jag har haft Rent hemma varannan vecka i snart ett år. Jag och min familj är supernöjda.
    Samma personal varje gång och det har varit smidigt.
    Jag startade med ett provstäd och har sedan fortsatt.
    Rent hemma löser själv med RUT-avdraget.
    Jag rekommenderar varmt detta företag! Läs mer

Carina L skrev om Rent Hemma i Sverige AB
    Köper hemstädning en gång varannan vecka. Proffesionellt och flexibelt bemötande då jag beställde tjänsten. Mycket bra utfört arbete efter det. Lätt att tillfälligt ändra om man tex reser bort. Det enda önskemålet är bättre kommunikation om den person som städar byts ut mot en annan. Läs mer

Peter E skrev om Rent Hemma i Sverige AB
    Städning av en 50 m2 1:a i Täby. Varannan tisdag. Har blivit väldigt vänligt bemött. Jag är väldigt nöjd. Enda anledningen till att det inte blir en 5a i betyg är att jag inte kan tala med städerskan då hon inte talar svenska. Men å andra sidan har jag inget att klaga på, tvärtom. Men ibland är det olika saker jag vill berätta om just den dagens städning, det kan vara lite svårt. Städerskan är väldigt vänlig och allt fungerar ändå mycket bra.
    Peter Läs mer
    Rent Hemma i Sverige AB gillar detta

Helena G skrev om Rent Hemma i Sverige AB
    Hemstädning. Täta byten av städerskor. Tyvärr har inte alla behärskat svenska eller engelska varför kommunikationen varit svår. Helt ok kontakt med kontoret som på ett bra sätt försökt tillgodose våra önskemål. Läs mer

Peter T skrev om Rent Hemma i Sverige AB
    Hemstädning. Gedigen städning. Pratar inte svenska. Läs mer

Sten N skrev om Rent Hemma i Sverige AB
    Hjälpsamma, flexibla, noggranna och vänliga i samband med månadsstädning, 4 timmar åt gången Läs mer

Johan S skrev om Rent Hemma i Sverige AB
    Städning. Bra, men ibland svårt att göra sig förstådd med städerskorna. Läs mer

Lisbeth L skrev om Rent Hemma i Sverige AB
    Regelbunden städning varannan vecka. Även storstädning 1-2 ggr per år.
    Haft olika städare. Gör bra jobb. Kan vara svårt att förklara/prata då städarna sällan pratar svenska och ibland inte heller engelska.
    Företaget är flexibla när vi vill byta dag. Alltid bra bemötande. Läs mer

Markus N skrev om Rent Hemma i Sverige AB
    Lätta att samarbeta med och alltid trevligt bemötande. Städningen är för det mesta perfekt. Byter man tid kommer det andra städerskor än den vanliga och då kan kvaliteten variera men Rent hemma tar alltid ansvar om man har klagomål. Läs mer
  • 2019-05-23

Olivia E skrev om Rent Hemma i Sverige AB
    Otroligt dåligt kundbemötande & usel städning.
    man blir lurad av provstädningen som håller måttet.
    Låt inte priset lura er! Läs mer
  • Laura L

2018-11-05

Laura L skrev om Rent Hemma i Sverige AB
    Sjukt dåligt företag! Akta er! De städar bara på ytan! Fick städa själv efter. 34 kvm lägenhet på 4 timmar, omöjligt! Det tog max 1 timme att städa och ändå inte ens klara av att torka skåp.
    Så NEJ NEJ NEJ!!! Läs mer
  • 2018-10-16

Marianne v skrev om Rent Hemma i Sverige AB
    Undvik pga att de strular och ger felaktig information, ibland ljuger. Man känner sig lurad och får mycket merarbete pga strul och byte av städerska ofta, felaktiga fakturor mm. Vi var ofta nöjda med utfört arbete, men själva kontakten med företaget var uselt. Läs mer
  • 2018-07-15

Ulla N skrev om Rent Hemma i Sverige AB
    Vilken otur att jag inte kollade upp företaget här på RECO innan jag bokade RH. Bor på 84kvm och hade som andra här, plockat undan allt, det var bara för personen att dammsuga, moppa och damma vilket jag själv hade kunnat göra på mindre än en timme. Men nej, det var dammiga ytor, köksbordet var inte avtorkat, det var fläckar på golven så moppningen var undermålig.... ja just det, en utspilld majspåse med majs låg kvar under en soffa. Så jag fick plocka fram dammsugare och mopp och städa det första jag gjorde när jag kom hem.... Not so nice!!! Läs mer
  • 2018-07-13

Elin H skrev om Rent Hemma i Sverige AB
    Ett dåligt företag, som ger intryck av att vara seriöst! Jätte dåligt städat. 4 timmar.. Det finns inte en chans att kvinnan var hemma och städade här i 4 timmar. Skitit på golv, dam kvar. Inte städat soffan. Skicka bilder till företaget. Dem vill inte ersätta/ ge ny städning. Konstigt sätt att ragga kunder. UNDVIK!!!! Läs mer
  • 2018-05-08

Eva G skrev om Rent Hemma i Sverige AB
    Håller med tidigare omdömen - riktigt oseriöst företag! Erbjuder "provstädning" för 99 kr/timmen men hör av sig dagen innan och ska debitera över det dubbla eftersom att vi inte har ett exakt startdatum för återkommande städning. Otrevligt bemötande av kundtjänst. Undvik! Läs mer
  •  Anna

2018-05-04

Anna skrev om Rent Hemma i Sverige AB
    Städningen var urusel! Och de uppför sig som en kult, som om man har sagt jag till att ha städning jämt. Tror de använder svart arbetskraft. De pratar kanppt engelska, och förstås inte svenska.
    Den stackars lilla polskan hann knappt någonting på fyra timmar. Läs mer
  • Mazdak S

2018-04-26

Mazdak S skrev om Rent Hemma i Sverige AB
    Oseriöst företag. Klarar inte av basic städning, rummen städas inte pga "tidsbrist", informerar inte efteråt utan nonchalerar.
    Håll er borta från detta företag! Oseröst! Läs mer
  • 2016-08-08

Robert M skrev om Rent Hemma i Sverige AB
    Vi hade städhjälp tidigare 4h varannan vecka inkl strykning, vi var inte helt nöjda med kvaliteten så vi bestämde oss för att testa Rent Hemma AB. Inledande kontakten verkade OK, hemsidan genomarbetad och de arbetar två och två för att det ska gå fortare... Vårt hus är på 190m2 och det låg inte en pinal framme någonstans och det var inte särskilt smutsigt. 2 toaletter, kök (tom diskmaskin och tomma bänkar) dammsuga, dammtorka och skura. Fakturan på provstädet landar på 11 timmar!!! 5,5h x 2 eftersom de var två och skulle vara så effektiva. Efter att vi förklarat att det är helt uppåt väggarna säger de sig vilja ha betalt för 9h (fortfarande mer än dubbelt mot tidigare) annars inkasso nästa.

Håll er borta från detta företag! Oseröst! Läs mer
  • 2011-12-14

Peter M skrev om Rent Hemma i Sverige AB
    Städar dåligt och fumligt och skickar därefter saltad faktura. Uruselt! Läs mer

Nytorpsvägen 34, 183 71 Täby