Läs vad 9 kunder tycker om Rozen Clean AB Uppsala 2

• 2021-01-15
    Städning varannan vecka
    Bemötande proffsigt och trevligt
    Företaget levde upp till mina förväntningar
    Rosen Clean AB Uppsalas medarbetare Viktorija får min beröm för ett mycket bra utfört arbete.

Hälsningar. Henryk Glazer
  • 2021-01-14
    Bästa tänkbara städ,rekommenderas! Till absolut belåtenhet.

Lehna Forsberg.
    Lehna F
  • 2021-01-14
    Kundtjänsten har alltid snabb återkoppling och med ett bra bemötande. Rekommenderas!
    Städning av lägenhet 74 kvm var 4:e vecka
    Jag har blivit väl bemött och mina förväntningar är uppfyllda. Det är samma städerska som kommer var gång och hon är noggrann och även trevlig
  • 2021-01-14
    Rozen Clean levererar hemstäd till mig. Jag är mycket kritisk och hör av mig om något inte uppfyller förväntningarna. Jag får alltid ett trevligt email tillbaka, med förståelse för mitt upplevelse. Problemen tas itu med enligt mina önskemål 👌🏼
  • 2021-01-14
    Vi har hemstädning var fjärde vecka med Roxen Clean och vi är otroligt nöjda.
    Alltid jättefint när vi kommer hem efter städning samt små detaljer som gör det extra bra.
    Alltid ett trevligt bemötande och snabb återkoppling.
    Rekommenderas varmt.
  • 2021-01-14
    Fenomenal städning och bra service.
  • 2021-01-14
    Det var mycket slarv med städningen.Dom fuskade med tider.När dom hade sönder saker rapporterades det inte eller så sa dom att dom inte gjort detta.Vi fick byta personal ofta.Trots många Mail av klagomål blev det inte bättre så det fanns inget annat att göra än att byta bolag.
  • 2021-01-14
    Bra tydlig, vänlig och tillgänglig kommunikation med företaget. Och sedan världens bästa hjälp med städning!
    Så tacksam och så nöjd
    skrev om Rozen Clean AB Uppsala

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte