Rozen Clean AB Uppsala

Rozen Clean AB Uppsala

Välkommen till Rozen Clean AB Uppsala!

Vårt mål är att hjälpa dig till en enklare vardag. Spara tid och låt oss ta hand om städningen så att du kan få tid över till sånt som är viktigt. Vi har lång erfarenhet inom branschen och våra städare håller den professionalitet som krävs för att du som kund ska känna dig trygg.

Tjänster: Hemstädning, storstädning, kontorsstädning, fönsterputsning, flyttstädning, klippa gräs, montera möbler, packning vid flytt och mycket mer

Med bra anställningsvillkor och en kultur där våra anställda trivs är vi övertygade om leder till en bättre tjänst för dig som kund. Varmt välkommen att höra av dig till oss för en offert eller boka tid!

Läs vad 10 kunder tycker om Rozen Clean AB Uppsala 2

• Louise S
    skrev om Rozen Clean AB Uppsala
    2021-02-11
    Vi har haft städning med Rozen Clean i snart två år och det har aldrig varit något krångel.
    Alltid fint städat och bra kommunikation med såväl städerskor som personal på kontoret - rekommenderar varmt!
    Tack så mycket för ett fint omdöme! Rozen Clean AB Uppsala
    2021-01-15
    Städning varannan vecka
    Bemötande proffsigt och trevligt
    Företaget levde upp till mina förväntningar
    Rosen Clean AB Uppsalas medarbetare Viktorija får min beröm för ett mycket bra utfört arbete.

Hälsningar. Henryk Glazer
  • Lehna F
    skrev om Rozen Clean AB Uppsala
    2021-01-14
    Bästa tänkbara städ,rekommenderas! Till absolut belåtenhet.

Lehna Forsberg.
    2021-01-14
    Kundtjänsten har alltid snabb återkoppling och med ett bra bemötande. Rekommenderas!
    Städning av lägenhet 74 kvm var 4:e vecka
    Jag har blivit väl bemött och mina förväntningar är uppfyllda. Det är samma städerska som kommer var gång och hon är noggrann och även trevlig
    2021-01-14
    Rozen Clean levererar hemstäd till mig. Jag är mycket kritisk och hör av mig om något inte uppfyller förväntningarna. Jag får alltid ett trevligt email tillbaka, med förståelse för mitt upplevelse. Problemen tas itu med enligt mina önskemål 👌🏼
    2021-01-14
    Vi har hemstädning var fjärde vecka med Roxen Clean och vi är otroligt nöjda.
    Alltid jättefint när vi kommer hem efter städning samt små detaljer som gör det extra bra.
    Alltid ett trevligt bemötande och snabb återkoppling.
    Rekommenderas varmt.
    2021-01-14
    Fenomenal städning och bra service.
    2021-01-14
    Det var mycket slarv med städningen.Dom fuskade med tider.När dom hade sönder saker rapporterades det inte eller så sa dom att dom inte gjort detta.Vi fick byta personal ofta.Trots många Mail av klagomål blev det inte bättre så det fanns inget annat att göra än att byta bolag.
    2021-01-14
    Bra tydlig, vänlig och tillgänglig kommunikation med företaget. Och sedan världens bästa hjälp med städning!
    Så tacksam och så nöjd