Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga

Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga

• BadgeNineYears
Ring 0586-552 00 Dela

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Karlskoga! Dags att skaffa nytt boende i Karlskoga eller Degerfors? Då ska du titta in till oss på Svensk fastighetsförmedlings kontor. Här i Värmland och Örebro län har vi koll på allt från lägenheter till villor eller var nyproduktionerna finns. Vi har lång erfarenhet och våra...

760 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga

Tommy N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
Karlskoga

Hjälpsam med att visa olika objekt och bra komihåg om vad vi ville även om det ändrades på vägen. Kändes tryggt att köpa via honom.

Leila Inkeri C
Sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
Karlskoga

Trevligt bemötande hela tiden. Vi fick svar på alla våra frågor. Lite svår att få tag på ibland, men huvudsakligen har vi bara bra erfarenheter. Ett mycket trevligt möte mellan köpare, mäklare och oss. Trevligt sätt att gå igenom köp/försäljning. Vi kan rekommendera Andreas som mäklare, Alltid ett leende och många goda råd.

Charlotte N
Karlskoga

En jättetrevlig och kunnig mäklare som man snabbt får förtroende för. Han var alltid tillgänglig när man hade frågor. Kan varmt rekommenderas.

Simon B
Karlskoga

Väldigt positiv erfarenhet. Han har varit trevlig, sympatisk och pedagogisk när han har förklarat processen kring köpet. Han har varit tydlig och konstant/återkommande med sina uppdateringar kring det hela utan att för den skull bli "tjatig", utan han har hört av sig om han haft något att meddela, vilket jag uppskattar.

Jonathan S
Centralt

Andreas är bemötande och trevlig att ha att göra med. Alltid glad och positiv när man pratar eller träffar honom. Han är pedagogisk och hjälpsam när han förklarar hur sälj/köp-processen går till och vilket alternativ som funkar bäst utifrån vad man själv önskar. Han lyssnar på ens önskemål och lägger upp en bra plan därefter. Jag har varit väldigt nöjd med Andreas, både när jag köpte min lägenhet och även nu när jag sålde min lägenhet. Ett solklart val!

Mikael B
Sålde sitt hus med hjälp av Johanna Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
Karlskoga

Seriös och lyhörd, tillmötesgående och trevlig!

Svar från Johanna Nilsson

Tack Mikael! Var ett nöje att förmedla eran fina bostad. Stort lycka till i det nya boendet! :)

Johanna M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
Rosendal

Försäljningen gick snabbt och smidigt, bra kommmunikation och trevlig mäklare

Svar från Johanna Nilsson

Kul att du är nöjd Johanna! Ja, denna försäljning gick verkligen snabbt! :) Nu ska vi hålla utkik efter erat nästa drömhus!

Jesper B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Angelica Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
Ekeby

Angelica uppfyllde våra önskningar med högsta betyg.

Annika P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
Rosendal

Johanna var mycket trevlig och lättsam att prata med. Hon tog reda på saker som jag hade frågor på ang lägenheten. Tillmötes gående med visningens tider, så det skulle passa mig. Mycket nöjd med Johanna.

Svar från Johanna Nilsson

Tack Annika! Denna bostad passade dig perfekt! Det var roligt att kunna vara behjälplig med köp av din nya bostad. :)

Elin H
Ekeby

Angelica bidrog med fantastisk service under försäljningen av vår lägenhet. Det gick smidigt och vi kände oss väl omhändertagna genom det professionella och engagerade bemötandet längs hela processen.

Oscar B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Angelica Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
Ekeby

Väldigt trevligt bemötande o ordningsam

Yvonne E
Sålde sitt hus med hjälp av Christoffer Hallström en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
Degerfors

Otroligt trevlig, professionell och ambitiös! Noga med information och återkoppling. Den bästa man kan tänka sig, skulle absolut anlita honom igen! 👌👍😃

Simon D
Centralt

Riktigt bra mäklare, hur nöjd som helst! Har både haft Andreas mäklare när jag köpt och sålt lägenhet.

Elin E
Haren

Proffsigt bemötande, bjöd på sig själv. Rak kommunikation inga konstigheter. Förväntade mig en snabb och okomplicerat försäljning. Det var vad jag fick med ett stort plus för att det också gick så snabbt. Kort och gott ett upplägg jag kommer att rekommendera.

Tony E
Centralt

Snabb och smidig affär. Andreas hittade köpare via aktiv matchning och det tog 2 veckor ifrån första kontakt till affären muntligt var i hamn. Han är dessutom alltid tillgänglig för frågor och funderingar, så man känner sig trygg i hela processen. Helnöjd helt enkelt!

Sofia P
Köpte sitt hus med hjälp av Andreas Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
Karlskoga

Andreas är en omhändertagande mäklare. Tydlig och samtidigt hjälpsam. Ger goda råd och tips till såväl säljare och köpare. Han finns alltid till hands.

Lena H
Centralt

Trevligt bemötande och tydlig, både vid visning och vid separat möte. Mycket mån om att jag skulle få veta det som behövdes. Rekommenderas!

Taisto K
Karlskoga

Mycket trevligt bemötande fick jag av en väldigt kunnig mäklare som var lätt och prata med. Andreas kunde besvara alla frågor jag hade och lite till. Kändes riktigt personligt och trevligt.

Mikael A
Karlberg

Ett proffsigt bemötande. Hjälpsam och lättsam, fick oss att känna oss trygga i vårt köp.

Annika H
Sålde sitt hus med hjälp av Andreas Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
Karlskoga

Andreas är väldigt glad, trevlig och proffsig, man får snabbt ett förtroende för honom där man känner sig trygg att sälja sitt hus med honom. Då vår försäljning tog lite tid (enligt oss) var Andreas väldigt bra på att återkoppla och sammanfatta hela tiden vad som hände nu och vilken plan skall vi ha. Man kände sig aldrig bortglömd. Bra positiv försäljning helt enkelt där vi är mycket nöjda.

Tony E
Karlskoga

Rak, transparent och ärlig kommunikation. Tydlig samt väldigt hjälpsam oavsett tid på dagen. Kan bara rekommendera Andreas!

Patrik V
Karlskoga

Kunnig och närvarande och fanns alltid tillgänglig

Charina B
Rävåsen

Eftersom vår mäklare flyttade och. Johanna tog över och vårat hus blev sålt,så blev vår kontakt kort. Men vi blev mycket positivt bemötta. Johanna hade stor förståelse för våra förväntningar. Vi tycker att försäljningen gjordes på ett smidigt och proffsigt sätt.

Svar från Johanna Nilsson

Stort tack Charina! Det har varit trevligt att arbeta tillsammans med er även om tiden inte vart så lång. Men positivt att villan blev såld snabbt! :) Önskar er lycka till framöver!

Sarah B
Karlskoga

En tydlig, trevlig och hjälpsam mäklare som gjorde våran bostadsaffär trygg och smidig. Kan varmt rekommendera Andreas.

Fredrik F
Karlskoga

Engagerad mäklare som gör jobbet !!!

Maria H
Haren

Johanna har varit riktigt proffsig. Hon sätter verkligen kunden i centrum. Glad och positiv.Hon har hela tiden återkopplat till mig. En fantastisk mäklare som jag verkligen kan rekommendera . Mvh Maria

Svar från Johanna Nilsson

Tusen tack Maria, vad glad jag blir av att läsa ditt omdöme! Det har varit ett riktigt nöje att få hjälpa dig att förmedla din bostad! Skönt för både dig och köparen att det blev en snabb och smidig affär :) Stort lycka till i ditt nya boende!

Andreas W
Centralt

Proffsigt bemötande. Rekommenderar henne starkt.

Sofie E
Häsängen

Johanna har varit väldigt lyhörd för våra önskningar o behov, hjärtlig i sitt bemötande, har verkligen gjort sitt yttersta under försäljning o även vid vårt köp av nytt hus. Snabb o effektiv försäljning över förväntan! Vi rekommenderar verkligen Johanna som mäklare!

Svar från Johanna Nilsson

Tack vilken fin rekommendation!! :) Glad att ni känner er nöjda med både köp och försäljning! Varmt lycka till med det nya boendet!

Mattias O
Häsängen

Ambitiös och villig att verkligen göra sitt bästa för att få till en lyckad affär. Alltid tillgänglig för att hjälpa till med frågor och funderingar kring både försäljning och köp av ny bostad. Top notch helt enkelt!

Svar från Johanna Nilsson

Tack Mattias! Värmer att höra hur du upplever affären. Glad att kunna hjälpa er både med köp och försäljning! Kommer att bli toppen i det nya huset! :)

Lina L
Köpte sitt hus med hjälp av Johanna Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
Häsängen

Johanna är pålitlig, ärlig, kunnig och mycket trevlig!

Svar från Johanna Nilsson

Varmt tack för ditt fina omdöme! Stort lycka till med det nya boendet!

Emma M
Häsängen

Seriös och ärlig! Rekommenderar starkt!

Svar från Johanna Nilsson

Tack Emma! Ni känns verkligen som den perfekta matchen för detta hus! Återigen stort grattis! :)

Jörgen J

Mycket hjälpsam och proffsigt

Reino Viljami R
Aggerud

Tydlig, snabb, kunnig och lyhörd. Lättsam och mycket tillmötesgående och återkopplar om sådant som hon inte har svar på direkt.

Svar från Johanna Nilsson

Tack Reino! Har varit mycket trevligt att arbeta mig dig och ditt fina hus! Kommer bli toppen i det nya boendet!

Lena S
Sålde sitt hus med hjälp av Angelica Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
Nedre Aggerud

Angelica är en kunnig och engagerad mäklare! Hon är även inlyssnande och låter oss som kunder känna att det är vi som väljer. Vi har känt oss trygga med att Angelica har skött våran husförsäljning.

Love B
Karls Åby

Mycket nöjd. Inget att klaga på

Jenny N
Karls Åby

Andreas hjälpte oss till en trygg försäljning av vår lägenhet! Andreas informerade oss om allt vi behövde och lyssnade in våra önskemål! Rekommenderar varmt Andreas!

Emelie L
Köpte sitt hus med hjälp av Angelica Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
Nedre Aggerud

Snabb och smidig affär! Allt har funkat kanon och enligt förväntan.

Roberth F
Nedre Aggerud

Rak, noggrann, intresserad, tydlig.

Tom F
Karlskoga

Bra bemötande och kunnig. Lite svår att få tag på över telefon men det stora hela mycket bra mäklare

Mikael B
Aggerud

Seriöst och trevligt bemötande, kunnig och öppen för dialog/Mikael

Svar från Johanna Nilsson

Tack Mikael och återigen stort grattis till köpet av ert nya hus! Ser fram emot att nu få hjälpa er att förmedla erat hus vidare till nya ägare. :)

Björn L
Karlskoga

Bra bemötande. Väldigt förtsående och tillmötesgående. Kändes tryggt hela vägen. Vi är väldigt nöjda med hela processen, kan varmt rekommendera Andreas till andra som ska sälja

Christina H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Hallström en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
Karlskoga

Christoffer är trevlig tillmötesgående & återkopplar när han sagt. Kan varmt rekommenderas!

Reino Viljami R
Nedre Aggerud

Hjälpsam, påläst och kunnig med snabb service och återkoppling! Bra helhetsintryck vilket gav trygghet i ett viktigt och stort beslut!

Svar från Johanna Nilsson

Tack för det fina omdömet, kul att ni är nöjda med min insats. :) Ser fram emot att hjälpa er att förmedla Reinos fina hus!

Tobias L
Nedre Aggerud

Kontakten med Johanna har verkligen bara varit positiv, engagerad, trevlig, kundvänlig både mot köpare o säljare. Väldigt noga med att informera hur processen gått. Kul med mäklare som är intresserad av sitt arbete och som vår upplevelse är mån om att både köpare o säljare skulle få rätt förutsättningar, tydlig när vi gick igenom kontraktet så vi visste vad allt innebar.

Svar från Johanna Nilsson

Tack Tobias för ditt omdöme, det värmer. Jag är glad att det var jag som fick förtroendet att förmedla eran fina lägenhet!

Lars C
Centralt

Johanna är glad, positiv och kompetent. Under hela processen har vi fått sabb o korrekt återkoppling och svar på alla frågor.

Svar från Johanna Nilsson

Tack Lars för ditt fina omdöme! Varmt välkomna till Karlskoga! Tror att ni kommer att trivas bra i den nya lägenheten nära familjen!

Lovisa F
Nedre Aggerud

Johanna har varit lyhörd och sett till alla våra behov på bästa sätt! Alltid ett glatt bemötande och lättillgänglig genom hela köp och säljprocessen. Vi kan varmt rekommendera att anlita henne för att både köpa och sälja din bostad.

Svar från Johanna Nilsson

Vad glad jag blir för ditt omdöme! Jag tror att ni kommer att trivas toppen i den nya bostaden! Ska bli en ära att nu få hjälpa er att förmedla erat fina hus.

Edwin L
Nedre Aggerud

Så duktig mäklare! Trevlig, bra engagemang! Gjorde allt för att göra alla parter nöjda! Hjälpte oss otroligt mycket! Grym mäklare! Vi hade såklart goda förväntningar och mäklaren Johanna levde upp till dem och visade hur grym hon är.

Svar från Johanna Nilsson

Tack Edwin för ditt fina omdöme! Glad att det blev en snabb och smidig affär. :)

Barbro C
Centralt

Vi är mkt nöjda med Johannas insatser vid vårt köp av lägenhet. Trevlig, snabba svar, klart o tydligt, tillmötesgående. Utmärkt alltså!

Svar från Johanna Nilsson

Tack Barbro för ditt fina omdöme! Varmt välkomna till Karlskoga! :) Jag hoppas och tror att ni kommer att trivas toppen i nya fina lägenheten.

Martin L
Centralt

Johanna är en positiv och kommunikativ mäklare. Hon har igenom säljprocessen visat stort intresse spridit glad energi och funnits tillgänglig för frågor i flera kanaler. Redan vid första mötet berättade hon om vilken strategi hon valt och som skulle användas och den fungerade mycket väl för denna försäljning. Hon har kontinuerligt underrättat oss om viktiga händelser under säljprocessen. Jag som säljare är dessutom mycket nöjd med resultatet av försäljningen. Jag kan varmt rekommendera Johanna!

Svar från Johanna Nilsson

Stort tack Martin för ditt välskrivna omdöme! Jag blev otroligt glad av att läsa det. Och tack för jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen!

Malin B
Centralt

Engagerad och aktiv i försäljningen. Bra och tydlig kommunikation med oss. Hon har arbetat enligt den plan hon satte från början och pratat med oss vid behov.

Svar från Johanna Nilsson

Stort tack Malin för ditt fina omdöme och tack för förtroendet!